Η χαμένη πόλη του Z (The lost city of Z) PosterΗ χαμένη πόλη του Z
του James Gray. Με τους Charlie Hunnam, Robert Pattinson, Sienna Miller, Tom Holland, Bobby Smalldridge, Angus Macfadyen, Edward Ashley, Ian McDiarmid, Franco Nero


Για την αποκατάσταση της τιμής
του zerVo (@moviesltd)

Μέσα σε ένα χρονικό εύρος διάρκειας περίπου δύο δεκαετιών, ο φιλόδοξος Πέρσι Φόσετ, πραγματοποίησε επτά εξερευνητικά ταξίδια στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και κάτω από την Ισημερινή ζώνη, αναζητώντας εισερχόμενος στην απάτητη ζούγκλα, σημάδια που θα αποδείκνυαν πως στην δυσπρόσιτη ζώνη, υπήρχε εξελιγμένη ζωή και πριν την έλευση των κονκισταδόρ. Αυτά τα ταξίδια του γεμάτου πάθους Βρετανού, μέχρι την οριστική του εξαφάνιση, καταγράφηκαν σε βιβλίο από τον συγγραφέα David Grann, με τον τίτλο The Lost City Of Z, πόνημα που αποτέλεσε και την βάση για την βιογραφικού χαρακτήρα, ομώνυμη ταινία, που υπογράφει ο σκηνοθέτης των The Yards, We Own The Night, Two Lovers, Blood Ties και The Immigrant, James Gray.

Η χαμένη πόλη του Z (The lost city of Z) Wallpaper
Αρχές του 20ου αιώνα. Αβάσταχτη η κληρονομιά που του άφησε στον νεαρό και ανερχόμενο αξιωματικό του στρατού, Πέρσι Φόσετ, ο απατεώνας, χαρτοπαίκτης και μέθυσος πατέρας του, από την στιγμή που εκείνος αν και συμπεριφερόμενος με το γράμμα της ηθικής, δεν καταφέρνει να γίνει αποδεκτός από τις υψηλές κοινωνικά ομάδες της πατρίδας του, στις βόρειες επαρχίες της Βρετανίας. Ευκαιρία να αποτινάξει από πάνω του την ρετσινιά και να καθαρίσει το μέτωπο του, έστω κι αν χρειαστεί να εγκαταλείψει προσωρινά πίσω του την εγκυμονούσα, όμορφη σύζυγό του, Νίνα, θα του δοθεί από την Βασιλική Γεωγραφική Ένωση, που θα του προτείνει να ηγηθεί αποστολής στα άδυτα του κατάφυτου ποταμού, προκειμένου να ανακαλύψει ευρήματα χαμένου πολιτισμού ή και ακόμη καλύτερα, εκμεταλλεύσιμες πηγές πλούτου.

Έχοντας διαρκώς στο πλευρό του τον πανέτοιμο να θυσιάσει και την ζωή του για χάρη της αποστολής, πρώην μισθοφόρο Χένρυ Κόστιν, αλλά και μια ομάδα ιθαγενών που γνωρίζουν καλά τα απόκρημνα κατατόπια, ο Φόσετ θα προχωρήσει βαθιά στα εδάφη της Αμαζονίας, εντοπίζοντας κάποια, λιγοστά, αντικείμενα, που θα τον πείσουν πως σε αυτά τα παρθένα μέρη, είχε προϋπάρξει ανεπτυγμένη και όχι πρωτόγονη κοινωνία. Έστω και με αυτά τα ελάχιστα εφόδια, ο επαναστατικών αντιλήψεων εξερευνητής, που θα γίνει στην πρώτη του επιστροφή στην πατρίδα, δεκτός με τυμπανοκρουσίες, θα ζητήσει την οικονομική ενίσχυση του κράτους, προκειμένου να χρηματοδοτηθεί το καινούργιο του ταξίδι στην Νότια Αμερική. Απαίτηση που θα τύχει έντονης δυσαρέσκειας και λοιδορίας από τους συντηρητικούς προεστούς, εκτός του εύπορου επιχειρηματία Τζέιμς Μάρει, που όχι απλώς θα τον υποστηρίξει, αλλά θα ζητήσει να τον συνοδεύσει χιλιάδες μίλια μακριά από την Αλβιόνα, σε μια αναζήτηση ακόμη πιο ολοκληρωμένη - όσο και δύσκολη - από την προηγούμενη.

Τις δύο δεκαετίες αναζήτησης της χαμένης πολιτείας του Ζεντ, που κάποιοι ινδιάνοι ιχνηλάτες, ένθερμα υποστήριξαν πως κυριαρχούσε στην συνοριακή ζώνη της Βραζιλίας με την Βολιβία, με ένα μικρό διάλειμμα, σημαντικό για την πορεία της πλοκής, ενόσω βρισκόταν σε εξέλιξη ο Πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος, όπου ο Φόσετ βρέθηκε στην πρώτη γραμμή του πυρός, παρακολουθούμε στην γραμμική αφήγηση του δραματικού αυτού biopic. Που με σωστή μέθοδο κατά την πρώτη του πράξη, καθοδηγεί τον θεατή του να αποτινάξει από τον νου, τις τεχνολογικά άρτιες δυνατότητες του σήμερα, βάζοντας τον στην θέση ενός ταξιδευτή που βαδίζει κυριολεκτικά προς το άγνωστο. Δίχως σοβαρό οπλισμό, δίχως πραγματικούς χάρτες στις αποσκευές, δίχως προστασία από τα βέλη των (φίλων ή εχθρών?) ντόπιων που πέφτουν σαν βροχή, δίχως, τέλος, έστω κι ένα σωσίβιο, για να αντιμετωπιστεί η κατά τόπους ορμή του γιγάντιου ποταμού, που όμοιος του σε έχθρα για τον επισκέπτη του, δεν υπάρχει σε όλο τον κόσμο. Κι όμως, μέσα σε αυτό το γεμάτο αμφιβολίες περιβάλλον, ο γοητευμένος από όσα παρατηρεί γύρω του Φόσετ, δεν θα σκεφτεί στιγμή να εγκαταλείψει, στήνοντας ακόμη πιο οργανωμένες αποστολές, ίσαμε να βρει τον τόπο του χαμένου βασιλείου!

Ο ζήλος, θέλεις, του εξερευνητή, που μεταλλάσσεται διαρκώς σε μανία ματαιοδοξίας, για να επιτύχει τον σκοπό που θα διώξει πάνω από το κεφάλι του την συννεφιά του κακού ονόματος, που του κληροδότησε ο ανήθικος γονιός? Για τον Φόσετ, δεν υπάρχουν εξ όσων φαίνεται στοιχεία ικανά να τον κρατήσουν πίσω, ούτε μετά την ανάπαυλα στις εκστρατείες του, όταν παραλίγο να τυφλωθεί στο πολεμικό μέτωπο. Καμία Κυρά, που αν και τον στηρίζει αφάνταστα, επιθυμεί κι εκείνη όμως δίπλα της τον αγαπημένο της, κανένα νεογέννητο βρέφος, που προσμένει την αγκαλιά του πατρός του, καμία πατρίδα, που παρόλα όσα έχει κάνει γι αυτήν, εκείνη ακόμη τον κοστολογεί σαν τυχοδιώκτη και χρυσοθήρα, δεν είναι ικανά να τον κρατήσουν πίσω στο σπίτι. Δεδομένα η φιγούρα του εξερευνητή, που ηλικιακά τον παρατηρούμε από τα 25 μέχρι τα 45 χρόνια της ζωής του, δεν μοιάζει με εκείνες τις σχιζοειδείς Herzogικές, στον Aguirre και τον Fitzcarraldo, αν και δεν είναι λίγες οι φορές, που ο Gray αποτίει τιμές στον Γερμανό ντιρέκτορα που οδήγησε σε εντελώς άλλα μονοπάτια το συγκεκριμένο φιλμικό είδος.

Βασικός πρωταγωνιστής της περιπέτειας, που κινείται αντιφατικά σε υπερβολικά χαμηλούς τόνους, μέχρι να συμπληρώσει το δύο και πλέον ορών βολτάρισμα της σε τόπους ξένους και ενδεχόμενα θανάσιμους, είναι το ίδιο το φυσικό σκηνικό της Κολομβίας, που φωτογραφημένο υπέροχα από τον Darius Khondji, δημιουργεί όλες εκείνες τις συνθήκες άγνωστου τρόμου, καθώς η κακοφτιαγμένη σχεδία τσουλάει πάνω στα νερά του Αμαζονίου. Ένα με το ντεκόρ γίνεται όμως και ο Charlie Hunnam, ως άνευ ορίων φιλοδοξίας Συνταγματάρχης Πέρσιβαλ, ο Εγγλέζος εκείνος που πιθανότατα ορίζει το επόμενο σούπερ αστέρι της Μεγάλης Βρετανίας, έχοντας αποδείξει ικανότητες και αξίες, σε μια σειρά από φιλμς, από το Pacific Rim και το Crimson Peak, μέχρι και το πιο πρόσφατο, αδικημένο από όλους, εξαιρετικό King Arthur: The Legend Of The Sword. Ο ταλαντούχος αστέρας έχει σιμά του μια πολύ δυνατή ομάδα να τον στηρίζει ερμηνευτικά, αποδίδοντας χαρακτήρες που όμως δεν έχουν αναλυθεί σε μεγάλο εύρος, όπως είναι εκείνος της συζύγου που υποδύεται η Sienna Miller, του δεξιού χεριού οτιδήποτε απίθανο κι αν προκύψει που ερμηνεύει ο αγνώριστα μουσάτος Robert Pattinson ή του παραπονεμένου αν και έτοιμου να ριχτεί κι αυτός στην μάχη γιου, που ενσαρκώνει ο - όπου νάναι Σπάιντερμαν - Tom Holland.

Υπομονετικό στην εξιστόρηση των εκ πρώτης όψης απίστευτων πραγματικών γεγονότων, το (όχι ακριβό ως παραγωγή) φιλμ στηρίζεται πρωτίστως στο πανέμορφα φυσικό εικαστικό του αποτέλεσμα. Αν και επαναλαμβάνεται - λογικά  σε κάποια εν πλω σημεία των τριών αποστολών, εντούτοις διατηρεί σε υψηλό βαθμό ζωντανό το ενδιαφέρον μέχρι του πολλαπλών αναγνώσεων τέλους.

Η χαμένη πόλη του Z (The lost city of Z) Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 8 Ιουνίου 2017 από την Spentzos Films
Περισσότερα... »

Με λένε Τζιγκ (Lo chiamavano Jeeg Robot) PosterΜε λένε Τζιγκ
του Gabriele Mainetti. Με τους Claudio Santamaria, Ilenia Pastorelli, Luca Marinelli, Stefano Ambrogi, Maurizio Tesei, Francesco Formichetti, Daniele Trombetti, Joel Sy:


Forza Jeeg!
του zerVo (@moviesltd)

Με τις ταινίες των υπερηρώων, όπως μας τις προσφέρουν αφειδώς το τελευταίο διάστημα, οι βασικές ανταγωνίστριες στο είδος, Marvel και DC Comics, να εμφανίζονται κατά κύματα στα εκράν, σκορπώντας ανεξέλεγκτα εκρηκτικό υπερθέαμα, κάπου είναι η αλήθεια έχει χαθεί στην μετάφραση των εξαιρετικά καλογυρισμένων, μα διαρκών σίκουελ, ριμπούτ, σπιν οφς και εμφύλιων battles, η συνοχή ακόμη και από τους φανατικότερους οπαδούς του genre. Δεν χωρά καμία αμφιβολία πως η τεχνολογική εξέλιξη και οι δυνατότητες των ειδικών οπτικοακουστικών εφέ, έχουν εκτοξεύσει στα ύψη τον δείκτη της παρουσίασης στην μεγάλη οθόνη, των superheroes περιπετειών, ώστε δεδομένα - και δίκαια - να θεωρούνται ως οι σημαντικότερες πηγές εσόδων της φιλμικής βιομηχανίας. Έχει αναρωτηθεί κανείς όμως, πως θα ήταν μια ταινία υπερανθρώπων, αν και εφόσον η παραγωγή δεν είχε ούτε τα πανίσχυρα PC της Weta ξοπίσω της, ούτε τα χρήματα να τρέχουν ποτάμι, με προϋπολογισμούς που αγγίζουν ακόμη και τα 200 εκατομμύρια δολάρια ανά ταινία?

Με λένε Τζιγκ (Lo chiamavano Jeeg Robot) Wallpaper
Στην σημερινή Ρώμη, που μαστίζεται από σωρεία βομβιστικών επιθέσεων, τις οποίες τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης αποδίδουν σε λαϊκά εξτρεμιστικά κινήματα, ο Έντσο Τσεκότι, μικροαπατεώνας, λωποδύτης και χαμηλού επιπέδου βαποράκι στην αλυσίδα διακίνησης ναρκωτικών ουσιών, κυνηγημένος από τις αστυνομικές αρχές, θα βρει κρυψώνα, κάτω από την σιχαμερή επιφάνεια των βρωμερών νερών του Τίβερη που διασχίζει την αιώνια Πόλη. Ένα στιγμιαίο του λάθος, θα τον παγιδεύσει ανάμεσα σε πεταμένα στον πάτο του ποταμού σιδερένια κιβώτια, που δίχως να το γνωρίζει, περιέχουν επικίνδυνες ραδιενεργές ουσίες, στην επαφή των οποίων πολύ σύντομα ο αφελής κακοποιός, θα αρχίσει να εμφανίζει μυστηριώδη και ανεξήγητα συμπτώματα. Που στην αρχή θα είναι απλώς εξανθήματα, μώλωπες και ρίγη. Η συνέχεια όμως, κυριολεκτικά θα τον σοκάρει...

...αφού συνοδεύοντας γνωστό του μαφιόζο σε δοσοληψία ηρωίνης, θα πέσει σε ένοπλη παγίδα και όχι μόνο θα δεχτεί στο σώμα του πυρά, αλλά θα πέσει ζαλισμένος από τον ένατο όροφο ερημικής πολυκατοικίας. Ούτε γάτα ούτε ζημιά όμως. Όχι μόνο θα σηκωθεί από την άσφαλτο αγρατσούνιστος, με τα σημάδια από τις σφαίρες να έχουν εξαφανιστεί από το κορμί του, αλλά θα καταλάβει πως έχει αποκτήσει και θηριώδεις δυνάμεις, σε σημείο που να καταφέρνει να σηκώσει ολομόναχος ένα καλά εντοιχισμένο ΑΤΜ! Τα πανηγύρια για την μετεξέλιξη του, από φουκαρά σε υπεράνθρωπο, ανάμεσα σε χύμα πεντακοσάευρα και πορνοDVD, θα διαλυθούν στην εμφάνιση της κούκλας, πλην αλαφροίσκιωτης κόρης του νεκρού μαφιόζου, που θεωρώντας τον σαν τον σωτήρα της, θα του γίνει στενός κορσές. Οδηγώντας ταυτόχρονα στα χνάρια του, τον παρανοϊκό και υπέρ το δέον φιλόδοξο αρχηγίσκο της τοπικής φράξιας των παρανόμων, Σέρτζιο, που ονειρεύεται κάποια στιγμή να αφανίσει τους κυρίαρχους Ναπολιτάνους και να φορέσει το δαχτυλίδι του πιο σεβαστού σε ολάκερη την Ιταλία, Ντον!

Ποιος είναι λοιπόν ο (αντι) ήρωας μας λοιπόν, ο Έντσο? Ένας κοινός αλήτης, ένας τσοντόβιος κανάγιας, που περιφέρεται ολημερίς στα ρωμαϊκά καντούνια, μπας και βουτήξει από κανέναν κακόμοιρο περαστικό πορτοφόλι, ρολόι, τηλέφωνο, για να βγάλει το ανήθικο μεροκάματο του τρόμου. Μοναχικός, απόμακρος, λιγομίλητος, σχεδόν εχθρικός με όλους, δεν έχει ούτε έναν φίλο, είναι μηδενικά δημοφιλής και αν ποτέ του πάθαινε το παραμικρό μέσα στην τρισάθλια τρώγλη που διαμένει, μάλλον ουδείς θα το έπαιρνε χαμπάρι. Και σε τι εξελίσσεται? Τι είναι ο Τζιγκ, που του δίνει την ταυτότητα του, παρμένος από το Ανίμε, που ολημερίς παρακολουθεί στο φορητό της player, η εμφανώς προβληματική, επαναλαμβάνω αν και κούκλα, Αλέζια? Αρχικά ένας εκμεταλλευτής της υπερδύναμης του, που σταδιακά θα μεταβληθεί σε τιμωρό του εγκλήματος, ενώ τα ανδραγαθήματα του, θα τον καταστήσουν σχεδόν ημίθεο στα μάτια του απλού λαού. Μα είναι δυνατόν ένας κανάγιας να μετατραπεί σε Κάπτεν Ιτάλια?

Σύμφωνα με την ανατρεπτική λογική του πειραγμένου adventure που προσφέρει ο σαραντάχρονος ντιρέκτορας Gabriele Mainetti φυσικά και είναι. Αρκεί να πειραχτούν - ως καταλύτες της διαδικασία εδώ χρησιμοποιούνται τα δηλητηριώδη υγρά - οι χορδές της ευαισθησίας του και οι δυνάμεις θα αποκτηθούν κι εκείνες σταδιακά με τον καιρό. Το δυνατότερο στοιχείο στην αφήγηση του Ρωμάνου είναι η έντεχνα δομημένη ατμόσφαιρα που την περιβάλλει, μια κατάσταση αναρχίας και κοινωνικού τρόμου (δεδομένη στις μέρες μας) που οι μάζες εξαγριωμένες βρίσκονται στους δρόμους, την στιγμή που απειλείται διαρκώς η ασφάλεια και η σωματική τους ακεραιότητα. Ντεκόρ φυσικό και πειραγμένο χρωματικά, που δανείζεται τις φυσικές ομορφιές της Ιταλικής πρωτεύουσας για να αποδώσει σε ακόμη πιο ρεαλιστική μορφή την πλοκή, Εκεί που κυριαρχεί η ανάγκη του ψυχικά διαταραγμένου, σχεδόν ψεκασμένου λαουτζίκου - η αλληγορία της φόρμας της όμορφης Αλέ - να βρει ακόμη και πίσω από την μορφή ενός κουρελή, τον σωτήρα που θα επαναφέρει την τάξη.

Εξαιρετικά καλή δουλειά, πέρα από την χαρισματική κινηματογράφηση έχει γίνει και στο πολυπληθές κάστινγκ, με τον γοητευτικό φοτονοβέλο γαλανομάτη, αλλά για τις ανάγκες του ρόλου, προσομοιασμένο με άστεγο, Claudio Santamaria, να πιάνει την ευκαιρία από τα μαλλιά και να ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσει τους δισυπόστατου χαρακτήρα του. Εντυπωσιακά εκφραστική με χαρακτηριστικά προσώπου που κόβουν ανάσες, η Ilenia Pastorelli συνδυάζει κοριτσίστικη αφέλεια και femme fatale διάθεση μαζί, στην απόδοση της βασικής θηλυκής περσόνας, την στιγμή που ο Luca Marinelli ως ο villain του στόρι, αποσπά το περισσότερο χειροκρότημα, μιξάροντας μια εικόνα Τζόκερ, Glam ποπ σταρ και διεμφυλικού περιθωριακού παρέα.

Με συνολικό κόστος που δεν ξεπερνά τα 2 εκατομμύρια ευρώ και με μηδενικό προμοτάρισμα ακόμη και στην ίδια του την πατρίδα, το Lo Ciamavano Jeeg Robot, χάρη στο ιδιόμορφο στυλ του, κατάφερε να αναδειχτεί σαν μια πολύ δυνατή ανεξάρτητη επιτυχία στα Ιταλικά box office. Περίπου πανομοιότυπη συμπεριφορά με το ακριβώς ίδιας αισθητικής και σχεδόν όμοιας θεματικής εξέλιξης, Φραντσέζικο Ares, δηλαδή, με το οποίο άνετα φτιάχνει διδυμάκι φιλμς, όπου κυρίαρχο ρόλο παίζουν η σοσιολογική κατακραυγή για τον εκμηδενισμό της ανθρώπινης υπόστασης από τις ηγεσίες, η θολής κατεύθυνσης επαναστατική θέση των μαζών, αλλά και το αισιόδοξου μοστράρισμα ως από μηχανής Θεού, όχι ενός προνομιούχου μεγαλοαστού, μα ενός εξ ημών των ριγμένων. Που μόνο με την απονομή της δικαιοσύνης, όπως εκείνος ο μεγαλωμένος στην ανέχεια, την αντιλαμβάνεται, θα αποκτήσει ο κόσμος την ισονομία και την ισότητα που του πρέπει...

Με λένε Τζιγκ (Lo chiamavano Jeeg Robot) Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 8 Ιουνίου 2017 από την Weird Wave
Περισσότερα... »

Ο αρχιτσιγκούνης (Radin!) PosterΟ αρχιτσιγκούνης
του Fred Cavayé. Με τους Dany Boon, Laurence Arné, Noémie Schmidt, Patrick Ridremont, Christophe Canard, Christophe Favre, Karina Marimon, Stephan Wojtowicz, Pierre Benoist


Είναι κρίμα επομένως νά `σαι ένας σπαγγοραμμένος...
του zerVo (@moviesltd)

Σε ένα από τα πλέον διάσημα θεατρικά έργα του λατρεμένου Φραντσέζου κωμωδιογράφου Μολιέρου, τον Φιλάργυρο (1668) ο κεντρικός πρωταγωνιστής της πλοκής, ο - όνομα και πράμα - Αρπαγκόν, μόνον ένα πράγμα έχει κατά νου, να βλέπει τα λατρεμένα του αργύρια να αβγαταίνουν, τίποτα άλλο. Δεν δίνει δεκάρα τσακιστή - κυριολεκτικά - για τα δυο του παιδιά, δεν τον ενδιαφέρει καν αν έχει εξελιχθεί στον περίγελο της κοινωνίας εξαιτίας της λατρείας του για τους παράδες, το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να δανείζει ένα και να παίρνει πίσω δέκα. Κι όσο διαρκεί αυτό το προσοδοφόρο παιχνίδι εκείνος νιώθει υπέροχα, μονάχα αν του λείψει ένα πενηνταράκι πέφτει σε βαθιά κατάθλιψη. Όπως αρέσει λοιπόν στους μοντέρνους Γάλλους κινηματογραφιστές, να δανείζονται θέματα από την πλούσια γραμματεία τους, έτσι και η περίπτωση του L' Avare, σε γενικές γραμμές, ορίζει την θεματική βάση της κομεντί Radin!, που λίγο - πολύ, έναν τέτοιο φιλοχρήματο τύπο έχει στο επίκεντρό της.

Ο αρχιτσιγκούνης (Radin!) Wallpaper
Σχεδόν δεν έχει ούτε έναν φίλο ο Φρανσουά Γκοτιέ, ζει ολομόναχος στο τεράστιο πατρικό του σπίτι, μετά τον θάνατο της μητέρας του και φροντίζει μετά μανιώδους ακρίβειας, να μην ξοδεύει ούτε σεντ παραπάνω από όσα του χρειάζονται για να ζει, τροπάρι που για χρόνια ακολουθεί, προσφέροντας του την απόλυτη γαλήνη κι ευτυχία. Όσο για το αν έχει πέσει στην χλεύη της γειτονιάς, αποφεύγοντας συστηματικά να προσφέρει τον οβολό του για τις εργασίες βελτίωσης της, αλλά και στην ασταμάτητη κοροϊδία της συμφωνικής ορχήστρας που αποτελεί εξέχον μέλος, ως χαρισματικός βιολονίστας, δεν του καίγεται καρφί! Τα έξοδα του να είναι λιγοστά έως μηδενικά και τα ευρώ του στην μπάνκα να αυξάνονται κι εκείνος νιώθει σαν να βρίσκεται στον παράδεισο. Κι ας μην έχει δεύτερο σακάκι να φορέσει. Κι ας διαλέγει από τα ληγμένα στο σούπερ για να τραφεί. Κι ας βάφει τα ξεσκισμένα σκαρπίνια του με μαρκαδόρο για να καλύψει τις γρατσουνιές τους. Πόσο μπορεί να κρατήσει άραγε ετούτη η φαινομενική ευεξία?

Ε, ίσαμε να τοποθετηθεί στο απέναντι του κάθισμα η όμορφη και χαμηλών τόνων συνάδελφος, ικανότατη οργανοπαίχτρια Βαλερί, που θα κάνει την καρδούλα του τσιφούταρου να σκιρτήσει, σε τέτοιο βαθμό που να την ζητήσει ρομαντική βραδινή έξοδο, σε εστιατόριο! Τεταρταίος πυρετός! Όσο σπαρταράνε από τα γέλια ακόμη και τα βιολιά, γνωρίζοντας τα...κουβαρνταλίκια του, άλλο τόσο εκείνος τρέμει στην ιδέα πως θα του έρθει στο πιατάκι ο λογαριασμός. Κι αυτό δεν είναι το χειρότερο που μπορεί να του συμβεί, εφόσον εντελώς αναπάντεχα μια κρύα νυχτιά, ένα νεαρό κορίτσι, θα του κτυπήσει την πόρτα, λέγοντας του ούτε λίγο, ούτε πολύ, πως είναι ο καρπός μιας ανέμελης ερωτικής νύχτας, που είχε περάσει με συμφοιτήτρια του, πριν από πολλά πολλά χρόνια!

Οπότε ο φουκαράς ο Κύριος Γκοτιέ, που ούτε καν διανοείται να ανοίξει πορτοφόλι για να πληρώσει κάτι περισσότερο από το μετρημένο στον πόντο απαιτητό, τώρα πλέον καλείται και να συντηρήσει μια θυγατέρα, που δεν ξέρει τι θα πει κλειστός διακόπτης στο σπίτι, αλλά και την μεγαλοκοπέλα που λιγουρεύεται, έχοντας γίνει ήδη δυο τρεις φορές ρεντίκολο με τα καμώματα που προκαλούν οι κάβουρες στην τσέπη. Εννοείται βεβαίως πως όλη η πορεία τσιφουτιάς του Μεσιέ Γκοτιέ, φτάνει κάποια στιγμή στην κορύφωση της όπου λες δεν πηγαίνει άλλο, το ένα ψέμα φέρνει το άλλο, όπως και το ευθύτατο κοροιδιλίκι που μοιράζει διαρκώς σε όποιον συναντήσει στο διάβα του και έστω του ζητήσει δυο δραχμές. Και πάντοτε ο Αρσέν Λουπέν, είτε με την βοήθεια της κόρης, είτε με τον άκρατο δενβαριεσισμό που τον διακρίνει, την σκαπουλάρει, την γλυτώνει. Ως πότε όμως...

Δεν πρέπει να υπάρχει ούτε μισό κλισέ από όλα τα ανεκδοτικά που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στο κτίσιμο μιας περσόνας Σκρουτζ, που να μην το χρησιμοποιεί ο - σαφώς καλύτερος και πιο εμπνευσμένος στο πιο περιπετειώδες είδος ταινιών - Φραντσέζος σκηνοθέτης Fred Cavaye. Λογικό εκτιμώ, από την στιγμή που αποξαρχής δείχνει τις προθέσεις του, να κάνει τον ήρωα του, αντιπαθώς συμπαθή, να τον αγαπήσει δηλαδή η πλατεία, ως ασθενή, που χαλιέται όταν ξοδεύει και όχι ως ακραίο παραδόπιστο, σαν κι εκείνον του Μολιέρου. Και η διαδρομή που ακολουθεί η αφήγηση μέχρι κάποια στιγμή να αποφασίσει ο μοναχικός άντρας να βγάλει από το παντελόνι χρήματα, αλλιώς αντίο οι πάντες πια για εκείνον, είναι μεν ρηχών ιδεών, δίχως όμως να κουράζει, χάρη στο ρυθμικό τέμπο, την έλλειψη κοιλιών αλλά και σε ένα ταιριαστό για την περίπτωση μας σάουντρακ που μοιάζει κάτι παραπάνω από ελκυστικό.

Κακά τα ψέματα όμως, ολόκληρος ο Radin! είναι κομμένος και ραμμένος πάνω στα μέτρα του πρωταγωνιστή του Dany Boon, που για τέτοιες περιπτώσεις αστείων πλην προβληματικών χαρακτήρων, αν φέρουμε κατά νου τους Ch'tis ή τον Supercondriaque, μοιάζει ιδανική επιλογή. Λογικό κι επόμενο είναι η φιγούρα του με τα παλιοκαιρισμένα γυαλάκια και το τριμμένο τζάκετ να μην απουσιάζει από κανένα πλάνο του φιλμ, που εντελώς απροσδόκητα προς το φινάλε αλλάζει ριζικά μορφή, για να γίνει παράταιρα μελοδραματικό, λες και δεν θα μπορούσε με άλλο τρόπο να εγκαταλείψει ο ταλαίπωρος Φρανσουά, το τσιγγούνικο εαυτό του. Και για να φτάνουμε στο τελικό συμπέρασμα, αρκεί να αναρωτηθούμε, θα χαλούσε ή όχι στον γκισέ ένα επταράκι, για να παρακολουθήσει αυτό το κωμωδιάκι, ένας τύπος σαν τον Σκοτσέζικων συνηθειών φίλο μας? Πιθανότατα όχι, αυτό δεν σημαίνει όμως πως για το ανάλαφρο θερινό σινεμαδάκι που προορίζεται το φιλμ, δεν θα επιστρέψει σε κέφι ένα μέρος από τα λεφτά του...

Ο αρχιτσιγκούνης (Radin!) Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 8 Ιουνίου 2017 από την Rosebud 21
Περισσότερα... »

Λατίνοι και άθικτοι (Inseparables) PosterΛατίνοι και άθικτοι
του Marcos Carnevale. Mε τους Oscar Martínez, Rodrigo De la Serna, Alejandra Flechner, Carla Peterson, Franco Masini, Malena Sánchez


«Άθικτοι» αλά αργεντίνικα!
του Θόδωρου Γιαχουστίδη (@PAOK1969)

Ντάλε κουάλε ίδιο!

Στα τέλη του 2011 βγήκε σε Γαλλία και Βέλγιο η ταινία «Άθικτοι» (Intouchables) των Olivier Nakache και Eric Toledano, που βασιζόταν στην πραγματική ιστορία ενός τετραπληγικού κι ενός χαμινιού του δρόμου, που προέκυψε ο καλύτερος προσωπικός βοηθός και εντέλει φίλος του καρφωμένου σε αναπηρικό αμαξίδιο ανθρώπου, ο οποίος τον είχε προσλάβει. Πρωταγωνιστές ήταν ο François Cluzet στο ρόλο του Φιλίπ και ο Omar Sy στο ρόλο του Ντρις. Η ταινία αποτέλεσε διεθνές εισπρακτικό φαινόμενο, κάνοντας εισπράξεις πάνω από 427 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως! Και στη χώρα μας (όπου η ταινία βγήκε στις 29 Μαρτίου του 2012, η επιτυχία της ταινίας ήταν εξαιρετική!

Λατίνοι και άθικτοι (Inseparables) Quad Poster
Έτσι, προέκυψε τούτο το αργεντίνικο – πρώτο – ριμέικ. Είναι ακριβώς η ίδια περίπτωση με την ταινία που γύρισε ο Αθερίδης, το «Τέλειοι ξένοι», βασισμένος στην ιταλική επιτυχία «Perfetti sconosciuti» του Paolo Genovese, που ειρήσθω εν παρόδω, θα τη δούμε κι αυτήν τούτο το παράξενο καλοκαίρι. Δηλαδή, οι παραγωγοί από την Αργεντινή αγόρασαν τα δικαιώματα από τους Γάλλους για να γυρίσουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΙΝΙΑ, με διαφορετικούς πρωταγωνιστές και διαφορετικό χώρο δράσης! Εντάξει, η ταινία Inseparables, από την Αργεντινή είναι και κατά τέσσερα λεπτά μικρότερη από την πρωτότυπη ταινία από τη Γαλλία, άρα κάτι θα άφησαν έξω στο μοντάζ. Και βεβαίως, ετοιμάζεται και χολιγουντιανό ριμέικ, που θα βγει στις αίθουσες το 2018, σε σκηνοθεσία Neil Burger, σεναριακή προσαρμογή στα πιο... αμερικάνικα από τον Paul Feig και πρωταγωνιστές τον Bryan Cranston στο ρόλο του τετραπληγικού, τον Kevin Hart στο ρόλο του χαμινιού, που προσλαμβάνει ως βοηθό του και τις Nicole Kidman και Golshifteh Farahani σε ρόλους προφανώς μεγαλύτερους σε διάρκεια και μέγεθος τόσο από το γαλλικό πρωτότυπο όσο και από το αργεντίνικο ριμέικ.

Η υπόθεση: Ο Φελίπε είναι ένας οικονομικά ευκατάστατος επιχειρηματίας που ύστερα από ένα ατύχημα μένει τετραπληγικός και αναζητά βοηθό για να τον φροντίζει. Παρ' όλο που ο Φελίπε βλέπει αρκετούς υποψήφιους με τα απαραίτητα προσόντα για τη δουλειά, αποφασίζει να προσλάβει τον Τίτο, που εργάζεται ως βοηθός κηπουρού. Ο Τίτο δεν έχει ούτε τα προσόντα ούτε τις προδιαγραφές για να φροντίζει τον Φελίπε, κάτι που γίνεται αμέσως αντιληπτό από τους ανθρώπους του περιβάλλοντος του Φελίπε, την Βερόνικα και την Υβόνη. Προσπαθούν να τον αποτρέψουν να προσλάβει τον Τίτο, αλλά αυτός εμμένει στην απόφασή του. Ο Τίτο είναι το μόνο άτομο που δεν του φέρεται με οίκτο. Παρά τις δυσκολίες, ο Τίτο ανταποκρίνεται στην αποστολή του και διαρκώς εκπλήσσει τον Φελίπε ενώ τον κάνει να χαμογελάσει ξανά. Σύντομα, ο Τίτο βοηθάει τον Φελίπε να βρει ξανά νόημα στην ζωή, απολαμβάνοντας τις μικρές καθημερινές χαρές, κάτι που είχε από καιρό ξεχάσει.

Η άποψή μας: Αν δεν είχαμε δει την γαλλική ταινία, πάνω στην οποία στηρίζεται τούτη η αργεντίνικη διασκευή στα... ισπανικά, σαφώς και θα την κρίναμε διαφορετικά. Τώρα όμως; Σαφώς και δεν είναι δίκαιο για τούτη την ταινία, αλλά πραγματικά, μόλις έξι χρόνια μετά, το όλον φαντάζει ως ντεζαβού, ως ξαναζεσταμένο φαγητό. Ακόμα και η λογική των φλασμπάκ έχει κρατηθεί (οπότε υπάρχει παράλληλο timeline, ένα στο φιλμικό παρόν και ένα στο παρελθόν, που δείχνει πως ξεκίνησαν όλα). Τα αστεία όταν τα ξανακούς παύουν να είναι αστεία, οι εκπλήξεις (όπως το τι... τρέχει με την κοπέλα από το προσωπικό του Φελίπε που γουστάρει ο Τίτο) παύουν να υφίστανται ως εκπλήξεις (αν και πολλοί είχαμε ψυλλιαστεί τι συμβαίνει και στην πρώτη ταινία). Οπότε; Οπότε μένει η σύγκριση των ερμηνειών. Δύσκολο κι αυτό το στοίχημα.

Όταν έχεις ταυτίσει συγκεκριμένους ρόλους με συγκεκριμένες ερμηνείες δυσκολεύεσαι να αποδεχτείς κάποιον άλλο στους ίδιους ρόλους. Πάντως, τόσο ο Oscar Martínez στο ρόλο του παραπληγικού όσο και ο Rodrigo De la Serna στο ρόλο του βοηθού, δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό – και είναι και οι δύο εξαιρετικοί ηθοποιοί. Αλλά είπαμε: ποιος θέλει ξαναζεσταμένο φαγητό; Άσε που τούτη η ταινία δεν «λύνει» και όλες τις ανοιχτές υποθέσεις του τόσο καλά όσο το γαλλικό φιλμ. Οπότε, η λογική κατακλείδα είναι η εξής: όσοι έχουν δει την πρωτότυπη γαλλική ταινία δεν θα κερδίσουν τίποτε βλέποντας τούτο το «σκηνή – σκηνή» ριμέικ από την Αργεντινή. Όσοι όμως δεν έχουν δει το γαλλικό πρωτότυπο και βαριούνται να ψαχτούν για να το δουν σε dvd, αυτή είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να δουν μια ταινία, βασισμένη σε πραγματική ιστορία που και συγκινεί και διασκεδάζει και σε κάνει να γελάσεις.

Λατίνοι και άθικτοι (Inseparables) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 8 Ιουνίου 2017 από την Spentzos Films
Περισσότερα... »

Wonder Woman PosterWonder Woman
της Patty Jenkins. Με τους Gal Gadot, Chris Pine, Robin Wright, Danny Huston, David Thewlis, Connie Nielsen, Elena Anaya, Lucy Davis, Saïd Taghmaoui, Ewen Bremner, Eugene Brave Rock


Μια γυναίκα μόνο ξέρει...
του zerVo (@moviesltd)

Τι μας έχει διδάξει λοιπόν η καθεκαλοκαιρινή εμπειρία, της εξόδου στις αίθουσες των πανάκριβων και πολυδιαφημισμένων κινηματογραφικών κόμικ, που μεταφέρουν τις πολύχρωμες φασαριόζικες περιπέτειες τους, από το ζωγραφιστό σκίτσο του περιοδικού στο εκράν? Προβλεψιμότητα: Οι πανίσχυροι καλοί, είτε ως άτομα, είτε με ομαδική δράση, όποιον κι αν έχουν απέναντί τους, σε όποια δυσμενή θέση κι αν έλθουν στο φινάλε θα θριαμβεύσουν! Επιπεδότητα: Ελάχιστη έμπνευση στην ανάπτυξη των στόρι, που κρύβεται υπέροχα, βέβαια, πίσω από τα καλοσχεδιασμένα ειδικά εφέ, που ορίζουν και τον απόλυτο πρωταγωνιστή της παραγωγής. Μηδενικότητα: Οι αντίπαλοι των σούπερ ηρώων, σούπερ αντι ήρωες κι εκείνοι, μοιάζουν πια σαν καρικατούρες, πανεύκολα λησμονήσιμες σε βάθος χρόνου. Επαναληψιμότητα: Πέραν των υπερβολικά δεδηλωμένων φανατικών οπαδών των σειρών, είτε της Marvel είτε της DC, ελάχιστοι είναι οι υπόλοιποι θεατές που μπορούν να τοποθετήσουν συγκεκριμένες σεκάνς, στις αντίστοιχες ταινίες, μιας και επικρατεί κομφούζιο, για τι ακριβώς εκτυλίχθηκε στον Iron Man 3, στον Captain America 2 ή στους πρόσφατους Εμφυλίους. Προσοχή, δεν ισοπεδώνεται με τα προαναφερόμενα, επ ουδενί ότι πιο δημοφιλές και κερδοφόρο έχει να επιδείξει το σημερινό σινεμά, εφόσον υπάρχουν και στιγμές δράσης που κυριολεκτικά έχουν ξεχωρίσει. Αλλά. Με τόσα κύματα να βαρούν και από τις δύο κατευθύνσεις τις μεγάλες οθόνες μέσα σε μια χρονιά, μάλλον χρειάζεται κομματάκι ανανεωτικός αέρας να τονώσει το genre...

Και ερχόμαστε στο παρόν. Ποιος θα είναι εκείνος που θα τον φυσήξει τον βοριά? Ένα στούντιο που απέτυχε να συνδυάσει σε σώμα ένα, τα δύο σημαντικότερα brand names του, προσφέροντας μια λασπέ σούπα, στην θέση της πολυαναμενόμενης κόντρας? Ένας συντονιστικός producer, που από την θέση του ντιρέκτορα, κατέγραψε στο παλμαρέ του, από φλόπες (Watchmen) μέχρι - άδικους - υποβαθμισμούς (Man Of Steel), φέροντας στην ράχη του εξ ολοκλήρου την ευθύνη για την μέτριας αποδοχής στο κοινό, Αυγή της Δικαιοσύνης? Μια σκουριασμένη σκηνοθέτιδα που ενδεχόμενα και να έχει λησμονήσει ακόμη και το μέγεθος της (κινηματογραφικής) κάμερας? Ή μια ηθοποιός από το...Ισραήλ, που και βέβαια την θυμόμαστε από κάπου, δηλαδή από τους χρυσοφόρους Fast And Furious, όπου στα τσάπτερς που συμμετείχε, αποτέλεσε το εικοστό ιεραρχικά όνομα? Γίνεται μετά από την καταγραφή όλων αυτών των αρνητικής προδιάθεσης συστατικών, το τελικό αποτέλεσμα, όχι μόνο να είναι επιτυχημένο, αλλά να σκίζει βασισμένο στην διαφορετικότητα του? Κι αν ναι, πως γκένεν αυτό? Μια γυναίκα μόνο ξέρει...

Wonder Woman Wallpaper
Μετά τον τερματισμό του εσωτερικού πολέμου στο Δωδεκάθεο του Ολύμπου, που ανέδειξε ως μέγιστο προδότη τον πολεμοχαρή Άρη και τελικό θριαμβευτή τον πατέρα του Δία, ο Πανόπτης για να προστατέψει την ανθρωπότητα από τις μελλοντικές διαθέσεις του αρρωστημένου γιου του, θα δημιουργήσει ένα επίλεκτο σώμα μαχητριών, τις Αμαζόνες, χαρίζοντας τους εξαιρετικές ικανότητες στον πόλεμο, μαζί με το πανίσχυρο όπλο, που μπορεί να τον εξοντώσει: Το αήττητο ξίφος Godkiller! Δίνοντας τους συνάμα καλά κρυμμένο από τον πολιτισμό και ασφαλή τόπο για να επιβιώσουν, την ατόλη Θεμισκύρα, εκεί που καθημερινώς, εξασκούν την τέχνη τους στο τόξο και το λάσο, κάτω από τις οδηγίες της Βασίλισσας Ιππολύτης και της αδελφής της, στρατιωτικής ηγέτιδας Αντιόπης. Ένα περιβάλλον ιδανικό για να εξελίξει τις δυνατότητες της στην σώμα με σώμα σύγκρουση, η γεμάτη δίψα για μάθηση κόρη της αρχηγού, Πριγκίπισσα Νταϊάνα, που μαθαίνει από μικρό κορίτσι να πολεμά υπερασπιζόμενη το καλό κι ηθικό, χωρίς να γνωρίζει ούτε την δίχως όρια δύναμη που κρύβει μέσα της, αλλά ούτε και τον σκοπό που η μοίρα την προορίζει.

Την ρουτίνα της καθημερινότητας στο νησί, θα σπάσει η μυστηριώδης εμφάνιση ενός άγνωστου στην ματιά της νεαρής, αντικειμένου από τα ουράνια, που θα καταπέσει στα νερά της θάλασσας, παρασύροντας μαζί του και τον άντρα που επιβαίνει εντός του. Χάρη στην ψυχραιμία και το θάρρος της η Νταϊάνα θα σώσει τον παράξενο επισκέπτη από βέβαιο πνιγμό, οδηγώντας τον ασφαλή, πλην αιχμάλωτο, στο συμβούλιο της αμιγώς θηλυκής ομάδας, προς ανάκριση. Εκεί που θα αποκαλύψει πως είναι Βρετανός, ονομάζεται Στιβ Τρέβορ, λειτουργεί σαν κατάσκοπος υπέρ των συμμάχων ενάντια στις δυνάμεις του Άξονα, κατά την διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου και βρίσκεται στο μέσον αποστολής εντοπισμού του μανιακού Στρατηγού Λούντεντορφ, που σκοπεύει να βομβαρδίσει με δηλητηριώδες αέριο, ολόκληρη την γραμμή του κεντρωευρωπαικού μετώπου.

Όχι και λίγες άγνωστες λέξεις, δηλαδή, για τις μαθημένες σε εντελώς άλλο χώρο και χρόνο Αμαζόνες, που θα επιδείξουν πλήρη άγνοια για όσα υποστηρίζει ο πρωτοφανέρωτος στις περισσότερες ανήρ. Ποιο μέτωπο? Ποια αέρια? Ποιος Πράκτορας? Ποιοι Γερμανοί? Και ο Άρης, ο εξ ορισμού μισητός εχθρός, που ακριβώς κρύβεται πίσω από όλα αυτά. Μοναδικός τρόπος για να βγει στην επιφάνεια η αλήθεια, θα είναι η Νταϊάνα, να εγκαταλείψει τον φιλήσυχο οικογενειακό παράδεισο και να ξεκινήσει το μεγάλο ταξίδι της ζωής της, ώστε να εντοπίσει τον ανακατωσούρη Θεό, να τον αφανίσει και να σκορπίσει την γαλήνη, όπως προορίζεται, σε όλο τον κόσμο. Πρώτη στάση Λονδίνο, εκεί που εδρεύει αρχηγείο, για την λήψη οδηγιών δράσης. Εκεί που θα λάβει χώρα το πρώτο πολιτισμικό σοκ για την άμαθη "Μίσιζ Πρινς"...

Κι έρχομαι εγώ λοιπόν τώρα για να έχουμε το καλό ρώτημα να ρωτήσω που ακριβώς πηγαίνει και χώνεται το Wonder, που σε ένα χρονικό εύρος περισσότερων των δύο ωρών, εξ όσων πρόσεξα δεν ακούγεται πουθενά. Λιγάκι να είχες κοζάρει το προωθητικό βίντεο του μπλοκμπάστερ, από το μυαλό σου θα περνούσε η υπόνοια πως ετούτο που θα δεις, δεν θα είναι παρά μια παράφραση του Marvelικού Captain America, στο ίδιο φόντο, την ίδια αφήγηση, το ίδιο μοτίβο, την ίδια εξέλιξη, το ίδιο φινάλε, απλώς στο επίκεντρο όλων, κραδαίνοντας την ασπίδα, δεν υπάρχει σωματώδες αγοράκι, αλλά μπρατσωμένο κοριτσάκι! Τράβα λοιπόν μια κόκκινη γραμμή παντού, διότι εδώ δεν παίζει κόπια, αλλά μια εμπνευσμένη U-Turn στα τετριμμένα, που αρμονικά σκηνοθετημένη, συνδυάζει τα πάντα! Και ελληνική μυθολογία, στα κινηματογραφικά καλύτερα της και πρώτος παγκόσμιος πόλεμος, που σχεδόν ποτέ δεν έχει αποτελέσει φόντο τέτοιου είδους περιπετειών δράσης και αριστοτεχνικό introduction ενός εκ των πλέον αγαπημένων κομικένιων χαρακτήρων του κοινού και εκρηκτικός επίλογος γεμάτος άμεσες και όχι κρυφές κεντρικές ιδέες, ιδιαίτερα σημερινές και φρέσκες, περί του ποιος ευθύνεται για τους αιματηρούς ολέθρους ανά την Γη, σαφώς και όχι ο Άρης με την περικεφαλαία, όπως υποστηρίζουν οι θρύλοι...

Φοβερό το κόλπο από την DC και την Warner, της επιλογής για την σκηνοθετική καρέκλα μιας δημιουργού μακρινής πολύ από την αισθητική του σκίτσου και του χρώματος. Εξ όσων πολύ καλά θυμόμαστε από τον καιρό του Οσκαρικού Monster η ανερχόμενη τότε Patty Jenkins είχε μια ιδιαίτερη χάρη στο κτίσιμο και την δομή των χαρακτήρων και αυτό ακριβώς επέτυχε σε απόλυτο βαθμό κι εδώ. Να προσφέρει μια σούπερ ηρωίδα, με αγαθότητα μωρού παιδιού, αλλά μαχητικότητα παρτιζάνου, με προσωπικότητα που ξεχειλίζει από καλοσύνη και ηθική, ερχόμενη σε πλήρη ισορροπία όμως με την εκδικητική τάση του τιμωρού που κρύβει εντός της. Για τα άλλα τα φανφαρόνικα, τα εφετζίδικα και τα φαντασμαγορικά υπάρχει κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση, ο Zack Snyder δηλαδή, που από το γνώριμο στυλ του κρατήθηκαν στον σχεδιασμό τα θετικά - το εντυπωσιακό στοπ μόσιον στις καταπληκτικές σκηνές μάχης, τα σούπερ ζουμ στις κινούμενες βολίδες, βέλη, σφαίρες - και αφαιρέθηκαν ολοκληρωτικά η σκοτεινιά, η μουντάδα κι η μαυρίλα, τόσο εικαστικά, όσο όμως κυρίως θεματικά. Εκεί που βασίλεψε, η ακόμη και υπό το καθεστώς των τουίστς, αισιοδοξία, μέσα από ένα καλογυαλισμένο οπτιμιστικά σενάριο, όπως αυτό που πρόσφερε ο ταχυδακτυλουργός Allan Heinberg.

Που στέκει λοιπόν το περιβόητο Wonder που αναζητούσαμε? Μέσα από το απρόβλεπτα πετυχημένο καστάρισμα της Μακαμπένιας δίμετρης ημιθεότητας Gal Gadot, που παίρνει τον ρόλο και τον κάνει δικό της από την πρώτη της κιόλας λαλιά, δίνοντας κοντινό ραντεβού στους εκατομμύρια πλέον φανς της για το δεύτερο "προσμένουμε πως και πως να έρθει" δεύτερο τσάπτερ, ορίζεται ο σπουδαιότερος συμβολισμός για το τι μπορεί να σημαίνει στον κόσμο που ζούμε η έννοια του θηλυκού. Εκεί ακριβώς βόσκει το Wonder θέλουμε δεν θέλουμε. Wonder που μπορεί να διαβιώσει άνετα χωρίς την ύπαρξη του άλλου φύλου - ούτε για πλάκα δεν ισχύει το αντίστροφο. Wonder που ακόμη κι αν το μυαλό δεν είναι τόσο in τεχνοκρατικό σαν το αντρικό, πετυχαίνει εντέλει να το ξεπεράσει σε επιτεύγματα. Wonder που ξέρει εκ φύσεως τον τρόπο να εισβάλλει - και να κερδίσει - ακόμη και στην πιο επικίνδυνη no man's land. Wonder, τέλος, που γνωρίζει πως να ηρωοποιεί το σερνικό και να το κάνει μνημείο και ανδριάντα, βγαίνοντας στο φινάλε αλώβητη χωρίς καν μώλωπα στο γόνα. Wonder φίλε! Υποταγή! Εσύ ίσως να μην γνωρίζεις πως και γιατί. Μια γυναίκα, σίγουρα, όμως ξέρει...

Wonder Woman Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 8 Ιουνίου 2017 από την Tanweer
Περισσότερα... »

Wind River PosterΣτην πιο απομακρυσμένη περιοχή των ΗΠΑ, τα περισσότερα εγκλήματα παραμένουν ανεξιχνίαστα... Από τον σεναριογράφο του Sicario και του Hell Or High Water και τον παραγωγό του Lone Survivor, έρχεται το θρίλερ Wind River, Που ήδη έχει κάνει την επίσημη παρουσίαση του στα φεστιβάλς του Sundance και των Καννών, με ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση από το κοινό. Είναι η πρώτη φορά που ο γραφιάς Taylor Sheridan περνάει πίσω από την κάμερα - όχι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό στοιχείο, αν κοιτάξουμε ανάλογες περιπτώσεις στο παρελθόν - για να μας παρουσιάσει μια ιστορία γεμάτη μυστήριο, που λαμβάνει χώρα στα απόκρημνα και χιονισμένα βόρεια σύνορα της χώρας, εκεί που μια άπειρη νεοσύλλεκτη πράκτορας του FBI, καλείται να συμπράξει με έναν μοναχικό ερημίτη, προκειμένου να διαλευκάνουν την υπόθεση των παράξενων φονικών νεαρών γυναικών στην συνήθως ήρεμη από περιστατικά περιοχή. Τροχοπέδη στο δύσκολο έργο τους θα σταθεί η στάση της τοπικής κοινωνίας, που κρατά το στόμα της ερμητικά κλειστό! Αξιόλογο και γεμάτο εντάσεις το εισαγωγικό τρέιλερ από την The Weinstein Company, υπόσχεται ένα δίωρο γεμάτο σασπένς και συγκινήσεις, από τις 4 Αυγούστου 2017 όταν το φιλμ θα πραγματοποιήσει την έξοδο του στους κινηματογράφους!

Wind River Movie

Με βασικό του όπλο του ερμηνευτικό του ντουέτο, που διαθέτει υψηλότατο υποκριτικό ταλέντο και το συνθέτουν η εκφραστικότατη Elizabeth Olsen, στον ρόλο της ρούκι αστυνομικού με τον πάντοτε αξιοπρεπή Jeremy Renner, που υποδύεται τον αποτραβηγμένο από τον πολιτισμό άντρα.

Στις δικές μας αίθουσες? Ακόμη δεν έχει προγραμματιστεί!


Περισσότερα... »

Aus Dem Nichts (In The Fade) PosterΣτο Σκοτάδι! Έχοντας ήδη πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα του στο πρόσφατο φεστιβάλ των Καννών, εκεί που απέσπασε και έντονο χειροκρότημα από τους τυχερούς παριστάμενους, αλλά και βραβείο από την πολυμελών αστέρων επιτροπή, το καινούργιο δραματικό αυτή την φορά πόνημα του τόσο δημοφιλή στον τόπο μας Fatih Akin, με τον τίτλο Aus Dem Nichts (In The Fade) μόλις απέκτησε και το πρώτο, αρκούντως ενημερωτικό για όσα περιγράφει το φιλμ τρέιλερ. Εκεί που στο επίκεντρο της βρίσκεται η απόγνωση που θα νιώσει μια αστή Γερμανίδα, αντιλαμβανόμενη πως ο αγαπημένος της σύζυγος και το ανήλικο παιδί της έχουν πέσει θύματα βομβιστικής επίθεσης από τρομοκρατική Νεοναζιστική οργάνωση. η οργή ξεχειλίζει, όπως και το πάθος για εκδίκηση, χαρακτηριστικό άλλωστε των βίαιων ημερών που διανύουμε και στην πραγματικότητα. Αλήθεια που ενέπνευσε καθώς φαίνεται τον Γερμανό, με τις Τουρκικές ρίζες δημιουργό να ασχοληθεί με ένα ζήτημα τόσο σημερινό, που περιγράφει τις συνθήκες φόβου και αγωνίας που χαρακτηρίζουν τις μοντέρνες δυτικές κοινωνίες. Παγκόσμια πρώτη στους κινηματογράφους, εννοείται πρώτα στην πατρίδα του την Γερμανία το έργο αναμένεται να κάνει στις 23 Νοεμβρίου του 2017.

Aus Dem Nichts (In The Fade) Movie

Πολύ σπουδαία διάκριση, στην πρώτη φορά που έπαιξε σε γερμανόφωνη παραγωγή στον τόπο της, η γνωστή μέχρι ώρας για τις εκθαμβωτικές της παρουσίες Diane Kruger, που κέρδισε τον τιμητικότατο Φοίνικα, καλύτερης γυναικείας ερμηνείας στις Κάννες. Δίπλα στην υψηλών και υποκριτικών προσόντων Αλεμάνα, εμφανίζονται ακόμη και οι Numan Acan, Ulrich Tukur, Johannes Krisch και Jessica McIntyre.

Στις δικές μας αίθουσες? Ακόμη δεν έχει προγραμματιστεί!


Περισσότερα... »

Logan Lucky PosterΔες πως κλέβει το άλλο σου μισό! Επιστροφή στην δράση και πιο συγκεκριμένα στο είδος των heist movies που κυριολεκτικά το εκτόξευσε ποιοτικά και εμπορικά με την τριλογία των Ocean's 11, 12 και 13, μετά από το διάλειμμα του Magic Mike, για τον Steven Soderbergh, με την νέα του ταινία που φέρει τον τίτλο Logan Lucky και θεματικά περιστρέφεται, όπως είναι φυσικό, γύρω από το στήσιμο μιας εντυπωσιακής και προσοδοφόρας ληστείας! Που όπως περιγράφει το σενάριο που επιμελείται η Rebecca Blunt, θα σχεδιάσουν με ευρηματική μέθοδο τα αδέλφια Τζίμι και Κλάιντ Λόγκαν, ζητώντας την βοήθεια ενός άρτι απελευθερωμένου από την φυλακή που εξέτιε ποινή κάθειρξης για κλοπή, πεπειραμένου κλέφτη. Στόχος της ληστείας τα τεράστια κέρδη που έχει καταφέρει να μαζέψει ο οργανισμός που διοργανώνει το φημισμένο NASCAR και έχει εναποθέσει στην Τράπεζα της Αμερικής. Πολύ ενδιαφέρον κυρίως λόγω του ακατάπαυστου ρυθμού του είναι το τρέιλερ που η παραγωγή της Bleecker Street έδωσε μόλις στην κυκλοφορία, ορίζοντας ταυτόχρονα και την ημερομηνία εξόδου του έργου στις αίθουσες, που θα είναι η 18η Αυγούστου του 2017.

Logan Lucky Movie

Το δίδυμο των δαιμόνιων αδελφών που θα συλλάβουν στο μυαλό τους την γερή μπάζα συνθέτουν ο Chaning Tatum με τον Adam Driver, ενώ τον πεπειραμένο μέντορα τους, σε μια από τις λιγοστές εκτός James Bond εμφανίσεις; του, υποδύεται ο Daniel Craig. Το πληθωρικό σε αστέρια καστ συμπληρώνουν ακόμη και οι Seth MacFarlane, Riley Keough, Katie Holmes, Katherine Waterson, Dwight Yoakam, Sebastian Stan, Brian Gleeson, Jack Quaid, Hilary Swank.

Στις δικές μας αίθουσες? Ακόμη δεν έχει προγραμματιστεί!


Περισσότερα... »



Ελληνικό Box Office 1 - 4 Ιουνίου 2017 by OPTOMA


Φιλμ
Διανομή
Wks Αίθουσες
4ήμερο Ελλάδας
Σύνολο Ελλάδας
1
Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales
Feelgood Ent.
2
175
44.369
210.076
2
Baywatch
UIP
1
68
13.303
13.303
3
Mes Tresors
Odeon
1
37
4.697
4.697
4
The Boss Baby
Odeon
9
43
3.492
137.657
5
A Quiet Passion
Neo Films
1
6
3.209
3.209
6
Miss Sloane
Spentzos Films
1
12
2.797
2.797
7
Alien: Covenant
Odeon
3
17
2.151
43.633
8
King Arthur: Legend of the Sword
Tanweer
4
13
1.557
79.191
9
Smurfs: The Lost Village
Feelgood Ent.
10
26
1.389
146.302
10
La reina de España
Tanweer
1
17
1.355
1.355


Περισσότερα... »

Paddington 2 PosterTo αρκούδι σε νέες περιπέτειες! Μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές, αλλά και καλλιτεχνικές επιτυχίες των τελευταίων ετών, στον τομέα του συνδυασμένου με live action, animation, αποτέλεσε η περίπτωση του Paddington, χάρη στην γεμάτη συγκίνηση και προσεγμένο χιούμορ αφήγηση του, που προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κατά βάση οικογενειακού κοινού. Λογικό κι επόμενο λοιπόν η παραγωγή της The Weinstein Company να σκεφτεί και να υλοποιήσει την συνέχεια των ιστοριών με πρωταγωνιστή το ανθρωπολαλίστατο αρκουδάκι που βρέθηκε ολομόναχο στον σιδηροδρομικό σταθμό του Πάντινγκτον και που υιοθετήθηκε από μια μονοιασμένη φαμίλια Λονδρέζων. Σκηνοθετημένο το σίκουελ Paddington 2 από τον δύο φορές υποψήφιο για Βραβείο BAFTA, Paul King και με την στήριξη στην οργάνωση της παραγωγής από τον David Heyman, της Hayday Films που κρύβεται πίσω από τον σχεδιασμό όλων των έργων του Harry Potter, το καινούργιο φιλμ περιγράφει τις περιπέτειες του μικρούλη τριχωτού με το κεραμιδί καπέλο, στην αναζήτηση του ιδανικού δώρου για την θεία Λούσι, που κλείνει τα εκατό χρόνια ζωής. Το ψάξιμο θα τον οδηγήσει στο παλαιοπωλείο της Κυρίας Γκρούμπερ, όπου θα ανακαλύψει ένα παλιό σκονισμένο βιβλίο, με μαγικές ικανότητες, που εκτός από εκείνον όμως, έχουν βάλει κι άλλοι στο μάτι. Διασκεδαστικό μοιάζει το τρέιλερ που η διανομή μόλις έριξε στην κυκλοφορία, αναγγέλλοντας την έξοδο του φιλμ στις αίθουσες στις 10 Νοεμβρίου του 2017, φυσικά πρωτίστως στην πατρίδα του την Μεγάλη Βρετανία!

Paddington 2 Movie

Έχοντας μάλιστα εκτός από τους ήδη γνώριμους από την πρώτη φορά πρωταγωνιστές, δηλαδή τον Ben Whishaw, την Imelda Staunton, τον Hugh Bonneville, την Sally Hawkins, την Julie Walters, τον Jim Broadbent, τον Peter Capaldi, την Madeleine Harris, τον Samuel Joslin και δυνατές προσθήκες στο εντυπωσιακό καστ, όπως εκείνες του Hugh Grant και του Brendan Gleeson!

Στις δικές μας αίθουσες? Ακόμη δεν έχει προγραμματιστεί!


Περισσότερα... »

The Mountain Between Us PosterΤι συμβαίνει όταν η ζωή σου εξαρτάται από έναν ξένο? Βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Charles Martin, είναι το αγωνιώδες θρίλερ The Mountain Between Us, που σκηνοθετεί ο αξιόλογος Hany Abu Assad, δημιουργός μεταξύ άλλων και των φιλμς Omar και Paradise Now. Η υπόθεση μας ταξιδεύει στην κορυφή μιας χιονισμένης οροσειράς, εκεί που θα καταπέσει μονοκινητήριο αεροσκάφος και μέσα από τα συντρίμμια τους, θα βγουν τραυματισμένοι σοβαρά, πλην ζωντανοί, δύο παντελώς άγνωστοι μεταξύ τους ταξιδιώτες, ένας άντρας και μια γυναίκα. Με τις συνθήκες τριγύρω τους να γίνονται άκρως επικίνδυνες και χωρίς να έχουν την παραμικρή δυνατότητα επικοινωνίας με τον πολιτισμό, ο καθένας τους πρέπει να εμπιστευτεί τον άλλον, ώστε να βγουν από την δύσκολη αυτή κατάσταση σώοι. Αρκετά ενδιαφέρουσα η πλοκή, που όπως αποκαλύπτει και το πρώτο τρέιλερ που μόλις απελευθέρωσε η 20th Century Fox, εστιάζει στην αλληλεγγύη και στην ελπίδα, ακόμη και κάτω από συνθήκες απόγνωσης, όπως αυτές που έχει προκαλέσει το δυστύχημα. Πρεμιέρα στις αίθουσες όλου του κόσμου στις 20 Οκτωβρίου του 2017.

The Mountain Between Us Movie

Ο βασικός ανδρικός ρόλος αφού απασχόλησε σωρεία σημαντικών σταρς όπως οι Michael Fassbender και Charlie Hunnam, εντέλει κατέληξε στον εξίσου δημοφιλή Idris Elba, ενώ για τον γυναικείο ρόλο, έχοντας ακουστεί ονόματα σαν της Margort Robbie και Rosamund Pike, η επιλογή της παραγωγής είχε πιο ταλαντούχο χαρακτήρα, πηγαίνοντας στην Kate Winslet. Συμμετέχουν ακόμη και οι Beau Bridges και Dermot Mulroney.

Στις δικές μας αίθουσες? Ακόμη δεν έχει προγραμματιστεί!


Περισσότερα... »

Baywatch PosterBaywatch
του Seth Gordon. Με τους Dwayne Johnson, Zac Efron, Priyanka Chopra, Alexandra Daddario, Kelly Rohrbach, Jon Bass, Ilfenesh Hadera, Yahya Abdul-Mateen II, Rob Huebel, Hannibal Buress


Πάμε όλοι μαζί σε μια παραλία...
του zerVo (@moviesltd)

Μπορεί να υπάρχει και το ενδεχόμενο, από τα διακόσα πενήντα περίπου επεισόδια, που προβλήθηκαν στις δώδεκα σεζόν που διήρκεσε η σειρά, να μην έχω δει ούτε ένα! Μηδενικός φαν που λέμε, ενός θρυλικού είναι η αλήθεια τηλεοπτικού σίριαλ, που εξ όσων γνωρίζω κάθε Σάββατο απόγευμα καθήλωνε μπόλικο κόσμο, που ξέφευγε κομματάκι από την καθημερινότητα του, ταξιδεύοντας ίσαμε τις αμμώδεις ακτές της Καλιφόρνιας. Μα θα μου πεις, δεν σου έκανε περιέργεια να αντικρίσεις έστω για λίγα λεπτά το τεχνητό αλάβαστρο της Anderson, της εκρηκτικής μπίμπο που με το κόκκινο ολόσωμο, έκοβε ανάσες στην slow motion τρεχαλησιά της? Μα η Pamela είναι Μύθος από μόνη της! Και οι Μύθοι δεν έχουν ανάγκη, κανένα τέτοιο προμόσιον μπειγουότσα, για να κτυπήσουν το κόκκινο στην λιμπιντική συνείδηση των σερνικών. Το λοιπόν, για να ξαναπάμε μια βόλτα, όλοι μαζί, σε μια παραλία...

Baywatch Wallpaper
Κάτω από τον καυτό ήλιο της Φλόριντα, στην Emerald Beach, που καθημερινά εκατοντάδες λουόμενοι προσέρχονται για να απολαύσουν την δροσιά της θάλασσας, ο σωματώδης Μιτς Μπιουκάνον, έμπειρος εδώ και χρόνια ναυαγοσώστης, φροντίζει διαρκώς για την ασφάλεια τους, διώχνοντας μακρυά οποιονδήποτε απρόβλεπτο κίνδυνο κι αν κρύβουν τα βαθιά νερά της ακτής. Με παραστάτες στο πλευρό του τις λαμπαδένιες Στέφανι και Σί Τζέι, ο Μιτς θα προκηρύξει διαγωνισμό για κάποιες κενές θέσεις νέων Baywatchers, γεγονός που θα προκαλέσει το έκδηλο ενδιαφέρον της εκρηκτικής σέρφερ Σάμμερ Κουίν, του μπουλούκου, ολοήμερου θαμώνα στην αμμουδιά Ρόνι, αλλά και του υπερφίαλου και φαντασμένου πρώην Ολυμπιονίκη της κολύμβησης, Ματ Μπρόντι, που θα καταφτάσει στην Sunshine State, για να εκτίσει ποινή κοινωνικής εργασίας, νομίζοντας πως διαθέτει όλα τα προσόντα, για να κρατήσει το πορτοκαλί σωσίβιο...

Και οι τρεις υποψήφιοι, μεταξύ των εκατοντάδων, αφού πάρουν το αρχικό χρίσμα και ενταχθούν στην ομάδα δοκιμαστικά, θα κατανοήσουν πως το έργο της διαφύλαξης των λουόμενων, κάθε άλλο παρά εύκολο είναι. Ειδικότερα μόλις πέσει στην αντίληψη όλων τους, πως στον χώρο ευθύνης τους, διενεργείται εμπόριο σκληρών ναρκωτικών ουσιών, με τις ενδείξεις όλες να δείχνουν ως βασική ύποπτη για την παράνομη αγοραπωλησία, την καινούργια ιδιοκτήτη του Hunley, του μεγαλύτερου και δημοφιλέστερου κλαμπ της περιοχής. Ακόμη κι αν κάτι τέτοιο ξεφεύγει των αρμοδιοτήτων τους, αφού την έρευνα πρέπει να αναλάβει η ακτοφυλακή του Μαϊάμι, οι αταίριαστοι έξι δεν θα δείξουν διατεθειμένοι να τα παρατήσουν, αλλά να αποκαλύψουν το μυστικό που κρύβεται πίσω από την λαμπερή βιτρίνα της εκθαμβωτικής μπίζνες γούμαν!

Οπότε με την βασική ρήξη ανάμεσα στις αστυνομικές αρχές και τους ερασιτέχνες κοπς με τα μαγιό να υποβόσκει, όπως ακριβώς και στις περιπέτειες της μικρής οθόνης, παίρνει μπροστά το στόρι, που λαμβάνει χώρα εξ ολοκλήρου δίπλα στα κύματα του πολυσύχναστου κόλπου της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ. Στόρι που λέει ο λόγος δηλαδή, αφού ακολουθώντας, προφανώς, πιστά την γνωστή συνταγή των κομικένιων ομάδων κρούσης, που έχουν γνωρίσει τόση επιτυχία προσφάτως κινηματογραφικά, το παρόν Baywatch, ξοδεύει περισσότερο από ένα ημίχρονο, για να συντάξει το τιμ, των αρχικώς άσπονδων φίλων που καλούνται να δράσουν σαν ένα, κάτω από την κατεύθυνση του πεπειραμένου Μιτς. Εννοείται βεβαίως, πως όταν αναφερόμαστε σε ένα σύνολο απαρτιζόμενο από τρία αγόρια και τρία κορίτσια, ο φτερωτός Θεούλης πετάει μόνιμα πάνω από τα ηλιοκαμμένα κορμιά τους, ρίχνοντας βέλη που δεν αστοχούν, συνεπώς αποξαρχής, το ερωτικό στοιχείο παίζει διαρκώς στο πολύχρωμο φόντο.

Κι αν ΟΚ, για τον κάπτεν και την καπετάνισσα που συνεργάζονται εδώ και καιρό αντάμα πλάι στο κύμα, δεν είχαμε καμία αμφιβολία για την δεδομένη έλξη τους, άντε ας πούμε για για τους δύο σπορτίφ δόκιμους, που κάνει μπαμ πως οσονούπω θα αγκαλιαστούν - έστω κι αν το σενάριο τρενάρει το σμίξιμο τους, ντεμέκ για να προκαλέσει αγωνία για την εξέλιξη του ειδυλλίου... - τι ακριβώς να πει κανείς για το τρίτο εναπομείναν ζευγαράκι, μια αγαλματένια θεότητα Αφροδίτη που στην τρεχάλα της τρέμει το σύμπαν κι έναν μπουλούκο, φοβιτσάρη, νερντ, που στην θωριά της και μόνο του κόβονται τα ήπατα? Εκεί που κανονικά δηλαδή θα έπρεπε να εισβάλλει το χιουμοριστικό στοιχείο, προκειμένου να ελαφρύνει κατάτι το θέμα, ώστε να εξελιχθεί σε διασκεδαστικότερο, οι ιδέες των σεναριογράφων μοιάζουν τόσο απίθανα εκτός τόπου και χρόνου, ώστε να καταλήγουν σε ανέκδοτα τάχαμου σόκιν, που δεν συναντούσαμε καν μια φορά κι έναν καιρό στις ιταλιάνικες σεξοκωμωδίες με τον Μπόμπο. Δεν πιστεύεις στα μάτια σου ετούτα που βλέπεις να εκτυλίσσονται δίπλα στις ξαπλώστρες, οπότε ακόμη κι αν κέφαρες να δεις φιλμικό Μπέιγουοτς, μάλλον η προδιάθεση αυτή πηγαίνει άμεσα περίπατο.

Οπότε υπομένεις να εξελιχθεί στην υπόλοιπη, παρατραβηγμένη είναι η αλήθεια ώρα, να βραδυφλεγεί το θριλεράκι, που από το πρώτο δευτερόλεπτο γνωρίζεις και τον θύτη, αλλά και το φινάλε του. Απλώς καρτερείς να δεις ποια μέθοδο θα ακολουθήσει για να σου σερβίρει την προβλεψιμότητα ο σκηνοθέτης Seth Gordon, που έγινε γνωστός από την όμορφη κωμική ιδέα του Horrible Bosses. Λιγοστός παλμός, ευρήματα και ανατροπές ανύπαρκτες που δεν θέλγουν, οπότε το μόνο που απομένει είναι να δεις το πότε θα κάνουν την καμέο τους, ο Hasselhoff και η αγνώριστη από τις (αντι)αισθητικές Pamela, ώστε να ξυπνήσει μέσα σου η νοσταλγία για τον τίτλο που έσβησε, τηλεοπτικά τουλάχιστον, πριν δυο δεκαετίες.

Με τις πρώτες αναφορές πάντως από το Αμερικάνικο box office να μην είναι και τόσο ενθαρρυντικές, δεν είμαι βέβαιος πως η Paramount θα ανάψει φως και για συνέχεια του πρότζεκτ. τα εβδομήντα εκατομμύρια που κόστισε δεν βγαίνουν πουθενά στο εκράν, καθώς ο θηριώδης The Rock, που δεν κάνει τίποτα παραπάνω από το να επαναλαμβάνεται, κρύβει τους μικρού εκτοπίσματος πάντες. Τόσο δηλαδή τους κατέχοντες το πιότερο γκελ στο νεανικό κοινό Efron και Daddario (απογοήτευση, απρόσμενη), τον ανύπαρκτο σαχλαμαριστή Jon Bass, αλλά και την αναίτια περιορισμένη Αιθιοπικής καταγωγής καλονή Ilfenesh Hadera. Οπότε τι απομένει? Να δοθεί επίσημη εξήγηση από την φυσική επιστήμη, για το πως τα γιγα μεμέ της κοψανασεμιάς Ινδής (μπας και τραβήξει το πλάνο και στην αγορά του Μπόλυ) Priyanka Chopra αψηφούν τους κανόνες της βαρύτητας, αλλά και να μείνει ζωντανή η ελπίς, πως ενδέχεται κάποια ονειρική στιγμή, ζουμερά δίμετρα γκομενάκια σαν την τοπ μοντέλα Kelly Rohrbach, θα ρίξουν βλέμμα προκλητικό κι σε εμάς τους (εχμ...) εύσωμους.

Baywatch Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Την 1η Ιουνίου 2017 από την UIP
Περισσότερα... »