Είχαν πραγματικό ταλέντο. Ένας άντρας όμως, τους έδωσε και την ψυχή. Τέλη της δεκαετίας του '60 και κυρίαρχο ρόλο στο μουσικό στερέωμα παίζουν τα γυναικεία φωνητικά γκρουπ της σόουλ, που με την ευαισθησία που προσεγγίζουν τις νότες, πετυχαίνουν να κερδίσουν ολοένα και περισσότερους φανατικούς υποστηρικτές. Την στιγμή που οι Supremes σαρώνουν τα τσαρτς στις ΗΠΑ, ένας δαιμόνιος Ιρλανδέζος κυνηγός ταλέντων θα ταξιδέψει μέχρι την μακρινή Αυστραλία, προκειμένου να αναζητήσει την down under απάντηση στο συγκρότημα της Diana Ross. Σε μια μισογεμάτη επαρχιακή παμπ, θα διακρίνει μια τετράδα από ακατέργαστες αδαμάντινες φωνές κοριτσιών από την φυλή των Αβορίγινων, που κατευθείαν θα ενώσει σε μία ομάδα, εκτιμώντας πως σύντομα θα γίνουν το νούμερο ένα όνομα, όχι μονάχα της ωκεάνιας ηπείρου, αλλά και ολάκερου του πλανήτη. Δυστυχώς για εκείνον, σύντομα θα αντιληφθεί πως οι φυλετικές διακρίσεις στην αυστραλέζικη κοινωνία είναι κατά πολύ ισχυρότερες της καλλιτεχνικής ικανότητας. Αυτή είναι η πραγματική ιστορία των The Sapphires! Βασισμένη στο ομώνυμο επιτυχημένο θεατρικό μιούζικαλ του Tony Briggs είναι η ταινία του Wayne Blair, που χάρη στον ρυθμό αλλά και στο πηγαίο της χιούμορ έκλεψε τις καρδιές των θεατών των Καννών, εκεί όπου πρωτοπροβλήθηκε. Έχοντας καταφέρει σημαντικά κατορθώματα στα box office του αντίποδα, τα τέσσερα κορίτσια σε λίγες ημέρες θα ταξιδέψουν και στο φεστιβάλ του Τορόντο επιδιώκοντας να κερδίσουν κι εκεί το χειροκρότημα αλλά και μια πιθανή διανομή του φιλμ στις ΗΠΑ.


Σημαντικό όπλο στην απόπειρα τους η παρουσία του βρετανού κωμικού Chris O'Dowd, που ήδη σημαίνει πολλά για το δυτικό κοινό, μετά την συμμετοχή του στο μέγκα χιτ των Bridesmaids αλλά και την προσεχή του εμφάνιση στο This Is 40 του Apatow, που εδώ παίζει με ικανό τρόπο τον υπέρ το δέον φιλόδοξο μάνατζερ. Μαζί του το κουαρτέτο των μελαψών ιθαγενών από την άλλη άκρη της γης, ορίζουν οι χαριτωμένες Deborah Mailman, Miranda Tapsell, Shari Sebbens και Jessica Mauboy.

Στις δικές μας αίθουσες? Το θεωρώ απίθανο!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική