Σε κινηματογραφική διασκευή ενός ακόμη έργου της διάσημης συγγραφέως Patricia Highsmith - θυμίζω για όσους δεν θυμούνται πως σε δικό της μυθιστόρημα βασίστηκε και η επιτυχία του 1999 The Talented Mr Ripley - θα πρωταγωνιστήσει η αγαπημένη Cate Blanchett στην επόμενη της ταινία. Πρόκειται για το φιλμ με τον τίτλο Carol, που βασίζεται στην νουβέλα The Price Of Salt και που θεματικά αφηγείται την ιδιαίτερη σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα σε δύο ξεχωριστών αντιλήψεων γυναίκες, στην Νέα Υόρκη του 1950. Η μία μεσήλικη, παγιδευμένη σε έναν γάμο συμφερόντων, προσπαθεί απελπισμένα να απαγκιστρωθεί, φοβάται όμως να κάνει το επόμενο βήμα, μήπως και χάσει από κοντά της την ανήλικη κόρη της, η άλλη εικοσάχρονη που εργάζεται σκληρά ως πωλήτρια σε πολυκατάστημα και ονειρεύεται μια καλύτερη ζωή. Μαζί με την πολυβραβευμένη και χαρισματική Αυστραλέζα εμφανίζεται στις εικόνες του έργου η επίσης ταλαντούχα Mia Wasikowska (Alice In Wonderland) που βαδίζει με πολύ προσεκτικά βήματα στην καριέρα της. Το σενάριο υπογράφεται από την Phyllis Nagy (Mrs Harris) ενώ την σκηνοθετική καθοδήγηση των δύο σημαντικών ερμηνευτριών έχει αναλάβει ο John Crowley, που δικό του ήταν το αξιόλογο A Boy, μα που από τότε που το παρουσίασε έχει περάσει τέσσερα χρόνια απραγίας.

Περισσότερα... »

Ο μόνιμα κεφάτος, διασκεδαστικός και εξωστρεφής Λουτσιάνο, είναι ένας Ναπολιτάνος ιχθυοπώλης, που αραιά και που συμπληρώνει το εισόδημα του, κάνοντας μικροαπατεωνιές παρέα με την αγαπημένη γυναίκα του, Μαρία. Ακόμη κι αν αντιμετωπίζει ζόρια, ποτέ δεν χάνει την ευκαιρία να μοιράζει το γέλιο στην παρέα αλλά και στους αμέτρητους συγγενείς του, τόσο ώστε να τον παροτρύνουν να πάρει μέρος στο ριάλιτι του Big Brother που διοργανώνει η ιταλική τηλεόραση. Στο κατόπι της επιτυχίας και του χρηματικού τροπαίου θα αντιληφθεί όμως πως η πραγματικότητα που τον περιβάλλει, αρχίζει σιγά σιγά να ξεφτίζει. Τέσσερα χρόνια μετά την κατάκτηση του Μεγάλου Βραβείου της Επιτροπής του Φεστιβάλ των Καννών για το εξαιρετικό Gomorrah, ο 44χρονος Matteo Garrone επιστρέφει στην δράση με την έβδομη ολοκληρωμένη ταινία του μεγάλου μήκους, το Reality, που έχει τις ίδιες ακριβώς φιλοδοξίες να φτάσει εξίσου ψηλά, ει δυνατόν και μέχρι τις Χρυσές Σφαίρες, με τις οποίες φλέρταρε και ο προκάτοχος του. Στην αλληγορική ανθρώπινη κομεντί, τον βασικό πρωταγωνιστικό ρόλο κρατά ο πρωτάρης κινηματογραφικά, μα με έντονη παρουσία στο θέατρο της Νοτίου Ιταλίας Aniello Arena.


Η επίσημη πρεμιέρα του Reality θα πραγματοποιηθεί όπως το συνηθίζει ο δημιουργός του, στο διαγωνιστικό κομμάτι του 65ου φεστιβάλ των Καννών, με πολλές ελπίδες για διάκριση στο σπουδαίο ευρωπαϊκό φιλμικό ραντεβού. Οι κανονικές προβολές του έργου για το ευρύ κοινό αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη του Αυγούστου, με την Ιταλία και την Γαλλία να είναι οι πρώτες χώρες που και επίσημα πήρε διανομή.

Στις δικές μας αίθουσες? Πιθανόν με την καινούργια σεζόν!






Περισσότερα... »

Στα τουριστικά θέρετρα της Κένυα, αποκαλούνται Σούγκαρ Μάμας και στην ουσία είναι εύπορες Ευρωπαίες, που ταξιδεύουν στην αφρικάνικη χώρα, πληρώνοντας νεαρούς ντόπιους, προκειμένου να τους προσφέρουν την ερωτική απόλαυση. Μια από αυτές είναι και η Τερέζα, μια πενηντάχρονη αυστριακή, μητέρα μιας κόρης, που εδώ και χρόνια κάνει αυτό το ταξίδι, αλλάζοντας τον ένα Κενυάτη μπιτς μπόυ μετά τον άλλο, αναζητώντας τον πραγματικό έρωτα. Μετά από τόσους εραστές το συμπέρασμα που θα βγάλει είναι πως στην γωνιά αυτή της μαύρης ηπείρου, ο έρωτας δεν είναι τίποτα περισσότερο από εμπόριο. Με το Paradies: Liebe, ο σκηνοθέτης Ulrich Seidl ανοίγει την κινηματογραφική του τριλογία που έχει ως αντικείμενο το ταξίδι τριών γυναικών, για τρεις διαφορετικούς λόγους. Πέρα από την Τερέζα επί της παρούσης, που την υποδύεται η θεατρική ηθοποιός Margarethe Tiesel, θα ακολουθήσουν ακόμη δύο φιλμς λοιπόν, που θα αναφέρονται στην αναζήτηση μιας Καθολικής ιεραποστόλου (Faith) και στην εκδρομή σε κέντρο αδυνατίσματος μιας τινέιτζερ (Hope) με τις οποίες και θα ολοκληρωθεί το τρίπτυχο.


Η αφετηρία πάντως της έμπνευσης του δημιουργού από την χώρα του Mozart επελέγη από τους διοργανωτές του 65ου Φεστιβάλ των Καννών για το διαγωνιστικό τμήμα, αποτελεί έτσι μια από τις 22 ταινίες που κοντράρονται για τα μεγάλα βραβεία του σπουδαίου θεσμού. Συνεπώς η παρουσία και μόνο του Paradise Love στο μάρκετ της ηλιόλουστης Ριβιέρας, αποτελεί πρόκριμα για την αγορά του στις αγορές της Ευρώπης, εκεί που ακόμη δεν έχει αποκτήσει διανομή.

Στις δικές μας αίθουσες? Πιθανόν σε κάποιο εγχώριο φεστιβάλ!






Περισσότερα... »

Κάποια όνειρα μας δοκιμάζουν, κάποιες ιστορίες μας συνδέουν, κάποιες στιγμές μας αλλάζουν, κάποιες επιλογές παραμένουν κοντά μας, για πάντα! Πως είναι δυνατόν μια ιστορία από το παρελθόν να μετατρέπεται σε ένα μυστικό του παρόντος? Από την στιγμή που απελπισμένος για να επιτύχει και πάλι συγγραφέας, χρησιμοποιεί τα απομνημονεύματα ενός ηλικιωμένου άντρα, όπως θα τα εντοπίσει καλά φυλαγμένα σε μια μυστηριώδη βαλίτσα σε αντικερί, στο καινούργιο του βιβλίο ως δικά του. Το άσχημο για εκείνον είναι όταν αυτό το παρελθόν θα ζωντανέψει και θα τον κυνηγήσει στο σήμερα. όλα αυτά τα ευφάνταστα συμβαίνουν στην ταινία The Words των Lee Sternthal και Brian Klugman, των σεναριογράφων του Tron Legacy δηλαδή, που εδώ πραγματοποιούν το κοινό σκηνοθετικό τους ντεμπούτο. Πιθανόν όλα όσα συμβαίνουν στο ερωτικό, δραματικό και αγωνιώδες θρίλερ να τα αποκαλούσα μέχρι και ευφυή, αν δεν τα είχα παρακολουθήσει ακριβώς στην ίδια εξέλιξη σε μια ξεχασμένη ταινιούλα από τα 90s με τον Cuba Gooding με τον τίτλο A Murder Of Crows, στο οποίο δεν εντόπισα την παραμικρή υπόνοια για διασκευή του, από την παραγωγό CBS, που πρόκειται να παρουσιάσει το έργο στο κοινό στις 21 του ερχόμενου Σεπτέμβρη.


Anyway με τις αντιγραφές, το τρέιλερ δείχνει αρκούντως ελκυστικό και πως να γίνει διαφορετικά άλλωστε αφού από τις εικόνες του, περνά ο κατά τεκμήριο πιο σέξι άντρας του Χόλιγουντ, Bradley Cooper, υποδυόμενος τον ανέμπνευστο συγγραφέα, συνέχεια του ρόλου του δηλαδή στο Limitless, αλλά και δύο από τις πιο hot πρωταγωνίστριες, η Zoe Saldana και η Olivia Wilde. Αν προσθέσεις στην παρέα τους και τον σπουδαίο Jeremy Irons, τον έμπειρο Dennis Quaid αλλά και τον αξιόλογο πιτσιρικά Ben Barnes, τότε μιλάμε για μια ομάδα, που αν μη τι άλλο έλκει την ματιά του υποψήφιου θεατή για να επιλέξει τις Λέξεις για την κινηματογραφική του έξοδο.

Στις δικές μας αίθουσες? Σίγουρα το φθινόπωρο.


Περισσότερα... »

Σε προειδοποιώ μην βγεις έξω απόψε... Μόλις πριν λίγες ημέρες, με αφορμή το μάρκετ των Καννών όπου συμμετέχει - φυσικά - είδαμε τα πρώτα φωτογραφικά πλάνα του ριμέικ μιας από τις πλέον καλτ horror στιγμές της δεκαετίας του 80, του Maniac του William Lustig. Κι όπως φαίνεται τριάντα χρόνια μετά το πρωτότυπο, δεν υπάρχουν και πολλά πράγματα για να αλλάξει κανείς στο θέμα, που στο επίκεντρο του έχει έναν παράξενο άντρα, που έχει κατάστημα με κούκλες για βιτρίνες και που βαθιά μέσα του κρύβει ένα θανάσιμο μυστικό: Είναι ένας στυγνός παρανοϊκός κατά συρροή δολοφόνος γυναικών. Όταν στο μαγαζί του μπει μια πανέμορφη φωτογράφος ζητώντας την βοήθεια του στο επόμενο πρότζεκτ της, εκείνος θα θελήσει να την διευκολύνει, βάζοντας αυτόματα σκοπό να την δολοφονήσει. Υπάρχουν αντιθέτως όμως πολλά περιθώρια βελτίωσης της κινηματογράφησης του στόρι, που αν μη τι άλλο στο πολύ κακό πρώτο τρέιλερ που έδωσε ατυχώς στην κυκλοφορία η Wild Bunch, αυτού του είδους οι εκμοντερνισμοί στον τρόπο λήψης είναι το λιγότερο ορατοί. Φυσικά και ελπίζω ο άσημος σκηνοθέτης Frank Khalfoun που μοιάζει να έχει μελετήσει καλά το giallo να κάνει ανάλογα καλή δουλειά, κάτι που θα δούμε αν και εφόσον ο Μανιακός αγοραστεί από κάποια εγχώρια διανομή.


Κάτι που δεν θεωρώ και τόσο απίθανο, μιας και το θρίλερ διαθέτει κι έναν συμπαθή σταρ στις τάξεις του, τον πάλαι ποτέ Φρόντο Μπάγκινς Elijah Wood, που το έχει στις δυνατότητες του το paranoid υφάκι, συνεπώς προβλέπω πως θα επιτύχει εδώ ως serial killer. Μαζί του η ομορφούλα Nora Arnezeder, υποδύεται την νεαρή καλλιτέχνιδα αλλά και το σκοτεινό αντικείμενο του πόθου του...

Στις δικές μας αίθουσες? Πολύ πιθανό, με την νέα σεζόν βέβαια.


Περισσότερα... »

Η γεύση του αίματος στο στόμα, που βγαίνει από τα γρονθοκοπημένα, διαλυμένα χείλη. Σε ελεύθερη μετάφραση, αυτό είναι το νόημα της φράσης Rust And Bone, που αποτελεί ουσιαστικά και τον αγγλόφωνο τίτλο της νέας - έκτης - ταινίας του εξαιρετικού Γάλλου δημιουργού Jacques Audiard, που επιστρέφει στην σκηνοθετική καρέκλα τρία χρόνια μετά την τεράστια εμπορική και καλλιτεχνική επιτυχία του Un Prophete, που τον κατέστησε ως έναν από τους πιο σημαντικούς Ευρωπαίους κινηματογραφιστές. Στο επίκεντρο της ιστορίας του De Rouille Et D'Os που βασίζεται σε δύο νουβέλες του Καναδού Craig Davidson, το ζευγάρι του Αλί και της Στεφανί. Εκείνος βρίσκεται από την μια στιγμή στην άλλη ως κηδεμόνας ενός πεντάχρονου παιδιού που μέχρι τώρα αγνοούσε την ύπαρξη του, εκείνη εργάζεται ως εκπαιδεύτρια φαλαινών στο ενυδρείο της Αντίμπ. Λίγο καιρό μετά την στιγμή του χωρισμού των δρόμων τους, θα συναντηθούν ξανά, μόνο που πλέον η όμορφη γυναίκα εξαιτίας τραγικού ατυχήματος, βρίσκεται καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι, αφού έχει απολέσει τα δύο κάτω άκρα της. Η νέα δραματική ματιά του Audiard αφού παρελάσει ανάμεσα στις υποψήφιες για την κατάκτηση του Χρυσού Φοίνικα του φεστιβάλ των Καννών, την ίδια μέρα (17 Φεβρουαρίου) θα κάνει πρεμιέρα στους κινηματογράφους της πατρίδας της. 


Πέραν του δημιουργού, που από τον καιρό του Προφήτη, ίσως και πιο πριν, έχει κτίσει ένα δυναμικό πυρήνα φανατικών οπαδών, δυναμικότατο στοιχείο της ερμηνευτικής ομάδας αποτελεί και η παρουσία της οσκαρούχου Marion Cotillard, που μπορεί εκτός έδρας να μην είναι τίποτα περισσότερο από συμπλήρωμα λαμπερών καστ, εντός, όμως, ορίζει την νούμερο ένα υποκριτική ελπίδα του Γαλλικού σινεμά. O Mattias Schoenaerts, εκ των διασημότερων Βέλγων πρωταγωνιστών ορίζει το άλλο της μισό επί της οθόνης, ενώ μαζί τους συνυπάρχουν και οι Seline Salette, Armand Verdure και Corine Masiero.

Στις δικές μας αίθουσες? Σίγουρα, μα ακόμη δεν έχει προγραμματιστεί.


Περισσότερα... »

Με το Apres Le Bataille (After The Battle) ο Αιγύπτιος σκηνοθέτης Yousry Nasrallah, ρίχνει περισσότερο φως στην ήδη γνωστή υπόθεση της επίθεσης του ιππικού και των καμηλιέρηδων του στρατού, ενάντια στους διαδηλωτές της πλατείας Ταχρίρ, στις 2 Φεβρουαρίου του 2011. Δηλαδή με δραματικό τρόπο μεταφέρεται στην μεγάλη οθόνη η ένατη ημέρα της Επανάστασης του λαού ενάντια στον δυνάστη Μουμπάρακ, που πέραν της πρωινής σφαγής, ολοκληρώθηκε τις βραδινές ώρες με τους πυροβολισμούς στο ψαχνό από τους ακροβολισμένους ελεύθερους σκοπευτές. Στο σενάριο του ο Αφρικάνος παρακολουθεί την καθημερινότητα ενός καμηλιέρη της περιοχής του Ναζλέτ, που βρίσκεται πάρα πολύ κοντά στην τουριστική Γκίζα, γεγονός που κάνει και τον δικό τους τόπο ελκυστικό προς τους τουρίστες. Μέχρι την στιγμή που η εξέγερση στο Κάιρο, προκαλέσει την αδιαφορία των ξένων και ο τόπος πέσει σε δυσμένεια, κάτι που θα προκαλέσει την έκρηξη των ντόπιων ενάντια στους επαναστατημένους. Αυτή την οργή θα εκμεταλλευτεί το καθεστώς, προκειμένου να προκαλέσει εμφύλια σύρραξη και να χυθεί αδελφικό αίμα.


Η ταινία κάνει την πρώτη της εμφάνιση στο διαγωνιστικό τμήμα του 65ου Φεστιβάλ των Καννών με σημαντικές φιλοδοξίες να αποσπάσει μια από τις τιμητικές διακρίσεις του θεσμού. To Baad El Mawkeea όπως είναι ο πρωτότυπος τίτλος του, δεν έχει πάρει διανομή ακόμη στις ευρωπαϊκές αγορές, μα ελπίζει μέσα από τον θόρυβο που θα προκαλέσει στην Ριβιέρα, μέσα στην επερχόμενη σεζόν να προβληθεί σε όσο το δυνατό περισσότερες χώρες, κατά βάση της σινεφίλ Γηραιάς Ηπείρου.

Στις δικές μας αίθουσες? Μάλλον, του χρόνου βέβαια!




Περισσότερα... »


Κάτω από την λάγνα πλατίνα της Marilyn, που η μορφή της κυριαρχεί από άκρου εις άκρο της λουτρόπολης, άνοιξε για 65η φορά τις πύλες του το διασημότερο Ευρωπαϊκό κινηματογραφικό ραντεβού, το φεστιβάλ των Καννών, που για το ερχόμενο δεκαήμερο πρόκειται να αποτελέσει το επίκεντρο του παγκόσμιου φιλμικού ενδιαφέροντος. Ταινία - Πρεμιέρας για το 2012, το ολόφρεσκο Moonrise Kingdom του έχοντα φανατικότατο κοινό (όσο και παντελώς αδιάφορους θεατές, με σαφή πλειονότητα των δεύτερων) Wes Anderson, που έχει καλομάθει εδώ και καιρό στο να δηλώνει το παρόν στις φιλμοπανύγηρεις της Γηραιάς. Οι αντικειμενικότερες των απόψεων, γύρω από το φιλμ της τελετής έναρξης των εκδηλώσεων, μιλούν για ένα έργο που θα ενθουσιάσει μεν τους φαν του Αμερικάνου, μα που σε καμία περίπτωση δεν αγγίζει την λάμψη της περσινής μεγάλης Premiere, του Woody Allen. Οι Times κάνουν λόγο για μια νοσταλγική συγκινητική ματιά, δοσμένη μέσα από ένα κατακίτρινο σελοφάν, το περιοδικό Little White Lies αναφέρεται στην καλύτερη ταινία του Anderson εδώ και πολύ καιρό, ενώ το Movietrailertrash.com μιλά για μια καυστική αλληγορία, που βαδίζει στα χνάρια του Rushmore.




Photo: Getty Images Europe / zimbio.com



"Όταν ξεκινήσαμε τα γυρίσματα, αυτό έμοιαζε σαν ένα reunion παλιών καλών φίλων. Αυτό που αντιλαμβάνομαι τώρα είναι πως όλοι τους μοιάζουν σαν να είναι οικογένεια μου, που πολύ εύχομαι να τους ξανασυναντήσω σύντομα στα πλατώ. Ελπίζω πως ορισμένοι από τους φίλους που έκανα στα γυρίσματα να είναι και πάλι διαθέσιμοι για μένα στο μέλλον." είναι τα πρώτα λόγια του Anderson ενώπιον των εκπροσώπων του Τύπου, ευχαριστώντας με τον τρόπο αυτό τους ηθοποιούς που συμμετείχαν στο πόνημα του. Δίπλα του, ο εδώ και χρόνια αγαπημένος του πρωταγωνιστής και μέλλος του καστ στις περισσότερες δημιουργίες του, ο Bill Murray, εκκεντρικά ντυμένος σε ένα απίθανο καροπράσινο κοστούμι, είχε πάντοτε μια γλαφυρή νότα να ρίξει στο τραπέζι: "Είναι τόσο ενθουσιώδης η κάθε μου συνεργασία με τον Wes και γίνεται ακόμη πιο ενδιαφέρουσα όσο αντιλαμβάνομαι πως ωριμάζει δημιουργικά. Πάντως δεν νομίζω πως δυσκολεύομαι να πειστώ για να συνεργαστώ μαζί του. Απλώς περιμένω, το πότε θα με πάρει τηλέφωνο!"

Το φιλμ περιγράφει την περιπέτεια δύο δωδεκάχρονων λυκόπουλων, ενός αγοριού κι ενός κοριτσιού που όντας ερωτευμένα, συνάπτουν μια μυστική συμφωνία να το σκάσουν μακριά από την κατασκήνωση τους. Ο σούπερσταρ Bruce Willis, που εδώ ερμηνεύει τον τοπικό σερίφη, ο οποίος βρίσκεται στην αναζήτηση των πιτσιρίκων δίνει την δική του άποψη για το έργο: "Είναι μια ιστορία αγάπης, μια ιστορία νεανικής, μπερδεμένης, πολύπλοκης αγάπης. Είναι επίσης μια ιστορία που δείχνει με ποιον τρόπο μπορεί ο καθένας να αγαπήσει. Ακόμη και μπάτσους σαν κι εμένα..." Από την μεριά της η πάντοτε κομψή Tilda Swinton, που παραβρέθηκε και πέρσι στην Κρουαζέτ για χάρη του We Need To Talk About Kevin είχε επίσης να καταθέσει τις θετικές της εμπειρίες από την συνεργασία της με τον Τεξανό: "Είμαι απίστευτα χαρούμενη που έγινα κι εγώ μέλος της οικογένειας Anderson, ενός δημιουργού που μετά από πολυετή μελέτη του χαρακτήρα που υποδύθηκα, της κοινωνικής λειτουργού, του έδωσε μια πραγματικά εντελώς διαφορετική διάσταση." Η ταινία Moonrise Kingdom που ακόμη πρωταγωνιστούν οι Edward Norton, Frances McDormant, Harvey Keitel και τα παιδάκια Jared Gilman και Kara Hayward κάνει πρεμιέρα στις ελληνικές αίθουσες στις 14 Ιουνίου με τον τίτλο Ο Έρωτας του Φεγγαριού.

zerVo

Περισσότερα... »

Όταν το κακό σου παρελθόν, χτυπάει την πόρτα, είναι η στιγμή να το βάλεις στα πόδια! Πόσο μάλλον όταν βρίσκεσαι ήδη σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων, ουδείς γνωρίζει την πραγματική ταυτότητα του και εμφανίζονται από το πουθενά μπρος σου, οι παλιοί σου σύντροφοι, ζητώντας εξηγήσεις. Όπου φύγει φύγει το λοιπόν ή μάλλον καλύτερα βάζουμε πλώρη για Λος Άντζελες, εκεί που μια ζωή ονειρευόταν το επαρχιωτάκι κορίτσι μας να ταξιδέψει και τώρα που είναι η στιγμή των αποκαλύψεων, αυτό το road trip μοιάζει σαν πρώτης τάξης αντάλλαγμα. Αυτά και άλλα πολλά ευτράπελα θα βρουν στο διάβα τους οι κεντρικοί ήρωες της ιστορίας που παρουσιάζει η κομεντί Hit And Run, δηλαδή ο φυγάς και η καλή του, στην απόπειρα τους να το σκάσουν τόσο από τους πρώην κομπανιέρους όσο και από τον υπεύθυνο για την ασφάλεια του μάρτυρα, US Marshall. H ανεξάρτητη Open Road, που πίσω της όπως πάντα κρύβονται οι ανεξάντλητοι (!) παραγωγοί των Γαμομπελάδων, έχει πάντως αρκετές φιλοδοξίες πως το κωμωδιάκι της, τόσο λόγω ικανού κι ανατρεπτικού στόρι, όσο και λόγω ενδιαφέροντος καστ, θα πάει αρκετά καλά στα Box office, με το που θα κάνει την εμφάνιση του στις 24 Αυγούστου.


Τον βασικό πρωταγωνιστικό ρόλο του τρέχω να γλιτώσω, πρώην οδηγού ληστειών, κρατά ο Dax Shepard, αξιόλογος wannabe ζεν πρεμιέ, που εδώ παρέα με τον David Palmer επιχειρεί και το σκηνοθετικό του ντεμπούτο. Δίπλα του, όπως συνέβη τις προάλλες και στο ρομ κομ When In Rome βρίσκεται η αγαπημένη του νεαρού κοινού Kristen Bell (Couples Retreat, Serious Moonlight, You Again) ενώ την υπόλοιπη ερμηνευτική ομήγυρη συμπληρώνουν ο αγνώριστος Bradley Cooper, ο Tom Arnold, η Kristen Chenoweth και ο Beau Bridges.

Στις δικές μας αίθουσες? Πιθανό!


Περισσότερα... »

Μέγας είσαι Brian και θαυμαστά τα έργα σου! Ειδικά αν ανήκουν στην κατηγορία του ερωτικού θρίλερ και αφορούν αγγλόφωνο ριμέικ, μιας από τις πλέον αισθησιακές γαλλικές παραγωγές της χρονιάς που μας πέρασε, του Crime D'Amour. Το όνομα της αμερικάνικης εκδοχής, δια χειρός του κορυφαίου (μου) De Palma, είναι Passion και ακολουθεί την ίδια ακριβώς θεματική διαδρομή, έχοντας στο επίκεντρο της, μια σκληρά εργαζόμενη γυναίκα, που μόλις αντιληφθεί πως η ζηλόφθονας εργοδότης της, της κλέβει τις ιδέες θα ξεκινήσει μια εκδικητική πορεία, που θα αρχίσει από την αρπαγή του γοητευτικού εραστή της (Dominic Cooper), κατά την διάρκεια επαγγελματικού ταξιδιού. Η διαφορές από το κύκνειο άσμα του Corneau αναμένεται να είναι σημαντικές σε επίπεδο προοπτικών λήψης, μα όχι ιδιαίτερα σεναριακές, με μια σημαντική απόκλιση ήδη να διαφαίνεται από την απόσταση ηλικίας εκείνης που ερμήνευσε τότε και τώρα την προϊσταμένη.

Γιατί άλλο Christine Scott Thomas στα γεμάτα πενήντα της και άλλο μπεμπούλα με το αγγελικό πρόσωπο Rachel McAdams, με δυο δεκαετίες λιγότερες στην πλάτη. Η επιλογή αντίστοιχα της Noomi Rapace, της Σουηδέζας με τα δυνατά χαρακτηριστικά, που έγινε γνωστή από την τριλογία του Κοριτσιού με το Τατουάζ, στον ρόλο της revenge-girl μοιάζει ιδανική. Οι δυο κυρίες, που σαν κοινό χαρακτηριστικό τους έχουν την παρουσία τους στο πλάι του ντετέκτιβ Sherlock Holmes, σε πρώτο και δεύτερο επεισόδιο αντίστοιχα, θα έρθουν πολύ κοντά, όσο το Πάθος εξελίσσεται, στοιχείο που μας αποκαλύπτουν και οι πρώτες εικόνες από τα πλατό του, που διέρρευσε η παραγωγός SBS, στα πλαίσια του μάρκετ των Καννών. Το φιλμ αναμένεται να φτάσει στις αίθουσες όλου του κόσμου στα μέσα του Φλεβάρη του '13!



Περισσότερα... »

Dark Shadows
του Tim Burton. Με τους Johnny Depp, Michelle Pfeiffer, Helena Bonham Carter, Eva Green, Jackie Earle Haley, Jonny Lee Miller, Chloë Grace Moretz, Bella Heathcote


Βαρ-Νάδας!
του zerVo
Το κόλπο είχε μυρίσει κλεισούρα από την εποχή της Αλίκης. Μην σου πω από τον καιρό του Μπαρμπέρη της οδού Φλητ. Τον καλύτερο αφηγητή φανταστικών ιστοριών να βάλεις κάθε βράδυ δίπλα στο νυσταγμένο παιδάκι, την δέκατη, δωδέκατη φορά που ο κεντρικός ήρωας θα έχει την ίδια φάτσα, θα διασχίσει το ίδιο δάσος, θα εισέλθει στο ίδιο κάστρο και θα αντιμετωπίσει τον ίδιο δράκο, ο πιτσιρικάς θα δυσανασχετήσει. Πιθανόν και να μουτρώσει βαριεστημένος, όταν καταλάβει πως ο λατρεμένος παραμυθάς του, δεν το κάνει από ενδιαφέρον για να ευχαριστήσει τον ίδιο, μα από συνήθειο μπας και τον κοιμίσει γρηγορότερα, για να πάει να κάνει καμιά άλλη δουλειά. Κι όσο κι αν τον αγαπά, που μια φορά κι έναν καιρό, τίγκαρε τα όνειρα του με χρωματιστές σοκολάτες, σκιώδεις καβαλάρηδες, ξεμαλλιάρηδες κηπουρούς και ζεβροντυμένα φαντάσματα, αν καταλάβει πως δεν το κάνει πλέον με την καρδιά του, επειδή κεφάρει, σίγουρα θα τον Tim-ωρήσει...

Για διακόσια ολόκληρα χρόνια, παρέμεινε θαμμένος σε ένα ερμητικά σφαλισμένο φέρετρο, πληρώνοντας την ζηλοφθονία της πανούργας μάγισσας Ανζελίκ Μπουσάρ, ο Μπάρναμπας Κόλινς, ζάπλουτος επιχειρηματίας της πόλης που ο ίδιος δημιούργησε, του Κόλινγουντ, ερχόμενος μετανάστης από την Βρετανία, στα τέλη του 18ου αιώνα.  Έχοντας μεταμορφωθεί σε βαμπίρ που διψά για αίμα, ο προ αιώνων αριστοκράτης, καλείται να προσαρμοστεί στις καινούργιες, μοντέρνες συνθήκες διαβίωσης, μέσα στην βικτοριανή έπαυλη, που οι ξεπεσμένοι απόγονοι του διατηρούν σε κακή κατάσταση. Ερχόμενος συνάμα σε επαφή με μια παλιά του γνώριμη, συνάντηση που θα του αναστατώσει, για ακόμη μια φορά την ζωή.

Κι έτσι ο φουκαράς δρακουλάκος, που από την στενοχώρια του κασονιού, την απώλεια της ανθρώπινης υπόστασης, αλλά και του μεγάλου έρωτα του, θα δει και πάλι, έστω και πίσω από τις κουρτίνες το φως της ημέρας, αφού προβληματιστεί για τον εξανεμισμό της περιουσίας του από τους κατοπινούς του συγγενείς, θα βάλει μπροστά το πλάνο ανασυγκρότησης των επιχειρήσεων του. Τροχοπέδη στις φιλοδοξίες του θα σταθεί και πάλι η πλεονέκτρια Άντζι, που τόσο καιρό ζει και βασιλεύει δίχως αντίπαλο δέος να την προκαλεί, δίχως όμως και στην άπονη καρδιά της να έχει σβήσει η φλόγα του ανολοκλήρωτου έρωτα. Το σ'αγαπώ, μ'αγαπάς, τι θα γίνει με μας, ανάμεσα στην witch of Colinwood και τον άρτι ανανήψα εκ του τάφου Μπάρνι, εν μέσω της παράνοιας που ζει και βασιλεύει εντός της στοιχειωμένης βίλας στην κορυφή του λόφου, είναι στοιχείο ικανό να αποτελέσει τον άξονα μιας ακόμη δυνατής ιστορίας από τα χείλη του Burton?

Μέχρι ενός σημείου αναμφίβολα ναι. Η έξυπνη συλλογιστική, βασισμένη θεματικά στην παλιά, αγαπημένη τηλεοπτική σειρά, τυλιγμένη τον  μανδύα της μεταφυσικότητας και πασπαλισμένη με τα μπουμπουνητά και τους κεραυνούς της Hammer λογικής, καλά το πάει μέχρι το μέσον. Όσο όμως στην ίντριγκα προστίθενται αμέτρητοι χαρακτήρες, οι οποίοι δεν έχουν να προσφέρουν το παραμικρό στην εξέλιξη, το μυαλό του ενορχηστρωτή Γκριμ μπερδεύεται και χάνει τον τελικό στόχο. Και η προσεγμένη καλλιτεχνική διεύθυνση - παντοτινό ατού του mr.Beetlejuice, στον σχηματισμό της ανατρεπτικά φοβιστικής ατμόσφαιρας, απλώς σώζει τα προσχήματα. Άσε που τα όχι και τόσο ευφυή περί αναχρονισμών ανέκδοτα, έχουν εξαντληθεί στα αμέτρητα τρειλαράκια που η Warner έριξε εδώ και καιρό, προς άγρα θεατών. Οπότε τι μένει?

Για πες: Ένας Depp για πολλοστή φορά σε ρόλο μαριονέτου, να εξαργυρώνει το εμπορικό μπαζ στο κοινό, αδιαφορώντας για το κάψιμο του υπαρκτού του τάλαντου, που δεν προκαλεί πλέον την παραμικρή εντύπωση στην τεχνηέντως μακιγιαρισμένη, ωχρή θωριά του, περιτριγυρισμένος από ένα σωρό αστέρες των αζητήτων (πλην Moretz) να σέρνουν τον σε μουσική υπόκρουση Alice Cooper (τι απρόσμενος συμβολισμός!?) χορό της χαμένης 70ίλας. Μοναδική επιζώσα από το σχεδόν ναυάγιο του Dark Shadows, η πιο νερόβραστη Εγγλέζα άκτρες και μακράν πιο αδιάφορη επί συνόλου των Bond-girls, που η πυρόξανθη βαφή της κώμης της, ήταν αρκετή για να την μεταβάλλει σε φλογερό ηφαίστειο, πανέτοιμο να εκραγεί. Ελπίζοντας να μην με μετατρέψεις κι εμένα σε ζόμπι, για όλα όσα σου έχω σούρει, στο μελαχρινό ερμηνευτικό σου παρελθόν, αγαπητή μου πορσελάνινη Eva Green, σου ζητώ ταπεινά συγνώμη, υποσχόμενος να επανορθώσω.






Στις δικές μας αίθουσες? Στις 17 Μαΐου 2012 από την Village
Περισσότερα... »



Ελληνικό Box Office 10 - 13 Μαϊού 2012 by TOSHIBA


Φιλμ
Διανομή
Wks Αίθουσες
4ήμερο Αθήνας
Σύνολο Αθήνας
4ήμερο Ελλάδας
Σύνολο Ελλάδας
1
The Avengers
Feelgood
3
89


19.714
198.233
2
Ghost Rider: Spirit of Vengeance
Audiovisual
1
41


8.551
8.551
3
Haywire
Village
1
24


8.212
8.212
4
21 Jump Street
Feelgood
2
34


4.135
20.663
5
Intouchables
Filmtrade
7
21


3.812
102.335
6
Poker Face
Village
2
41


2.777
17.235
7
The Pirates! Band of Misfits
Feelgood
5
42


2.527
38.733
8
Battleship
UIP
4
25


2.500
71.850
9
Mirror Mirror
Village
5
24


2.408
94.282
10
The Lorax
UIP
6
40


2.243
58.200


Περισσότερα... »