Τι είναι αυτό? Αυτό λέγεται φωτιά! Με μια περιπέτεια προϊστορικών διαστάσεων συνεχίζει το εξαιρετικά δημοφιλές animation ταξίδι της η Dreamworks, ακολουθώντας τα χνάρια του How To Train Your Dragon, που υπήρξε μια από τις πλέον ανέλπιστες επιτυχίες της μέχρι στιγμής πορείας της στο genre. Τίτλος της The Croods και στην ουσία πρόκειται για μια θεματική επιστροφή στην παλαιολιθική εποχή εκεί που η περιορισμένη να διαβιώνει απλώς μέσα στην σκοτεινή σπηλιά της, φαμίλια των Κρουντς, κατόπιν μιας έντονης σεισμικής δραστηριότητας, θα βρεθεί στον πραγματικό κόσμο, έχοντας πλήρη άγνοια για το πως θα αντιμετωπίσει τους νέους κινδύνους. Η παρουσία ενός δραστήριου πιτσιρικά, του Γκάι, πιο πολύ θα δυσκολέψει παρά θα διευκολύνει την αλλοπρόσαλλη οικογένεια. Επιστροφή στην δημιουργία για τον χαρισματικό Chris Sanders, που εδώ έχει την αρωγή του στενού του συνεργάτη Kirk DeMicco αλλά και του πολυτάλαντου Monty Python, John Cleese στην οργάνωση της παραγωγής, σε ένα πολύχρωμο παραμύθι γεμάτο δράση αλλά και πανέξυπνο χιούμορ, όπως αποκαλύπτει και το ρυθμικότατο και πιασάρικο τρέιλερ. Παγκόσμια πρεμιέρα, με πανύψηλες φιλοδοξίες για την παρέα των πρωτόγονων - φυσικά και σε 3D - την πρώτη ημέρα του Μάρτη του 2013.


Ελπίδες για μια εξαιρετική εμπορική πορεία της ταινίας, που το στούντιο στηρίζει και στην παρουσία στο φωνητικό καστ, μερικών σούπερ αστέρων του Χόλιγουντ, αρχής γενομένης από τον Ryan Reynolds, που εδώ υποδύεται τον νεαρό - κλειδί της υπόθεσης, αλλά και τους Nicolas Cage, Catherine Keener, Emma Stone, Clark Duke και την Cloris Leachman, που υποδυόμενη την γιαγιά, ήδη έχει κλέψει την παράσταση!

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 18 Απριλίου 2013!


Περισσότερα... »


Χρόνια πριν, ο Johnny Depp μαζί με τον χαρισματικό Terry Gilliam σχεδίασαν την περίπτωση μιας ταινίας βασισμένης στον μύθο του Δον Κιχώτη, με τον τίτλο The Man Who Killed Don Quixote, σε μια φανταστική προέκταση του κλασσικού έργου του Θερβάντες. Το πρότζεκτ ναυάγησε στην γένεση του, καθώς διάφορα ακραία περιστατικά κατά την διάρκεια του pre production το οδήγησαν σε οριστική αναβολή. Ο Monty Python έκτοτε πάλεψε να το ξαναζωντανέψει, έχοντας την βοήθεια διαφόρων στούντιος, ανεπιτυχώς, μόλις σήμερα όμως, ο έτερος εμπνευστής της διασκευής, εκλεκτός κύριος Depp και η εταιρεία του, ήρθαν σε συμφωνία με την Disney για την δημιουργία μιας ταινίας που θα αποτελεί μια μοντέρνα αναβίωση του θρυλικού ήρωα. Απόφαση που αποτελεί απόρροια της εξαιρετικά επιτυχημένης συνεργασίας του σούπερ αστέρα με την σπουδαία μπράντα, κατόπιν των τεσσάρων Πειρατών της Καραϊβικής (κι ενός πέμπτου που ήδη είναι στα σκαριά) αλλά και του Lone Ranger που εντός ολίγου θα κάνει την επίσκεψη του στις αίθουσες. Το σενάριο του ατιτλοφόρητου ακόμη πλάνου έχουν αναλάβει να συγγράψουν οι Steve Pink και Jeff Morris, ενώ σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο ίδιος ο Depp θα κρατήσει έναν πρωταγωνιστικό ρόλο, κάτι που ακόμη πάντως δεν έχει επιβεβαιωθεί.

Περισσότερα... »


Είχα την αμυδρή ελπίδα πως το πρότζεκτ θα είχε ξεχαστεί σε κάποια συρτάρια, αφού κατόπιν την εξαγγελίας του, πριν από ενάμισι περίπου χρόνο, δεν είχε κινηθεί ούτε φύλλο γύρω από την περίπτωση του. Να που όμως οι παραγωγοί της τρίτης μεταφοράς της γκανγκστερικής περιπέτειας Σημαδεμένος (Scarface) - μετά την πρώτη του Howard Hawks και την δεύτερη του Brian De Palma - στην μεγάλη οθόνη, Martin Bregman (που υπήρξε επίσης συμπαραγωγός της εκδοχής του 1983) και Marc Schmuger όχι μόνο συνεχίζουν για τα καλά το πλάνο τους, αλλά έδωσαν στην δημοσιότητα και τις πρώτες πληροφορίες γύρω από την θεματική του ριμέικ. Σύμφωνα με αυτές και όπως επιτάσσει η παράδοση, ο Σημαδεμένος, είναι και πάλι μετανάστης, όχι Ιταλικής καταγωγής όπως συνέβη την πρώτη φορά, ούτε Κουβανός όπως είδαμε στην δεύτερη αλλά Μεξικανός. Και φυσικά ξεκινώντας εκ του μηδενός, θα αναρριχηθεί μία προς μία τις βαθμίδες, ωσότου να εξελιχθεί σε βαρόνο των καρτέλ ηρωίνης, για τα οποία η χώρα του φημίζεται, ως γνωστόν. Μόνη ελπίδα, προκειμένου να μην καταστραφεί ο μύθος των δύο προηγούμενων βερσιόν του Scarface, είναι το σχέδιο να αναλάβει ένας σημαντικός σκηνοθέτης, που είναι πιθανόν να βοηθήσει στην οργάνωση μιας, τουλάχιστον αξιοπρεπούς, διασκευής, στα χνάρια εκείνων με τον Paul Muni και τον Al Pacino.

Περισσότερα... »

Ένας ήχος περιγράφει το ροκ ν ρολ. Ένα στούντιο του έδωσε στέγη. Ένα όνειρο ένωσε τους δυο τους για πάντα... Αφιερωμένο στην ιστορία ενός από τους πλέον φημισμένους τόπους καταγραφής μουσικής, το διαβόητο στούντιο της Sound City, που το κατώφλι του πέρασαν μυθικές μορφές του πενταγράμμου, είναι το ντοκιμαντέρ που υπογράφει ο για πρώτη φορά σκηνοθέτης, ηγέτης των Foo Fighters και ντράμερ των Nirvana, Dave Grohl. Μια ιδέα που ξεκίνησε στο μυαλό του μουσικού την στιγμή που αγόρασε σε εκποίηση την θρυλική κονσόλα Neve 8028, πάνω στην οποία κατέγραψαν τις νότες τους, από το 1972 που ξεκίνησε την δράση της, ονόματα όπως Neil Young, Fleetwood Mac, Tom Petty, Cheap Trick, Guns and Roses, Fear, Nirvana, Rage Against the Machine, Nine Inch Nails και Metallica.

Όλες αυτές οι μορφές της ροκ μουσικής παρελαύνουν από τις εικόνες του φιλμ, αφήνοντας ο καθένας την εμπειρία του από τις ηχογραφήσεις σαράντα ετών στους χώρους του πιο ονομαστού στούντιο της Αμερικής, όπως αποκαλύπτει και το προωθητικό, ρυθμικό τρέιλερ της ταινίας - ντοκουμέντο για κάθε μουσικόφιλο.


Το Sound City θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στα πλαίσια του Φεστιβάλ Sundance 2013, που ξεκινά στις 17 Ιανουαρίου, διαγωνιζόμενο στην κατηγορία Ντοκιμαντέρ.

Περισσότερα... »


Sundance Film Festival
Park City, Utah 17 - 27 Ιανουαρίου 2013

Δεκαοκτώ σημαντικές πρεμιέρες περιλαμβάνει το πιο εμπορικό των τμημάτων του φεστιβάλ του Σάντανς που θα διεξαχθεί στα μέσα του Γενάρη στην όπως συνήθως παγωμένη γωνιά της Γιούτα, το Παρκ Σίτι. Ταινίες κατά βάση ανεξάρτητης αμερικάνικης κοπής, που όμως ήδη έχουν δημιουργήσει ήδη αίσθηση στο κοινό που τις περιμένει με αδημονία, καθώς φέρουν τις υπογραφές σπουδαίων σκηνοθετών, αλλά και περιλαμβάνουν σημαντικότατα ονόματα μεταξύ των μελών του καστ τους. Έτσι από το χιονισμένο Σάντανς θα παρελάσουν σκηνοθέτες του επιπέδου των Jane Campion, Richard Linklater, Drake Doremus, Anne Fontaine, Michael Winterbottom, αλλά και πρωταγωνιστές του αστρικού διαμετρήματος των Nicole Kidman, Ethan Hawke, Steve Carell, Joseph Gordon Levitt, Naomi Watts, Adam Scott, Guy Pearce, Robin Wright, Ed Harris, Elizabeth Olsen, Julianne Moore, Scarlett Johansson και Holly Hunter. Σπουδαία συνύπαρξη, που αφορά συνολικά στις παρακάτω δημιουργίες:


A.C.O.D.
Σκηνοθεσία - Stuart Zicherman, Σενάριο - Ben Karlin, Stuart Zicherman, Καστ - Adam Scott, Richard Jenkins, Catherine O'Hara, Amy Poehler, Mary Elizabeth Winstead, Clark Duke.

Ο Κάρτερ είναι ένας ενήλικος που έχει πλέον ξεπεράσει το σύνδρομο του παιδιού χωρισμένης οικογένειας. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζει. Μέχρι την στιγμή που πληροφορείται πως η περίπτωση του αποτελεί μέρος μιας μελέτης διαζυγίων, οπότε και θα αναλάβει να αποκαλύψει το χαοτικό, οικογενειακό του παρελθόν.


Before Midnight
Σκηνοθεσία - Richard Linklater, Σενάριο - Julie Delpy, Ethan Hawke, Richard Linklater, Καστ - Ethan Hawke, Julie Delpy, Xenia Kalogeropoulou, Ariane Labed, Athina Rachel Tsangari, Seamus Davey-Fitzpatrick.

Ο Τζέσι και η Σελίν εννιά χρόνια μετά την τελευταία τους συνάντηση, βρίσκονται και πάλι κοντά, κάπου στην Ελλάδα. Δυο δεκαετίες κατόπιν της μοιραίας πρώτης τους συνάντησης στο τρένο για την Βιένη. Λίγο πριν το ρολόι κτυπήσει μεσάνυκτα, θα γίνουμε και πάλι μέρος της ιστορίας τους.


Big Sur
Σκηνοθεσία, Σενάριο - Michael Polish, Καστ - Jean-Marc Barr, Kate Bosworth, Josh Lucas, Radha Mitchell, Anthony Edwards, Henry Thomas.

Αδυνατώντας να αντιμετωπίσει το απαιτητικό του κοινό και δίχως να καταφέρνει να ελέγξει τον προχωρημένο του αλκοολισμό, ο ποιητής Τζακ Κερουάκ θα αναζητήσει την ηρεμία του κάνοντας διακοπές στο Καλιφορνέζικο τουριστικό θέρετρο του Μπιγκ Σουρ, ένα μέρος όπου θα αποκαλυφθεί η ψυχική και σωματική του φθορά.


Breathe In
Σκηνοθεσία - Drake Doremus, Σενάριο - Drake Doremus, Ben York Jones, Καστ - Guy Pearce, Felicity Jones, Amy Ryan, Mackenzie Davis.

Όταν μια νεαρή φοιτήτρια, από το πρόγραμμα ανταλλαγής σπουδαστών, φτάνει σε μια μικρή πόλη στα βόρεια της Νέας Υόρκης, θα έρθει αντιμέτωπη με την κρίση που περνά η οικογένεια που την φιλοξενεί, εκείνη με τον δυναμικό χαρακτήρα της, όμως, θα αλλάξει τις ζωές των μελών της για πάντα.


Don Jon's Addiction
Σκηνοθεσία , Σενάριο - Joseph Gordon-Levitt, Καστ - Joseph Gordon-Levitt, Scarlett Johansson, Julianne Moore, Tony Danza, Glenne Headly, Rob Brown.

Στο σκηνοθετικό ντεμπούτο του χαρισματικού και πολυτάλαντου JGL, ένας εγωιστής και υπερφίαλος μοντέρνος Δον Ζουάν, σκέφτεται το πως είναι δυνατόν να αλλάξει τις μέχρι τώρα ιδιαίτερες συνήθειες του.


The East
Σκηνοθεσία - Zal Batmanglij, Σενάριο - Zal Batmanglij, Brit Marling, Καστ - Brit Marling, Alexander Skarsgård, Ellen Page, Toby Kebbell, Shiloh Fernandez, Patricia Clarkson.

Χαρισματική εργαζόμενη σε ιδιωτική εταιρία ερευνών, βρίσκεται σε μυστική υπηρεσία προκειμένου να αποκαλύψει μια αναρχική οργάνωση που διεισδύει στα αρχεία μεγάλων επιχειρήσεων. Κατά την διάρκεια της μελέτης της θα νιώσει ιδιαίτερα συναισθήματα για τον χαρισματικό ηγέτη της ομάδας.

The Inevitable Defeat of Mister and Pete
Σκηνοθεσία - George Tillman Jr., Σενάριο - Michael Starrbury, Καστ - Skylan Brooks, Ethan Dizon, Jennifer Hudson, Jordin Sparks, Anthony Mackie, Jeffrey Wright.

Έχοντας αποχωριστεί τις μητέρες τους, δύο νεαρά αγόρια θα βρεθούν ολομόναχα στους δρόμους του Μπρούκλιν, κυνηγημένα από την αστυνομία, δίχως τροφή και χρήματα, έχοντας σαν υποστήριξη μόνον το ένα το άλλο. Μια ιστορία βαθιάς φιλίας, από δύο ανήλικους που στέκονται ενάντια σε όλο τον κόσμο.


jOBS
Σκηνοθεσία - Joshua Michael Stern, Σενάριο - Matt Whiteley, Καστ - Ashton Kutcher, Dermot Mulroney, Josh Gad, Lukas Haas, J.K. Simmons, Matthew Modine.

Η αληθινή ιστορία ενός εκ των πιο σημαντικών επιχειρηματιών στην Αμερικάνικη ιστορία,αφού παρακολουθεί από κοντά τα τριάντα δημιουργικά χρόνια του Στιβ Τζομπς. Ένα ειλικρινές, εμπνευσμένο και προσωπικό πορτρέτο ενός άντρα που είδε τα πράγματα με εντελώς διαφορετικό μάτι.


The Look of Love
Σκηνοθεσία - Michael Winterbottom, Σενάριο - Matt Greenhalgh, Καστ - Steve Coogan, Anna Friel, Imogen Poots, Tamsin Egerton.

Η πραγματική ιστορία του Βρετανού εκδότη περιοδικών ενηλίκων και επιχειρηματία Πολ Ρέιμοντ. Μια σύγχρονη υπόθεση του Βασιλιά Μίδα, αφού ο Ρέιμοντ εξελίχθηκε σε έναν από τους πλουσιότερους ανθρώπους στο νησί, πληρώνοντας όμως το τίμημα να χάνονται άδικα το ένα μετά το άλλο τα αγαπημένα του πρόσωπα.


Lovelace
Σκηνοθεσία - Rob Epstein, Jeffrey Friedman, Σενάριο - Andy Bellin, Καστ - Amanda Seyfried, Peter Sarsgaard, Hank Azaria, Adam Brody, James Franco, Sharon Stone.

Το Βαθύ Λαρύγγι υπήρξε η πρώτη ταινία πορνό που εξελίχθηκε σε τεράστια εμπορική επιτυχία, προκαλώντας παγκόσμια αίσθηση το 1972 και εκτοξεύοντας στα ύψη την δημοτικότητα της πρωταγωνίστριας του Λίντα Λάβλεις. Χρόνια αργότερα, το κορίτσι της σεξουαλικής επανάστασης αποκαλύπτει μια πιο σκοτεινή εκδοχή του μύθου.


The Necessary Death of Charlie Countryman
Σκηνοθεσία - Fredrik Bond, Σενάριο - Matt Drake, Καστ - Shia LaBeouf, Evan Rachel Wood, Mads Mikkelsen, Rupert Grint, James Buckley, Til Schweiger.

Ταξιδεύοντας στο εξωτερικό ο Τσάρλι Κάντριμαν, θα ερωτευτεί την όμορφη Ρουμάνα Γκάμπι, που η δυσπρόσιτη καρδιά της όμως είναι παγιδευμένη στις ορέξεις του χαρισματικού όσο και βίαιου πρώην της, Νάιτζελ. Καθώς το σκοτάδι του παρελθόντος τυλίγει την νεαρή γυναίκα, εκείνος θα κάνει τα πάντα για να την προστατεύσει και να την κερδίσει.


Prince Avalanche
Σκηνοθεσία , Σενάριο - David Gordon Green, Καστ - Paul Rudd, Emile Hirsch.

Δύο εργαζόμενοι στην κατασκευή του αυτοκινητόδρομου θα περάσουν ολόκληρο το καλοκαίρι του 1988 μακριά από τα σπίτια τους. Το απομονωμένο τοπίο θα εξελιχθεί σε τόπο απρόβλεπτης διαμάχης, καθώς οι δύο άντρες θα έρθουν σε ρήξη τόσο μεταξύ τους, όσο και με τις συζύγους τους που άφησαν πίσω.


Stoker
Σκηνοθεσία - Park Chan-Wook, Σενάριο - Wentworth Miller, Καστ - Mia Wasikowska, Matthew Goode, Dermot Mulroney, Jacki Weaver, Nicole Kidman.

Μετά τον θάνατο τους πατέρα της νεαρής Ίντια, σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα, ο θείος της Τσάρλι θα εγκατασταθεί στο σπίτι της, μαζί με την μητέρα της, Έβελιν. Λίγο μετά την άφιξη του, εκείνη θα αντιληφθεί πως ο μυστηριώδης άντρας έχει κάποιους απώτερους σκοπούς, μα η έλξη που νιώθει για εκείνον θα την κάνει να νιώθει ολοένα και πιο ξετρελαμένη μαζί του.


Sweetwater
Σκηνοθεσία - Logan Miller, Noah Miller, Σενάριο - Andrew McKenzie, Καστ - Ed Harris, January Jones, Jason Isaacs, Eduardo Noriega, Steven Rude, Amy Madigan.

Στα τέλη του 1800 ένας φανατικός θρησκευτικός ηγέτης, ένας δυναμικός Σερίφης και μια πρώην κοινή γυναίκα, ενώνουν τις δυνάμεις τους σε ένα αιματηρό τρίγωνο στις κακοτράχαλες πλαγιές της πολιτείας του Νιου Μέξικο.


Top of the Lake
Σκηνοθεσία - Jane Campion, Garth Davis, Σενάριο - Jane Campion, Gerard Lee, Καστ - Elisabeth Moss, Holly Hunter, Peter Mullan, David Wenham.

Ένα δωδεκάχρονο κορίτσι θα συνταράξει την ηρεμία μιας μικρής κοινότητας, από την στιγμή που θα γίνει γνωστό πως είναι έγκυος, δίχως η ίδια να επιθυμεί να αποκαλύψει το όνομα του πατέρα. Η εξαφάνιση της θα ξεσηκώσει όλα τα μέλη της κωμόπολης στοο να ανακαλύψουν τα ίχνη της.


Two Mothers
Σκηνοθεσία - Anne Fontaine, Σενάριο - Christopher Hampton, Καστ - Naomi Watts, Robin Wright, Xavier Samuel, James Frechevile.

Αυτή η ευαίσθητη ιστορία αγάπης, έρωτα, αναδεικνύει την πραγματική ισχύ της φιλίας καθώς περιγράφει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν δύο επί δεκαετίες φιλενάδες, καθώς η καθεμιά ερωτεύεται με τον κατά πολύ μικρότερο γιο της άλλης.


Very Good Girls
Σκηνοθεσία, Σενάριο - Naomi Foner, Καστ - Dakota Fanning, Elizabeth Olsen, Boyd Holbrook, Demi Moore, Richard Dreyfuss, Ellen Barkin.

Κατά την διάρκεια ενός καυτού καλοκαιριού στην Νέα Υόρκη, δύο νεαρές και ανέμελες έφηβες ερωτεύονται τον ίδιο άντρα και καταλαβαίνουν πως η ζωή δεν είναι τόσο απλή και ασφαλής όπως αρχικά είχαν νομίσει.


The Way, Way Back
Σκηνοθεσία, Σενάριο - Nat Faxon, Jim Rash, Καστ - Steve Carell, Toni Collette, Allison Janney, Sam Rockwell, Maya Rudolph, Liam James.

Ο 14χρονος Ντάνκαν, βρίσκεται μπροστά σε μια ιδιαίτερη πρόκληση κατά την διάρκεια των θερινών του διακοπών, καθώς γίνεται φίλος με τον παράξενο ιδιοκτήτη ενός υδάτινου πάρκου, αλλά και με τους μυστηριώδεις άντρες που εργάζονται κάτω από τις προσταγές του.
Περισσότερα... »



by gaRis

Amour for Brave Gatekeepers

> When you know your film, when you really know a thing or two about cinema, this is the part of oscar predictions you are here for. Cause right there lies the difference between having your favourite film in mind and fantasizing about a Return of the King or Titanic –kind of sweep and actually siting the technical marvels, giving them their due credit. On the top of that, Best Foreign Language Film, Best Documentary Feature and Best Animated feature dare me to argue that they include the finest in cinema amongst every category, surpassing the quality of most feature films, the Best Picture contenders notwithstanding. In fairness, admittedly this line-up of awards consideration- worthy films is uncommonly strong, while, especially in the Best Animated feature category, we are not having a great year. On the contrary, Best Foreign Language film is densely populated with outstanding films, particularly French speaking, lest we forget The Artist’s unprecedented triumph last year, which funnily enough, the only French element missing was the (French) language.

> As it pertains to the Best Documentary bunch, we are experiencing the aftermath of the Michael Moore populist era (which by the way I overwhelmingly support), when there were independent docs that crossed the boundaries of wide appeal and competed neck and neck with major studio releases. However, you can spot some really moving work, such as the unbelievably suspenseful The Imposter, the harrowingly arresting The Invisible War and the 70mm -iconoclast Samsara. Back to the animated genre, Pixar’s Brave has been a huge disappointment, inexcusably backed by the studio’s film critics aficionados as “feminist” or “ingeniously scripted” in depicting a fragile mother-daughter relationship. In another year, had Tim Burton’s stocks in the Hollywood market been high, Frankenweenie should knock it out of the park. Alas, it’s a Pixar’s world and despite The Avengers  style Rise of the Guardians stunning visuals, seems like only a Paranorman shocker could spoil Brave’s party.

Amour remains a conundrum in this oscar race and yes, I’m not excluding its considerable chance in the Best Picture, Best Original Screenplay and Best Actress Categories. That being argued, I still can’t figure out how Hanneke’s superior White Ribbon lost in 2009, although backed with a Cinematography nomination too. My well tested theory suggests that, if he lands a screenplay nom, he has this in the bag, A Separation style. So Austria is the favourite, when France had a fine selection of films to submit from Rust and Bone to Holy Motors, ending up with the TWC- distributed The Intouchables. Romania (“Beyond the Hills” by Palm D’ Or winner Cristian Mungiu lost to Amour this year, grabbing Best Screenplay Prize) and South Korea “Pieta” (by acclaimed director Ki-duk-Kim, the film which infamously snatched The Master s Golden Lion in Venice) are waiting in the wings, ready for a major upset. I can’t stress enough how unpredictable this category has perennially been. So let’s just give it a go:



Best Animated Feature
Brave
Rise of the Guardians
Paranorman
Frankenweenie
Wreck-it Ralph
Hotel Transylvania
Zarafa
The Painting

Best Documentary Feature
The Gatekeepers
Searching for Sugar Man
The Imposter
Ai WeiWei: Never Sorry
The Invisible War
Queen of Versailles

Best Foreign Language Feature
Austria -Amour
France - The Intouchables
South Korea – Pieta
Romania -Beyond the Hills
Denmark – A Royal Affair
Mexico –After Lucia
Iceland – The Deep
Chile – No
Greece – Unfair World
Norway – Kon- Tiki

Best Cinematography
The Master
Beasts of the southern Wild
Life of Pi
Django Unchained
The Hobbit: An Unexpected Journey
Lincoln
Skyfall
Les Miserables

Best Costume Design
Anna Karenina
Cloud Atlas
Snow White and the Huntsman
Les Miserables
Hobbit: An Unexpected Journey
Lincoln
Django Unchained
A Royal Affair

Best Film Editing
Zero Dark Thirty
Argo
Les Miserables
The Master
Lincoln
Silver Linings Playbook
Django Unchained
Life of Pi

Best Makeup and Hairstyling
Cloud Atlas
Les Miserables
Men in Black 3
Hobbit: An Unexpected Journey
Lincoln
Anna Karenina

Best Original Score
The Master
Beasts of the southern Wild
Life of Pi
Lincoln
Hobbit: An Unexpected Journey
Argo
The Dark Knight Rises
Cloud Atlas

Best Production Design
Lincoln
Les Miserables
Anna Karenina
The Hobbit: An Unexpected Journey
The Master
Life of Pi
Cloud Atlas
Argo
The Dark Knight Rises

Best Sound Editing
The Dark Knight Rises
Skyfall
Les Miserables
Zero Dark Thirty
Django Unchained
The Avengers
Lincoln
Life of Pi
The Impossible
The Hobbit: An Unexpected Journey

Best Sound Mixing
Les Miserables
The Dark Knight Rises
Skyfall
The Avengers
Zero Dark Thirty
The Impossible
The Hobbit: An Unexpected Journey
The Amazing Spiderman
Flight

Best Visual Effects
Life of Pi
Cloud Atlas
The Hobbit: An Unexpected Journey
The Amazing Spiderman
The Avengers
Prometheus
The Dark Knight Rises
Skyfall

NOMINATIONS TALLY (more than 1 per film)
The Master: 10
Lincoln: 9
Les Miserables: 8
Beasts of the southern Wild: 6
Zero Dark Thirty: 6
The Hobbit: An Unexpected Journey: 6
Silver Linings Playbook: 5
Life of Pi: 5
Django Unchained: 5
Argo: 4
Amour: 3
The Sessions: 3
Cloud Atlas: 3
The Dark Knight Rises: 2
Anna Karenina: 2
Skyfall: 2
The Avengers: 2

CLICK HERE for Episode 1

gaRis
Περισσότερα... »

The Hobbit: An Unexpected Journey
Directed by Peter Jackson. With Ian McKellen, Martin Freeman, Richard Armitage, James Nesbitt, Ken Stott, Cate Blanchett, Ian Holm, Christopher Lee, Hugo Weaving, Elijah Wood, Andy Serkis


A Taste of our Future

by gaRis (@takisgaris)

Wait a minute; I really feel we are missing the point now. What do you mean you don’t get what I’m exactly suggesting here; apparently you are not familiar with my 60fps writing speed. But seriously, oscar ruminations aside, I am eager to argue that The Hobbit, first part of the least necessary sci – fi trilogy ever existed, Star Wars prequeliad notwithstanding of course, is indeed the cinematic event of the year, if not the last decade, for all the wrong reasons, or reversely for all the actually legit ones, if you really care about what you see when it comes down to the very essence of the film experience as a whole. Tolkien fans (and you surely surpass all other tribes, Harry Potter evangelists included) please beware: This is not a critique for you or your beloved opus. The skyhigh opening weekend which will top at $100M is enough justification for Peter Jackson and Co’s argument that this trilogy, nine years after the Return of The King’s sweep is what audience really needed. I am impressed that Jackson is not planning already the next meta-quel trilogy, in the George Lucas footprints. This is a franchise in its most ostensible fashion. But I couldn’t care less. All that fascinates me here is the 48fps.

48 frames per second is a great leap toward the ultimate viewing experience, which is the 60fps. So here’s a taste of our future; pls spare me the talk about Bilbo Baggins, Dwarf Kindom of Erebor, Goblins, Orcs, Wargs and Thorin Oakenshield. We may discuss the best scene ever in all four films combined, the infamous Baggins-Gollum cave encounter, where the- ring -that -rules- them -all changes possessor. See how Gollum is shot, framed and moves onscreen. He is real. It’s primarily about Andy Serkis charisma to be the character obviously, then again it’s more than this; it’s a different medium now, for there’s so much more than meets the eye in the 24fps. In the grand scheme of things, Hobbit is a rollercoaster ride; Vacuous as much as sensational. Guillermo Del Toro’s plasticized glory all over the place with Peter Jackson acting more as a producer than a director. No scene is left out in the editing room. It takes 2 ½ hours to finish the prologue of a roughly 600 paged book. The tongue-in-cheek (if you felt that in Skyfall, multiply it by ten times in Hobbit) dialogue, the epitome of self-indulgence which serves the unapologetic fan.

Conclusion: I opted for the 48fps 3D viewing experience, surrounded by cosplaying young adults, who would frequently cheer and applaud as if it were a live stage play. My eyes were crossed very early at about 30 minutes in. All images felt unnaturally printed, between videogame aesthetics and HD TV. But, sorry fellow critics, this was real. When you have lived 40 years in the dimness of a poorly lit dungeon, a shining light can blind you forever when it catches you off guard. So here it comes now: Jackson delivered a meaningless, monstrous joyride, being yet a very important precedence for cinema’s present and definitely near future. This Unexpected Journey joins Avatar in the realm of high stakes filmmaking, gazing the fierce dragon of our visual laziness in the eye, grabbing the viewer by the neck to step up and engage in the frenetic commotion of what we call virtual reality. The Hobbit is the milk cow that feeds the sore eye, to the point that it even trumps Life of Pi at the visuals department. Is it a Best Picture pic? Are you kidding me? It’s a bad one; But equally important to anything else on the silver screen this year.






World Premiere: 12 December 2012
Περισσότερα... »


Κάποιες εντυπωσιακές εκπλήξεις περιελάμβανε η ανακοίνωση της λίστας των ντοκιμαντέρ, που μπαίνουν στην τελική ευθεία μέχρι την ανάδειξη της πεντάδας που θα συναγωνιστεί για το χρυσό φετινό Όσκαρ. Κι αυτό διότι από τις δεκαπέντε που η Ακαδημία επέλεξε ως τις επικρατέστερες, απουσιάζουν δύο, που ήδη έπαιζαν ως φαβορί για την τελική επικράτηση, το The Central Park Five, που μόλις σήμερα ανακηρύχθηκε ως το κορυφαίο κατά την άποψη των κριτικών της Νέας Υόρκης, αλλά και το West Of Memphis, που τόσο ντόρο προκάλεσε στην πρώτη του προβολή στο Sundance με την συγκλονιστική θεματική που περιγράφει. Αντίθετα στην δεκαπεντάδα βρίσκονται τόσο το How To Survive A Plague, που αποτελεί ένα χρονικό της εξέλιξης του ιού HIV, το πολυδιαφημισμένο The Invisible War, φυσικά το καταπληκτικό The Imposter, το This Is Not A Film του Panahi, αλλά και το Searching For Sugar Man, τίτλοι που αποτελούν και τα φαβορί για τις nods που θα επιλέξουν από σήμερα μέχρι και τις 10 του Γενάρη, τα μέλη της AMPAS. Η δεκαπεντάδα:

Ai Weiwei: Never Sorry (Never Sorry LLC)
Bully (The Bully Project LLC)
Chasing Ice (Exposure)
Detropia (Loki Films)
Ethel (Moxie Firecracker Films)
5 Broken Cameras (Guy DVD Films)
The Gatekeepers (Les Films du Poisson, Dror Moreh Productions, Cinephil)
The House I Live In (Charlotte Street Films, LLC)
How to Survive a Plague (How to Survive a Plague LLC)
The Imposter (Imposter Pictures Ltd.)
The Invisible War (Chain Camera Pictures)
Mea Maxima Culpa: Silence in the House of God (Jigsaw Productions in association with Wider Film Projects and Below the Radar Films)
Searching for Sugar Man (Red Box Films)
This Is Not a Film (Wide Management)
The Waiting Room (Open'hood, Inc.)

Περισσότερα... »

Η επανασύνδεση του ζεύγους των συμπρωταγωνιστών του αξέχαστου Coenικού Big Lebowski, δεν έχει την παραμικρή σχέση με την σουρεαλιστική υπόθεση που έλαβε χώρα μια φορά κι έναν καιρό κάτω από τον καυτό ήλιο της Καλιφόρνιας. Αντιθέτως, ο μεγάλος Jeff Bridges και η έμπειρη Julianne Moore, συναντιούνται ξανά στα πλάνα μιας επικής περιπέτειας φαντασίας - και εποχής - το The Seventh Son, που υπογράφει ο Ρώσος Sergei Bodrov, διασκευάζοντας στην μεγάλη οθόνη το παραμύθι του Joseph Delaney, The Last Apprentice. Εκεί που ο πρώτος θα υποδυθεί τον μάγο - συμβουλάτορα - μέντορα -διδάσκαλο Σπουκ και εκείνη την κακίστρω μάγισσα Μάδερ Μάλκιν, ορίζοντας έτσι μια από τις αναμενόμενες (και υποκριτικά) κόντρες της ερχόμενης κινηματογραφικής σεζόν. Κεντρικό πρόσωπο της ιστορίας είναι ο Τόμας, ο Έβδομος γιος, ενός Έβδομου γιου, που εθελοντικά θα βρεθεί στο πλευρό ενός ικανότατου και πεπειραμένου, προκειμένου στο πλάι του να μάθει όλες τις τεχνικές της μαγείας, ώστε να αντιμετωπίσει με επιτυχία την κάθε σατανική πρόκληση. Δύσκολα θα περίμενε πως τόσο σύντομα θα βρεθεί ενώπιος ενωπίω με έναν πανίσχυρο εχθρό όπως η διαβολική Μάλκιν, την οποία καλείται πλέον να εξολοθρεύσει για το καλό ολόκληρης της χώρας του.

Στις πρώτες εικόνες, φυσικά κυρίαρχο ρόλο κατέχουν οι δύο αναγνωρισμένοι αστέρες, καθώς και ο Ben Barnes, που ξεπήδησε από τις περιπέτειες της Narnia, για να κερδίσει εμπειρίες στα Dorian Gray και Easy Virtue, μα ακόμη δεν έχει καταφέρει να εξελιχτεί στον ζεν πρεμιέ που θα περίμενε ο πλανήτης Χόλιγουντ. Το The Seventh Son θα κάνει πρεμιέρα στις αμερικάνικες αίθουσες στις 13 Οκτωβρίου του 2013.

Περισσότερα... »



Ελληνικό Box Office 29 Νοεμβρίου - 2 Δεκεμβρίου 2012 by TOSHIBA


Φιλμ
Διανομή
Wks Αίθουσες
4ήμερο Αθήνας
Σύνολο Αθήνας
4ήμερο Ελλάδας
Σύνολο Ελλάδας
1
Αν...
Village
1
113


98.780
98.780
2
Breaking Dawn Part 2
Odeon
3
57


20.039
275.945
3
Skyfall
Feelgood
5
53


18.990
543.875
4
Cloud Atlas
Odeon
2
25


11.825
38.168
5
Hope Springs
Feelgood
2
24


6.664
25.811
6
Rust And Bone
Seven
1
9


6.559
6.559
7
Rise Of The Guardians
UIP
1
36


4.484
4.484
8
Tinkerbell: Secret Of The Wings
Feelgood
5
25


2.562
48.280
9
Jagten
Seven
4
3


1.984
17.562
10
Ο Θεός Αγαπάει το Χαβιάρι
Feelgood
8
18


1.820
311.894


Περισσότερα... »


Η τεράστια έκπληξη της μεγάλης επιτυχίας της διασκευής του μυθιστορήματος The Best Exotic Marigold Hotel της Deborah Maggoch, όπως την παρουσίασε ο John Madden, δεν άφησε ασυγκίνητη την παραγωγό Fox Searchlight, η οποία άναψε το πράσινο φως για την συνέχεια του. Όλα τα στελέχη του καστ από το πρώτο επεισόδιο θα επιστρέψουν στο σίκουελ - όσα είναι δυνατόν σεναριακά να το πράξουν, δηλαδή η Judi Dench, ο Dev Patel, η Maggie Smith και ο Bill Nighy - αλλά για να τονιστεί ακόμη περισσότερο το νέο ραντεβού, δύο ακόμη πολυβραβευμένα ονόματα προστέθηκαν στο τιμ, το οποίο πλέον φαντάζει πανίσχυρο. Πρόκειται για τον Colin Firth και την Helen Mirren, που αμφότεροι για τον ρόλο του βασιλιά και της βασιλίσσης αντίστοιχα έχουν πανηγυρίσει Όσκαρ ερμηνείας. Στην θέση του σκηνοθέτη αναμένεται να επανέλθει ο Madden και σε εκείνη του σεναριογράφου ο Ol Parker, με τον δεύτερο να μεταφέρει εκτός Ινδίας το σκηνικό της δράσης, ενώ όπως ο ίδιος δήλωσε επιθυμεί και την προσθήκη μιας αμερικανίδας σταρ στο καστ, με τα πρώτα ονόματα που έχουν πέσει στο τραπέζι να είναι εκείνα της Meryl Streep, της Diane Keaton, της Susan Sarandon και την Sigourney Weaver. 

Περισσότερα... »


Όπως ήταν αναμενόμενο ήταν μια πολύ μεγάλη βραδιά για τον Michael Haneke και το Amour, αφού το τελευταίο πόνημα του Αυστριακού σάρωσε τις τέσσερις κυριότερες κατηγορίες των Βραβείων της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου, που απονεμήθηκαν σε μια λαμπερή τελετή, που διοργανώθηκε στο νησί των ιπποτών της Μάλτας. Ο Έρωτας που από πέρσι τον Μάιο παίζει σε πρώτο πλάνο ως η σημαντικότερη δημιουργία της Γηραιάς Ηπείρου για το 2012, μετά την ύψιστη τιμή του Χρυσού Φοίνικα που απέσπασε στις Κάννες, κυριάρχησε στον θεσμό, κατακτώντας τον τίτλο της Καλύτερης Ταινίας, της Καλύτερης Σκηνοθεσίας αλλά και των Καλύτερων Ερμηνειών, σε αμφότερες τις κατηγορίες, ανδρική και γυναικεία. Ο Haneke, όντας ο μόνος παρευρισκόμενος στο γκαλά από τα μέλη της ταινίας, εφόσον απουσίαζαν τα ερμηνευτικά της ατού, Jean Louis Trintignant και Emanuelle Riva, που μοιράστηκαν τα υποκριτικά EFAs, ήταν λακωνικός κατά την διάρκειας της απονομής του βραβείου του, περιορίζοντας τον λόγο του σε τρία απλά "Ευχαριστώ". Σαφέστατα το Amour πλέον εμφανίζεται ως το μεγάλο φαβορί της Μη Αγγλόφωνης Οσκαρικής κατηγορίας, έχοντας εκτοπίσει σημαντικά φιλμς στον παρόντα συναγωνισμό, σαν το Once Upon A Time In Anatolia ή την Barbara, αλλά και τις εκπροσώπους των Βρετανικών νήσων, Shame και Tinker Tailor Soldier Spy, που απλώς περιορίστηκαν στην νίκη τους στις τεχνικές κατηγορίες.

Συνοπτικά τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Κινηματογράφου για το 2012:

Καλύτερη Ταινία: "Amour"

Καλύτερος Σκηνοθέτης: Michael Haneke, "Amour"

Καλύτερη Ηθοποιός: Emmanuelle Riva, "Amour"

Καλύτερος Ηθοποιός: Jean-Louis Trintignant, "Amour"

Καλύτερο Σενάριο: Thomas Vinterberg, Tobias Lindholm, "The Hunt"

Καλύτερη Φωτογραφία: Sean Bobbitt, "Shame"

Καλύτερο Μοντάζ: Joe Walker, "Shame"

Καλύτερη Μουσική Επένδυση: Alberto Iglesias, "Tinker Tailor Soldier Spy"

Καλύτερα Σκηνικά: Maria Djurkovic, "Tinker Tailor Soldier Spy"

Καλύτερο Ντοκιμαντέρ: "Winter Nomads"

Καλύτερο Animation: "Alois Nebel"

Καλύτερη Ταινία Μικρού Μήκους: "Superman, Spiderman or Batman"

Βραβείο Προσφοράς στο Παγκόσμιο Σινεμά: Helen MIrren

Βραβείο Συνολικής Προσφοράς: Bernardo Bertolucci

Βραβείο Eurimages: Helena Danielsson (producer)

Περισσότερα... »