Μέχρι ο Γάμος να μας Μεθύσει (Hasta que la boda nos separe) PosterΌλοι είναι πανέτοιμοι για την τελετή, εκτός από τους μελλόνυμφους! Το Μέχρι ο Γάμος να μας Μεθύσει (Hasta que la boda nos separe) είναι μια ρομαντική κωμωδία που χρησιμοποιεί μεγάλες δόσεις χιούμορ και ρομαντισμού ώστε να μιλήσει για την κρίση των 30, για την ηλικία δηλαδή που πρέπει κανείς να αποφασίσει αν θα ζήσει μια παρατεταμένη νεανική ζωή ή θα δημιουργήσει το δικό του δρόμο. Το φιλμ σκηνοθετεί ο Καταλανός Dani de la Orden, στην έκτη μεγάλου μήκους δημιουργική του προσπάθεια. Η Μαρίνα είναι τριάντα χρονών και μια πολύ πετυχημένη διοργανώτρια γάμων. Σε αντίθεση όμως με τους πελάτες της, η Μαρίνα προτιμάει μια ζωή χωρίς δεσμεύσεις. Μέχρι τη νύχτα που ερωτεύεται τον Κάρλος. Το πρόβλημα στην ιστορία μας δεν είναι μόνο ότι ο Κάρλος ετοιμάζεται να παντρευτεί, αλλά ότι η αρραβωνιαστικιά του είναι παιδική φιλή της Μαρίνα... Τα ευτράπελα θα ξεκινήσουν όταν της ζητήσουν να είναι αυτή που θα οργανώσει τον γάμο τους.

Μέχρι ο Γάμος να μας Μεθύσει (Hasta que la boda nos separe) Movie

Ο νέος σταρ του ισπανικού σινεμά Álex García και η Belén Cuesta από το “Casa De Papel” σε μια καλοκαιρινή αισθηματική κωμωδία.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 2 Ιουλίου 2020 από την Weird Wave!

Περισσότερα... »

Ένας Υπέροχος Γείτονας (A Beautiful Day In The Neighborhood) PosterΌλοι μας μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε λίγη καλοσύνη! Το διαχρονικό μήνυμα της ταινίας Ένας Υπέροχος Γείτονας (A Beautiful Day In The Neighborhood), για τη δύναμη της ευγένειας - που επιβάλλεται θριαμβευτικά στον κυνισμό - βασίζεται στην αληθινή ιστορία της φιλίας ανάμεσα στον διάσημο παρουσιαστή και έναν επιφυλακτικό δημοσιογράφο, που αναλαμβάνει να γράψει ένα άρθρο για το φαινόμενο Mister Rogers. Τη σκηνοθεσία αναλαμβάνει η ταλαντούχα Marielle Heller (Can You Ever Forgive Me?), ενώ το σενάριο αντλεί έμπνευση από το άρθρο του δημοσιογράφου Tom Junod με τίτλο Can You Say… Hero? που δημοσιεύτηκε στο Esquire τον Νοέμβριο του 1998. Όταν ο Lloyd Vogel αναλαμβάνει να γράψει έναν άρθρο για τον δημοφιλή παρουσιαστή παιδικών προγραμμάτων Mister Rogers, που έχει γαλουχήσει γενιές και γενιές Αμερικανών, ο κυνικός δημοσιογράφος δεν νιώθει κανέναν ενθουσιασμό. Σταδιακά, όμως, ξεπερνά τις επιφυλάξεις του, καθώς αυτή η γνωριμία τον αφοπλίζει και τον φέρνει σε επαφή με ένα ξεχασμένο, πιο αγνό, κομμάτι του εαυτού του, αλλάζοντας την οπτική του απέναντι στη ζωή.

Ένας Υπέροχος Γείτονας (A Beautiful Day In The Neighborhood) Movie

Ο δύο φορές βραβευμένος με Όσκαρ Tom Hanks πρωταγωνιστεί σε μία συγκινητική βιογραφία και υποδύεται τον Mister Rogers, τον χαρισματικό και θρυλικό τηλεοπτικό παρουσιαστή του μακροβιότερου παιδικού προγράμματος της Αμερικής, που έκλεψε τις καρδιές μικρών και μεγάλων για πάνω από τριάντα χρόνια. Δίπλα του παίζει ο βραβευμένος με Emmy, Matthew Rhys.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 2 Ιουλίου 2020 από την Feelgood Ent.!

Περισσότερα... »



Ελληνικό Box Office 18 - 21 Ιουνίου 2020 by OPTOMA


Φιλμ
Διανομή
Wks Αίθουσες
4ήμερο Ελλάδας
Σύνολο Ελλάδας
1
Les Traducteurs
Feelgood Ent.
1
37
9.812
9.812
2
Wasp Network
Spentzos Films
2
11
2.686
7.190
3
Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς
Αργοναύτες
16
11
2.525
23.563
4
Deux Moi
Spentzos Films
1
6
2.236
2.236
5
Le Mepris
Neo Films
1
3
2.070
2.070
6
Rendez-Vous Chez Les Malawas
Weird Wave
1
10
2.005
2.005
7
The Producers
Summer Classics
1
5
1.771
1.771
8
Onward
Feelgood Ent.
16
13
1.012
15.166
9
Pinocchio
Odeon
2
7
689
7.466
10
Babyteeth
Odeon
1
3
671
671


Περισσότερα... »

Max Von SydowΤίτλοι τέλους για έναν από τους διασημότερους, ανατρεπτικότερους και καινοτόμους Αμερικάνους σκηνοθέτες των τελευταίων τριάντα ετών, τον Joel Schumacher, που έφυγε από την ζωή σήμερα σε ηλικία 80 ετών, μετά από πολυετή μάχη με τον καρκίνο. Γεννημένος στην Νέα Υόρκη το 1939, μετά από τις πρώτες του σπουδές στο Parsons New School For Design, μετέβει στο Λος Άντζελες για να ολοκληρώσει την φοίτηση του στο UCLA. Οι πρώτες του σεναριακές προσπάθειες καταγράφηκαν σε φιλμς όπως τα Sparkle, Car Wash και The Wiz, λίγο πριν αποφασίσει να περάσει πίσω από την κάμερα, για το σκηνοθετικό του ντεμπούτο στην b-movie The Incredible Shrinking Woman (Η Γυναίκα που Ζαρώνει, 1981) με την Lily Tomlin. Η δεκαετία του 80 υπήρχε ιδιαίτερα επιτυχημένη για τον Schumacher, καθώς ταινίες του όπως τα St Elmo's Fire (Το Μπαράκι του Σαν Έλμο, 1985) με τους Rob Lowe, Demi Moore, Emilio Estevez, Ally Sheedy, το βαμπιρικό θρίλερ The Lost Boys (Τα Παιδιά της Νύχτας, 1987) με τον Kiefer Sutherland, τον Jason Patrick, τον Corey Haim και το πειραγμένο sci-fi Flatliners (Ταξιδιώτες στην άλλη ζωή, 1990) υπήρξαν από τις πλέον χαρακτηριστικές της συγκεκριμένης περιόδου.

Max Von Sydow

Τα 90s μπήκαν για τον φημισμένο δημιουργό, δυναμικά, με το συγκινητικό δράμα Dying Young (Για Πάντα Νέοι, 1991) με τον Campbell Scott και την Julia Roberts, το κοινωνικού εκρηκτικού προβληματισμού Falling Down (Ξεχωριστή Μέρα, 1993) σε μια από τις καλύτερες εμφανίσεις του Michael Douglas και τις δύο δικαστικές υποθέσεις των The Client (Ο Πελάτης, 1994) με το δίδυμο Susan Sarandon και Tommy Lee Jones και A Time To Kill (Η Ετυμηγορία, 1996) με ένα σπουδαίο καστ ηθοποιών όπως οι Sandra Bullock, Sam Jackson, Matthew McConaughey και Kevin Spacey. Είναι η περίοδος που ο Schumacher θα αναλάβει να φέρει εις πέρας το διπλό σχέδιο της Warner για τα μπακ του μπακ επεισόδια του Σκοτεινού Ιππότη, στα Batman Forever (1995) και Batman & Robin (Μπάτμαν και Ρόμπιν, 1997) στα οποία πέρασε μια διαφορετική αισθητική, πιο καρτουνίστικη από εκείνη την μυστηριώδη του Burton.

Το μιλένιουμ θα βρει τον σκηνοθέτη σε δημιουργική ανάταση, καθώς σχεδόν κάθε χρόνο μια καινούργια του ταινία έφτανε στις αίθουσες. Πιο συγκεκριμένα το αγωνιώδες 8MM (Οκτώ Χιλιοστά, 1999) με τον Nicolas Cage, το κωμικού ύφους Flawless (Κανείς δεν είναι Τέλεια, 1999) με τον De Niro και τον Seymour Hoffman, το αντιπολεμικό Tigerland (Ετοιμασία Πολέμου, 2000) με τον Colin Farrell, η περιπέτεια Bad Company (Κακές Παρέες, 2002) με το ετερόκλητο δίδυμο Hopkins - Chris Rock, το αγωνιώδες Phone Booth (Τηλε...φονικός Θάλαμος, 2002) με τους Farrell, Whitaker και την φωνή του Sutherland, το αδικημένο biopic Victoria Guerin (Θανάσιμη Αποκάλυψη, 2003) με την Cate Blanchett, την πανάκριβη μεταφορά του Phantom Of The Opera (Το Φάντασμα της Όπερας, 2004), το μυστηριώδες The Number 23 (2007) με τον Jim Carrey. Οι τελευταίες του σκηνοθετικές προσπάθειες, ήταν σε μερικά επεισόδια της τηλεοπτικής σειράς του Netflix, House Of Cards, αλλά και στο φιλόδοξο Trespass (2011) με το δίδυμο Kidman / Cage, που μάλλον πέρασε απαρατήρητο.

Από τους σκηνοθέτες που πέρασαν στην ματιά τους, την ιδιαιτερότητα της προσωπικής τους ζωής, ο Joel Schumacher, υπέγραψε μερικές από τις πιο αξιομνημόνευτες στιγμές της νεότερης αμερικάνικης φιλμικής ιστορίας.

RIP
Περισσότερα... »

Γυναικεία Υπόθεση (Military Wives) PosterΈνα τραγούδι μπορεί να ενώσει τους ανθρώπους; Μετά το Άντρες Έτοιμοι Για Όλα (The Full Monty) ο σκηνοθέτης Peter Cattaneo επιστρέφει με κοινωνική κομεντί Γυναικεία Υπόθεση (Military Wives), που όλα όσα αφηγείται βασίζονται σε πραγματικά περιστατικά. Στην νέα του δημιουργία ο Βρετανός  καταπιάνεται με τις Χορωδίες των Στρατιωτικών Συζύγων, μία κίνηση που ξεκίνησε σαν ένα απλό χόμπι και κατέληξε να γίνει ένα Παγκόσμιο Φαινόμενο. Η ταινία διηγείται τις ιστορίες αυτών των γυναικών που με την δύναμη της αγάπης και της φιλίας στηρίζουν η μία την άλλη σε δύσκολες στιγμές ενώ οι άντρες τους υπηρετούν στο Αφγανιστάν.

Γυναικεία Υπόθεση (Military Wives) Movie

Οι αρχηγοί της γυναικείας ομάδας του έργου, φέρουν τις πρωταγωνιστικές μορφές των Kristin Scott Thomas, Sharon Horgan, Emma Lowndes.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 25 Ιουνίου 2020 από την Spentzos Films!

Περισσότερα... »

Πουλιά στον Αέρα (Le Dindon) PosterΌλοι μπορούν να εξ-απατηθούν! Ο πολυαγαπημένος του ελληνικού θεατρόφιλου κοινού Georges Feydeau (πέντε έργα του ανέβηκαν φέτος στις θεατρικές σκηνές της Αθήνας) “μετακομίζει” στη μεγάλη οθόνη, με μια από τις πιο ευρηματικές και σπαρταριστές δημιουργίες του. Μια ξεκαρδιστική κωμωδία για τη συζυγική απιστία και τα απίθανα ευτράπελα που φέρει ένα ερωτικό τρίγωνο που μπορεί να καταλήξει σε… πεντάγωνο. Στην αιώνια ρομαντική Πόλη του Φωτός, ο κατεργάρης κύριος Ποντινιάκ ερωτεύεται μια όμορφη νεαρή γυναίκα. Αυτό που δεν είχε προβλέψει είναι το ότι η γυναίκα αυτή δεν είναι άλλη από τη Βικτουάρ, δηλαδή η σύζυγος του στενού του φίλου, Βατλέν. Και ακόμη κι αν ο Βατλέν το πάρει καλά, η ίδια η Βικτουάρ αποδεικνύεται δύσκολη περίπτωση. Κι όλα αυτά πριν μπουν στο παιχνίδι ο Ρεντιόπ, επίσης ερωτευμένος με τη Βικτουάρ, και η Σούζι, παλιά σύντροφος του Βατλέν που μοιάζει να έχει επιστρέψει έτοιμη για όλα…. Το παιχνίδι, οι παρεξηγήσεις και οι ανατροπές μόλις ξεκίνησαν! Ο απελευθερωτικός άνεμος της δεκαετίας του ‘60 συναντάει την καυστική σάτιρα της ατομικής και κοινωνικής υποκρισίας στη νέα ταινία του Jalil Lespert (IrisYves Saint Laurent), Πουλιά στον Αέρα (Le Dindon). Η ερωτική απελευθέρωση και το παιχνίδι της απιστίας ποτέ δεν ήταν πιο αστεία!

Πουλιά στον Αέρα (Le Dindon) Movie

Στην ταινία πρωταγωνιστούν οι Dany Boon, Guillaume Gallienne, Alice Pol, Ahmed Sylla, Laure Calamy.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 25 Ιουνίου 2020 από την Rosebud 21!

Περισσότερα... »

Ρουά Ματ (Fahim) PosterΘα κυνηγήσει τα όνειρα του μέχρι το τέλος του κόσμου! Βασισμένο σε αληθινή ιστορία, το Ρουά Ματ (Fahim) σε σκηνοθεσία του Pierre-François Martin-Laval (Γκαστόν, ο Γκαφατζής), παρακολουθεί τη γεμάτη αντιξοότητες πορεία ενός νεαρού παιδιού σε μία ξένη χώρα, μια πορεία γεμάτη κουράγιο, αγάπη για τη ζωή και ελπίδα. Η ταινία αφηγείται την ιστορία ενός παιδιού που μαθαίνει να ζει χωρίς τη μητέρα του, μακριά από την πατρίδα, τις ρίζες και τη μητρική του γλώσσα. Η ιστορία του Φαχίμ δεν είναι απλά ένα συγκινητικό ιστορικό της ζοφερής πραγματικότητας, που βιώνει ένα κομμάτι της υποτιθέμενης «πολιτισμένης» κοινωνίας μας, αλλά και μια δυνατή απόδειξη της πατρικής θέλησης, της καλοσύνης των ξένων και του θάρρους που κρύβει η ψυχή ενός μικρού αγοριού που θα παλέψει για να πετύχει. Ο 8χρονος χαρισματικός σκακιστής Φαχίμ αναγκάζεται να εγκαταλείψει τη χώρα του, το Μπαγκλαντές, για να φτάσει κατατρεγμένος μαζί με τον πατέρα του στο Παρίσι. Η αίτησή τους για άσυλο απορρίπτεται, και ως λαθρομετανάστες πια, καταλήγουν άστεγοι και απελπισμένοι.Η τύχη τους χαμογελά όταν ο Φαχίμ γνωρίζει τον Σιλβάν, έναν κορυφαίο Γάλλο προπονητή σκακιού, που τον εκπαιδεύει και του δίνει σκοπό στη ζωή. Οι αγώνες του πάνω στη σκακιέρα, αντανακλούν τις νίκες και τις συντριπτικές ήττες του στην πορεία για μια φυσιολογική ζωή. Ο Φαχίμ διακρίνεται σε τοπικά και εθνικά τουρνουά και τελικά, το 2012, κερδίζει τον τίτλο του Πρωταθλητή Σκακιού της Γαλλίας, σε ηλικίες κάτω των 12 ετών.

Ρουά Ματ (Fahim) Movie

Στην ταινία πρωταγωνιστεί ο μεγάλος σταρ της Γαλλίας Gérard Depardieu (Συρανό ντε Μπερζεράκ) στο πλευρό του νεαρού Ασάντ Αχμέντ. Το καστ συμπληρώνουν οι Mizanur Rahaman, Assad Ahmed και Isabelle Nanty (Αμελί).

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 25 Ιουνίου 2020 από την Tanweer!

Περισσότερα... »

Διαρρήκτης Υψηλής Τέχνης (The Burnt Orange Heresy) PosterΔεν μπορείς να κρύψεις την αλήθεια! Ο κόσμος της τέχνης και ο υπόκοσμος συγκρούονται στο δυνατό νουάρ θρίλερ Διαρρήκτης Υψηλής Τέχνης (The Burnt Orange Heresy) που αποτελεί κινηματογραφική μεταφορά του κλασικού ομώνυμου μυθιστορήματος του Charles Willeford από το 1971. Την σκηνοθεσία του φιλμ, έχει αναλάβει ο Ιταλός Giuseppe Capotondi στην δεύτερη δημιουργική του απόπειρα μετά από το The Double Hour. Έχοντας προσληφθεί να κλέψει έναν πανάκριβο πίνακα υπογραφής ενός από τους πλέον αινιγματικούς ζωγράφους, ο οποίος έχει αποτραβηχτεί στην βίλα του στην Ιταλία, ένας φιλόδοξος κριτικός τέχνης και έμπορος κειμηλίων, θα παρασυρθεί από την ίδια του την ματαιοδοξία σε ένα ιλιγγιώδες παιχνίδι που σύντομα θα χάσει τον έλεγχο του.

Διαρρήκτης Υψηλής Τέχνης (The Burnt Orange Heresy) Movie

Πρωταγωνιστεί ο Claes Bang έχοντας στο πλευρό του την όμορφη Elizabeth Debicki, αλλά και την συνδρομή δύο σπουδαίων ονομάτων όπως ο Mick Jagger και ο Donald Sutherland, σε ρόλους κλειδί της ίντριγκας.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 25 Ιουνίου 2020 από την Odeon!

Περισσότερα... »

Οι Μεταφραστές (Les Traducteurs) PosterΟι Μεταφραστές
του Régis Roinsard. Με τους Lambert Wilson, Olga Kurylenko, Riccardo Scamarcio, Sidse Babett Knudsen, Eduardo Noriega, Alex Lawther, Anna-Maria Sturm, Frédéric Chau, Maria Leite, Μανώλη Μαυροματάκη.

Δαίδαλος!
του zerVo (@moviesltd)

Η χρονιά είναι το 2013 και ελάχιστες εβδομάδες πριν φτάσει στα ράφια το Inferno του Dan Brown, οι διαχειριστές της αμύθητης λογοτεχνικής περιουσίας που οσονούπω θα διαβαστεί από δισεκατομμύρια αναγνώστες, θα καλέσουν μια ντουζίνα translators για να αποδώσουν το θρίλερ στην δική τους γλώσσα. Σαν αιχμάλωτοι πολέμου, έναντι αδράς αμοιβής, οι μετεγγραφείς θα εσωκλειστούν σε ένα καταφύγιο του Μιλάνο, δίχως να έχουν την παραμικρή επικοινωνία με τον έξω κόσμο, τους δικούς τους ανθρώπους, τις οικογένειες τους. Ο εγκλεισμός τους είχε διάρκεια δύο μηνών και στο τέλος τα πάντα πήγαν περίφημα, δίχως να έχει ξεφύγει από την τεχνητή φυλακή ούτε λέξη. Τι θα συνέβαινε όμως, αν από αυτό το αποστειρωμένο περιβάλλον, το έσκαγε όχι απλά μια παράγραφος, μια σελίδα ή ένα κεφάλαιο, αλλά ολόκληρο το πολυδιαφημισμένο έργο?

Οι Μεταφραστές (Les Traducteurs) Quad Poster
Η ημερομηνία της επίσημης εξόδου στις προθήκες των βιβλιοπωλείων, για το τελευταίο και πολυαναμενόμενο μέρος της τριλογίας των Μπεστ Σέλλερς Δαίδαλος, που υπογράφει ο εκκεντρικός, ως αφανής στο κοινό, συγγραφέας Όσκαρ Μπραχ, πλησιάζει. Και ο υπεύθυνος για την κυκλοφορία του έργου, εκδοτικός οίκος που διοικεί με σιδηρά πυγμή ο αυταρχικός Έρικ Άνγκστρομ, προετοιμάζεται, κάτω από άκρα μυστικότητα, για την ταυτόχρονη μετάφραση του τόμου σε όλες τις γνωστές λαλιές της γης.

Για τον σκοπό αυτό, θα συναχθούν εννέα επαγγελματίες μεταφραστές, σε τόπο καλά φυλασσόμενο και χωρίς καμία πρόσβαση στον έξω κόσμο, που θα μετατρέψουν το πρωτότυπο γαλλόφωνο πόνημα, στις δικές τους διαλέκτους. Μια διαδικασία που κυλά σαν ρουτίνα, κάτω από τον αυστηρό έλεγχο των οπλισμένων φυλάκων, μέχρι την στιγμή που θα γίνει αντιληπτό πως δέκα σελίδες κειμένου, έχουν φτάσει στα χέρια ενός στυγνού χάκερ. Που θα ζητήσει από τον μεγαλοεκδότη ένα υπέρογκο ποσόν, προτού βγάλει στο ίντερνετ ολόκληρο το βιβλίο που αποδεδειγμένα έχει, χωρίς κανείς να γνωρίζει το πως, στην κατοχή του.

Ποιος είναι ο φταίχτης της διαρροής από την ετερόκλητη αυτή ομάδα? Και πως στην ευχή κατάφερε να φτάσει στο καθ ολοκληρία του έργο και συνάμα να το αποδράσει από ένα καταφύγιο, που κανείς δεν μπορεί να κινηθεί, χωρίς να τον αντιληφθούν οι μπρατσαράδες δεσμοφύλακες? Και το κυριότερο, ποιος εγγυάται πως αν πληρωθούν τα λύτρα, το Daedalus δεν θα υπάρχει την επόμενη ημέρα ονλάιν προς δωρεάν τέρψη των πάντων? Στην ουσία τα ερωτηματικά που τίθενται από την στιγμή που το μπλακμέιλ θα κτυπήσει στο κινητό του κυνικού βορειοευρωπαίου μπον βιβέρ, δεν είναι λίγα, για όποιον διαθέτει μέσα του ενισχυμένο το αστυνομικό δαιμόνιο.

Και που δεν πρόκειται να ξεμπλέξει εύκολα αυτό τον λαβυρινθώδη γρίφο που ξετυλίγεται μπρος του, η αλήθεια είναι με έναν κάπως μπερδευτικό τρόπο, τουλάχιστον σε ότι έχει να κάνει με τις σημαιοφόρες προσωπικότητες που έχουν καθίσει στον ατομικό τους ηλεκτρονικό δακτυλογράφο, για να μεταφράσουν το βέβαιο μπεστ σέλλερ. Ένας ανακατεμένος Κινέζος, μια ζορισμένη ψυχικά Σκανδιναβή, μια τάχαμου δυναμική Πορτογαλέζα, ένας φοβιτσάρης Σπανιόλος, ένας αγριεμένος Ιταλιάνος, μια εκθαμβωτική Ρωσίδα, μια αποφασιστική Γερμανίδα κι ένας free spirit Εγγλέζος. Κι ανάμεσα τους, ως η ήρεμη δύναμη, ως ο ψύχραιμος φιλόσοφος, αλλά και βάσει σεναρίου ο βασιλιάς της μάσας των χρημάτων της Ενώσεως, ένας Έλληνας, που τουλάχιστον στο φινάλε αποδεικνύεται ο λιγότερο λαμόγιο όλων (οποία τιμή για τον έξοχο ρολίστα Μανώλη Μαυροματάκη, από την γηπεδική λουκανικούμπα, να βρεθεί στο πλάι αυτού του αστραφτερού ιντερνάσιοναλ καστ).

Το Les Traducteurs που υπογράφει ο όχι και τόσο δραστήριος Régis Roinsard, μια οκταετία κοντά κατόπιν του ιλουστρασιόν ρομαντζαδίρ Χτυποκάρδια στο Γραφείο (Populaire), διαθέτει πάμπολλα θετικά, αλλά και αντίστοιχου νούμερου αρνητικά στοιχεία, ικανά για να το αποκαλέσει ο θεατής του ισορροπημένης δυναμικής ή άνισης αφήγησης, ανάλογα με την θετική για αρνητική ψυχική του διάθεση. Η θεματική ιδέα είναι υπέροχη, δεν είναι όμως αντίστοιχα σοβαρή η μέθοδος σύστασης του μεταφραστικού τιμ και η ένταξη του στην περιορισμένη κοινότητα. Οι ανατρεπτικοί σπινθήρες που κρατούν το ενδιαφέρον ψηλά είναι ευρηματικοί, αντιθέτως οι εμβόλιμες αργόσυρτες επεξηγηματικές σεκάνς τώρα, χθες ή αύριο χρονικά, χαλούν το όποιο σασπένς τέμπο παλεύει να σταθεροποιηθεί. Το κλειστοφοβικό χαμηλόφωτο κλίμα, που είναι βέβαιο πως αργά ή γρήγορα θα οδηγήσει σε φονικό, τσακίζεται από τις εξόδους του σκριπτ από την φωλιά, μέσω των (απαιτούμενων πάντως) φλασμπακς. Στους αλληγορικούς συμβολισμούς των διακρατικών συνασπισμών, αλλά και στις προδοσίες των εύθραυστων κολεγιών, δεν θα σταθώ καν, θεωρούμενες σαν μην υπαρκτές για μένα...

Οπότε ίσα βάρκα ίσα πανιά για το γαλλόφωνο φιλόδοξο εργάκι, που ξεκινά σαν αγωνιώδες whodunit, για να καταλήξει σε ταχύτατο heist movie, πολλών, πάρα πολλών τρυπών και ακροτήτων, που χρειάζονται πολλά λίτρα σόδας για να τις καταπιεί αμάσητες η πλατεία. Η διανομή των ρόλων είναι σπέσιαλ, με αστεράτους εκπροσώπους από όλων των λογιών τις φυλές, την Kurylenko, την Knudsen, τον Scamarcio, τον Chau, τον Noriega, φυσικά τον άτεγκτο ενορχηστρωτή Lambert Wilson κι αυτό από μόνο του είναι συν, για όποιον αρέσκεται στο να απολαμβάνει γνώριμες μουτσούνες ηθοποιών στο εκράν. Ζητούσε λίγη παραπάνω προσοχή από τον ντιρέκτορα, ο ρυθμός, ο διαμοιρασμός των hints που αποκαλύπτουν πολλά χωρίς να πρέπει και η τρίτη πράξη που περιλαμβάνει όλο το περιπετειώδες ζουμί, για να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη υπόθεση μοντέρνου τεχνολογικά φιλμ μυστηρίου.

Οι Μεταφραστές (Les Traducteurs) Rating


Στις δικές μας αίθουσες? Στις 18 Ιουνίου 2020 από την Feelgood Ent.!
Περισσότερα... »

Το κυνήγι (The Hunt) Poster ΠόστερΤο κυνήγι
του Craig Zobel. Με τους Betty Gilpin, Hilary Swank, Wayne Duvall, Christopher Berry, Sturgill Simpson, Ike Barinholtz, Amy Madigan, Emma Roberts, Steve Coulter, Ethan Suplee.


Πολύ ωραίος τρόπος να κυνηγάς... θεατές
του Θόδωρου Γιαχουστίδη (@PAOK1969)

Ενημέρωση με χειρομαντεία και με... μάδημα της τουλίπας

Το κυνήγι (The Hunt) Poster Πόστερ Wallpaper

Η υπόθεση: Δώδεκα ξένοι μεταξύ τους άνθρωποι ξυπνούν σε ένα ξέφωτο. Δεν γνωρίζουν πού βρίσκονται, ούτε πώς έφτασαν εκεί. Δεν γνωρίζουν ότι τους έχουν επιλέξει… για έναν πολύ συγκεκριμένο σκοπό… Το Κυνήγι. Στη σκιά μιας σκοτεινής ιντερνετικής θεωρίας συνωμοσίας, μια ομάδα εκλεκτών συγκεντρώνεται για πρώτη φορά σε μια απομακρυσμένη έπαυλη για να κυνηγήσουν ανθρώπους για.. σπορ. Αλλά τα σχέδιά τους θα ανατραπούν, καθώς μία από τις «κυνηγημένες», η Κρίσταλ (Betty Gilpin, Glow) γνωρίζει τους κανόνες του παιχνιδιού καλύτερα και από τους ίδιους. Αντιστρέφει τους όρους, διαλέγοντάς τους δολοφόνους έναν έναν, και κατευθύνεται προς τη μυστηριώδη γυναίκα (η βραβευμένη με Όσκαρ Hilary Swank) που βρίσκεται στο κέντρο όλων. Από τον Jason Blum, παραγωγό των ταινιών Τρέξε! και Η Κάθαρση, και τον Damon Lindelof, συν-δημιουργό των τηλεοπτικών επιτυχιών The Leftovers και Lost, έρχεται ένα νέο μυστηριώδες κοινωνικό θρίλερ.

Σημείωση: Με μεγάλη μας έκπληξη, πληροφορηθήκαμε... από σπόντα, πως η συγκεκριμένη ταινία βγαίνει από την Πέμπτη 18 Ιουνίου σε έναν θερινό κινηματογράφο της Θεσσαλονίκης και σε έναν θερινό της Κρήτης. Η εγχώρια εταιρία διανομής της ταινίας, η Tulip Entertainment, δεν θεώρησε απαραίτητο να μας πληροφορήσει με κάποιο δελτίο τύπου για αυτήν την έξοδο. Στη σελίδα της εταιρίας στο facebook επίσης απουσιάζει μέχρι τη στιγμή που γράφεται αυτό το σημείωμα (01.30 μετά τα μεσάνυχτα της Πέμπτης 18 Ιουνίου) οποιαδήποτε σχετική πληροφορία. Δια την εις άτοπο απαγωγή ανακαλύψαμε πως ο θερινός κινηματογράφος που προβάλλει την ταινία στη Θεσσαλονίκη, ανέβασε την είδηση για την έξοδο της ταινίας στα δικά του social media, στη σελίδα του στο facebook, στις 22.10 της Τετάρτης 17 Ιουνίου!

Συνήθως, οι εταιρίες διανομής, που ξέρουν ότι η προς διανομή ταινία είναι σκουπίδι, βρίσκουν απίστευτες δικαιολογίες για να μην κάνουν δημοσιογραφική προβολή της. Γιατί πιστεύουν πως μια κακή κριτική θα σακατέψει τις εμπορικές προοπτικές μιας ταινίας, που ξέρουν και οι ίδιοι ότι είναι βαλούτα. Το ότι μια εταιρία αποφασίζει να αποκρύψει (;) την έξοδο μιας εξαιρετικά ενδιαφέρουσας ταινίας, μας συμβαίνει πρώτη φορά στην 25η ενασχόλησή μας με το αντικείμενο!

Στύβω το μυαλό μου για να βρω τις αιτίες αλλά δεν! Μήπως θεωρούν ότι η ταινία θα πρέπει να επικοινωνηθεί μόνο όταν υπάρξει προοπτική προβολής της στην Αθήνα; Αθλιότητα για το κοινό Θεσσαλονίκης και Κρήτης. Μήπως άλλαξε χέρια η διανομή της ταινίας; Μπα, στην επίσημη ιστοσελίδα του θερινού το γράφει με καθαρά γράμματα: Tulip Entertainment. Μήπως η ταινία προβάλλεται πιλοτικά σε Θεσσαλονίκη και Κρήτη; Ναι, αλλά όλη αυτή η βιασύνη και η μη ενημέρωση δεν είναι δηλωτική ενός άγχους και μιας ύποπτης προσπάθειας να βγει η ταινία στα κρυφά; Μήπως πέρασε ένα ρακούν και... έκλεψε την ταινία; Η επιστήμη σηκώνει τα πόδια ψηλά! Έχασαν την αξιοπιστία τους (την ποια;) και τα Ελληνικά Hoaxes και δεν μπορούμε να καταλάβουμε αν όλο αυτό είναι fake news! Ρε τι τραβάμε...

Αξιολόγηση: 6/10 για την ταινία, 0/10 για τους χειρισμούς της εγχώριας εταιρίας διανομής της.

Το κυνήγι (The Hunt) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 18 Ιουνίου 2020 από την Tulip Ent.!
Περισσότερα... »

Ραντεβού με τους Μαλάουα (Rendez-Vous Chez Les Malawas) PosterΡαντεβού με τους Μαλάουα
του James Huth. Με τους Christian Clavier, Michaël Youn, Ramzy Bedia, Sylvie Testud, Pascal Elbé, François Levantal, Camille Japy, Bass Dhem, Vanessa Dolmen.

Φάτε τους, να τελειώνουμε!
του zerVo (@moviesltd)

Κι όμως από όλο αυτό το φωνακλάδικο, φραντσέζικο πατιρντί, ένα ανέκδοτο που σε κάνει να γελάς σπαρταριστά, παρέμεινε ολοζώντανο. Και φυσικά έχει σχέση με το πομπώδες παραμύθι περί της "πιο διασκεδαστικής κωμωδίας του καλοκαιριού", που κάθε εβδομάδα του θέρους ζωντανεύει, ανάλογα με την διανομή που ρίχνει στην μάχη το ταινιάκι. Και που επιτέλους επιβάλλεται κάποια βολά να πάψει. Εκτός κι αν έχουν καταλάβει, λανθασμένα φυσικά, οι προμότερ, πως απευθύνονται σε τίποτα πάνχαζους, που ενδεχόμενα θα ξεκαρδιστούν με ετούτου του είδους την σαχλαμάρα. Που για να ολοκληρώνουμε το καταστροφικό της ίντρο, να πούμε πως οι συμπατριώτες της, με τα εισιτήρια που έκοψαν, δεν κάλυψαν, ούτε το εν πέμπτο του συνολικού της κόστους, των (άκουσον, άκουσον) 13 εκατομμυρίων ευρώ!

Ραντεβού με τους Μαλάουα (Rendez-Vous Chez Les Malawas) Quad Poster
Καινούργιος κύκλος για το δημοφιλές τηλεοπτικό ριάλιτυ "Ραντεβού στον άγνωστο κόσμο", που παρουσιάζει ο γοητευτικός και αέρινος Λεό Πολί, ξεκινά. Αυτή την φορά με προσκεκλημένους, τον διακεκριμένο, αν και σε δυσμένεια από το κανάλι του, άνκορμαν Ζουλιέν Γκοσέ Γκρανβίλ, την νευρωσική κτηνίατρο μιας εκκεντρικής εκπομπής για ζώα, Ναταλί Ντιλάκ, τον σταντ απ κομίντιαν Σαμ και τον ωραιοπαθή, όσο και αγαθοβιόλη ποδοσφαιριστή Κέβιν Κεφελέκ. Τέσσερα αστέρια της σόου μπιζ, που θα κληθούν να συμβιώσουν, κάτω από δύσκολες συνθήκες, στην άλλη άκρη του κόσμου, στον αφρικάνικο νότο, αντάμα με την μυστηριώδη και πρωτόγονη φυλή των Μαλάουα.

Εδώ καλά καλά, δηλαδή, ο καθένας δεν αντέχει τον εαυτό του και μάλιστα σε καταστάσεις φουλ κομφόρ, πως να συμβεί κάτι τέτοιο, ενόσω θα βρεθούν να κοιμούνται στο πάτωμα μιας πήλινης καλύβας, καταμεσίς της ερήμου, χωρίς καν τα απαραίτητα εφόδια και φυσικά άνευ τηλεπικοινωνιών, αφού η βασική προϋπόθεση συμμετοχής τους στο παιχνίδι, είναι να παραδώσουν κινητά και τάμπλετ κατά την αναχώρηση. Και φυσικά, σε όλη αυτή την περιπετειώδη τους βόλτα στο Άφρικα, πάντοτε πλάι τους βρίσκεται αναμμένη μια κάμερα, που τους τραβά, υποτίθεται σε μια προσπάθεια να εξυψώσουν στον λαουτσίκο που τους παρακολουθεί, το κοσμοπολίτικο ίματζ τους.

Αμ, δε! Η απουσία των υλικών αγαθών, αντάμα με τον φόβο για τους κατράμι αγρίους που τους έχουν περικυκλώσει, τάχιστα θα τους οδηγήσει στον τρόμο πως αργά ή γρήγορα θα τους ρίξουν στο τσουκάλι για να τους μαγειρέψουν. Και κάπου εκεί, ξεκινά η φάρσα, πάνω στην παρεξήγηση του ποιος είναι στην πραγματικότητα ο ανθρωποφάγος. Οι λιπόσαρκοι ιθαγενείς με το παράξενο βλέμμα και την ακόμη πιο αλλόκοτη ντοπιολαλιά, φαντάζεσαι? Ούτε καν! Ανθρωποφάγα είναι τα μίντια και η ματαιοδοξία των συμμετεχόντων σε αυτά, να δείξουν πολύ πιο λαμπεροί, αστραφτεροί, ξεχωριστοί και ηρωικοί, από όσο μηδενικοί στην πραγματικότητα είναι.

Η αλήθεια είναι πως ο θεατής, τα μαλλιά του να μην τα χάσει από όσα παρακολουθεί στο πανί, τα βαστά από πολύ νωρίς στην "κομεντί", καθώς σχηματίζεται το τιμ των ανυποψίαστων εκδρομέων. Κι αν - ας πούμε - σχηματίζεται μια κάποια βάση αρνητικής κριτικής του θέματος, προς τα αδηφάγα ΜΜΕ, η εξέλιξη από την στιγμή που η τετράς νιώθει πως προορίζεται για μεζές, περνά σε μια άλλη σφαίρα, παντελώς ανάρμοστη και γελοία. Η οργάνωση μιας εκτός πάσης λογικής απόδραση από το χωριουδάκι, θα τους οδηγήσει όλους στο μέσον της καυτής ξεραΐλας, εκεί που οι κίνδυνοι παραμονεύουν. Νερό μηδέν, σκιά καθόλου, φίδια, δηλητηριώδη ζουζούνια, λιοντάρια, γκρεμνοί. Και όλα αυτά εν μέσω ενός ακατάπαυστα θορυβώδους πανζουρλισμού, σαν βγαλμένου από τα χειρότερα μουτζαλιασμένα καρτούν, που σου τριβελίζει τα αυτιά με μανία, λες και αυτά διεκδικούν τα πρωτεία της ταλαιπωρίας, από όσα θωρούν τα μάτια.

Κι αν δυο μέλη της ομάδος, ο Christian Clavier και ο Michael Youn, το έχουν στο πρόγραμμα τους, να λαμβάνουν μέρος σε μια τέτοια ανοησία, τουλάχιστον μια φορά ετησίως, δεν συμβαίνει το ίδιο με πιο αξιόλογους πρωταγωνιστές, σαν την Testud και τον Bedia, που έχουν δείξει πιο σοβαροί στις επιλογές τους, κατά το παρελθόν. Εκτός τόπου και χρόνου, ο συνδετικός χαρακτήρας του παρουσιαστή Pascal Elbe, κομμάτι κι αυτός ενός πολυλογάδικου και εκνευριστικού σεναρίου, που σκηνοθετείται στο πόδι, από τον και πάλι ανίδεο μαστροχαλαστή James Huth, ο οποίος πετυχαίνει να μας σερβίρει την χειρότερη τρικολόρ κομεντί αυτού, του τόσο δύσκολου και ιδιόμορφου, φιλμικού καλοκαιριού. Δεν θα το αντέξω να υπάρχει κι άλλη.

Ραντεβού με τους Μαλάουα (Rendez-Vous Chez Les Malawas) Rating


Στις δικές μας αίθουσες? Στις 18 Ιουνίου 2020 από την Weird Wave!
Περισσότερα... »

Μόνοι στο Παρίσι (Deux moi / Someone, Somewhere) Poster ΠόστερΜόνοι στο Παρίσι
του Cédric Klapisch. Με τους Ana Girardot, François Civil , Camille Cottin, François Berléand, Simon Abkarian, Pierre Niney, Eye Haïdara, Paul Hamy.


Τόσο κοντά κι όμως τόσο μακριά
του Θόδωρου Γιαχουστίδη (@PAOK1969)

Ο έρωτας δεν είναι τυφλός, έχει ψυχολογικά

Αυτή είναι η 13η μεγάλου μήκους ταινία που σκηνοθετεί ο γεννημένος στις 4 Σεπτεμβρίου του 1961 στην πόλη Νιγί (πολύ κοντά στο Παρίσι) Γάλλος σκηνοθέτης. Αυτή είναι η έκτη από αυτές που βρήκαν διανομή στη χώρα μας. Οι προηγούμενες πέντε είναι οι εξής: «Όταν λείπει ο γάτος» (Chacun cherche son chat, 1996), «Euroflirt» (L'auberge espagnole, 2002), «Paris» (2008), «Μια Γαλλίδα στο Μανχάταν» (Casse-tete chinois, 2013) και η προηγούμενή του «Επιστροφή στη Βουργουνδία» (Ce qui nous lie, 2017). Μάλιστα, το πρωταγωνιστικό δίδυμο της τελευταίας του ταινίας πρωταγωνιστούσε και στην προηγούμενη ταινία του Cédric Klapisch – γενικώς, του αρέσει να συνεργάζεται με τους ίδιους ηθοποιούς, πχ με τον Romain Duris, τον οποίο ο ίδιος ανακάλυψε, έχουν συνεργαστεί σε επτά ταινίες.

Μόνοι στο Παρίσι (Deux moi / Someone, Somewhere) Poster Πόστερ Wallpaper
Η ταινία Μόνοι στο Παρίσι (Deux moi) έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο φεστιβάλ γαλλόφωνου σινεμά της Αγκιγιέμ πέρσι τον Αύγουστο. Και ήταν υποψήφια για δύο βραβεία Globes de Cristal (το γαλλικό αντίστοιχο των Χρυσών Σφαιρών) για τους βασικούς πρωταγωνιστές της.

Η υπόθεση: Ρεμί και Μελανί. Δύο νέοι άνθρωποι στο κατώφλι των 30 τους χρόνων, που ζουν στο σύγχρονο Παρίσι. Ο Ρεμί δουλεύει στην τεράστια αποθήκη μιας εταιρίας τύπου Amazon. H Μελανί εργάζεται ως ερευνήτρια σε μια εταιρία που προσπαθεί να βρει ένα αποτελεσματικό φάρμακο κατά του καρκίνου. Εκείνος δεν μπορεί να κοιμηθεί εύκολα. Εκείνη δεν μπορεί να ξυπνήσει εύκολα. Και οι δύο πάσχουν από κατάθλιψη. Και οι δύο πάσχουν από μοναξιά.

Και οι δύο προσπαθούν να βρουν σύντροφο μέσω... ηλεκτρονικών εφαρμογών: του Tinder και του Facebook. Και οι δύο προσπαθούν να βρουν λύση στα προβλήματά τους επισκεπτόμενοι ψυχολόγους. Και οι δύο ψωνίζουν από το ίδιο τοπικό σούπερ μάρκετ, το οποίο διευθύνει ένας πανούργος Άραβας. Και οι δύο ζουν στον ίδιο δρόμο, σε διαφορετικές πολυκατοικίες αλλά τους χωρίζει απλώς μια μεσοτοιχία. Δεν προσέχουν ο ένας τον άλλο παρά το γεγονός ότι βρίσκονται τόσο κοντά. Υπάρχει πιθανότητα οι πορείες τους, αν και φαίνονται παράλληλες, εντέλει να συμπέσουν;

Η άποψή μας: Γράφω το κείμενο για τούτη την ταινία ακούγοντας το νέο άλμπουμ των I Break Horses – αυτήν τη στιγμή συγκεκριμένα περνάει από τα ηχειάκια του λάπτοπ ένα από τα καλύτερα τραγούδια του άλμπουμ, το «Baby You Have Travelled For Miles Without Love In Your Eyes» - και, κοίτα κάτι πράματα, μια χαρά κολλάει με την ταινία. Μια ταινία που ο πρωτότυπος τίτλος της θα μπορούσε να μεταφραστεί ως «Δύο εγώ». Με την έννοια, δύο ίδιοι ακριβώς άνθρωποι, όχι δύο εγωιστές βρε, αμάν. Δύο νέοι άνθρωποι, που κουβαλάνε στις αδύνατες πλάτες τους όλο το βάρος του κόσμου.

Μην φανταστείτε τίποτα ακραία δραματικό. Εκείνος, έχει ως χαίνουσα πληγή μέσα του μια οικογενειακή τραγωδία από τα παιδικά του χρόνια. Από την άλλη, η συνείδησή του δεν του επιτρέπει να νιώθει «ευτυχισμένος» όταν κατορθώνει να είναι ένας από τους ελάχιστους υπαλλήλους στη δουλειά του, που καταφέρνει να μην απολυθεί. Χωρίς να (φαίνεται να) έχει κάποιο ιδιαίτερο προσόν σε σχέση με τους άλλους. Έτσι κι αλλιώς, δουλειά ανειδίκευτου κάνει – και πριν και μετά. Εκείνη, δεν αποδέχθηκε ποτέ το τραύμα του χωρισμού των γονέων της. Και κατηγορεί τη μητέρα της γι' αυτό. Νιώθει – όχι sometimes αλλά always – «like a motherless child», που λέει και το τραγούδι.

Παιδικά τραύματα και για τους δύο λοιπόν, με έδρα την οικογένεια. Ένα το κρατούμενο. Δύο: αποξένωση. Δυσκολία επικοινωνίας. Αδυναμία ανεύρεσης ουσιαστικού αισθηματικού – ερωτικού ταιριού (sic). Μιλάμε, στα όρια του «Unlovable», που έλεγαν και οι Smiths τα παλιά εκείνα χρόνια. Και στο σήμερα του φιλμικού σύμπαντος, η εύκολη, ίσως και η μόνη λύση, είναι τα dating apps. Απρόσωπη αξιολόγηση, σύστημα με αστεράκια, «thank you, next» και πάει λέγοντας. Πώς να καλυφθείς συναισθηματικά; Θα μου πεις και χωρίς τα app ρουλέτα είναι το dating, πριν τις εξάρες θα φέρεις πολλές, πολλές φορές ασόδυα, έτσι είναι. Ίσως μάλιστα ο κυνισμός να σε προφυλάσσει – ωπ, να το ρήμα που όλους μας κρατάει safe. Και ο ρομαντισμός κύριε; Και το φλερτ; Και το κυνήγι; Πφ, παράπλευρες απώλειες. Λέω εγώ τώρα.

Τεςπα, το βασικό είναι ότι οι δύο αυτοί νεαροί θα βρεθούν στην καρέκλα του ψυχαναλυτή. Εκείνος είναι πολύ επιφυλακτικός στην αρχή και δύσπιστος. Εκείνη πιστεύει πως θα βοηθηθεί όντως. Και ναι, βοηθιούνται και οι δυο. Γιατί αυτό που ανακαλύπτουν εντέλει – κι εδώ βρίσκεται και η κεντρική ιδέα της ταινίας – είναι πως αν δεν αγαπήσουν τον εαυτό τους, δεν πρόκειται να αγαπήσουν άλλους ή να αγαπηθούν, έτσι όπως βαθιά το επιθυμούν. Γιασάν ο μάγκας και να χαρώ εγώ. Το θέμα είναι πως ο Klapisch φτάνει εκεί που θέλει μέσω μποτιλιαρισμένης Πανεπιστημίου. Για μια διαδρομή 15 λεπτών κάνει δύο ώρες!

Δεν αμφισβητώ τον ουμανισμό του ούτε τα αγαθά του κίνητρα. Απλά, η ταινία του έχει την αίσθηση του παλιακού. Ιδίως σε ότι αφορά το κομμάτι του σύγχρονου dating μοιάζει με τον θείο που στις οικογενειακές συγκεντρώσεις λέει «εγώ θα κάτσω εδώ, μαζί με τη νεολαία». Κάθεται αλλά προφανώς έχει μαύρα μεσάνυχτα για τη νεολαία. Αμ το άλλο; Εκεί που μια συνάδελφος του Ρεμί υποστηρίζει πως υπάρχουν τρεις κατηγορίες ανθρώπων: αυτοί στους οποίους αρέσουν τα χάμπουργκερ, αυτοί στους οποίους αρέσουν τα τζίζμπεργκερ και αυτοί στους οποίους αρέσουν τα τσίκεν νάγκετς, οι κοτομπουκιές ντε. Μον ντιε! Βαθύ. Ντιπ.

Σκηνές τρυφερές, όπως εκείνη με τη γατούλα (έχει κόλλημα ο σκηνοθέτης με τις γάτες) ή εκείνη με το «Histoire d'un amour» που τραγουδάει εκείνη στο μπάνιο κι ακούει εκείνος στο διαμέρισμά του χάνονται σε έναν κυκεώνα δροσερής μπαναλιτέ. Και οι ηθοποιοί, μια χαρά τα πάνε αλλά δεν έχουν σενάριο γερό, δυνατό, για να πατήσουν. Με άνεση ξεχωρίζει ο François Berléand στο ρόλο του ψυχαναλυτή που είναι να βγει στη σύνταξη. Ο Simon Abkarian προσπαθεί να φέρει λίγη ζωή στο ρόλο του ιδιοκτήτη του σούπερ μάρκετ αλλά θάβεται κάτω από τον κλισέ χαρακτήρα που αναγκάζεται να υποδυθεί. Αυτή δεν είναι μια κακή ταινία per se. Είναι μια ταινία που πασχίζει να γίνει ενδιαφέρουσα. Πασχίζει, όμως, πολύ. Κι εντέλει, δεν τα καταφέρνει.

Μόνοι στο Παρίσι (Deux moi / Someone, Somewhere) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 18 Ιουνίου 2020 από την Spentzos Films!
Περισσότερα... »