Rebecca PosterΌλοι οι γάμοι κρύβουν τα μυστικά τους! Βασισμένη στην θρίλερ διαχρονική νουβέλα της Daphne Du Maurier από το 1938, είναι η καινούργια δημιουργία του σημαντικού σκηνοθέτη Ben Wheatley (Kill List, Sightseers, High-Rise, Free Fire) Rebecca. Ένα τίτλος θρυλικός τόσο για την παγκόσμια λογοτεχνία, όσο και στα χρονικά του σινεμά, καθώς έχει προϋπάρξει στο εκράν, μέσα από την ματιά του μετρ του είδους Alfred Hitchcock, ογδόντα ακριβώς χρόνια πριν. Μετά την γνωριμία και τον θυελλώδη έρωτα τους στο Μόντε Κάρλο, ο γοητευτικός χήρος Μαξίμ Ντε Γουίντερ και η όμορφη σύζυγός του, νεόνυμφοι πλέον, καταφθάνουν στο Μάντερλευ, στα περιφερειακά παράλια της Βρετανίας και στην οικία του εύπορου άντρα. Εκείνη ντροπαλή και άπειρη θα προσπαθήσει να στήσει μια καινούργια ζωή, πολύ σύντομα όμως θα αντιληφθεί πως πρέπει να έρθει αντιμέτωπη με το πανταχού παρόν φάντασμα της εκλεκτικής και αριστοκρατικής πρώην κυρίας Ντε Γουίντερ, όπως το διατηρεί ολοζώντανο η εχθρική της, οικονόμος της οικίας Κυρία Ντάνβερς.

Rebecca Movie

Τους ρόλους του ζεύγους μοιράζονται η Lily James και ο Armie Hammer, ενώ την δαιμονική οικονόμο υποδύεται η Kristin Scott Thomas. Συμπρωταγωνιστούν ακόμη και οι Keeley Hawes, Ann Dowd, Sam Riley, Tom Goodman-Hill, Mark Lewis Jones, John Hollingworth, Bill Paterson. Παγκόσμια πρεμιέρα στον δίαυλο του Netflix στις 21 Οκτωβρίου 2020.

Στις δικές μας αίθουσες? Δύσκολα, αφού προηγείται η έξοδος στην μικρή οθόνη!

Περισσότερα... »

Ratched PosterΑποκάλυψε την ρίζα του κακού! Μια από τις πλέον ενδιαφέρουσες μίνι σειρές της χρονιάς, για τον τηλεοπτικό δίαυλο Netflix, είναι η περίπτωση του Ratched, που τουλάχιστον στους παλαιότερους σινεφίλ, εύκολα ξυπνά αναμνήσεις της διαβολικής περσόνας που ξεπηδά μέσα από το ψυχολογικό θρίλερ One Flew Over The Cuckoo's Nest. Η φημισμένη κακιά που γεννήθηκε από την φαντασία του συγγραφέα Ken Kesey, επιστρέφει σε ένα πρίκουελ του φιλμ, που λαμβάνει χώρα χρονικά στις αρχές της δεκαετίας του 1940, σε μια ψυχιατρική κλινική, ιδιαίτερων και εκκεντρικών μεθόδων θεραπείας των ασθενών. Εκεί που στην ουσία δημιουργήθηκε η σατανικά ψυχασθενής περσόνα της δαιμόνιας νοσοκόμας. Την παραγωγή του σίριαλ υπογράφει ο Μίδας Ryan Murphy και η πρεμιέρα έχει προγραμματιστεί για τις 17 Σεπτεμβρίου 2020.

Ratched Movie

Τον βασικό πρωταγωνιστικό ρόλο της Μίλντρεντ Ράτσεντ κρατά η πάντοτε συνεπής υποκριτικά Sarah Paulson, έχοντας δίπλα της πλειάδα αστέρων. Όπως οι Cynthia Nixon ως Γκουέντολιν Μπριγκς, Judy Davis ως νοσοκόμα Μπέτσι Μπάκετ, Sharon Stone ως Λενόρ Όσγκουντ, Jon Jon Briones ως Δρ Ρίτσαρντ Χάνοβερ, Finn Wittrock ως Έντμουντ Τολεσον, Charlie Carver ως Χακ, Alice Englert ως Ντόλι, Amanda Plummer ως Λουίζ, Sophie Okonedo ως Σαρλότ Γουέλς, Corey Stoll ως Τσαρλς Γουέινράιτ, Brandon Flynn ως Χένρι Όσγκουντ, Annie Starke ως Λίλυ Κάρτράιτ και Vincent D’Onofrio ως Κυβερνήτης Τζορτζ Γουίλμπερν.

Στους δικούς μας δέκτες? Φυσικά από το Netflix στις 18 Σεπτεμβρίου!

Περισσότερα... »

Five Eyes, Guy Ritchie, Jason StathamΩς γνωστόν ο σκηνοθέτης Guy Ritchie είναι εκείνος που τράβηξε από τον χώρο της μόδας τον πολύ Jason Statham, για να του δώσει την πρώτη του πρωταγωνιστική δουλειά, στο Lock, Stock and Two Smoking Barrels του 1998. Οι δυο τους έχουν συνευρεθεί στο εξής πάμπολλες φορές, όπως στο Snatch του 2000. στο Revolver του 2005 και στο Wrath of Man που θα δούμε του χρόνου. Αυτή την φορά το ταιριαστό δίδυμο πρόκειται να συνυπάρξει σε μια ακόμη περιπετειώδη δημιουργία, το κατασκοπικό θρίλερ Five Eyes, που ήδη βρίσκεται στα σκαριά. Στο φιλμ ο βρετανός αστέρας υποδύεται τον κατάσκοπο της MI6 Όρσον Φόρτσουν, που στρατολογείται από μια διεθνή οργάνωση, ονόματι Πέντε Μάτια, προκειμένου να σταματήσει με την εμπειρία του την παράνομη δράση μιας συμμορίας που διακινεί φονικά όπλα υψηλής τεχνολογίας. Στην προσπάθεια του αυτή, να καταστείλει την δράση του συνδικάτου, θα συνεργαστεί με έναν πράκτορα της CIA που είναι ειδικός στις καινοτομίες.

Five Eyes, Guy Ritchie, Jason Statham

Το σενάριο υπογράφουν οι Ivan Atkinson και Marn Davies (The Gentlemen, Wrath of Man) ενώ την πλήρη χρηματοδότηση του πρότζεκτ έχει αναλάβει η Miramax, ελπίζοντας σε μια εμπορική πορεία ανάλογη με εκείνη της πιο πρόσφατης δημιουργίας του Ritchie, καθώς με 22 εκ δολάρια προυπολογισμό, απέφερε στα ταμεία περισσότερα από 120!
Περισσότερα... »

After 2 Μετά τη Σύγκρουση (After We Collided) PosterAfter 2 Μετά τη Σύγκρουση
του Roger Kumble. Με τους Hero Fiennes Tiffin, Josephine Langford, Dylan Sprouse, Charlie Weber, Shane Paul McGhie, Louise Lombard, Candice King.

Μαζί δεν κάνουνε και χώρια δεν μπορούνε!
του zerVo (@moviesltd)

Αλλιώς τα περίμενε η - δεν την λες και πανάκριβη με μπάτζετ 14 εκατομμύρια - παραγωγή και αλλιώς της ήρθαν στην πορεία, αφού η επένδυση σε πολύτιμο τίτλο βιβλιοπωλείων, δεν αποδείχθηκε τζακ ποτ. Ενδεχόμενα οι πρωτιές σε κάποιες αγορές της Κεντρικής Ευρώπης να εκτόξευσαν στα ύψη την αισιοδοξία, οι τελικές εισπράξεις των κοντά 70 εκ. δημιούργησαν προβληματισμό στους ιθύνοντες της Voltage προκειμένου να δει το πράγμα αλλιώς. Αλλαγή πλεύσης λοιπόν στην δεδομένη και ανά έτος κινηματογραφική συνέχεια του συγγραφικού πονήματος της Anna Todd, με νέο ντιρέκτορα, χωρίς τα σταρικά καμέο αλλά και με τελείως άλλη οπτική, πολύ πιο σέξι πιπεράτη από του εισαγωγικού επεισοδίου.

After 2 Μετά τη Σύγκρουση (After We Collided) Quad Poster
Προσπαθώντας να ξεπεράσει την προδοσία του καλού της Χάρντιν, η ξεπεταγμένη πλέον Τέσσα Γιανγκ, θα αποτραβηχτεί από εκείνον, ανοίγοντας τα φτερά της προς τις επαγγελματικές ευκαιρίες που θα της δοθούν. Αναλαμβάνοντας καθήκοντα ως μαθητευόμενη στον εκδοτικό κολοσσό Βανς, πολύ σύντομα θα δει τον εαυτό της να εξελίσσεται στην κοινωνική ιεραρχία της πόλης, ένα κλίμα τελείως διαφορετικό από εκείνο το εσωστρεφές και απαισιόδοξο, δίπλα στον προβληματικό και ψυχικά ζορισμένο πρώην της.

Ο οποίος στιγμή δεν φεύγει όμως από τον νου της, συναίσθημα αμοιβαίο και για εκείνον, που δεν έχει μάτια για καμία άλλη πέρα από το κορίτσι που του χάρισε την καρδιά της. Αποφασισμένη να κλείσει μια για πάντα το κεφάλαιο Χάρντιν και με όλες τις ευκαιρίες να ανοίγονται διάπλατα μπροστά της, η Τέσσα θα πάρει το ρίσκο να βάλει τέλος σε αυτό τον άστατο δεσμό. Δεν θα υπολογίσει όμως την αναπάντεχη άφιξη της μαμάς του, που για να μην στενοχωρηθεί θα υποκριθεί πως ακόμη είναι μαζί του...

Μόνο θα υποκριθεί? Ή μήπως μέρα με την ημέρα θα καταλάβει όλο και πιο πολύ, πως το δέσιμο με τον bad boy της περιοχής είναι ακλόνητο και δεν σπάζει με κανέναν τρόπο? Κι έτσι εισερχόμαστε σε ένα ερωτικό παιχνίδι, που προφανώς το πάνω χέρι το έχει το κορίτσι, καθώς εκείνο είναι αυτό που ορίζει τους κανόνες της σχέσης. Με την μοναδική διαφορά πως δεν δείχνει την παραμικρή αποφασιστικότητα, με τελική συνέπεια, στα κοντά εκατό λεπτά του νεανικού αυτού, δράματος το χαλάω ότι φτιάχνω - και τούμπαλιν - να λαμβάνει χώρα με επαναληπτικούς ρυθμούς πολυβόλου.

Είναι πασιφανές πως οι εμπνευστές του σεναρίου είχαν βάλει σαν σκοπό τους, να ρίξουν στον τραπέζι τον προβληματισμό που πιθανόν μπορεί να προκληθεί σε ένα ζευγάρι εικοσάχρονων, όταν μεταξύ τους υπάρχουν έντονες κοινωνικές αντιθέσεις. Το αγόρι, δηλαδή, να είναι παιδί χωρισμένων γονιών, με έντονα τα σημάδια στο υποσυνείδητο του της ενδοοικογενειακής βίας, γεγονός που το έχει ωθήσει στην πράξη κάθε λογής παλαβωμάρας, το κορίτσι δε από την μεριά του, πιο ψηλομύτικο, πιο σνομπ, πιο ανωτέρου λέβελ, να δείχνει πως δεν θα έλεγε όχι σε μια ολοκληρωτική στροφή 180 μοιρών, με την επιλογή ενός άψογα γυαλισμένου συναδέλφου για ταίρι (όπως ο Τρέβορ καλή ώρα). Η ανατροπή του τελευταίου ακριβώς δευτερολέπτου της ταινίας, μπερδεύει ακόμη πιο πολύ τα πράγματα, δείχνοντας πως ούτε κάτι τέτοιο ισχύει, ενόψει του τελικού τσάπτερ, που θα σκάσει μύτη σε ένα περίπου χρονάκι από σήμερα.

Η αλήθεια είναι πως έχοντας απομακρυνθεί υπερβολικά σε ηλικία, από το νούμερο των δύο σφόδρα ερωτευμένων - με την πενηντάχρονη σινγκλ μητέρα Χάρντιν, φερειπείν, μια χαρά θα τα έβρισκα - δεν μου είναι και τόσο εύκολο να πιάσω τον παλμό, του πως μπορεί να σκέφτεται ετούτη η νεαρότατη γενιά και αν την ικανοποιεί το ακατάσχετο πινγκ πονγκ μεταξύ χωρισμού και δεσίματος. Ακόμη πιο πολύ αυτό το χάσμα, μπορεί να διαφανεί στην άκρως διαφορετική μου άποψη, με τον εικοσάρη θεατή του σινερομάντζου, που πιθανότατα θα περάσει μια χαρά, απολαμβάνοντας στο πανί το ερωτικό πάθος των δύο παιδιών. Μην το αδικήσω λοιπόν το After We Collided, που όμοιο του σε ακατάλληλα πλάνα, στη δική μας εποχή δεν είχαμε, καθώς ως ο πιο μπερμπάντης, φερόταν ο Rob Lowe του St Elmo, που άντε να έδινε κανένα φιλάκι παραπάνω σε καμία γκρουπίτσα του.

Θα σταθώ στα ελαφρώς θετικά του έργου λοιπόν και όχι στα αμέτρητα, κυρίως σε ρυθμό και συνοχή, αρνητικά του. Η ερμηνευτική απόδοση της νεαράς Josephine Langford πείθει κάπως ως κορίτσι ονειροπόλο και τάχαμου ευγενικό, που μονομιάς μπορεί να εξελιχθεί σε παθιασμένο διαβολικό θηλυκό με αστείρευτες ορμές. Αντιστοίχως ο μορφονιός Hero Fiennes Tiffin ούτε καν το κατέχει και μοιάζει εκτός νερών, όποτε χρειαστεί να πει δυο σοβαρές ατάκες παραπάνω. Παρόλα αυτά η χημεία τους δείχνει ανεκτή, με συνέπεια οι ερωτικές σεκάνς, που από μηδέν στο πρώτο τεύχος εδώ φτάνουν σε διψήφιο αριθμάκι, να εμφανίζουν μια κάποια αισθητική, που σίγουρα θα αναψοκοκκινήσει τα μαγουλάκια της young adult πλατείας. Αν αυτό είναι αρκετό, μα το Θεό, δεν μπορώ καν να το ζυγίσω, πηγαίνω πάσο και για να μην φανώ παλαιών αρχών, βάζω βαθμό επιείκειας, λίγο κάτω από την βάση...

ΣΣ - Η εγχώρια διανομή δεν πραγματοποίησε ποτέ δημοσιογραφική προβολή του φιλμ. Εμείς θα θεωρήσουμε ως λόγο, πως δεν έφτασε στην ώρα της η κόπια στα γραφεία της. Όχι τίποτα άλλο, που ενδεχόμενα περνάει από τον νου...

After 2 Μετά τη Σύγκρουση (After We Collided) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 3 Σεπτεμβρίου 2020 από την Spentzos Films!
Περισσότερα... »



Ελληνικό Box Office 3 - 6 Σεπτεμβρίου 2020 by OPTOMA


Φιλμ
Διανομή
Wks Αίθουσες
4ήμερο Ελλάδας
Σύνολο Ελλάδας
1
Tenet
Tanweer
2
129
17.990
76.032
2
After We Collided
Spentzos Films
1
87
16.657
16.657
3
Trolls World Tour
Tulip Ent.
4
55
3.836
38.554
4
Sabrina
Odeon
1
13
3.468
3.468
5
The New Mutants
Odeon
1
52
2.751
2.751
6

A bout de souffle
Bibliotheque
1
4
2.100
2.100
7
The Appartment
Odeon
3
17
2.021
7.904
8
Si Yo Fuera Rico
Weird Wave
1
8
1.646
1.646
9
La Odisea De Los Giles
Feelgood Ent.
5
6
887
18.988
10
Figli
Rosebud 21
3
5
686
7.677


Προηγούμενο ΤΟΠ - Επόμενο ΤΟΠ
Περισσότερα... »

Μουλάν (Mulan) PosterΠιστή. Γενναία. Αυθεντική! Η βραβευμένη σκηνοθέτιδα Niki Caro ζωντανεύει την επική ιστορία της θρυλικής πολεμίστριας της Κίνας στη Μουλάν (Mulan) της Disney, όπου μια ατρόμητη νεαρή γυναίκα ρισκάρει τα πάντα από την αγάπη για την οικογένεια και τη χώρα της, για να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους πολεμιστές της Κίνας. Όταν ο Αυτοκράτορας της Κίνας διατάζει ότι ένας άντρας ανά οικογένεια πρέπει να υπηρετήσει τον Αυτοκρατορικό Στρατό για να υπερασπιστεί τη χώρα από τους εισβολείς, η Hua Mula, η μεγαλύτερη κόρη ενός διάσημου πολεμιστή, παίρνει τη θέση του άρρωστου πατέρα της. Μεταμφιέζεται σε άντρα, τον Hua Jun, και περνάει από πολλές δοκιμασίες που θα χρειαστούν όλη της τη δύναμη για να τα καταφέρει. Είναι ένα επικό ταξίδι που θα τη μεταμορφώσει σε μία εκπληκτική πολεμίστρια που θα κερδίσει τον σεβασμό ενός έθνους...και ενός περήφανου πατέρα.

Μουλάν (Mulan) Movie

Την ατρόμητη ηρωίδα υποδύεται η Yifei Liu, έχοντας στο πλευρό της κάποιους από τους μεγαλύτερους θρύλους του κινέζικου κινηματογράφου, όπως οι Donnie Yen, Li Gong, Jet Li.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 10 Σεπτεμβρίου 2020 από την Feelgood Ent.!

Περισσότερα... »

Ο Προδότης (Il traditore / The Traitor) PosterΔικαιοσύνη για όλους! Ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του σύγχρονου ιταλικού σινεμά, ο Marco Bellocchio, επιστρέφει με το πολιτικό δικαστικό δράμα -αποκάλυψη για τον αιματηρό αγώνα κατά της Μαφίας, Ο Προδότης (Il traditore / The Traitor), βασισμένο στη συγκλονιστική πραγματική ιστορία του διασημότερου πληροφοριοδότη κατά της σικελικής Κόζα Νόστρα. Υποψήφια για τον Χρυσό Φοίνικα του Φεστιβάλ Καννών, καθώς και για τέσσερα βραβεία της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου, ήταν η επίσημη πρόταση της Ιταλίας για τα βραβεία Όσκαρ. Στις αρχές της δεκαετίας του ‘80, ο πόλεμος ανάμεσα στους επικεφαλής της σισιλιάνικης Μαφίας για το εμπόριο της ηρωίνης συνεχίζει να μαίνεται σκληρός. Ένα από τα παλαιότερα μέλη της Κόζα Νόστρα, ο Τομάζο Μπουσκέτα καταφεύγει στη Βραζιλία, όπου και βρίσκει καταφύγιο και παρακολουθεί το ξεκαθάρισμα λογαριασμών από μακριά. Όταν, όμως, μαθαίνει για τη δολοφονία των γιων του και του αδελφού του στο Παλέρμο, καταλαβαίνει πια ότι μπορεί να είναι ο επόμενος. Μετά τη σύλληψή του και έκδοσή του στην Ιταλία από την βραζιλιάνικη αστυνομία, ο Μπουσκέτα παίρνει μια απόφαση που θα αλλάξει τα πάντα για την Μαφία: αποφασίζει να συναντηθεί με τον δικαστή Τζιοβάνι Φαλκόνε και να προδώσει τον αιώνιο όρκο που έχει δώσει στην Κόζα Νόστρα, ανοίγοντας τους ασκούς του Αιόλου για όλους τους εμπλεκομένους... Έχοντας αφοσιώσει όλη την καριέρα του στην επανεξέταση της πολιτικής Ιστορίας της Ιταλίας και την ενδελεχή διερεύνηση της εύθραυστης ταυτότητάς της, ο Marco Bellocchio καταπιάνεται με την αληθινή ιστορία του πληροφοριοδότη που σόκαρε την κοινή γνώμη με την απόφασή του να στραφεί ενάντια στην σικελική Μαφία - και τους επικίνδυνους πρώην συντρόφους του. Στο κέντρο της ιστορίας αυτής δε θα μπορούσε παρά να είναι η διαβόητη «Δίκη Μάξι», που άλλαξε για πάντα τον αγώνα κατά της μαφιόζικης δραστηριότητας στην Ιταλία, τραντάζοντας συθέμελα το πολιτικοκοινωνικό σύστημα της χώρας.

Ο Προδότης (Il traditore / The Traitor) Movie

Πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί Ηθοποιοί Pierfrancesco Favino, Luigi Lo Cascio, Fausto Russo Alesi, Maria Fernanda Cândido, Fabrizio Ferracane, Nicola Calì.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 10 Σεπτεμβρίου 2020 από την Rosebud 21!

Περισσότερα... »

Οι Ζωές που δεν Έζησα (The Roads Not Taken) PosterΤο ταξίδι ενός άντρα μέσα στο μυαλό του! Η νέα ταινία της Sally Potter (Ορλάντο, Ο Άντρας που Έκλαιγε, The Party), με τον τίτλο Οι Ζωές που δεν Έζησα (The Roads Not Taken), που είχε επίσημη συμμετοχή στο 70ο Φεστιβάλ Βερολίνου, είναι ένα ψυχολογικό δράμα που περιγράφει μια υπόθεση για τα παράλληλα σύμπαντα, στα οποία οτιδήποτε πιθανό συμβαίνει, στην πραγματικότητα συνυπάρχει. Πρόκειται για την ιστορία ενός πατέρα και της κόρης του σε μια μέρα στην ζωή τους στην Νέα Υόρκη, στην διάρκεια της οποίας η ψυχολογική κατάσταση εκείνου μοιάζει να ξεπερνάει τα όρια της λογικής. Η σκέψη του ταξιδεύει σε διαφορετικές πραγματικότητες που θα μπορούσε να έχει ζήσει, από τον γάμο του με την παλιά του αγαπημένη στο Μεξικό, την πιθανή καριέρα του ως ντράμερ στην Νέα Υόρκη ή ακόμη και στη μοναχική ζωή του σε ένα απομακρυσμένο ελληνικό νησί.

Οι Ζωές που δεν Έζησα (The Roads Not Taken) Movie

Δίπλα στον σπουδαίο πρωταγωνιστή Javier Bardem, εμφανίζονται και οι Elle Fanning, Laura Linney και Salma Hayek.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 10 Σεπτεμβρίου 2020 από την Odeon!

Περισσότερα... »

No Time To Die PosterΕπιστροφή στο παιχνίδι! Η 25η ταινία του θρυλικότερου κινηματογραφικού ήρωα στα χρονικά, είναι ίσως και η πιο ταλαιπωρημένη στην έξοδο της, αφού κανονικά θα έπρεπε να έχει φτάσει στις αίθουσες από τον περασμένο Μάρτιο. Ας όψεται η πανδημία, το νέο τεύχος με πρωταγωνιστή τον ένα και μοναδικό Τζέιμς Μποντ, με τον τίτλο No Time To Die, έστω και καθυστερημένα, κατά έξι περίπου μήνες, πλησιάζει στην απελευθέρωση του, κάτι που πρόκειται να συμβεί στα μέσα του Νοέμβρη, για σχεδόν όλο τον κόσμο. Σε σκηνοθεσία του Αμερικάνου ντιρέκτορα Cary Joji Fukunaga, δημιουργού προηγούμενα των Sin Nombre, Jane Eyre και Beasts of No Nation και σε σενάριο των Neal Purvis, Robert Wade, Scott Z. Burns, Cary Joji Fukunaga και Phoebe Waller-Bridge το φιλμ ξεκινά με μία κλασική για τα μέτρα του υπερκατάσκοπου, ανατροπή. Έχοντας εγκαταλείψει την υπηρεσία του, ο Μποντ απολαμβάνει μια φιλήσυχη ζωή στην εξωτική Τζαμάικα. Ηρεμία που δεν πρόκειται να κρατήσει πολύ, καθώς η επίσκεψη του παλιού του φίλου και συνεργάτη στην CIA Φίλιξ Λάιτερ, έχει ως σκοπό να ζητήσει για ακόμη μια φορά την αρωγή του. Καθώς η απαγωγή ενός διακεκριμένου επιστήμονα από τα νύχια ενός δικτύου τρομοκρατών, ενδέχεται να έχει ανυπολόγιστες συνέπειες για την ανθρωπότητα, την οποία ο πράκτορας θα κληθεί να σώσει (ξανά).

No Time To Die Movie

Είναι η πέμπτη και τελευταία φορά που ο Daniel Craig ντύνεται το σμόκιν του 007 κι αυτό το στοιχείο από μόνο του ανεβάζει την προσμονή των φανατικών φίλων του στα ύψη. Δίπλα του συμμετέχουν επίσης και οι Jeffrey Wright ως Φίλιξ, Ralph Fiennes ως M, Naomie Harris ως Μάνιπένυ, Ben Whishaw ως Q, Rami Malek, Ana de Armas, Léa Seydoux, Lashana Lynch, Billy Magnussen, Rory Kinnear και David Dencik.

Στις δικές μας αίθουσες? Τον Νοέμβριο του 2020!

Περισσότερα... »

The Glorias PosterΑυτή είναι η χρονιά της γυναικείας απελευθέρωσης! Από τα χέρια της αξιόλογης δημιουργού Julie Taymor (Frida, Across the Universe) και έχοντας ήδη προβληθεί στο τελευταίο Sundance, αφήνοντας ανάμεικτα πάντως συναισθήματα στο κοινό, έρχεται η δραματική βιογραφία The Glorias. Η ταινία αφηγείται την ζωή και τα επιτεύγματα της φεμινίστριας Γκλόρια Στάινεμ, ως ακτιβίστρια, συγγραφέας και οργανωτής των αγώνων των γυναικών, για την κατάκτηση των ίσων δικαιωμάτων. Το φιλμ έχει πληθυντικό τίτλο, μιας και η προσωπικότητα προβάλλεται μέσω διαφορετικών ερμηνευτριών, στα διάφορα στάδια της ζωής της. Από τα πρώτα νεανικά χρόνια στην Ινδία, εκεί που έκτισε τον χαρακτήρα της, στην δημιουργία του εντύπου Ms. στην Νέα Υόρκη, έως το αποκορύφωμα τους ιστορικού Γυναικείου Συνεδρίου του 1977. Το φιλμ είναι μια διασκευή για τον κινηματογράφο του αυτοβιογραφικούς βιβλίου της ηρωίδας My Life On The Road και αποτελεί παραγωγή του στούντιο της Roadside, που θα το κυκλοφορήσει στον δίαυλο της Amazon, από τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.

The Glorias Movie

Τέσσερις είναι οι βασικές πρωταγωνίστριες που αποδίδουν την Γκλόρια στα διάφορα στάδια της πορεία της, οι Julianne Moore, Alicia Vikander, Lulu Wilson και Ryan Keira Armstrong. Σε περιφερειακούς ρόλους εμφανίζονται και οι Janelle Monáe, Lorraine Toussaint, Bette Midler, Monica Sanchez και Kimberly Guerrero.

Στις δικές μας αίθουσες? Πιθανότατα ποτέ!

Περισσότερα... »

Η Τέχνη της Ενηλικίωσης (The King Of Staten Island) Poster ΠόστερΗ Τέχνη της Ενηλικίωσης
του Judd Apatow. Με τους Pete Davidson, Marisa Tomei, Bill Burr, Maude Apatow, Steve Buscemi, Bel Powley, Kevin Corrigan, Pauline Chalamet.


Ο βασιλιάς της σκόνης
του Θόδωρου Γιαχουστίδη (@PAOK1969)

Πληγές, επούλωση και ανεξίτηλα τατουάζ

Αυτή είναι η 6η μόλις μεγάλου μήκους ταινία μυθοπλασίας που γυρίζει ο γεννημένος σε ένα από τα προάστια της Νέας Υόρκης στις 6 Δεκεμβρίου του 1967 σκηνοθέτης. Οι προηγούμενες πέντε ταινίες του είναι οι εξής: «Παρθένος, ετών 40» (The 40-Year-Old Virgin, 2005), «Με την πρώτη» (Knocked Up, 2007), «Πεθαίνω στα γέλια» (Funny People, 2009), «Καλά 40» (This Is 40, 2012 – η μόνη του ταινία που δεν βρήκε διανομή στην Ελλάδα και την είδαμε κατευθείαν σε dvd) και «Κατακούτελα» (Trainwreck, 2015). Η Maude Apatow είναι η μεγαλύτερη κόρη του Judd Apatow και της ηθοποιού συζύγου του, Leslie Mann κι έχει παίξει στις 4 από τις 5 ταινίες του πατέρα της. Δεν έπαιξε μόνο στην πρώτη, τη μόνη από τις ταινίες του Apatow που δεν ξεπερνάει σε διάρκεια τις δύο ώρες (για τέσσερα λεπτά).

Η Τέχνη της Ενηλικίωσης (The King Of Staten Island) Poster Πόστερ Wallpaper
Το σενάριο της ταινίας συνυπογράφει ο πρωταγωνιστής της, Pete Davidson, βασιζόμενος σε προσωπικές εμπειρίες. Ο πατέρας του, Scott Matthew Davidson, ήταν πυροσβέστης ο οποίος σκοτώθηκε στην επίθεση της 11ης Σεπτεμβρίου στη Νέα Υόρκη κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς του να σώσει εγκλωβισμένους. Ο Pete Davidson έγινε περισσότερο γνωστός με τη συμμετοχή του στο «Saturday Night Live», του οποίου αποτελεί μέρος από τον Σεπτέμβριο του 2014. Είναι ο πρώτος γεννημένος κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '90 που συμμετέχει στο σόου. Επίσης, δημιούργησε σούσουρο γύρω από το όνομά του για όλους τους λάθος λόγους, όταν για ένα μικρό χρονικό διάστημα είχε σχέση με την Ariana Grande.

Η υπόθεση: Ο Σκοτ είναι ένας αργόσχολος νεαρός με τραυματικές μνήμες, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον χαμό του πατέρα του, που έχασε τη ζωή του πάνω στο καθήκον του ως πυροσβέστης. Ο Σκοτ ζει στο υπόγειο του σπιτιού της χήρας μητέρας του, χωρίς να έχει την παραμικρή φιλοδοξία. Και βρίσκει διαρκώς άλλοθι για να μην αναλάβει σοβαρές, «ενήλικες» ευθύνες. Το μόνο που φαίνεται να τον ενδιαφέρει είναι να βελτιωθεί ως tattoo artist και κάποια στιγμή να ανοίξει ένα τατουαζάδικο – εστιατόριο!

Η ζωή του θα μπει σε άλλη τροχιά με απρόβλεπτη πορεία όταν συμβούν μερικά σημαδιακά γεγονότα στη ζωή του. Αρχικά, η μικρότερη αδελφή του φεύγει από το σπίτι για να σπουδάσει. Κατά δεύτερον, αναζητώντας κάποιον για να εξασκηθεί, ο Σκοτ κάνει τατουάζ σε ένα 10χρονο παιδί! Το παιδί είναι γιος ενός διαζευγμένου πυροσβέστη, ο οποίος, έξαλλος, πηγαίνει στο σπίτι του Σκοτ για να ζητήσει εξηγήσεις και γνωρίζει τη μητέρα του. Οπότε, ένα ειδύλλιο ανθίζει, κάτι που αναστατώνει τον Σκοτ στον μέγιστο βαθμό. Αν προσθέσουμε μια απόπειρα ληστείας και την κρυφή, ερωτική του σχέση με την κολλητή του, η οποία ζητάει περισσότερα, τα πράγματα για τον Σκοτ ζορίζουν. Και πρέπει να πάρει σημαντικές αποφάσεις.

Η άποψή μας: Δεν ξέρω αν θα μου έκανε τόσο θετική εντύπωση τούτη η ταινία αν δεν την είχα δει αμέσως μετά το καταιγιστικό (εντός κι εκτός εισαγωγικών) «Tenet». Θέλω να πω, έχουμε δει εκατοντάδες φορές κάτι ανάλογο – το «Tenet» όσο να πεις ήταν πρωτότυπο και πρωτοποριακό, αυτό όμως δεν το έκανε αυτόματα και καλό. Εκεί λοιπόν όπου το δημιούργημα του Nolan έτρεχε μπρος – πίσω με ταχύτητες πολύ, πολύ μεγάλες, τούτη η μικρή το δέμας ταινία του Judd Apatow βαδίζει σε φυσιολογικούς ρυθμούς, «πέφτει» επίπεδο και δεν κοιτάει τον θεατή αφ' υψηλού αλλά κατάματα, στο ύψος της καρδιάς.

Οι δημιουργοί αυτής της μικρής έκπληξης δεν ήθελαν να γυρίσουν ούτε μια ξεκαρδιστική, «χοντρή» κωμωδία (όπως θα μπορούσαν) ούτε ένα βαρύ μελό (όπως θα μπορούσαν ακόμα καλύτερα) με βάση το υλικό που είχαν στα χέρια τους. Προσπάθησαν να παντρέψουν τη χαρά και τη λύπη, τις δύο αυτές αντιδιαμετρικά αντίθετες καταστάσεις της ανθρώπινης φύσης. Και τα κατάφεραν. (Αντι)ήρωας της ταινίας είναι ο Σκοτ. Ένας νεαρός ενήλικας, του οποίου η παιδική ηλικία σακατεύτηκε από την τρομερή απώλεια, αυτήν του πατέρα του. Οπότε, τα πάντα βρίσκονται σε αναστολή. Πάσχοντας από διαταραχή προσοχής, δεν μπορεί να διαπρέψει εκεί που χρειάζεται απόλυτη προσήλωση και πρόγραμμα. Οπότε, σπουδές γιοκ. Η μητέρα του, κουβαλώντας το δικό της τραύμα, δεν τον έσπρωξε ποτέ στα βαθιά. Για να τον προστατέψει – με το νου της.

Ο Σκοτ έχει τάσεις αυτοκτονίας (η εναρκτήρια σκηνή στον αυτοκινητόδρομο είναι ενδεικτική της κατάστασής του). Χωρίς στόχους, χωρίς σκοπό, χωρίς πατέρα, περνάει τις μέρες του με χασισάκι, χαζομάρες, ταινίες, βιντεοπαιχνίδια, παρέα με τους φίλους, όσο το δυνατόν πιο αδιάφορα, πιο χαλαρά, πιο ανώδυνα, για να μην πυροδοτήσει τις σκέψεις που πονάνε. Ακόμα και την ερωτική του σχέση την κρατάει κρυφή, από φόβο μην της δώσει τις διαστάσεις που της πρέπουν, από φόβο μην χαθεί και αυτή, από φόβο ότι θα επενδύσει επάνω της συναισθηματικά και δεν θα μπορεί να διαχειριστεί ενδεχόμενο τέλος της. Κουβαλάει το τραύμα του, κουβαλάει όμως και θυμό: «εσείς οι πυροσβέστες δεν πρέπει να κάνετε οικογένεια και παιδιά» λέει κάποια στιγμή, σε ένα ξέσπασμά του.

Συμπεριφέρεται ως απροσάρμοστος λούζερ, ντύνεται ως απροσάρμοστος λούζερ, έχει την εμφάνιση ενός απροσάρμοστου λούζερ, είναι ένας απροσάρμοστος λούζερ. Που όμως κάτω από την επιφάνεια της προσποιητής αδιαφορίας κρύβει ένα κανονικό, καλό παιδί. Οι σκηνές που μοιράζεται με τον πιτσιρικά γιο του νέου μυστακοφόρου μνηστήρα της μητέρας του είναι από τις πιο τρυφερές της ταινίας. Και οι σκηνές με τους πυροσβέστες διαθέτουν και ντοκιμαντερίστικη καταγραφή και θετική απόδοση της συναδελφικότητας και της αυταπάρνησης αυτών των ανθρώπων, που φροντίζουν να την βγάζουμε καθαρή όταν τους χρειαζόμαστε.

Μικρή παρένθεση για να αποθεώσουμε το ίνδαλμα, τον Steve Buscemi, ο οποίος ήταν πυροσβέστης πριν ασχοληθεί με την υποκριτική! Ζώντας στο πιο υποβαθμισμένο προάστιο της Νέας Υόρκης, το Στέιτεν Άιλαντ (τώρα, με τι να το συγκρίνω στη Θεσσαλονίκη για να μην θίξω κανέναν; άντε, ας πω με τον Φοίνικα), ο Σκοτ αντιμετωπίζει την ενηλικίωση ως έναν ταραχώδη Ρουβίκωνα, που με το διάβα του τα πάντα θα μεγεθυνθούν και θα πολλαπλασιαστούν – ιδίως ο πόνος – εις τη νιοστή. Διάολε, ουσιαστικά δεν έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του και μένει στο υπόγειο του σπιτιού της μάνας του! Τα γεγονότα όμως θα τον ωριμάσουν. Θέλει δεν θέλει.

Και με ένα ξεκούδουνο εύρημα (αυτό του μαχαιρωμένου, που χρειάζεται να πάει στις Πρώτες Βοήθειες) όλα τα κομμάτια θα πάνε στις θέσεις τους και το φινάλε θα έρθει απόλυτα τακτοποιημένο. Εκτίμησα την ειλικρίνεια της ταινίας, την με γνώση καταγραφή των millennials και την αγωνία των δημιουργών να μην εξοκείλει στο εύκολο γέλιο και στο ακόμα πιο εύκολο δάκρυ. Στις ΗΠΑ η ταινία έπεσε θύμα της πανδημίας και βγήκε κατευθείαν σε VOD, κάτι λυπηρό γιατί είναι ολοφάνερο πως της πρέπει ο κινηματογράφος.

Οι ερμηνείες είναι έτσι όπως πρέπει, χωρίς επιδεικτικές tour de force. Τον εαυτό του παίζει ο Pete Davidson και τον παίζει καλά, κερδίζοντας τους θεατές με τους δικούς του όρους. Η Marisa Tomei μου αρέσει πολύ περισσότερο τα τελευταία χρόνια παρά στην αρχή της πολύ υποσχόμενης καριέρας της. Και για όσους... μισούν τον Timothée Chalamet (ναι, υπάρχουν και τέτοιοι!) μικρό ρόλο στην ταινία παίζει η αδελφή του, Pauline Chalamet...

Τελικά, για τον Σκοτ η μεγάλη Αλλαγή (χα, ημέρα που είναι, 3 του Σεπτέμβρη γαρ) θα συντελεστεί χωρίς τυμπανοκρουσίες, όμορφα, γλυκά, αγαπησιάρικα, with a little help from his (girl)friend(s). Η κοπέλα του θέλει να αλλάξει το Στέιτεν Άιλαντ. Είναι ιδεολόγα και το πιστεύει βαθιά αυτό. Και ο Σκοτ μεγαλώνει. Κάνει το μεγάλο βήμα. Προχωράει. Το Βλέμμα όμως στο φινάλε κοιτάζει εκεί, προς την απώλεια, προς το μέρος που κάποτε βρίσκονταν οι Δίδυμοι Πύργοι. Παράξενο: κι όμως, χαμογελάει...

Η Τέχνη της Ενηλικίωσης (The King Of Staten Island) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 3 Σεπτεμβρίου 2020 από την Tulip Ent.!
Περισσότερα... »

Όταν Έγινα Πλούσιος (Si Yo Fuera Rico) PosterΌταν Έγινα Πλούσιος
του Álvaro Fernández Armero. Με τους Álex García, Alexandra Jiménez, Jordi Sánchez.

Όχι από τζάκι, από Τζόκερ!
του zerVo (@moviesltd)

Γενικά όλο αυτό το πακέτο που φέρει την μαρκίζα τυχερά παίγνια, από το Πάμε Στοίχημα και τα Καζίνο, μέχρι το Τζόκερ και το Κίνο, είναι το πιο σιχαμένο μου είδος. Και νομίζω πως πρέπει να θεωρώ τον εαυτό μου βέρι λάκυ που δεν έχει ξοδέψει ούτε πέντε ευρώ, συνολικά, σε αυτού του είδους τα δελτία, που προσωπικά μου φαίνεται ο ορισμός του σικέ. Εννοείται πως δεν αδικώ όσους επιμένουν να τροφοδοτούν την τσέπη του Τίγρη με το χρήμα της ελπίδας, αρκεί να μην το παρακάνουν και μετά έχουμε τα αντίθετα αποτελέσματα από το πιθανό κέρδος, την βαθιά χασούρα. Είναι κι εκείνο το σύνθημα το διαφημιστικό, που δημιουργεί προσδοκίες στα φτωχαδακια, πως με ελάχιστα σεντς, ενδέχεται να μετατραπούν μονομιάς σε κροίσους: Κι αν σου κάτσει? Si Yo Fuera Rico!

Όταν Έγινα Πλούσιος (Si Yo Fuera Rico) Quad Poster
Μπατίρης, άστεγος, άνεργος και χωρίς κάποιον συγκεκριμένο σκοπό, ο 40άρης Σάντι, περιπλανιέται ολημερίς στα δρομάκια της Χιχόν, από την στιγμή που η επί εννέα χρόνια συμβία του, Μάιτε, αρνούμενη να αποδεχτεί παραπάνω την ανευθυνότητα του, τού έδειξε κόκκινη κάρτα. Ένα γεγονός που έχει καταρρακώσει ολοκληρωτικά τον καλόκαρδο κατά βάθος άντρα, σε σημείο που να μην βρίσκει καν τον τρόπο για να παλέψει να την ξανακερδίσει, κλέβοντας την από την αγκάλη του φαντασμένου, καινούργιου της αφεντικού στο σούπερ μάρκετ που εκείνη εργάζεται. Ελάχιστες στιγμές προτού με οδύνη υπογράψει το διαζύγιο, που θα βάλει μια και καλή τέλος στην αγάπη τους, με τις ελάχιστες πενταροδεκάρες του, θα αγοράσει από πλανόδιο ένα Λόττο και...

Αυτό ήταν! Οι πέντε αριθμοί συν τον χρυσοφόρο μπαλαντέρ, θα τον αναδείξουν ως τον νικητή των 25 εκατομμυρίων ευρώ, που μαζεύτηκαν μετά από σωρεία τζακ ποτ. Και πλέον έχοντας το πάνω χέρι του ακαριαία ζάπλουτου, θα ατενίσει τον κόσμο από μια εντελώς διαφορετική σκοπιά. Υπάρχει όμως ένα σημαντικό ζήτημα, αφού ακόμη το διαζευκτήριο δεν έχει σφραγιστεί: Υποχρεούται να μοιραστεί το ποσόν με την πρώην του, κατά πως προστάζει ο νόμος. Ε, σιγά το πράγμα. Μέχρι το χαρτί να εκδοθεί, θα αναγκαστεί να κρατήσει μυστικό τον θρίαμβο από όλο τον κόσμο, προκειμένου να κρατήσει φουλ τα κέρδη για πάρτη του.

Είναι όμως το τιγκάτο πορτοφόλι και οι υλικές ανέσεις, αυτό που στην πραγματικότητα ζητάει η ψυχή του φουκαρά του Σαντιάγκο? Ή μήπως η καρδούλα του σπαρταράει που η καλή του δεν του δίνει σημασία, κάνοντας τα γλυκά μάτια στον υπερφίαλο και πομπώδη μπος της? Κι εκεί είναι το σημείο που αρχινάει η φάρσα, για χάρη ενός τύπου, που υπό κανονικές συνθήκες, θα είχε μαζέψει βαλίτσες και άντε γεια για Σεϊχέλες. Η υποχρεωτική στάση αναμονής της αποκάλυψης του μαντάτου - που σιγά το μυστικό, σχεδόν ολάκερη η πόλη το γνωρίζει - θα τον φέρει ακόμη πιο κοντά στην Μάιτε, έστω και από το χαμηλόβαθμο πόστο του υπαλλήλου στο μπακάλικο. Ποια θυσία για το κορίτσι της ζωής του, ε?

Αλήθεια θα ήθελα πάρα πολύ με αφορμή το γύρισμα αυτό της τύχης, να παρακολουθήσουμε ένα καλογραμμένο σπανιόλικο ρομαντζάκι, που εννοείται θα μας οδηγήσει όλους στο ανάλαφρο και χαμογελαστό χάπι εντ. Στην παρούσα περίπτωση όμως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς τα αναμενόμενα, αφού ο ντιρέκτορας και σεναριογράφος του πονήματος, Álvaro Fernández Armero, αποφασίζει να γείρει τον ζυγό πιότερο προς την κωμωδία, παρά στο ρομ κομ. Συνέπεια τούτου είναι στο σκριπτ να προστεθούν χαρακτήρες, τάχαμου αστείοι και διασκεδαστικοί, που στέλνουν την ευχάριστη ιδέα, πολύ μακριά από τον αρχικό της στόχο.

Με ανέκδοτα της σειράς και εμβόλιμες σεκάνς (άπασες των δύο κολλητών φίλων, είναι άνισες και ασύνταχτες) που υποτίθεται θα βγάλουν γέλιο, καταφέρνοντας εντέλει το αντίθετο αποτέλεσμα, το ηλιόλουστο φιλμάκι το μόνο που πετυχαίνει, είναι να παρατραβήξει χρονικά, πετώντας σχεδόν στον κάλαθο των αχρήστων, το πραγματικά ενδιαφέρον ίντρο. Κι όμως με λίγη περισσότερη προσοχή στο κτίσιμο κατά κύριο λόγο της πλοκής, χωρίς τις περιττοσύνες των ανούσιων σερφ ή τις επαναλήψεις των σκηνών πιθανής αποκάλυψης του τοπ σίκρετ, θα μπορούσε το Όταν Έγινα Πλούσιος να είναι πολύ πιο εύπεπτο και κεφάτο, ως μια καλοκαιρινή, δροσερή πρόταση.

Το υπέροχο ζωγράφισμα άλλωστε της μεγαλύτερης παραλιακής πόλης της Αστουρίας, οι πασίγνωστες και πανάκριβες μουσικές προσθήκες στο σάουντρακ, από Queen μέχρι RHCP, μα και το ταιριαστό ζευγαράκι που ορίζουν ο Álex García, στο δεύτερο θερινό παρόν του φέτος στα μέρη μας, μετά το Hasta que la boda nos separe και η εκφραστική Alexandra Jiménez του Kiki, el Amor se Hace, μια χαρά συστατικά όρισαν για το κτίσιμο του φλιπ σάιντ του It Could Happen To You. Στην λανθασμένη συνταγή λοξοδρόμησε το πράγμα, ενδεχόμενα και στο μη εμπνευσμένο περιτύλιγμα της θεματικής βάσης. Εισπρακτικά πάντως το φιλμάκι έσκισε στην πατρίδα του, κάτι λογικό, αφού ακολουθεί κατά γράμμα, ακόμη και τον πιο τελευταίο εμπορικό κανόνα.

Όταν Έγινα Πλούσιος (Si Yo Fuera Rico) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 3 Σεπτεμβρίου 2020 από την Weird Wave!
Περισσότερα... »