Τα Μήλα (Apples)Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Χρήστου Νίκου, Μήλα (Apples), συμμετέχει και ανοίγει το επίσημο διαγωνιστικό πρόγραμμα του τμήματος Orizzonti, του 77ου φεστιβάλ κινηματογράφου της Βενετίας που θα διεξαχθεί από τις 2 μέχρι και τις 12 Σεπτεμβρίου. Είναι η πρώτη φορά που ελληνική ταινία θα ανοίξει ένα από τα δύο βασικά προγράμματα του φεστιβάλ Βενετίας. Οκτώ χρόνια μετά το KM, την βραβευμένη μικρού μήκους που συμμετείχε σε πάνω από 40 διεθνή φεστιβάλ μεταξύ των οποίων τα Ρότερνταμ, Παλμ Σπριγνκς, Σίδνει, ο Χρήστος Νίκου επιστρέφει με τα Μήλα για να αφηγηθεί μια γοητευτικά αλλόκοτη, πρωτότυπη ιστορία με ήρωα έναν άνδρα που πάσχει από απώλεια μνήμης σε μια πόλη που ξαφνικά ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων έχει αρχίσει να ξεχνά. Ισορροπώντας ανάμεσα στην σάτιρα και στη ρομαντική διάθεση ενός δυστοπικού παραμυθιού, τα Μήλα εξερευνούν την έννοια της ταυτότητας και της πραγματικότητας.

Τα Μήλα (Apples)

Μήπως τελικά είμαστε όλα όσα δεν μπορούμε να ξεχάσουμε;

Μια αναπάντεχη επιδημία, που προκαλεί ξαφνική αμνησία στους ανθρώπους, βρίσκει τον Άρη, ένα άνδρα γύρω στα 40, (Άρης Σερβετάλης) να ακολουθεί ένα πρόγραμμα αποκατάστασης που έχει ειδικά σχεδιαστεί για να χτίσει ένας αμνησιακός μια καινούργια ζωή. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει καθημερινές αποστολές που είναι ηχογραφημένες από τους γιατρούς του. Μετά την ολοκλήρωση κάθε αποστολής, ο Αρης βγάζει μια φωτογραφία polaroidως αποδεικτικό στοιχείο. Προσπαθώντας να δημιουργήσει μια νέα ζωή και αναμνήσεις θα συναντήσει την Άννα (Σοφία Γεωργοβασίλη), μια γυναίκα που βρίσκεται στο ίδιο πρόγραμμα. Το ντεμπούτο του Χρήστου Νίκου διαθέτει μια σουρεαλιστική και αινιγματική πρώτη ύλη και καταλήγει ως μια γοητευτική εξερεύνηση της ταυτότητας και των ορίων της πραγματικότητας, σε μια κοινωνία που θα πρέπει να αντιμετωπίσει μια μη αναστρέψιμη επιδημία.

Συντελεστές - Σκηνοθεσία: Χρήστος Νίκου, Σενάριο: Χρήστος Νίκου, Σταύρος Ράπτης, Πρωταγωνιστούν: Άρης Σερβετάλης, Σοφία Γεωργοβασίλη, Άννα Καλαϊτζίδου, Αργύρης Μπακιρτζής, Διεύθυνση φωτογραφίας: Bartosz Świniarski, Μοντάζ: Γιώργος Ζαφείρης, Πρωτότυπη μουσική: The Boy, Casting: Σταύρος Ράπτης, Σχεδιασμός ήχου: Λέανδρος Ντούνης, Ήχος: Κώστας Κουτελιδάκης, Σκηνικά: Έφη Μπίρμπα, Κοστούμια: Δήμητρα Λιάκουρα, Μακιγιάζ: Κυριακή Μελίδου, Διεύθυνση παραγωγής: Τέτα Αποστολάκη, Line producer: Σέβη Μώρου, Βοηθοί παραγωγοί: Virginie Devesa, Jerome Duboz, Antoine Simkine, Συμπαραγωγοί: Ales Pavlin, Andrej Stritof, Στέφανος Γκάνος, Σταύρος Ράπτης, Εκτέλεση παραγωγής: Νίκος Σμπιλίρης, Παραγωγή: Ηρακλής Μαυροειδής, Άγγελος Βενέτης, Άρης Ντάγιος, Mariusz Włodarski, Χρήστος Νίκου, Διεθνείς πωλήσεις: AlphaViolet, CAA

Η ταινία είναι μια παραγωγή της Boo Productionsπου στο βιογραφικό της βρίσκονται δύο από τις σημαντικότερες ταινίες (Κυνόδοντας, Attenberg) του ελληνικού κινηματογράφου της τελευταίας εικοσαετίας. Σε συμπαραγωγή με την πολωνική εταιρία Lava Films, την Musou Music Group, την σλοβένικη εταιρία Perfo Production και με την υποστήριξη του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, του Πολωνικού Κινηματογραφικού Ινστιτούτου, της ΕΡΤ, του ΕΚΟΜΕ και του Creative Europe Media Program. Τις διεθνείς πωλήσεις έχει αναλάβει η γαλλική εταιρία Alpha Violet και ένα από τα μεγαλύτερα πρακτορεία της Αμερικής CAA.

Περισσότερα... »

Venezia 77Στην πιο δύσκολη, ιστορικά, καμπή, στην μακρά διαδρομή των μεγάλων κινηματογραφικών ραντεβού της υφηλίου, η ανακοίνωση του προγράμματος της φετινής Μόστρας άφησε να διαφανούν μερικά θετικά μαντάτα. Με πιο σημαντικό τε γεγονός πως γυναίκες και άντρες δημιουργοί, μοιράζονται τις υποψηφιότητες για την διεκδίκηση του Χρυσού Λέοντα με τις καινούργιες τους ταινίες. Πιο συγκεκριμένα, στο ανώτερο επίπεδο ανταγωνισμού φέτος, θα βρεθούν 8 σκηνοθέτιδες. Για να το δούμε σε σχέση με το παρελθόν, θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας πως μόλις τέσσερις φορές το βαρύτιμο έπαθλο έχει πάει σε γυναίκα, από το 1932 που ξεκίνησε ο θεσμός. Δηλαδή οι Mira Nair, Margarethe von Trotta, Agnès Varda και η πιο πρόσφατη Sofia Coppola για την ταινία Somewhere.

Στην φετινή, ιδιόμορφη εκδοχή του φεστιβάλ, συμμετέχουν μερικές από τις κορυφαίες σκηνοθέτιδες της φιλμικής βιομηχανίας όπως οι Chloe Zhao (Nomadland), Mona Fastvold (The World to Come), Emma Dante (Le Sorelle Macaluso), Nicole Garcia (Lovers), Susanna Nicchiarelli (Miss Marx), Malgorzata Szumowska (Never Gonna Snow Again), Julia Von Heinz (And Tomorrow the Entire World) και Jasmila Zbanic (Quo Vadis, Aida?).

Με 8 από τα 18 φιλμς του κονκόρσο να εκπροσωπούνται από γυναίκες, όπερ σημαίνει ένα ποσοστό που αγγίζει το 45 τοις εκατό, αυτή η αλλαγή πλεύσης του θεσμού μοιάζει με θεμελιώδης. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς πως ο συγκεκριμένος αριθμός των οκτώ σκηνοθετών θηλυκού φύλου, ισούται με τον αριθμό των ιδίου φύλου δημιουργών, που βρέθηκαν στο κορυφαίο τμήμα, ολόκληρη την τελευταία πενταετία! Δεδομένο που δεν πρόκειται να αλλάξει σημαντικά, με βάση τις προσθήκες που θα λάβουν χώρα στις προσεχείς ημέρες, αφού είναι ηλίου φαεινότερο πως το φετινό φεστιβάλ είναι το φιλικότερο στις γυναίκες από ποτέ. Και μάλιστα ρίχνει κατά κράτος στην αντίστοιχη προοδευτικότητα του φεστιβάλ των Καννών, που έχει να επιδείξει κάτι λιγότερο από το 25 τοις εκατό του (όποιου) διαγωνιστικού του, υπογεγραμμένο από γυναίκες.

Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας φέτος θα διεξαχθεί από τις 2 μέχρι τις 12 Σεπτέμβρη. Πρόεδρος της κριτικής του επιτροπής είναι η Cate Blanchett, που περιβάλλεται από σημαντικά ονόματα της Έβδομης Τέχνης όπως είναι η σκηνοθέτις Veronika Franz (Goodnight Mommy, The Lodge), η δημιουργός Joanna Hogg, ο Ιταλός συγγραφέας Nicola Lagioia, ο Γερμανός σκηνοθέτης Christian Petzold, ο Ρουμάνος Cristi Puiu και η Γαλλίδα σταρ Ludivine Sagnier. Αντίστοιχα στο τμήμα των Οριζόντων προίσταται η σκηνοθέτις Claire Denis μαζί με τους Oskar Alegria, Francesca Comencini, Katriel Schory και Christine Vachon.

Venezia 77

Οι ταινίες που μέχρι ώρας συνθέτουν το επίσημα πρόγραμμα του Venezia 77

Ταινία Έναρξης
Lacci, Daniele Luchetti (Εκτός Συναγωνισμού)

Διαγωνιστικό Τμήμα
In Between Dying, Hilal Baydarov
Le Sorelle Macaluso, Emma Dante
The World to Come, Mona Fastvold
Nuevo Orden, Michel Franco
Lovers, Nicole Garcia
Laila In Haifa, Amos Gitai
Dear Comrades, Andrei Konchalovsky
Wife of a Spy, Kiyoshi Kurosawa
Sun Children, Majid Majidi
Pieces of a Woman, Kornel Mundruczo
Miss Marx, Susanna Nicchiarelli
Padrenostro, Claudio Noce
Notturno, Gianfranco Rosi
Never Gonna Snow Again, Malgorzata Szumowska
The Disciple, Chaitanya Tamhane
And Tomorrow the Entire World, Julia Von Heinz
Quo Vadis, Aida? Jasmila Zbanic
Nomadland, Chloe Zhao

Εκτός Συναγωνισμού Μυθοπλασίας
Lasciami Andare, Stefano Mordini
Mandibules, Quentin Dupieux
Love After Love, Ann Hui
Assandira, Salvatore Mereu
The Duke, Roger Michell
Night in Paradise, Park Hoon-Jung
Mosquito State, Filip Jan Rymsza

Εκτός Συναγωνισμού Τεκμηρίωσης
Sportin’ Life, Abel Ferrara
Crazy, Not Insane, Alex Gibney
Greta, Nathan Grossman
Salvatore – Shoemaker of Dreams, Luca Guadagnino
Final Account, Luke Holland
La Verite Su La Dolce Vita, Giussepe Pedersoli
Molecole, Andrea Segre
Narciso Em Ferias, Renato Terra and Ricardo Calil
Paolo Conte, Via Con Me, Giorgio Verdelli
Hopper/Welles, Orson Welles
City Hall, Frederick Wiseman

Εκτός Συναγωνισμού Ειδικές Προβολές
Princess Europe, Camille Lotteau
30 Monedas (Episode One), Alex De La Iglesia
Omelia Contadina, Alica Rohrwacher and JR

Ορίζοντες
Apples, Christos Nikou
La Troisieme Guerre, Giovanni Aloi
Milestone, Ivan Ayr
The Wasteland, Ahmad Bahrami
The Man Who Sold His Skin, Kaouther Ben Hania
I Predatori, Pietro Castellitto
Mainstream, Gia Coppola
Genus Pan, Lav Diaz
Zanka Contact, Ismael El Iraki
Guerre E Pace, Martina Parenti and Massimo D’Anolfi
La Nuit Des Rois, Philippe Lacote
The Furnace, Roderick Mackay
Careless Crime, Shahram Mokri
Gaza Mon Amour, Tarzan Nasser and Arab Nasser
Selva Tragica, Yulene Olaizola
Nowhere Special, Uberto Pasolini
Listen, Ana Rocha De Sousa
The Best Is Yet to Come, Wang Jing
Yellow Cat, Adilkhan Yerzhanov

Ημέρες Βενετίας
Honey Cigar, Kamir Aïnouz
The Stonebreaker, Gianluca and Massimiliano Serio
Mama, Li Dongmei
Residue, Merawi Gerima
Preparations to be Together for an Unknown Period of Time, Lili Horvat
Oasis, Ivan Ilkic
My Tender Matador, Rodrigo Sepulveda
Conference, Ivan I. Tverdovskij
The Whaler Boy, Philipp Yuryev
200 Meters, Ameen Nayfeh
Saint-Narcisse, Bruce LaBruce
Nightwalk, Malgorzata Skumowksa (Short Film)
In My Room, Mati Diop (Short Film)
Περισσότερα... »



Ελληνικό Box Office 23 - 26 Ιουλίου 2020 by OPTOMA


Φιλμ
Διανομή
Wks Αίθουσες
4ήμερο Ελλάδας
Σύνολο Ελλάδας
1
El Robo Del Siglo
Feelgood Ent.
3
48
7.969
34.513
2
Divorce Club
Rosebud 21
1
31
7.383
7.383
3
To Catch A Thief
Odeon
2
20
2.995
9.826
4
Captain Sabertooth
Tanweer
3
32
2.280
23.398
5
Un Flic
Bibliotheque
1
3
2.045
2.045
6
Onward
Feelgood Ent.
21
17
1.486
24.754
7
Le Charme Discret De La Bourgeoisie
Summer Classics
1
3
1.460
1.460
8
Malasaña 32
Weird Wave
1
26
1.179
1.179
9
Made In Italy
Odeon
3
16
1.132
14.892
10
Un Divan à Tunis
Feelgood Ent.
1
3
851
851


Περισσότερα... »

Army BabyΜέσα σε μια έντονα φορτισμένη συγκινησιακά ατμόσφαιρα, ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα της νέας ταινίας του Γιώργου Κορδέλλα με τίτλο Army Baby. Μετά το τέλος του lockdown, όλη η ομάδα συγκεντρώθηκε και πάλι και τα γυρίσματα συνεχίστηκαν και ολοκληρώθηκαν με μεγάλη επιτυχία – και ασφάλεια- και η ταινία συνεχίζει την πορεία προς την ολοκλήρωσή της, μέχρι και τις 24 Δεκεμβρίου οπότε και θα προβληθεί στις ελληνικές αίθουσες, σε διανομή της Tulip Ent. Ο Γιάννης (Ίαν Στρατής) είναι ένας νεαρός που υπηρετεί τη στρατιωτική του θητεία στα σύνορα του Έβρου. Πρόκειται για ένα λαϊκό παιδί, που διαθέτει όλη την ξεγνοιασιά της νιότης και αντιμετωπίζει με μεγάλη ελαφρότητα τη ζωή. Αυτό που τον χαρακτηρίζει είναι το κυνήγι εφήμερων απολαύσεων και η παροιμιώδης ανευθυνότητα στις επιλογές του. Τα μεγάλα πάθη του είναι το ποδόσφαιρο και οι γυναίκες. Όμως, ενώ είναι πιστός στην ομάδα του, στις σχέσεις του μοιάζει με… διάττοντα αστέρα! Ευρηματικός και τολμηρός,βρίσκει πάντα τον τρόπο να ξεπερνά τις συνέπειές των πράξεων του. Η ανεμελιά είναι η φιλοσοφία και ο τρόπος ζωής του. Όμως, καθώς δείχνει να έχει βρει τις ισορροπίες που απαιτούνται για να ροκανίσει το χρόνο της στρατιωτικής θητείας του, ένα απρόσμενο γεγονός θα φέρει κυριολεκτικά τα πάνω κάτω σε όλο το στρατόπεδο και ο ίδιος θα βρεθεί προ τετελεσμένων γεγονότων, όταν ο «καρπός» μιας ερωτικής περιπέτειας που είχε πριν παρουσιαστεί στον στρατό,ένα ασυνόδευτο συστημένο βρέφος 6 μηνών, την ύπαρξη του οποίου αγνοούσε, φτάνει με… ταξί στη Μονάδα που υπηρετεί. Η ζωή του, όπως και η θητεία του από δω και μπρος, δεν θα είναι ποτέ πια η ίδια!

Army Baby

Ο Ίαν Στρατής, ο αγαπημένος στο νεανικό κοινό τραγουδιστής και performer,στο ξεκίνημα της κινηματογραφικής του καριέρας ως ηθοποιός, ερμηνεύει τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ταινίας, ενσαρκώνοντας τον στρατευμένο νέο πατέρα, που η ευθύνη ενός μωρού και η απαιτούμενη φροντίδα του θα τον μεταμορφώσουν ως άνθρωπο. Μαζί του ένα επιτελείο αγαπημένων ηθοποιών, όπως η Μαρία Κωνσταντάκη (Θηλυκή Εταιρεία, Ηλίας του 16ου), ο Γεράσιμος Γεννατάς (Είσαι το Ταίρι μου, Μίλα μου βρώμικα, 10η εντολή), ο αγαπημένος Τάσος Παλαντζίδης, ο Δημήτρης Μακαλιάς (Δέκα μικροί Μήτσοι, Σμύρνη μου αγαπημένη, Κι από Σμύρνη…Σαλονίκη), η Βάσω Ιατροπούλου (MissViolence) και η Μαριέλλα Σαββίδου (Εθνική Ελλάδος) στο ρόλο της«μαμάς»του λόχου. Σε χαρακτηριστικό ρόλο ο Γιώργος Γιαννόπουλος. Μαζί τους πολλοί νέοι ταλαντούχοι και πολλά υποσχόμενοι ηθοποιοί, όπως οι Λουκάς Κυριαζής, Βασίλης Ζώης, Φανούρης Κορρές, Χρήστος Κραγιόπουλος, Άρης Κυπριανού, Ιωάννης Μυστακίδης, Φοίβος Παπακώστας, Σπύρος Πετούσης, Ευθύμης Χαλκίδης, Αντώνης Χρήστου και η Δάφνη Δίγκα. Η ταινία Army Baby είναι μια παραγωγή της Αργοναύτες ΑΕ, της Καραγιάννης - Καρατζόπουλος AE και της My Home IKE.
Περισσότερα... »

Olivia de HavillandΈνα από τα θρυλικότερα ονόματα των χρυσών ημερών του Χόλιγουντ, η σπουδαία Olivia de Havilland, διάσημη για τους αλησμόνητους ρόλους της στις ταινίες Gone With the Wind και The Adventures of Robin Hood, άφησε την τελευταία της πνοή στην προχωρημένη ηλικία των 104 ετών. Η De Havilland ήταν ένας από τους τελευταίους επιζώντες της μαγικής περιόδου του αμερικάνικου σινεμά, έχοντας συμμετάσχει σε μερικές από τις πιο γνωστές του δημιουργίες, κατά την άνθιση του στα μέσα του 20ου αιώνα.

Ο θάνατος της De Havilland, όπως ανακοινώθηκε από την βοηθό της Lisa Goldberg στο Παρίσι, όπου ζούσε, οφείλεται σε φυσικά αίτια. Η Πόλη του Φωτός αποτέλεσε το σπίτι της ηθοποιού για περισσότερα από εξήντα έτη, από τον καιρό που η καριέρα της είχε πάρει αντίστροφη της επιτυχίας πορεία. Η ύστατη δημόσια εμφάνιση της δε, χρονολογείται από το 2011 όταν παραβρέθηκε στην λαμπερή απονομή των ετήσιων βραβείων Cesar.

Olivia de Havilland

Ο πρώτος ρόλος της De Havilland ήταν στα 1935 στην ταινία Alibi Ike, την ίδια εποχή που βρέθηκε στο πλευρό του Errol Flynn στα φιλμς Robin Hood και Captain Blood. Ο πιο διάσημος ρόλος της καριέρας της φυσικά ήταν στο κορυφαίο έργο της δεκαετίας του 30, Gone With the Wind εκεί όπου υποδύθηκε την εξαδέλφη της Σκάρλετ Ο΄Χάρα, την γλυκιά και συνεσταλμένη Μέλανι. Οι πιο χαρακτηριστικοί πρωταγωνιστικοί της ρόλοι υπήρξαν στις ταινίες My Cousin Rachel, Dark Mirror, και Lady in a Cage, όπως φυσικά και στις To Each His Own και The Heiress, που της χάρισαν το χρυσό Όσκαρ ερμηνείας. Οι τελευταίες εμφανίσεις της ηθοποιού, που υπήρξε η μεγαλύτερη αδελφή της εξίσου σπουδαίας Joan Fontaine, στο εκράν, πραγματοποιήθηκαν κοντά τριάντα χρόνια πριν, καθώς πήρε μέρος στις μίνι τηλεοπτικές σειρές The Woman He Loved και Anastasia: The Mystery of Anna. Στα πιο αξιοσημείωτα στοιχεία της καριέρας της πρέπει να καταγραφεί η επιμονή της στην τήρηση των εργασιακών δικαιωμάτων των ηθοποιών (το περίφημο De Havilland Decision), αλλά και το γεγονός πως υπήρξε η πρώτη στα χρονικά γυναίκα πρόεδρος της κριτικής επιτροπής του Διεθνούς Φεστιβάλ των Καννών.

RIP
Περισσότερα... »

Προσφορά στην Καταιγίδα (Ofrenda a la tormenta) PosterΠροσφορά στην Καταιγίδα
του Fernando González Molina. Με τους Marta Etura, Leonardo Sbaraglia, Paco Tous, Álvaro Cervantes, Pedro Casablanc, Marta Larralde, Ana Wagener, Elvira Mínguez, Nene, Imanol Arias.

Φονική κοιλάδα
του zerVo (@moviesltd)

Η κοινότητα του Μπαζτάν, η μεγαλύτερη της αυτόνομης διοικητικής επαρχίας της Ναβάρας, της περιοχής στα βορειοανατολικά της Ισπανίας, ακριβώς πάνω στα σύνορα με την Γαλλία, πήρε το όνομα της από το ποταμό που διασχίζοντας τις ορεινές δασικές της εκτάσεις, σχηματίζει μια απίστευτου φυσικού κάλλους κοιλάδα, που τέρμα της έχει τα παράλια του Βισκαϊκού κόλπου. Τα σπάνιας ομορφιάς τοπία της σπανιόλικης αυτής περιφέρειας, επέλεξε για να αναπτύξει το ντεκόρ της αστυνομικού ενδιαφέροντος (ομώνυμης με τον νομό) τριλογίας της, η συγγραφέας Dolores Redondo. Που κατόπιν από το εισαγωγικό El guardián invisible και το μεσιανό Ofrenda a la tormenta, ολοκληρώνει την δράση της με την τελική Προσφορά στην Καταιγίδα (Ofrenda a la tormenta). Ήδη με την έκδοση του βιβλίου La cara norte del corazón στις αρχές του 2020, το επιτυχημένο σε όλους τους εμπορικούς τομείς τρίπτυχο, έχει αποκτήσει το (λογικό και αναμενόμενο) πρίκουελ, όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις.

Προσφορά στην Καταιγίδα (Ofrenda a la tormenta) Quad Poster
Ταλαιπωρημένη ψυχικά από την εξαφάνιση της λατρεμένης της μητέρας, για την οποία ποτέ δεν ΄χει πιστέψει πως είναι νεκρή, η ικανότατη επιθεωρητής της ισπανικής αστυνομίας Αμάγια Σαλαζάρ, θα βρεθεί και πάλι παγιδευμένη στην δίνη της αναζήτησης των υπαιτίων σε μια σειρά φόνων, που αντίθετα με όσα είχε εκτιμήσει δεν έχουν σταματημό. Ο πνιγμός ενός ακόμη βρέφους, στην περιοχή ελέγχου της, σε συνδυασμό με τους μυστηριώδεις θανάτους, των σχετιζόμενων με αυτόν προσώπων, που τον ακολούθησαν, θα την πείσει πως η υπόθεση που για καιρό την βασανίζει δεν έχει κλείσει οριστικά.

Ειδικά όταν στο ασύναχτο, ακόμη και για την δική της πανέξυπνη ικανότητα, παζλ, εισαχθεί η ύπαρξη μιας αποκρυφιστικής αίρεσης, που χρησιμοποιεί τα κορμάκια των αχρόνιαγων μωρών για την πραγμάτωση των σιχαμερών της τελετών, τότε θα αντιληφθεί πως εκείνη αποτελεί τον άξονα που γύρω του περιστρέφεται η μηχανορραφία. Για τα ευρήματα της οποίας δεν έχει την δυνατότητα να εμπιστευτεί κανέναν, ακόμη και τους πιο στενούς της συνεργάτες. Όχι τόσο γιατί νιώθει πως θα προδοθεί, μα κυρίως γιατί εκείνοι, πιστοί στο καθήκον και τις εντολές της, ενδεχόμενα θα αφανιστούν από την οργή των αόρατων συμμοριτών.

Σε αντίθεση με το δεύτερο επεισόδιο της τρόικας, που ξεκινά την αφήγηση του σχεδόν από το μηδέν, σε σχέση με το ίντρο, ετούτη την φορά η εξάρτηση του ύστατου τεύχους με τα προηγούμενα είναι τόσο μεγάλη, ώστε ο θεατής να νιώθει κάπως αποκομμένος, αν έρχεται για πρώτη φορά σε επαφή με το θέμα. Οι (όχι και τόσο) επεξηγηματικές σεκάνς, δε, μέχρι να στρώσουν ένα χαλί προϋπάντησης της Καταιγίδας, έχουν ξεπεράσει σε χρονική έκταση το ημίωρο και βάλε. Άρα δεν είναι τόσο εύκολο στον θεατή να συλλέξει μόνο τα κομματάκια από τα previous chapters, όταν ταυτόχρονα τρέχει και μάλιστα γοργά, με το ένα θανατικό κατόπιν του άλλου, ένα καινούργιο και εξίσου ανατριχιαστικό με τα χθεσινά στόρι.

Η αλήθεια είναι, πως η εισαγωγική σκηνή με την δολοφονία ενός ανήμπορου, βέβαια, να αντιδράσει μωρού, είναι αβάσταχτα σκληρή και δύσκολη στην θέαση της. Έξυπνα συμπεριφερόμενο το σενάριο, δεν αφήνει ούτε δευτερόλεπτο για δεύτερες σκέψεις αποτροπιασμού και πρόωρης εγκατάλειψης θέασης του έργου και αφού εισάγει ξανά την βασική ηρωίδα στο κόλπο, στήνει με πάμπολλο αίμα, αυτοκτονικό ή προϊόν φόνου, μια πλοκή που μέσα από την μπόλικη ανακατωσούρα της, αφήνει να πηγάσει μια ενδιαφέρουσα δολοπλοκία, ικανή να κρατήσει το ενδιαφέρον ζωντανό μέχρι τέλους.

Κάτι που το πόνημα του Fernando González Molina, υπεύθυνου σκηνοθετικά για την μεταφορά και των τριών μυθιστορημάτων, από τις σελίδες στο εκράν, πετυχαίνει κατά κάποιο τρόπο, ενόσω εισάγεται η περιπέτεια σε ένα κλίμα μεταφυσικό, διαβολικό, πιο ακραίο και από σατανιστικό. Οι χαρακτήρες, όπως και στους πρότερους τόμους είναι αμέτρητοι και δύσκολα μνημονεύσιμοι όλοι, ενώ και και το ναρέισον μοιάζει να παρατραβά, οδηγώντας το σύνολο του φιλμ να διαρκέσει κοντά στα 150 λεπτά. Όμως...

Είναι αρκετή από μόνη της η, πνιγμένη στην φορμόλη και την σκόνη των επαρχιακών νεκροταφείων, ατμόσφαιρα που κτίζεται στο ημιφωτισμένο σκηνικό της αινιγματικής Ναβάρας, για να ξεπεραστούν οι λογικές θεματικές τρύπες της ιστορίας. Μεγαλύτερο ατού, ακόμη και από την έξοχη φωτογραφία ή τον προσεγμένο σχεδιασμό παραγωγής, η ίδια η ηρωίδα Αμάγια Σαλαζάρ, που με την μορφή της περίεργα ελκυστικής Marta Etura (οκ, πειστήκαμε όλοι, πως οι ινσπεκτόρισσες της σπανιόλικης πολιτσίας, είναι άπασες σαραντάρες, μέσου μπογιού, καστανόξανθες, με μεσογειακά χαρακτηριστικά προσώπου και ακάματη εκρηκτικότητα στις προσωπικές τους στιγμές) δεν απουσιάζει από μισό πλανάκι της εξέλιξης. Ούτε η ευφυέστερη των μπάτσων της φιλμικής ιστορίας είναι, ούτε η πιο άφοβη. Σίγουρα ούτε η πιο ηθική. Αυτό το εύθραυστο και ανθρώπινο υλικό, είναι που την καθιστά προσιτή και όχι απόμακρη. Οι ψυχικές / υλικές της ήττες, σε ολόκληρη την πορεία είναι πολλές...

Σε γενικές γραμμές ο (προβλέψιμος από καιρό, για το ποιος δολοφονεί τον κοσμάκη) επίλογος της τριλογίας, μοιάζει αντάξιος των περασμένων, αφού ποτέ του το τρίγωνο του Μπαζτάν δεν αποτέλεσε κάτι το ξεχωριστό ή το αξιομνημόνευτο. Οι παθογένειες της από τις πρώτες διδάξασες στο είδος, τριλογίας του Κοριτσιού με το Τατουάζ, είναι εμφανείς, όπως όμως από την άλλη και οι γοητευτικές της στιγμές, που δεν τις μετράς και λίγες. Η τελική εκτίμηση είναι πως ενδεχόμενα θα ήταν πιο εύπεπτη και αρεστή και για το Netflix το ίδιο, μια μίνι σειρά τριών περιεκτικών ωριαίων επεισοδίων. Από τα αντίστοιχα τρία, ετήσια ραντεβού, με την υπερδιπλάσια έκταση.

Προσφορά στην Καταιγίδα (Ofrenda a la tormenta) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Ποτέ! Αποκλειστικά στην πλατφόρμα του Netflix!
Περισσότερα... »

Επικίνδυνη Ομορφιά (Ava) PosterΌταν ο καθένας αποτελεί στόχο, ο καθένας μπορεί να αποτελεί και εχθρό! Από τον σκηνοθέτη των ταινιών Ma, The Girl On The Train, Get On Up, The Help, Tate Taylor έρχεται μια καταιγιστική περιπέτεια δράσης, που κινείται στα χνάρια των ακριβών κατασκοπικών υπερπαραγωγών των Επικίνδυνων Αποστολών. Η ταινία Επικίνδυνη Ομορφιά (Ava) που έχει γυριστεί εξ ολοκλήρου στην Βοστόνη υπόσχεται έντονες συγκινήσεις και εκρήξεις αδρεναλίνης. Η Άβα, πρώην εξαρτημένη, είναι πλέον μία αδίστακτη γυναίκα-δολοφόνος. Αν και στην δουλειά της είναι απίστευτα αποτελεσματική συνεχώς παραβιάζει τα πρωτόκολλα με αποτέλεσμα να εξοργίζει τα ηγετικά στελέχη της οργάνωσης στην οποία ανήκει. Πλέον έχει γίνει η ίδια στόχος και πρέπει να ξεφύγει από τους πρώην εργοδότες της.

Επικίνδυνη Ομορφιά (Ava) Movie

Τον βασικό πρωταγωνιστικό ρόλο κρατά η εκθαμβωτική Jessica Chastain, έχοντας δίπλα της μια πλούσια ομάδα αστέρων που αποτελούν οι Colin Farrell, Geena Davis, John Malkovich, Diana Silvers, Ioan Gruffudd, Common, Joan Chen.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 30 Ιουλίου 2020 από την Spentzos Films!

Περισσότερα... »

Ο Πλανήτης του Γουίλι (Terra Willy: Planète Inconnue) PosterΜια περιπέτεια γεμάτη ανακαλύψεις! Παιδική ταινία κινουμένων σχεδίων, γαλλικής προέλευσης με την υπογραφή του σχεδιαστή Eric Tosti, είναι Ο Πλανήτης του Γουίλι (Terra Willy: Planète Inconnue). Όταν το διαστημόπλοιό τους καταστρέφεται από έναν αστεροειδή, ο νεαρός Γουίλι χωρίζεται από τους γονείς του και η κάψουλα διάσωσης τον οδηγεί σε έναν μυστηριώδη και ανεξερεύνητο πλανήτη. Με τη βοήθεια του Μπακ, ενός ρομπότ επιβίωσης, θα πρέπει να τα βγάλει πέρα μέχρι να τον εντοπίσουν και να τον σώσουν οι γονείς του. Ο Γουίλι θα εξερευνήσει κάθε μυστήριο, θα συναντήσει μια εξωπραγματική φύση και θα γνωρίσει φανταστικά πλάσματα, κάποια φιλικά και άλλα... όχι τόσο! Μια περιπέτεια γεμάτη ανακαλύψεις με θέμα την ανεξαρτησία, τη συνεργασία και την αξία της ανακάλυψης της φύσης. Αυτός ο άγνωστος πλανήτης είναι ο πλανήτης του Γουίλι!

Ο Πλανήτης του Γουίλι (Terra Willy: Planète Inconnue) Movie

Στην γαλλόφωνη βερσιόν φωνητικά πρωταγωνιστεί ο Edouard Baer, ενώ στην μεταγλωττισμένη ακούγονται οι Ηδύλη Κυριακίδη, Θάνος Λέκκας, Γιάννης Υφαντής, Βίνα Παπαδοπούλου.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 30 Ιουλίου 2020 από την Neo Films!

Περισσότερα... »

Ένα Τέλειο Σχέδιο (El Plan) PosterΦέρσου σαν άντρας! Μια νόστιμη μαύρη κωμωδία που διεισδύει σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα με υπέροχο τρόπο, χάρη στο απίστευτα βιτριόλικο σενάριο της είναι η ταινία Ένα Τέλειο Σχέδιο (El Plan). Πρόκειται για το σκηνοθετικό ντεμπούτο ενός από τους πλέον ταλαντούχους δημιουργούς του σύγχρονου ισπανικού σινεμά, του Polo Menárguez. Τρεις φίλοι είναι άνεργοι εδώ και πολύ καιρό. Σήμερα στις 9 το πρωί, έχουν κανονίσει να συναντηθούν για να εκτελέσουν ένα σχέδιο που θα τους βγάλει από τη δύσκολη κατάσταση. Όταν επιτέλους βρεθούν όλοι μαζί, ένα απρόσμενο γεγονός τους σταματά. Καθώς ψάχνουν τρόπο για να φύγουν, μπαίνουν σε άβολες συζητήσεις που φέρνουν στο φως απρόσμενες αποκαλύψεις. Η φιλία των τριών αρχίζει να κλονίζεται.

Ένα Τέλειο Σχέδιο (El Plan) Movie

Η Dream Team του Ισπανικού σινεμά για πρώτη φορά όλοι μαζί, σε ένα σύγχρονο κοινωνικό σχολιασμό, γεμάτο ανατροπές, που καθηλώνουν τον θεατή. Πρωταγωνιστούν οι Antonio de la Torre, Raúl Arévalo, Chema del Barco.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 30 Ιουλίου 2020 από την Weird Wave!

Περισσότερα... »

The Trial of the Chicago 7 - First LookΜετά από μια σημαντική καριέρα στην συγγραφή σεναρίων ο Aaron Sorkin πήρε το ρίσκο να περάσει πίσω από την κάμερα, πραγματοποιώντας το δημιουργικό του ντεμπούτο με την αξιόλογη ταινία Molly's Game. Το δεύτερο ντιρεκτορικό του βήμα το κάνει με το φιλμ The Trial of the Chicago 7, που απεικονίζει την πραγματική ιστορία της ειρηνικής διαμαρτυρίας του 1968, που εξελίχθηκε σε αιματηρή και βίαιη σύγκρουση, αλλά και την δίκη που επακολούθησε.

Η παραγωγή της Paramount αφού ορίστηκε να κυκλοφορήσει στις αίθουσες σε ημερομηνία που έπεσε μέσα στο λοκντάουν, κατοπινά πουλήθηκε στην πλατφόρμα του Netflix, το οποίο με την σειρά του όρισε επίσημα το ριλίζ για τις 20 Οκτωβρίου του 2020. Η ιστορικού ενδιαφέροντος ταινία διαθέτει πληθώρα γνώριμων αστέρων στο πρωταγωνιστικό της καστ, το οποίο αποτελούν οι Yahya Abdul-Mateen II, Sacha Baron Cohen, Joseph Gordon-Levitt, Michael Keaton, Frank Langella, John Carroll Lynch, Eddie Redmayne, Mark Rylance, Alex Sharp και Jeremy Strong.

The Trial of the Chicago 7 - First Look

The Trial of the Chicago 7 - First Look

The Trial of the Chicago 7 - First Look

The Trial of the Chicago 7 - First Look

The Trial of the Chicago 7 - First Look

Ελάχιστα πριν να παρουσιαστεί το προωθητικό τρέιλερ έκαναν την εμφάνιση τους και οι πρώτες φωτογραφίες από την παραγωγή. "Δεν χρειάζεται να παρακολουθήσει κανείς το φιλμ για να γίνει σοφότερος γύρω από το τι ακριβώς τρέχει διαχρονικά με τις κοινωνικές έχθρες στην πατρίδα μας" αναφέρει ο Sorkin σε συνέντευξη του στο Vanity Fair. "Η πόλωση, η στρατιωτικοποίηση της αστυνομίας, ο φόβος των Μαύρων ακτιβιστών, ακόμη και η εμφύλια διαμάχη μεταξύ της αριστεράς και της άκρας αριστεράς. Για να μην πούμε τίποτα για τη δολοφονία του Μαύρου Πάνθηρα Φρεντ Χάμπτον από την αστυνομία, κατά την διάρκεια της εκδίκασης της υπόθεσης. Σε αυτήν την περίπτωση ο περίεργος ρόλος του Δημάρχου Ντέιλι, φέρνει στο μυαλό πολλές από τις πράξεις του νυν Προέδρου μας."
Περισσότερα... »

Our Name Is Adam, Ryan Reynolds, NetflixΑρχικά η ταινία είχε ονομαστεί Our Name Is Adam και για βασικός της πρωταγωνιστής προοριζόταν ο Tom Cruise. Τα πλάνα της Paramount που είχε πάρει υπό την αιγίδα της το πρότζεκτ άλλαξαν και αφού έκλεισε συμφωνία με την πλατφόρμα της Netflix που απέσπασε τα δικαιώματα, το σχέδιο μπήκε στην διαδικασία του pre production με διαφορετικό σταρ και σκηνοθέτη. Τον βασικό ρόλο κέρδισε στο νήμα ο Ryan Reynolds, που εδώ θα συνεργαστεί για μια ακόμη φορά με τον εμπορικότατο ντιρέκτορα Shawn Levy, αμέσως μετά ο ακυκλοφόρητο ακόμη Free Guy, που αναμένεται στις αίθουσες, ιού επιτρέποντος κάπου κοντά στα Χριστούγεννα πια. Ο Deadpool στην προαναγγελθείσα περιπέτεια φαντασίας, θα υποδυθεί έναν άντρα που επιστρέφει μέσω χρονοκάψουλας στο παρελθόν, προκειμένου να ζητήσει βοήθεια από τον ίδιο του τον 13χρονο εαυτό. Μαζί με το νεαρότερο σε χρόνια είναι του, ο ήρωας μας θα συναντήσει και τον θανόντα πια πατέρα του, με τον οποίο πια βρίσκεται στην ίδια ακριβώς ηλικία. Όχι και το λιγότερο μπερδεμένο θέμα που θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί...

Our Name Is Adam, Ryan Reynolds, Netflix

Τα γυρίσματα του έργου που αναζητά τίτλο αναμένεται να εκκινήσουν στο Βανκούβερ του Καναδά τον προσεχή Νοέμβριο. Τόσο ο Reynolds όσο και ο Levy έχουν ισχυρούς δεσμούς με τον τηλεοπτικό δίαυλο, καθώς ο πρώτος έχει παίξει στο 6 Underground του Michael Bay που πρόβαλε το Netflix ενώ ο δεύτερος δημιούργησε την τεράστια επιτυχία του Stranger Things που απογείωσε την φήμη του καναλιού.
Περισσότερα... »

Το Κλαμπ των Χωρισμένων (Divorce Club) Poster ΠόστερΤο Κλαμπ των Χωρισμένων
του Michaël Youn. Με τους Arnaud Ducret, François-Xavier Demaison, Caroline Anglade, Audrey Fleurot, Youssef Hajdi, Michaël Youn, Ornella Fleury, Frédérique Bel.


Γελάσαμε πάλι...
του Θόδωρου Γιαχουστίδη (@PAOK1969)

Φτάνει ρε παιδιά, γκώσαμε

Αυτή είναι η τρίτη μεγάλου μήκους ταινία που σκηνοθετεί ο Michaël Youn. Ο Youn γεννήθηκε στην πόλη Suresnes, Hauts-de-Seine, την ίδια πόλη στην οποία γεννήθηκε ο Leos Carax και η Irène Jacob, στις 2 Δεκεμβρίου του 1973. Οι προηγούμενες σκηνοθετικές του απόπειρες περιλαμβάνουν τις ταινίες «Fatal» (2010) και Είναι τρελοί αυτοί οι Γάλλοι (Vive la France, 2013) – η δεύτερη είχε βρει επίσης διανομή στην Ελλάδα. Ο Youn είναι πολυτάλαντος: εκτός από σκηνοθέτης είναι σεναριογράφος, παραγωγός, τραγουδιστής σε ταινίες και σειρές και – κυρίως – ηθοποιός. Και η ταινία Το Κλαμπ των Χωρισμένων (Divorce Club) τιμήθηκε με το βραβείο καλύτερης ταινίας και το βραβείο κριτικών (!!!) στο Διεθνές Φεστιβάλ Κωμωδίας Alpes d’ Huez.

Το Κλαμπ των Χωρισμένων (Divorce Club) Poster Πόστερ Wallpaper
Η βίλα στην οποία έγιναν τα γυρίσματα της ταινίας, βρίσκεται στο Pradet, κοντά στην πόλη Τουλόν. Με αρχιτεκτονική Belle Epoque, το ακίνητο έχει χρηματιστηριακή αξία 19 εκατομμύρια ευρώ. Ο Michaël Youn δήλωσε πως πίεσαν τον ιδιοκτήτη να τους το παραχωρήσει για δύο μήνες, πληρώνοντας την τιμή ενός αξιοπρεπούς AirBnB

Η υπόθεση: Ο Μπεν είναι μεσίτης. Ετοιμάζει μια απίστευτη έκπληξη για την γυναίκα του, τη Βανέσα, για την επέτειο των πέντε χρόνων γάμου τους. Συνεχίζει να είναι τρελά ερωτευμένος μαζί της. Όταν όμως την ακούσει να τον... κερατώνει σε ζωντανή μετάδοση, ο κόσμος του διαλύεται. Και ενός κακού μύρια έπονται. Ο Μπεν δεν μπορεί να το χωνέψει. Η Βανέσα παίρνει όλα της τα πράγματα από το διαμέρισμά τους. Και οι κολλητοί του μυστηριωδώς προσπαθούν να τον αποφύγουν.

Τα πράγματα αλλάζουν όταν ο Μπεν συναντάει τον Πατρίκ, έναν παλιό του φίλο από το πανεπιστήμιο, που έχει επίσης χωρίσει πρόσφατα. Μαθαίνοντας την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο Μπεν, ο Πατρίκ τον προσκαλεί να μετακομίσει στο σπίτι του, μια πολυτελή μονοκατοικία με όλες τις ανέσεις, μιας που ο Πατρίκ έχει... χεστεί στο τάλιρο, εξαιτίας ενός app που πούλησε. Η... παρέα θα μεγαλώσει κι άλλο, καθώς κι άλλοι διαζευγμένοι, χωρισμένοι και εργένηδες θα βρουν εκεί καταφύγιο. Με το ένα πάρτι να διαδέχεται το άλλο, η βίλα μετατρέπεται σιγά-σιγά σε ένα VIP κλαμπ όπου όλοι μπορούν να... βουτήξουν πίσω στην εργένικη ζωή: να αποδεχτούν το πώς έχουν τα πράγματα πια στη ζωή τους, να νιώσουν ελεύθεροι και να περάσουν καλά. Το κλαμπ έχει ένα ιερό μότο: όχι ζευγάρια, όχι μπελάδες. Μόνο οι πιγκουίνοι είναι αιώνια πιστοί. Όμως, όταν ο Μπεν συναντήσει την όμορφη Μαριόν, τα πράγματα αρχίζουν να περιπλέκονται…

Η άποψή μας: Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε με μερικά στατιστικά, γιατί διαφορετικά αυτό το κείμενο θα είναι ένα συνονθύλευμα από βρισιές και κατάρες! Από τις 4 Ιουνίου που άνοιξαν και πάλι οι κινηματογράφοι στη χώρα μας μετά το lockdown, μέχρι... χθες διανεμήθηκαν 50 ταινίες, συν εφτά που άρχισαν την πορεία τους σε θερινά και πολυσινεμά από σήμερα, σύνολο 57 ταινίες. Από αυτές τις 57 ταινίες οι 20 είναι επανεκδόσεις. Από τις υπόλοιπες 37 ταινίες ξέρετε πόσες είναι οι γαλλόφωνες; Δώδεκα! Μία στις τρεις νέες κυκλοφορίες στα ελληνικά σινεμά κατά την καλοκαιρινή περίοδο, είναι γαλλόφωνη! Δεν πρέπει να υπάρχει άλλη μη γαλλόφωνη χώρα παγκοσμίως στην οποία να κυκλοφορούν περισσότερες γαλλόφωνες ταινίες. Κι εντάξει, Ελλάς – Γαλλία συμμαχία κι ας ελπίσουμε ο Μακρόν να βοηθήσει την Ελλάδα τώρα που δοκιμαζόμαστε και πάλι απέναντι στην τουρκική προκλητικότητα, αλλά το τίμημα που πληρώνουμε ως χώρα είναι πολύ βαρύ! Γαλλόφωνες κωμωδίες: η συμφορά του ελληνικού καλοκαιριού. Κάποτε τα πράγματα ήταν πιο χαριτωμένα είναι η αλήθεια. Τώρα η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο!

Πάρτε για παράδειγμα τούτο εδώ, το τελευταίο (ως τώρα, μην χαίρεστε, έχει κι άλλα!) κατασκεύασμα. Ο σκηνοθέτης κατά δήλωσή του ήθελε να γυρίσει μια ταινία με βασική θεματική το διαζύγιο αντλώντας υλικό και έμπνευση από τη δική του άσχημη εμπειρία πάνω στο θέμα. Ήθελε, λέει, να... ξορκίσει το κακό! Και τι φταίμε εμείς ρε φίλε; Τι φταίμε να βλέπουμε αυτό το πάτσγουορκ εφηβικών «αστείων», χοντράδων και ανεμπνευσιάς; Ξέρετε πόσοι συμμετείχαν για να γραφτεί αυτό το σενάριο τούτου του αριστουργήματος; Κρατιέστε από κάπου; Εφτά (7!!!) ολόκληροι άνθρωποι (οι δύο από αυτούς, για λόγους που δεν κατανοώ, με ξεπερνούν και δεν τους ψάχνω, υπογράφουν με το ίδιο ψευδώνυμο, Matt Alexander – λογικά είναι φίλοι και το έχουν... ξανακάνει – με έτρωγε, τελικά το έψαξα, ναι, οι Matthieu Le Naour και Alexandre Coquelle – το πιάσατε, έτσι; - έχουν γράψει το σενάριο σε άλλες εννέα γαλλικές κωμωδίες!!!).

Τα αστεία τους; Από το να προσπαθεί ο μεσίτης να ρίξει την τιμή ενός σεξ σοπ και να χρησιμοποιεί κατά λάθος έναν δονητή, μέχρι έναν λεμούριο (!!!), ο οποίος ρίχνει μπουνιές με τις μικρούλες χούφτες του στον εν λόγω μεσίτη. Μια τύπισσα φιλάει τους πάντες στο στόμα, γιατί μπορεί, υπάρχει μια γυμνάστρια πολεμικών τεχνών, που θέλει να δείρει τον δικό μας – κι αυτό στο πλαίσιο ενός επαναστατικού φεμινισμού, μιας που η θέση της γυναίκας δεν είναι στην κουζίνα ρεεεεεε – γίνεται ένα τρομερό λογοπαίγνιο ανάμεσα στη λέξη Uber και το Ιμπέρ, που είναι γαλλικό, ανδρικό όνομα, ένας τετράπαχος τύπος μπαινοβγαίνει σε τζακούζι γυμνός και πρέπει να τον βλέπουμε καθότι πολιτική ορθότητα – τι, αυτός δεν πρέπει να εξευτελιστεί μαζί με τους άλλους; - μια τρελαμένη Εβραία μετά από ένα one night stand παθαίνει εμμονή με τον δικό μας και τυγχάνει να είναι και δικαστίνα, γελοιοποιείται ο βιγκανισμός (εντάξει, κι εγώ κρεατοφάγος είμαι, αλλά τέτοιες χοντράδες δεν θα τις έλεγα), και ο κατάλογος δεν έχει σταματημό! Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, στο κόλπο μπαίνουν και οι Kool and the Gang! Ένα συγκρότημα που όσοι προλάβαμε τα 80's το αγαπάμε, εδώ κάνει και εμφάνα σε πάρτι γενεθλίων – έκπληξη.

Εντάξει, το καταλαβαίνω πως το καλοκαίρι που περνάμε είναι πάρα πολύ ζόρικο για όλους. Και ιδίως ό,τι έχει να κάνει με το σινεμά σε επίπεδο χώρου προβολής (αίθουσα – θερινό) και σε επίπεδο διανομής, έχει υποστεί χοντρή ζημιά. Μεγάλες παραγωγές, που θα μπορούσαν να δώσουν μια ανάσα, όπως το «Tenet», δεν βγαίνουν στους κινηματογράφους, η ημερομηνία εξόδου τους αναβάλλεται διαρκώς κι αυτό οδηγεί σε απελπισία. Από την άλλη, άλλες μεγάλες παραγωγές, όπως το Greyhound πχ, βρίσκουν καταφύγιο στη σιγουριά των τηλεοπτικών πλατφορμών. Κι έτσι, δεν μένουν και πολλά για να διαλέξει κάποιος για να αγοράσει, να διανέμει και να ελπίζει πως θα φέρουν τα λεφτά τους πίσω. Γι' αυτό υποστηρίζω την ανεκτικότητα.

Αλλά πολύ φοβάμαι πως κάποια στιγμή ο κόσμος απλά θα αρχίσει να βλαστημάει και δεν θα ξαναπατήσει σε σινεμά. Από την άλλη, το γεγονός ότι η συγκεκριμένη ταινία βραβεύτηκε σε φεστιβάλ κωμωδίας (δεν το γνωρίζω το συγκεκριμένο, μπορεί να έχει και μεγάλη ιστορία πίσω του ξέρωγω) και το ότι το κοινό που παρακολουθούσε την ταινία σε αυτό ξεκαρδίστηκε στα γέλια (σύμφωνα με το δελτίο τύπου), σημαίνει πως τσάμπα έγραψα πάνω από 1000 λέξεις. Ο κόσμος μπορεί να γουστάρει αυτά τα θεάματα. Ωιμέ...

ΥΓ: Προσθέτω ως πληροφορία σε όσα έγραφα παραπάνω για την εξάρτηση της ελληνικής κινηματογραφικής διανομής το καλοκαίρι από τις γαλλικές μπαλαφάρες πως η ταινία βγαίνει στα σινεμά της χώρας μας εννέα μόλις μέρες μετά την έξοδο της στη Γαλλία! Και είμαστε μόνο η δεύτερη χώρα μετά τη Γαλλία, στην οποία προβάλλεται!!! Μον ντιέ!

Το Κλαμπ των Χωρισμένων (Divorce Club) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 23 Ιουλίου 2020 από την Rosebud 21!
Περισσότερα... »