Πρώτοι ονομάζονται οι αριθμοί που διαιρούνται μόνο με τον εαυτό τους και την μονάδα. Γι αυτή τους την περίεργη ιδιότητα, αυτά τα νούμερα πάντοτε έκρυβαν μια ιδιαίτερη γοητεία στους μελετητές της άλγεβρας. Κατ εικόνα και ομοίωση των ψηφίων, υπάρχουν ο Ματίας και η Αλίτσε, πρώτοι κι αυτοί, με την αριθμητική σημασία, μαστίζονται από τα ψυχικά τραύματα που έζησαν σε μικρή ηλικία, εκείνος από τον χαμό του δίδυμου του αδελφού, εκείνη από το τρομακτικό ατύχημα που είχε την ώρα που έκανε σκι. Η Μοναξιά των Πρώτων Αριθμών (La Solitudine Dei Numeri Primi) είναι ένα ψυχολογικό δράμα που στην εξέλιξη του αγγίζει το θρίλερ και παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Βενετία, κλείνοντας συνάμα και τον κύκλο των τεσσάρων - ικανότατων φέτος - Ιταλικών συμμετοχών στο διαγωνιστικό. Βασισμένο στο βιβλίο του Paul Jordan, προβλημάτισε ιδιαίτερα τον πανάξιο σκηνοθέτη Saverio Costanzo για την μέθοδο που θα ακολουθούσε στην μεταφορά του στην μεγάλη οθόνη: "Το σύγγραμμα ξεχειλίζει από τρόμο, γι αυτό κι εγώ ακολούθησα πιστά την προσταγή του συγγραφέα, για να γεμίσω πόνο την οθόνη και να τον μεταφέρω στην συνείδηση του θεατή. Σημαντικό ρόλο στην πορεία του φιλμ, που παρακολουθεί μια χρονική διαδρομή τριάντα χρόνων, παίζει η μουσική αλλά και η σιγή. Με την πρώτη ανεβαίνουν σταδιακά οι τόνοι, μέχρι να φτάσει η ησυχία των τελευταίων είκοσι λεπτών, που στην δική μου εκτίμηση είναι το πιο θορυβώδες σημείο τους έργου."



Όσο για το γεγονός πως το Solitudine, θεματικά στις σελίδες εμφάνισε κάποιες ομοιότητες με τον Γατόπαρδο, κάτι που δεν φάνηκε στο πανί, ο δημιουργός του In Memoria Di Me δίνει την απάντηση του: "Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο πάλι θα με ρωτούσατε για ποιο λόγο μοιάζει με το Leopard. Δεν νομίζω πως θα ήταν σωστό να δούμε μια εναλλακτική βερσιόν του διάσημου φιλμ. μελετώντας το μυθιστόρημα ενδελεχώς, προβληματίστηκα ιδιαίτερα στην μελέτη των υποκειμένων, αλλά και του πως θα τα εμφάνιζα ώστε να μην θύμιζαν το έπος του Visconti..."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική