Ποτέ πριν ο φόνος δεν είχε τόσο όμορφη γεύση. Ζωτικής σημασίας το ερώτημα: Είναι δυνατόν ένας σκηνοθέτης που η τελευταία πραγματικά μεγάλη του ταινία, χρονολογείται το 1973, σαράντα χρόνια πριν δηλαδή, να έχει να προσφέρει κάτι στο σύγχρονο κινηματογράφο. Η προσωπική μου εντύπωση είναι κατηγορηματικά όχι, η άποψη του William Friedkin, του δημιουργού ορόσημων όπως ο Εξορκιστής και το The French Connection, είναι λιγάκι διαφορετική, γι αυτό και αραιά και που, όλο και προτείνει καινούργιες εικόνες, ελπίζοντας πως το κοινό θα τον σιγοντάρει στα γέρικα φιλμικά του ταξίδια. Πιο πρόσφατη η περίπτωση του Killer Joe, που τοποθετεί την ίντριγκα του στην Πολιτεία του Μοναχικού Αστεριού, εκεί όπου πιτσιρικάς πρεζόνι, προκειμένου να καλύψει τα χρέη του στον τοπικό βαρόνο των ναρκωτικών, θα προσλάβει επαγγελματία εκτελεστή, για να εξοντώσει την μητέρα του και να εισπράξει τα 50 χιλιάρικα της ασφάλειας της. Εκείνο που δεν έχει υπολογίσει όμως είναι πως δικαιούχος του ποσού είναι η αδερφή του, οπότε ο φονιάς κάπου πρέπει να το παίξει κι εραστής ώστε να κερδίσει την εύνοια της μικρής, σημείο που η πλοκή που βασίζεται στο σενάριο της βραβευμένης συγγραφέως Tracy Letts, αποκτά τις ιδιαιτερότητες της. Το ζήτημα είναι πως στην τελευταία συνεργασία των δύο, στο Bug, Πολλοί ζορίστηκαν στην αποκωδικοποίηση του θεατρικής υφής θέματος. Να δούμε αν θα συμβεί το ίδιο κι εδώ, από τις 27 Ιουλίου που ο Δολοφόνος Τζο θα κάνει την εμφάνιση του στις αμερικάνικες αίθουσες.


Ο πιο γνωστός Τεξανός πρωταγωνιστής των ημερών μας, ο Matthew McConaughey, επιχειρεί μια πιο ποιοτική στροφή στην καριέρα του, συμμετέχοντας σε φιλμς όπως το Mud του Nichols και το Paperboy Του Daniels, που πιθανότατα θα τον φέρουν και ως προσκεκλημένο στις Κάννες. Ο ρόλος του ως φονιά εδώ, σίγουρα είναι στα πλαίσια των ικανοτήτων του, κάτι που δεν θα μπορούσα να υποστηρίξω και για τον κομπανιέρο του, αφού ο πιτσιρικάς Emile Hirsch ακόμη δεν με έχει πείσει για την αξία του. Μαζί τους σε υποστηρικτικούς ρόλους οι Juno Temple, Gina Gershon και Thomas Hayden Church.

Στις δικές μας αίθουσες? Αμφίβολο!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική