Ο Έρωτας της Βιρτζίνια Γουλφ (Vita & Virginia) - Trailer / Τρέιλερ PosterΔύο ασυμβίβαστες γυναίκες, μία αντισυμβατική σχέση.! Η σχέση που ενέπνευσε την Βιρτζίνια Γουλφ να γράψει ένα από τα πιο εμβληματικά έργα της, το «Ορλάντο», περιγράφεται μέσα από την δραματική δημιουργία της Chanya Button, Ο Έρωτας της Βιρτζίνια Γουλφ (Vita & Virginia). Στο Λονδίνο του 1920, η ποιήτρια και μέλος της υψηλής κοινωνίας Βίτα Σάκβιλ-Γουεστ και η θρυλική συγγραφέας Βιρτζίνια Γουλφ, θα ξεκινήσουν μια ταραχώδη, παθιασμένη σχέση, που θα ξεπεράσει όλα τα κοινωνικά ταμπού, θα αλλάξει για πάντα τις ζωές και το έργο τους και θα μείνει στην ιστορία. Βασισμένο εν μέρει στην αλληλογραφία των δύο γυναικών, το φιλμ είναι κάτι για το οποίο, αν ζούσαν, θα ήταν και οι δύο περήφανες.

Ο Έρωτας της Βιρτζίνια Γουλφ (Vita & Virginia) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Με τις Gemma Arterton, Elizabeth Debicki, Isabella Rossellini.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 20 Ιουνίου 2019 από την Seven Films!

Περισσότερα... »

Μικρά Αθώα Ψέματα 2 (Nous Finirons Ensemble) - Trailer / Τρέιλερ PosterΘα γεράσουμε όλοι μαζί! Η πρώτη ταινία Le Petits Mouchoirs έκανε αναπάντεχη επιτυχία όταν βγήκε στην Γαλλία το 2010. Σε μια χώρα που οι ταινίες με σούπερ ήρωες κόβουν 3 εκατομμύρια εισιτήρια, το «Μικρά Αθώα Ψέματα» έκοψε σχεδόν τα διπλά, κάνοντας box office 5.2 εκατομμύρια. Οπότε είναι μια μικρή έκπληξη ότι η συνέχεια της ταινίας Μικρά Αθώα Ψέματα 2 (Nous Finirons Ensemble) έκανε σχεδόν 10 χρόνια να βγει. O Μαξ βρίσκεται ένα βήμα πριν την κατάθλιψη γι’ αυτό και ξεκινά για ένα μοναχικό σαββατοκύριακο στο εξοχικό του. Την ίδια στιγμή, οι φίλοι του που έχει να δει τρία χρόνια καταστρώνουν ένα πάρτι έκπληξη για τα γενέθλιά του σαν μια ευκαιρία για να ξανασμίξουν. Τώρα που τα παιδιά έχουν μεγαλώσει, τα ζευγάρια έχουν απομακρυνθεί, οι ζωές έχουν αλλάξει και όλοι λένε μικρά αθώα ψέματα, τι έχει απομείνει από τη φιλία;

Μικρά Αθώα Ψέματα 2 (Nous Finirons Ensemble) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Πίσω από την κάμερα, σε ρόλο σκηνοθέτη, συναντάμε και πάλι τον βραβευμένο με Σεζάρ σκηνοθεσίας Guillaume Canet (Αγάπα με αν Τολμάς, Μην το Πεις σε Κανέναν), ενώ επιστρέφει και το δυνατό καστ, στο οποίο συμμετέχει και η βραβευμένη με Όσκαρ Marion Cotillard (Ζωή σαν Τριαντάφυλλο, Inception). Οι υπόλοιποι ηθοποιοί που επιστρέφουν είναι ο βραβευμένος με Σεζάρ François Cluzet (Άθικτοι), ο υποψήφιος για Σεζάρ Gilles Lellouche (Έτσι Είναι η Ζωή), o διακεκριμένος με βραβείο ερμηνείας στις Κάννες Benoît Magimel (H Δασκάλα του Πιάνου), καθώς και οι ταλαντούχοι Laurent Lafitte (Εκείνη), Pascale Arbillot και Valérie Bonneton. Τέλος, ο βραβευμένος με Όσκαρ Jean Dujardin (The Artist) κάνει μια σύντομη εμφάνιση, παρότι ο χαρακτήρας του είχε πεθάνει στην πρώτη ταινία.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 20 Ιουνίου 2019 από την Odeon!

Περισσότερα... »

Κόκκινη Έκλειψη (Rojo) - Trailer / Τρέιλερ PosterΌταν όλοι σωπαίνουν, κανείς δεν είναι αθώος! Μια αστυνομικού ενδιαφέροντος ταινία από την μακρινή Αργεντινή, με συμμετοχές σε μεγάλα διεθνή φεστιβάλς, όπως του Τορόντο, του Ρότερνταμ και του Σαν Φρανσίσκο, είναι η δημιουργία του ταλαντούχου σκηνοθέτη Benjamin Naishtat, Κόκκινη Έκλειψη (Rojo). Βρισκόμαστε γύρω στα μέσα της δεκαετίας του 1970, ένας παράξενος άνδρας φθάνει σε μια ήσυχη επαρχιακή πόλη. Εκεί μέσα σε ένα εστιατόριο και χωρίς κανέναν προφανή λόγο αρχίζει να προσβάλει τον Κλαούντιο έναν φημισμένο δικηγόρο. Η κοινότητα υπερασπίζεται τον δικηγόρο και ο ξένος φεύγει κακήν κακώς. Αργότερα την νύχτα, ο ξένος που είναι αποφασισμένος να εκδικηθεί επιτίθεται στον Κλαούντιο και στην γυναίκα του Σουζάνα. Ο δικηγόρος τότε θα πάρει έναν δρόμο χωρίς επιστροφή γεμάτο μυστικά και σιωπή.

Κόκκινη Έκλειψη (Rojo) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Πρωταγωνιστούν οι Dario Grandinetti, Andrea Frigerio, Alfredo Castro.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 20 Ιουνίου 2019 από την Spentzos Films!

Περισσότερα... »

Πού Χάθηκες, Μπερναντέτ (Where You'd Go, Bernadette) - Trailer / Τρέιλερ PosterΕξαφάνιση Ή Απάτη? Μια υπέροχη υπαρξιακή όσο και μυστηριώδης κωμωδία, όπως αυτές που μόνο ο Richard Linklater (Boyhood, School Of Rock) ξέρει να δημιουργεί, είναι η περίπτωση του Πού Χάθηκες, Μπερναντέτ (Where You'd Go, Bernadette), που στηρίζει το σενάριο του στο ομώνυμο μπεστ σέλλερ της Maria Semple. Η Μπερναντέτ Φοξ τα έχει όλα: έναν τρυφερό σύζυγο, μια γλυκύτατη κόρη και μια υπέροχη ζωή. Το μόνο που λείπει από τη ζωή της είναι η περιπέτεια. Όταν η Μπερναντέτ εξαφανίζεται πριν από ένα προγραμματισμένο οικογενειακό ταξίδι στην Ανταρκτική, η 15χρονη κόρη της θα κάνει τα πάντα να την εντοπίσει, ανακαλύπτοντας στην πορεία συγκλονιστικά στοιχεία από το παρελθόν της μητέρας της.

Πού Χάθηκες, Μπερναντέτ (Where You'd Go, Bernadette) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Ο πέντε φορές υποψήφιος για Όσκαρ σκηνοθέτης καθοδηγεί τη βραβευμένη με δύο Όσκαρ Cate Blanchett σε ένα μοναδικό κινηματογραφικό ταξίδι. Συμπρωταγωνιστούν και οι Kristen Wiig, Judy Greer, Laurence Fishburne, Billy Crudup.

Στις δικές μας αίθουσες? Τον Σεπτέμβριο από την Odeon!

Περισσότερα... »

Οι Αόρατες (Les invisibles) - Trailer / Τρέιλερ PosterΑόρατες γυναίκες, ζώντας στους δρόμους! Η κωμωδία του Louis-Julien Petit, Οι Αόρατες (Les invisibles), που έκοψε ενάμισι εκατομμύριο εισιτήρια στην Γαλλία, επίκαιρη όσο ποτέ, συνδυάζει το καυστικό κοινωνικό σχόλιο με το γέλιο, επιλέγοντας αληθινές άστεγες γυναίκες να συμπρωταγωνιστήσουν με την αφρόκρεμα του γαλλικού σινεμά. Με απόφαση του Δήμου, το κέντρο υποδοχής άστεγων γυναικών Envol πρόκειται να κλείσει. Οι κοινωνικοί λειτουργοί έχουν μόνο τρεις μήνες στη διάθεσή τους για να επανεντάξουν στην κοινωνία, με κάθε τρόπο, τις γυναίκες που έχουν στη μέριμνά τους: πλαστογραφούν, καταφεύγουν στο ψέμα και προσπαθούν να βρουν οποιοδήποτε «μέσο» για να ανασταλεί η απόφαση. Για αυτό το διάστημα, τα πάντα επιτρέπονται, αρκεί οι γυναίκες να «σωθούν»!

Οι Αόρατες (Les invisibles) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Πρωταγωνιστούν οι Audrey Lamy, Corinne Masiero, Noémie Lvovsky, Déborah Lukumuena, Sarah Suco, Pablo Pauly.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 27 Ιουνίου 2019 από την Weird Wave!

Περισσότερα... »

Booksmart Poster ΠόστερBooksmart
της Olivia Wilde. Με τους Beanie Feldstein, Kaitlyn Dever, Jessica Williams, Lisa Kudrow, Will Forte, Jason Sudeikis, Billie Lourd, Diana Silvers, Skyler Gisondo, Molly Gordon, Noah Galvin.


Άντε, καλοί πολίτες!
του zerVo (@moviesltd)

Η αλήθεια είναι πως ποτέ μου δεν κατανόησα τον σαφή λόγο αυτού του τόσο μεγάλου πανηγυριού, που συνοδεύει την ημέρα της αποφοίτησης από το Λύκειο. Και που εκτιμώ πως στα μέρη μας που η κατάσταση είναι κάπως πιο συνειδητοποιημένη, μάλλον προς το στενόχωρη φαντάζει αυτή η στιγμή, που τελεύει οριστικά η ανεμελιά, καθώς την επαύριο, ξεκινούν τα πραγματικά ζόρια, αφού ακόμη και στην τριτοβάθμια να συνεχίσει ο σπουδαστής, αν δεν είναι της φάσης "όλα πληρωμένα", όλο και κάποιον δίσκο θα αναγκαστεί να κρατήσει για να σερβίρει, μπας και βγάλει το χαρτζιλίκι του. Εννοείται πως οι ταρατατζούμ Αμερικάνοι, που πετούν σκούφιες με το παραμικρό, θεωρούν ετούτη την ημέρα, σχεδόν εφάμιλλη της γέννησης τους: Τι χοροεσπερίδες, τι γιορτές, τι ομιλίες, τι καπέλα στον αέρα και άλλες τέτοιες σαχλαμάρες. Τέλος πάντων στην καρδιά αυτής ακριβώς της κόκκινης γραμμής, που στο εφεξής της το υποκείμενο νοείται πλέον ως ενήλικο, μας μεταφέρει η πειραγμένη ίντι νεανική κομεντί Booksmart, που αν μη τι άλλο, πέραν της δίχως σπουδαίο λόγο (όπως προείπα) θεματικής βάσης της, μοιάζει κάπως ενδιαφέρουσα.

Booksmart Quad Poster Πόστερ
Τελευταία ημέρα στο σχολειό, εντός ολίγου το κουδούνι θα κτυπήσει για ύστατη φορά και οι μαθητές που πέρασαν τόσα χρόνια αντάμα κάτω από την ίδια στέγη, αναγκαστικά θα χαιρετηθούν ώστε να τραβήξει ο καθένας τον δρόμο του. Ανάμεσα τους και οι κολλητές από τα μικράτα τους, οι άριστες σε όλο τον καιρό των σπουδών τους, Έιμι και Μόλλυ, που χάρη στις αμέτρητες ώρες διαβάσματος που έχουν ρίξει, έχουν γίνει αποδεκτές από τα καλύτερα και πιο έγκυρα πανεπιστήμια της χώρας. Ναι, μόνο που το ίδιο στην ουσία αποτέλεσμα ισχύει και για μαθητές πολύ πιο μέτριους, που δεν πήραν ποτέ τους είκοσι, ούτε υπήρξαν επιμελείς, να έχουν στο τσεπάκι τους το πολυπόθητο "ναι" από κολέγια ονομαστά και με εγγυημένο επαγγελματικό μέλλον.

Τσατισμένες που μπήκαν στην ίδια μοίρα με τα "κούτσουρα", οι αποτραβηγμένες από κάθε είδους μαθητικό ξεφάντωμα, λόγω διαβάσματος, κοπέλες, θα πάρουν την μεγάλη απόφαση να το ρίξουν επιτέλους έξω, να ξεδώσουν για πρώτη φορά πραγματικά στην νεαρή τους ζωή, να κάνουν κάτι διαφορετικό από αυτό που επιβάλει ο κανόνας του τέλειου. Και ποια καλύτερη ευκαιρία από αυτή που τα τους δοθεί, να παραβρεθούν στο πάρτι αποφοίτησης, που διοργανώνει ο μορφονιός, όσο και μάλλον χαζός, της τάξης, Νικ, όπου αναμένεται να γίνει χαμός. Μόνο που τα δύο εφηβάκια ως ακάλεστες στην φιέστα, ούτε καν γνωρίζουν τον τόπο διεξαγωγής της. Και δεν είναι και τόσο εύκολο να τον εντοπίσουν, μη έχοντας επαφή, έστω με έναν συμμαθητή τους...

Αγαθούλι το θεμέλιο του σεναρίου για να λέμε του στραβού το δίκιο. Οκ, δεν ξέρεις where is the party, δεν νοείται όμως σε τωρινές ημέρες που τα κινητά δίνουν και παίρνουν, να μην έχεις καταχωρημένο στην μνήμη, έστω κάποιον αριθμό τηλεφώνου ενός συνομηλίκου. Κι ας μην τον χωνεύεις, έτσι για πρώτη ανάγκη. Για να μην επεκταθώ στα σόσιαλ μίντια, που από εκεί μπορείς να μάθεις τα πάντα, αλλά άντε κλείνω τα μάτια, ενόψει της περιπέτειας που πρέπει να βιώσουν οι κορασίδες ωσότου να μάθουν την αντρέσα της γιορτής. Και εδώ μιλούμε για πραγματική Οδύσσεια, καθώς σκαστές (φυσικά) από τα σπιτικά τους, θα αναγκαστούν να συμμετάσχουν στο αντι-πάρτι του πλούσιου, καλοσυνάτου, μα ελάχιστα δημοφιλούς στην μαθητική παροικία Τζάρεντ, να πάρουν μέρος στο εκκεντρικό καρναβάλι που έχουν στήσει τα πιο καλλιτεχνικά πνεύματα της Class του 19, να απειλήσουν πιτσαδόρο - διανομέα προκειμένου να μάθουν που μοίρασε τα αμέτρητα λαχταριστά κουτιά, αλλά και να ταξιδέψουν ολάκερη την πόλη, μέσα στο ούμπερ που οδηγεί ο Λυκειάρχης τους, ο οποίος τα βράδια ντύνεται σοφέρ για να βγάλει πέντε δολάρια παραπάνω.

Της ξέφρενης αυτής τους διαδρομής στα σκοτάδια του Λος Άντζελες, ακολουθεί βέβαια το δεύτερο ημίχρονο όπου λαμβάνει χώρα μέσα στο μισοδιαλυμένο σπιτικό - έδρα του πάρτι, εκεί που επικρατεί κυριολεκτικά πανικός, εκεί όμως που τα κοριτσόπουλα θα φάνε και την πρώτη adult σφαλιάρα τους, που θα τις προσγειώσει στον κανονικό κόσμο. Παρατραβηγμένα μοιάζουν (και είναι) τα αστεία που χρησιμοποιεί για να αποδώσει με όσο περισσότερη ζωντάνια γίνεται, μέσα στο αλλόκοτο σκηνικό που δένει την ιστορία της, η (υπεργκόμενα, με τα γατίσα μάτια) Olivia Wilde, ηθοποιός της γενιάς του μιλένιουμ, που με το Booksmart περνά για πρώτη φορά πίσω από την κάμερα. Και ενδεχόμενα το ταλέντο της να γέρνει προς το ντιρεκτοριλίκι, καθώς εδώ με ελάχιστους παράδες, αλλά με αρκετή έμπνευση στην δόμηση των σκηνών, δεν τα πηγαίνει καθόλου άσχημα, αντιθέτως προσφέρει κάποιες εικόνες που θα τις αποκαλούσες και εξαιρετικές. Και που εννοείται δεν είναι εκείνες που κυριαρχούν οι χοντράδες, οι εξυπνάδες και οι υπερβολές, μα αυτές που υπερισχύει το πηγαίο, λυρικό συναίσθημα.

Στο (καρά)ανεξάρτητο παρθενικό πόνημα της, που τα πήγε περίφημα σε φεστιβάλ σαν του SXSW, η Νεοϋορκέζα, έχει την τύχη να συνεργαστεί με δύο αληθινά εικοσάχρονα ταλεντάκια, που δίχως ίχνος ωραιοπάθειας, κερδίζουν σχεδόν άμεσα την συμπάθεια του κοινού. Η τροφαντούλα Beanie Feldstein, με κατάτι στην ζυγαριά περισσότερο πρωταγωνιστικό χρόνο, παίζει την εγωίστρια, επιβλητική, τελειομανή, αλλά και συννεφιασμένη Μόλλυ, ενώ η Kaitlyn Dever αποδίδει με πιο χαμηλούς τόνους, την υποτακτική, συνεσταλμένη, εξίσου ζορισμένη για τα μάτια του ξανθού αγοροκόριτσου (μάλλον άτοπη η λέζμπο παρένθεση) Έιμι. Δυο ονόματα που σίγουρα τα κρατούμε στο κιτάπι, ως υποκριτικές ελπίδες για το μέλλον, ενθυμούμενοι πως το βασικό πρωταγωνιστικό βήμα τους το έπραξαν στο Booksmart. Ένα κεφάτο, υστερικών, ανά περιόδους, διαθέσεων φιλμάκι που δεν ενθουσιάζει μεν, αλλά με γοητευτικό τρόπο δεν αφήνει ποτέ την ματιά του θεατή του, να αποτραβηχτεί. Κι αυτό από μόνο του, είναι ένα πολύ σημαντικό κέρδος.

Booksmart Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 13 Ιουνίου 2019 από την Odeon!
Περισσότερα... »

The Trip To Greece Rob Brydon Steve Coogan Michael WinterbottomΜε μια χαρακτηριστική πόζα, τραβηγμένη στο λιμάνι της Μυτιλήνης, το ακούραστο, ταξιδιάρικο και γευσιγνωστικό δίδυμο των Rob Brydon και Steve Coogan, μας ανακοίνωσε την έναρξη των γυρισμάτων της καινούργιας, τέταρτης στην σειρά ταινίας του άλμπουμ των εκδρομών του ανά τον πλανήτη, με τον τίτλο The Trip To Greece. Ένα φιλμ που έρχεται να προστεθεί στην ήδη επιτυχημένη αλυσίδα των ημι-ντοκιμαντερίστικων και απίστευτα κεφάτων περιπετειών τους, που ξεκίνησε το 2010 ως τηλεοπτικό σίριαλ και ήδη μετρά τρία κινηματογραφικά επεισόδια, που αφορούν στις βόλτες τους στα επιλεγμένα εστιατόρια στις επαρχίες της Αγγλίας (The Trip), της Ιταλίας (The Trip To Italy) και της Ισπανίας (The Trip To Spain).

The Trip To Greece Rob Brydon Steve Coogan Michael Winterbottom

Το γλαφυρό ύφος του πολυλογάδικου και για χάρη γούστου αταίριαστου ως χαρακτήρες ντουέτου, για μια ακόμη φορά θα διευθύνει ο κορυφαίος Βρετανός σκηνοθέτης Michael Winterbottom, δίνοντας από τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου, το σύνθημα της έναρξης των λήψεων, που θα έχουν σαν φόντο τις καταγάλανες ομορφιές της Ελλάδας!
Περισσότερα... »

Clint Eastwood  Richard JewellΈκπληξη τελικά ήταν η τελική επιλογή του γερόλυκου Clint Eastwood για τον βασικό πρωταγωνιστικό ρόλο της νέας του ταινίας Richard Jewell, που στηρίζεται στα πραγματικά γεγονότα πίσω από την βομβιστική ενέργεια, που συγκλόνισε την πόλη της Ατλάντα, κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών αγώνων του 1996. Παρότι όλες οι φήμες υποδείκνυαν τον Jonah Hill ως τον επικρατέστερο για να υποδυθεί τον Ρίτσαρντ Τζουλ, τον σεκιούριτι που βρέθηκε στο λάθος μέρος, την λάθος στιγμή, αποκαλύπτοντας την ύπαρξη της βόμβας, γεγονός που την μία στιγμή τον ανέδειξε σε ήρωα, αυτομάτως όμως για το FBI ως τον βασικό ύποπτο της υπόθεσης, εντούτοις το χρίσμα παίρνει ο Paul Walter Hauser, ρολίστας που άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις με την παρουσία του σε αξιόλογα φιλμς, όπως τα I. Tonya και BlacKkKlansman. Με αυτή την επιλογή - στοίχημα, ο Μπλόντι έκλεισε την βασική δυάδα του καστ του, καθώς τον δικηγόρο που υπερασπίστηκε τον Τζουλ στην δίκη, ήδη ορίστηκε να τον ενσαρκώσει ο Οσκαρούχος Sam Rockwell.

Paul Walter Hauser Richard Jewell

Το φιλμ που βασίζει το σενάριο του Billy Ray, στα αιματηρά περιστατικά, που είχαν σαν αποτέλεσμα 2 νεκρούς και 11 τραυματίες, όπως τα δημοσίευσε σε άρθρο του το Vanity Fair, με την υπογραφή της ρεπόρτερ Marie Brenner, έχει ήδη ξεκινήσει την παραγωγική του διαδικασία με τις ευλογίες της Warner Bros. 
Περισσότερα... »

Κολύμπα ή Αλλιώς Βυθίσου (Le Grand Bain / Sink Or Swim) Poster ΠόστερΚολύμπα ή Αλλιώς Βυθίσου
του Gilles Lellouche. Με τους Mathieu Amalric, Guillaume Canet, Benoît Poelvoorde, Jean-Hugues Anglade, Virginie Efira, Leïla Bekhti, Marina Foïs, Philippe Katerine .


Άντρες με τα όλα τους και τα μπανιαρικά τους!
του Θόδωρου Γιαχουστίδη (@PAOK1969)

Σαν να λέμε, σκάσε και κολύμπα!

Αυτή είναι η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία που σκηνοθετεί ο γνωστός ηθοποιός Gilles Lellouche. Η πρώτη του ήταν το Narco (2004), στην οποία συμμετείχε και ο ίδιος, αλλά πρωταγωνιστούσαν ο κολλητός του Guillaume Canet και ο Benoît Poelvoorde, που παίζουν και σε τούτη την ταινία. Το Narco το σκηνοθέτησε μαζί με τον Tristan Aurouet. Ο Lellouche στη φιλμογραφία του ως σκηνοθέτης έχει ακόμα να παρουσιάσει δύο μικρού μήκους (και οι δύο σε συνσκηνοθεσία με τον Tristan Aurouet) κι άλλες δύο σπονδυλωτές ταινίες, στις οποίες έχει σκηνοθετήσει μία από τις ιστορίες τους.

Κολύμπα ή Αλλιώς Βυθίσου (Le Grand Bain / Sink Or Swim) Poster Πόστερ Wallpaper
Την παγκόσμια πρεμιέρα της η ταινία Κολύμπα ή Αλλιώς Βυθίσου (Le Grand Bain / Sink Or Swim) την έκανε στο περσινό φεστιβάλ των Καννών, όπου συμμετείχε στο επίσημο πρόγραμμα, εκτός συναγωνισμού. Πριν να ξεκινήσουν τα γυρίσματα της ταινίας, τα βασικά μέλη του καστ έκαναν προπόνηση συγχρονισμένης κολύμβησης για επτά περίπου μήνες! Στη Γαλλία η ταινία έκοψε πάνω από 4,5 εκατομμύρια εισιτήρια! Ήταν υποψήφια για 10 Cesar (τα γαλλικά Όσκαρ) κερδίζοντας τελικά μόνον ένα: εκείνο β' ανδρικού ρόλου, για τον Philippe Katerine. Την πανελλήνια πρεμιέρα της η ταινία την έκανε στο πλαίσιο του περασμένο 20ου Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου, όπου τιμήθηκε με το βραβείο κοινού.

Η υπόθεση: Ο Μπερτράν είναι ένας μεσήλικας που πάσχει από εξουθενωτική κατάθλιψη. Η ψυχολογική του κατάσταση έχει να κάνει με το γεγονός ότι είναι άνεργος εδώ και δύο χρόνια. Οπότε, τα λεφτά στο σπίτι τα φέρνει η σύζυγός του, η Κλερ, η οποία τον υποστηρίζει όσο μπορεί, αλλά έχει φτάσει κι αυτή στα όριά της. Την κατάσταση δεν βοηθάει η αδελφή της Κλερ, η Κλεμεντίν και ο σύζυγός της, ο Τιμπό, που έχουν μια αφ' υψηλού κριτική στάση απέναντι στο αγαπημένο μα ευρισκόμενο σε δυσκολία, ζευγάρι. Συγκυριακά και από μια διάθεση «δεν γαμιέται», ο Μπερτράν αποφασίζει να γραφτεί στην ανδρική ομάδα συγχρονισμένης κολύμβησης της περιοχής, την οποία προπονεί η Ντελφίν, παλιό αστέρι, που έχει κι αυτή να αντιμετωπίσει τους δικούς της δαίμονες.

Μεταξύ των μελών της ομάδας είναι: Ο Λοράν δεν έχει οικονομικό πρόβλημα. Έχει όμως θέμα διαχείρισης νεύρων, κυρίως εξαιτίας της μητέρας του, που πάσχει από ψυχική νόσο, αλλά και εξαιτίας της δύσκολης σχέσης του με τη γυναίκα του – κι έχει κι έναν ανήλικο γιο που κεκεδίζει. Ο Μαρκούς έχει ανοίξει μια επιχείρηση με πισίνες, η οποία πάει κατά διαόλου. Ο Σιμόν έχει μείνει κολλημένος στο παρελθόν του ως ροκ σταρ γάμα διαλογής, κάτι που έχει αντίκτυπο στη σχέση του με την κόρη του. Και ο Τιερί, που είναι και ο υπεύθυνος του κολυμβητηρίου, είναι ένας αγαθιάρης, που δεν τα πάει καθόλου καλά με το άλλο φύλο – κι ας θέλει τόσο πολύ να γνωρίσει τις αμαρτίες της σάρκας. Αυτοί και μερικοί άλλοι παράξενοι τύποι συγκροτούν την παράξενη ομάδα. Και μέσα από συγκρούσεις αλλά κυρίως μέσα από το ομαδικό πνεύμα θα προσπαθήσουν να αντιμετωπίσουν τους δαίμονές τους. Θα τα καταφέρουν;

Η άποψή μας: Δεν του το 'χα του Gilles Lellouche ότι θα μπορούσε να σκηνοθετήσει μια ταινία τόσο γλυκιά, τόσο πικρή και τόσο αστεία μαζί. Αν και το έχει... ξανακάνει τελικά! Το Narco ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα ταινία, πραγματικά, που ισορροπούσε ανάμεσα στην κωμωδία, το δράμα και το... αλλόκοτο. Εδώ ο Lellouche φτιάχνει ένα μικρό κομψοτέχνημα. Εμπνευσμένος από μιαν αληθινή ιστορία (η οποία καταγράφεται και στην ταινία «Swimming with Men», επίσης του 2018) ούτε λίγο ούτε πολύ, κατορθώνει να φέρει εις πέρας το εγχείρημά του με απόλυτη επιτυχία. Κάτι που, πιστέψτε με, δεν είναι λίγο. Και δημιουργεί ένα αληθινό crowdpleaser με όλη τη σημασία της λέξης, στη λογική του «Άνδρες με τα όλα τους» - μια ταινία που λειτουργεί ως φωτεινό παράδειγμα σε σημείο... παρεξηγήσεως. Μόνο που εκτός από την ανεργία, που κυριαρχούσε στην υπέροχη βρετανική ταινία του Peter Cattaneo από τα 1997, εδώ έχει προστεθεί η υπαρξιακή κρίση, η κατάθλιψη, η μη αποδοχή.

Επτά ζορισμένοι άνδρες μετά τα σαράντα τους, που τρώνε σφαλιάρες από παντού και δεν έχουν από που να πιαστούν. Αυτά είναι αδιέξοδα – και δεν κάνω πλάκα. Ούτε η ταινία «κάνει πλάκα». Δεν γελοιοποιεί τους ήρωές του ο Lellouche – ίσα ίσα. Τους παρατηρεί με τρομερή συμπάθεια και αγάπη, όντας κι αυτός ένας σαραντάρης και βάλε, χωρίς ποτέ να τους νταντεύει. Χωρίς να τους κανακεύει. Χωρίς να ωραιοποιεί καταστάσεις. Η απάντηση στα προβλήματά σου, λέει ο σκηνοθέτης και συνσεναριογράφος, μπορεί να σου έρθει από εκεί που δεν το περιμένεις! Ναι, η απάντηση στην κρίση είναι η συγχρονισμένη κολύμβηση! Ένα κατεξοχήν γυναικείο άθλημα! Γεμάτο χάρη και ομορφιά! Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε! Η συγχρονισμένη κολύμβηση για αυτούς τους άνδρες γίνεται το μέσον όχι ο σκοπός. Βρίσκονται μαζί και χαλαρώνουν. Βρίσκονται μαζί και εμφορούνται από ένα αίσθημα κοινού στόχου, ομαδικότητας, σύμπνοιας και «ένας για όλους και όλοι για έναν». Μέσα στο νερό δεν έχει σημασία αν είναι χοντροί, άσχημοι, παρθένοι, ζοχαδιασμένοι, γκέι, καταθλιπτικοί ή χρεοκοπημένοι. Μέσα στο νερό θαρρείς κι επιστρέφουν στη μήτρα της μητέρας τους. Και όλα φαίνονται πια πιθανά. Και εφικτά. Και ωραία.

Εντάξει, όλη η φάση με τον τελικό διαγωνισμό, έχει την αμερικανιά της. Είναι σαν να βλέπουμε τον τελικό γύρο από τα «Rocky» ή από τα «Karate Kid». Ναι, είναι εντελώς... ψεύτικο αυτό, αυτός ο ανταγωνισμός, όμως, το γεγονός ότι η παλιοπαρέα με τα συγκεκριμένα ρεμάλια όχι μόνο θα καταφέρει να μην... βυθιστεί στην πισίνα όπου συναγωνίζεται μεγαθήρια (!!!), όχι μόνον θα επιπλεύσει, αλλά θα είναι και άκρως ανταγωνιστική – με τρόπο που ενώνει τη θυμηδία με τον θαυμασμό, εντέλει σε αγγίζει ως θεατή. Και κάποιους τους αγγίζει περισσότερο από κάποιους άλλους. Θέλω να πω: είσαι άνδρας σαραντάρης plus και τραβάς λούκι; Αποκλείεται να μην σου αρέσει η ταινία. Γιατί ταυτίζεσαι – ίσως με περισσότερους από έναν από τους αντιήρωες ήρωές της. Βοηθάνε πολύ και οι ερμηνείες σε αυτό. Μιλάμε για πολύ δυνατό καστ.

Τον Mathieu Amalric δεν τον έχω και πολύ σε εκτίμηση ως ηθοποιό – και ως σκηνοθέτη φτάνω σε όρια σχεδόν μίσους – αλλά εδώ είναι χάρμα ιδέσθαι! Είναι εξαιρετικός πραγματικά. Τον Jean-Hugues Anglade, που το πρωί μοιράζει φαγητό σε μαθητές στο σχολείο και το βράδυ το παίζει David Bowie, ουσιαστικά σε αξιομνημόνευτο ρόλο έχω να τον δω από τη «Βασίλισσα Μαργκό»! Κι εδώ είναι πάρα πολύ καλός! Η βελγική σκατόφατσα, ο Benoît Poelvoorde, της φήμης του «Άνθρωπος δαγκώνει σκύλο» είναι σταθερά καλός. Ο Philippe Katerine είναι πραγματική αποκάλυψη. Μέχρι και ο στα κάτω του τελευταία Guillaume Canet, που έχει και τον πιο άχαρο και αχώνευτο ρόλο, είναι πάρα πολύ καλός.

Σούπερ ταινία και παρά τις... διαρροές, πιστεύω πως θα γίνει μία από τις μεγάλες επιτυχίες της φετινής σεζόν. Τουλάχιστον, σε έναν δίκαιο κόσμο, αυτό είναι το σωστό. Κι επειδή, με ξέρετε, κολλάω πολύ και με τα σάουντρακ, εντάξει, από το «Everybody wants to rule the world» μέχρι το «Let's get physical» και το «Easy lover» ήταν απολαυστικότατο, με κορυφαία στιγμή, βεβαίως, εκείνη στην οποία ακούστηκε το βασικό θέμα από το «Chariots of fire» του Vangelis! Και με το σάουντρακ να το υπογράφει – τεράστια έκπληξη – ο Jon Brion, που υπέγραψε τα σάουντρακ των πρώτων ταινιών του Paul Thomas Anderson, μεταξύ των άλλων. Σούπερ!

Το σενάριο είναι καλογραμμένο, οι διάλογοι πραγματικά κεντούν, και οι όποιες αφέλειες, ατολμίες και κινήσεις εκ του ασφαλούς δεν μπορούν παρά να «βολευτούν» κάτω από την πινακίδα «μικρό το κακό». Κι όταν ο φιλοσοφικός πρόλογος συναντήσει το επίσης φιλοσοφικό φινάλε, με τον τρόπο που αρχίζουν και τελειώνουν τα ποιήματα του Καβάφη, ένα είναι σίγουρο φίλε (άντε, και φίλη): έχεις δει μιαν πάρα, πάρα, πάρα πολύ διασκεδαστική και ψυχαγωγική ταινία. Όχι τέλεια. Αλλά τουλάχιστον ειλικρινή. Και αστεία. Αντέστε.

Κολύμπα ή Αλλιώς Βυθίσου (Le Grand Bain / Sink Or Swim) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 13 Ιουνίου 2019 από την Spentzos Films!
Περισσότερα... »

Νουρέγιεφ: Το Λευκό Κοράκι (The White Crow) Poster ΠόστερΝουρέγιεφ: Το Λευκό Κοράκι
του Ralph Fiennes. Με τους Oleg Ivenko, Adèle Exarchopoulos, Chulpan Khamatova, Ralph Fiennes, Alexey Morozov, Raphaël Personnaz, Olivier Rabourdin, Ravshana Kurkova, Louis Hofmann, Sergei Polunin, Maksimilian Grigoriyev.


Αέρινος!
του zerVo (@moviesltd)

Περιέργως μέσα στην καταιγίδα των κινηματογραφικών βιογραφιών, καλλιτεχνών, πολιτικών, γενικώς προσώπων που έχουν αφήσει το στίγμα τους στην κοινωνία για διαφόρους λόγους, που εσχάτως μας σερβίρει η βιομηχανία του σινεμά, απουσιάζουν σχεδόν ολοκληρωτικά τα αφιερώματα σε εκείνους που με τις αέρινες χορογραφικές τους κινήσεις, μάγευαν το κοινό τους. Παρότι ταινίες με θέμα στο επίκεντρο τους τον χορό, κυρίως βέβαια νεανικές αφιερωμένες στο streetdance, ουδέποτε έπαψαν να γυρίζονται, εντούτοις το πανί απέφευγε να παρουσιάζει ιστορίες γύρω από προσωπικότητες σαν τον Gene Kelly, τον Fred Astaire, την Fonteyn, την Duncan, την Rogers. Και ο λόγος είναι πασιφανής, που δεν ίσχύει σε καμία άλλη περίπτωση διασκευασμένου για την μεγάλη οθόνη βίου. Ακόμη κι αν είναι αρκετό κανείς να μιμηθεί τις συνήθειες ή να ανοιγοκλείσει το στόμα, ώστε να αποδώσει τον Έλτον Τζον ή τον Μέρκιουρι, εδώ οφείλει να κάνει κάτι το πολύ παραπάνω: Να κινηθεί στην πίστα σαν τον Νουρέγιεφ. Εχμ... The White Crow...

Νουρέγιεφ: Το Λευκό Κοράκι (The White Crow) Quad Poster Πόστερ
Έχοντας μεγαλώσει κάτω από αβάσταχτα δύσκολες συνθήκες, ως μέλος μιας πολυμελούς, πάμφτωχης οικογένειας στην σιβηριανή επαρχία, ο ξεχωριστής ιδιοσυγκρασίας και ιδιαίτερα ταλαντούχος Ρούντολφ Νουρέγιεφ, αφού θα πάρει τις στέρεες βάσεις στην Ακαδημία χορού του Λένινγκραντ, θα εξελιχθεί σε ένα από τα σημαντικότερα στελέχη του φημισμένου μπαλέτου Κίροφ. Με περισσότερες από μια ντουζίνα πρωταγωνιστικές ερμηνείες στην τριετία 1958-61 η φήμη του θα εκτοξευτεί διεθνώς, με συνέπεια να γίνει περιζήτητος για να εμφανιστεί σε κάθε λυρική σκηνή υψηλού επιπέδου. Η πρόσκληση από την Παρισινή, που θα ακολουθήσει εκείνη της τεράστιας επιτυχίας της Βιέννης, θα γίνει αποδεκτή κι έτσι σύσσωμη η χορευτική ομάδα με εκείνον πρωτοστάτη θα κάνει την εμφάνιση της στα μεγάλα σαλόνια της Πόλης του Φωτός.

Με τον Ψυχρό Πόλεμο να βρίσκεται στο απόγειο του και απογοητευμένος με κάποιους περιορισμούς που προσωπικά αισθάνεται εντός της πατρίδας του, ο Ρούντι μαγεμένος από την πλανεύτρα κοσμοπολίτικη ζωή της Δύσης, πολύ γρήγορα θα σκεφτεί την λύση της αποσκίρτησης. Διάβημα που ουδείς άλλος καλλιτέχνης του δικού του διαμετρήματος έχει πραγματοποιήσει μέχρι ώρας. Κίνηση που στο μυαλό του θα στροβιλίζεται διαρκώς, μέχρι που θα την πραγματοποιήσει ένα μελαγχολικό μεσημέρι του Ιούνη, στο αεροδρόμιο Λα Μπουρζέ, λίγο πριν η αποστολή των Κίροφ αναχωρήσει για την Μόσχα και κάτω από τα άγρυπνα βλέμματα των πρακτόρων ασφαλείας, που μοναδικό τους σκοπό έχουν να αποτρέψουν τον οποιοδήποτε από το προδοτικό σάλτο.

Στην ουσία το biopic που πάρα πολύ προσεκτικά προσεγγίζει ο Ralph Fiennes, στην τρίτη σκηνοθετική του απόπειρα μετά τον Coriolanus και την The Invisible Woman, κινείται ουσιαστικά σε τρεις χρονικές τροχιές, παράλληλες, αλλά και όχι και ισομερώς διαμοιρασμένες στο σενάριο. Την συντριπτική μερίδα του λέοντος αποσπά το παρόν, το Παρισινό τώρα, όπου ο ντάνσερ νιώθει πως έχει υποστεί ένα απελευθερωτικό σοκ, εκτιμώντας εαυτόν δέσμιο των σοσιαλιστικών δομών που βιώνει στον τόπο του. Τον τόπο δηλαδή που ακόμη και στην άθλια οικονομική κατάσταση της φαμίλιας του, τον ανέθρεψε σωστά, τον μεγάλωσε, του έδωσε την ευκαιρία, ασχέτως τσέπης, να εισαχθεί στην σπουδαιότερη σχολή χορού ολάκερου του κόσμου, προκειμένου να κτίσει πάνω στο τάλαντο του και να γίνει ο νούμερο ένα, του πιο φημισμένου μπαλέτου επί γης. Ε σιγά μην κάτι τέτοιο το θεωρείς αχαριστία! Επειδή στην Γαλλία πουλάνε τρενάκια Lima που δεν τα βρίσκεις στην ΕΣΣΔ ή μπορείς να πας να πιεις το ποτό σου σε κλαμπάκια που ο οποιοσδήποτε δύναται να προβεί στο υπαρξιακό του outing, ενώ στην Ρωσία υπάρχουν / υπήρχαν, κανόνες κοινωνικοί, που στον νου του κάθε Νουρέγιεφ λειτουργούν απαγορευτικά για το όνειρο. Καλά... Φαντάζομαι δεν θα σκέφτηκε στιγμή πως αν μεγάλωνε στα τρισάθλια μπλοκ της πολυφυλετικής περιφέρειας της γαλλικής πρωτεύουσας, όσο σπουδαία και αν ήταν η ικανότητα του στα τόλουπ, την Όπερα θα είχε την δυνατότητα να την δει μόνο απόξω. Ή σαν θεατής, στα απόμακρα περιορισμένης θέασης καθίσματα, όπισθεν των κόκκινων βελούδων της αριστοκρατίας. Anyway...

Μέσα από κάποια ελαχίστων δευτερολέπτων αποχρωματισμένα φλασμπακς, η κάμερα ταξιδεύει πολλά χρόνια πίσω, στα παιδικά χρόνια του Ρούντολφ, για να δούμε το πόσο δύσκολα ενηλικιώθηκε στο χωριό, ως το μοναδικό αγόρι ανάμεσα σε τρεις αδελφές και δίχως την πατρική στοργή, καθώς ο στρατιωτικός γονιός του, μονίμως απουσίαζε σε αποστολές. Η τρίτη χρονική ράγα, επίσης μικρή σε εύρος, αναφέρεται στην περίοδο που έζησε ο χορευτής πίσω από τους βαριούς τοίχους της σχολής, κάτω από την επίβλεψη του δασκάλου Πούσκιν, που πίστεψε όσο κανείς άλλος στην πρόοδο του, ορίζοντας σαν ταβάνι της εξέλιξης του τον ουρανό. Βεβαίως πίσω από την σχέση δασκάλου - μαθητή, το σκριπτ μας αποκαλύπτει ένα ιδιόμορφο ερωτικό τρίγωνο, που συμπεριλαμβάνει την σύζυγο του πρώτου, που μάλλον δεν δένει και τόσο κομψά με το γενικό σύνολο. Σε αυτή την παρένθεση όμως είναι που γνωστοποιείται η τεράστια διαφορά ερμηνευτικής ποιότητας, ανάμεσα σε ηθοποιούς κορυφαίας πάστας, όπως ο Fiennes, που ούτε καν μιλώντας την μητρική του γλώσσα, αποδίδει τον μέντορα εκπληκτικά, με όλους τους λοιπούς συμμετέχοντες, προεξάρχοντος βεβαίως του κεντρικού σταρ.

Ο Ουκρανός Oleg Ivenko, μπαλαρίνος στο επάγγελμα, φέρνει κάπως φυσιογνωμικά στον Νουρέγιεφ δίχως να του ομοιάζει, ενώ είναι και απόλυτα χωστός, αν η απαίτηση ήταν όμως ένα απλό στιγμιότυπο ή μια λήψη για το πόστερ. Κινησιολογικά παρότι επαγγελματίας, ούτε καν αγγίζει τα λέβελ του υποκειμένου που πρέπει να ενσαρκώσει - το αναφέραμε ήδη το ζήτημα - όμως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι στην εκφραστικότητα του, που ξύλινη και επίπεδη, δεν βγάζει το παραμικρό συναίσθημα, συμπάθειας ή αντιπάθειας, αγάπης ή μίσους προς τον Νουρέγιεφ. Ο περίγυρος του δε, υπερβολικά προσεγμένος στο κάστινγκ από τον Εγγλέζο, ακολουθεί την ίδια περίπου νόρμα του ανέκφραστου, με πιο χαρακτηριστική περίπτωση, εκείνη της Exarchopoulos, ως Γαλλίδας φίλης στενής που θα χελπάρει στην αποσκίρτηση, η οποία φουσκώνει επικίνδυνα σωματικά, χάνοντας σημαντικό μέρος από το υποκριτικό της όπλο, που δεν είναι άλλο από το σεξ απίλ της.

Σε γενικές γραμμές το Λευκό Κοράκι (παρατσούκλι που απέκτησε στα νιάτα του ο Νουρέγιεφ, λόγω της ατίθασης συμπεριφοράς του) με την στήριξη του BBC στην παραγωγή, δεν θα μπορούσε παρά να αριστεύσει στο κτίσιμο της εποχής, άλλωστε οι Εγγλέζοι είναι και οι πρώτοι μάστορες στην αναπαράσταση περασμένων στιγμών. Δίχως άλλο το πιο δυνατό στοιχείο της ταινίας, Πέραν τούτου οι πολύ αργοί ρυθμοί, για τα δύο τρίτα της διάρκειας, βαραίνουν την πλατεία, την στιγμή που οι χορευτικές σεκάνς είναι τόσο λίγες, ελάχιστες, για ένα biopic που αφορά τον πιο διάσημο χορευτή στα χρονικά - ίσου βεληνεκούς, με τον πανομοιότυπου σχεδόν βίου Baryshnikov.

Το ύστατο μισάωρο, που στήνεται στην αίθουσα αναμονής του αερολιμένα, ανεβάζει σημαντικά παλμούς, την ώρα που το έργο ελίσσεται σε κάτι σαν πολιτικό θρίλερ, μόνο που κι εκεί οι KGBίτες, όπως συνήθως, μοιάζουν σαν ανήμπορες μαριονέτες, μπροστά στο "απελευθερωτικά ηρωικό" σθένος του αποστάτη. Σαν ατομική μονάδα η ιστορία τον δικαίωσε τον Ρούντι. Φέρνοντας στον νου όμως τις εικόνες σιμά του Μονπαρνάς, όπου κυριαρχούν τα βαρύγδουπα Εγκαλιτέ και οι λοιπές φραντσέζικες ανεφάρμοστες μπούρδες, ψάχνω να βρω πόσους από τα δισεκατομμύρια υπόλοιπους δικαιώνει όλο αυτό το παραμύθι της τάχαμου αγνής καγαθής Λιμπερτέ...

Νουρέγιεφ: Το Λευκό Κοράκι (The White Crow) Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 13 Ιουνίου 2019 από την Odeon!
Περισσότερα... »

Jake Gyllenhaal Jessica Chastain The Division NetflixΒασισμένο στο ομώνυμο βιντεοπαιχνίδι της Ubisoft, είναι το περιπετειώδες φιλμ The Division, που ήδη βρίσκεται σε διαδικασία pre production από την ψηφιακή πλατφόρμα του Netflix. Το videogame που είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή της δεκαετίας, έχοντας και την υπογραφή του φημισμένου Tom Clancy στην μαρκίζα, έχει βρεθεί στο στόχαστρο του καναλιού από το 2016, εποχή που στις αίθουσες κυκλοφόρησε ακόμη ένα προιόν της Ubisoft, το Assassin's Creed. Την σκηνοθεσία έχει αναλάβει ήδη ο David Leitch, που έχει δώσει τα διαπιστευτήρια του μέσα από ταινίες όπως τα Atomic Blonde και Deadpool 2, ενώ για τους δύο βασικούς πρωταγωνιστικούς ρόλους της υπόθεσης, έχουν ήδη επιλεγεί από την παραγωγή, δύο κορυφαία αστέρια του χολιγουντιανού γαλαξία.

Jake Gyllenhaal Jessica Chastain The Division Netflix

Ο λόγος για τον Jake Gyllenhaal και την Jessica Chastain, που αμφότεροι υπήρξαν οι αρχικές επιλογές του στούντιο και πλέον αναμένεται να δώσουν μια επιπλέον ώθηση στον πιασάρικο τίτλο, κατά την μετάβαση του από την κονσόλα στο εκράν. Κάτι που χρειάζεται είναι η αλήθεια κάθε περίπτωση βίντεο παιχνιδιού που μετατρέπεται σε σενάριο, αν αναλογιστούμε πως όλες οι μέχρι στιγμής απόπειρες δεν έχουν στεφθεί με σημαντική επιτυχία. Ελπίζουμε να βρει το αντίδοτο το δαιμόνιο Netflix και με την βοήθεια ενός σημαντικού ντιρέκτορα όπως ο Leitch, να προσφέρει μια περιπέτεια αντάξια του ονόματος του game.
Περισσότερα... »

The Ballad of Richard Jewell Sam RockwellΗ νέα δημιουργία του γερόλυκου Clint Eastwood, The Ballad Of Richard Jewell, μόλις πρόσθεσε το πρώτο της στέλεχος στο ερμηνευτικό της καστ. Ο ήδη κάτοχος βραβείου όσκαρ και ιδιαίτερα ταλαντούχος Sam Rockwell θα υποδυθεί τον συνήγορο υπεράσπισης που στάθηκε στο πλευρό του Ρίτσαρντ Τζουλ, του φύλακα ασφαλείας, που άδικα κατηγορήθηκε από τις αρχές, ως ο βομβιστής της τρομοκρατικής ενέργειας, που έλαβε χώρα κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων της Ατλάντα. Ο Τζουλ, αρχικώς είχε θεωρηθεί ήρωας ως εκείνος που εντόπισε τον εκρηκτικό μηχανισμό και αποσόβησε μεγαλύτερη τραγωδία, πολύ σύντομα όμως η ζωή του εξελίχθηκε σε κόλαση, καθώς κρίθηκε από την αστυνομία ως ο βασικός ύποπτος της υπόθεσης. Ο άτυχος άντρας που βρέθηκε στο λάθος σημείο, την λάθος στιγμή, υπερασπίστηκε την αθωότητα του και απαλλάχθηκε των κατηγοριών από το FBI, 88 ημέρες μετά το συμβάν. Αυτή η περιπέτεια όμως ήταν ήδη ικανή να κλονίσει την υγεία του και παρότι κατάφερε να πάρει θέση στο αστυνομικό σώμα της πόλης του, άφησε την τελευταία του πνοή, λόγω καρδιακής ανακοπής μόλις στα 44 του χρόνια.

The Ballad of Richard Jewell Sam Rockwell

Το φιλμ που βασίζει το σενάριο του Billy Ray, στα περιστατικά όπως τα δημοσίευσε σε άρθρο του το Vanity Fair, με την υπογραφή της ρεπόρτερ Marie Brenner, έχει ήδη ξεκινήσει την παραγωγική του διαδικασία με τις ευλογίες της Warner Bros. Αρχικά για τον ρόλο του δικηγόρου είχε ακουστεί το όνομα του Leonardo Di Caprio, πριν εκείνος καταλήξει σε έναν πραγματικά πολύ σπουδαίο ερμηνευτή όπως ο Rockwell. Οι φήμες πάντως, που παραμένουν ανεπιβεβαίωτες, αναφέρουν πως ο Jonah Hill θα είναι εκείνος που θα κρατήσει τον βασικό πρωταγωνιστικό ρόλο του άτυχου υπάλληλου σεκιούριτυ. 
Περισσότερα... »