Με τον μπαμπά ή την μαμά; 2 (Papa ou maman 2) PosterΜε τον μπαμπά ή τη μαμά; 2

του Martin Bourboulon. Με τους Laurent Lafitte, Marina Foïs, Alexandre Desrousseaux, Jonathan Cohen, Sara Giraudeau, Anna Lemarchand, Achille Potier, Judith El Zein, Nicole Garcia


Χωρίστε ρε παιδιά να τελειώνουμε...
του zerVo (@moviesltd)

Δεν χωράει πλέον καμία αμφιβολία, πως οι Γάλλοι οι φίλοι μας, ακολουθώντας την παλιά καλή συνταγή που πρώτοι οι Γιάνκηδες δίδαξαν, οτιδήποτε μπορεί ενδεχομένως να αποτελέσει σημαντική εμπορική επιτυχία στα μέρη τους, θα το τραβήξουν όσο πάει, θα το ξεχειλώσουν, επιζητώντας να τιγκάρουν ακόμη περισσότερο τα ήδη κατάμεστα, κινηματογραφικώς, ταμεία τους. Καλή, κακή, αριστουργηματική ή μέτρια να είναι η ταινία, άπαξ και καβαντζώσει τρία - τέσσερα εκατομμύρια μπιλιέτα στα ντόπια box, θα το αποκτήσει το (ένα τουλάχιστον) σίκουελ της, θέλει δεν θέλει, ώστε πριν κοπάσει ο ντόρος της, να επαναληφθεί πιθανότατα το τζακ ποτ και άπαντες να τρίβουν τα χέρια τους. Κανόνα από τον οποίο δεν διαφεύγει η περίπτωση του Papa Ou Maman, μιας κάκιστης σε εξοργιστικό βαθμό προπέρσινης κομεντί, που σε χρόνο dt απέκτησε αδελφάκι και εννοείται σερβίρεται στις καλοκαιρινές μας αίθουσες για χαλαρό ορντέβρ. Μακρυά. Κι αγαπημένοι...

Με τον μπαμπά ή την μαμά; 2 (Papa ou maman 2) Wallpaper
Από δω το φέρανε από κει το πήγανε, εντέλει ο Βενσάν, επιτυχημένος μαιευτήρας και η Φλοράνς, ικανότατη πολιτικός μηχανικός, τα χώρισαν τα τσανάκια τους. Ο μια φορά κι έναν καιρό ευτυχισμένος, γάμος τους διαλύθηκε, όπως το επεδίωξαν μετά μανίας και πλέον ζουν χωριστά ο ένας από τον άλλο, πιστεύοντας πως οι ολοήμεροι τσακωμοί τους έλαβαν τέλος. Κάτι που εκ των πραγμάτων δεν είναι εφικτό, αφού τα καινούργια τους σπίτια, όπου ο καθείς διαμένει με το καινούργιο του αμόρε, βρίσκονται απέναντι - απέναντι, όχι μόνο στην ίδια γειτονιά, αλλά και στον ίδιο δρόμο, προκειμένου τα παιδάκια τους, να ξεπεράσουν όσο πιο ανώδυνα γίνεται το σοκ του γονικού χωρισμού, έχοντας, πιο κοντά τους δεν γίνεται, τον μπαμπά ή την μαμά, οποιαδήποτε στιγμή τους αναζητήσουν.

Κατάσταση που μοιάζει με ανισόρροπη στα μάτια των συγγενών και των φίλων, που γνωρίζουν το χωρίς ίχνος προσέγγισης, παρελθόν του αντρόγυνου, ειδικά από την στιγμή που με εκείνον συμβιώνει η ομορφούλα και σέξι πιτσιρίκα, Μπενέ και με εκείνην ο γοητευτικός και χαρισματικός Εντουάρ, ένας αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος, χάρη στις χρυσοφόρες επενδύσεις του στο διαδίκτυο. Καινούργιοι δεσμοί, που λογικά, θα ξυπνήσουν την σπίθα της ζήλιας στις καρδιές των πρώην, ώστε να αναζητήσουν ο καθένας από την μεριά του, να βρουν τις τους λείπει και το τσακισμένο στεφάνι τους, το έψαξε και το βρήκε αλλού...

Εκτιμώ πως θα ήταν κομματάκι δύσκολο, έως και ακατόρθωτο, το σίκουελ της γλαφυρών καταστάσεων έμπνευσης του σκηνοθέτη / σεναριογράφου Martin Bourboulon, να είναι υποδεέστερο από τον ορίτζιναλ προκάτοχο του. Εκεί που οι εκνευριστικοί όσο δεν παίρνει παιδιόθεν εραστές, έκαναν ότι περνά από το χέρι τους για να βασανίσουν τα φουκαριάρικα τα παιδάκια τους, που δίχως να φταίνε σε τίποτα, αναγκάστηκαν να βρεθούν στο μέσον του ηλίθιου πεδίου μάχης. Όχι ότι στην συνέχεια αλλάζουν και πάρα πολλά πράγματα, αφού είναι εμφανές σε κάθε κοινή εμφάνιση στο καρέ της Φλο και του Βενς, πως η ερωτική σπίθα μέσα τους παραμένει άκαυστη, η αυτοκαταστροφική τους μανία, ο άκρατος εγωισμός και η ανεξήγητα ανεύθυνη στάση τους, όμως, προκαλεί το αναμεταξύ τους χάος. Τουλάχιστον τα πιτσιρίκια, που έχουν μεγαλώσει στο μεταξύ, δεν παίζουν τον ρόλο του μπαλακιού, σαν την πρώτη φορά, τότε που το θέαμα υπήρξε προκλητικά απωθητικό.

Όχι όμως κι από την άλλη μεριά, πως υπάρχει και κανένα σημείο προσέγγισης, αφού για κάθε βήμα μπροστά, οι τραβάτε με κι ας κλαίω χωρισμένοι, επιχειρούν και μια δεκαριά πίσω, έτσι, μόνο και μόνο για να προβοκάρουν το ex έτερον ήμισυ. Οπότε ούτε ετούτο το δεύτερο μέρος, μπορεί να σταθεί έστω και σαν φάρσα στην θωριά ενός απλώς ορθολογικά σκεπτόμενου θεατή, που πολύ σύντομα θα βαρεθεί με τις επαναλαμβανόμενες ζηλοφθονικές κρίσεις του ντουέτου και θα καρτερεί υπομονετικά να πέσουν οι παντελώς προβλέψιμοι, τίτλοι τέλους. Ακριβή για τα μέτρα της φραντσέζικης κωμωδίας παραγωγή, που εξαντλεί όμως όλο της τον προυπολογισμό στα εξωτερικά ντεκόρ και το αναίτια πολυπληθές καστ, το οποίο συνθέτει μια ομήγυρη πλήρως αδιάφορη και άδεια, πιο κενή και από τις ματαιοδοξίες των ηρώων της.

Που στο πανί ζωγραφίζουν ο βγαλμένος από την Comedie Francaise, φωτογενής Laurent Lafitte και η εκρηκτική ξανθιά μετρ των ερωτικών σκηνών του σύγχρονου τρικολόρ σινεμά (αλλού, όχι εδώ) Marina Fois, σπαταλώντας χωρίς ουσία το γνώριμο ταλέντο τους. Εννοείται πως κι οι δύο τα έχουν καταφέρει στην καριέρα τους, πολύ καλύτερα σε δραματικούς ρόλους, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει πως στερούνται φλέβας κωμικής, αφού ποτέ δεν τους δίνει την ευκαιρία να την αναδείξουν, αυτό το ρυθμικό μεν, αλλά και τόσο ασήμαντο σε ζουμί ταινιάκι, που έχει για θέμα του, την προαιώνια πάλη των φύλων.

Με τον μπαμπά ή την μαμά; 2 (Papa ou maman 2) Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 22 Ιουνίου 2017 από την Spentzos Films

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική