H Optoma, η κορυφαία επιλογή στους βιντεοπροβολείς, παρουσιάζει τις νέες ταινίες της εβδομάδας!



Πέντε ταινίες κάνουν πρεμιέρα στο τριήμερο της εθνικής εορτής της 25ης Μαρτίου. Φυσικά τα περισσότερα φώτα πέφτουν πάνω στην κινηματογραφική διασκευή του φημισμένου μπεστ σέλλερ της Suzanne Collins, The Hunger Games, που προβάλλεται σε ταυτόχρονη παγκόσμια πρεμιέρα. μαζί με τους Αγώνες Πείνας που αναμένεται να κερδίσουν την κορυφή του ελληνικού box office γι αυτή την εβδομάδα, κυκλοφορούν ακόμη η περιπέτεια Safe House, με τον βετεράνο πλέον Denzel Washington, το ισπανόφωνο road movie Las Acacias από την Αργεντινή, το θριλεράκι Transit και το τελευταίο πόνημα του δικού μας Νίκου Παναγιωτόπουλου, με τον τίτλο Δεσμά Αίματος.

Οι κριτικές των φιλμς από το moviesltd



Περισσότερα... »

Αγώνες Πείνας
του Gary Ross. Με τους Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Liam Hemsworth, Stanley Tucci, Wes Bentley, Elizabeth Banks, Woody Harrelson, Toby Jones, Donald Sutherland


Η Κάτνις κι ο Μινώταυρος
του zerVo
Ώρες ώρες πιάνω τον εαυτό μου να γίνεται γραφικότερος εκείνων των περίεργων θιασωτών του δωδεκάθεου, που υποστηρίζουν ακράδαντα πως οτιδήποτε συμβαίνει στον σύγχρονο κόσμο, έχει την ρίζα του στην αρχαία Ελλάδα. Μου την δίνει όμως ρε διάολε, να βλέπω διθυραμβικές απόψεις για το πόνημα μιας (παγκόσμια αναγνωρισμένης και δισεκατομμυριούχου πλέον) συγγραφέως, που παρουσιάζει για δική της έμπνευση, τον scifi παραφρασμένο μύθο του Θησέα. Γιατί το μοναδικό στοιχείο που απουσιάζει από τον εντυπωσιακά παραμυθένιο θρύλο, που ειπώθηκε χιλιάδες χρόνια πριν στα μέρη μας, είναι το να υπήρχαν τεράστιες οθόνες στημένες σε Αρχαία Αγορά και Κνωσσό, προκειμένου να παρακολουθούν λάιβ οι πολίτες την αγωνία των ανήλικων Αθηναίων να επιβιώσουν μέσα στον Μινωικό Λαβύρινθο. Πόσο μάλλον όταν οι διεθνείς πανηγυρισμοί, επεκτείνονται στην κινηματογραφική διασκευή του βιβλίου της Suzanne Collins, που στην θέαση του δεν δικαιολογούν επ ουδενί, τον κουρνιαχτό που σήκωσε στο πέρασμα του.

Τρία τέταρτα του αιώνα έχουν περάσει από την αποτυχημένη απόπειρα επανάστασης των δώδεκα καταπιεσμένων επαρχιών της Πάνεμ, ενάντια στην ηγεμονία της Κάπιτολ. Κάθε χρόνο, προκειμένου να διατηρείται ζωντανή η υπενθύμιση της ήττας τους, αλλά και της κυριαρχίας της κορυφαίας Περιοχής, ένα αγόρι κι ένα κορίτσι από κάθε επαρχία, καλείται να συμμετάσχει σε αγώνες επιβίωσης, που λαμβάνουν χώρα σε ένα καλά σχεδιασμένο πεδίο μάχης. Μάχη μέχρι θανάτου, για τους 24 ανήλικους μονομάχους, από τους οποίους μόνο ο ένας θα βγει ζωντανός και νικητής, που προβάλλεται ζωντανά από τα δίκτυα κάθε τόπου, σε ένα τηλεοπτικό υπερθέαμα υψηλότατης θέασης.

Η 12η district φέτος θα εκπροσωπηθεί από την μοναχική Κάτνις, μια χαρισματική τοξοβόλο, που πρότεινε εθελοντικά τον εαυτό της, ώστε να γλυτώσει την πορεία προς τον βέβαιο θάνατο η επιλεγμένη από την κληρωτίδα μικρούλα αδελφή της και τον συνομήλικο της Πίτα, το γειτονόπουλο γιο του φούρναρη, που της είχε συμπαρασταθεί σε κάποιες δύσκολες στιγμές. Μετά την μικρή περίοδο προετοιμασίας και με το λάβετε θέσεις να απέχει μόνο λίγες στιγμές, η Κάτνις θα ορκιστεί μέσα από αυτή την αιματηρή μονομαχία να βγει νικήτρια, βοηθώντας με όλες της τις δυνάμεις τον συμπολίτη της να επιβιώσει.

Συνεπώς το στοιχείο που εκτοξεύει στα ύψη την Big Brother ίντριγκα, είναι το ότι ναι μεν ισχύει το δόγμα του "ο σώζων εαυτόν σωθείτο", συνάμα όμως υπάρχει και μια άτυπη αλληλεγγύη μεταξύ της δυάδας από το ίδιο χωριό, άσχετα αν αμφότεροι γνωρίζουν πως ένας, τουλάχιστον, από τους δυο τους, δεν θα γυρίσει πίσω ζωντανός. Και τι συμβαίνει αν κατά την διάρκεια των Αγώνων Πείνας, ο θεός έρωτας σημαδέψει με το βέλος του, τους φίλιους / εχθρούς τινέιτζερς? Οι δείκτες της AGB βαράνε κόκκινο, μαζί με την δημοτικότητα των ερωτευμένων παιδιών, οι διοργανωτές σκέφτονται να προχωρήσουν σε κάποιο είδος αλλαγής των κανόνων, το στενοχωρημένο μπόιφρεντ πίσω στην πατρίδα σκύβει το κεφάλι και το φιλμάκι παίρνει την όψη του ζαχαρωτού, αντί να εστιάσει στο κίνημα της ανατροπής που σε κάθε τόπο ραγιάδων σιγοβράζει, ελέω της πομπώδους δράσης της Κάπιτολ.

Για πες: Θα είμαι ψεύτης αν πω πως περίμενα το The Hunger Games, ως ένα γλυκερό, εντέχνως αποστασιοποιημένο από την επίδειξη εικόνων βίας, μπας και πάρει το σφραγιδάκι του κατάλληλου και απομακρυσμένο από τις ριζοσπαστικές προδιαθέσεις που περίμενα να προβάλλει, action θρίλερ. Λάθος που λογίζεται στην εκτίμηση μου, πως ο Gary Ross, δεν θα ισοπεδώσει - επιεικώς μιλώ - ακόμη μια ικανή σεναριακή ιδέα, όπως συνέβη και στο Seabiscuit και κυρίως στο Pleasantville. Η ξανθούλα - εδώ μελαχρινούλα - Jennifer Lawrence, παρότι ικανότατη και με ταλέντο, εδώ παρασύρεται περισσότερο στην επίδειξη ραμποειδών δεξιοτήτων, παρά στο να βγάλει από το βλέμμα της την θλίψη για τα όσα συμβαίνουν γύρω της, την ίδια στιγμή που ο Josh Hutcherson, με την μια έτσι, μια αλλιώς συμπεριφορά του χαρακτήρα του, μπερδεύει ακόμη και τον πιο καλοπροαίρετο για την αξία του. Όσο για τον ακριβό περίγυρο, τον άχρωμο Sutherland, τον πάντα overact Harrelson, την Burtonική Banks και τον αγνώριστο ξανά Tucci, συνετέλεσαν κι αυτοί από την μεριά τους, στο απογοητευτικό, κυρίως ως κεντρική ιδέα φιλμ, που με άφησε - κυριολεκτικά - με την όρεξη...






Στις δικές μας αίθουσες στις 22 Μαρτίου 2012 από την Spentzos
Περισσότερα... »

Το Κρησφύγετο
του Daniel Espinosa. Με τους Denzel Washington, Ryan Reynolds, Vera Farmiga, Brendan Gleeson, Sam Shepard, Rubén Blades, Liam Cunningham, Joel Kinnaman


Αυτό? Ή Waterboarding?
του gaRis (@takisgaris)
Σε καιρούς οικονομικής ύφεσης η έννοια του safe house μεταφράζεται ευθέως σε σίγουρο μεροκάματο. Ειδικότερα για έναν ηθοποιό που δεν έχει να αποδείξει το απολύτως τίποτα ερμηνευτικά η συμμετοχή σε μια ακόμη by–the-numbers κατασκοπευτική περιπέτεια είναι μια συνειδητή επιλογή που τροχηλατεί μια μεγάλη καριέρα στις ράγες του εξασφαλισμένου paycheck. Γιατί ο Ντενζέλ (ο τόνος στη λήγουσα για να ξεχωρίζει από τον συνονόματο πατέρα του) Ουόσινγκτον, ίσως ένας από τους τρεις μεγαλύτερους ηθοποιούς που δουλεύουν στο μεγάλο πανί σήμερα, είναι πλήρης ρόλων και διακρίσεων. Ώριμος και προσγειωμένος από τα μικράτα του, ήξερε πώς να σχεδιάσει τα επόμενα βήματά του, βάζοντας σε προτεραιότητα την (κατά μία 3ετία μεγαλύτερη από τον 58άρη Denzel) για 30 χρόνια σύζυγο και τα τέσσερα παιδιά τους.

Ο λόγος για τον δις βραβευμένο με Oscar (ρεκόρ για μαύρο ηθοποιό, όπως και οι 5 συνολικά υποψηφιότητες) Washington, που μετά την γρήγορη σχετικά αναγνώριση (Glory) αντιμετώπισε την ατολμία του συστήματος να τον βραβεύσει για ιστορικές με κάθε έννοια του όρου ερμηνείες, όπως αυτές στα Malcom X και Hurricane. Όταν πριν από μια 10ετία η αναγνώριση επήλθε για την larger than life ενσάρκωση του rotten cop στο Training Day, o Denzel ήξερε ότι δεν πήγαινε παραπάνω. Μια απλή ανάγνωση τον ρόλων που επακολούθησαν δείχνουν ξεκάθαρα μια πληθώρα περιπετειών χωρίς υψηλές καλλιτεχνικές απαιτήσεις, τις οποίες υπηρετεί με απαράμιλλη συνέπεια, βρίσκοντας κάθε φορά μια διαφορετική απόχρωση του χαρίσματός του να κυριεύει την οθόνη. Δεν είναι τυχαίο όπως ο Tom Hanks δήλωσε ότι στα γυρίσματα του Philadelphia πήρε παίζοντας απέναντί του τα πολυτιμότερα μαθήματα υποκριτικής στην (επίσης αξιοζήλευτη) καριέρα του.

Η διαφορά από τον Hanks εδώ όμως είναι ότι εδώ το μόνο που μετράει είναι το ευσυνείδητο paycheck που σέβεται το υστέρημα του θεατή. Εξ’ού και οι πέντε ταινίες με τον Tony Scott, η μία με τον Ridley (American Gangster για την οποία αμείφθηκε με $40Μ) γιατί απλούστατα: Νο pay – no play. Ποιος στην πιάτσα έχει ξεχάσει αυτή την υπόθεση, όταν ο Denzel ενθυλάκωσε $20Μ το 2005, έστω κι αν η εκδοχή του American Gangster κατά Antoin Fuqua δεν προχώρησε ποτέ στην υλοποίησή της; Βρισκόμαστε εντέλει στα 2012 και το πράμα έχει πάρει μια απολύτως αναμενόμενη τροπή: Από τη στιγμή που ο Washington φέρνει στατιστικά έως και 10 δολάρια για κάθε δολάριο αμοιβής του, τι εξυπνότερο από το να αναλάβει ο ίδιος ως συμπαραγωγός. Έτσι στο Safe House, με το αστρονομικό για τα production values του project, budget των $85Μ, έχουν ήδη μαζευτεί $120Μ μόνο στην Αμερική και ο Denzel τρέχει τρένο, όπως στο Unstoppable.

To οποίο Safe Ηouse, θα μπορούσε άνετα να ήταν ένα spin-off του (μαντέψτε) Bourne trilogy, με όλα τα συναφή τρικάκια, κυνηγητά, τόνους σπασμένων τζαμιών, μάχες σώμα-με-σώμα όπου εξαιτίας του μοντάζ - χασαπακλάν δύσκολα παίρνεις πρέφα τι ακριβώς εκτυλίσσεται. Κι επειδή ο Tony Scott δεν ήταν εύκαιρος για την πρώτης τάξεως διεκπεραίωση, προσλαμβάνεται ο άγνωστος-ολιγοτάλαντος-αντιδημιουργικός Daniel Espinosa να επισυνάψει καταδιώξεις, μπούκες και πιστολίδια ώστε να καλύψουν δύο ώρες (παρά δέκα λεπτά) παντελούς έλλειψης πρωτοτυπίας, μηνύματος, ανάπτυξης χαρακτήρων και αισθητικής αυτοτέλειας. Είναι δύο πράκτορες της CIA. Από τη μια ο εξαφανισμένος για μια 10ετία Ντενζέλ ως υπόλογος για ξεπούλημα επώδυνων μυστικών για την εθνική ασφάλεια τον οποίο τώρα καταδιώκουν οι μισθοφόροι πρώην συνεργοί του κι από την άλλη ο rookie Ryan Reynolds που τον φυλάει σε ένα νοτιοαφρικανικό καταφύγιο μέχρις ότου να δει τι θα τον κάνει το διευθυντήριο των αξιόλογων δευτεροκλασσάτων Sam Shepard – Brendan Gleeson (μην τον χάσετε στο περυσινό The Guard αν το βρείτε) – Vera Farmiga  –  Liam Cunningham (επίσης από το  The Guard ).

Για πες: Ο αίλουρος Washington παραδίδει μαθήματα στον φιλότιμο (το στοιχείο του παραμένει οι κωμικοί ρόλοι) Reynolds κι αυτό είναι το μόνο που ίσως μένει από αυτό το προβλέψιμο τζέρτζελο, μαζί με την προτελευταία σκηνή όπου ο Denzel δολοφονεί με παγωμένο αίμα τους επίδοξους εκτελεστές του (κι αυτό δεν είναι spoiler της τελικής έκβασης). Έμαθα επίσης πως στα γυρίσματα ο διαβόητος αυτός method actor υποβλήθηκε σε waterboarding, το οποίο είναι μια μέθοδος ανάκρισης που απαγόρευσε μετά το Guadanamo o Obama. Δεμένος ανάσκελα στο πάτωμα, με τα χέρια δεμένα και το πρόσωπο ελαφρά καλυμμένο, να σου ρίχνουν κουβάδες νερό ασταμάτητα με το αποτέλεσμα να προσομοιώνει θάνατο από πνιγμό με όλα τα σωματικά και ψυχικά τραύματα που προκαλεί αυτό. Ειλικρινά Denzel, αν έχω να διαλέξω μεταξύ Safe House και water board, προτιμώ το δεύτερο.






Στις δικές μας αίθουσες στις 22 Μαρτίου 2012 από την UIP
Περισσότερα... »

Οι Ακακίες
του Pablo Giorgelli. Με τους German deSilva, Hebe Duarte, Nayra Calle Mamani


Vamos?
του zerVo
Ετυμολογικά αν το πάρουμε, η σύνθετη λέξη ακακία, αποτελούμενη από το στερητικό "α" και την "κακία" ως παράγωγο του επιθέτου κακός, σημαίνει την κατάσταση της έλλειψης του κακού. Όπερ αυτομάτως η όμορφη αυτή μικρή λεξούλα, παραπέμπει σε καλοσύνη, ευσέβεια, ευγένεια, αλληλεγγύη, αγάπη. Ομοίως λοιπόν ο ομώνυμος φυλλοβόλος θάμνος, χρησιμοποιώντας τους βιβλικούς χριστιανικούς όρους, συμβολίζει την καθαρότητα και την αντοχή των ψυχών. Των ψυχών των απλών καθημερινών ανθρώπων του μόχθου, εκείνων των φτωχών που μέσα στα ζόρια τους πολλές φορές μπορεί να φαντάζουν στρυφνοί και κακότροποι, μα βαθιά στην καρδιά τους, ανθίζει η ακακία...

Συνηθισμένος είναι ο μοναχικός νταλικιέρης Ρούμπεν να διανύει με την τριαξονική του Σκάνια μεγάλες διαδρομές, μεταφέροντας εμπορεύματα από τον ένα τόπο στον άλλο. Στο τελευταίο του αγώι, πρέπει να διανύσει 1500 χιλιόμετρα, από την καρδιά της Παραγουάης, μέχρι την πατρίδα του την Αργεντινή, στο Μπουένος Άιρες, προκειμένου να κουβαλήσει ένα γερό φορτίο ξυλείας. Σε αυτό το ταξίδι όμως, δεν θα είναι μονάχος, αφού θα έχει μαζί του στην διαδρομή, μια πάμφτωχη Γκουαρανή, την Τζασίντα, που έχοντας στην αγκαλιά της την ούτε ενός έτους κορούλα της, θα επιχειρήσει να αναζητήσει μια καλύτερης τύχη, στην πρωτεύουσα της χώρας των πάμπας.

Κι ενώ αρχικά η γκρίνια της πεντάμηνης μπουλούκας, είτε γιατί πείνασε, είτε γιατί νύσταξε, είτε γιατί θέλει άλλαγμα, θα προκαλέσει τον εκνευρισμό του αγέλαστου αυτοκινητιστή, που δίχως την μοναξιά για σύντροφο, νιώθει να χάνει την βολή του, όσο η νταλίκα αφήνει μίλια πίσω της, το κλίμα μοιάζει να μεταστρέφεται κι ο οδηγός από εκ πρώτης όψης στρυφνός και απότομος, θα αναδείξει το ανθρώπινο πρόσωπο του. Κι όσο ο μακρύς και σκονισμένος δρόμος φτάνει στο τέρμα του, θα θελήσει να ανοίξει όσο του επιτρέπεται περισσότερο την ψυχή του, στην ίδιας κακής μοίρας συνεπιβάτιδα του. Από ανθρωπιά αν μη τι άλλο, η μινιμάλ ιστορία του Las Acacias, που περιγράφει o λατινοαμερικάνος Pablo Giorgelli ξεχειλίζει, απεικονίζοντας δύο (και κάτι) εκ διαμέτρου αντίθετης ψυχοσύνθεσης ανθρώπους. Όμως...

Για πες: ...αν το σινεμά ήταν μόνο κινηματογραφώ την ατέρμονη διαδρομή μιας σοφεράντζας και μιας ημι-παράνομης μετανάστριας με το μωρό της, τότε θα είχαν και ξεχωριστή αξία οι χρυσές κάμερες που απονέμουν ετησίως τα μεγάλα διεθνή φεστιβάλ. Η πραγματικότητα είναι κάπως διαφορετική κι έτσι το ξεχείλωμα μιας ούτε πεντάλεπτης δημιουργίας μικρού μήκους, σε ολοκληρωμένη άποψη διάρκειας μιάμισης ώρας, βαραίνει αισθητά τα μάτια του θεατή, που νιώθει σαν να τρώει το ένα χιλιόμετρο μετά το άλλο στην ευθεία. Και που κάποιες συγκινητικές καλοτραβηγμένες στιγμές αραιά και που, απλά τον διατηρούν όρθιο, προκειμένου να κρατήσει το βολάν σταθερό, μέχρι το φινάλε...






Στις δικές μας αίθουσες στις 22 Μαρτίου 2012 από την One From The Heart
Περισσότερα... »

Τράνζιτ
του Antonio Negret. Με τους Jim Caviezel, Diora Baird, Sterling Knight, James Frain, Harold Perrineau


Φιλμική ιεραποστολή...
του gaRis (@takisgaris)
Αν υπήρχε ένα ντοκυμαντέρ αφιερωμένο στη ζωή του 44χρονου Τζίμ Καβίζελ που θα μπορούσε να έχει εύκολα τον τίτλο “Crucified: Whatever Happened to Jim Caviezel", είμαι σίγουρος ότι θα έκοβε περισσότερα εισιτήρια και εν πάσει περιπτώσει θα παρουσίαζε σαφώς υπέρτερο ενδιαφέρον από συλλήβδην τις κινηματογραφικές επιλογές του συμπαθέστατου θέσπιδος από το Mount Vernon της Washington. Γόνος αυστηρά καθολικής οικογένειας με λαμπρή θητεία στο κολλεγιακό μπάσκετμπολ, ο Jimmy πάλεψε σκληρά για να πάρει μια γωνιά στο όνειρο, γεγονός που ήρθε στα 1998 με το A Thin Red Line του Malick, με τον σήμα- κατατεθέν ρόλο του private Witt, tribute σε αυτόν του Montgomery Clift στο From Here To Eternity. H J Lo έδωσε γη και ύδωρ για να τον καταφέρει να συμπρωταγωνιστήσουν στο Angel Eyes ενώ η διαβόητη άρνησή του να γυρίζει ερωτικές σκηνές (βλ. περίπτωση Ashley Judd στο High Crimes) που πηγάζει από την ασκητική του ζωή (παντρεμένος με τρία υιοθετημένα παιδιά το ένα από τα οποία πάσχον από καρκίνο) ιντριγκάρισε τον Mel Gibson ώστε να του προσφέρει τον ρόλο του Βασιλέα των Βασιλέων στα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ (ίσως η πιο αδικημένη ταινία στην ιστορία των Oscars) Πάθη του Χριστού.

Τι κεραυνός τον χτύπησε, τι έφυγε κομμάτι από το φραγγέλιο κάνοντάς του μια τομή 14 ιντσών σε πλάτος, τι (το αποκορύφωμα) αποκολλήθηκε ο ώμος του κατά τη σκηνή της Σταύρωσης, ο Jimmy είναι το απόλυτο must της Μ. Παρασκευής (κοντή γιορτή) για όποιο τηλεοπτικό κανάλι σέβεται τον εαυτό (και τους «πιστούς» θεατές) του. Μιλάμε για ερμηνεία των αιώνων (αμήν) που το κλάμα βγαίνει κατευθείαν από τον Παράδεισο. Μέγας (έστω κι ως μετανοών αντι-σημίτης) και θαυμαστά τα έργα σου (Braveheart, Apocalypto) θείε Mel. Ε, από κει και πέρα…σκότος κι έρεβος για τον Caviezel. Ίσως είναι η κατάρα που κουβαλούν οι ηθοποιοί που τολμούν την απεικόνιση του Θεανθρώπου να εξαφανίζονται, υποκριτικά έως κυριολεκτικά από προσώπου γης στο μετέπειτα. Παρατηρώντας όμως την τελευταία επιλογή του Jimmy η οποία έχει το συμβολικό (πάντα) όνομα Transit, αρχίζω να καταλαβαίνω το τι και το πώς.

Το σκηνικό έχει ως εξής: Μια ωραία ηλιόλουστη των ημερών, ξεκινμά για camping μια οικογένεια (Καβίζελ – σύζυγος και δύο έφηβοι γιοι) με προβλήματα, αφού ο πατέρας έχει κάνει φυλακή για απάτες («Ε, δε σκότωσα και κανέναν») περί το real estate. Στο δρόμο τους λαγχάνουν ένα σετάκι ληστών που βάζουν στο καπό τους την χρηματική λεία με σκοπό να την ξαναπάρουν πίσω αφού περάσουν άπαντες τον συνοριακό έλεγχο. Αμέσως μετά αρχίζουν οι κόντρες στο δρόμο με τον Καβίζελ να τρώει την κλήση αλλά ως φυλακόβιος σε αναστολή πρέπει να περάσει τη νύχτα στο κρατητήριο. Έτσι η συμμορία την πέφτει στην τρελαμένη από την κατάσταση μάνα που στην πορεία γίνεται Ράμπο, θα μπατσίσει τον Τζίμμυ και θα τον παρατήσει με τα λεφτά στους κροκόδειλους γιατί θεωρεί ότι πρόκειται για συνεργούς του σε κοινό έγκλημα.

Για πες: Ο δόλιος ο ήρωάς μας θα φάει ξύλο, σφαίρες, άπειρο ξεφτιλίκι μέχρι να αποδείξει την αθωότητά του και να επανενωθεί ψυχικά με την οικογένειά του. Το ιδανικό κήρυγμα της Κυριακής δηλαδή από το σεσημασμένο ευαγγελικό Faith Channel. Συμπέρασμα: Αφήστε τον Τζίμη στην ησυχία του. Δεν κάνει σινεμά πλέον, βρίσκεται σε φιλμική ιεραποστολή.






Στις δικές μας αίθουσες στις 22 Μαρτίου 2012 από την Audiovisual
Περισσότερα... »

Μόλις πριν λίγες ώρες δημοσιοποιήθηκε η πρώτη φωτογραφία, από το ένα εκ των δύο πρότζεκτ που αναφέρονται στον βίο ενός εκ των κορυφαίων σκηνοθετών της κινηματογραφικής ιστορίας, του Alfred Hitchcock, με τον Βρετανό Toby Jones να κρατά τον βασικό ρόλο στο biopic The Girl, του μάστερ του σασπένς. Ταυτόχρονα όμως, ένα ακόμη σχέδιο γεμίζει το καστ του, που φέρει τον μακροσκελή τίτλο Alfred Hitchcock And The Making Of Psycho, το σενάριο του οποίου περιστρέφεται γύρω από τα γυρίσματα του διασημότερου πονήματος του Hitch και υπογράφει ο John McLaughlin, υπεύθυνος για το σκριπτ του Black Swan. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από την παραγωγή, η πιο πρόσφατη προσθήκη στο ήδη εντυπωσιακό τιμ που θα περάσει από τις εικόνες του πολυαναμενόμενου φιλμ, είναι η σέξι Jessica Biel, που θα υποδυθεί την σταρ της εποχής Vera Miles. Συνεπώς μαζί με την εκφραστική καλλονή, τα πρόσωπα που συνθέτουν ήδη την πρωταγωνιστική ομάδα είναι πέντε, μαζί με τον Anthony Hopkins (φυσικά ως Hitchcock), την Scarlett Johansson ως Janet Leigh - mismatch εξωτερικής εμφάνισης, εμφανές δηλαδή - τον James D'Arcy ως Anthony Perkins και την Helen Mirren, ως σύζυγο του μεγάλου δημιουργού.

Περισσότερα... »

Αφού αμφιταλαντεύτηκε ανάμεσα σε καμιά δεκαριά τίτλους - από Nero Fiddled μέχρι Bop Decameron - καταλήγοντας εντέλει στον όχι ιδιαίτερα πρωτότυπο To Rome With Love, ο Woody Allen - θυμίζω κάτοχος του πιο πρόσφατου Όσκαρ, πρωτότυπου σεναρίου - παραμένει στας Ευρώπας που αποτελούν γι αυτόν μια πρώτης τάξης τοπίο έμπνευσης, παρουσιάζοντας την καινούργια του σατιρική κομεντί, που εκτυλίσσεται, για πρώτη φορά στην μακρά του καριέρα, στην Αιώνια Πόλη. Αφού ταξίδεψε σε Λονδίνο, Βαρκελώνη και Παρίσι, ο Allen στην 42η δημιουργία του, επισκέπτεται την Ιταλική πρωτεύουσα για να παρακολουθήσει με την κάμερα του τρεις διαφορετικές ιστορίες, που όλο και κάπου θα συνδεθούν στο φινάλε, με πρωταγωνιστές ντόπιους και ξένους χαρακτήρες. Στην πρώτη ένα ζευγάρι ηλικιωμένων Αμερικάνων βρίσκεται στην Ρώμη προκειμένου να συναντήσει τους γονείς του μέλλοντα γαμπρού του, στην δεύτερη ένας τυπικός καθημερινός άντρας με το όνομα Λεοπόλντο, περνιέται για ένας σούπερ σταρ της μεγάλης οθόνης και στην τρίτη, ένας αναγνωρισμένος αρχιτέκτονας, μαζί με την συντροφιά του μελετούν τις ομορφιές της πραγματικά υπέροχης μεγαλούπολης.

Φυσικά όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα στα φιλμς του Allen, ένα πολυμελές αστραφτερό καστ παρελαύνει από τα καρέ και αυτού του τελευταίου πονήματος του, αρχής γενομένης από την κούκλα Penelope Cruz, που σέρνει τον χορό έχοντας στο πλάι της τους Roberto Benigni, Alec Baldwin, Ellen Page, Allison Pill, Jesse Eisenberg, Judy Davis, Greta Gerwig και φυσικά τον ίδιο τον αειθαλή κινηματογραφιστή, που μετά από καιρό παίρνει κι αυτός ρόλο στο θέμα του. Η Sony Classics υπολογίζει να επαναλάβει τον θρίαμβο του Midnight In Paris, κυκλοφορώντας το φιλμ στις 22 του ερχόμενου Ιούνη, αφού προηγουμένως - πιθανόν - το έχει παρουσιάσει στο κοινό που θα επισκεφτεί το φεστιβάλ των Καννών...




Περισσότερα... »

Λίγες ημέρες μόνο μετά την κυκλοφορία του πρώτου τρέιλερ, η Warner Bros διέρρευσε και μια σειρά υπέροχων και πολύχρωμων πόστερς, όπου απεικονίζονται ένας προς έναν, οι βασικοί χαρακτήρες της ταινίας Dark Shadows, με την οποία ο σπουδαίος παραμυθάς Tim Burton, επιστρέφει στο αγαπημένο του φιλμικό είδος, την φοβιστική γοτθική κομεντί. Πρόκειται για την ιστορία του Μπάρναμπας Κόλινς, γιου εγγλέζων μεταναστών, που στα 1752, αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τους την μιζέρια του Λίβερπουλ, προκειμένου να αναζητήσουν την τύχη τους στον Νέο Κόσμο. Ατυχώς γι αυτούς η κατάρα που είχε σκεπάσει την φαμίλια, πέρασε μαζί τους και τον Ατλαντικό, εφόσον δύο δεκαετίες μετά, ο μεγιστάνας Κόλινς, έχοντας υπό την επίβλεψη του ολάκερη την πόλη του Κόλινσποτ στο Μέιν, θα κάνει το μοιραίο λάθος να ραγίσει την καρδιά της - εν αγνοία του - μάγισσας, Ανζελίκ Μπουσάρ. Το τίμημα βαρύ: Όχι ένας απλός θάνατος, αλλά μεταμόρφωση του Μπάρναμπας σε βαμπίρ και ταφή του ολοζώντανου. Δυο αιώνες μετά ο νεκροζώντανος θα ελευθερωθεί από το μαυσωλείο του, για να βρεθεί σε έναν κόσμο πολύ μακρινό από εκείνον που είχε μάθει. Άσε που το παλάτι που είχε κτίσει, έχει πέσει στην κατοχή των παράξενων απογόνων του, των Κόλινς, που για να κάνουν την κατάσταση και την μυστηριώδη παρουσία του ακόμη πιο δύσκολη, κρύβουν ο καθένας ένα παράξενο μυστικό.




Στον κεντρικό ρόλο του βαμπίρου Κόλινς, ο Johnny Depp αναμένεται να κάνει ακόμη μια σπουδαία εμφάνιση στα χέρια του αγαπημένου του - ελέω Ed Scissorhands και Alice In Wonderland - συνεργάτη, έχοντας στο πλάι του μια πλειάδα σπουδαίων αστέρων, όπως η Helena Bonham Carter, η Michelle Pfeiffer και η Eva Green, αλλά και ενός καλά μελετημένου επιτελείου στους υποστηρικτικούς χαρακτήρες, που συνθέτουν οι Johnny Lee Miller, Jackie Earle Haley, Bella Heathcote, Chloe Grace Moretz και Gully McGrath.

Στις δικές μας αίθουσες, στις 17 Μαΐου 2012 από την Village
Περισσότερα... »

Όπως το συνηθίζει η κινηματογραφική βιομηχανία, τέτοιου είδους θέματα, πηγαίνουν δυο - δυο κι έτσι ενώ λίγο καιρό πριν πληροφορηθήκαμε την ύπαρξη του πρότζεκτ με τον τίτλο Alfred Hitchcock And The making Of Psycho, με πρωταγωνιστή στον ρόλο του μεγάλου δημιουργού τον Anthony Hopkins και τους Helen Mirren, James D'Arcy και Scarlett Johansson στον περίγυρο του, σήμερα έχουμε στα χέρια μας την πρώτη φωτογραφία από ένα ακόμη biopic που ασχολείται με την διαδρομή του θείου Άλφρεντ και τιτλοφορείται ως The Girl. Η ταινία που αποτελεί μια παραγωγή του τηλεοπτικού καναλιού BBC2 και φέρει την υπογραφή στην σκηνοθεσία του Julian Jarrold (Becoming Jane, Red Riding: 1974) και στο σενάριο της Gwyneth Hughes, περιστρέφεται γύρω από την θυελλώδη σχέση που ανέπτυξε ο Χίτσκοκ με την πανέμορφη πρωταγωνίστρια του σε δύο από τις σημαντικότερες στιγμές του (Birds και Marnie) Τίπι Χέντρεν, η οποία μάλιστα προσεγγίστηκε από την παραγωγή, προκειμένου να εγγυηθεί την ρεαλιστικότητα του παρόντος σεναρίου. Αρχικά η αντίδραση της υπήρξε ιδιαίτερα θετική, δίνοντας πληροφορίες που βεβαίως δεν θα παρουσιάζουν και το πιο συμπαθές πρόσωπο του Χίτσκοκ - γνωστή η κόντρα τους - μα οι επιφυλάξεις της είχαν να κάνουν περισσότερο με την ηθοποιό που θα την υποδυόταν...

Και που δεν είναι άλλη από την σέξι Sienna Miller, που αν μη τι άλλο στο πρώτο καρέ που απελευθέρωσε το στούντιο, ομοιάζει σημαντικά με την ορίτζιναλ Μάρνι. Όσο για τον ρόλο του Χίτς, ο έμπειρος από τέτοιου είδους βιογραφικές φιλμικές στιγμές Toby Jones, που σκεπάστηκε από την υπεραξία του Seymour Hoffman στην κόντρα των δύο Τρούμαν Καπότε, θυμίζει σημαντικά στο στήσιμο του, τον μάστορα του σασπένς, σε μια από τις πλέον διαβόητες πόζες που έχει πάρει ποτέ του ο μεγάλος Βρετανός σκηνοθέτης. Στο καστ συμμετέχει ακόμη η Imelda Staunton, υποδυόμενη την σύζυγο του Χίτσκοκ, Άλμα.

Περισσότερα... »



Ελληνικό Box Office 15 - 18 Μαρτίου 2012 by TOSHIBA


Φιλμ
Διανομή
Wks Αίθουσες
4ήμερο Αθήνας
Σύνολο Αθήνας
4ήμερο Ελλάδας
Σύνολο Ελλάδας
1
Journey 2: The Mysterious Island
Village
1
36


15.305
15.305
2
John Carter
Feelgood
2
59


8.703
40.511
3
Contraband
UIP
1
38


7.237
7.237
4
Beauty And The Beast 3D
Feelgood
1



6.095
6.095
5
Les Neiges De Kilimandjaro
Feelgood
2
4


4.878
8.004
6
Hugo
UIP
5
27


4.253
106.473
7
The Rum Diary
Village
3
30


3.955
52.098
8
Friends With Kids
Odeon
1
15


3.946
3.946
9
The Devil Inside
UIP
2
18


3.945
19.401
10
The Grey
A/Visual
4
22


3.579
82.959


Περισσότερα... »

Ζήσε τον τρόμο! Αν μη τι άλλο, αυτός ο Εβραίος ο Oren Peli, δεν φείδεται έμπνευσης, την στιγμή που αποφασίζει να κινήσει ένα καινούργιο πρότζεκτ. Η πρώτη του φορά ως σκηνοθέτης άλλωστε, έχει καταγράψει το δικό της ρεκόρ στην ιστορία του σινεμά, από την στιγμή που το Paranormal Activity, έχει γίνει η νούμερο ένα ταινία ποτέ, σε σχέση κόστους / απόδοσης στα ταμεία, με τα λίγες χιλιάδες δολάρια που κόστισε να φτάνουν κοντά στο μισό δις στο παγκόσμιο box office. Λογικό λοιπόν το επόμενο δημιουργικό βήμα του - έστω και από την θέση του παραγωγού - να κεντρίζει εκ προοιμίου το ενδιαφέρον των σινεφίλ, ειδικά όταν συνοδεύεται, από μια εξίσου ανατριχιαστική και φοβιστική ιστορία, που δεν βασίζεται σε χαμένο footage. Όπως αποκαλύπτει και ο τίτλος του horror Chernobyl Diaries, το στόρι εκτυλίσσεται κοντά στην πόλη της Ουκρανίας, που εκτυλίχθηκε το μεγαλύτερο πυρηνικό ατύχημα του εικοστού αιώνα, σε μια εγκαταλελειμμένη περιοχή που τέσσερις τουρίστες, αποφασίζουν να επισκεφτούν με προσωπικό ρίσκο και πέρα από τις απαγορεύσεις των τοπικών αρχών. Όταν κατά λάθος θα κληθούν να διανυκτερεύσουν στην κωμόπολη - φάντασμα, θα αντιληφθούν πως η ριψοκίνδυνη απόφαση τους, έκρυβε μια απρόσμενη μεταφυσική προέκταση.


Σκηνοθετημένα από τον βετεράνο του είδους, γνώστη των ειδικών εφέ, μα για πρώτη φορά πίσω από την κάμερα Brad Parker, τα επίσης χαμηλού κόστους, Ημερολόγια του Τσέρνομπιλ, αναμένεται να κάνουν την εμφάνιση τους στους κινηματογράφους στις 25 Μαΐου, από την Warner Bros, που περιμένει ένα ακόμη τζακ ποτ να πεταχτεί από το μαγικό καπέλο του Oren Peli...

Στις δικές μας αίθουσες? Την Άνοιξη του 2012...


Περισσότερα... »