Πάρτι Γυναικών (Rough Night) Poster
Η κωμωδία του καλοκαιριού έφτασε! Στο Πάρτι Γυναικών θα απολαύσουμε την εκθαμβωτική Scarlett Johansson (Lost in Translation, The Avengers, Under the Skin) στον πιο ξεκαρδιστικό ρόλο της καριέρας της. Η Johansson δίνει πάσες στις πολύ δυνατές συμπαίκτριές της και τo σόου καλά κρατεί, καθώς οι Kate McKinnon (Saturday Night Live, Ghostbusters) και Jillian Bell (22 Jump Street, The Night Before) αναδεικνύονται ηγετικές μορφές για μια ακόμα φορά σε αυτό το είδος κωμωδίας.Την πεντάδα γέλιου συμπληρώνουν οι Ilana Glazer (Broad City) και η γοητευτική ηθοποιός, τραγουδίστρια και μοντέλο Zoë Kravitz (After Earth, X-Men, Mad Max: Fury Road). Τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει η Lucia Aniello (Broad City), ενώ το σενάριο έχει επιμεληθεί η ίδια μαζί με τον βασικό συνεργάτη της Paul W. Downs (Broad City). Ας αυτοπροσκαλεστούμε λοιπόν αυτό το καλοκαίρι στο πιο τρελό Πάρτι Γυναικών!

Πέντε κολλητές φίλες που στο κολλέγιο δεν άφηναν πάρτι για πάρτι και έπαιρναν μέρος στους πιο περίεργους διαγωνισμούς που μπορείς να φανταστείς, αποφασίζουν δέκα χρόνια μετά να βρεθούν ένα Σαββατοκύριακο στο Μαϊάμι για το bachelorette πάρτι της Jess (Scarlett Johansson). Τα πράγματα για την Jess και τις 4 φίλες της, Pippa (Kate McKinnon), Frankie (Ilana Glazer), Alice (Jillian Bell) και Blair (Zoë Kravitz), ξεκινάνε δυναμικά, αφού οι κοπέλες προσπαθούν να αναπληρώσουν τον χρόνο και να θυμηθούν κάτι από τις ακρότητες του ένδοξου παρελθόντος τους. Η κατάσταση θα βγει εκτός ελέγχου, όταν ένας άντρας stripper πέφτει νεκρός στο σαλόνι τους. Εκεί που νομίζουν ότι είναι χαμένες, θα συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν πολλές πτυχές της ιστορίας που δεν έχουν ξεδιπλωθεί ακόμη, και θα προσφέρουν άπλετες στιγμές ξεκαρδιστικού γέλιου και κωμικοτραγικών καταστάσεων.

Πάρτι Γυναικών (Rough Night) Zoe Kravitz Poster Πάρτι Γυναικών (Rough Night) Scarlett Johansson Poster Πάρτι Γυναικών (Rough Night) kate McKinnon Poster
Πάρτι Γυναικών (Rough Night) Jillian Bell Poster Πάρτι Γυναικών (Rough Night) Ilana Glazer Poster

Πέντε χαρακτηριστικά πόστερς με τις μορφές των αντίστοιχου αριθμού φιλενάδων που ταξιδεύουν στο Μαιάμι για το Μπάτσελορ Πάρτι της ζωής τους, έδωσε στην δημοσιότητα η παραγωγή της Sony, ενόψει της κυκλοφορίας της ταινίας σε όλο τον κόσμο.

Στις δικές μας αίθουσες, η ταινία Πάρτι Γυναικών (Rough Night)) έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στις 29 Ιουνίου 2017 από την Feelgood Ent.

Η Κριτική της ταινίας
Περισσότερα... »



Ελληνικό Box Office 22 - 25 Ιουνίου 2017 by OPTOMA


Φιλμ
Διανομή
Wks Αίθουσες
4ήμερο Ελλάδας
Σύνολο Ελλάδας
1
Cars 3
Feelgood Ent.
2
169
22.294
99.136
2
Going In Style
Tanweer
1
50
17.008
17.008
3
Transformers:
The Last Knight
UIP
1
126
15.532
15.532
4
The Mummy
UIP
2
51
8.257
59.528
5
Wonder Woman
Tanweer
3
36
6.942
105.410
6
Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales
Feelgood Ent.
5
30
4.110
290.022
7
Mal De Pierres
Spentzos Films
2
7
3.334
5.705
8
Radin!
Rosebud 21
3
11
3.298
20.987
9
Alibi.com
Odeon
2
26
2.541
6.121
10
L'Important C'est D'aimer
Bibliotheque
1
4
2.356
2.356


Προηγούμενο ΤΟΠ - Επόμενο ΤΟΠ
Περισσότερα... »

To the Bone PosterΕίμαι υγιής, είμαι δυνατή, έχω τον έλεγχο! Έχοντας πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα της στο περασμένο Φεστιβάλ κινηματογράφου του Sundance, η ταινία με τον τίτλο To The Bone, αποτελεί το μεγάλο μήκους σκηνοθετικό ντεμπούτο του δημιουργού του τηλεοπτικού Buffy The Vampire Slayer, Marti Noxon. Το φιλμ αφηγείται την δραματική ιστορία μιας νεαρής και γεμάτης όνειρα κοπέλας, που θα νιώσει τα πάντα να καταστρέφονται γύρω της, καθώς θα πέσει θύμα της ανορεξίας και σταδιακά μετατρέπεται από κανονική γυναίκα, σε ένα φάντασμα του εαυτού της. Αφού εισαχθεί σε κλινική για να αντιμετωπίσει το τεράστιο πρόβλημα που έχει γεννηθεί στο μυαλό της, θα έρθει σε επαφή και με άλλες συνομήλικες της που αντιμετωπίζουν παρόμοιες καταστροφικές εμμονές. Με στόχο να κεντρίσει το ενδιαφέρον του young adult κοινού, που αν κρίνουμε από την συμπεριφορά ανάλογων περιπτώσεων στα box office, νοιάζεται για τέτοιου είδους δράματα, το συνδρομητικό κανάλι Netflix, μόλις έριξε στην κυκλοφορία το τρέιλερ του έργου, που θα κάνει την έξοδο του στους δέκτες του, στις 14 Ιουλίου 2017. Με την ελπίδα όλα όσα εξιστορεί να λειτουργήσουν διδακτικά για όλες τις νεαρές κοπέλες που βιώνουν την ίδια ακριβώς κόλαση.

To the Bone Movie

Η αγαπημένη του νεανικού κοινού Lily Collins, αφού έχει περάσει από τις εικόνες των Mirror, Mirror, Stuck In Love, The English Teacher, Love, Rosie, εδώ επιχειρεί μια πολύ πιο δραματική στροφή στην καριέρα της, αλλάζοντας εμφανώς την όψη της προς το πιο αδύνατο, για τις ανάγκες του ρόλου. Μαζί της από τα καρέ του έργου παρελαύνουν και οι Carrie Preston, Alanna Ubach, Liana Liberato, μα και ο πολύς Keanu Reeves.

Στις δικές μας αίθουσες? Ακόμη δεν έχει προγραμματιστεί!


Περισσότερα... »

Marshall PosterΆλλαξε την ιστορία της Αμερικής! Βασισμένη σε πραγματικά περιστατικά, που έλαβαν χώρα σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για την αμερικάνικη κοινωνία είναι η καινούργια βιογραφική ταινία του Reginald Hudlin (προηγούμενες δικές του υπήρξαν επίσης οι Ladies Man και House Party) με τον τίτλο Marshall, που είναι αφιερωμένη στην ζωή του Θέργκουντ Μάρσαλ, του πρώτου Αφροαμερικάνου που πήρε δικαστική έδρα, στα υψηλότερα κλιμάκια της νομικής ιεραρχίας της χώρας. Η παραγωγή που παρακολουθεί περίπου δύο δεκαετίες από την πορεία του ξεχωριστού νομικού, από τις φτωχικές γειτονιές που μεγάλωσε, μέχρι την στιγμή της πλήρους καταξίωσης του, αναμένεται να αποτελέσει μια από τις ξεχωριστές πρεμιέρες του επερχόμενου φεστιβάλ κινηματογράφου του Τορόντο, όπου αναμένεται να πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα της. Δείγμα πρώτο από όσα θα δούμε στις 13 Οκτωβρίου όταν το φιλμ θα κάνει και την επίσημη πρώτη του για το κοινό, από την Open Road Films, παίρνουμε από το έξοχα στημένο τρέιλερ, που αναπαριστά πλήρως την εικόνα της εποχής, όπου οι διωγμοί ενάντια στους έγχρωμους βρίσκονταν στην κορύφωση τους.

Marshall Movie

Έχοντας ήδη υποδυθεί δύο σημαντικές προσωπικότητες σε αντίστοιχα biopics, τον Τζάκι Ρόμπινσον στο 42 και τον Τζέιμς Μπράουν στο Get On Up, ο ταλαντούχος Chadwick Boseman, επιστρέφει σε έναν ακόμη ρόλο πρόκληση. Έχοντας στο πλευρό του, έξοχους ρολίστες, όπως τον Josh Gad, που υποδύεται τον στενό του και άπειρο συνεργάτη Σαμ Φρίντμαν και τους Sterling Brown και Kate Hudson, που αντιστοίχως ερμηνεύουν τον μαύρο οδηγό και την ρατσιστικών αντιλήψεων εργοδότρια του, που τον κατηγορεί αναίτια για σεξουαλική παρενόχληση και απόπειρα ανθρωποκτονίας.

Στις δικές μας αίθουσες? Ακόμη δεν έχει προγραμματιστεί!


Περισσότερα... »

Ευαίσθητες Χορδές (Le coeur en braille) PosterΕυαίσθητες Χορδές
του Michel Boujenah. Με τους Alix Vaillot, Jean-Stan DuPac, Charles Berling, Pascal Elbé, Antoine Khorsand, Ilana Levine, Noah Levi, Vincent Taloche


Γίνε το φως μου!
του zerVo (@moviesltd)

Εκτός από την ανάλαφρη κομεντί, είδος που οι καλοί μας Φραντσέζοι τα τελευταία χρόνια επιδίδονται μετά μανίας, γεγονός που αντιλαμβανόμαστε κι εμείς ως θεατές τα καλοκαίρια, όταν τα ξέσκεπα θέατρα μας κατακλύζονται από ντουζίνες φρανκοφόν γλαφυροτήτων, υπάρχει ακόμη ένα ειδικό genre που η μεγαλύτερη φιλμική βιομηχανία της Ευρώπης έχει κάνει ιδιαίτερο φόκους. Πρόκειται τον τομέα του νεανικού δράματος, με πρωταγωνιστές εφήβους, οι οποίοι εκτός από τα δεδομένα ζόρια της δύσκολης ηλικίας τους, καλούνται να αντιμετωπίσουν και έντονα κοινωνικά ζητήματα, που έχει προκαλέσει η αβάσταχτη οικονομική ύφεση που μαστίζει ολάκερη την Γηραιά Ήπειρο. Η προσέγγιση των Γάλλων δημιουργών σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον θέμα, επιτυγχάνεται με δύο διαφορετικές τεχνοτροπίες. Την πιο αγριεμένη και εξτρεμιστική, την μοντέρνα διαδοχή ας πούμε του πρωτοπόρου La Haine και μια άλλη πιο ήπια, όχι τόσο των άκρων, που στις σελίδες της παρεμβαίνουν πολλές φορές και στοιχεία χιουμοριστικά, που στοχεύουν να μετριάσουν τις εντάσεις. Στην δεύτερη κατηγορία ανήκει η ταινία La Coeur En Braille, μια αξιόλογη πρόταση, από έναν δημιουργό μάλιστα, όχι παιδαρέλι, αλλά 65 μετρημένων Μαΐων παρακαλώ...

Ευαίσθητες Χορδές (Le coeur en braille) Wallpaper
Η Μαρί αναμφίβολα η καλύτερη μαθήτρια της γυμνασιακής τάξης, αφού φροντίζει πάντοτε να είναι επιμελής και διαβασμένη, έχοντας πάρει ανάλογες αρχές από τους εύπορους, πλην υπερπροστατευτικούς της γονιούς. Πέρα από τα πρωτεία στην αίθουσα, η δεκαπεντάχρονη διαπρέπει και ως μουσικός, με το μεγάλο όνειρο της ζωής να είναι κάποια στιγμή να καταφέρει να ακολουθήσει καριέρα λαμπρή παίζοντας τσέλο. Ατυχώς για την μικρούλα, η μοίρα θα της παίξει ένα άτιμο παιχνίδι, καθώς θα αρχίσει να χάνει με γοργούς ρυθμούς την όραση της, πάθηση που θα παλέψει να αποκρύψει από την οικογένεια της, δίχως όμως επιτυχία. Όχι τόσο γιατί η νεαρή ψυχή της τρέμει την στιγμή που θα βυθιστεί, όπως φαίνεται, για πάντα στο σκοτάδι, αλλά διότι ο αυστηρός κι αυταρχικός πατέρας της θα θελήσει να την μετεγγράψει από το σχολείο που φοιτά, σε άλλο, για παιδιά με ειδικές ανάγκες.

Αντιλαμβανόμενη η Μαρί πως κάτι τέτοιο θα της κοστίσει μια για πάντα την ενασχόληση της με το λατρεμένο της έγχορδο, θα παλέψει όσο περνά από το χέρι της με την θολούρα της όρασης της, ώστε να βγει όπως όπως η σχολική χρονιά και να δώσει τις απαιτούμενες εξετάσεις στο ωδείο, στοχεύοντας να αναδείξει το ταλέντο της. Απόφαση ατομική που προϋποθέτει δύναμη και κουράγιο, στοιχεία που το κοριτσάκι εντελώς απρόσμενα και αναπάντεχα θα βρει στην γενναία ψυχή του Βικτόρ, ενός φτωχού ορφανού, όχι ιδιαίτερα ευφυή και διαβαστερού, που από καιρό επιζητούσε την συντροφιά της και τώρα πλέον του δίνεται η ευκαιρία, όχι μόνο να βρίσκεται διαρκώς κοντά της, αλλά και να την προστατεύει από οτιδήποτε πιθανόν, θα αποκαλύψει το καλά κρυμμένο μυστικό της.

Όπως είναι πανεύκολα αντιληπτό η γαλλόφωνη, όχι ιδιαίτερα ακριβή, ως γυρισμένη με λιγοστό καστ και σε περιορισμένους χώρους, ταινία, ξεχειλίζει από ευαισθησία και τρυφερότητα. Δεδομένα που πηγάζουν από την, περισσότερο προς το αθώα παιδική, παρά στο παθιασμένη προενήλικη, σχέση που δημιουργείται ανάμεσα σε δύο νέους, που έχουν μεγαλώσει σε διαφορετικούς κόσμους. Από το κορίτσι δεν λείπει σχεδόν τίποτα, η πλούσια έπαυλη που κατοικεί της χαρίζει όλες τις ανέσεις διαβίωσης, το πριγκιπικό δωμάτιο της ποτέ δεν την περιορίζει χωροταξικά, ενώ οι γονιοί της δείχνουν διατεθειμένοι να πραγματοποιήσουν και την παραμικρή υλική επιθυμία της. Προσοχή όμως, αυτό ποτέ δεν την καθιστά κακομαθημένη! Απεναντίας ο μπόμπιρας χειρότερος μαθητής του τμήματος, με βαθμούς που δύσκολα ξεπερνούν το κουλούρι, συμβιώνει με τον μοναχικό πατέρα του, έναν χήρο μηχανικό αυτοκινήτων που τα βγάζει τσίμα πέρα με τα λεφτά, χωρίς το μητρικό χάδι και υποχρεωμένος ο φουκαράς ο ίδιος στον λιγοστό ελεύθερο του χρόνο να μαγειρεύει, να σιδερώνει, να φροντίζει το μικρούλι διαμέρισμα. Αυτός δεν έχει το δικαίωμα να κακομάθει καν...

Αυτά τα δύο συνετά παιδιά στην πορεία θα ενώσουν τις ψυχές τους σε ένα, ανταλλάσσοντας δώρα καρδιάς το ένα προς το άλλο. Εκείνη παλεύοντας με θέληση να μετατρέψει τον λατρεμένο κολλητό της σε επιμελή και όχι φασαριόζο σπουδαστή, εκείνος - σχεδόν μισός στο μπόι της κιόλας - δίνοντας όλο του το είναι, προκειμένου το κορίτσι του να μην πάθει το παραμικρό, να μην στενοχωρηθεί ποτέ, να μην λυγίσει. Όμορφα δομημένη η ιστορία που στήνει ο μόλις τριών ολοκληρωμένων μεγάλου μήκους δημιουργιών, Τυνήσιας προέλευσης Michel Boujenah, γύρω από τα δύο εφηβάκια, που δρώντας αλληλέγγυα φροντίζουν το ένα να καλύψει τις ανάγκες του άλλου. Παρότι όμως η οικογενειακή υπόθεση του πιτσιρικά μοιάζει ρεαλιστικά βγαλμένη από την αβάσταχτη πραγματικότητα της κρίσης, αντίστοιχα εκείνη της μικρής, αναίτια μοιάζει υπερβολική και ανούσια πομπώδης, μιας και είναι πολύ δύσκολο να πιστέψει κανείς, πως για οποιονδήποτε γονιό, η πρώτη απάντηση στο πρόβλημα υγείας του παιδιού του, θα είναι να το στείλει στο ίδρυμα.

Όπως πάντοτε συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις, η απόδοση των ανήλικων πρωταγωνιστών στις απαιτήσεις των ρόλων τους, ορίζει και το βαρόμετρο της καλλιτεχνικής επιτυχίας. Αμφότεροι οι μικρούληδες, η κορασίδα με το ακαταμάχητο χαμόγελο Alix Vaillot και ο μικρός το δέμας μαγκάκος Jean Stan Du Pac, όχι απλώς κερδίζουν τις εντυπώσεις, αλλά σου δίνουν στο τέλος την εντύπωση πως αυτό που υποκρίθηκαν, σαν να το βίωναν και στ αλήθεια. Συνεπώς εξαιρώντας τις δραματουργικές σεναριακές αστοχίες του υπερβολικού πατέρα Charles Berling, οι Καρδιές σε Μπράιγ, όπως είναι ο πρωτότυπος τίτλος, αναφερόμενος στην μέθοδο ανάγνωσης των τυφλών, κερδίζει και την αμέριστη συμπάθεια της πλατείας, που ενδεχόμενα να συγκινηθεί κατάτι παραπάνω προς το φινάλε, που το έργο ολοκληρώνει το αποξαρχής πλάνο του, να εξελιχθεί σε αξιοπρεπές κλωνάρι της La Famille Belier...

Ευαίσθητες Χορδές (Le coeur en braille) Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 22 Ιουνίου 2017 από την Odeon
Περισσότερα... »

Με τον μπαμπά ή την μαμά; 2 (Papa ou maman 2) PosterΜε τον μπαμπά ή τη μαμά; 2
του Martin Bourboulon. Με τους Laurent Lafitte, Marina Foïs, Alexandre Desrousseaux, Jonathan Cohen, Sara Giraudeau, Anna Lemarchand, Achille Potier, Judith El Zein, Nicole Garcia


Χωρίστε ρε παιδιά να τελειώνουμε...
του zerVo (@moviesltd)

Δεν χωράει πλέον καμία αμφιβολία, πως οι Γάλλοι οι φίλοι μας, ακολουθώντας την παλιά καλή συνταγή που πρώτοι οι Γιάνκηδες δίδαξαν, οτιδήποτε μπορεί ενδεχομένως να αποτελέσει σημαντική εμπορική επιτυχία στα μέρη τους, θα το τραβήξουν όσο πάει, θα το ξεχειλώσουν, επιζητώντας να τιγκάρουν ακόμη περισσότερο τα ήδη κατάμεστα, κινηματογραφικώς, ταμεία τους. Καλή, κακή, αριστουργηματική ή μέτρια να είναι η ταινία, άπαξ και καβαντζώσει τρία - τέσσερα εκατομμύρια μπιλιέτα στα ντόπια box, θα το αποκτήσει το (ένα τουλάχιστον) σίκουελ της, θέλει δεν θέλει, ώστε πριν κοπάσει ο ντόρος της, να επαναληφθεί πιθανότατα το τζακ ποτ και άπαντες να τρίβουν τα χέρια τους. Κανόνα από τον οποίο δεν διαφεύγει η περίπτωση του Papa Ou Maman, μιας κάκιστης σε εξοργιστικό βαθμό προπέρσινης κομεντί, που σε χρόνο dt απέκτησε αδελφάκι και εννοείται σερβίρεται στις καλοκαιρινές μας αίθουσες για χαλαρό ορντέβρ. Μακρυά. Κι αγαπημένοι...

Με τον μπαμπά ή την μαμά; 2 (Papa ou maman 2) Wallpaper
Από δω το φέρανε από κει το πήγανε, εντέλει ο Βενσάν, επιτυχημένος μαιευτήρας και η Φλοράνς, ικανότατη πολιτικός μηχανικός, τα χώρισαν τα τσανάκια τους. Ο μια φορά κι έναν καιρό ευτυχισμένος, γάμος τους διαλύθηκε, όπως το επεδίωξαν μετά μανίας και πλέον ζουν χωριστά ο ένας από τον άλλο, πιστεύοντας πως οι ολοήμεροι τσακωμοί τους έλαβαν τέλος. Κάτι που εκ των πραγμάτων δεν είναι εφικτό, αφού τα καινούργια τους σπίτια, όπου ο καθείς διαμένει με το καινούργιο του αμόρε, βρίσκονται απέναντι - απέναντι, όχι μόνο στην ίδια γειτονιά, αλλά και στον ίδιο δρόμο, προκειμένου τα παιδάκια τους, να ξεπεράσουν όσο πιο ανώδυνα γίνεται το σοκ του γονικού χωρισμού, έχοντας, πιο κοντά τους δεν γίνεται, τον μπαμπά ή την μαμά, οποιαδήποτε στιγμή τους αναζητήσουν.

Κατάσταση που μοιάζει με ανισόρροπη στα μάτια των συγγενών και των φίλων, που γνωρίζουν το χωρίς ίχνος προσέγγισης, παρελθόν του αντρόγυνου, ειδικά από την στιγμή που με εκείνον συμβιώνει η ομορφούλα και σέξι πιτσιρίκα, Μπενέ και με εκείνην ο γοητευτικός και χαρισματικός Εντουάρ, ένας αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος, χάρη στις χρυσοφόρες επενδύσεις του στο διαδίκτυο. Καινούργιοι δεσμοί, που λογικά, θα ξυπνήσουν την σπίθα της ζήλιας στις καρδιές των πρώην, ώστε να αναζητήσουν ο καθένας από την μεριά του, να βρουν τις τους λείπει και το τσακισμένο στεφάνι τους, το έψαξε και το βρήκε αλλού...

Εκτιμώ πως θα ήταν κομματάκι δύσκολο, έως και ακατόρθωτο, το σίκουελ της γλαφυρών καταστάσεων έμπνευσης του σκηνοθέτη / σεναριογράφου Martin Bourboulon, να είναι υποδεέστερο από τον ορίτζιναλ προκάτοχο του. Εκεί που οι εκνευριστικοί όσο δεν παίρνει παιδιόθεν εραστές, έκαναν ότι περνά από το χέρι τους για να βασανίσουν τα φουκαριάρικα τα παιδάκια τους, που δίχως να φταίνε σε τίποτα, αναγκάστηκαν να βρεθούν στο μέσον του ηλίθιου πεδίου μάχης. Όχι ότι στην συνέχεια αλλάζουν και πάρα πολλά πράγματα, αφού είναι εμφανές σε κάθε κοινή εμφάνιση στο καρέ της Φλο και του Βενς, πως η ερωτική σπίθα μέσα τους παραμένει άκαυστη, η αυτοκαταστροφική τους μανία, ο άκρατος εγωισμός και η ανεξήγητα ανεύθυνη στάση τους, όμως, προκαλεί το αναμεταξύ τους χάος. Τουλάχιστον τα πιτσιρίκια, που έχουν μεγαλώσει στο μεταξύ, δεν παίζουν τον ρόλο του μπαλακιού, σαν την πρώτη φορά, τότε που το θέαμα υπήρξε προκλητικά απωθητικό.

Όχι όμως κι από την άλλη μεριά, πως υπάρχει και κανένα σημείο προσέγγισης, αφού για κάθε βήμα μπροστά, οι τραβάτε με κι ας κλαίω χωρισμένοι, επιχειρούν και μια δεκαριά πίσω, έτσι, μόνο και μόνο για να προβοκάρουν το ex έτερον ήμισυ. Οπότε ούτε ετούτο το δεύτερο μέρος, μπορεί να σταθεί έστω και σαν φάρσα στην θωριά ενός απλώς ορθολογικά σκεπτόμενου θεατή, που πολύ σύντομα θα βαρεθεί με τις επαναλαμβανόμενες ζηλοφθονικές κρίσεις του ντουέτου και θα καρτερεί υπομονετικά να πέσουν οι παντελώς προβλέψιμοι, τίτλοι τέλους. Ακριβή για τα μέτρα της φραντσέζικης κωμωδίας παραγωγή, που εξαντλεί όμως όλο της τον προυπολογισμό στα εξωτερικά ντεκόρ και το αναίτια πολυπληθές καστ, το οποίο συνθέτει μια ομήγυρη πλήρως αδιάφορη και άδεια, πιο κενή και από τις ματαιοδοξίες των ηρώων της.

Που στο πανί ζωγραφίζουν ο βγαλμένος από την Comedie Francaise, φωτογενής Laurent Lafitte και η εκρηκτική ξανθιά μετρ των ερωτικών σκηνών του σύγχρονου τρικολόρ σινεμά (αλλού, όχι εδώ) Marina Fois, σπαταλώντας χωρίς ουσία το γνώριμο ταλέντο τους. Εννοείται πως κι οι δύο τα έχουν καταφέρει στην καριέρα τους, πολύ καλύτερα σε δραματικούς ρόλους, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει πως στερούνται φλέβας κωμικής, αφού ποτέ δεν τους δίνει την ευκαιρία να την αναδείξουν, αυτό το ρυθμικό μεν, αλλά και τόσο ασήμαντο σε ζουμί ταινιάκι, που έχει για θέμα του, την προαιώνια πάλη των φύλων.

Με τον μπαμπά ή την μαμά; 2 (Papa ou maman 2) Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 22 Ιουνίου 2017 από την Spentzos Films
Περισσότερα... »

Εκδίκηση με Στυλ (Going in Style) PosterΕκδίκηση με Στυλ
του Zach Braff. Με τους Morgan Freeman, Michael Caine, Alan Arkin, Joey King, Matt Dillon, Christopher Lloyd, Ann-Margret


Ληστεία αλά...γεροντικά
του zerVo (@moviesltd)

Είναι λες κι αυτή μια λύση ε? Με τα φουκαριάρικα τα γεροντάκια, που πάλευαν για μια ολόκληρη ζωή στις φάμπρικες και τις οικοδομές, για να αποκτήσουν το δικαίωμα της συνταξιοδότησης, ώστε να έρθουν κάποια στιγμή οι σύγχρονες δυνάμεις κατοχής, να τους τις αποσπάσουν βιαίως, να σηκώνουν πρώτα από όλα τον σταυρό του μαρτυρίου, ποιος αλήθεια θα ήταν εκείνος που θα τα έψεγε, στο ενδεχόμενο της αντίδρασης τους, μέσω της αυτοδικίας? Δύσκολο κι απίθανο, κυρίως λόγω αντοχών, νομίζει κανείς. Μέγα λάθος! Σε μια πιθανή λαϊκή εξέγερση, πρώτα τα τιμημένα γηρατειά κι οι παθιασμένοι νέοι θα στήσουν την παντιέρα, όσο η υποτιθέμενη ενεργή και μάχιμη μέση ηλικία, τρέμει πιότερο μην της στερήσουν το τηλεκοντρόλ, παρά την αξιοπρέπεια...

Εκδίκηση με Στυλ (Going in Style) Wallpaper
Φίλοι κολλητοί για περισσότερο από μισό αιώνα, οι τρεις ηλικιωμένοι κολλητοί, ο Τζο, ο Γουίλι και ο Άλμπερτ, χήροι πλέον, περνούν το μεγαλύτερο διάστημα της ημέρας παρέα, στο πάρκο, στο καφέ, στην λέσχη, παίζοντας βόλους και διαβάζοντας εφημερίδες, μαζί με τους υπόλοιπους συνομήλικους της Νεουορκέζικης γειτονιάς. Ρουτίνα που επαναλαμβάνεται χωρίς σοβαρές αποκλίσεις καθημερινά, με μοναδικές εμβόλιμες εκπλήξεις, τις επικοινωνίες που έχουν με τα παιδιά και τα εγγόνια τους, που κυριολεκτικά λατρεύουν. Ανατροπή στο ξένοιαστο σκηνικό που θα φέρει η απόφαση της εταιρίας που εργάζονταν κάποτε θα εξαγοραστεί και τα συνταξιοδοτικά αποθέματα τους θα εξαφανιστούν, με συνέπεια τα έσοδα τους να μηδενιστούν και έχοντας ξεπεράσει κατά πολύ όλοι τους τα 70 τους χρόνια, να βρίσκονται μπροστά στο φάσμα της απόγνωσης.

Οφθαλμόν αντί οφθαλμού θα σκεφτεί ο πιο ευφυής της τριάδας, Τζο και θα ρίξει την απρόσμενη ιδέα του ενώπιον των κομπανιέρων. Οι τράπεζες τους έκλεψαν το μηνιάτικο, από εκείνες θα κλέψουν τα ταμεία για να επιβιώσουν. Κι όχι μόνο αυτοί, αλλά ολόκληρη η ομήγυρη των παλιών συναδέλφων, που άφραγκη αντιλαμβάνεται σαν μοναδική της λύση, την πρόνοια και το συσσίτιο. Οι αρχικές αντιδράσεις του σκεπτικιστή, αλλά και κρυφά ασθενή, Γουίλι, όπως και του πρώην μουσικού που περνά όμορφες ερωτικές στιγμές στην αγκάλη της πεταχτούλα Άννι που εργάζεται στο παρακείμενο μπακάλικο, πανεύκολα θα καμφθούν κι έτσι οι τρεις φίλοι, θα ριχτούν στον σχεδιασμό για το πως θα εισβάλλουν και θα ληστέψουν το αναίσθητο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα. Επικίνδυνη αποστολή για παιδαρέλια, πόσο μάλλον για το τρίο των απόμαχων, που νιώθουν τόσο αδικημένοι από την όλη κατάσταση.

Εδώ καλά καλά δεν πετυχαίνουν να σουλάρουν μια σοκολάτα από το σούπερ μάρκετ όμως, πως θα πετύχουν να εισβάλλουν, κρατώντας όπλα και περίστροφα μέσα στο πολυσύχναστο και απόλυτα ασφαλές μέγαρο? Αν υπάρχει μια άμεση ανάγκη για να εκκινήσουν το πλάνο τους, που σε ένα μήνα και κάτι πρέπει να εκτελεστεί, αυτή είναι η συμβουλή και η καθοδήγηση ενός πεπειραμένου ληστή, που θα τους προπονήσει να κινηθούν με πλήρη ακρίβεια, στήνοντας ταυτόχρονα το ακλόνητο άλλοθι, αν και εφόσον προσεγγίσει τα χνάρια τους η αστυνομία...

Και εκεί ακριβώς είναι που αποκτά γούστο η κεφάτη και ρυθμική στην αφήγηση της, heist movie, που βαδίζει πιστά στα χνάρια των Italian Job και των Oceans, προσοχή όμως, χωρίς το παραμικρό ειδικό εφέ, δίχως πλουμίδια και με την ομάδα να αποτελείται από γέροντες και ουχί πανέτοιμους λοκατζήδες. Περιέργως για το φιλμ που επιμελείται σκηνοθετικά ο (και ηθοποιός) Zach Braff, που είχε πετύχει διάνα στα ανεξάρτητα φεστ με την πρώτη του δημιουργία μεγάλου μήκους Garden State στα 2004 κι έκτοτε χάθηκε, η πιο χαρισματική πράξη του δεν είναι εκείνη που προηγείται της κλοπής, αφού η προετοιμασία διαρκεί μόλις ένα πεντάλεπτο, αλλά αυτή που έπεται αυτής. Είναι οι ώρες εκτόξευσης της αγωνίας που οι αρχές μέσα από βίντεο και αφηγήσεις αυτοπτών μαρτύρων, θα οδηγηθούν στον δρόμο των γεροντάκων, που τώρα θα κληθούν να αποδείξουν πως έχουν διαπράξει την τέλεια ληστεία. Θα είναι έτσι και οι σχεδόν ογδοντάρηδες θα το πανηγυρίσουν με τις τσέπες τους κατάμεστες ή θα οδηγηθούν σιδεροδέσμιοι στο μπουντρούμι?

Φαντασία είναι και πλάκα αυτού του είδους το σινεμά, οπότε σύμφωνα με όλες τις προηγούμενες πανομοιότυπες φορές, το χάπι εντ επέρχεται υποχρεωτικά, μιας και τίποτα σχεδόν από όσα εξιστορεί (εκτός από τις ληστρικές επιδρομές των τραπεζών προς τους φτωχούς πολίτες απεναντίας) δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην πραγματικότητα. Είναι απολαυστικό πάντως, που τρία ιερά τέρατα της Έβδομης Τέχνης, άπαντες τιμημένοι όχι μόνο με την υπέρτατη Οσκαρική διάκριση, μα κυρίως με την απέραντη αγάπη του κοινού, δίνουν ξεχωριστό κέφι στην παρουσία τους, αποδίδοντας ένα σενάριο - ριμέικ της ομώνυμης ταινίας του 79 - που τελικά μοιάζει πολύ μικρό για τα τεράστια μέτρα τους. Ο φλεγματικός Βρετανός Michael Caine, ο ήρεμος τιτάνας Morgan Freeman και ο δαιμόνιος, ως αγωνιζόμενος στην φυσική του έδρα το Big Apple, Alan Arkin, αποδίδουν με την άνεση που τους δίνει η ατέρμονη εμπειρία τους, τους ρόλους των τριών ληστών με τα ρευματικά. Συν στην συντροφιά τους, η αιώνια sexy kitten, η Ann-Margret, που παίζει το ταίρι του τελευταίου, αλλά και την γυμνάστρια τους, ενόσω κτίζουν φυσική κατάσταση ενόψει της μεγάλης κλοπής.

Σε γενικές γραμμές λοιπόν το Going In Style, που στην βάση του στόρι του είναι βγαλμένο, δυστυχώς από την ζωή, είναι ένα ευχάριστο geriatric ταινιάκι, που προστίθεται στην αλυσίδα των εξίσου χαλαρών και υπερηλικιακής φόρμας φιλμς σαν τα Last Vegas, Space Cowboys, Wild Hogs, Bucket List, που οι τρίτης ηλικίας ήρωες τους, πετύχαιναν κατορθώματα ασύμμετρα με τα χρόνια τους. Εύθυμο, με διαρκές και σταθερό τέμπο, δίχως ανατροπές και φιοριτούρες, αλλά με μια τρόικα θρυλικών αστέρων, που σίγουρα με την εξαιρετικά αποτελεσματική χημεία της θα ανταποδώσει στον θεατή την εμπιστοσύνη που έδειξε.

Εκδίκηση με Στυλ (Going in Style) Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 22 Ιουνίου 2017 από την Tanweer
Περισσότερα... »

Κάποτε στην Καλιφόρνια (Once Upon a Time in Venice) PosterΚάποτε στην Καλιφόρνια
του Mark Cullen. Με τους Bruce Willis, Jason Momoa, John Goodman, Thomas Middleditch, Famke Janssen, Adam Goldberg, Elisabeth Röhm, Stephanie Sigman, Wood Harris, Christopher McDonald


Die Hard with a Terrier
του zerVo (@moviesltd)

Εισαγωγή αναγκαία για όποιον προετοιμάζεται, βάσει τίτλου, για περιπέτεια δράσης που εξελίσσεται στα στενά σοκάκια της πατρίδας του Μάρκο Πόλο και που ευτυχώς η εγχώρια μαρκίζα κάπως βάζει τα πράγματα στην θέση τους για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Καμία Βενετία ιταλιάνικη δεν πρόκειται να δεις, αφού όπως όλα τα όμορφα μέρη στον κόσμο, έτσι κι αυτό έχει αποκτήσει ένα αδελφάκι στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, με το ίδιο ακριβώς όνομα, Venice. Συνοικία δηλαδή του Λος Άντζελες, παραλιακή εννοείται και μάλιστα από τις πιο ακριβές και χλιδάτες, που απέκτησε την ονομασία της, λόγω των αμέτρητων καναλιών που την διασχίζουν, όπως συμβαίνει και στην ορίτζιναλ. Θα μου πεις κανονική Βενετιά στο Once Upon A Time In Venice δεν έχει να κοζάρουμε, για να σου απαντήσω με ερώτημα απορίας, σάμπως έχει ταινία?

Κάποτε στην Καλιφόρνια (Once Upon a Time in Venice) Wallpaper
Πρώην μπάτσος, που λόγω κάκιστης διαγωγής εκδιώχθηκε κακήν κακώς από το Σώμα, είναι ο Στιβ Φορντ, που πλέον βγάζει τα προς το ζην, ως ο μοναδικός αδειούχος ντετέκτιβ στα Καλιφορνέζικα παράλια. Ποτέ δεν το βάζει κάτω, όσο δύσκολη αποστολή κι αν έχει να φέρει εις πέρας, ακολουθώντας πάντοτε μονοπάτια εξεζητημένα και ανατρεπτικά, θέτοντας ο ίδιος, με τις εκκεντρικές του μεθόδους, τους κανόνες του παιχνιδιού. Η πιο πρόσφατη δουλειά που θα του ανατεθεί, από τον Εβραίο μεγαλογαιοκτήμονα Λου, θα είναι να εντοπίσει το ποιος πραγματικά κρύβεται πίσω από το σαμποτάζ με γαργαλιστικά γκράφιτι, των ακριβότερων πολυκατοικιών της Βένις, ζωγραφιές που σχεδόν έχουν καταστρέψει το ντιλ του εμπόρου με τους ενδιαφερόμενους αγοραστές.

Το μπέρδεμα για τον ιδιότροπο Στιβ και τον άπειρο στενό του (πολύ θα το ήθελε) συνεργάτη Τζον, θα γίνει ακόμη μεγαλύτερο, όταν στο παιχνίδι θα μπει για τα καλά ο Λατίνος βαρόνος του τοπικού υποκόσμου Σπάυντερ, που για λόγους εκδίκησης, θα του αποσπάσει ότι πιο πολύτιμο διαθέτει: Το λατρεμένο του τεριέ! Και θα του το επιστρέψει αν και εφόσον καταφέρει να λύσει τον δικό του γρίφο, που κρύβεται πίσω από την αρπαγή μιας βαλίτσας τιγκαρισμένης στην κοκαΐνη. Συνεπώς τα προβλήματα για τον ανορθόδοξων κινήσεων ιδιωτικό αστυνομικό, που χρωστάει χρήματα σε όποιον του λέει καλημέρα, πολλαπλασιάζονται και οι πιθανότητες να βρει και πάλι ζωντανό το λατρεμένο του κατοικίδιο, ολοένα και λιγοστεύουν.

Να ομολογήσω πως παρακολουθώντας αυτήν την, ο Θεός να την κάνει, διασκεδαστική περιπέτεια δράσης, πήρα ένα πάρα πολύ καλό μάθημα. Πως είναι δυνατόν να υπάρξει κάτι πολύ χειρότερο από τις σύγχρονες, ανέμπνευστες και εντέλει κάκιστες εμπορκές κωμωδίες του σωρού. Τι δεν μπορείς να πιστέψεις? Και τι ακριβώς πρέπει να δουν τα μάτια σου για να το κατανοήσεις? Για παράδειγμα. Ο ήρωας μας, στα εξήντα βάλε, αλλά με μπογιά που υποτίθεται περνάει ακόμα, έχει ρίξει στο κρεβάτι κούκλα εικοσάχρονη Χαβανεζούλα, ατυχώς όμως την στιγμή του ανεπανόρθωτου, δέχεται την επίθεση της αγριεμένης φαμίλιας της και το σκάει από το παράθυρο, εντελώς ξεβράκωτος! Και αποδρά από το μανιασμένο κυνηγητό των συγγενών, τσιτσίδι στους δρόμους του LA, πάνω σε ένα σκέιτ μπορντ!!!!

Υπό κανονικές συνθήκες σηκώνεσαι από το κάθισμα, ρίχνεις δυο δάκρυα για τα επτά ευρώ που ξόδεψες και αναχωρείς με τα χέρια να συγκρατούν τα μαλλιά, μην τυχόν και εξαφανιστούν κι αυτά και εξελιχθείς τάλε κουάλε με τον πρωταγωνιστή της (έλεος) ταινίας. Ως σινεφίλ (!) όμως δίνεις μισή ευκαιρία, έχοντας την περιέργεια να δεις που πηγαίνει το πράγμα, τι μπορεί να έχει σκαρφιστεί ακόμη η κούτρα του διδύμου των αδελφών Cullen, που κατά το παρελθόν τους έχουν υπογράψει ακόμη μια παρόμοιας υφής σαχλαμαρίτσα, το Cop Out. Οι απαντήσεις που θα πάρεις μιάμιση ώρα κατοπινά και αφού έχουν προηγηθεί ένα σωρό πανζουρλισμικές σεκάνς όπου συμμετέχουν όλες οι φυλές της γης, μαύροι, λευκοί, σικάνοι, μεχικάνοι, χοντροί καταθλιπτικοί κολλητοί, νυμφομανείς μπεμπέκες, διεμφυλικοί μπρατσαράδες και λευκορώσοι τοκογλύφοι, θα σε κάνουν να σκύψεις το κεφάλι από απόγνωση. Πιθανότατα και ντροπή, που μια φορά και έναν καιρό, ετούτο τον τυπά που πρωταγωνιστή, τον είχες αναδείξει ως νούμερο ένα σούπερ σταρ του είδους, της γλαφυρής adventure, χάρη στα ανεπανάληπτα Die Hards που είχε βάλει φαρδιά πλατιά την σφραγίδα του.

Ομολογώ πως δεν μπορώ να φανταστώ πως υπάρχει χαμηλότερος πάτος στο βαρέλι για τον αγαπημένο Bruce, που συνεχίζει ακόμη κι αν η προχωρημένη ηλικία του δεν του το επιτρέπει, να χορεύει στο ίδιο βιολί, πιστολίδι, μπουνίδι και Άγιος ο Θεός. Εδώ όμως το πράγμα σοβαρεύει, αφού ο Μακ Λέιν, προφανώς για χάρη της συνταξιοδότησης που προφανώς πλησιάζει, χάνει τρομακτικά μεγάλο μέρος από το κύρος που έχει αποκτήσει επί σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, παίζοντας μεν τον ρόλο που καλά ξέρει, κάτω από συνθήκες όμως ακραία ντροπιαστικές γι αυτόν. Με την συμπαράσταση μάλιστα του κορυφαίου ρολίστα John Goodman στο πλευρό του, που δεν γίνεται να σώσει το ναυάγιο, ο Willis, καταφέρνει προκαλέσει θυμηδία, ακόμη και στο πιο φανατικό του κοινό, με τα dumb and dumber σκέρτσα, που για πέντε δολάρια παραπάνω, καλείται να πραγματοποιήσει. Κόκκινη γραμμή, διαγραφή από την μνήμη ετούτης της απελπιστικής ηλιθιότητας Looper και πάμε παρακάτω ελπίζοντας σε γρήγορη ανάνηψη σου...

Κάποτε στην Καλιφόρνια (Once Upon a Time in Venice) Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 22 Ιουνίου 2017 από την Odeon
Περισσότερα... »

Αυτοκίνητα 3 (Cars 3) PosterΑυτοκίνητα 3
του Brian Fee. Με τους Owen Wilson, Cristela Alonzo, Chris Cooper, Armie Hammer, Bonnie Hunt, Larry the Cable Guy, Nathan Fillion, Kerry Washington, Lea DeLaria και στην ελληνική μεταγλώττιση τους Σάκη Ρουβά, Παύλο Κοντογιαννίδη, Βίκυ Καγιά, Μάγκι Χαραλαμπίδου, Μιχάλη Κοιλάκο, Δανάη Σκιάδη


Glory Days
του zerVo (@moviesltd)

Παγίδα. Νοσταλγική. Αν και εφόσον έχεις συνδέσει κάθε νέα κυκλοφορία στην αλυσίδα των πολύχρωμων σίριαλς της Pixar, με τις κινηματογραφικές συνοδείες των σινεφίλ παιδιών σου - που αλίμονο και να μην τις έχεις συνδέσει - τότε σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις παίζει σημαντικό ζήτημα μέσα σου, αν μιλάμε για κάτι που συνέβη στο παρελθόν και όχι στο παρόν που τρέχει. Ούτε καν μπορώ να φανταστώ, πως πέρασαν κιόλας έντεκα χρόνια από τότε που πήρα από το χεράκι τον μπόμπιρα μου, για να τον βολτάρω στο multiplex να καμαρώσει στην γίγα οθόνη τις περιπέτειες του ήρωα του: Του άπιαστου Κεραυνού! Τι εκατοντάδες αμαξάκια έτρεχε στα πατώματα μετά, τι όλη μέρα αναπαριστούσε σε αυτοσχέδιους αγώνες τα ράλι που θυμόταν από την ταινία, τι θριαμβευτικά γκραν πρι έστηνε με την φαντασία του, έχοντας φυσικά στο φινάλε κάθε κούρσας, τον ίδιο θριαμβευτή. Σήμερα στα 21 του πια, έχοντας κρύψει για πάντα τα χιλιογρατσουνισμένα matchbox σε μια κούτα στην ντουλάπα, του είναι αρκετό το κλειδί του δικού του, κανονικού, αυτοκινήτου, που από μινιατούρα έχει πάρει σχήμα ολοκληρωμένο. Να του προτείνω, λες, να πάμε παρέα στο Cars 3, όπως παλιά? Μπα, θα το αποφύγω, φοβούμενος το σχεδόν βέβαιο όχι. Μονάχος ο γερο-μπαμπάς θα πάει να το δει και μακάρι η αίθουσα να είναι τίγκα στην πιτσιρικαρία, έτσι για να μου ζωντανέψει κομματάκι η ανάμνηση από το τότε. Glory Days...

Αυτοκίνητα 3 (Cars 3) Wallpaper
Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά πέντε κορυφαία Piston Cup μετράει στην μακρά καριέρα του, ο υπερπρωταθλητής των αγώνων πίστας, ο κορυφαίος όλων των εποχών στην ιστορία των ραλί, Κεραυνός Μακ Κουίν. Ένας ζωντανός θρύλος των  μηχανοκίνητων σπορ, που πρωταγωνιστεί για περισσότερο από μια δεκαετία στον χώρο, έχοντας αποκτήσει εκατομμύρια φανατικών θαυμαστών, καθώς τα φώτα της δημοσιότητας είναι μόνιμα στραμμένα πάνω του. Η συμμετοχή του στο τελευταίο γκραν πρι θα του προκαλέσει αναπάντεχα προβλήματα, αφού στην προσπάθεια του να ξεπεράσει τον φιλόδοξο, ταχύτατο και προκλητικό βάσει του νεαρού της ηλικίας του ρούκι του θεσμού, Τζάκσον Στορμ, θα έχει ένα καταστροφικό ατύχημα, πέφτοντας πάνω στις μπαριέρες, που παραλίγο να αποβεί μοιραίο για τον ίδιο.

Λίγους μήνες κατοπινά, αναρρώνοντας ακόμη από το τράκο που για ελάχιστα δεν σήμανε το τέλος της θριαμβευτικής του καριέρας, ο Κεραυνός θα νιώσει μέσα του έτοιμος να επιστρέψει στους αγώνες, διεκδικώντας και πάλι τα πρωτεία από τις κούρσες της νέας γενιάς. Για να συμβεί κάτι τέτοιο όμως απαιτείται μακρά και επίπονη προετοιμασία, ώστε να επανέλθει σε φόρμα αγωνιστική, συνεπώς θα πρέπει να διαβεί το κατώφλι του προπονητικού κέντρου της μπράντας Rusteze, σύμφωνα με την υπόδειξη του νέου της αφεντικού, του υπερφίαλου Στέρλινγκ. Εκεί που θα γνωρίσει την ιδιόμορφων ιδεών κόουτς Κρουζ Ραμίρεζ, μια κατακίτρινη λαμπερή και γρήγορη κούρσα, που οι συνθήκες την ανάγκασαν να αποσυρθεί από τα ντέρμπι, για να ασχοληθεί ενεργά με την προετοιμασία των ελπιδοφόρων, επερχόμενων τσάμπιονς...

Και κάπως έτσι μέσα από αυτή την αμιγώς φιλική σχέση αλληλεγγύης, ο σχεδόν ένα βήμα πριν κρεμάσει τα λάστιχα του Μακ Κουίν και η Κρουζ που ποτέ δεν της δόθηκε μια σωστή ευκαιρία να δείξει το ταλέντο της στην άσφαλτο, θα ξεκινήσουν μια διαδρομή, σχεδόν αδελφική, ανταλλαγής συμβουλών και παροτρύνσεων, που θα οδηγήσουν τον καθένα της δυάδας, να κοιτάξει μπροστά, να νιώσει ξανά μάχιμος, να μην τα παρατήσει. Διαδρομή που θα εξελιχθεί σε τρία διαφορετικά επιμέρους επίπεδα, στο πρώτο και πιο γλαφυρό όπου τα αμαξάκια θα δοκιμάσουν τις ικανότητες τους στην αμμώδη παραλία, στο δεύτερο και πλέον διασκεδαστικό, με τον ινκόγκνιτο Lightning να παίρνει μέρος σε επαρχιακό ματς καταστροφής και στο τρίτο και δεδομένα συγκινητικότερο, καθώς το ντουέτο θα επισκεφτεί στην αυτο-απομόνωση τους κάπου στην περιφέρεια, τους παλιούς τροπαιούχους των αγώνων, που πλέον ζουν με τις θύμησες και τις νοσταλγίες της περιόδου που μεσουρανούσαν. Πράξη τελευταία πριν την αναμενόμενη μεγάλη επιστροφή του πρωταθλητή στο πρωτάθλημα, που ενδεχόμενα στην αλληγορία της, να θαμπώσει τις ματιές από το πνιγμένο δάκρυ, που τόσο εύκολα η Pixar πετυχαίνει να αποσπάσει από το κοινό...

Η τρίτη ιστορία με ήρωες τα ανθρωπόμορφα Αυτοκίνητα, που συνομιλούν, διαισθάνονται, λειτουργούν κάτω από καταστάσεις πλήρους λογικής, ουσιαστικά παρακάμπτει όσα εξιστόρησε το ανούσιο και δίχως λόγο ύπαρξης δεύτερο μέρος, που ακολούθησε εκείνο το εξαιρετικό σε όσα εξιστόρησε το εκπληκτικό πρωτότυπο. Παίρνοντας την σκυτάλη από τον μετρ John Lasseter ο τωρινός σχεδιαστής του πλάνου Brian Fee, έρχεται αντιμέτωπος με το δεδομένο πρόβλημα που προκαλεί το γεγονός πως οι θεατές εκείνης της πρώτης φοράς του 2006 έχουν ενηλικιωθεί. Οπότε θα πρέπει από την μια μεριά να τραβήξει κι εκείνων το ενδιαφέρον, προσφέροντας μια λιγότερο παιδιάστικη, πιότερου προβληματισμού ταινία, με λιγότερες στρακαστρούκες, γκάζια και τρακαρίσματα, από την άλλη όμως καλείται να δημιουργήσει κίνητρο παρακολούθησης στην next generation των μπόμπιρων, που λογικά θα τρέξουν στους κινηματογράφους για να απολαύσουν το νέο επεισόδιο με αστέρα το κόκκινο αγωνιστικό. Μπορεί να ακούγεται εύκολο σαν πλάνο, η υλοποίηση του όμως κάπου έδειξε να ζορίζεται, μέσα στα ενενήντα και κάτι λεπτά, που κράτησε η αφήγηση.

Κι αυτό γιατί μπορεί οι προτάσεις του στούντιο να πέτυχαν να εξανθρωπίσουν μέσα στα τόσα χρόνια της απόλυτης κυριαρχίας του, παιχνίδια, ψαράκια και μπαμπούλες, εδώ όμως που το υποκείμενο έχει καρδιά μοτόρι, φαίνεται πως χρειαζόταν λίγο περισσότερη έμπνευση στις ιδέες για να επιτευχθεί πλήρως το άριστο. Διότι μπορεί οι περιφερειακοί τύποι που περιβάλλουν τον Κεραυνό, από τον Μπάρμπα μέχρι τον Λουίτζι να έχουν αναλυθεί άρτια ως χαρακτήρες, εκείνη του Μακ Κουίν όμως παραμένει ακόμη ανολοκλήρωτη, πέραν του προφανούς σπουδαίου των επιτευγμάτων και των τίτλων του. Θα περίμενε δηλαδή κανείς από έναν τέτοιο ρέκορντμαν πρωταθλημάτων, να μοιάζει πολύ πιο αποφασιστικός στις κρίσιμες στιγμές, όταν τα ερωτηματικά πέφτουν βροχή για το αν θα παραμείνει στο ματς (συνολικά) ή θα σημάνει τέλος σε μια πορεία νικών.

Το Cars 3 ακολουθεί πιστά τις προσταγές των έτερων σίκουελς της φίρμας, προχωρώντας σημαντικά το στόρι προς τα εμπρός, δίνοντας αφορμή για ακόμη ένα (τουλάχιστον) τσάπτερ στο κοντινό μέλλον, καθώς δεν είναι λίγα τα μέτωπα που αφήνει ανοιχτά στο φινάλε του. Εννοείται πως οι πρώτοι φορά θεατές των επιδέξιων προσπερασμάτων της καλογυαλισμένης βολίδας, θα μείνουν με το στόμα ορθάνοιχτο, από την ταχύτητα, την πολυχρωμία, την αφέλεια, το πάθος των ηρώων. Αυτό άλλωστε είναι το βασικό στοιχείο που έκανε από την πρώτη στιγμή τον Μακ Κουίν να ξεχωρίσει, εκείνη η λάμψη ενθουσιασμού που δημιουργεί στην θωριά του στα δεκάχρονα ματάκια. Όσο για εκείνους τους ορφανιούς ενήλικες της πλατείας, που βρίσκονται ενδιάμεσα στο να κρατά το χέρι τους στο σινεμά πιτσιρικάκι (από μπαμπάς - παππούς, που λένε) ενδεχόμενα μια μελαγχολία να πέσει βαρύτερη στην ψυχή. Θρυλικές ήταν οι ημέρες, ρε φίλε. Και πάνε πέρασαν...

Αυτοκίνητα 3 (Cars 3) Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 15 Ιουνίου 2017 από την Feelgood Ent.
Περισσότερα... »



Ελληνικό Box Office 15 - 18 Ιουνίου 2017 by OPTOMA


Φιλμ
Διανομή
Wks Αίθουσες
4ήμερο Ελλάδας
Σύνολο Ελλάδας
1
Cars 3
Feelgood Ent.
1
202
51.698
51.698
2
The Mummy
UIP
1
144
31.702
31.702
3
Wonder Woman
Tanweer
2
78
19.333
86.248
4
Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales
Feelgood Ent.
4
45
11.065
279.082
5
Baywatch
UIP
3
13
3.541
40.883
6
Alibi.com
Odeon
1
28
1.954
1.954
7
Radin!
Rosebud 21
2
21
1.683
16.262
8
The Boss Baby
Odeon
11
21
1.528
144.259
9
Lasciati Andare
Danaos Films
1
7
1.201
1.201
10
The Lost City Of Z
Spentzos Films
2
6
959
6.740


Περισσότερα... »