Ελληνικό Box Office 5 - 8 Ιανουαρίου 2017 by OPTOMA

Ένα από τα ποιοτικότερα Σαββατοκύριακα των τελευταίων ετών, από άποψη κυκλοφοριών πολύ σημαντικών ταινιών, σε συνδυασμό με την αργία της Παρασκευής των Φώτων, έστειλε κόσμο και κοσμάκη στα γκισέ, με συνέπεια να επιτευχθεί ένα εξαιρετικό ρεκόρ προσέλευσης, που πολύ δύσκολα θα καταρριφθεί μέσα στο 2017. Πιο πολλοί από 250 χιλιάδες σινεφίλ συνέρρευσαν στις αίθουσες, παρακινούμενοι από το λογικό μπαζ των δύο ελληνικών παραγωγών που τα έχουν πάει περίφημα στα box office, των δεδομένων τριών animation που παίρνουν όπως πάντα για τον εαυτό τους, πολύ μεγάλο κομμάτι της πίτας και φυσικά των Οσκαρικών φιλμς που κρατούν ακόμη ψηλά το ενδιαφέρον των κινηματογραφόφιλων. Αναμενόμενα όμως την κορυφή δεν θα γινόταν να κερδίσει άλλη από την μεταφορά στο πανί, ενός εκ των πλέον φημισμένων τίτλων της παιχνιδοκονσόλας.

Με σκορ που ξεπέρασε τις 53 χιλιάδες το, ξεχωριστό και εμπνευσμένο δεν το λες, Assassin's Creed, καπάρωσε την πρώτη θέση, δείχνοντας την δυναμική έφεση του κοινού προς τις περιπέτειες δράσης, μιας και παρέα με το αναλόγου ύφους και στυλ The Great Wall, το άθροισμα των εισιτηρίων έφτασε το αξιόλογο νούμερο των 80 χιλιάδων. Η φιλμική βερσιόν του game της Ubisoft πάντως δείχνει πολύ καλύτερα σημάδια πορείας από το επικό παραμύθι του Zhang Yimou, με τις προβλέψεις να μιλούν για άνετο προσπέρασμα της κατοστάρας στο δεκαήμερο του. σε αντίθεση με τον Matt Damon που δεν κατάφερε, για λίγο, να σπάσει στο ίδιο διάστημα το ψυχολογικό όριο των 100 χιλιάδων, χρυσώνοντας το χάπι με το χάλκινο μετάλλιο του εβδομαδιαίου βάθρου. Μεταξύ των δύο adevntures το δραματικό ρομάντζο του Γιώργου Κορδέλα, Η Ρόζα της Σμύρνης, συνεχίζει ακάθεκτο την αναμενόμενα έξοχη διαδρομή του στα ταμεία, πετυχαίνοντας νούμερα που θυμίζουν το παλιό καλό εμπορικό παρελθόν, με την ελπίδα τα κέρδη αυτής της παραγωγής, να μοιραστούν και σε πιο σοβαρά μελλοντικά πρότζεκτς.

Από τις υπόλοιπες τρεις νέες κυκλοφορίες της εβδομάδας, μόνο ο Martin Scorsese είδε τους αριθμούς της προσέλευσης του να φτάνουν πολύ ψηλά, με το Silence να ξεπερνάει εύκολα το εικοσάρι, κάπου τα μισά τίκετς από όσα είχε καταφέρει όμως η προηγούμενη του δημιουργία, έχοντας πάντως το βαρύ εμπορικό πυροβολικό του Di Caprio στην σύνθεση της. Μεγάλη απογοήτευση τα πέντε πάνω - πέντε κάτω, δέκα χιλιάδες εισιτήρια του Nocturnal Animals, μιας καταπληκτικής ταινίας, που πλήρωσε τα σπασμένα των κοντά δύο μηνών καθυστέρησης έκδοσης της σε σχέση με το εξωτερικό. Αυτό το κόλπο με τις κυκλοφορίες των φιλμς την εποχή των ανακοινώσεων των υποψηφιοτήτων των Όσκαρς ή των απονομών των Χρυσών Σφαιρών, δεν πιάνει την σημερινή εποχή πια, ειδικά όταν τεράστιο μέρος του ενδιαφερόμενου κοινού, που βιάζεται, έχει την δυνατότητα να παρακολουθήσει το έργο και με "άλλο" τρόπο. Τέλος το Paterson, μπορεί να μην μπήκε καν στην δεκάδα, έχει όμως κι αυτό από τη μεριά του να προβάλλει ένα υψηλό μέσο όρο ανά αίθουσα, στις ελάχιστες έτσι κι αλλιώς που επιλέχθηκε από την διανομή του για να προβληθεί.

Κλείνουμε την αναφορά, εμφανώς ικανοποιημένοι από το συνολικό αποτέλεσμα, αλλά και από τις ουρές στα μποξ όφις που σχηματίστηκαν για να δουν το θαύμα του La La Land και την κομεντί του Αθερίδη, με την πληροφορία πως η ερχόμενη Πέμπτη θα έχει μόλις τρεις νέες ταινίες στην σύνθεση της, ένα horror (The Bye Bye Man), το νέο φιλόδοξο βήμα του Affleck μετά την Argo του (Live By Night) και το πιο πρόσφατο φεστιβαλικής φόρμας έργο του Ιρανού Farhadi (The Salesman) που μάλλον θα παλέψει για να μπει στο τσαρτ των 10.


Φιλμ
Διανομή
Wks Αίθουσες
4ήμερο Ελλάδας
Σύνολο Ελλάδας
1
Assassin's Creed
Odeon
1
68
53.502
53.502
2
Η Ρόζα της Σμύρνης
Feelgood Ent.
3
82
38.927
245.198
3
The Great Wall
UIP
2
68
27.750
94.264
4
Silence
Spentzos Films
1
39
22.145
22.145
5
Sing
UIP
4
78
21.801
126.170
6
Moana
Feelgood Ent.
3
85
15.437
88.532
7
Ballerina
Odeon
3
47
15.430
47.951
8
Τέλειοι Ξένοι
Odeon
4
30
14.057
137.777
9
La La Land
Odeon
3
27
11.552
64.130
10
Nocturnal Animals
UIP
1
29
10.362
10.362