Fantastic Four PosterFantastic Four
του Josh Trank. Με τους Miles Teller, Michael B. Jordan, Kate Mara, Jamie Bell, Toby Kebbell, Reg E. Cathey, Tim Blake Nelson


Reboot Without A Cause...
του zerVo (@moviesltd)

Δεν το κρύβω πως από το πρώτο κινηματογραφικό πέρασμα από την μεγάλη οθόνη των Fantastic Four είχα μείνει σχετικά ικανοποιημένος, βρίσκοντας το δίπτυχο αποτέλεσμα σχετικά αξιοπρεπές για τα δεδομένα των προϊστορικών διασκευών των κόμικ της Marvel, άσχετα αν το στούντιο δεν έδειξε ιδιαίτερα ευχαριστημένο από το αποδοτικό σκέλος τους στα ταμεία, που έφτασε μέχρι τον τριπλασιασμό του αρχικού μπάτζετ των 230 εκατομμυρίων (και για τις δυο ταινίες). Το πρότζεκτ διέθετε μια χαλαρότητα κι ένα πιο γλαφυρό στυλ που το κατέστησε κάπως πιο ξεχωριστό από τις αντίστοιχες περιπέτειες του genre, που κατά κάποιο τρόπο το διαχώρισε από εκείνο το ηγεμονικό των υπερηρώων των κόμικ. Η επιχείρηση ριμπούτ που επί της παρούσης παλεύει η Fox, περισσότερο έχει να κάνει με την δημιουργία ενός μίνι υποκατάστατου των Avengers, στο στήσιμο μιας δυναμικής τετράδας που στο κοντινό μέλλον θα έχει την δυνατότητα να στήσει μερικές - έως και αρκετές - εμπορικές συνέχειες, στα πλαίσια του πιασάρικου κύματος με πρωταγωνιστές τους πανίσχυρους superheroes.

Fantastic Four Wallpaper
Το άκρως απόρρητο πείραμα που έχει αναλάβει υπό την επίβλεψη του ο έμπειρος Καθηγητής Στορμ σε συνεργασία με τις μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ, στοχεύει στην δημιουργία ενός μηχανισμού τηλεμεταφοράς σε πλανήτες ξένους, μιας νέας εναλλακτικής διάστασης. Για το εγχείρημα του αυτό ο ερευνητής έχει στήσει μια ομάδα νεαρών μα αξιόλογων επιστημόνων που ο καθένας διακρίνεται στον τομέα του. Εκτός από τα δύο του παιδιά, την υιοθετημένη Σου και τον άστατο Τζόνι, το τιμ συμπληρώνουν ο άριστος γνώστης και παιδί θαύμα της κβαντικής, Ριντ Ρίτσαρντς και ο φιλόδοξος φυσικός Βίκτορ, που εργάζονται νυχθημερόν, για να παραδώσουν το συντομότερο δυνατόν την πρωτοποριακού επίπεδου συσκευή.

Καθώς τα πειράματα θα έχουν εξαιρετικά αποτελέσματα και μπροστά στον φόβο το σχέδιο των νεαρών μελετητών να δοκιμαστεί από άλλους που θα τους αρπάξουν την δόξα, οι όχι πεπειραμένοι νεαροί, μαζί με τον στενό παιδικό φίλο του Ρίτσαρντς, Μπεν Γκριμ, θα οδηγηθούν σε μια πρωτοφανή απερισκεψία, ρισκάροντας οι ίδιοι το ταξίδι στον ανεξερεύνητο γαλαξία. Μια διαστημική βόλτα που θα καταλήξει σε τραγωδία, καθώς η ανεξέλεγκτη ενέργεια του αστεριού θα καταπιεί τον Βίκτορ, ενώ όσοι καταφέρουν να επιστρέψουν στην βάση τους, θα υποστούν ολοκληρωτική γενετική μετάλλαξη. Ο Ριντ θα δει το σώμα του να παίρνει διαφορετικές μορφές και σχήματα, η Σου θα νιώσει την ύλη της να γίνεται αόρατη, ο Τζόνι θα δει το φλεγόμενο κορμί του να έχει πτητικές ικανότητες, ενώ ο Μπεν, που έχει υποστεί και την μεγαλύτερη ζημιά, θα καταλάβει πως βρίσκεται ολόκληρος καλυμμένος από γιγάντιους βράχους, που όμως του δίνουν τρομακτική ισχύ.

Με αυτό λοιπόν τον τρόπο θα συνταχθεί σε σώμα ένα το τετραμελές τιμ, του Μίστερ Φαντάστικ, του Αόρατου Κοριτσιού, του Πυρσού και του Πράγματος. με μια διαδικασία που καθώς φαίνεται η Marvel έχει πειστεί πως νοιάζει ιδιαίτερα το σινεφίλ κοινό, εφόσον ξόδεψε μια ολόκληρη - ολόκληρη όμως, από πρώτου μέχρι τελευταίου λεπτού - ταινία, στον τρόπο εναλλαγής των Φαντάστικ Φορ από απλοί πολίτες σε υπεράνθρωποι. Αναμφίβολα η διεργασία αυτή, που λαμβάνει χώρα κατά βάση στο πρώτο επεισόδιο οποιουδήποτε σινε σίριαλ, έχει το κοινό της, δεδομένα όμως είναι η πρώτη φορά που μια παραγωγή εξαντλεί ένα ολάκερο τσάπτερ για χάρη της. Ακόμη και το χρονικό τέταρτο, που στην υπόθεση εισέρχεται ο κακός χαρακτήρας του στόρι και που παραδοσιακά είναι ο μοχθηρότερος όλων των αντιπάλων των F4 στην πολυετή τους διαδρομή, στην ουσία ανταποκρίνεται στο κτίσιμο και αυτού του χαρακτήρα, που σίγουρα θα τον συναντήσουμε και στο μέλλον, στις επόμενες περιπέτειες τους.

Συνεπώς αν μας νοιάζει κάτι από το εισαγωγικό ετούτο ίντρο σε μια ακόμη σειρά adventures της ερυθρόλευκης μπράντας, είναι αν έχει γίνει η κατάλληλη επιλογή προσώπων για την απόδοση των χαρακτήρων, μιας και ούτε (σοβαρή) κόντρα με ανήθικο ισχυρό εχθρό παίζει, ούτε η ένωση των τεσσάρων πραγματοποιείται γοργά, παρά μόνο λίγες στιγμές πριν την πτώση των τελικών κρέντιτς. Η ιστορία που εμπνεύστηκαν οι τρεις σεναριογράφοι πάνω στο ορίτζιναλ θέμα των Stan Lee και Jack Kirby είναι απλή, απλούστατη στην συλλογιστική, μα και στην εξέλιξη της όπως την προσφέρει ο υπερτιμημένος Josh Trank (Chronicle), σε σημείο που να μην πληροφορούνται οι φανς κάτι καινούργιο που δεν έχει υποπέσει στην αντίληψη τους κατά το παρελθόν. Μοναδική εναλλαγή στην αναπόφευκτη σύγκριση με το προηγούμενο συνονόματο προϊόν, η σημαντικού ποσοστού πτώση του μέσου όρου ηλικίας των ηρώων, όχι τόσο σε σχέση με το τι πραγματικά δείχνει η ταυτότητα τους, αλλά με το πόσο ζητάει να τους απεικονίσει το σκριπτ.

Ο Κύριος Φανταστικός δηλαδή δεν είναι ο τριαντάρης πλας της πρώτης σειράς, μα σχεδόν ένα boy genious, όπως τον ορίζει ο ποιοτικότερος και πιο εξελίξιμος αστέρας της τετράδας Miles Teller, ο εναλλακτικά έγχρωμος εδώ Torch του Michael B. Jordan, μοιάζει να έχει τα μισά χρόνια από τον πολύ πιο δημοφιλή και άνετο στο πρωτότυπο Chris Evans, η Kate Mara μπορεί να είναι η μόνη που έχει ξεπεράσει τα τριάντα, δεν περνάει όμως καν για δεκαοκτάχρονο κοριτσάκι, ούτε κατά διάνοια δηλαδή η γυναικάρα της Alba προ δεκαετίας, ενώ είναι απορίας άξια η επιλογή του καχεκτικού Jamie Bell για να φορέσει την πετρώδη φόρμα του Thing, περσόνα που είχε κτίσει με απόλυτη επιτυχία ο γίγας Chiklis κάποτε. Τελικό σκορ, στην προσωπική μου εκτίμηση και χωρίς καν οι Fantastic Four να έχουν πάρει φόρα, μία θετική προσθήκη, τρεις υποδεέστερες όμως, με επιφύλαξη για όλα όσα θα εμφανίσουν κατά τα προσεχή έτη στο εκράν.

Για πες: Εν ολίγοις δεν έχει να πει κανείς πολλά για όσα παρακολούθησε στο πρώτο μέρος της επαναφόρτισης του τίτλου, που στα ενενήντα καθαρά λεπτά του, σημαίνει το μακροσκελέστερο προοίμιο, για φιλμ του είδους. Που και σε γενικές γραμμές, μοιάζει περιορισμένη, για να μην χρησιμοποιήσω την βαρύτερη λέξη φτωχή, σε ανταπόδοση με τα πλέον των εκατό, εκατομμύρια του τελικού κόστους, που ούτε σε τρομερά ειδικά εφέ ανταποκρίνονται, ούτε σε κανένα σπέσιαλ απεικονιστικό αποτέλεσμα που θα μείνει αξέχαστο.

Fantastic Four Rating




Στις δικές μας αίθουσες? Στις 6 Αυγούστου 2015 από την Odeon
Περισσότερα... »

Ο Παρτιζάνος (The Partisan) PosterΟ Παρτιζάνος
του Ariel Kleiman. Με τους Vincent Cassel, Florence Mezzara, Alex Balaganskiy, Jeremy Chabriel, Samuel Eydlish, Anastasia Prystay


Να υπηρετείς και να προστατεύεις. Την ματαιοδοξία σου...
του zerVo (@moviesltd)

Σε γενικές γραμμές, ελάχιστοι πρέπει να είναι εκείνοι που δεν έχουν αντιληφθεί ακόμη τον λόγο ύπαρξης αυτών των μυστικιστικών, θρησκευτικών ή κοινωνικών ομάδων / αιρέσεων, που φυτρώνουν με ταχύτατους ρυθμούς σε κάθε γωνιά αυτού του έρμου πλανήτη. Αποκλειστικά και μόνο η αγιοποίηση του συνήθως χαμηλού , απαίδευτου και γεμάτου μανίες ανάδειξης, μα πανέξυπνου ηγέτη τους, που εκμεταλλευόμενος την ψυχική αδυναμία του ποιμνίου του, επιχειρεί να αναδειχθεί σε ελέω Θεού προφήτη. Τα παραδείγματα της ανείπωτης τραγωδίας στο Γουέικο και της φονικής δράσης της γιαπωνέζικης Αού Σινρι Κίο, απλώς επιβεβαιώνουν το πόσο επικίνδυνη μπορεί να να είναι η κατευθυντήρια ισχύς του ενός και μοναδικού αρχηγού, προς τους πιστούς που τυφλά και φανατικά τον ακολουθούν.

Ο Παρτιζάνος (The Partisan) Wallpaper
Σε ένα ρημαγμένο, μετά-αποκαλυπτικό περιβάλλον, ο κυριαρχικός και ηγεμονικός Γκρεγκόρι, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει γύρω του μια ομάδα πειθήνιων γυναικών, προκειμένου να συμβιώσουν στο πλάι του, δίνοντας τους την υπόσχεση, για μια λιτή και χωρίς ιδιαίτερες πολυτέλειες, πλην ασφαλή και ευτυχισμένη διαβίωση. Κάτω από το αυστηρό βλέμμα του μοναδικού αφέντη, εκείνες φροντίζουν για τις λειτουργικές εργασίες της φράξιας, στα μισογκρεμισμένα παραπήγματα που χρησιμοποιούν για κατοικία, έχοντας την υποχρέωση να προσφέρουν τα παιδιά τους για μια σκληρή και επίπονη εκπαίδευση στα χέρια του αρχηγού. Κι εκείνος με την σειρά του να τα μετατρέψει σε στυγερούς και αμείλικτους εκτελεστές, εργαλεία που θα κάνουν πράξη τα συμβόλαια θανάτου - προϋποθέσεις επιβίωσης στην αφιλόξενη έρημο.

Το μεγαλύτερο από τα αγόρια, ο εντεκάχρονος Αλεξάντερ, έχει εξελιχθεί σε δεξί χέρι του Γκρεγκόρι. Άβουλο κι αυτό και χωρίς αντιρρήσεις, κάνει πράξη την οποιαδήποτε εντολή του πατριού του, έχοντας τόσο άγνοια κινδύνου, όσο και αδυναμία αντίληψης της πραγματικής του πρόθεσης. Ενόσω βαδίζει προς το κατώφλι της εφηβείας, ο έξυπνος πιτσιρίκος, θα αρχίσει να υποπτεύεται πως πίσω από το υπερπροστατευτικό χαμόγελο του δικτατορικών μεθόδων αφεντικού του, κρύβεται μια σκληρή πραγματικότητα, που υποθάλπει την ελευθερία της βούλησης του, που είναι τρομακτικά δύσκολο να ανατραπεί.

Και κάπου σε αυτό το σημείο είναι καλά θαμμένη η ασύμμετρη λογική της δημιουργίας και της ανάπτυξης μιας τέτοιας σύναξης λατρείας, που ιδρύθηκε από την ανάγκη κάποιων αδύναμων και δυστυχισμένων γυναικών να διατηρηθούν ανεξάρτητες και χωρίς την παρουσία προστάτη - μπαμπούλα να στηρίζει, έστω και τυραννικά τις ελπίδες τους. Οι ώριμες, έστω και τρομοκρατημένες μητέρες, υποκύπτουν, αποδεχόμενες να σφαχτούν από τον αγά, τα μικρά παιδάκια που ουδείς το περιμένει, εφόσον έχουν μεγαλώσει με τον ολόδικο του, σχεδόν μηδενικών διασκεδάσεων, τρόπο ζωής, μοιάζουν να αποστασιοποιούνται και να δείχνουν τάσεις επανάστασης και ανατροπής του φασιστικού καθεστώτος.

Σε μια, αναμφίβολα μελετημένη, ατμόσφαιρα ρημαδιού, καθώς η παραγωγή επέλεξε για φυσικό φόντο κτισίματος της ιστορίας να στήσει ένα διαλυμένο από τον εμφύλιο πόλεμο χωριό της απομονωμένης Γεωργίας, στήνεται το τσαντίρι της μικρής ετούτης κοινωνίας, που τα πάντα περιστρέφονται γύρω από τον βασικό άξονα - σωτήρα τους. Οι μικρές χαρές, περιορίζονται απλώς σε ένα καραόκε, μια δύο τετραγωνικών πλαστική πισίνα για όλους, δυο τρεις μπογιές για τις ανήλικες φατσούλες και παιχνιδάκια αυτοσχέδια, πραγματικά τριτοκοσμικά. Η τροφή δεν εμφανίζει ιδιαίτερη ποικιλία, το κρέας σπανίζει ως δυσεύρετο, ενώ η ενέργεια διανέμεται σε κάθε τρύπα του υπονόμου, μέσα από ένα δαιδαλώδες καλωδιομάνι, ικανό απλώς να ανοίξει την προϊστορική τηλεόραση που προβάλει τα ίδια και τα ίδια βαρετά βίντεο κλιπ.

Είναι λοιπόν αυτός ο κόσμος που μπορεί να έχει στο μυαλό του για να εξελιχθεί ένας στοιχειωδώς δυναμικός πιτσιρίκος? Ο Παρτιζάνος της ιστορίας, ο κρυψίνους αντάρτης Αλεξάντερ, μέσα από ένα δύο περιστατικά που θα λειτουργήσουν σαν μοχλός πίεσης, θα πάρει το ρίσκο να οργανώσει τον δικό του αγώνα ενάντια στο κυρίαρχο κακό. Το μίσος μέσα του έχει ξεχειλίσει, τόσο αντιλαμβανόμενος πως οποιοσδήποτε φέρει άλλη γνώμη από την μία και μοναδική επικρατούσα, αφανίζεται, όσο και γιατί η καταπίεση έχει γονατίσει ακόμη και την παραμικρή του λαχτάρα για ζωή. Αγωνιστικά και ριζοσπαστικά τα κίνητρα του Αυστραλού σκηνοθέτη Ariel Kleiman, να κτίσει μέσα στην περιοριστικά ατίθαση καρδιά ενός μπόμπιρα, τον αγωνιστή που ενδεχόμενα θα φέρει τα πάνω κάτω. Πουθενά όμως δεν αναγράφει στο φινάλε του αν πραγματικά η κίνηση του θα μοιάσει με ηλιαχτίδα και δεν θα αποτελέσει κι αυτός ένα τερατούργημα, βγαλμένο από την Φάρμα των Ζώων.

Στην βράση όμως κάπου το σίδερο κολλάει, πιθανότατα λόγω του μετριότατου κάστινγκ, που έχει να κάνει βασικά με την άχρωμη επιλογή των θηλυκών επιλογών των μητέρων / ερωμένων, αλλά κατά κύριο λόγο με την απόδοση του ρόλου του Άλεξ σε έναν εντελώς λάθος πιτσιρίκο, που μοιάζει απίστευτα αθώος και ουδέτερος για να παίξει εν αρχή τον μανιασμένο χίτμαν και κατοπινά τον φανατικό Τσε. Και το ερώτημα που προκύπτει εδώ πέρα, εφόσον το κεντρικό πρόσωπο του σκριπτ όπως αποκαλύπτει η εξέλιξη, είναι ο μικρούλης, για ποιον λόγο επελέγη ένας σταρ διεθνούς βεληνέκους, σαν τον Cassel, απλώς και μόνο για να του παράσχει ερμηνευτική υποστήριξη. Ο Γάλλος - που το παλεύει σχεδόν σε Οξφορδιανά Αγγλικά - δείχνει άβολα μέσα σε αυτό το ντύμα που του δόθηκε, παρότι η γαλάζια ματιά του βγάζει την πονηράδα και την ανηθικότητα της κακοψυχίας του. Είναι φτιαγμένος για άλλα, μεγαλύτερα, πράγματα όμως, από το να αναλώνεται σε φτωχικές παραγωγές, που ναι μεν τα κίνητρα τους είναι τουλάχιστον φιλόδοξα.

Για πες: Που είναι όμως συνάμα και ελάχιστα εμπνευσμένα. Το σενάριο χρειαζόταν πολύ περισσότερη μελέτη για να αναδείξει τις αλληγορίες του, ενώ και η επιλογή του μεταΣοβιετικής κατάρρευσης τοπίου, ίσως και να λειτουργεί αποτρεπτικά για την διεθνοποίηση του ζητήματος. Που και βέβαια είναι ορατό, αλλά για να μην κρυβόμαστε, μπορεί η ελπίδα να στηρίζεται στα δαχτυλάκια ενός αγοριού μόλις έντεκα χρόνων, αν δεν την στηρίξουν οι καλομαθημένοι στην μηδενική και μη παραγωγική ρουτίνα ενήλικοι, δύσκολα μπορεί να υπάρξει ανατροπή.

Ο Παρτιζάνος (The Partisan) Rating




Στις δικές μας αίθουσες? Στις 6 Αυγούστου 2015 από την Seven / Spentzos
Περισσότερα... »

Φιμωμένος Έρωτας (Short Skin) PosterΦιμωμένος Έρωτας
του Duccio Chiarini. Με τους Matteo Creatini, Francesca Agostini, Nicola Nocchi, Mariana Raschillà, Bianca Ceravolo, Michele Crestacci, Bianca Nappi, Crisula Stafida


Italian Pie...
του zerVo (@moviesltd)

Τι λέει ο δόκτορας: "Φίμωση πέους είναι η κατάσταση εκείνη κατά την οποία δεν είναι δυνατή η αποκάλυψη της βαλάνου ή αποκαλύπτεται μερικώς ή με δυσκολία έλκοντας προς τα πίσω την ακροποσθία (δηλαδή δεν αποκαλύπτεται το "κεφαλάκι" του πέους) λόγω στένωσης." Μια κατάσταση που στο πέρασμα του χρόνου, εξελίσσεται σε δυσχερή για τον παθόντα, ειδικά από την στιγμή που θα διαβεί το κατώφλι της εφηβείας και οι ερωτικές ορμές θα ξυπνήσουν, παραμένοντας όμως τραγικά εγκλωβισμένες εξαιτίας του ζοριού. Ένα ζήτημα που υπό κανονικές συνθήκες, οι στοιχειωδώς υπεύθυνοι γονείς θα είχαν φροντίσει να λύσουν στην γέννηση του, πριν ο φουκαράς φιμωμένος, οδηγηθεί στο νυστέρι, αφού προηγούμενα έχει περάσει, πέρα από τον πόνο, το ακόμη δεινότερο βασανιστήριο του συμπλέγματος...

Φιμωμένος Έρωτας (Short Skin) Wallpaper
Το τελευταίο καλοκαίρι πριν την ενηλικίωση του είναι έτοιμος να περάσει ο ντροπαλός και συνεσταλμένος Εντοάρντο, μαζί με την φαμίλια του στο εξοχικό τους, κάπου στα παράλια της Κεντροδυτικής Ιταλίας. Με μοναδική του παρέα τον φανφαρόνο και φαντασμένο συνομήλικο του, Αρτούρο, ο Έντο θα δει τις ημέρες να κυλούν αργά και βαριεστημένα, μέχρι την στιγμή που θα εμφανιστεί απρόσμενα η Μπιάνκα, η όμορφη γειτονοπούλα, που οραματίζεται να γίνει δεκτή τον χειμώνα που έρχεται από το πανεπιστήμιο της Σορβόνης. Τρέφοντας από καιρό ιδιαίτερα αισθήματα για εκείνη, ο άμαθος 17άρης, θα εκμεταλλευτεί το γεγονός του πρόσφατου χωρισμού της από το (αθλητικότατο) αγόρι της και θα επιχειρήσει να την προσεγγίσει ερωτικά. Έχει υπολογίσει όμως δίχως το μεγάλο βάσανο που κρύβεται καλά μέσα στο μποξεράκι του, αφού πάσχει από οξύτατη φίμωση, γεγονός που καθιστά το παραμικρό του σεξουαλικό όνειρο ως απαγορευτικό...

Εν αρχή είναι το άλγος που προκαλεί η (πανεύκολα πια θεραπεύσιμη) ζημιά. Κατόπιν είναι τα κόμπλεξ, οι ανασφάλειες και οι φοβίες που δημιουργεί το εξτρά πετσί, μιας και ο κακόμοιρος νέος, ούτε που μπορεί να φανταστεί ποια θα είναι η εξέλιξη αν πέσει στην αγκαλιά της καλής του. Θα τον λοιδωρήσει? Θα τον απορρίψει? Ακόμη χειρότερα, θα δημοσιοποιήσει το πατατράκ στο κρεβάτι? Με όλες αυτές τις πιθανές εξελίξεις να χτίζουν στον νου του Έντο, το ανέκδοτο με τον γρύλο, κυλά ο Ιούλης, μπαίνει ο Αύγουστος και ακόμη νάδα από κοκό για τον ταλαίπωρο πιτσιρικά. Που συν τοις άλλοις έχει να αντιμετωπίσει τόσο τον πιθανό χωρισμό των γονιών του, μια dumb and dumber αδελφή, αλλά και έναν μπατίρη κολλητό, που καμαρώνει για κατορθώματα που δεν έχει πετύχει ούτε στην φαντασία του.

Οι προθέσεις του Ιταλιάνου πρωτοεμφανιζόμενου Duccio Chiarini δεν είναι να φτιάξει κομεντί του τύπου Γρανίτα Από Λεμόνι, όπου οι έφηβοι κυνηγούν το ένα και μοναδικό ολοζώντανο αντικείμενο του πόθου τους. Είναι να προβάλει τον διαταραγμένο εσωτερικό κόσμο ενός φιλήσυχου και ελάχιστα απαιτητικού, μέσης κοινωνικής βαθμίδας, μα με υψηλή διανόηση παιδιού, καθώς διαβαίνει την απαιτητικότερη σε λύσεις αποριών περίοδο της ζωής του ανθρώπου. Σίγουρα θα ήταν πολύ πιο τίμιο από δημιουργικού μέρους του, να προσεγγίσει την αγωνία του σε εμφανή κρίση Εντοάρντο, με συνέπεια και ίσως στοργή, από τον εξαντλεί σαν καρικατούρα του Τζίμι στο American Pie, βάζοντας τον να το κάνει με ένα (του ζωικού βασιλείου αυτή την φορά) φαγώσιμο, που κατά τον αστικό μύθο, η ηδονή που προσφέρει, ταιριάζει, κάπως, με του αιδοίου.

Κι όμως το Short Skin κινηματογραφικά τουλάχιστον, είχε δυνατότητες για κάτι πιο σοβαρό και μελετημένο, μιας και η αισθητική του ταιριάζει απόλυτα με εκείνη της indie αμερικάνικης σκηνής, αποδίδει ρεαλισμό και αν μη τι άλλο τονίζεται από μια έξοχη, σχετικά μουντή για καλοκαίρι, φωτογραφία της αγριεμένης θάλασσας της Ληγουρίας. Η προδοσία έρχεται από το ασύνταχτο και κατευθυνόμενο με το στανιό στην κομεντί σενάριο, που μάλλον ενοχλεί στην εξέλιξη του, ακόμη και τον νεαρότερης ηλικίας θεατή, που ίσως την στιγμή που μιλάμε να περνάει τα ίδια πάθη. Το ότι υπήρχε potential στο πρότζεκτ, διαφαίνεται οριστικά μετά την παύση της ταμπακιέρας, όπου όλα τα γλαφυρά σε σημείο κουταμάρας εξαφανίζονται, για να δώσουν την θέση τους σε εικόνες πραγματικά συγκινητικές και αληθινές, σε σχέση με το πως βλέπουν τον κόσμο οι νέοι σήμερα.

Για πες: Που ευτυχώς, με μια μικρή εκτίμηση που μπορώ να κάνω, δεν ανήκουν οι περισσότεροι στην συνομοταξία του καχεκτικού, αγέλαστου, αυτοπεριθωριοποιημένου με αφορμή και ουχί αιτία την φίμωση Εντο, αλλά είναι σαφώς πιο κοινωνικοποιημένοι και ανοιχτοί σε προτάσεις και ελευθερίες. Ακόμη κι αν περπατούν το σκοτεινό και θολό μονοπάτι που οδηγεί σε εκείνη την περιβόητη πρώτη φορά, που τουλάχιστον η συντριπτική πλειοψηφία των τινέιτζερς, την έχει σημαντικά απομυθοποιήσει...

Φιμωμένος Έρωτας (Short Skin) Rating




Στις δικές μας αίθουσες? Στις 6 Αυγούστου 2015 από την Feelgood Ent.
Περισσότερα... »

Love & Mercy PosterLove & Mercy
του Bill Pohlad. Με τους John Cusack, Paul Dano, Elizabeth Banks, Paul Giamatti, Jake Abel, Bill Camp, Brett Davern


Good Vibrations...
του zerVo (@moviesltd)

Όρισαν την Αμερικάνικη απάντηση στην βρετανική επίθεση των Beatles και Stones, στην σπουδαία μουσικά δεκαετία των 60s και διαχρονικά άντεξαν σε αυτή την όμορφη κόντρα μέχρι τις μέρες μας, ξεπερνώντας στην πορεία τους τα σαράντα χιτς, στο περίφημο Top-40 του Billboard, τα περισσότερα από οποιοδήποτε άλλο γκρουπ του τόπου τους. Με έμφαση στα φωνητικά αλλά και σε έναν ιδιόρρυθμο ηλιόλουστο ήχο, οι Beach Boys αποτέλεσαν το καμάρι των Καλιφορνέζων τινέιτζερς, που εκτόξευσαν στην κορυφή των τσαρτς κομμάτια σαν τα Surfin USA, I Get Around, Wouldn't It Be Nice, God Only Knows. Αυτή είναι η δραματική ιστορία του ιδρυτή και φυσικού τους ηγέτη, βασικού τους συνθέτη, τραγουδιστή, ιθύνοντα νου και καλλιτεχνικά ιδιοφυή, Brian Wilson.

Love & Mercy Wallpaper
Μόνος, φοβισμένος, τρομαγμένος. Τρεις μόλις λέξεις σημάδεψαν το ραβασάκι που άφησε στο μπλοκ της πωλήτριας αυτοκινήτων Κράισλερ, Μελίντα Λεντμπέττερ, ο εν αγνοία της πάμπλουτος και θρύλος του πενταγράμμου Μπράιαν Γουίλσον, επιδιώκοντας να εξάψει το ενδιαφέρον της γι αυτόν. Για να την πείσει πως πίσω από την βιτρίνα του διάσημου, κρύβεται ένας κατακερματισμένος άνθρωπος, που ζορισμένος από τις παθήσεις του μυαλού και της ψυχής εδώ και δύο δεκαετίες, βρίσκεται φυλακισμένος των ορέξεων, εκείνων που εκμεταλλεύονται την προβληματική κατάσταση του. Και κυρίως του αμφιλεγόμενου Δόκτορα Γιουτζίν Λάντι, που χρησιμοποιεί επιθετικές πρακτικές στην φαρμακευτική του αγωγή, προκαλώντας ανείπωτα ζητήματα συμπεριφοράς του πάλαι ποτέ ποπ ειδώλου.

Ζόρια που είχαν ξεκινήσει για τον Μπράιαν, από τα μέσα των 60s όταν στο απόγειο της δόξας του γκρουπ κι ενώ οι αναζητήσεις του στην μελωδία, ξεπερνούσαν το καθαρόαιμο εμπορικό ύφος της θρυλικής πεντάδας και δεν είχαν αντίκρυσμα στο ευρύ κοινό. Παρορμητικός στην δημιουργία οικογένειας, ακόμη και σε τόσο νεαρή ηλικία και δίχως να αντέχει το σταριλίκι και την δημοσιότητα ο (μεγαλύτερος των αδελφών) Γουίλσον, θα πέσει στην παγίδα του LSD, που πολύ σύντομα θα του προκαλέσει μόνιμη πνευματική βλάβη, ρίχνοντας στον στην παράνοια και την σχιζοφρένεια.

Συνεπώς όπως είναι αντιληπτό, δύο είναι οι χρονικές ράγες, πάνω στις οποίες κινείται το όμορφα δομημένο σενάριο του Love & Mercy, που παίρνει τον τίτλο του από ένα εκ των πιο αγαπημένων τραγουδιών των Boys. Από την μια μεριά η εποχή της εκτόξευσης στα αστέρια, όταν το κουιντέτο στεκόταν στα εξώφυλλα ισάξιο των Λιβερπουλέζων Σκαθαριών, από την άλλη η ανθρώπινη και συγκινητική ιστορία, του εγκεφάλου του τιμ, που ουδέποτε ξεπέρασε, τουλάχιστον με την παρούσα ιατρική βοήθεια την ψυχεδελική του μονομανία. Γέφυρα των δύο, με απόσταση εικοσαετίας, στιγμών, η ίδια η μορφή του αρτίστα, σε διαφορετική βεβαίως ηλικία, με τις ανάρμοστες και τρελές εκφράσεις του παρελθόντος να αναμειγνύονται με τις φοβίες του μέλλοντος, σε ένα ενδιαφέρον αφηγηματικό πινγκ πονγκ, που ουσιαστικά πείθει τον θεατή, πως ο τραγουδιστής για όλο αυτό το διάστημα, παρέμεινε εσώκλειστος σε μια άτυπη φυλακή, από την οποία απουσίαζαν επιδεικτικά όλα τα αγαπημένα του πρόσωπα.

Κι εκεί ίσως να υφίσταται και το σοβαρότερο σφάλμα του biopic του φιλόδοξου Bill Pohlad, με το οποίο πραγματοποιεί το δημιουργικό του καμπάκ, 25 χρόνια κατόπιν της πρώτης του σκηνοθετικής προσπάθειας (Old Explorers). Παρότι το παλεύει σε αρκετά σημεία, να βγάλει εκμοντερνισμούς και σύγχρονα στοιχεία στην εξιστόρηση του, εντούτοις είναι πασιφανές πως το φιλμ, με άλλο πιο εμπνευσμένο και τωρινό μάστορα στην θέση του οδηγού, θα είχε καταφέρει πολύ περισσότερα, στην ανάδειξη της προβληματικής περσόνας. Επιδερμική η παρουσία των (εξίσου σημαντικότατων για την εξέλιξη των BB) αδελφών, πουθενά, πλην μιας φευγαλέας σεκάνς, δεν εμφανίζεται ο αυταρχικός γονιός, αόριστος ο ρόλος της πρώτης και ανήλικης συζύγου.

Το πράγμα δένει καλά όμως, στο περιθώριο της παρουσίας του Γουίλσον, που ερμηνεύεται στα διαφορετικά στάδια του, από τον ιδιαίτερα ταλαντούχο και μεστό Paul Dano και από τον σε φθίνουσα κατεύθυνση χωρίς κατακτημένες περγαμηνές John Cusack, με τον πιτσιρίκο, παρότι δεν έχει τις πιο αβανταδόρικες στιγμές του σκριπτ, να κερδίζει στην άτυπη κόντρα ερμηνείας του ίδιου προσώπου, τον πολύ πιο έμπειρο πενηντάρη. Εύρος που δίνουν οι προσωπικότητες της καινούργιας αγαπημένης (μια απαστράπτουσα ερωτεύσιμη σε ώριμη ηλικία Elizabeth Banks που κλέβει την παράσταση) και του βασανιστή κομπογιανίτη (που οντότητα του δίνει, μολονότι με αστεία περούκα ο πάντα αξιόλογος Paul Giamatti).

Για πες: Ενδιαφέρουσα παρότι ελλιπής η προσέγγιση ενός τρομακτικού για τα μουσικά δρώμενα τοτέμ, που δεν ακολουθεί την γραμμική πεπατημένη - πέντε τραγούδια, δυο στιγμιότυπα, άνοδος, πτώση - αλλά μέσω των ασύμμετρων πλην διακριτότατων πέρα δώθε, κτίζει πόντο με τον πόντο τον εφιάλτη που τον κυρίευσε για σχεδόν μια ολόκληρη ζωή. Υπάρχουν διάφορα, γνώριμα και μη, μελανά περιστατικά από την πορεία του Γουίλσον που απαλείφονται στην απόπειρα εξαγνισμού του στην κινηματογραφική βιογραφία, αυτό σε καμία περίπτωση όμως δεν μειώνει την ικανότητα και το κύρος ενός συνθέτη, που ξεπέρασε και προσωπικές σκοτούρες και το κόστος της φήμης, για να αναδειχθεί σε μουσουργό παγκόσμιου βεληνεκούς.

Love & Mercy Rating




Στις δικές μας αίθουσες? Στις 6 Αυγούστου 2015 από την Odeon
Περισσότερα... »



Ελληνικό Box Office 30 Ιουλίου - 2 Αυγούστου 2015 by OPTOMA


Φιλμ
Διανομή
Wks Αίθουσες
4ήμερο Ελλάδας
Σύνολο Ελλάδας
1
Papa Ou maman
Weird Wave
1

11.311
11.311
2
Pixels
Feelgood Ent.
1

8.355
8.355
3
Southpaw
Odeon
2

5.516
27.365
4
Mr. Holmes
Seven / Spentzos
3

4.933
46.009
5
She's Funny That Way
Seven / Spentzos
1

4.892
4.892
6
La mafia uccide solo d'estate
Danaos
1

3.359
3.359
7
A Royal Night Out
Odeon
1

2.849
2.849
8
Un Moment D'Egarement
Seven / Spentzos
2

2.035
2.035
9
Infinitely Polar Bear
Tanweer
1

1.987
1.987
10
La Isla Minima
Weird Wave
7

1.739
37.000


Περισσότερα... »


Ιδιαίτερος και ξεχωριστός όπως πάντα ο κινηματογραφικός μήνας Αύγουστος, αφού στο πρώτο μισό του, οι κυκλοφορίες δεν μοιάζουν ιδιαίτερα εμπορικές, καθώς το κοινό θα βρίσκεται στα μπάνια του, ενώ προς το τέλος του ορίζεται η έναρξη της νέας χειμερινής περιόδου και λογικά οι τίτλοι είναι και πιο πιασάρικοι. Λίγες οι νέες κυκλοφορίες του πρώτου 15ημέρου, με φιλμς από κάθε γωνιά του πλανήτη, την Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Γερμανία, ενώ την σημαία των μπλοκμπάστερς κρατά ψηλά, μόνο η καινούργια εκδοχή των Fantastic Four, που πραγματοποιεί ριμπούτ κατ εντολή της Marvel.

Πολύ πιο ενδιαφέρον όμως το δεύτερο ήμισυ του Αυγούστου, εκεί που θα λάβει χώρα η πρεμιέρα της πιο αναμενόμενης κυκλοφορίας του μήνα, δηλαδή της πέμπτης συνέχειας των Μυστικών Αποστολών, με τον Tom Cruise και πάλι στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Φυσικά εξίσου σημαντική είναι και η ανακοίνωση της εξόδου της καινούργιας δημιουργίας του κορυφαίου Woody Allen, The Irrational Man, που άπαντες ελπίζουν να κινηθεί ποιοτικά στα επίπεδα των ποιοτικότερων στιγμών του. Η παρουσίαση των νέων ταινιών του μήνα, είναι μια προσφορά της κορυφαίας μπράντας ηχητικών συστημάτων KEF!


Ο Άνδρας που Αγαπήθηκε Πολύ L'Homme qu'on aimait trop Poster
L'Homme qu'on aimait trop
Ο Άνδρας που Αγαπήθηκε Πολύ
Δράμα, θρίλερ - Γαλλία 2014, εγχρ., 116’
Σκηνοθεσία: André Téchiné Σενάριο: André Téchiné, Cédric Anger, Jean-Charles Le Roux Ηθοποιοί: Guillaume Canet, Catherine Deneuve, Adèle Haenel Διανομή: Rosebud 21
Πρόκειται για την κινηματογραφική διασκευή του μυθιστορήματος των Jean-Charles και Renee Le Roux, Une Femme Face A La Mafia, που μας ταξιδεύει χρονικά στην Νότια Γαλλία του 1976. Εκεί που μια νεαρή γυναίκα, μετά την κατάρρευση του γάμου της, θα μετοικήσει για να ζήσει δίπλα στην εύπορη, ιδιοκτήτρια καζίνο μητέρα της, ενόσω ο έρωτας θα εμφανιστεί, για τα μάτια του κατά δέκα χρόνια μεγαλύτερου της, συμβούλου της επιχείρησης. [Review]


Rosewater Αρωμα Ελευθερίας Poster
Rosewater
Άρωμα Ελευθερίας
Δράμα - ΗΠΑ 2014, εγχρ., 103’
Σκηνοθεσία: Jon Stewart Σενάριο: Jon Stewart Ηθοποιοί: Gael García Bernal
Kim Bodnia Διανομή: Feelgood
2009. Εγκατεστημένος στο Λονδίνο, ο Περσο-Καναδός δημοσιογράφος Μαζιάρ Μπαχαρί, μετά από ρεπορτάζ του περί ανεξέλεγκτης βίας που έλαβε χώρα κατά την διάρκεια των Προεδρικών εκλογών, θα μεταβεί στο Ιράν για να καλύψει τα γεγονότα, εκεί θα συλληφθεί και θα παραμείνει σε βάναυση κράτηση για 118 ολόκληρες ημέρες κι ενώ στο σπίτι η έγκυος σύζυγός του είναι ετοιμόγεννη και αβοήθητη. [Review]


Partisan Ο Παρτιζάνος Poster
Partisan
Ο Παρτιζάνος
Δράμα - Αυστραλία 2015, εγχρ., 99’
Σκηνοθεσία: Ariel Kleiman Σενάριο: Ariel Kleiman, Sarah Cyngler Ηθοποιοί: Vincent Cassel, Florence Mezzara, Alex Balaganskiy, Jeremy Chabriel, Samuel Eydlish Διανομή: Seven / Spentzos
Σε έναν απόμερο και αφιλόξενο τόπο, συντηρείται η φράξια με τα γυναικόπαιδα της οποίας ηγείται ο αυταρχικός και λιγομίλητος Γκρεγκόρι, υποσχόμενος της ασφάλεια των μελών της, αρκεί να ακολουθούν πιστά τις προσταγές του. Τα πάντα θα ανατραπούν από την στιγμή που το μεγαλύτερο αγόρι της αίρεσης, ο Αλεξάντερ, θα επιχειρήσει την επανάσταση του, ενάντια στις οδηγίες και τους κανόνες του ενός και μοναδικού ηγέτη. [Review]


Short Skin Φιμωμένος Έρωτας Poster
Short Skin
Φιμωμένος Έρωτας
Κομεντί - Ιταλία 2014, εγχρ., 86’
Σκηνοθεσία: Duccio Chiarini Σενάριο: Miroslav Mandic, Duccio Chiarini, Ottavia Madeddu Ηθοποιοί: Matteo Creatini, Francesca Agostini, Nicola Nocchi, Mariana Raschillà, Bianca Ceravolo, Michele Crestacci Διανομή: Feelgood Ent.
Για τον 17χρονο Εντουάρντο, το σεξ είναι μια απόλαυση που μεταφράζεται σε τρόμο, καθώς πάσχει από φίμωση, με συνέπεια να μην μπορεί να ευχαριστηθεί τις χαρές του έρωτα. Μαζί με την οικογένεια του, περνώντας τις διακοπές του στην ιταλιάνικη ύπαιθρο, θα συναντήσει και θα ερωτευτεί την όμορφη συνομήλικη του γειτόνισσα, Μπιάνκα, που έχει σκοπό της μετά το καλοκαίρι να μεταβεί στη Γαλλία για σπουδές. [Review]


Love & Mercy Poster
Love & Mercy
Love & Mercy
Βιογραφική - ΗΠΑ 2015, εγχρ., 121’
Σκηνοθεσία: Bill Pohlad Σενάριο: Michael Alan Lerner, Oren Moverman Ηθοποιοί: John Cusack, Paul Dano, Elizabeth Banks, Paul Giamatti Διανομή: Odeon
Με τον τίτλο παρμένο από το ομώνυμο τραγούδι του 1988, το φιλμ επιχειρεί μια βιογραφική προσέγγιση στην πορεία του σπουδαίου μουσικού και ηγέτη του θρυλικού συγκροτήματος των Beach Boys, Μπράιαν Ουίλσον. Η ταινία καλύπτει δύο διαφορετικές περιόδους στην διαδρομή του καλλιτέχνη, εκείνη των 60s κι αυτή των 80s, όπου είχε να αντιμετωπίσει και διάφορα προβλήματα υγείας, εξαιτίας των καταχρήσεων. [Trailer] [Review]


Fantastic Four Poster
Fantastic Four
Fantastic Four
Περιπέτεια Φαντασίας - ΗΠΑ 2015, εγχρ., 100’
Σκηνοθεσία: Josh Trank Σενάριο: Jeremy Slater, Simon Kinberg, Josh Trank Ηθοποιοί: Miles Teller, Michael B. Jordan, Kate Mara, Jamie Bell, Toby Kebbell, Reg E. Cathey, Tim Blake Nelson Διανομή: Odeon
Ριμπούτ μετά από δύο περιπέτειας, όχι και τεράστιας επιτυχίας, για τους φημισμένους Τέσσερις Φανταστικούς της Marvel Comics. Της ομάδας επιστημόνων που μετά από ένα ταξίδι μέσω τηλεμεταφοράς σε ένα μακρινό σύμπαν, θα βρεθεί στο μέσον μιας ιδιόμορφης δίνης, που θα προκαλέσει στα μέλη της ολοκληρωτική μετάλλαξη, δίνοντας τους απίστευτες υπερφυσικές δυνάμεις. Η πανίσχυρη ομάδα, βρίσκεται μπροστά σε νέες προκλήσεις. [Trailer] [Review]



Every Thing Will Be Fine Όλα Θα Πάνε Καλά Poster
Every Thing Will Be Fine
Όλα Θα Πάνε Καλά
Δράμα - Γερμανία, Καναδάς, Γαλλία 2015, εγχρ., 118’
Σκηνοθεσία: Wim Wenders Σενάριο: Bjørn Olaf Johannessen Ηθοποιοί: James Franco, Charlotte Gainsbourg, Marie-Josée Croze, Robert Naylor, Rachel McAdams Διανομή: Odeon
Ο Τόμας συγγραφέας που δεν διανύει την καλύτερη περίοδο της καριέρας του, οδηγώντας το αυτοκίνητο του, θα προκαλέσει ένα βίαιο και αιματηρό τροχαίο δυστύχημα. Ο προβληματισμένος άντρας θα περάσει τα επόμενα δώδεκα χρόνια της ζωής του, μελετώντας τα δεινά που δημιούργησε η μοιραία εκείνη στιγμή, ερχόμενος σε επαφή με την Κέιτ, μια γυναίκα που έχασε ένα πολύ κοντινό της πρόσωπο.


Tres Bodas de Mas 3 Γάμοι σ`Ενα Μήνα Poster
Tres Bodas de Mas
3 Γάμοι σ`Ένα Μήνα
Κομεντί - Ισπανία 2013, εγχρ., 94’
Σκηνοθεσία: Javier Ruiz Caldera Σενάριο: Pablo Alén, Breixo Corral Ηθοποιοί: Inma Cuesta, Martiño Rivas, Quim Gutiérrez, Paco León, Laura Sánchez, Berto Romero, Rossy de Palma Διανομή: Neo Films
Νεαρή βιολόγος η Ρουθ, σε διάστημα μικρότερο του ενός μήνα, θα κληθεί να παραστεί στους γάμους τριών πρώην αγαπημένων της. Ακόμη δίχως ταίρι και φοβούμενη μην ντροπιαστεί που θα εμφανιστεί ολομόναχη στις τελετές, παλεύει να πείσει τον καινούργιο της συνεργάτη, Ντάνι, να την συνοδεύσει, υποδυόμενος τον καλό της. κατά την διάρκεια των γάμων, διάφορα γλαφυρά περιστατικά, θα ανατρέψουν την κατάσταση.



Suite Française Γαλλική Σουίτα Poster
Suite Française
Γαλλική Σουίτα
Ρομάντζο - Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Βέλγιο, 2015, εγχρ., 107’
Σκηνοθεσία: Saul Dibb Σενάριο: Saul Dibb, Matt Charman Ηθοποιοί: Michelle Williams, Kristin Scott Thomas, Matthias Schoenaerts, Sam Riley, Ruth Wilson, Lambert Wilson, Margot Robbie, Alexandra Maria Lara Διανομή: Seven / Spentzos
Στην κατεχόμενη από τα Γερμανικά στρατεύματα Γαλλία, μια νεαρή γυναίκα η Λουσίλ Ανζελιέ, καρτερεί υπομονετικά μαντάτα από τον άντρα της, κρατώντας συντροφιά στην καταπιεστική και αυταρχική μητριά της. Όταν οι Ναζί θα φτάσουν στο χωριό της, εκείνη θα παλέψει να αποφύγει τις συναντήσεις με τον αξιωματικό Μπρούνο που θα επιτάξει την κατοικία τους, σύντομα όμως θα νιώσει μια έντονη ερωτική διάθεση για εκείνον. [Review]


It Follows Σε Ακολουθεί Poster
It Follows
Σε Ακολουθεί
Τρόμου - ΗΠΑ, 2014, εγχρ., 100’
Σκηνοθεσία: David Robert Mitchell Σενάριο: David Robert Mitchell Ηθοποιοί: Maika Monroe, Keir Gilchrist, Daniel Zovatto, Jake Weary, Olivia Luccardi, Lili Sepe Διανομή: Weird Wave
Για τη 19χρονη Τζέι, τα μόνα πράγματα που θα έπρεπε να την απασχολούν είναι το σχολείο, τα αγόρια και τα σαββατοκύριακα στη λίμνη. Έπειτα, όμως, από μια φαινομενικά αθώα ερωτική συνεύρεση βρίσκεται να καταδιώκεται από τον ίδιο επικίνδυνο διώκτη, ορατό μόνο στα δικά της μάτια. Όπως μαθαίνει από τον εραστή της, πρόκειται για μια μεταφυσική κατάρα, που μεταδίδεται μέσω της σεξουαλικής επαφής. [Review]


The Farewell Party Το Πάρτι Του Αποχαιρετισμού Poster
The Farewell Party
Το Πάρτι Του Αποχαιρετισμού
Δράμα - Ισραήλ 2014, εγχρ., 95’
Σκηνοθεσία: Tal Granit, Sharon Maymon Σενάριο: Tal Granit, Sharon Maymon Ηθοποιοί: Ze'ev Revach, Aliza Rosen, Raffi Tavor, Levana Finkelstein, Ilan Dar Διανομή: Feelgood
Σε γηροκομείο της Ιερουσαλήμ, ομάδα ηλικιωμένων τροφίμων, αποφασίζει να παράσχει την βοήθεια της σε συνομιλήκους τους που βρίσκονται στο τελευταίο στάδιο της ασθένειας τους, μέσω της ευθανασίας. Καθώς ο καιρός περνά, ολοένα και περισσότεροι τρόφιμοι θα ζητήσουν την συνδρομή τους, γεγονός που θα αποκαλύψει το παράνομο, πλην ανθρώπινο έργο τους και θα τους φέρει σε δυσχερή θέση. [Review]


Absolutely Anything Ευχήσου και Όλα Γίνονται Poster
Absolutely Anything
Ευχήσου και Όλα Γίνονται
Κωμωδία Φαντασίας - Μεγάλη Βρετανία, 2015, εγχρ., 85’
Σκηνοθεσία: Terry Jones Σενάριο: Terry Jones, Gavin Scott Ηθοποιοί: Simon Pegg, Kate Beckinsale, Michael Palin, Terry Jones, Terry Gilliam, John Cleese, Eric Idle, Robin Williams Διανομή: Odeon
Ο Νιλ Κλαρκ, ένας φαντασμένος δασκαλάκος, θα αντιληφθεί πως μπορεί να πραγματοποιήσει οτιδήποτε θέλει, μέσα από τις δυνάμεις που του έστειλαν από το μακρινό διάστημα, τέσσερις πανίσχυροι εξωγήινοι που τον παρακολουθούν. Καθώς θα παλέψει με νύχια και με δόντια να βάλει σε τάξη αυτές τις νέες του ικανότητες, θα ζητήσει την βοήθεια του πιστού του τετράποδου Ντένις, που δεν θα αρνηθεί να του την παράσχει.


Hitman: Agent 47 Hitman: Πράκτορας Νο. 47 Poster
Hitman: Agent 47
Hitman: Πράκτορας Νο. 47
Δράσης - ΗΠΑ, 2015, εγχρ., 108’
Σκηνοθεσία: Aleksander Bach Σενάριο: Skip Woods, Michael Finch Ηθοποιοί: Rupert Friend, Hannah Ware, Zachary Quinto, Ciarán Hinds, Thomas Kretschmann Διανομή: Odeon
Βασισμένο στο φημισμένο βίντεο παιχνίδι Hitman είναι το περιπετειώδες φιλμ που στο επίκεντρο του έχει τον μυστηριώδη πράκτορα που είναι γνωστός με τον Κωδικό 47. Εργαζόμενος για χάρη μιας μυστικής, μη κυβερνητικής οργάνωσης, ο χαρισματικός επαγγελματίας εκτελεστής, καλείται να βγάλει από την μέση, στόχους που διακυβεύουν την ασφάλεια της ανθρωπότητας, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. [Trailer] [Review]



Mission: Impossible - Rogue Nation Επικίνδυνη Αποστολή: Μυστικό Έθνος Poster
Mission: Impossible - Rogue Nation
Επικίνδυνη Αποστολή: Μυστικό Έθνος
Περιπέτεια Δράσης - ΗΠΑ, 2015, εγχρ., 131’
Σκηνοθεσία: Christopher McQuarrie Σενάριο: Christopher McQuarrie Ηθοποιοί: Tom Cruise, Jeremy Renner, Simon Pegg, Rebecca Ferguson, Ving Rhames, Sean Harris, Alec Baldwin Διανομή: UIP
Επιστροφή στην δράση για τον κορυφαίο μυστικό πράκτορα Ίθαν Χαντ, που αυτή την φορά καλείται να αποδείξει την ύπαρξη ενός διεθνούς συνδικάτου εγκλήματος, καθώς έγινε γνωστή η διακίνηση μιας τεράστιας ποσότητας δολοφονικού αερίου, ικανού να καταστρέψει ολόκληρο τον κόσμο. Ο Χαντ, θα πέσει στα νύχια της οργάνωσης, θα αιχμαλωτιστεί στο αρχηγείο της, θα παλέψει κόντρα στις αντιξοότητες όμως, να ελευθερωθεί και να επιβάλει την τάξη. [Review]


Barbie Rock'N'Royals Poster
Barbie Rock'N'Royals
Barbie Rock'N'Royals
Animation - ΗΠΑ 2015, εγχρ., 84’
Σκηνοθεσία: Karen Lloyd Σενάριο: Marsha Griffin Ηθοποιοί: Kelly Sheridan, Jordyn Kane, Chiara Zanni, Bethany Brown, Michael Dobson Διανομή: UIP
Η Κόρτνευ είναι μια μοντέρνα πριγκίπισσα, που θα καταλάβει πως ο ονειρεμένος της κόσμος πρόκειται να ανατραπεί καθώς την θέση της θα πάρει η Έρικα, μια φημισμένη ροκ σταρ. Δύο διαφορετικοί κόσμοι θα μπερδευτούν, καθώς η μία λανθασμένα θα πάρει θέση στο βασιλικό ανάκτορο, ενώ η άλλη θα πρέπει να ξεκινήσει προγραμματισμένη περιοδεία συναυλιών, σε όλον τον κόσμο.


Irrational Man Παράλογος Άνθρωπος Poster
Irrational Man
Παράλογος Άνθρωπος
Δράμα, Μυστηρίου - ΗΠΑ, 2015, εγχρ., 96’
Σκηνοθεσία: Woody Allen Σενάριο:Woody Allen Ηθοποιοί: Jamie Blackley, Joaquin Phoenix, Parker Posey, Emma Stone Διανομή: Odeon
Στο κολέγιο μια μικρής περιφερειακής κωμόπολης, ο καθηγητής φιλοσοφίας Έιμπ Λούκας, θα πέσει θύμα μιας ιδιόμορφης υπαρξιακής κρίσης, σύντομα όμως το φαινόμενο θα περιοριστεί καθώς εκείνος θα ερωτευτεί σφόδρα την Τζιλ Πόλαρντ, μια από τις νεαρές του μαθήτριες. Πλέον όμως το πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει έχει άλλη υφή, αφού καλείται να κρατήσει το ειδύλλιο που του έδωσε φτερά, απολύτως μυστικό. [Trailer] [Review]

Περισσότερα... »