Ελληνικό Box Office 4 - 7 Νοεμβρίου 2021 by OPTOMA


Φιλμ
Διανομή
Wks Αίθουσες
4ήμερο Ελλάδας
Σύνολο Ελλάδας
1
Eternals
Feelgood Ent.
1
120
27.144
27.144
2
The Addams Family 2
Tulip Ent.
2
76
6.714
19.794
3
Dune
Tanweer
4
40
6.371
94.416
4
No Time To Die
Tulip Ent.
6
37
6.367
291.141
5
Madres Paralelas
Odeon
2
34
5.252
18.871
6
Venom: Let There Be Carnage
Feelgood Ent.
3
34
5.228
76.087
7
Peter Rabbit 2: The Runaway
Feelgood Ent.
1
74
3.192
3.192
8
Last Night In Soho
Tulip Ent.
1
24
2.715
2.715
9
Halloween Kills
Tulip Ent.
2
19
2.211
15.969
10
Ron's Gone Wrong
Feelgood Ent.
3
42
1.572
16.334


Προηγούμενο ΤΟΠ - Επόμενο ΤΟΠ
Περισσότερα... »

Eternals Poster ΠόστερEternals
της Chloe Zhao. Με τους Angelina Jolie, Kumail Nanjiani, Lauren Ridloff, Brian Tyree Henry, Salma Hayek, Lia McHugh, Don Lee, Gemma Chan, Kit Harington, Barry Keoghan.

Fantastic Ten
του zerVo (@moviesltd)

Απερίσπαστα συνεχίζεται, χωρίς καν να νοιάζεται για το πως πηγαίνουν τα πέρα δώθε διάσπαρτα πρότζεκτ της, το νέο σαρωτικό κύμα της Marvel. Αφού ούτε καν ένα δεκαπενθήμερο, μετά την αναμενόμενη φλόπα του καινούργιου, δεύτερου Venom, από τις μεγάλες οθόνες έρχεται να παρελάσει μια ακόμη ιστορία ομαδικής δράσης, βγαλμένης από τα πολύχρωμα σύμπαντα των κόμικ της δημοφιλούς φίρμας. Που για πρώτη φορά εμφάνισε στο χαρτί ο κορυφαίος Jack Kirby στα 1976, παίρνοντας την ιδέα από τους απέθαντους ημίθεους της ελληνικής μυθολογίας, που θα ζουν, μαχόμενοι, εσαεί, εξόν και τους βρει στο αδύνατο σημείο το φονικό λεπτίδι. Ενδιαφέρουσα σκέψη, με εντυπωσιακές δυνατότητες, η εκτέλεση όφειλε να είναι πολύ πιο προσεγμένη από εκείνη που μας σέρβιρε το πιο θορυβώδες, σκηνοθετικό όνομα της χρονιάς που σε δυο μήνες ρίχνει αυλαία.

Eternals Quad Poster
Επιλεγμένοι ένας προς έναν από την κυρίαρχη μορφή της ουράνιας Αρισεμ, οι δέκα υπερφυσικών δυνατοτήτων μαχητές από τον πλανήτη Ολυμπια, πέντε χιλιάδες χρόνια πριν την έλευση του Χριστού, θα αποσταλούν στην Γη προκειμένου να προστατέψουν την ανθρωπότητα από την οργή των ανελέητων Ντίβιαντς. Καταφέρνοντας να κατατροπώσουν την απειλή, οι άτρωτοι Αιώνιοι, λαμβάνοντας την εντολή να μην παρέμβουν ποτέ, οτιδήποτε κι αν συμβεί στην ιστορική εξέλιξη του ανθρώπινου είδους, θα διασκορπιστούν στα πέρατα του κόσμου, αναμένοντας την καινούργια απόφαση του εντολέα.

Που θα καταφτάσει επτά χιλιετίες κατοπινά, ενόσω οι πανίσχυροι άλιενς θα κάνουν ξανά την εμφάνιση τους, απειλώντας να αφανίσουν κάθε έννοια ζωής. Αφήνοντας πίσω τους τον κοινό τρόπο ζωής και την ανωνυμία τους, που εξαφανίζει τις ικανότητες τους μέσα στο πλήθος, οι Eternals οφείλουν ξανά να ενώσουν δυνάμεις, ενώπιον του κοινού εχθρού. Η πιθανότητα της απώλειας όμως παραμονεύει, όπως και η πιθανότατη φιλοδοξία του καθενός να κερδίσει την εύνοια των Celestials, ώστε να οριστεί ως ο φύσει και θέση ηγέτης της ετερόκλητης φράξιας.

Που για να αναδείξει την πολυσυλλεκτικότητα της, την απαρτίζουν πρόσωπα προερχόμενα από όλες τις επιμέρους φυλές του κόσμου. Όπως η απωαναλίτισσα Σέρσι, η ορθολογικότερη της συντροφιάς, που κάποτε υπήρξε ταίρι με τον αέρινο, φλογοβόλας ματιάς Ίκαρις, πριν τους χωρίσει για αιώνες η μοίρα. Όπως η Σπράιτ, που ονειρεύεται να αφήσει την διαρκή έφηβη μόστρα της και να γίνει επιτέλους γυναίκα, η αστραπιαίας δράσης, μα με εμφανή προβλήματα ακοής Μακάρι, ο χαρισματικός σε ότι αφορά την τεχνολογία έγχρωμος Φάστος, η άχαστη πολεμίστρια, με τα έκδηλα ψυχικά ζόρια Θίνα, ο πανίσχυρος και θηριώδης Γκίλγκαμες, ο βεντέτος ως αστέρας του Μπόλιγουντ, αλλά και αήττητος στην μάχη Κίνγκο, ο μοναχικός Ντρούιγκ που καταφέρνει να ελέγχει τις σκέψεις του περίγυρου του και τέλος η Άγιακ, η για τόσο καιρό αρχηγός της σκόρπιας ομήγυρης και μοναδική που έρχεται σε άμεση επικοινωνία με την Αρχή.

Συνεπώς όπως συμβαίνει σχεδόν πάντοτε σε τέτοιες περιπτώσεις, μετά από την εισαγωγή της γνωριμίας του κοινού με τους σούπερ ήρωες, θα εκκινήσει η διπλή διαδικασία της δράσης. Που από την μια μεριά θα οδηγήσει στην τελική και οριστική αναμέτρηση με τα φονικά όντα, από την άλλη θα φροντίσει να ενώσει τα παζλάκια με τα προηγούμενα τεύχη (καθώς οι Eternals έχουν αναφερθεί σε ουκ ολίγες ιστορίες του χθες στο MCU) χωρίς να αφήνονται κενά, για το τι ακριβώς έχει διαμειφθεί στην πορεία. Κακά τα ψέματα όμως, αν κανείς δεν ανήκει στην κατηγορία εκείνη των θεατών, που ζουν και αναπνέουν για το κάθε καινούργιο βήμα της Marvel, που θα επεκτείνει ακόμη περισσότερο την δαιδαλώδη συνύπαρξη όλων ετούτων των superheroes, υπάρχει σημαντικό ενδεχόμενο είτε να χαθεί μέσα στον δεδομένο πανζουρλισμό, είτε να απωλέσει το ενδιαφέρον του για το τι τρέχει, εφόσον η χρονική διάρκεια το παρατραβά.

Η παραγωγή από την μεριά της, φτάνει την φανφάρα ίσαμε εκεί που δεν παίρνει, τιγκάροντας το σάουντρακ με ότι πιο ακριβό κυκλοφορεί στην γειτονιά - ασούμε ολόκληρο κομμάτι Pink Floyd, στο απόγειο της επιδειξιομανίας - και προτάσσοντας εικοσάλεπτες σεκάνς γιομάτες CGI για να χορτάσει ακόμη και το πιο πεινασμένο μάτι. Ενδιάμεσα του πανικού η κάμερα, σε πιο ήρεμη κατάσταση, ταξιδεύει σε ασύμμετρες εποχές της ιστορίας και σε διάφορους πολιτισμούς, προκειμένου να κάνει γνωστές τις κρυφές πτυχές που μυστικά υπάρχουν πίσω από την βιτρίνα των αλώβητων και αλληλέγγυων, προς το παρόν, Αιώνιων. Ίσως ετούτες να είναι και οι πιο προσεγμένες στιγμές της αφήγησης, που οποιοσδήποτε ντιρέκτορας από το γνώριμο φασαριόζικο παρεάκι, μάλλον θα τις έστηνε ποιοτικότερα, από την Chloe Zhao, που δεν έπιασα, τουλάχιστον στην πρώτη θέαση, το νόημα της επιλογής της να καθίσει στην καρέκλα του σκηνοθέτη.

Ίσως για να μπορέσει να τονίσει ακόμη περισσότερο, κάτι που εξ ορισμού είναι σαφές και ευδιάκριτο και αφορά στην μάζωξη κάθε λογής ράτσας και φύλου, από λευκούς, μελαψούς, μαύρους, άντρες, γυναίκες, παιδιά, γκέι (στην πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο στο συγκεκριμένο Universe) αλλά και παντοδύναμους με χάντικαπ, σε σώμα Ένα. Όπως έχει συμβεί δηλαδή πόσες ακόμη φορές στο παρελθόν της Marvel, με πιο ισορροπημένες περσόνες, άλλοτε στους Avengers, άλλοτε στους F4, άλλοτε στους συγκλονιστικούς πρώτους και εκτός του συμπαντικού κύκλου X-Men, που ουδέποτε προβλέπω στο μέλλον θα καταφέρει άλλο παρεάκι να τους ξεπεράσει. Εντυπωσιακό, ξανά, υπερθέαμα, φαντασμαγορία όμως χωρίς όριο και σκοπό, που δεν μας έκανε ούτε σοφότερους, ούτε φανατικότερους του είδους.

Eternals Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 4 Νοεμβρίου 2021 από την Feelgood Ent.!
Περισσότερα... »

Το Ταξίδι (Charter) Poster ΠόστερΤο Ταξίδι
της Amanda Kernell. Με τους Ane Dahl Torp, Sverrir Gudnason, Troy Lundkvist.


Ταυτότητα: Γυναίκα
του Θόδωρου Γιαχουστίδη (@PAOK1969)

Όλα για τα παιδιά της;

Η Amanda Kernell γεννήθηκε το 1986 στην πόλη Umeå στη βόρεια Σουηδία, από πατέρα Σάμι και μητέρα Σουηδή. Σπούδασε στη σχολή σκηνοθεσίας της Εθνικής Κινηματογραφικής Σχολής της Δανίας και αποφοίτησε από εκεί το 2013. Από το 2006 και μετά, η Amanda έχει σκηνοθετήσει πολλές βραβευμένες μικρού μήκους ταινίες, μεταξύ των οποίων και το «Stoerre Vaerie», μια ταινία ουσιαστικά που αποτέλεσε τον πιλότο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία της, το περίφημο «Η καταγωγή των Σάμι» (Sameblod / Sami Blood, 2016). Το «Η καταγωγή των Σάμι» έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο φεστιβάλ Βενετίας, όπου συμμετείχε στο τμήμα «Venice Days», στο οποίο και τιμήθηκε με το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη. Από εκεί και πέρα συμμετείχε σε πάμπολλα φεστιβάλ, μεταξύ των οποίων αναφέρουμε τα φεστιβάλ του: Τορόντο, Τόκιο, Σάντανς, Σίδνεϊ, Εδιμβούργου και Ρέικιαβικ. Στη Θεσσαλονίκη πήρε μέρος στο διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ το 2016, όπου και τιμήθηκε με το Βραβείο της Βουλής των Ελλήνων «Ανθρώπινες Αξίες». Και γενικώς, μάζεψε ό,τι βραβείο βρήκε μπροστά της

Το Ταξίδι (Charter) Poster Πόστερ Wallpaper
Η ταινία Το ταξίδι (Charter) έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο φεστιβάλ του Σάντανς του 2020, τον προπερασμένο Ιανουάριο. Μέσα στο 2020 προβλήθηκε σε δεκάδες φεστιβάλ, μεταξύ των οποίων και στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, όπου προβλήθηκε στο κυρίως τμήμα των «Ανοιχτών Οριζόντων». Η ταινία αποτελεί την επίσημη πρόταση της Σουηδίας για το ξενόγλωσσο Όσκαρ.

Η υπόθεση: Η Άλις είναι μια 40something γυναίκα, που μετακομίζει στη Στοκχόλμη για επαγγελματικούς λόγους, αλλά και για να ξεφύγει από έναν γάμο στον οποίο δεν περνούσε καλά. Η απόφασή της αυτή οδηγεί σε διαζύγιο. Στην τοξική δικαστική διαμάχη για την κηδεμονία των δύο ανήλικων παιδιών της που ακολουθεί, η Άλις σκιαγραφείται ως ακατάλληλη και αναξιόπιστη μητέρα. Έτσι, ο πρώην σύζυγός της κρατάει τα παιδιά τους μακριά της, στoν βορρά της Σουηδίας, όσο αναμένεται η τελική δικαστική απόφαση για την κηδεμονία τους. Ο 8χρονος γιος της φαίνεται να αποζητά τη μητέρα του, ενώ η 14χρονη κόρη της μοιάζει να θέλει να την κάνει πέρα. Όταν, όμως, ο γιος της τής τηλεφωνεί μες στη νύχτα κλαίγοντας γοερά, η Άλις δε μπορεί να περιμένει άλλο. 

Σε μια τελευταία, απέλπιδα προσπάθεια, η Άλις καταφτάνει στον σουηδικό βορρά, χωρίς σχέδιο βασικά: το μόνο που θέλει είναι να επανασυνδεθεί με τα παιδιά της. Κι ενώ νομικά δεν το δικαιούται (αλλά και χωρίς να σκεφτεί τις συνέπειες των πράξεών της), η Άλις παίρνει τα, κάπως απρόθυμα, παιδιά της και βρίσκει καταφύγιο σε ένα θέρετρο στις Κανάριες Νήσους. Κατά μία έννοια τα απαγάγει, για μια βδομάδα διακοπές στην Τενερίφη. Ενώ η αντίστροφη μέτρηση για εκείνη έχει αρχίσει, η Άλις κάνει ό,τι μπορεί για να αναθερμάνει την αγάπη και την εμπιστοσύνη των παιδιών της, ενώ ξέρει ότι αν την ανακαλύψουν, κινδυνεύει να τα χάσει για πάντα. Όμως, κάνει ό,τι κάνει για εκείνη ή για τα παιδιά της; Είναι το μητρικό ένστικτο που μιλάει ή απλώς αισθάνεται ότι πρέπει να δείξει ότι νοιάζεται;

Η άποψή μας: Λοιπόν, αυτό που κάνει εδώ η απολύτως ταλαντούχα νεαρή δημιουργός είναι εξόχως τολμηρό. Σε μια εποχή όπου τα πάντα έχουν πολωθεί σε άσπρο και μαύρο, σε μια εποχή όπου δεν υπάρχει χώρος για γκρίζες περιοχές, σε μια εποχή όπου η γυναίκα – μητέρα έχει σχεδόν θεοποιηθεί, αποφασίζει να σκιαγραφήσει το πορτρέτο μιας γυναίκας, χωρίς να στρογγυλεύει ή να αμβλύνει γωνίες επί τούτου. Η Άλις δεν είναι αγία. Δεν είναι όμως και δαίμονας. Και δεν επιδιώκει να είναι ούτε το ένα ούτε το άλλο. Να αυτοπροσδιοριστεί επιδιώκει, χωρίς να ακολουθεί κοινωνικές νόρμες, οικογενειακές συμβάσεις, χωρίς να δεχτεί να παίξει τον ρόλο που της έχει δοθεί, χωρίς να τον έχει επιλέξει. 

Η (τυφλή – και σωβινιστική) δικαιοσύνη έχει πάρει την απόφασή της. Κι έχει αφήσει το στίγμα της πάνω σε αυτήν τη γυναίκα. Αφού εγκατέλειψε τα παιδιά της, δεν έχει το δικαίωμα να τα δει, να τα μεγαλώσει, να τα αγαπήσει, να τους δείξει πως ενδιαφέρεται γι' αυτά. Και υπάρχει και ο σκοτεινός ρόλος του πρώην συζύγου. Που προσπαθεί με κάθε τρόπο να την παγιδεύσει και να την ξαναβάλει πίσω στη φυλακή που ήταν ο γάμος της: γύρνα πίσω σε μένα και όλα θα πάνε καλά. Δεν θα είσαι απόκληρη της κοινωνίας. Θα είσαι ξανά μια αξιοσέβαστη, μητέρα, γυναίκα, ευυπόληπτη και με καθαρό... κούτελο. Μη χέσω. Όλα τα παραπάνω δεδομένα την έχουν στριμώξει. Κι όταν ακούει τον γιο της στο τηλέφωνο, σπάει. Το γιατί κλαίει ο πιτσιρίκος, ποτέ δεν αποσαφηνίζεται. 

Γενικώς, η Kernell αποφεύγει τις πολλές πολλές επεξηγήσεις, αποφεύγει το μελό, αποφεύγει τους συναισθηματικούς εκβιασμούς, ακριβώς για να πάρουμε τη γυναίκα αυτή, την Άλις, έτσι όπως είναι, χωρίς υποκρισίες και δεύτερες σκέψεις. Το κρίσιμο για την Άλις δεν είναι να επιστρέψει σε μια κατάσταση στην οποία ήταν δυστυχισμένη, παρά το κόστος που επωμίζεται, μιας που η κοινωνία την έχει πλέον σταμπάρει ως «ακατάλληλη» για μητέρα. Όχι. Το κρίσιμο για την Άλις είναι να κάνει τα παιδιά της να την εμπιστευτούν ξανά. Δύσκολο. Ισχύει ότι για να απελευθερωθεί η ίδια, τα άφησε ξοπίσω. Έπαψε να τα αγαπάει; Ποτέ. Θέλει την αγάπη τους; Όσο τίποτε άλλο στον κόσμο. Γι' αυτό πασχίζει τόσο πολύ, ιδίως με την κόρη της, που είναι πολύ πιο επιφυλακτική από τον πιτσιρικά. Ναι, τόσο η απόφασή της να φύγει από τη συζυγική στέγη όσο και η απόφασή της να «απαγάγει» τα παιδιά της, έχουν κόστος. Και κάθε φορά που την απορρίπτει η κόρη της, πέφτει σε απόγνωση. Και κάθε φορά που την αγκαλιάζει ο γιος της, αγωνιά... 

Η σκηνοθέτιδα και σεναριογράφος κάνει εξαιρετική δουλειά και στους δύο τομείς ευθύνης της. Είναι όμως και πολύ τυχερή, καθώς διαθέτει στον πρωταγωνιστικό ρόλο την Νορβηγή Ane Dahl Torp, που πραγματικά κεντάει. Το ακόμα πιο θαυμαστό είναι πως τραβάει τα πράγματα στα βάθη της αβύσσου. Και παρά το μη happy end, υπάρχει φως! Απίστευτο. Το φινάλε της ταινίας είναι εξαιρετικό. Η κόρη τηλεφωνεί στη μητέρα της μέσα στη νύχτα: «Τι κάνεις;» τη ρωτάει. «Κολυμπάω» απαντάει εκείνη. «Στη θάλασσα; Δεν είναι πίσσα σκοτάδι;» ρωτάει εκ νέου η κόρη. «Ναι, είναι πίσσα σκοτάδι» απαντάει η μητέρα της. Με φωνή που τρέμει. Αλλά και με τη σιγουριά του ανθρώπου που δεν φοβάται κανένα σκοτάδι – ιδίως εκείνο που προσπαθεί με κάθε τρόπο να την καθηλώσει. Πολύ δυνατή ταινία.

Το Ταξίδι (Charter) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 4 Νοεμβρίου 2021 από την Rosebud.21!
Περισσότερα... »

200 μέτρα (200 meters) Poster Πόστερ200 μέτρα
του Ameen Nayfeh. Με τους Ali Suliman, Lana Zreik, Samia Bakri, Tawfeeq Nayfeh, Maryam Nayfeh, Ghassan Abbas, Nabil Al Raai, Ghassan Ashqar, Mahmoud Abu Eita, Anna Unterberger, Motaz Malhees.


"Σε πόση ώρα διανύονται 200 μέτρα στη Λωρίδα της Γάζας;"
του Θόδωρου Γιαχουστίδη (@PAOK1969)

Κάγκελα - και πανύψηλα τείχη - παντού...

Ο Ameen Nayfeh γεννήθηκε στην πόλη Τουλκάρμ, στη Δυτική Όχθη, στην Παλαιστίνη, το 1988. Το 2012 αποφοίτησε με Master από το Ινστιτούτο Κινηματογραφικών Τεχνών Ερυθράς Θάλασσας της Ιορδανίας, με σκοπό να διηγηθεί αυθεντικές ιστορίες του τόπου του. Είναι σεναριογράφος, παραγωγός και σκηνοθέτης βραβευμένων ταινιών μικρού μήκους, ενώ τα τελευταία έξι χρόνια εργάζεται ως ελεύθερος επαγγελματίας στην παραγωγή ταινιών για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Το «200 μέτρα» είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του, στην οποία εκτός από τη σκηνοθεσία, υπογράφει και το σενάριο.

200 μέτρα (200 meters) Poster Πόστερ Wallpaper
Η ταινία έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο περσινό φεστιβάλ Βενετίας, όπου συμμετείχε στο τμήμα «Venice Days - Giornate degli Autori» κερδίζοντας εκεί το βραβείο κοινού. Από εκεί και πέρα η ταινία προβλήθηκε σε πάμπολλα διεθνή φεστιβάλ, μεταξύ των οποίων κι εκείνο της Θεσσαλονίκης. Προβλήθηκε στο (διαγωνιστικό) τμήμα «Meet the Neighbors» όπου τιμήθηκε με το βραβείο καλύτερης ταινίας και με το ειδικό βραβείο σκηνοθεσίας. Η ταινία αποτελεί την επίσημη πρόταση της Ιορδανίας για το ξενόγλωσσο Όσκαρ.

Η υπόθεση: Ο Μουσταφά είναι οικοδόμος, σύζυγος, πατέρας τριών ανήλικων παιδιών κι ένας άνθρωπος με αρχές. Η γυναίκα του, η Σαλγουά, ζει με τα παιδιά τους σε ένα διαμέρισμα από την άλλη πλευρά του Τείχους, που χωρίζει το Ισραήλ από τα Κατεχόμενα Εδάφη της Παλαιστίνης, ενώ ο Μουσταφά ζει με τη μητέρα του σε διαμέρισμα στα Κατεχόμενα, που βρίσκεται σε απόσταση 200 μέτρων από το σπίτι της γυναίκας του. Τα δύο σπίτια έχουν οπτική επαφή μεταξύ τους και συχνά τα βράδια οι μεν με τους δε επικοινωνούν με πρωτότυπους τρόπους. Ο Μουσταφά θα μπορούσε να βγάλει ένα πιστοποιητικό, που θα του επέτρεπε να ζει στο Ισραήλ, με την οικογένειά του. Αντ' αυτού, προτιμά να χρησιμοποιεί άδεια εργασίας, γιατί θεωρεί πως η εναλλακτική που του προσφέρεται είναι παράνομη. Το γεγονός προκαλεί εκνευρισμό στη γυναίκα του, καθώς αναγκάζεται σε διαρκή πέρα δώθε, ο Μουσταφά όμως δεν αλλάζει γνώμη. 

Μια μέρα, περιμένοντας μαζί με εκατοντάδες Παλαιστινίους, να περάσει στο Ισραήλ για να εργαστεί, ο Μουσταφά πληροφορείται πως δεν του επιτρέπεται η είσοδος στη χώρα, λόγω μιας ασήμαντης λεπτομέρειας. Την ίδια μέρα, η γυναίκα του τον ενημερώνει πως ο γιος τους βρίσκεται στο νοσοκομείο, λόγω ατυχήματος. Μια απόσταση 200 μέτρων γίνεται μια οδύσσεια 200 χιλιομέτρων, καθώς ο Μουσταφά, μην έχοντας καμία επιλογή πια, θα προσπαθήσει να περάσει λαθραία στην άλλη πλευρά του Τείχους, προκειμένου να επισκεφτεί τον γιο του στο νοσοκομείο. Και σε αυτό το ταξίδι θα αντιμετωπίσει διάφορες παράξενες καταστάσεις. Θα καταφέρει να περάσει απέναντι τελικά;

Η άποψή μας: Εντάξει, κλαιγόμαστε κι εμείς για τις ζωές μας, αλλά ισχύει πάντα το λαϊκό γνωμικό «υπάρχουν και χειρότερα». Πχ, να είσαι Παλαιστίνιος. Να ζεις σε μια χώρα, που είναι μεν δική σου αλλά τελικά δεν είναι, δίπλα στους κατακτητές σου, οι οποίοι καθημερινά σου επιβάλλουν δοκιμασίες, πολλές από τις οποίες είναι εξευτελιστικές. Δεν ζεις ελεύθερος. Αυτό. Σαν να βρίσκεσαι σε ένα μόνιμο lockdown ένα πράμα. Να αγωνίζεσαι να εργαστείς, να στοιβάζεσαι παρέα με εκατοντάδες άλλους συμπατριώτες σου σε δεκάδες check points, να μην μπορείς να βρεις το δίκιο σου με τίποτα, να δέχεσαι καθημερινά εξευτελισμούς από προκλητικούς εποίκους και τις ισραηλινές αρχές. Κι όμως, αυτός ο λαός, αντέχει. Και προσαρμόζεται. Δεν γίνεται διαφορετικά. 

Άλλο λαϊκό γνωμικό: ο άνθρωπος μπορεί να αντέξει το οτιδήποτε. Σαν ελατήριο, πιέζεται, πιέζεται, πιέζεται και βρίσκεται σε αυτήν την κατάσταση, της πίεσης, στριμωγμένος και περιορισμένος. Όταν όμως η πίεση γίνει υπερβολική, δύο τινά μπορούν να συμβούν: ή που θα σπάσει το ελατήριο ή που θα πάρει τη φυσική του κατάσταση, επιστρέφοντας μονομιάς τη συσσωρευμένη ενέργεια. Και... γαία πυρί μιχθήτω! Όποιον πάρει ο χάρος. Ο Nayfeh αφηγείται έξυπνα την ιστορία του. Δεν χάνει την ώρα του για πολλές επεξηγήσεις. Πχ, λογικό είναι να μας φαίνεται εμάς (που δεν γνωρίζουμε επακριβώς την κατάσταση και τις συνθήκες) κάπως παράξενο το γεγονός ότι η οικογένεια του Μουσταφά μοιράζει τη ζωή της σε δύο νοικοκυριά. Κατά πως φαίνεται, όμως, αυτή είναι μια πρακτική που εφαρμόζουν πολλές οικογένειες Παλαιστινίων. 

Η ταινία είναι δραματική και road movie ταυτόχρονα, χωρίς να λείπουν από αυτήν στοιχεία ηθογραφίας, ακόμα και θρίλερ. Βλέπουμε τον Μουσταφά στις οικογενειακές του στιγμές: ένας άνθρωπος που αγαπάει τη γυναίκα του, τη μητέρα του, τα παιδιά του. Ένας άνθρωπος, που θα έκανε τα πάντα για αυτούς που αγαπάει. Ένας άνθρωπος, που έχει προσαρμοστεί στις συνθήκες, αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν έχει βάλει τα όριά του, τα οποία επ’ ουδενί δεν θέλει να περάσει. Όταν πχ η σύζυγός του, του προτείνει να γραφτεί ο ταλαντούχος στο ποδόσφαιρο γιος τους σε μια γνωστή ισραηλινή ομάδα, κάτι που σίγουρα θα έχει θετικές προοπτικές για το μέλλον του, ο Μουσταφά αρνείται κι αντ’ αυτού, προτείνει να τον γράψουν σε μια παλαιστινιακή ομάδα, κάτι που σημαίνει πολύωρη οδήγηση πριν και μετά την προπόνηση. 

Σε καμιά στιγμή δεν νιώθεις πως ο Μουσταφά μισεί τους κατακτητές της πατρίδας του – αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως τους αποδέχεται. Βλέπουμε την καθημερινότητά του, τη ρουτίνα του, όλα. Και μετά, έρχεται η στιγμή για το παράνομο πέρασμα στην άλλη πλευρά – και άμεσα. Εδώ είναι που η ταινία γίνεται road movie. Ο Μουσταφά μοιράζεται το αυτοκίνητο που θα τους πάει ως τα σύνορα με έναν πιτσιρίκο, που ψάχνει για δουλειά, τον Ράμι, έναν ακτιβιστή, τον Κίφα, που κατεβάζει ισραηλινές σημαίες κατά τη διαδρομή και μια γερμανίδα ντοκιμαντερίστρια, την Άνε, η οποία δεν είναι ακριβώς αυτή που λέει. Κι ενώ όλοι οι υπόλοιποι επιβάτες δεν έχουν πρόβλημα με τον χρόνο που κυλά, ο Μουσταφά βιάζεται. Και νευριάζει. Και ξεσπάει. 

Ο παραλληλισμός με το πρόβλημα της Παλαιστίνης, που απαιτεί άμεση λύση, είναι ολοφάνερος και πετυχημένος. Στη διαδρομή, πολλά θα συμβούν. Οι «λαθρεπιβάτες» κάποια στγμή, θα στοιβαχτούν στο πορτ μπαγκάζ, για να περάσουν απαρατήρητοι τα «σύνορα». Αυτή είναι μια από τις καλύτερες σκηνές της ταινίας. Χωρίς επαφή με τον έξω κόσμο, χωρίς πολύ αέρα, σε συνθήκες στριμώγματος και αποπροσανατολισμού, με την δυνατή μουσική μέσα από το αμάξι να χειροτερεύει τα πράγματα, θα τους δεις πώς περνάνε από την ελπίδα στην απελπισία. 

Ο σκηνοθέτης, όμως, δεν θέλει να είναι in your face καταγγελτικός. Θέλει με ήπιο τρόπο για το κοινό που δεν γνωρίζει, να παρουσιάσει μια κατάσταση, που απέχει πολύ από το χαρακτηριστεί όχι απλά ιδανική αλλά έστω και βιώσιμη. Και να δείξει, με μια νότα αισιοδοξίας, πως η ζωή τελικά πάντα βρίσκει τον τρόπο να προχωρήσει. Και να δώσει μέχρι και χαρούμενες στιγμές μέσα στον ζόφο. Και διαθέτει κι έναν εξαιρετικό Ali Suliman στον κεντρικό ρόλο, να κάνει τα πράγματα πιο ανθρώπινα κι όχι να λειτουργούν απλώς ως σύμβολα.

200 μέτρα (200 meters) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 4 Νοεμβρίου 2021 από την Cinobo!
Περισσότερα... »

Ο Τσαρλατάνος (Charlatan) Poster ΠόστερΟ Τσαρλατάνος
της Agnieszka Holland. Με τους Ivan Trojan, Josef Trojan, Juraj Loj.

Πρωτοξάδελφος της Αγίας Αθανασίας του Αιγάλεω
του zerVo (@moviesltd)

Πάμε να κάνουμε μια ελεύθερη υπόθεση εργασίας, μέρες Κόβιντ που διανύουμε. Παίρνει ο καλός πολίτης που φοβάται μην και κόλλησε κορώνα, τα πρωινά του ούρα και επισκέπτεται το παρακάτω διαμέρισμα, που απέξω έχει φαρδύ πλατύ το σήμα του θεραπευτή. Μπαίνει μέσα και ο "γιατρός" παίρνει στα χέρια του το διάφανο μπουκαλάκι, το τοποθετεί μπροστά σε μια τρύπα του τοίχου που μπαίνει ηλιακό φως, το περιεργάζεται και επανέρχεται με την διάγνωση: Έχετε προσβληθεί από τον ιό. Θα πίνετε ρόφημα για δέκα ημέρες, φασκόμηλο το πρωί, εχινάκεια το μεσημέρι και σπαθόχορτο το βράδυ και πρόβλημα ουδέν! Σύμφωνοι, ο κάθε άρρωστος, προσπαθεί να εντοπίσει ακόμη και την ύστατη ελπίδα του, στις ορμές του οποιουδήποτε κομπογιαννίτη. Αν το σοβαρό κράτος - ακόμη και δαύτου του Υπουργού Υγείας - μπουζουριάσει τον κίβδηλο ντοτόρο, που ακριβώς σφάλει?

Ο Τσαρλατάνος (Charlatan) Quad Poster
Τσεχοσλοβακία 1957. Έχοντας αντιληφθεί από πολύ νεαρή ηλικία τις μαγικές θεραπευτικές του ικανότητες, ο αυτοδίδακτος βοτανολόγος Γιαν Μικολάσεκ, δέχεται καθημερινά στο άτυπο ιατρείο του στα περίχωρα της Πράγας, εκατοντάδες φουκαράδες ασθενείς, που θα επιζητήσουν την ίαση στο πρόβλημα τους. Χωρίς ίχνος εργαστηριακών εξετάσεων, ο ψευτοδόκτορας θα θησαυρίσει, μοσχοπουλώντας χορταρικά, μπαχάρια και φυτικά εκχυλίσματα, δίνοντας την υπόσχεση πως θα γειάνουν ακόμη και την πιο δύσκολη πάθηση.

Προστατευόμενος μέχρι πρότινος του, άρτι μακαρίτη, προέδρου της χώρας Ζαποτόσκι, αφού με τα θαυματουργά του λουλούδια, του γιάτρεψε, όπως νόμισε, την ψώρα, πλέον βρίσκεται στο στόχαστρο των αστυνομικών αρχών, που τον κυνηγούν κατηγορώντας τον για απάτη. Μέχρι την ημέρα που ο κόμπος θα φτάσει στο χτένι, κατόπιν αμέτρητων καταγγελιών ασθενών, μέχρι και για δηλητηρίαση, οπότε και ο κανάγιας θα οδηγηθεί στην φυλακή, όπως ακριβώς δηλαδή του άρμοζε, για επί χρήμασι κοροϊδία του λαουτζίκου.

Αυτουνού λοιπόν του στυγνού απατεώνα την ιστορία, πήρε την απόφαση να μας την σερβίρει σε ταινία επαγγελματίας κινηματογραφιστής. Μάλιστα, παίρνοντας και το μέρος του με έκδηλο ενθουσιασμό καθόλη την διάρκεια της, αφού όπως υποστηρίζει στους τίτλους τέλους του biopic, έκανε καλά από το ζόρι τους, περισσότερους από σαράντα χιλιάδες αρρώστους. Χωρίς εξετάσεις, χωρίς έστω βιοχημική μελέτη αίματος, χωρίς καν σωματικό έλεγχο, απλά και μόνο με ότι του κατέβαζε η κούτρα, μοιράζοντας φιαλίδια με χυμούς ως θεραπεία, ακόμη και σε σοβαρά περιστατικά υγείας. Έναντι φυσικά αδρότατης αμοιβής, με κόστος ισοδύναμο, σχεδόν, του μηδενικού.

Εν έτι λοιπόν 2020, που στον κανονικό κόσμο οφείλει ο ορθολογισμός και ουχί ο ψεκασμός να βασιλεύει, ποιο ακριβώς κίνητρο είναι εκείνο που ωθεί έναν σκηνοθέτη να ασχοληθεί με την βιογραφία ενός ασυνείδητου κακούργου, αγιοποιώντας τον μάλιστα, επειδή εξολόθρευε ακόμη και καρκίνους με τα χαμομήλια? Στο άκουσμα και μόνο του ονόματος της δημιουργού, Agnieszka Holland, γνήσιου τέκνου ενός εμετικού φερέφωνου της καπιταλιστικής παλινόρθωσης σαν τον Wajda, καταλαβαίνει ακόμη και ο πιο αδαής πως ο στόχος δεν είναι η προβολή μιας "ηρωικής" προσωπικότητας όπως ο εγκληματίας Μικολάσεκ, αλλά η πρόστυχη και δίχως αιδώ ανάδειξη των διωκτών του, ως παρανοϊκών απάνθρωπων γκεσταπιτών.

Και χειρότερων ακόμη και από δαύτων, αφού οι ημέρες της Χιτλερικής κατοχής, σύμφωνα με την κινηματογράφηση και το αστείο σενάριο, ήσαν ηλιόλουστες, λαμπερές, ξένοιαστες, με τον θησαυρίζοντα Τσαρλατάνο να τις περνά στις καταπράσινες εξοχές, αγκαλιά με τον μορφονιό γραμματέα του - γκέι δηλαδής ο ντόκτορ, άρα εχθρός του λαού, αν με πιανς. Με την αλλαγή του καθεστώτος σε κομουνιστικό, τα πάντα πέριξ της Πραγός θα μουντώσουν, θα συννεφιάσουν, θα βροχίνουν και θα παγώσουν. Τώρα που ήλθαν οι κακίστροι οι Κατακόκκινοι μαύρες μέρες θα περάσουμε όλοι μας, άσε που μπορεί και να μας κόψουν οι παλιοσυντρόφοι την συνήθεια να επισκεπτόμαστε τον καλό μας γιατρουδάκο, για να δει τα τσίσα μας αν ροζίσαν, μπας και μας δώσει αγωγή βασιλικό πολτό και τζινκο μπιλόμπα. Κι εγώ που θυμάμαι τα πούλμαν των αρρώστων, κάποτε, να φεύγουν καραβάνια από την χώρα μας για τις Βουλγαροτσεχίες, μάλλον δεν θα πήγαιναν επειδή τα νοσοκομεία εκεί λειτουργούσαν υποδειγματικά, αλλά γιατί θα έψαχαν τον Μικολάσεκ...

Η γελοία προπαγάνδα της Πολωνέζας, πολλοστή στην άθλια φιλμογραφία της, ζει φυσικά, αλλά δεν βασιλεύει, μιας και πέραν της πατρίδας της, άντε και της παραδιπλανής Τσεχίας, όπου εκτυλίσσεται η πλοκή, χωρών σημαιοφόρων της ευρωπαϊκής ακροδεξιάς, δηλαδή, ουδείς ασχολείται. Όχι πως είχε και τίποτα σημαντικό να μας αφηγηθεί στον, κατ εικόνα και ομοίωση της, Charlatan, πιότερο από το έκδηλο αντικομουνιστικό της μένος, αφού ούτε σαν ψυχογράφημα ενός ανθρώπου, με έντονα νεανικά τραύματα, ο οποίος κατοπινά την είδε Θεός, μπορεί να σταθεί σοβαρά. Μένουμε σπίτι και επιλέγουμε προς θέαση την Κυρά μας την Μαμή, για χιλιοστή φορά, που τουλάχιστον τα μαντζούνια τα έδινε, μόνο, για τον πονόδοντο του Κοινοτάρχη...

Ο Τσαρλατάνος (Charlatan) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 4 Νοεμβρίου 2021 από την Filmtrade!
Περισσότερα... »

Συνέβη Στο Σόχο (Last Night In Soho) Poster ΠόστερΣυνέβη Στο Σόχο
του Edgar Wright. Με τους Anya Taylor-Joy, Thomasin McKenzie, Matt Smith, Diana Rigg, Terence Stamp, Rita Tushingham.


“Don't hang around and let your problems surround you, there are movie shows, Downtown”
του gaRis (@takisgaris)

Υπάρχουν οι τανιούλες της οκάς όπου αφήνεις το μυαλό στην πόρτα και καταδύεσαι. Οι άλλες πάλι που παράγει σωρηδόν η χολυγουντιανή μηχανή οι οποίες σε κάνουν ντίρλα στους εφφέδες, στο αναψυκτικό με τις εκατομμύρια θερμίδες και το εγκληματικά εθιστικό ποπ κορν. Κάπου ξώμακρα τα φεστιβαλίζοντα auteurάδικα, αυτά που κανείς δεν καταλαβαίνει τίποτις αλλά οι μυημένοι ντρέπουνται να μολοήσουν της αδαημοσύνης τωνε. Και υπάρχουν (ώχου, υπομόνεψε, έφτασα στο ζητούμενο) δαύτες οι σπέσιαλ, οι ιδιαζόντως σινεφιλικές, όπου ο εμμονικός χιπστεράς σκηνοθέτης στήνει τα κολληματάκια του σε παράταξη, καλώντας τους ομοιοπαθούντες θεατές σε ένα γαργαντουο-ειδές πανηγύρι εικόνων και ήχων που πάλλονται από αγάπη για ένα vintage οδοιπορικό σε ένοχα κινηματογραφικά λημέρια, ένα μιξάρισμα νοσταλγικό μα προπάντων έκδηλα φιλόδοξο. Τα τελευταία 10+ χρόνια (εξόν την περίπτωσης Nicolas Winding Refn που τελεί εξαφανιζόλ) αυτή η συνομοταξία έχει αρχηγό και το όνομα αυτού: Edgar Wright.

Συνέβη Στο Σόχο (Last Night In Soho) Quad Poster
Αν αγαπάς steady cam tracking shots, dolly zooms και θανατηφόρο μοντάζ - λεπίδι, εδώ είσαι. Πρόσθεσε ήχο - διαμάντι και (μ)εθιστικά ποπ άσματα ανθολογίας και έγινες. (Παρα)δειγματίζω: Shaun of the Dead, Hot Fuzz, Baby Driver. Τώρα λοιπόν που cineνοηθήκαμε, πάμε στην κατεμέ πλέον χορταστικά σινεφιλική ταινία της χρονιάς, το Last Night in Soho, μια εκ των χάιλάιτς του TIFF21. Εκ προοιμίου ειρήσθω ότι η βορειοαμερικανική κριτική τόσφαξε με το γάντι, θεωρώ όμως πως σχεδόν τα πάντα κρίνονται σε αυτό το άθλημα βάσει της οπτικής του καθενός. Τι πάει να πράξει ο βρετανός genre - μιξεράς είναι η πρώτη ερώτηση. Ευκολάκι. Βουτιά στην urban 60s λονδρέζικη υποκουλτούρα με τα μίνια, τις καούκες και με τις Petula Clark - Dusty Springfield στη διαπασών. Μόδα και υπόκοσμος, ξέφρενο πάρτι και σεξουαλικά εγκλήματα κατά συρροή. Γυναικεία χειραφέτηση εναντίον πατριαρχικής αποχαλίνωσης. Δόξα και μαστροπεία. Κοριτσίστικα όνειρα και εφιαλτικές διαδρομές στην παράνοια μέσω...ταξιδιού στο χρόνο! 

Ο βρετανός δημιουργός επιστρατεύει το δίπολο Eloise (Thomasin McKenzie) - Sandie (Anya Taylor-Joy) για να αναπαραστήσει τη σεμνή, καθημερινή, απαρατήρητη, νεοφερμένη, ορφανή επαρχιώτισσα σπουδάστρια μόδας σε πλήρη αντίστιξη με το φιλόδοξο θηλυκό που περνά τα όριά του για να γίνει μια ντίβα τραγουδίστρια - με το αντίστοιχα ολέθριο τίμημα. Κι ενώ όλο αυτό φέρνει αναπόφευκτα σε μια ίσως απλοϊκή ηθικοπλαστική ιστορία για τις μάζες (που εν μέρει είναι), ο Wright έχει τις δεδομένες καλλιτεχνικές ευαισθησίες να φορτώσει στοιχεία του ιταλικού Giallo και να τερματίσει την ξέφρενη πορεία του με πλήθος φανταχτερά κοστούμια και λατρεμένες μουσικές στο πεδίο του μεταφυσικού θρίλερ με καθαρά αστυνομικίζον επίχρισμα στην τελευταία πράξη, τουτέστιν...μαντάρα! Η φιλοδοξία εμφανέστατη, η μαστοριά επίσης. Οι Terence Stamp, Diana Rigg (τελευταία της ταινία προτού μας αφήσει για πάντα) σχεδόν κλέβουν την παράσταση γιατί απλούστατα, εκείνοι ΕΙΝΑΙ τα λονδρέζικα 60s. H McKenzie πειστική στον δύσκολο ρόλο να μας κρατά μέσα σε ένα σενάριο που διαρκώς αυτοϋπονομεύεται αθέλητα. Η Taylor-Joy εύκολα η σημαντικότερη ηθοποιός της γενιάς της, χάρμα ιδέσθαι. 

Το Last Night in Soho, αν κριθεί στη βάση του πόσο μεγάλο θρίλερ (βλ. Repulsion) θα μπορούσε να είναι, ιδιαίτερα μετά το υπερθετικό πρώτο ημίωρο, αποτυγχάνει με θόρυβο, μη εμπιστευόμενο το ευρείας στόχευσης κοινό, πλατσουρίζοντας στα ρηχά απόνερα του πλουμιστής παραγωγής εντυπωσιασμού. Γύρνα το όμως ανάποδα φίλος και θα διαπιστώσεις περίσσιο μεράκι, αγνή vintage μέθη και δαύτο που τόσο λείπει στα καλοχρηματοδοτούμενα πρότζεκτς των μεγάλων στούντιος: Τόλμη μετασχηματισμού του υποτιμημένου σινεμά ειδικής στόχευσης (βλ. thriller / horror) σε κάτι μεστότερο, μη χάρτινο, σχεδόν πολυδιάστατο κι αυτό, σε συνδυασμό με υψηλό δείκτη διασκέδασης μόνο ακέραια ευπρόσδεκτο θα μπορούσε να είναι.

Συνέβη Στο Σόχο (Last Night In Soho) Rating


Στις δικές μας αίθουσες? Στις 4 Νοεμβρίου 2021 από την Tulip Ent.!
Περισσότερα... »

Oppenheimer Movie NolanΔιαστάσεις επικές μοιάζει να παίρνει το καστ της νέας μπλοκμπάστερ φιλμικής βιογραφίας του Christopher Nolan, με τον τίτλο Oppenheimer. Αφού κατόπιν της οριστικής ένταξης σε αυτό του Cillian Murphy, αναμένεται να αποτελέσουν μέλη του και οι Robert Downey Jr. και Matt Damon, Ήδη σε συζητήσεις με την παραγωγή βρίσκεται και η Emily Blunt, που βρίσκεται μια ανάσα από το να πάρει το χρίσμα του ρόλου της Κάθριν Βίζερινγκ Όπενχάιμ, συζύγου του διακεκριμένου ερευνητή Τζέι Ρόμπερτ και επίκεντρου της υπόθεσης, που οι μελέτες του πάνω στο Μανχάταν Πρότζεκτ, οδήγησαν στην δημιουργία της ατομικής βόμβας. Αυτή ως γνωστόν θα είναι και η πρώτη ταινία του Nolan, στο καινούργιο του στούντιο / σπιτικό της Universal, Μετά την τελειωτική και αναπάντεχη αποχώρηση του από την Warner, με την οποία είχε πολυετή συνεργασία.

Robert Downey, Matt Damont

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Damon θα ενώσει τις δυνάμεις του με τον Nolan, αφού έχουν συνυπάρξει και πάλι στο Interstellar. Αντιθέτως θα είναι η παρθενική συνεργασία του σκηνοθέτη με τον Άιρον Μαν, με τον τελευταίο να επανέρχεται στους φυσιολογικούς, εκτός Marvel, ρόλους, μετά από καιρό, που τον είχαμε δει στο, όχι και τόσο επιτυχημένο εμπορικά Dolittle.
Περισσότερα... »



Ελληνικό Box Office 28 - 31 Οκτωβρίου 2021 by OPTOMA


Φιλμ
Διανομή
Wks Αίθουσες
4ήμερο Ελλάδας
Σύνολο Ελλάδας
1
Venom: Let There Be Carnage
Feelgood Ent.
2
81
14.390
63.561
2
No Time To Die
Tulip Ent.
5
58
13.405
280.010
3
Dune
Tanweer
3
62
13.191
81.078
4
The Addams Family 2
Tulip Ent.
1
103
11.477
11.477
5
Madres Paralelas
Odeon
1
34
9.731
9.731
6
Halloween Kills
Tulip Ent.
1
64
8.671
8.671
7
Ron's Gone Wrong
Feelgood Ent.
2
75
5.150
14.535
8
Titane
Cinobo
1
13
1.456
1.456
9
Luca
Feelgood Ent.
18
21
1.385
137.990
10
Ο Άνθρωπος του Θεού
Feelgood Ent.
10
18
1.135
281.309


Προηγούμενο ΤΟΠ - Επόμενο ΤΟΠ
Περισσότερα... »

Με ούτε ένας μήνας να απομένει για την επίσημη κυκλοφορία της καινούργιας, δέκατης έκτης στον κατάλογο, ταινίας του στούντιο της Walt Disney Animation, με τον τίτλο Encanto, το στούντιο έδωσε στην κυκλοφορία ένα σετ από πόστερς, με τις μορφές των βασικών πρωταγωνιστών της υπόθεσης. Οι δέκα πολύχρωμες βινιέτες απεικονίζουν τα μεμονωμένα μέλη της φαμίλιας Μαδριγάλ, μπροστά από μια ξεχωριστή πόρτα, που δείχνει την μαγική δυνατότητα του καθενός. Έτσι μαθαίνουμε για τις προσωπικότητες του καθενός, όπως της Ιζαμπέλα (Diane Guerrero) που μπορεί να καλλιεργεί λουλούδια σε κάθε τόπο, του Καμίλο (Rhenzy Feliz) που έχει την ικανότητα να να μεταμορφώνεται σε ότι επιθυμεί, της Αμπουέλο (María Cecilia Botero) που καταφέρνει να διαχειρίζεται το φως, της Ντολόρες (Adassa) που η ακοή της είναι ιδιαίτερα οξεία. Ξεχωριστές μοιάζουν οι περιπτώσεις της κεντρικής ηρωίδας Μίραμπελ (Stephanie Beatriz) που στέκει εμπρός σε μια πετρόλ απόχρωσης πόρτα, δίχως ιδιαίτερα σημάδια και του θείου της Μπρούνο (John Leguizamo) που η δική τους μοιάζει σαν μουντή, μονόχρωμη και με ένα σκάλισμα, που μοιάζει μυστηριώδες. Στο φιλμ ακούγονται ακόμη και οι φωνές των Jessica Darrow, Ravi-Cabot Conyers, Carolina Gaitán, Angie Cepeda, Wilmer Valderrama και Alan Tudyk. Η ταινία σκηνοθετείται από τους Bryon Howard, Jared Bush και Charise Castro Smith, με νέα πρωτότυπα τραγούδια από τον Lin-Manuel Miranda.





Το φιλμ αναμένεται να κάνει την παγκόσμια κινηματογραφική του πρεμιέρα την Ημέρα των Ευχαριστιών, στις 24 Νοεμβρίου 2021, ενώ ανήμερα τα Χριστούγεννα, θα περάσει και στην πλατφόρμα της Disney+.

Στις δικές μας αίθουσες, τον Νοέμβριο του 2021!
Περισσότερα... »