Αφού αμφιταλαντεύτηκε ανάμεσα σε καμιά δεκαριά τίτλους - από Nero Fiddled μέχρι Bop Decameron - καταλήγοντας εντέλει στον όχι ιδιαίτερα πρωτότυπο To Rome With Love, ο Woody Allen - θυμίζω κάτοχος του πιο πρόσφατου Όσκαρ, πρωτότυπου σεναρίου - παραμένει στας Ευρώπας που αποτελούν γι αυτόν μια πρώτης τάξης τοπίο έμπνευσης, παρουσιάζοντας την καινούργια του σατιρική κομεντί, που εκτυλίσσεται, για πρώτη φορά στην μακρά του καριέρα, στην Αιώνια Πόλη. Αφού ταξίδεψε σε Λονδίνο, Βαρκελώνη και Παρίσι, ο Allen στην 42η δημιουργία του, επισκέπτεται την Ιταλική πρωτεύουσα για να παρακολουθήσει με την κάμερα του τρεις διαφορετικές ιστορίες, που όλο και κάπου θα συνδεθούν στο φινάλε, με πρωταγωνιστές ντόπιους και ξένους χαρακτήρες. Στην πρώτη ένα ζευγάρι ηλικιωμένων Αμερικάνων βρίσκεται στην Ρώμη προκειμένου να συναντήσει τους γονείς του μέλλοντα γαμπρού του, στην δεύτερη ένας τυπικός καθημερινός άντρας με το όνομα Λεοπόλντο, περνιέται για ένας σούπερ σταρ της μεγάλης οθόνης και στην τρίτη, ένας αναγνωρισμένος αρχιτέκτονας, μαζί με την συντροφιά του μελετούν τις ομορφιές της πραγματικά υπέροχης μεγαλούπολης.

Φυσικά όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα στα φιλμς του Allen, ένα πολυμελές αστραφτερό καστ παρελαύνει από τα καρέ και αυτού του τελευταίου πονήματος του, αρχής γενομένης από την κούκλα Penelope Cruz, που σέρνει τον χορό έχοντας στο πλάι της τους Roberto Benigni, Alec Baldwin, Ellen Page, Allison Pill, Jesse Eisenberg, Judy Davis, Greta Gerwig και φυσικά τον ίδιο τον αειθαλή κινηματογραφιστή, που μετά από καιρό παίρνει κι αυτός ρόλο στο θέμα του. Η Sony Classics υπολογίζει να επαναλάβει τον θρίαμβο του Midnight In Paris, κυκλοφορώντας το φιλμ στις 22 του ερχόμενου Ιούνη, αφού προηγουμένως - πιθανόν - το έχει παρουσιάσει στο κοινό που θα επισκεφτεί το φεστιβάλ των Καννών...




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική