Το πιο ασυνήθιστο όνειρο, είναι το να ζεις μια συνηθισμένη ζωή... Ακόμη και την όποια αξία της ταινίας, έχει σκεπάσει ο κουρνιαχτός που έρχεται από Αμερική μεριά, που κάνει λόγο για το πιο σίγουρο Όσκαρ της φετινής απονομής. Κι αν θες τη γνώμη μου, δίχως να δω το Albert Nobbs, πάλι Glenn Close ψηφίζω. Με μια πεντάδα nods δίχως αντίκρυσμα, άπασες την δεκαετία του 80, με τουλάχιστον τις δύο στην Μεγάλη Ανατριχίλα και στις Dangerous Liaisons να θεωρούνται ακραία αδικημένες, το όνομα της τεράστιας ερμηνεύτριας δεν έχει καταφέρει να αναρριχηθεί στο επίπεδο του hall of fame που η ίδια θα επιθυμούσε. Άσχετα αν για τρεις συνεχόμενες περιόδους, χάρη στην συγκλονιστική της παρουσία στο τηλεοπτικό Damages δεν έχει αφήσει το παραμικρό περιθώριο σε οποιαδήποτε άλλη να ονειρευτεί το εξίσου λαμπερό Emmy, ε, όπως και να το κάνουμε, το αγαλματάκι της Ακαδημίας έχει άλλη χάρη. Στο Δουβλίνο των τελών του 19ου αιώνα, μια ηλικιωμένη γυναίκα, κρύβει την πραγματική ταυτότητα, προκειμένου να υποδυθεί τον κύριο Άλμπερτ Νομπς, έναν αυστηρό μπάτλερ σε ένα από τα πλέον πολυτελή ξενοδοχεία της πόλης. Το κοινωνικό δράμα που σκηνοθετικά υπογράφει ο Κολομβιανός Rodrigo Garcia (Mother And Child, Nine Lives) ρίχνει φως σε μια περίοδο που οι συνθήκες ισότητας και ισονομίας μεταξύ των δύο φύλων, ακόμη δεν είχαν τεθεί σε ισχύ. Το σενάριο, που συνέγραψε η ίδια η Close μαζί με τον John Banville (The Last September) βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του George Moore. Η Sony Classics, που μόλις κυκλοφόρησε το πρώτο τρέιλερ του έργου, θα το κυκλοφορήσει σε περιορισμένο κύκλωμα αιθουσών - ελέω deadline - στα τέλη Δεκέμβρη, ενώ από τον Ιανουάριο του '12 σχεδιάζει να επεκτείνει την διανομή παναμερικανικά.



Πέρα από την 64χρονη πλέον Glenn, που προβάρει την τουαλέτα της για την λαμπερή βραδιά στο Kodac Theatre, ένα λαμπερό καστ ρολιστών την περιβάλλει υποστηρικτικά, όπως το συνθέτουν οι Mia Wasikowska, ο Brendan Gleeson, o Jonathan Rhys Meyers, ο Aaron Johnson και η Janet McTeer.


Στις δικές μας αίθουσες? Την άνοιξη του 2012

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική