Maleficent: Η Δύναμη του Σκότους
(Maleficent: Mistress of Evil) - Trailer / Τρέιλερ PosterThere can only be one! Μετά την εισπρακτική επιτυχία της πρώτης ταινίας, που αγαπήθηκε από κοινό και κριτικούς, η σαγηνευτική Maleficent: Η Δύναμη του Σκότους (Maleficent: Mistress of Evil) επιστρέφει δριμύτερη με μία συναρπαστική περιπέτεια, παρέα με αξέχαστους χαρακτήρες και φόντο μαγικά τοπία. H νέα υπερπαραγωγή της Disney θα μας ταξιδέψει σε καινούρια καθηλωτικά τοπία, όπου ζουν αερικά, ξωτικά και παράξενα πλάσματα που δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ. Στο επίκεντρο της ιστορίας παραμένει η γεμάτη αγάπη, αλλά και παρεξηγήσεις, σχέση ανάμεσα στη Maleficent και την Aurora, μία σχέση που για μια ακόμα φορά θα περάσει μέσα από πολλές δοκιμασίες και περιπέτειες για να μεταφέρει το μήνυμα της αποδοχής της διαφορετικότητας του άλλου. Η Maleficent και η βαφτιστήρα της Aurora έρχονται αντιμέτωπες με περίπλοκους οικογενειακούς δεσμούς - που ενώ τις φέρνουν κοντά την ίδια στιγμή τις ωθούν σε αντίθετες κατευθύνσεις-με αφορμή μία γαμήλια τελετή και την εμφάνιση απρόσμενων συμμάχων και σκοτεινών, πρωτόγνωρων δυνάμεων.

Maleficent: Η Δύναμη του Σκότους
(Maleficent: Mistress of Evil) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Ο ταλαντούχος Νορβηγός Joachim Rønning (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales, Kon-Tiki) σκηνοθετεί την Angelina Jolie και την Elle Fanning, που ενσαρκώνουν τη διαβόητη μάγισσα και την μεγαλύτερη πια βαφτιστήρα της αντίστοιχα, ενώ το λαμπερό καστ συμπληρώνει η θρυλική Michelle Pfeiffer σε ρόλο που την αναδεικνύει σε άξιο αντίπαλο της Maleficent.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 17 Οκτωβρίου 2019 από την Feelgood Ent.!

Περισσότερα... »

Επικίνδυνες Κυρίες (Hustlers) - Trailer / Τρέιλερ PosterΈτοιμες να σε γδύσουν! Βασισμένη σε αληθινά γεγονότα και με ένα all star cast γυναικών, οι Επικίνδυνες Κυρίες (Hustlers) είναι μια παρέα από στρίπερς στην Νέα Υόρκη που κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης του 2008 βλέπουν τους πελάτες τους και τα εισοδήματά τους να εξανεμίζονται. Με αρχηγό τη φιλόδοξη χωρισμένη μητέρα Ντέστινι και με τη βοήθεια της βετεράνου στρίπερ Ραμόνα θα ενώσουν τις δυνάμεις τους κλέβοντας και εξαπατώντας πλούσιους άντρες της Γουόλ Στριτ. Το σχέδιο τους δουλεύει με μεγάλη επιτυχία μέχρι που τα πράγματα αρχίζουν να βγαίνουν εκτός ελέγχου. Την ταινία υπογράφει σκηνοθετικά η Lorene Scafaria ενώ το σενάριο στηρίζεται στην αυτοβιογραφική νουβέλα The Hustlers at Scores της Jessica Pressler.

Επικίνδυνες Κυρίες (Hustlers) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Τις όμορφες κυρίες της ιστορίες υποδύονται οι Constance Wu, Jennifer Lopez, Julia Stiles, Keke Palmer, Lili Reinhart, Lizzo, Cardi B.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 17 Οκτωβρίου 2019 από την Odeon!

Περισσότερα... »

Συνώνυμα (Synonyms) - Trailer / Τρέιλερ PosterΜπορούμε πραγματικά να μεταμορφωθούμε σε κάποιον άλλον? Παραγωγή του Ισραήλ, της Γαλλία και της Γερμανίας είναι η πολυβραβευμένη ταινία Συνώνυμα (Synonyms), ένα κοινωνικό δράμα που απέσπασε θετικά σχόλια σε όποιο κινηματογραφικό φεστιβάλ προβλήθηκε. Ο Γιόαβ, ένας νεαρός Ισραηλινός, είναι αποφασισμένος να αποκηρύξει την εθνικότητα του και να γίνει Γάλλος. Στο Παρίσι, εγκαταλείπει τη γλώσσα του και με τη βοήθεια ενός λεξικού επιχειρεί με κάθε τρόπο να επινοήσει μια νέα ταυτότητα για τον εαυτό του. Ο Nadav Lapid κερδίζει πανάξια τη Χρυσή Άρκτο στο 69ο Φεστιβάλ του Βερολίνου δημιουργώντας ένα περιπετειώδες υπαρξιακό χρονικό ενός ξένου που ψάχνει τον εαυτό του σε έναν άγνωστο τόπο, προσπαθώντας να αφήσει πίσω του όσα των στοιχειώνουν.

Συνώνυμα (Synonyms) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Πρωταγωνιστούν οι Tom Mercier, Quentin Dolmaire, Louise Chevillotte, Uria Hayik, Olivier Loustau, Léa Drucker.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 17 Οκτωβρίου 2019 από την Weird Wave!

Περισσότερα... »

Παράσιτα (Parasite) - Trailer / Τρέιλερ PosterΜια κωμωδία χωρίς κλόουν, Μια τραγωδία χωρίς κακούς! Κάθε νέα ταινία του Bong Joon-ho είναι από μόνη της ένα γεγονός, αλλά για τα Παράσιτα (Parasite), η αναμονή ήταν ιδιαίτερα μεγάλη. Έχοντας δουλέψει την τελευταία δεκαετία σε διεθνείς παραγωγές (Snowpiercer και Okja), ο Bong επέστρεψε στην πατρίδα του για μια ταινία που είναι επικεντρωμένη στο σκηνικό της, αλλά πιο φιλόδοξη στην εκτέλεση της. Τα «Παράσιτα» δεν είναι απλά μια νέα ταινία, αλλά μια καινούρια αρχή για την ήδη πετυχημένη καριέρα του Bong Joon-ho. Ο σκηνοθέτης φρόντισε να μην αποκαλύψει πολλά πριν την πρεμιέρα της ταινίας, αλλά κατά μία έννοια, καμία προγενέστερη γνώση δε θα μπορούσε να μειώσει την εμπειρία των «Παράσιτων», όταν τη βλέπει κανείς για πρώτη φορά. Παντελώς απρόβλεπτη στην εξέλιξη της, η ταινία αντιστέκεται στην κατηγοριοποίηση και δεν ανήκει σε κανένα από τα υπάρχοντα είδη ταινιών. Ένα απολαυστικό μείγμα μαύρης κωμωδίας, κοινωνικού σχολιασμού, σάτιρας κι αγωνίας, τα "Παράσιτα" είναι μια ταινία που αρνείται να κατηγοριοποιηθεί σε κάποιο είδος ή ακόμα να συγκριθεί με οποιαδήποτε άλλη. Το σχόλιο που κάνουν τα «Παράσιτα» για τη σύγχρονη κοινωνία είναι ιδιαίτερα καυστικό. Σε μια εποχή που η οικονομική πόλωση και η ανισότητα δε δείχνουν να υποχωρούν, πολλοί άνθρωποι νοιώθουν όλο και περισσότερο πιο απελπισμένοι, υπάρχει ο πειρασμός της καταφυγής σε απλές μονοδιάστατες λύσεις. Τα «Παράσιτα» είναι μια ειλικρινής αλληγορία για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε σ’ έναν κόσμο όπου η συνύπαρξη γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη να επιτευχθεί. Μια οικογενειακή ιλαροτραγωδία που απεικονίζει την αναπόφευκτη σύγκρουση που επακολουθεί της γνωριμίας του μεγαλύτερου γιου μιας οικογένειας τεσσάρων ανέργων με την ευκατάστατη οικογένεια των Παρκ. Η οικογένεια των Κιμ είναι αγαπημένη, αλλά είναι όλοι τους άνεργοι και το μέλλον τους διαγράφεται ζοφερό. Ο γιος της οικογενείας βρίσκει δουλειά ως καθηγητής ιδιαιτέρων κι ελπίζει επιτέλους σε σταθερό εισόδημα. Κουβαλώντας τις προσδοκίες όλης του της οικογένειας, πηγαίνει για συνέντευξη στο σπίτι των Παρκ- ιδιοκτητών μια διεθνούς εταιρίας πληροφορικής, για να συναντήσει την κυρία του σπιτιού. Μετά την πρώτη αυτή συνάντηση, ξεκινάει ένας χείμαρρος ατυχών συμβάντων.

Παράσιτα (Parasite) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Πρωταγωνιστούν οι Song Kang-ho, Lee Sun-kyun, Cho Yeo-jeong, Choi Woo-shik, Park So-dam.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 17 Οκτωβρίου 2019 από την Seven Films!

Περισσότερα... »

Ο Κυνηγός της Νύχτας (Night Hunter / Nomis) Poster ΠόστερΟ Κυνηγός της Νύχτας
του David Raymond. Με τους Henry Cavill, Ben Kingsley, Alexandra Daddario, Stanley Tucci, Brendan Fletcher, Minka Kelly, Nathan Fillion, Emma Tremblay.


Έτσι είναι αν έτσι... nomis!
του Θόδωρου Γιαχουστίδη (@PAOK1969)

«Τικ τακ, τικ τακ, ποιος θέλει να παίξουμε;». Άσε μας ρε φιλαράκι...

Αυτή είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία που σκηνοθετεί ο γεννημένος το 1979 στο Λονδίνο, David Raymond. Μάλιστα, ο ίδιος υπογράφει και το σενάριο. Η παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας δόθηκε τον Σεπτέμβριο του 2018 στο κινηματογραφικό φεστιβάλ του Λος Άντζελες. Από τις 8 Αυγούστου του 2019, που άρχισε να προβάλλεται εμπορικά σε διάφορες χώρες ανά τον κόσμο, δεν κατάφερε να κάνει παγκόσμιες εισπράξεις που να φτάνουν το ένα εκατομμύριο δολάρια συνολικά.

Ο Κυνηγός της Νύχτας (Night Hunter / Nomis) Poster Πόστερ Wallpaper
Τα γυρίσματα της ταινίας Ο Κυνηγός της Νύχτας (Night Hunter / Nomis) έγιναν στην πόλη Γουίνιπεγκ της Μανιτόμπα, στον Καναδά, τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2017. Και ο πρωτότυπος τίτλος της ταινίας, το «Nomis», είναι το όνομα ενός από τους βασικούς ήρωες της ταινίας, του Simon, γραμμένο ανάποδα. Παράλληλα, όμως, στα εσπεράντο, σημαίνει «αυτός που έχει καλεστεί».

Η υπόθεση: Ο Μάρσαλ είναι αστυνομικός στο τμήμα ανθρωποκτονιών της Μινεάπολις. Είναι χωρισμένος, έχει χάσει την επιμέλεια της έφηβης κόρης του και ο μόνιμός του φόβος είναι μην πάθουν τίποτα τα δύο αυτά αγαπημένα του πρόσωπα. Κατά τη διάρκεια έρευνας ακόμα μίας ανθρωποκτονίας μιας νεαρής γυναίκας, θα πέσει πάνω στον Κούπερ, έναν συνταξιούχο δικαστικό, ο οποίος έχει βάλει στόχο της ζωής του να... ευνουχίσει όσο το δυνατόν περισσότερους παιδόφιλους, με τη βοήθεια της νεαρής και όμορφης Λάρα, την οποία χρησιμοποιεί ως δόλωμα. Όταν η Λάρα εξαφανίζεται, ο Κούπερ ζητά τη βοήθεια της αστυνομίας. Και σε ένα απομονωμένο σπίτι στο δάσος, ο Μάρσαλ θα βρει τη Λάρα, καμιά δεκαριά ακόμα νεαρές γυναίκες φυλακισμένες κι έναν μεσήλικα άνδρα.

Ο άνδρας θα τεθεί υπό κράτηση, αλλά δεν φαίνεται να μπορεί να επικοινωνήσει. Η εξειδικευμένη αστυνομικός Ρέιτσελ θα αρχίσει να τον ανακρίνει – ψυχαναλύει. Θα διαπιστώσει πως ο άνδρας δεν ακούει και πως μάλλον πρόκειται για έναν σχιζοφρενή με πολλαπλές προσωπικότητες, η κυρίαρχη από τις οποίες ονομάζεται Σάιμον. Κι ενώ ο Σάιμον είναι ο βασικός ύποπτος, όχι μόνον δεν σταματάνε οι εξαφανίσεις νεαρών κοριτσιών ενώ ο ίδιος βρίσκεται υπό κράτηση, αλλά δολοφονούνται και αστυνομικοί. Ποια είναι η αλήθεια; Τι κρύβει ο Σάιμον; Θα μπορέσει ο Μάρσαλ να ξεδιαλύνει το μυστήριο;

Η άποψή μας: «Βρίσκεσαι σε ένα σκοτεινό δωμάτιο. Με ανοιχτά τα μάτια. Ενώ στην αρχή δεν βλέπεις τίποτα, εντέλει συνηθίζεις κι αρχίζεις να διακρίνεις μέσα στο σκοτάδι. Αν όμως έρθει κάποιος κι αναβοσβήσει το φως, δεν θα μπορείς να δεις τίποτα. Το φως σε τυφλώνει και δεν μπορείς να δεις στο σκοτάδι. Εσύ είσαι αυτό το φως». Στην καλύτερη σκηνή αυτού του μετριότατου, αχρείαστα μπερδεμένου, γεμάτου δάνεια από πολύ καλύτερες ταινίες και με ανατροπές που δεν δικαιολογούνται, αστυνομικού θρίλερ, ο αγχωμένος πατέρας που υποδύεται ο Henry Cavill εξομολογείται στην έφηβη κόρη του, τον λόγο ουσιαστικά για τον οποίο χώρισε με τη γυναίκα του και απομακρύνθηκε και από τις δύο. Κυνηγώντας μέσα στο σκοτάδι, για τη δουλειά του, προσπαθώντας να κάνει κάτι καλό για την κοινωνία, είχε συνηθίσει αυτό το σκοτάδι. Και η αγάπη του, ιδίως για την κόρη του, ουσιαστικά τον εμπόδιζαν να κάνει σωστά τη δουλειά του.

Είναι ενδεικτικός αυτός ο μονόλογος των δυνατοτήτων του νεαρού σκηνοθέτη – σεναριογράφου για κάτι καλύτερο αλλά ταυτόχρονα και του γεγονότος ότι μια εντυπωσιακή φράση, που σου μένει στο μυαλό, γιατί μπορείς να την κάνεις εικόνα, δεν αρκεί για να φτιαχτεί μια καλή ταινία. Σαν ένα μέτριο επεισόδιο αστυνομικών σειρών όπως το «Criminal Minds» θα μπορούσαμε να παρομοιάσουμε την ταινία. Σκηνοθετικά, δεν μπορεί να ξεφύγει από τηλεοπτικά πλαίσια. Να φταίει το μικρό μπάτζετ; Η απειρία; Η αταλαντοσύνη; Η αμηχανία – που προκύπτει κυρίως από την πολυπλοκότητα αλλά και την «ευκολία» του σεναρίου – δεν καλύπτεται σκηνοθετικά, ενώ και οι ηθοποιοί πασχίζουν η αλήθεια είναι αλλά δεν πείθουν.

Ο Superman της νέας εποχής, Henry Cavill, προσπαθεί να είναι πειστικός στον πιο... ανθρώπινο ρόλο της καριέρας του, αλλά τόσο το σουλούπι του όσο και το σενάριο, δεν τον βοηθάνε. Οι δύο... καράφλες (σόρι γκάις), Ben Kingsley και Stanley Tucci, έχουν σκηνές που φωνάζουν έξω φρενών, αλλά τέτοιοι ρόλοι γι' αυτούς είναι a walk in the park κι εύκολος τρόπος για ακόμα ένα μικρό paycheck. Τον Brendan Fletcher, που υποδύεται τον Σάιμον, ο οποίος κουβαλάει μεγάλο μυστικό, δεν θυμάμαι να τον έχω δει πουθενά αλλού. Ψάχνοντας στο imdb είδα ότι συμμετείχε στην «Επιστροφή» του Iñárritu, μάλλον ό,τι πιο σημαντικό έχει κάνει στη ζωή του σε ότι αφορά την υποκριτική. Η Alexandra Daddario είναι η πιο αδύναμη υποκριτικά από όλους στην ταινία. Καμία σχέση με την εκπληκτική και αξέχαστη εμφάνισή της στον πρώτο κύκλο του «True Detective» - την ερωτική σκηνή της με τον Woody Harelson δεν θα την ξεπεράσουμε ποτέ όμως.

Και η πρώην σύζυγος του Cavill στην ταινία, η Minka Kelly, κάτι μου θύμιζε. Ε, το έψαξα: υποδύεται τη σύζυγο του τραγουδιστή των Maroon 5 στο πολύ ενδιαφέρον βιντεοκλίπ για το τραγούδι του συγκροτήματος, το «One More Night», όπου στο τέλος τον παρατάει τον πυγμάχο πρωταγωνιστή μόνο του με τη γυάλα με το ψάρι – βιντεοκλίπ που σκηνοθέτησε ο – και ηθοποιός μεταξύ των άλλων – Peter Berg! Και η Minka είναι το μοναχοπαίδι του πρώην κιθαρίστα των Aerosmith, του Rick Dufay. Ναι, τόσο λίγα έχω να πω εντέλει για την ταινία αυτή- καθαυτή...

Ο Κυνηγός της Νύχτας (Night Hunter / Nomis) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 10 Οκτωβρίου 2019 από την Tanweer!
Περισσότερα... »

Gemini Man Poster ΠόστερGemini Man
του Ang Lee. Με τους Will Smith, Mary Elizabeth Winstead, Clive Owen, Benedict Wong, Ralph Brown, Linda Emond, Theodora Miranne, Douglas Hodge, Ilia Volok, E. J. Bonilla, Björn Freiberg.


Από πρωτοπόρος, άχρωμος επαναληψίας
του zerVo (@moviesltd)

Ξεδιπλώνεις σε μια χρονική σειρά, από το χθες στο σήμερα, την καριέρα αυτού του τόσο σπουδαίου δημιουργού. Και παντού δίπλα σε κάθε πόνημα του, ο χαρακτηρισμός "πρωτοπόρος" είναι κυρίαρχη. Γαμήλιο Πάρτι, μιξάζ κομεντί και σοσιολογικών εναλλαγών: Πρωτοπόρος. Φαΐ, Ποτό, Αρσενικό, Θηλυκό, διαδρομή ρομαντικού δράματος σε δρομάκια αγωνιώδη: Πρωτοπόρος. Λογική κι Ευαισθησία, εκμοντερνισμός του λόγου της Jane Austen: Πρωτοπόρος. Η Παγοθύελλα, μελέτη σημερινή της βαθμίδας του κοινωνικού συντηρητισμού, σε σχέση με το χθες: Πρωτοπόρος. Τίγρης και Δράκος, διασπορέας σε ολάκερο τον κόσμο, μιας εντυπωσιακής ανατολίτικης κουλτούρας: Πρωτοπόρος. Hulk, η εναλλακτική ανθρώπινη ματιά πάνω στο μοτίβο του σούπερ χίρο: Πρωτοπόρος. Brokeback Mountain, η τσαλαπάτηση των κάθε λογής σερνικών στερεοτύπων: Πρωτοπόρος. Η Ζωή του Πι, μείγμα ανιμέισον και πραγματικότητας σε ένα ταξίδι αναζήτησης της προσωπικότητας: Πρωτοπόρος. Και εντέλει έρχεται η αμήχανη στιγμή που ο καλός μας Ταιβανέζος, πατάει την μπανανόφλουδα, στην 13η και γκαντέμικη ταινία του, ασχολούμενος με ένα κάτι Gemini Man που στο παρελθόν το έχουμε ματαδεί πολλάκις. Και πολύ καλύτερα κτισμένο.

Gemini Man Quad Poster Πόστερ
Για τον σιτεμένης ηλικίας, επαγγελματία εκτελεστή Χένρυ Μπρόγκαν, που λειτουργεί με το μέρος των κυβερνητικών υπηρεσιών, η δουλειά του να εξοντώσει έναν τρομοκράτη ταξιδιώτη πρόκειται να είναι και η τελευταία της μακράς του καριέρας. Απόσυρση από την ενεργό δράση που για κάποιους δεν θα είναι και τόσο αρεστή, καθώς θα αντιληφθεί πως ο ένας μετά τον άλλο οι στενοί του συνεργάτες θα αφανιστούν. Πράξεις φονικές που προέρχονται από την μυστική παραστρατιωτική οργάνωση Gemini, που διοικεί ο αινιγματικός Κλέι Βάρις, που έχει βάλει στο στόχαστρο τον υπό συνταξιοδότηση μισθοφόρο. Και για να πετύχει τον σκοπό του θα ρίξει στο παιχνίδι το πιο δυνατό του όπλο, τον Τζάκσον, έναν κλώνο του Μπρόγκαν σε νεότερη εκδοχή, που διαθέτει όλα τα εχέγγυα για να βάλει πλάτη το ηλικιωμένο είδωλο του.

Κι έτσι ο παγιδευμένος πράκτορας της Defense Intelligence Agency με τις απαράμιλλες ικανότητες στην μάχη, έκπληκτος θα βρεθεί ενώπιον ενός ομοιώματος του, που είναι ισχυρότερο, δυναμικότερο, αποτελεσματικότερο, μα το κυριότερο νεότερο και υπέρ το δέον φιλόδοξο. Υποχρεωτικά θα αναγκαστεί να ενώσει δυνάμεις με την, επίσης μασκαρεμένη αρχικά, πράκτορα Ντάνι Ζαρκαρέφσκι (αόρατη ξανά η Winstead) κόντρα στον δισυπόστατο Βάρις (ο Clive Owen που κακογερνά), μην τυχόν και καταφέρει να εντοπίσει την άκρη του νήματος και αποκαλύψει τι ακριβώς τρέχει. Μέχρι τότε βέβαια, όλοι εμείς απορημένοι για το ποιος και το κυριότερο για ποιον ακριβώς λόγο, δημιούργησε όλη ετούτη την πολεμική ανακατωσούρα, αρκούμαστε να παρακολουθούμε κάποιες (καλοστημένες τουλάχιστον) σκηνές καταδίωξης όπου το παλιό δεν αντέχει και τόσο να αντιμετωπίσει το καινούργιο. Τρεχαλητά που ξεκινούν μετά από ένα γεμάτο ημίωρο σεναριακού μπλεξίματος όπου δεν ξεκαθαρίζουν και τόσο εύκολα τα πράγματα για το τι πρόκειται να συμβεί στο μέλλον.

Εννοείται πως τα πάντα από όσα εξιστορεί το φιλμ συμβαίνουν σε έναν κόσμο αρκετά αυριανό, σε στιγμές που η επιστήμη έχει καταφέρει τα πάντα, κάτι πάντως που έχουμε ματαδεί να συμβαίνει στο παρελθόν και σε άλλες κινηματογραφικές δημιουργίες, με πολύ πιο προσεγμένο θεματικό κτίσιμο. Ενδεχόμενα όχι ποιοτικότερα εφετζίδικα υλικά, αφού η απίστευτη Weta Digital, πραγματοποιεί ένα τεχνικό θαύμα, προσθέτοντας σιμά στον πολύ (πλέον) Will Smith, ένα ακριβές του CGI αντίγραφο με πιο ανήλικα χαρακτηριστά προσώπου. Και με την χρήση του τέλειου HFR των 120 καρέ ανά δευτερόλεπτο, επιτυγχάνει μια πραγματικά ανεπανάληπτη σεκάνς ανθολογίας, στην κούρσα των δύο εντούρο πλάι στην παραλία της Κολομβιανής Καρταχένα. Είναι αρκετό όμως αυτό και μόνο το δεκάλεπτο για να δικαιολογήσει το εισιτήριο της αυτό εδώ το sci fi adventure? Εννοείται πως όχι.

Με υλικά της βάσης του παρμένα από τον πρωτοπόρο Terminator, τόσο στο κοντράστ των χαρακτήρων όσο και στο βάθος της πλοκής, όπου ένας ολάκερος στρατός χτίζεται πάνω στο DNA του φοβερού και τρομερού πεζοναύτη - σκοπευτή και με καρυκεύματα τσιμπημένα από φιλμς σαν τον Looper και τον Blade Runner, ο παρόν Gemini Man δεν σερβίρει την παραμικρή πρωτότυπη, δική του ιδέα στον υποψιασμένο και μη αδαή θεατή. Που επίσης δεν πρόκειται να σταθεί στον εντυπωσιασμό των πλάνων, έχοντας χορτάσει από δαύτα βδομάδα παρά βδομάδα που κυκλοφορεί και ένα κανούργιο σινεκόμικ. Συνεπώς οι λόγοι που μπορεί να οδηγήσουν κάποιον στην αίθουσα για να παρακολουθήσει ένα μπαγιάτικο κλωναράκι φαντασίας, περιορίζονται μόνο στην περιέργεια της θέασης του αριστοτεχνικά φτιαγμένου διπλού πρωταγωνιστικού ρόλου. Και μόνον. Δεν είναι πολύ λίγο κάτι τέτοιο για έργο υπογραφής του Ang Lee? Δεν χρειάζεται να ψάξει και κανείς πολύ την φιλμογραφία αυτού του σπουδαίου (και πολυβαβευμένου) σκηνοθέτη για να το καταλάβει: Με διαφορά ο πιο αδύναμος κρίκος, μιας τεράστιας δημιουργικής πορείας. Φωνάχτε τον Eraser πλιζ!

Gemini Man Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 10 Οκτωβρίου 2019 από την Odeon!
Περισσότερα... »

Μη Χαμηλώνεις Το Βλέμμα (Werk Οhne Autor) Poster ΠόστερΜη Χαμηλώνεις Το Βλέμμα
του Florian Henckel von Donnersmarck. Με τους Tom Schilling, Sebastian Koch, Paula Beer, Saskia Rosendahl, Oliver Masucci, Lars Eidinger, Rainer Bock, Jonas Dassler.


«Ότι είναι αληθινό, είναι και όμορφο». Χμ...
του Θόδωρου Γιαχουστίδη (@PAOK1969)

«Life's what you make it», που έλεγαν και οι Talk Talk...

Αυτή είναι μόλις η τρίτη μεγάλου μήκους ταινία του γεννημένου στην Κολωνία 46χρονου σκηνοθέτη, του οποίου το πλήρες όνομα είναι Florian Maria Georg Christian Graf Henckel von Donnersmarck! Η πρώτη ήταν η γυρισμένη το 2006 ταινία που τον έκανε διάσημο «Οι ζωές των άλλων» (Das Leben der Anderen), η οποία τιμήθηκε με το ξενόγλωσσο Όσκαρ. Βασικός πρωταγωνιστής της ήταν ο Sebastian Koch, που και στην τελευταία του ταινία έχει έναν από τους τρεις βασικούς ρόλους. Πολλοί Έλληνες θεατές θα τον θυμούνται από το ρόλο του ως Ιωάννη Βαρβάκη στο... έπος του Γιάννη Σμαραγδή (μόνον επικές βιογραφίες γυρίζει ο θεούλης) «Ο Θεός αγαπάει το χαβιάρι»! Η δεύτερη ταινία του von Donnersmarck ήταν η χολιγουντιανή του απόπειρα με τίτλο «The Tourist» (2010) με πρωταγωνιστές τους Johnny Depp και Angelina Jolie.

Μη Χαμηλώνεις Το Βλέμμα (Werk Οhne Autor) Poster Πόστερ Wallpaper
Η ταινία Μη Χαμηλώνεις Το Βλέμμα (Werk Οhne Autor) έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο φεστιβάλ Βενετίας του 2018, στο διαγωνιστικό τμήμα, όπου κέρδισε και δύο βραβεία ήσσονος σημασίας – κι όχι από την επίσημη κριτική επιτροπή. Γενικά έλαβε μέρος σε πάρα πολλά φεστιβάλ, ενώ ήταν υποψήφια για δύο Όσκαρ: ξενόγλωσσης ταινίας και φωτογραφίας για τον Caleb Deschanel.

Η υπόθεση: 1937, Δρέσδη. Ο πιτσιρικάς Κουρτ επισκέπτεται με την ανήσυχη πνευματικά νεαρή θεία του μιαν έκθεση ζωγραφικής, μέσω της οποίας το κυρίαρχο τότε στη Γερμανία ναζιστικό καθεστώς, καταδικάζει τους καλλιτέχνες εκείνης της εποχής ως εκφυλισμένους. Η θεία του, η Ελίζαμπεθ, ουσιαστικά του δίνει διέξοδο για τις δικές του καλλιτεχνικές ανησυχίες. Όμως, το ελεύθερο πνεύμα της δεν περνάει απαρατήρητο από το ναζιστικό καθεστώς. Με την υποψία σχιζοφρένειας η Ελίζαμπεθ ουσιαστικά συλλαμβάνεται, κλείνεται σε κλινική και ο διάσημος γυναικολόγος Καρλ Ζέεμπαντ, μέλος των SS, την στειρώνει, με υποσημείωση για περαιτέρω «δράσεις» αν το κρεβάτι που πιάνει η έρημη Ελίζαμπεθ απαιτηθεί για τη φροντίδα κάποιου ναζί φαντάρου...

Ο πόλεμος τελειώνει, η Δρέσδη βομβαρδίζεται, η Γερμανία χωρίζεται στα δύο, ο Κουρτ μεγαλώνει και πηγαίνει στη Σχολή Καλών Τεχνών της Δρέσδης (που πλέον ανήκει στην Ανατολική Γερμανία), όπου διδάσκεται τον Σοσιαλιστικό Ρεαλισμό. Παράλληλα, γνωρίζει και ερωτεύεται την Ελίζαμπεθ – ή Έλι – μια φοιτήτρια που σπουδάζει μόδα. Πατέρας της Έλι είναι ο Ζέεμπαντ! Ο οποίος, από ένα γύρισμα της τύχης, κατορθώνει να κρύψει το ναζιστικό του παρελθόν και να γίνει σημαίνον πρόσωπο στην Ανατολική Γερμανία. Ο γιατρός δεν βλέπει με καλό μάτι τη σχέση της κόρης του με τον νεαρό Κουρτ. Και κανείς από τους τρεις τους δεν γνωρίζει πως οι ζωές τους συνδέονται με πολύ παράξενο τρόπο...

Η άποψή μας: Ξεκινώ με έναν αφορισμό, έτσι για να τσιμπήσουμε κανά like παραπάνω: όσο ταλαντούχος storyteller είναι ο Florian Henckel von Donnersmarck τόσο μπερδεμένος έως και ύποπτος ιδεολογικά μπορεί να χαρακτηριστεί! Χα! Έχω την προσοχή σας τώρα; Πάμε στο παρασύνθημα. Αρχικά, μερικά (ακόμα) πληροφοριακά: η ταινία βασίζεται (χαλαρά όμως, έχει σημασία) στη ζωή του Γερμανού εικαστικού Gerhard Richter, ο οποίος την αποκήρυξε, χαρακτηρίζοντάς την «κακοποίηση και διαστρέβλωση» της βιογραφίας του. Ενώ στην αμερικάνικη ταινία του στόχος του von Donnersmarck ήταν καθαρά η διασκέδαση, στις γερμανικές του ταινίες φαίνεται να εξισώνει τον ναζισμό με τον κομουνισμό. Εντάξει, όχι με τον τρόπο που εκτρωματικά αποφάσισε πρόσφατα το ανιστόρητο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, αλλά τον βλέπεις καθαρά να έχει μια κλίμακα: ναζισμός = το απόλυτο κακό, κομουνισμός = φτου κακά, καπιταλισμός = είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα.

Οι ναζί μωρέ ήταν εγκληματίες, και οι κομουνιστές, ναι και οι κομουνιστές, δεν επέτρεπαν την ελεύθερη έκφραση μωρέ, αχ, τι ωραία στο Ντίσελντορφ, έκανες ό,τι γούσταρες, αλλά να μωρέ, γαμημένα φράγκα, τι α' κανς, α κάτς να μαλώεις; Κι επειδή οι εποχές δεν είναι αθώες (θα μου πεις, και πότε ήταν;) κι επειδή υπάρχει μια γενικότερη προσπάθεια διαστρέβλωσης της αλήθειας και εκ νέου επανεγγραφής της ιστορίας από τη Νέα Τάξη Πραγμάτων, πλησιάστε με προσοχή και υποψιασμένοι. Ας πούμε κάτι ακόμα πάνω σε αυτό: ο ελληνικός τίτλος της ταινίας προέρχεται από την προτροπή της θείας στον μικρό Κουρτ να μην αποστρέφει το βλέμμα του από την αλήθεια γιατί «Ότι είναι αληθινό, είναι και όμορφο». Ακούγεται ωραίο, έτσι; Και η σκηνή στην οποία ακούγεται είναι από τις δυνατές της ταινίας – βοηθάει σε αυτό τόσο η ερμηνεία όσο και η παρουσία της πανέμορφης Saskia Rosendahl σε αυτήν. Εντέλει, όμως, η φράση είναι μια μπούρδα.

Λαϊκίστικα θα πω: η εισβολή των Τούρκων στη Συρία είναι αληθινή – είναι όμορφη; Ο Μπογδάνος είναι βουλευτής – είναι αλήθεια – είναι όμορφη; Κι άλλα, εκατομμύρια παραδείγματα που κάνουν σκόνη την ταυτόχρονα βαρύγδουπη και απλοϊκή αυτή φράση. Anyway. Έχει μπόλικες αφέλειες οι ταινίες και ξανατονίζω, έχει θέμα σε ότι αφορά την πολιτική ματιά με την οποία εξετάζει τα γεγονότα. Αλλά, δεν μπορώ παρά να βγάλω το καπέλο μου στον σκηνοθέτη για το ότι μας δείχνει επί της μεγάλης οθόνης 30 χρόνια της νεώτερης γερμανικής ιστορίας μέσω μιας ταινίας που κρατάει πάνω από 3 ώρες (!!!) και δεν σε αφήνει να βαρεθείς ούτε δευτερόλεπτο! Τρομερός αφηγητής ιστοριών.

Κι ας μην αξιοποιεί στο έπακρο ή όσο τις αξίζει το πραγματικό του όπλο: τις γυναίκες πρωταγωνίστριες. Τη νεαρή θεία Ελίζαμπεθ. Την υπέροχη σύζυγο Έλι. Τη γυναίκα του γιατρού. Τη μητέρα του Κουρτ. Τις αφήνει εντέλει στο περιθώριο, αναδεικνύοντας μόνο την ομορφιά τους – ιδίως για τις δύο πρώτες, που έχουν και πολλές (αισθητικά άψογες) γυμνές σκηνές. Προχωράμε. Από τη μία, η ιστορία της Γερμανίας. Από την άλλη, η ιστορία ενός καλλιτέχνη άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιστορία της χώρας του. Παράλληλα, μια πολύ δυνατή ίντριγκα, που αγγίζει όρια μελοδράματος, του καλού, του νταγκλας-σερκικού, του πρόστυχου. Και ταυτόχρονα έχουμε και μια σπουδή στην έννοια της τέχνης. Τι είναι τέχνη; Πώς η πολιτική μπορεί να ερμηνεύσει την τέχνη και πως η τέχνη μπορεί να παράξει πολιτική; Πώς μπορεί ένας καλλιτέχνης να βρει την ταυτότητά του; Ο νεωτερισμός στην τέχνη είναι αναγκαίος και σε πόση... ηλιθιότητα μπορεί να οδηγήσει όταν γίνεται αυτοσκοπός; Πώς μπορεί να ξεχωρίσει ένας καλλιτέχνης όταν όλα έχουν ειπωθεί; Πώς μπορεί να γίνει γνωστός ένας ζωγράφος όταν όλα έχουν... ζωγραφιστεί; Πώς μπορεί να πεις ότι αξίζει μια ταινία όταν έχουν γυριστεί τόσα αριστουργήματα; Πώς μπορείς να βρεις την ταυτότητά σου; Μα... όταν την χάνεις! Αυτό λέει ο πρωτότυπος τίτλος της ταινίας: στην κυριολεξία σημαίνει: «(καλλιτεχνικό) έργο χωρίς συγγραφέα». Ποιανού είναι το έργο; Του αγνώστου. Τω αγνώστω θεώ.

Και ο ήρωάς μας προκαλεί σούσουρο όταν φτιάχνει κάτι τόσο απλό, που θα μπορούσε να το κάνει ο καθένας. Ο Caleb Deschanel υπογράφει μια από τις καλύτερες δουλειές του στη διεύθυνση φωτογραφίας, στο όριο της... παρεξήγησης, ο Max Richter είναι σταθερά καλός σε ότι κι αν υπογράψει σε σάουντρακ, υπάρχουν πολλές όμορφες σκηνές στην ταινία όπως πχ η τελευταία με το φως και το κορνάρισμα των λεωφορείων – σαν μία από τις αρχικές, για να κλείσει ο κύκλος, η σκηνή πριν τον βομβαρδισμό της Δρέσδης, η σκηνή με τον καθηγητή στο Ντίσελντορφ (που παραπέμπει στον Joseph Beuys) να βάζει φωτιά σε δύο προεκλογικές αφίσες τοποθετημένες πάνω σε καβαλέτα, με αντιπάλους τον Αντενάουερ του συντηρητικού CDU και τον Μπραντ του σοσιαλδημοκρατικού (κρύβε λόγια) SPD κι άλλες πολλές.

Σε ότι αφορά τις ερμηνείες, ο Sebastian Koch στο ρόλο του ναζί που «πάει με όλα» σαν την κοκακόλα ένα πράμα, και δεν νιώθει ποτέ τύψεις για ό,τι κακό προκαλεί – ακριβώς επειδή δεν καταλαβαίνει ότι προκαλεί κακό, δίνει μία από τις λιγότερο ενδιαφέρουσες (για να το θέσουμε ευγενικά) ερμηνείες του, καθώς επιλέγει το στιλ «ατσαλάκωτος δαίμονας», ο (πρωταγωνιστής) Tom Schilling, τον οποίο γνωρίσαμε με το «Oh Boy» σε μια πολύ καλύτερη στιγμή του, δείχνει λίγος για το βάρος του ρόλου που κουβαλάει, η Paula Beer κουβαλάει κάτι υπέροχα αυθεντικό με ρίζες ενζενί του παρελθόντος (δεν την διάλεξαν τυχαία τόσο ο Ozon για το υπέροχο «Frantz» όσο και ο Petzold για το ριζοσπαστικό «Transit»), η Saskia Rosendahl είναι έρωτας, ενώ σε μικρούς ρόλους βλέπουμε τον γνωστό από το τηλεοπτικό φαινόμενο «Dark» Oliver Masucci, στο ρόλο του καθηγητή (η εμβόλιμη ιστορία που αφηγείται, για το πως άνθρωποι που πήγε να βομβαρδίσει τον περιποιήθηκαν με λαρδί και τσόχα, είναι εξαιρετική, και θα μπορούσε να γίνει μια χαρά ταινία από μόνη της) και τον πρωταγωνιστή της τελευταίας ταινίας του Fatih Akin, τον Jonas Dassler, στο ρόλο του αδελφού της «θείας» Ελίζαμπεθ. Κατακλείδα: πολλές οι αντιρρήσεις, μπόλικες οι αφέλειες, μεγάλη η διάρκεια αλλά και αδιανόητα σπουδαία ικανότητα στην αφήγηση ιστοριών.

Μη Χαμηλώνεις Το Βλέμμα (Werk Οhne Autor) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 10 Οκτωβρίου 2019 από την Feelgood Ent.!
Περισσότερα... »

Ντιέγκο Μαραντόνα (Diego Maradona) Poster ΠόστερΝτιέγκο Μαραντόνα
του Asif Kapadia.


La Mano De Dios
του zerVo (@moviesltd)

Θεωρώ εαυτόν πολύ τυχερό που το έζησα ζωντανά, αυτό το υπέρτατο ποδοσφαιρικό σόου, εκείνο το ζεστό απόγευμα του Ιούνη του 86. Πρέπει για εκείνη την μοιραία φάση, του ματς που σήμαινε πολλά περισσότερα από μια απλή ποδοσφαιρική αναμέτρηση, κάπου στο 50ο λεπτό, να έχουν γραφεί δισεκατομμύρια λέξεων, γύρω από τον τρόπο που κογιόναρε του φουκαρά τον Πίτερ Σίλτον. Κοροϊδία, σφάλμα, απάτη, κόλπο, αγυρτεία, πλάνη, κατεργαριά. κομπίνα, μπαμπεσιά, λοβιτούρα, ξεγέλασμα, δόλος, πουστιά, ματσαράγκα, μαϊμού, μούφα. Την λέξη ΑΚΥΡΟ δεν την έχει εκστομίσει κανείς. Μπορείς να διαβάσεις όλους τους τόμους των χρονικών της μπάλας, ουδείς έχει πει πως το γκολ δεν μετρά, πλαγίως μπορεί να έχει καταγράψει τα πάντα, ευθέως όμως τίποτα! Ξέρεις γιατί? Τον Θεό δεν γίνεται ποτέ να τον ακυρώσεις, να τον απορρίψεις, να τον αμφισβητήσεις, να τον κοντράρεις. Μόνο τον αποδέχεσαι. Όπως είναι!

Ντιέγκο Μαραντόνα (Diego Maradona) Quad Poster Πόστερ
5 Ιουλίου 1984. Μετά από δύο στείρες χρονιές στην Καταλονία, φορώντας την στολή των Μπλαουγκράνα, στην πρώτη του εμφάνιση στην Ευρώπη κατόπιν της μεταπήδησης από την Μπόκα, ο Αργεντίνος σούπερ αστέρας, Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα, είναι πανέτοιμος για την παρουσίαση του, μπροστά στο φανατισμένο κοινό των οπαδών της Νάπολι, έχοντας πάρει μόλις μετεγγραφή για την, δίχως το παραμικρό στέμμα, ομάδα του Ιταλιάνικου Νότου. Μπροστά σε 80 χιλιάδες κόσμου που βρίσκεται σε παραλήρημα, ο Πίμπε Ντ' Όρο θα δώσει μια και μοναδική υπόσχεση, να μετατρέψει τους Παρτενοπέι από κομπάρσους, σε κυρίαρχους του Καμπιονάτο.

Όρκο τιμής, που στα κατοπινά χρόνια, ο μεγαλύτερος αρτίστας που γνώρισε ποτέ το παγκόσμιο φούτμπολ, όχι απλά θα τηρήσει, οδηγώντας τους ανύπαρκτους μέχρι πρότινος Ναπολιτάνους, σχεδόν ολομόναχος στην κατάκτηση δύο πρωταθλημάτων, αλλά θα τους φτάσει ίσαμε την Ευρωπαϊκή καταξίωση, προσθέτοντας στην τροπαιοθήκη τους ένα βαρύτιμο τρόπαιο της UEFA. Ανατρέποντας έτσι τα δεδομένα, τόσο τα ποδοσφαιρικά, μα, κυρίως αυτά του κοινωνικού χαρακτήρα, μεταθέτοντας το ενδιαφέρον της ατζούρας κοινής γνώμης, στην θλιβερή, απαξιωμένη και σε διαρκή οικονομική απόγνωση Καμπανία, αποσπώντας τα σκήπτρα από τις κραταιές δυνάμεις του Βορρά, Γιούβε, Μίλαν, Ίντερ.

Σχίζοντας μαζί την χώρα στα δύο, κατόρθωμα που δεν έχει πετύχει κανείς ποδοσφαιριστής στα εκατόν τόσα χρόνια που οι εντεκάδες απλώνονται αγωνιστικά στα τερέν. Εκείνο το θρυλικό Μουντιαλικό καλοκαίρι του Ιτάλια Νοβάντα, όταν ο εστεμμένος Ντιεγκίτο, λίγο πριν πάρει την απόφαση να αποσυρθεί από τους γαλάζιους, σε έναν από τους πλέον ιστορικούς ημιτελικούς των Παγκοσμίων Κυπέλλων, θα πάρει μαζί του το φλεγόμενο κοινό του Σάο Πάολο, που θα αποφασίσει να υποστηρίξει στον νοκ άουτ αγώνα την Αρχεντίνα, αντί για την οικοδέσποινα πατρίδα του. Μοναδικό φαινόμενο, ανεπανάληπτο. Που πίσω του κρύβει τόσα πολλά σοσιολογικά δεδομένα.

Όλα αυτά που επιχειρεί να προσεγγίσει μέσα από την βιογραφική αναφορά του μέσα από το εντυπωσιακό αφιέρωμα στον σπουδαιότερο μπαλαδόρο που είδαν ποτέ τα μάτια μας Diego Maradona. Πίσω από τις γραμμές, πέρα από τις ντρίμπλες, τις λόμπες, τα μαγικά πλασέ, με βοηθό σπάνιο αρχειακό υλικό που δεν έχει προβληθεί (στο μεγαλύτερο μέρος του) ποτέ, ο φημισμένος ντοκιμανερίστας Asif Kapadia, επιχειρεί να προσεγγίσει το κοινωνικό γίγνεσθαι που τρέχει παράλληλα με την φιγούρα του κοντούλη παικταρά με την αφάνα, που μεγάλωσε στις τρισάθλιες φαβέλες του Μπουένος Άιρες. Λόγος που αναμφίβολα τον έσπρωξε να ντυθεί την ουράνια στολή με το N στο στήθος, εκπροσωπώντας έτσι έναν τόπο που για όλους τους άλλους, τους κατέχοντες, δεν είναι παρά ο υπόνομος, ο οχετός, η βρομιά μιας χώρας κατά τα άλλα πλούσιας και ανθηρής. Το υποτιμητικό "Καλώς ήλθατε στην Ιταλία", πανό των οπαδών του πλούσιου, βιομηχανικού Βορρά, είναι εκείνο που θα σημάνει στην ψυχή του Ντιέγκο το καμπανάκι, για να παλέψει να κάνει υπερήφανους, τους εξαθλιωμένους από την φτώχεια ναπολιτάνους. Και μα τον Θεό, το έκανε στ αλήθεια!

Η ταινία καλύπτει χρονικά ένα τεράστιο εύρος της πορείας του Μαραντόνα, προσπερνώντας συνοπτικά τις διαδρομές του στους Αρχεντίνος Τζούνιορς που πρόσφεραν στην φαμίλια του ένα ολόκληρο διαμέρισμα για να εγκατασταθεί μακριά από την πανβρώμικη και λασπωμένη Βίγια Φιορίτο, στο Λα Μπονμπονέρα που πάντα έχει στο πάνω μέρος της καρδιάς, στο άψυχο Νουέβο Κάμπο, εκεί που μια ύπουλη κλωτσιά του Γκοικοετσέα, λίγο έλειψε να του κοστίσει την μετέπειτα καριέρα. Τα επτά συνεχόμενα έτη στην Νάπολι, που συνοδεύτηκαν εκτός από τους γιγάντιους θριάμβους, με εξίσου τεράστιες απογοητεύσεις, κυρίως στον αχάριστο τρόπο που του συμπεριφέρθηκε η διοίκηση της ομάδας και ο διαβόητος πρέζιντεντ Φερλαίνο. Πέρα από τις προπονήσεις και τα σπουδαία ματς, παρακολουθούμε τις διασυνδέσεις του ποδοσφαιριστή με τον υπαρκτό υπόκοσμο της πόλης, τα υψηλόβαθμα στελέχη της Καμόρα που τον πήραν υπό την προστασία τους, τους ευκαιριακούς ερωτικούς δεσμούς του εκτός του επίσημου, που είχαν σαν αποτέλεσμα και ένα σκάνδαλο με την ύπαρξη ενός εξώγαμου, μα κυρίως την πτώση του Ντιέγκο στις ναρκωτικές ουσίες. Γεγονός που είχε σαν αποτέλεσμα την καταστροφή της καριέρας του, την αποπομπή του από την διεθνή ομοσπονδία και την βάναυσης τιμωρία του για περισσότερο από ένα χρόνο, λόγω της χρήσης κοκαΐνης.

Συμβάντα λίγο έως πολύ γνωστά σε όσους παρακολούθησαν από κοντά ολάκερο το διάβα αυτού του χαρισματικού ζογκλέρ, από τα φτωχικά σοκάκια της πρωτεύουσας της Αργεντινής, μέχρι το κατάμεστο Αζτέκα που ζητωκραύγαζε το όνομα του, λίγο πριν εκείνος σηκώσει στον Μεχικάνικο ουρανό του χρυσαφένιο τρόπαιο του πρωταθλητή κόσμου. Υπέροχες στιγμές, καταπληκτικές εικόνες όπου παρεμβάλλονται σε γεμάτες καίριες πληροφορίες (ακουστικές, όχι οπτικές) συνεντεύξεις τους προσωπικότητες που βρέθηκαν πολύ κοντά στον σταρ, η αγαπημένη του Κλαούντια Βιγιαφάνε, ο προσωπικός του γυμναστής Σινιορίνι, ο κορυφαίος ρεπόρτερ Ντανιέλ Αρκούτσι, ο αγαπημένος του συμπαίκτης στην Νάπολι Τσίρο Φεράρα, οι γονείς του. Τεκμηρίωση κάτι περισσότερο από πλήρης, ακόμη και για φανς του ποδοσφαίρου, που έχουν βιώσει τις περισσότερες στιγμές που αναφέρεται το φιλμ.

Ακόμη μια έξοχη προσπάθεια δηλαδή από τον μετρ του είδους Λονδρέζο ντιρέκτορα, μετά από τις εξίσου συγκινητικές αναφορές του στην Amy (Winehouse) και στον (Ayrton) Senna, σε μια πληρέστατη αναφορά στον Μάγο, που μέσα σε ελάχιστες στιγμές μεταβλήθηκε από είδωλο σε απαξιωμένη καρικατούρα. Το κοντράστ της μετά βαΐων και κλάδων άφιξης του στους πρόποδες του Βεζούβιου, σε σχέση με την εξευτελιστική άδεια φυγή του, σπαράζει την ψυχή ακόμη και του πιο ανάλγητου θεατή. Ο Ντιέγκο, στα 58 του πια, υπερδιπλάσιος σε μέγεθος από τις ημέρες των θριάμβων, εν μέρει αποτοξινωμένος, δεν αφήνει ποτέ το τόπι μακριά από εκείνο το μαγικό αριστερό πόδι, που σε έκανε να μην μπορείς να πιστέψεις τι μπορεί να κατορθώσει. Επαναστάτης, λέει. Ήρωας, μπορεί, για ένα ολάκερο έθνος, για μια πόλη κατακερματισμένη. Ρισκαδόρος, ενδεχόμενα, αν και η τύχη πάντα βοηθά τους τολμηρούς και τους μεγαλοφυείς. Σίγουρα Θεός. Σίγουρα!

Ντιέγκο Μαραντόνα (Diego Maradona) Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 10 Οκτωβρίου 2019 από την Weird Wave!
Περισσότερα... »

Ο Κυνηγός της Νύχτας (Night Hunter / Nomis) - Trailer / Τρέιλερ PosterΚάποιες αντανακλάσεις είναι φονικές! Ένα συναρπαστικό ψυχολογικό θρίλερ που ξετυλίγει τα κίνητρα και τη δράση ενός κατά συρροή δολοφόνου με πολλαπλές προσωπικότητες είναι το περιπετειώδες φιλμ Ο Κυνηγός της Νύχτας (Night Hunter / Nomis). Η ταινία είναι το φιλόδοξο κινηματογραφικό ντεμπούτο του σεναριογράφου και σκηνοθέτη David Raymond. Ένας ταλαιπωρημένος αστυνομικός, το αστυνομικό σώμα στο οποίο ανήκει και ένας αυτόκλητος τιμωρός εμπλέκονται σε μία επικίνδυνη συνωμοσία που σχετίζεται με τη σύλληψη ενός άρρωστου άντρα, ο οποίος συνδέεται με απαγωγές και δολοφονίες γυναικών.

Ο Κυνηγός της Νύχτας (Night Hunter / Nomis) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Πρωταγωνιστές της ταινίας είναι ο Henry Cavill (Άνθρωπος από ατσάλι) και ο βραβευμένος με Όσκαρ Ben Kingsley (Gandhi), ενώ το καστ συμπληρώνουν και οι Alexandra Daddario, Stanley Tucci, Minka Kelly Και Nathan Fillion.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 10 Οκτωβρίου 2019 από την Tanweer!

Περισσότερα... »

Σον το Πρόβατο: Φαρμαγεδών (A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon) - Trailer / Τρέιλερ PosterΣτενές επαφές γουναρικού τύπου! Παράξενα φώτα πάνω από την ήσυχη πόλη του Μόσινγκχαμ σηματοδοτούν την άφιξη ενός μυστηριώδους επισκέπτη. Μία άτακτη και αξιαγάπητη εξωγήινη , η ΛΟΥ-ΛΑ, προσγειώνεται κατά τύχη στην Φάρμα, και ο Σον αρπάζει αμέσως την ευκαιρία για μια γαλαξιακή περιπέτεια με αποστολή να βοηθήσει την ΛΟΥ-ΛΑ να γυρίσει σπίτι της. Η ΛΟΥ-ΛΑ με τις μαγικές εξωγήινες δυνάμεις της εκτός ελέγχου κάνει την μία καταστροφική σκανδαλιά μετά την άλλη και ο Σον θα πρέπει να οδηγήσει την φίλη του σε ένα ταξίδι μέσα στο δάσος για να βρουν το χαμένο της διαστημόπλοιο. Ταυτόχρονα μια μυστηριώδης κρατική Αντί-Εξωγήινη Υπηρεσία τους καταδιώκει. Θα μπορέσουν να βρουν το διαστημόπλοιο πριν να είναι αργά; Όλα αυτά τα αστεία συμβαίνουν στην καινούργια animation δημιουργία του φημισμένου στούντιο Aardman, Σον το Πρόβατο: Φαρμαγεδών (A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon) που σκηνοθετούν οι Will Becher και Richard Phelan.

Σον το Πρόβατο: Φαρμαγεδών (A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Στο φιλμ ακούγονται οι φωνές των Justin Fletcher, John Sparkes, Amalia Vitale.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 10 Οκτωβρίου 2019 από την Spentzos Films!

Περισσότερα... »

Το Πορτρέτο Μιας Γυναίκας Που Φλέγεται (Portrait de la jeune fille en feu) - Trailer / Τρέιλερ PosterΑρνείται να ποζάρει! Με συμμετοχή στα μεγαλύτερα κινηματογραφικά φεστιβάλ της γης, όπως του Τορόντο, της Νέας Υόρκης αλλά και των Καννών εκεί που απέσπασε το τιμητικό βραβείο Καλύτερου Σεναρίου, έρχεται το δράμα εποχής Το Πορτρέτο Μιας Γυναίκας Που Φλέγεται (Portrait de la jeune fille en feu) που υπογράφει η Γαλλίδα σκηνοθέτις Céline Sciamma. Βρετάνη, 1770. Η Μαριάν, μια ζωγράφος αναλαμβάνει το γαμήλιο πορτρέτο της Ελοΐζ, μίας νέας γυναίκας που μόλις άφησε το Μοναστήρι. Η Ελοΐζ αρνείται να παντρευτεί και η Μαριάν θα πρέπει να την ζωγραφίσει χωρίς η ίδια να το γνωρίζει.Καθημερινά την παρατηρεί διακριτικά ώστε να την ζωγραφίσει μυστικά.

Το Πορτρέτο Μιας Γυναίκας Που Φλέγεται (Portrait de la jeune fille en feu) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Πρωταγωνιστούν οι Adèle Haenel, Noémie Merlant, Valeria Golino.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 10 Οκτωβρίου 2019 από την Spentzos Films!

Περισσότερα... »

Ντιέγκο Μαραντόνα (Diego Maradona) - Trailer / Τρέιλερ PosterΌταν είσαι στο γήπεδο, η ζωής σβήνει, ο κόσμος σβήνει! 5 Ιουλίου 1984: ο Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα φτάνει στη Νάπολι με την πλέον πολυδάπανη μεταγραφή στην παγκόσμια ποδοσφαιρική ιστορία και για τα επόμενα επτά χρόνια κατακτά τα πάντα. Το απόλυτο είδωλο του σύγχρονου ποδοσφαίρου και η πιο παθιασμένη και επικίνδυνη πόλη της Ευρώπης γίνονται οι ιδανικοί παρτενέρ. Στο γήπεδο, ο Ντιέγκο Μαραντόνα ήταν μια ιδιοφυΐα. Έξω από αυτό τον αντιμετώπιζαν σαν θεό. Όλα είχαν κάτι από το υλικό των ονείρων. Όμως υπήρχε και το τίμημα: Ο Ντιέγκο μπορούσε να κάνει ό,τι ήθελε, όσο έκανε θαύματα στο γήπεδο, όμως, ο καιρός περνούσε και πλησίαζαν πιο σκοτεινές μέρες. Η τρίτη ταινία από την Οσκαρική ομάδα, υπό την επίβλεψη του σκηνοθέτη Asif Kapadia πίσω από τα πολυβραβευμένα SENNA και AMY, δημιουργήθηκε μέσα από 500 ώρες λήψεων από το προσωπικό αρχείο του Ντιέγκο Μαραντόνα (Diego Maradona) που προβάλλεται για πρώτη φορά δημόσια.

Ντιέγκο Μαραντόνα (Diego Maradona) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Το 1981 ο ατζέντης του Μαραντόνα σκέφτηκε να κάνει μια ταινία για εκείνον και έτσι προσέλαβε δυο κάμεραμεν να τον ακολουθούν παντού. Εκατοντάδες ώρες γυρίστηκαν τότε: τα μισά αρχεία ήταν στη Νάπολη και τα άλλα μισά βρίσκονταν σε μια αποθήκη της πρώην γυναίκας του, Κλάουντια. Δεν τα είχε ακουμπήσει κανείς για τριάντα χρόνια. Έτσι, όλο το υλικό της ταινίας προέρχεται από τους προσωπικούς του κάμεραμεν.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 10 Οκτωβρίου 2019 από την Weird Wave!

Περισσότερα... »