Η Ξηρασία (The Dry) PosterΗ Ξηρασία
του Robert Connolly. Με τους Eric Bana, Genevieve O'Reilly, Keir O'Donnell, John Polson.

Άνυδρες μνήμες
του zerVo (@moviesltd)

Η γη σκάει, αφού της λείπει το ζωογόνο νερό και γίνεται εχθρική, αφιλόξενη, άγονη. Σχεδόν δεν την αναγνωρίζεις, αφού αλλιώς την ήξερες, ζωντανή, πλούσια, πολύχρωμη, έτοιμη να αγκαλιάσει, να σου μεταφέρει την ενέργεια της. Ενώ τώρα δεν την νιώθεις παρά ένα ξερό, άδειο και κενό τοπίο, μια ερημιά που ούτε καν σε συγκινεί να την αποδεχτείς σαν σπίτι σου. Και ο ερχομός της βροχής όλο κι αναβάλλεται, με τα πάντα τριγύρω σταδιακά να νεκρώνουν. Κι ο ουρανός επιμένει να παραμένει σιωπηλός. Τα σύννεφα έχουν αποδράσει. Και η ζωή δεν συνεχίζεται. The Dry...

Η Ξηρασία (The Dry) Quad Poster
Η, μετά από δύο και πλέον δεκαετίες, επιστροφή του διακεκριμένου πρωτευουσιάνου ομοσπονδιακού επιθεωρητή Άαρον Φαλκ, στα πάτρια εδάφη της Κιεβάρα, στην απομονωμένη αυστραλιανή περιφέρεια, δεν είναι για καλό σκοπό. Αφού πρέπει να παραστεί στην κηδεία του παιδικού του φίλου, Γκρεγκ, ο οποίος φέρεται να είναι εκείνος που μέσα σε παραλήρημα, προκάλεσε την σφαγή της οικογένειας του, της συζύγου και του μεγάλου του γιου, προτού τερματίσει βουτηγμένος στις τύψεις την ζωή του.

Παρακινούμενος από την επιμονή των γονιών του δράστη, που δεν έχουν ακόμη συνειδητοποιήσει την συμφορά που τους έχει βρει και αδυνατούν να πιστέψουν πως το παιδί τους είναι ένας στυγερός φονιάς, ο ντετέκτιβ θα παρατείνει την παρουσία του στην καταπιεσμένη από την ξηρασία περιοχή, προκειμένου να βοηθήσει τον άγουρο ντόπιο σερίφη να βρει την άκρη του νήματος. Η εμπειρία του αστυνομικού τον πείθει πως κάτι περίεργο κρύβεται πίσω από την τραγωδία. Για την μικρή κοινωνία της κωμόπολης, όμως, η παρουσία του είναι ανεπιθύμητη, κάτι που δεν του επιτρέπει να κινείται με άνεση μεταξύ των μελών της.

Αιτία, ένα ακόμη φονικό, που έλαβε χώρα πολλά χρόνια πριν, με θύμα την έφηβη συνομήλικη φιλενάδα του Άαρον και νεανικό αντικείμενο του πόθου του, Έλι, που βρέθηκε πνιγμένη στο κοντινό ποτάμι. Με εκείνον να αποτελεί έναν από τους βασικότερους υπόπτους τέλεσης του εγκλήματος, χάρη όμως σε ένα (αδύναμο) άλλοθι θα γλυτώσει την δίωξη, όχι όμως και την μήνη των συμπολιτών του που θα τον θεωρήσουν κύριο υπαίτιο του θανάτου της νεαρής κοπέλας. Με αποτέλεσμα να τον αποπέμψουν, μαζί με τον μοναχικό πατέρα του, μια και καλή, από την περιθωριακή Κιεβάρα...

Σε δύο παράλληλες χρονικές τροχιές τρέχει λοιπόν η αφήγηση μιας ταινίας, που εκτός της προφανούς αστυνομικής του υπόστασης, ορίζει και μια δυναμική κοινωνική μελέτη χαρακτήρων. Ο βασικός κορμός της εξέλιξης ορίζεται στο σήμερα, σε έναν τόπο, έφορο κάποτε, όταν ευνοούσαν οι καιρικές συνθήκες, μα που σταδιακά, ελλείψει της λυτρωτικής βροχής για περισσότερο από έναν χρόνο, αργοπεθαίνει. Χαριστική βολή θα δώσει στην πάμφτωχη επαρχία το ενδεχόμενο μιας πυρκαγιάς, που απειλεί να κάψει την μοναδική όαση στην περιοχή, το γειτονικό δάσος. Μέσα από τους αλλεπάλληλους εφιάλτες που βιώνει ο κεντρικός ήρωας, σημάδια που του έχει αφήσει εκείνη η ανείπωτη απώλεια των 17 του χρόνων, μεταφερόμαστε στο μακρινό χθες, για να πάρουμε τις πληροφορίες που χρειάζονται γύρω από την δολοφονία, που όπως τώρα, έτσι και τότε, συγκλόνισε τους πάντες.

Κοινό στοιχείο αμφότερων των περιπτώσεων, το αδιαμφισβήτητο γεγονός πως όλοι, μα όλοι, οι με οποιονδήποτε τρόπο εμπλεκόμενοι στα δύο φονικά, κάτι κρύβουν, κάτι γνωρίζουν, μα κρατούν το στόμα τους ερμητικά σφαλιστό. Είτε για να προστατέψουν τους ίδιους, είτε για να καλύψουν ενδεχόμενες παραβατικές συμπεριφορές φίλων τους, Με συνέπεια, όχι απλά να μην βοηθούν τις αρχές να διαλευκάνουν τις υποθέσεις, αλλά να προσθέτουν τον εαυτό τους στην λίστα των πιθανών δραστών. Σταδιακά ο κατάλογος υπόπτων του πεπειραμένου αστυνομικού θα γεμίζει με περισσότερο κόσμο, καθώς για όλους θα εντοπιστεί μικρό ή μεγάλο κίνητρο. Οι εκπλήξεις στην πορεία θα είναι τεράστιες. Οι συσχετισμοί του σήμερα με το χθες, στο μπερδεμένο κι ας μην το δείχνει μυαλό του ντετέκτιβ Φαλκ, θα του δημιουργήσουν οδυνηρούς συνειρμούς, με μόνο έναν τρόπο να του απομένει, ώστε να γλυτώσει επιτέλους από τα σαδιστικά φαντάσματα που τον καταδιώκουν. Να λύσει τους γρίφους. Και τους δύο, ο ένας από μόνος του, δεν του είναι αρκετός.

O Robert Connolly είναι ένας από τους σημαντικότερους κινηματογραφιστές των Αντιπόδων, άσχετα αν το The Dry - με μικρή πιθανότητα σφάλματος μου - είναι η πρώτη του δημιουργία από τις τουλάχιστον μια ντουζίνα, που παίρνει διανομή στην χώρα μας. Και σκηνοθετικά είναι εξαιρετικός στην μέθοδο που χειρίζεται το δαιδαλώδες σενάριο που στηρίζεται στην νουβέλα της Jane Harper. Με υπομονή και σύνεση, κτίζει πόντο με τον πόντο το σκηνικό του διπλού εγκλήματος, τρέχοντας πέρα δώθε στον χρόνο χωρίς να γίνεται ενοχλητικός, μπολιάζοντας τον νου του θεατή με τις απαιτούμενες πληροφορίες που θα τον οδηγήσουν στην λύση του whodunnit. Η αποκάλυψη, θα γείρει την πλάστιγγα του genre ακόμη περισσότερο στην μεριά του φορτισμένου κοινωνικού δράματος, παρά σε αυτή του μυστηριώδους θρίλερ, φωτογραφίζοντας με θαυμαστό τρόπο την εικόνα μιας παραδοσιακής, στενόμυαλης, φοβισμένης επαρχίας, που μέρα με την ημέρα οδηγείται σε μαρασμό.

Πρόκειται για μια από τις πλέον αξιομνημόνευτες (παρούσης εκείνης του Μονάχου, καμία ποτέ δεν θα πάρει την πινακίδα της σπουδαιότερης) πρωταγωνιστικές στιγμές του Eric Bana. Χαμηλών τόνων ερμηνεία, χωρίς υπερβολές, με εξάρσεις εκφραστικές, που υπογραμμίζουν τα μπλεγμένα συναισθήματα, που αναζητούν απελευθέρωση. Κινούμενος πάνω σε ένα τεντωμένο σκοινί, ο τσακισμένος ψυχικά άντρας, οφείλει να δείξει ισχυρός και ψύχραιμος ως ονομαστός ερευνητής εγκλημάτων, δίχως στιγμή να αφήσει να διαρρεύσουν σε δημόσια θέα όσα νιώθει, κρίνει, αξιολογεί. Κι αυτή την περσόνα την αποδίδει όμορφα ο Αυστραλός, βοηθούμενος από ένα πλήθος περιφερειακών ρολιστών, ανεβάζοντας ένα τουλάχιστον επίπεδο επάνω, την συνολική αξία, της καλύτερης ταινίας που μας έστειλε φέτος το Down Under...

Η Ξηρασία (The Dry) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 2 Σεπτεμβρίου 2021 από την Spentzos Films!
Περισσότερα... »

Ο Πράσινος Ιππότης (The Green Knight) - Trailer / Τρέιλερ Poster Όταν η τιμή ήταν τα πάντα, όταν το θάρρος αναδείκνυε βασιλείς! Ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης David Lowery (The OldMan & the Gun, A Ghost Story) επιστρέφει με την συναρπαστική περιπέτεια επικής φαντασίας Ο Πράσινος Ιππότης (The Green Knight), μία τολμηρή προσέγγιση ενός μεσαιωνικού ποιήματος του 14ου αιώνα με κεντρικό ήρωα έναν νεαρό από την αυλή του Βασιλιά Αρθούρου, που ξεκινά ένα αξέχαστο ταξίδι αυτογνωσίας. Η ταινία τιμά τη λαϊκή παράδοση της Αγγλίας και της Ουαλίας και ξετυλίγει έναν διαχρονικό και σκοτεινό μύθο μέσα από τη καθηλωτική ατμόσφαιρα εκείνης της εποχής. Ο Σερ Γκογουέιν, ο απερίσκεπτος και πεισματάρης ανιψιός του βασιλιά Αρθούρου ξεκινά ένα τολμηρό ταξίδι για να συναντήσει τον διαβόητο Πράσινο Ιππότη, που βάζει σε δοκιμασίες τη γενναιότητα των αντρών. Στο διάβα του, θα αναμετρηθεί με φαντάσματα, γίγαντες, κλέφτες και δολοπλόκους σε ένα βαθύτερο ταξίδι αυτογνωσίας με σκοπό να αποδείξει την αξία του στα μάτια της οικογένειας. Αποστολή του να πληρώσει το τίμημα ενός παράτολμου παζαριού: να παραδώσει το κεφάλι του έναν χρόνο μετά τον αποκεφαλισμό του μυστηριώδη Πράσινου Ιππότη.

Ο Πράσινος Ιππότης (The Green Knight) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Στην ταινία πρωταγωνιστεί ο Dev Patel και μαζί του εμφανίζονται η Alicia Vikander (Από Μηχανής) και ο Joel Edgerton (Διαγραφή Ταυτότητας).

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 9 Σεπτεμβρίου 2021 από την Tanweer!

Περισσότερα... »

Οι Εκκεντρικοί (Retfærdighedens ryttere / Riders Of Justice) - Trailer / Τρέιλερ Poster Κάποιος θα πληρώσει! Οι Εκκεντρικοί (Retfærdighedens ryttere / Riders Of Justice) είναι μια απολαυστική μαύρη κωμωδία αντάξια του σινεμά των αδελφών Κοέν! Ταινία έναρξης του Φεστιβάλ του Ρότερνταμ και τεράστια εμπορική επιτυχία στη Δανία, με το πρώτο Σαββατοκύριακο να καταγράφεται ως ένα από τα πιο πετυχημένα κινηματογραφικά ανοίγματα όλων των εποχών στη χώρα. Κάποιος κλέβει ένα ποδήλατο, ένα αυτοκίνητο δεν παίρνει μπροστά, κάποια επιβιβάζεται σε ένα τρένο που κανονικά δεν θα έπαιρνε, κάποιος επιβάτης δίνει τη θέση του σε μια άγνωστη: μια σειρά από συμπτώσεις που όμως αποκτούν άλλο νόημα όταν συμβεί ένα θανάσιμο ατύχημα στο τρένο αυτό. Ανάμεσα στα θύματα του δυστυχήματος είναι και η γυναίκα του στρατιωτικού Μάρκους, ο οποίος, μόλις πληροφορείται τι συνέβη, επιστρέφει στην πατρίδα του και την έφηβη κόρη του για να αντιμετωπίσουν μαζί την απώλειά τους. Στα μάτια του Μάρκους αρχικά το δυστύχημα μοιάζει να ήταν απλώς μια κακή στιγμή - μέχρι που κάνει την εμφάνισή του ο Ότο, ένας άλλος επιβάτης του τρένου που παθιάζεται με τη μελέτη των πιθανοτήτων και των συμπτώσεων, μαζί με δύο εκκεντρικούς του συναδέλφους, τον Λέναρτ και τον Εμεντάλερ. Ο Ότο είναι πεπεισμένος ότι δεν επρόκειτο καν για ατύχημα και ότι κάποιος ήταν πίσω από όλα αυτά. Καθώς τα υποτιθέμενα στοιχεία συσσωρεύονται, ο Μάρκους αρχίζει να υποψιάζεται ότι το συμβάν ίσως ήταν μια προσεκτικά ενορχηστρωμένη δολοφονία, με τη γυναίκα του να είναι μια τυχαία παράπλευρη απώλεια… Ή μήπως αυτή η ομάδα από ακραία δυσλειτουργικούς άνδρες μπερδεύει απλές συμπτώσεις για σημάδια εκεί που δεν υπάρχουν και μπλέκει εκεί που δεν θα έπρεπε; Ισορροπώντας με μαεστρία ανάμεσα στο δράμα, το θρίλερ και τη μαύρη κωμωδία, με άφθονες σοκαριστικές στιγμές αλλά και μια τρυφερή καρδιά στο κέντρο της, Οι Εκκεντρικοί είναι μια ανατρεπτική και πάνω από όλα απολαυστική ιστορία για το πώς μπορεί κανείς να βρει το δικό του νόημα στο… δίχως νόημα χάος που λέγεται ζωή.

Οι Εκκεντρικοί (Retfærdighedens ryttere / Riders Of Justice) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Σκηνοθετεί ο Anders Thomas Jensen και πρωταγωνιστούν οι Mads Mikkelsen, Nikolaj Lie Kaas, Andrea Heick Gadeberg, Lars Brygmann, Nicolas Bro.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 9 Σεπτεμβρίου 2021 από την Rosebud 21!

Περισσότερα... »

Ο Shang-Chi και ο Θρύλος τον Δέκα Δαχτυλιδιών (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) - Trailer / Τρέιλερ Poster Ένας θρύλος ανατέλλει! H πολλά υποσχόμενη τέταρτη φάση του MCU (Marvel Cinematic Universe) αποκτά τη φαντασμαγορική δεύτερη ταινία της - μετά το Black Widow - και παρουσιάζει για πρώτη φορά τον Ασιάτη μάστερ του Κουνγκ Φου, Shang-Chi. Η ταινία Ο Shang-Chi και ο Θρύλος τον Δέκα Δαχτυλιδιών είναι μια επική υπερπαραγωγή µε μοναδικά χορογραφημένες σκηνές μάχης. Μια καθηλωτική περιπέτεια αυτογνωσίας µε τη μοναδική υπογραφή της Marvel. O νεαρός Shang-Chi ζει στο Σαν Φρανσίσκο και δουλεύει σαν παρκαδόρος, μέχρι που μια ομάδα εκτελεστών τού κλέβει το μενταγιόν που του είχε δώσει η μητέρα του όταν ήταν μικρός. Παρέα µε την κολλητή του Katy, ξεκινάει ένα ταξίδι μέχρι το Μακάου για να προειδοποιήσει τη αδελφή του Xialing για τον κίνδυνο που πρόκειται να βρει και την ίδια. Ο Shang-Chi, που έχει πια µπλέξει στα δίχτυα της μυστηριώδους και επικίνδυνης κλίκας των Δέκα Δαχτυλιδιών µε επικεφαλής τον αποξενωμένο πατέρα του, καλείται να αντιμετωπίσει το παρελθόν του.

Ο Shang-Chi και ο Θρύλος τον Δέκα Δαχτυλιδιών (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Ο ταλαντούχος Destin Daniel Cretton (Γυάλινο Κάστρο, Αγώνας για Δικαιοσύνη) σκηνοθετεί ένα πρωτόγνωρο origin story µε τον ανερχόμενο Simu Liu στον πρωταγωνιστικό ρόλο δίπλα στους: Awkwafina (Η Συμμορία των 8), Michelle Yeoh (Τίγρης και ∆ράκος) και Tony Leung (Ερωτική Επιθυμία).

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 9 Σεπτεμβρίου 2021 από την Feelgood Ent.!

Περισσότερα... »

H Λευκή Επανάσταση (Mjólk / The County) - Trailer / Τρέιλερ Poster Μην ακολουθείς την αγέλη! Η ισλανδική απάντηση στις «Τρεις Πινακίδες Έξω από το Έμπινγκ στο Μιζούρι» εξεγείρεται με χιούμορ και γυναικείο τσαμπουκά από τον ταλαντούχο δημιουργό που προξένησε αίσθηση πριν τέσσερα χρόνια με το πολυβραβευμένο Rams. Μια μεσήλικη αγρότισσα στην Ισλανδία, που έχει χάσει τον άνδρα της, έρχεται σε πλήρη σύγκρουση με έναν διεφθαρμένο και διαπλεκόμενο αγροτικό συνεταιρισμό που νέμεται τη γη. Από τον δημιουργό του εντυπωσιακού «Δεσμοί Αίματος», Grímur Hákonarson, η ταινία H Λευκή Επανάσταση (Mjólk / The County) είναι μια σπονδή στην χειραφέτηση, όχι μόνο την φυλετική αλλά κι εκείνη που απαιτεί να ορθώνεις πολιτικό ανάστημα απέναντι σε εκείνους που σε απομυζούν. Το εκλεκτό του πράγματος όμως ανάγεται στην σκανδιναβική ατμόσφαιρα του «ισλανδικού θαύματος», που διαποτίζει την ταινία με αυτό το μοναδικό ανάλαφρο κράμα κωμωδίας και δράματος.

H Λευκή Επανάσταση (Mjólk / The County) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Πρωταγωνιστούν οι Αrndís Hrönn Egilsdóttir, Þorsteinn Bachmann, Þorsteinn Gunnar Bjarnason, Daniel Hans Erlendsson, Hafdís Helga Helgadóttir, Siggi Holm, Alfrun Rose, Sigurður Sigurjónsson.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 2 Σεπτεμβρίου 2021 από την Strada Films!

Περισσότερα... »

Paw Patrol: Η Ταινία (Paw Patrol: The Movie) - Trailer / Τρέιλερ Poster Η τύχη μας βρίσκεται στις πατούσες τους! Στην πρώτη κινηματογραφική ταινία της αγαπημένης σειράς, η ομάδα του Paw Patrol είναι έτοιμη για νέες περιπέτειες! Όταν ο μεγαλύτερος αντίπαλός τους, ο Χάμντιγκερ, γίνεται δήμαρχος της Πόλης της Περιπέτειας και σπέρνει τον πανικό, ο Ράιντερ και τα υπόλοιπα ηρωικά κουτάβια προετοιμάζονται για τη μεγάλη πρόκληση ενώ αποκτούν ένα νέο σύμμαχο, την ευφυή Λίμπερτι. Εξοπλισμένα με συναρπαστικά gadgets και τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό, η ομάδα του Paw Patrol είναι διατεθειμένη να δώσει μάχη για να σώσει τους πολίτες της Πόλης της Περιπέτειας! Ο Χάμντιγκερ δεν συμπαθεί καθόλου τους σκύλους. Όμως, η ικανότερη ομάδα του κόσμου από σκύλους διασώστες είναι καθ’ οδόν για την Πόλη της Περιπέτειας και σύντομα θα την απαλλάξει από τη διαφθορά και θα σταματήσει τα καταστροφικά σχέδια του μεγαλομανή δημάρχου της.

Paw Patrol: Η Ταινία (Paw Patrol: The Movie) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Στην ταινία ακούγονται οι φωνές των Iain Armitage, Marsai Martin, Ron Pardo, Yara Shahidi, Kim Kardashian West, Randall Park, Dax Shepard, Tyler Perry, Jimmy Kimmel.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 2 Σεπτεμβρίου 2021 από την Odeon!

Περισσότερα... »

Η Ενσάρκωση του Κακού (Malignant) - Trailer / Τρέιλερ Poster Η νέα εικόνα του τρόμου! Κάθε φόνος τον φέρνει πιο κοντά σ' εσένα: αυτό το σύνθημα συμπυκνώνει τη νέα συνταρακτική προσθήκη στο σύμπαν του Conjuring που φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του αριστοτέχνη και πολυσχιδή James Wan ('Σε Βλέπω', 'Παγιδευμένη Ψυχή' , 'Το Κάλεσμα΄) και υπόσχεται με το φιλμ Η Ενσάρκωση του Κακού (Malignant), μία αξέχαστη ιστορία τρόμου και ανατριχίλας, μία πρωτότυπη προσέγγιση στο σινεμά που βομβαρδίζει τον θεατή με τρομαχτικές σκηνές. Η Μάντισον παραλύει όταν αρχίζει να βλέπει σοκαριστικά οράματα με φρικτές δολοφονίες. Το μαρτύριό της κλιμακώνεται όταν ανακαλύπτει ότι οι εφιάλτες της δεν είναι παρά τρομακτικές αλήθειες.

Η Ενσάρκωση του Κακού (Malignant) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Στο φιλόδοξο θρίλερ που αναμειγνύει διαφορετικά είδη μυστηρίου και αγωνίας πρωταγωνιστεί η Annabelle Wallis (Annabelle).

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 2 Σεπτεμβρίου 2021 από την Tanweer!

Περισσότερα... »

Ταξίδι Μέσα Από Τη Μνήμη (Reminiscence) PosterΤαξίδι Μέσα Από Τη Μνήμη
της Lisa Joy. Με τους Hugh Jackman, Rebecca Ferguson, Thandiwe Newton, Cliff Curtis, Marina de Tavira, Daniel Wu.

Ιερό και Μέκκα το χθες που κρύβει μια γυναίκα
του zerVo (@moviesltd)

Πάντοτε οι ταινίες αυτού του κινηματογραφικού υποείδους, με τα ταξίδια στον χρόνο, εντός των πλαισίων της της επιστημονικής φαντασίας, δημιουργούν μια έντονη προσδοκία στην εκκίνηση της ανάγνωσης τους. Χάρη στις πάμπολλες συνθήκες που αναγκάζεται να υποκύψει ο θεατής, στην πορεία, το πράγμα περιπλέκεται σημαντικά, όμως εκεί είναι που χρειάζεται η δεξιοτεχνία του ντιρέκτορα, προκειμένου το πόνημα του να μην ξωκείλει. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που τα χρειάστηκαν, ακόμη και οι πιο μπαρουτοκαπνισμένοι κινηματογραφιστές - Spielberg παρόντος, με το Minority Report, δεν χρειάζεται να αναφερθώ σε δεύτερο - πόσο μάλλον οι πρωτάρηδες πίσω από την κάμερα, όπως συνέβη στην παρούσα περίπτωση του Reminiscence.

Ταξίδι Μέσα Από Τη Μνήμη (Reminiscence) Quad Poster
Μέλλον. Η ραγδαία αύξηση της στάθμης των ωκεανών, έχει βυθίσει σημαντικά τμήματα των παράκτιων μεγαλουπόλεων, όπως του Μαϊάμι, που το συντριπτικά μεγαλύτερο κομμάτι του έχει βουλιάξει κάτω από την επιφάνεια του νερού. Μια αρνητική συνθήκη διαβίωσης, που μαστίζει κατά κύριο λόγο, τα χαμηλότερα, φτωχότερα και πιο αδύναμα κοινωνικά στρώματα, αφού οι πλούσιοι, έχουν την οικονομική δυνατότητα, να ζήσουν σε τεχνητά δημιουργημένες στεριές, μακριά από την πλημμύρα, την αφόρητη ζέστη και την υγρασία.

Κομμάτι αυτού του υδάτινου κόσμου, είναι ο Νικ Μπάνιστερ, βετεράνος πεζοναύτης με συμμετοχή σε ουκ ολίγους πολέμους που κήρυξε η Υπερδύναμη, που διατηρεί μαζί με την στενή συνεργάτιδα του, Γουότς, επιχείρηση αναβίωσης των ανθρώπινων αναμνήσεων, δια μέσου μιας καινοτόμου τεράστιας μηχανής, που λειτουργεί με φωνητικές εντολές. Την θαυματουργή μπανιέρα, επισκέπτονται όλων των λογιών οι πολίτες, προκειμένου να επαναφέρουν έστω και στιγμιαία εμπρός τους, την θύμηση ενός προσώπου που έχουν απωλέσει.

Μια τέτοια περίπτωση είναι και η Μέι, μια εντυπωσιακής θωριάς, πρωτοφανέρωτη στον ιδιόμορφο χώρο του Μπάνιστερ, γυναίκα, που μονομιάς θα ξυπνήσει εντός του το ερωτικό ενδιαφέρον. Στην αναζήτηση του για να εντοπίσει όμως, περισσότερες πληροφορίες για την αληθινή ταυτότητα της, θα μπλέξει σε ένα δαιδαλώδες και γεμάτο παγίδες παιχνίδι, αφού η μόνιμα μελαγχολικής όψης καλλονή, δεν υπήρξε στην πορεία της και το καλύτερο κορίτσι.

Ιερό και Μέκκα το χθες που κρύβει μια γυναίκα, αξίωμα που δεν μοιάζει να συμμερίζεται ο ήρωας της ιστορίας μας, αφού κατόπιν μιας θυελλώδους περιόδου γεμάτης πάθος, η εξαφάνιση της πρόσκαιρης καλής του, θα τον ωθήσει μετά μανίας να μάθει τα πάντα για το ποιόν της. Ένα υποκοσμικό διάβα, που θα τον οδηγήσει μέχρι τα πιο σιχαμερά καταγώγια της Νέας Ορλεάνης, συστήνοντας τον με μια σειρά από γκάνγκστερς και μαστροπούς, που την είχαν μια φορά κι έναν καιρό για παρέα. Είναι δυνατόν όμως αυτή η γεμάτη μυστήριο, σαγηνευτική οπτασία, να είχε τέτοιου είδους παρτίδες με μαφιόζους, εγκληματίες και προαγωγούς? Η αλήθεια όσο θα ξετυλίγει το κουβάρι της, μπερδεμένος και συγχυσμένος πνευματικά, θα είναι πολύ πιο οδυνηρή από ότι αρχικά μπορεί να φανταζόταν...

Το πρόβλημα λοιπόν της ταινίας, που και βέβαια είναι υπαρκτό, δεν είναι το τι μας περιγράφει, αφού δεν πρόκειται για κάτι περισσότερο από μια νεο νουάρ διαδρομή, ενός προβληματισμένου μεσήλικα, σε έναν κόσμο που καταρρέει, αλλά ποια ακριβώς είναι η αλλόκοτη μέθοδος που χρησιμοποιεί, για να συνθέσει την πλοκή της. Καθώς οι υποχωρήσεις που καλείται να πράξει ο θεατής, ώστε να καλύψει τα σεναριακά κενά που σκάζουν ανά λεπτό κι από παντού, είναι υπερβολικά πολλές. Αποδέχεται τον συμβιβασμό το μάτι? Έχει καλώς. Δεν λέει πάντα ναι, σε ότι του σερβίρει το Reminiscence? Δεν θα προχωρήσει πέραν της τρίτης, τέταρτης σκηνής, αφού θα χάσει και τα αβγά και τα πασχάλια.

Βασικό ζόρι του σεναρίου, είναι που ρίχνει μέσα στο πυρίμαχο σκεύος, μπόλικα ιδεολογικά συστατικά, που τσαλαπατάνε ανά σεκάνς, την απροσδιόριστη ταυτότητα του έργου. Εκεί που την μια στιγμή παρακολουθούμε ένα ρομαντικό δράμα, σε δευτερόλεπτα γίνονται τα πάντα γης μαδιάμ, από τους πυροβολισμούς και τις εκρήξεις. Εκεί που ξύνουμε τον νου για να υποστηρίξουμε την ύπαρξη του Total Recall μηχανήματος, μονομιάς το κάδρο λαμβάνει ένα απρόσμενο σχήμα κοινωνικής μελέτης και προβληματισμού, γύρω από την κλιματική αλλαγή, τις ταξικές ανισότητες, τον ρατσισμό. Κι σε αυτό το σημείο ο χυλός φουσκώνει τόσο, ώστε να χυθεί έξω από το μπολ, λερώνοντας το έτσι κι αλλιώς ανορθολογικό εκράν.

Υπάρχει διάθεση για σκηνοθετικές παρεμβάσεις, από την έμπειρη στα ακριβά τηλεοπτικά σήριαλς σκηνοθέτιδα, Lisa Joy, ειδικά στα πιο σουρουπώδη πλάνα που φέρνουν κάπως σε Blade Runner. Ως εδώ και μη παρέκει όμως. Με σχεδόν δύο ώρες διάρκεια, ένεκα του χελωνίσιου τέμπο της κάμερας, που διασχίζει σοκάκια και παραδρομάκια άσχετα πολλές φορές μεταξύ τους, νιώθεις πως έχει περάσει μισή ημέρα στο κάθισμα, με μυαλό εξαντλημένο τόσο από την συλλογή πληροφοριών, όσο όμως κυρίως από την εξουθενωτική απόπειρα να μπουν σε μια κάποια τάξη.

Συνεπώς το Ταξίδι Μέσα από τη Μνήμη, ναι μεν στυλιζαρισμένο, με αξιόλογα γραφικά και όμορφα μισοσκοτεινιασμένη ατμόσφαιρα, μα αργόσυρτο, εκκεντρικό και ανάκατο στην εκκεντρική του δομή, δεν κερδίζει το στοίχημα, να καταταχθεί στη μεριά, με τις λίγες, πολύ λίγες, αξιόλογες στιγμές του ιδιόμορφου κινηματογραφικού genre. Πολύ εντυπωσιακή η Σουηδέζα Τζέσικα Ράμπιτ, Rebecca Ferguson, η οποία αντάμα με την (Mission Impossible εκλεκτικής συγγένειας) Thandie Newton, συνθέτει το γυναικείο δίδυμο, που παραπληρωματικά κινεί τα νήματα της ύπαρξης του πρωταγωνιστή Hugh Jackman. Ενδεχόμενα στην πιο αδύναμη ερμηνευτική του στιγμή, από τον προ εικοσαετίας καιρό που μας συστήθηκε ως μεταλλαγμένος Λόγκαν...

Ταξίδι Μέσα Από Τη Μνήμη (Reminiscence) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 26 Αυγούστου 2021 από την Tanweer!
Περισσότερα... »

Candyman PosterCandyman
της Nia DaCosta. Με τους Yahya Abdul-Mateen II, Tony Todd, Teyonah Parris, Hannah Love Jones, Nathan Stewart-Jarrett, Colman Domingo, Kyle Kaminsky, Vanessa Williams.

I'm starting with the man in the mirror
του zerVo (@moviesltd)

Ίσως και να αναφερόμαστε στον κινηματογραφικό τίτλο, εκείνο, που του έκανε το μεγαλύτερο καλό η άνθηση του φαινομένου της βίντεο κασέτας. Η πρώτη ταινία Candyman, που κυκλοφόρησε κοντά τρεις δεκαετίες πριν, ως ασήμαντη, τόσο σαν ακριβό πρότζεκτ, όσο και σαν τίτλος, ουδέποτε πήρε διανομή στις αίθουσες, στα μέρη μας. Χάρη στην επιμονή των ιδιοκτητών των βίντεο κλαμπς, βοηθούμενης στην πορεία και από τον κουρνιαχτό που σήκωνε η μαρκίζα στην άλλη μεριά του Ατλαντικού, το καταβουτηγμένο στο αίμα φιλμ τρόμου, εξελίχθηκε σε νούμερο ένα επιτυχία των πρωτόγονων οικιακών σινεμά, με συνεχείς ενοικιάσεις που κράτησαν μέχρι και τους επόμενους δώδεκα μήνες! Το εξελισσόμενο μέγκα χιτ, την εποχή εκείνη απέκτησε δύο σίκουελ, πανομοιότυπης πλοκής αλλά και ιδίας αγοραστικής συμπεριφοράς, για να επανέλθει εν έτι 2021 στην επικαιρότητα, πέφτοντας στην αντίληψη του αναγνωρισμένου Jordan Peele, που θέλησε να το αναγεννήσει, δίνοντας του όμως, μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στον συλλογισμό του.

Candyman Quad Poster
Έχουν περάσει τριάντα σχεδόν χρόνια, από τα μοιραία περιστατικά που συγκλόνισαν την μικρή κοινωνία της πρώην εργατικής, μα τώρα πολυτελούς, γειτονιάς του Καμπρίνι Γκριν και σχεδόν κανείς από τους κατοίκους δεν τα έχει λησμονήσει. Άλλωστε η πτώση στην πυρά της νεαρής φοιτήτριας Χέλεν Λάιλ, ελάχιστες στιγμές μετά την απόπειρα της να ρίξει στις φλόγες ένα νεογέννητο μωρό, ακόμη δεν έχει εξηγηθεί από κανέναν, ούτε για το κίνητρο, ούτε για τις αιτίες που την ώθησαν στην αυτοθυσία. Λίγοι γνωρίζουν τι πραγματικά συνέβη εκείνο το τρομερό βράδι στα περίχωρα του Σικάγο και κάθε ένας που τα πληροφορείται, δεν κρύβει το σοκ που του προκαλεί το νοσηρό αυτό φονικό.

Αντίδραση έκπληξης που θα νιώσει και ο ιδιαίτερα ταλαντούχος εικαστικός καλλιτέχνης Άντονι ΜακΚόι, μαθαίνοντας πως πίσω από το τραγικό συμβάν, συντηρείται ο αστικός μύθος του Κάντιμαν, ενός στυγερού δολοφόνου που εμφανίζεται αν κανείς φωνάξει το όνομα του, μπροστά στον καθρέφτη για πέντε συνεχόμενες φορές. Ο θάνατος για όποιον τολμήσει την πρόκληση θα είναι ακαριαίος, από το αόρατο μοχθηρό στοιχειό, που η φήμη λέει πως πρόκειται για το εκδικητικό πνεύμα ενός έγχρωμου άντρα, που χτυπήθηκε βάναυσα μέχρι θανάτου από τους αστυνομικούς, κατηγορούμενος άδικα για παραβατική συμπεριφορά.

Εντυπωσιασμένος από την ιστορία του Κάντιμαν, ο ανερχόμενος καλλιτέχνης θα συμπεριλάβει την θολή εικόνα του στο περιεχόμενο της δημόσιας έκθεσης, που θα πραγματοποιήσει στην γκαλερί της μνηστής του. Από την στιγμή όμως που θα αρχίσουν να εμφανίζονται το ένα μετά το άλλο, θύματα σφαγιαστικής επίθεσης από άγνωστο δολοφόνο στην περιοχή, όλοι θα αντιληφθούν πως ο εγκληματίας που ξεπηδά μέσα από το είδωλο έχει επιστρέψει για τα καλά. Δείχνοντας μέσα από σημάδια και οιωνούς πως μια ιδιαίτερη σχέση τον συνδέει με τον χαρισματικό βιντεογράφο.

Ένα από αυτά τα αποκαλούμενα φοβιστικά παραμύθια με μπαμπούλες, όπως ξεπήδησε μέσα από την έμπνευση του φοβερού και τρομερού Clive Barker σε μια από τις ολιγοσέλιδες νουβέλες του, στηρίζει την ύπαρξη του το ισάξια ριμπούτ και συνέχεια του θρυλικού τίτλου της δεκαετίας του 80. Με φόντο δράσης ένα σκηνικό, που μέσα στο πέρασμα του καιρού άλλαξε ολοσχερώς, αφού τα μπλοκ στέγασης εκατοντάδων πολιτών, έχουν δώσει πλέον την θέση τους σε διαμερίσματα πανάκριβα, που φιλοξενούν την πιο εύπορη τάξη της μεγαλούπολης. Με το γκρέμισμα εκείνης της φτωχογειτονιάς, οι παλιότεροι θα υπολογίσουν πως έχουν παρασυρθεί και τα υπαρκτά φαντάσματα του χθες, νομίζοντας τα πλέον σαν κοινούς urban legends. Η σφαγιαστική πραγματικότητα του σήμερα θα τους διαψεύσει.

Είναι όμως το χρώμα του δέρματος του τιμωρού, εκείνο που ανοίγει έναν παράλληλο δρόμο στην εξιστόρηση, προκειμένου να ιδωθεί το έργο και από μια επιπλέον σκοπιά, κοινωνική και φυλετική. Ο Κάντιμαν είναι μαύρος, όχι λευκός όπως ο Μάικ Μάιερς ή ο Φρέντι Κρούγκερ κι αυτό το δεδομένο από μόνο του στήνει έναν επιπλέον βατήρα μελέτης των συμβάντων, μέσα από ένα εναλλακτικό πρίσμα, για τον δημιουργό του (υπερεκτιμημένου) Get Out και του (συγκλονιστικού) Us. Ο Peele από το πόστο του σχεδιαστή, οργανωτή, σεναριογράφου και φυσικά παραγωγού εδώ, παίρνει από το χέρι το πουλέν του Nia DaCosta, οδηγώντας την να (επανα)σκιτσάρει με γνώμονα την κοινωνική εξέλιξη της αφροαμερικάνικης ράτσας τους ανά τις δεκαετίες, μια θρυλική, εξίσου με φονική, κινηματογραφική περσόνα.

Η προσέγγιση της σκηνοθέτιδας, είναι υπερβολικά ενδιαφέρουσα στην μέθοδο που κτίζει την μορφή του νέου Κάντιμαν. Καινούργιο σκηνικό, μοντέρνο, νέες αντιλήψεις, καινοτόμες, που χωράνε και τους μαύρους σε δράσεις μέχρι πρόσφατα αποκλειστικά για λευκούς, άλλος αέρας, φρέσκος, τάχαμου, που δεν δίνει χώρο σε παλιακές προκαταλήψεις και δεισιδαιμονίες. Όλα αυτά στην λαμπερή βιτρίνα, διότι πίσω της, ο ρατσισμός είναι υπαρκτός, ζωντανός και διαιωνίζεται από παράγοντες αναλλοίωτους στο χρόνο, θεσμικούς, ιδεολογικούς, διαπροσωπικούς. Εντέλει όμως και εσωτερικούς της μαύρης κοινότητας, καθώς πλέον έγχρωμους δεν συναντάς πια μόνο στον πάτο, αλλά θα βρεις και προύχοντες, αξιωματούχους, προνομιούχους που δεν διστάζουν να κρεμάσουν το αδέρφι τους, για κέρδους πήδημα.

Υπέροχες γωνίες λήψεις, έξοχες προοπτικές ιδέες, που εκρήγνυνται ενόσω λαμβάνουν χώρα τα φονικά - η ζουμ άουτ σεκάνς της πολυκατοικίας, είναι ανθολογική - ευρηματικά πρόσθετα τύπου ανατριχιαστικά φοβιστικού θεάτρου των σκιών, ορίζουν ένα ντιρεκτορικό πακέτο, που προσθέτει το απαιτούμενο κάτι παραπάνω, στο γνωστό τοις πάσι (φαντάζομαι) κεντρικό θέμα. Το ήξεις - αφίξεις, για ακόμη μια φορά σε ταινία του Peele, φινάλε, που σε εγκαταλείπει έρμαιο του ότι κατάλαβες κατάλαβες, εννοείται πως κάνει την εμφάνιση του και τσαλακώνει αισθητά τις καλές εντυπώσεις. Με έναν πειστικότερο αστέρα στον κεντρικό ρόλο, που μοιάζει μεν ικανός, όχι τόσο όμως ώστε να χωρέσει στα παπούτσια του τυποποιημένου Tony Todd, το καινούργιο Candyman θα είχε εκτοξευτεί σε άλλα επίπεδα ποιότητας. Το βέβαιο είναι πως, σεβόμενο το ορίτζιναλ, βάστηξε alive and kicking την μορφή του κολασμένου βιτζιλάντε με το χέρι γάντζο, ανοίγοντας φτερά για πιθανές συνέχειες. Εννοείται πάντως, πως ακόμη δεν παίζει από μένα, πενταπλή εκφώνηση του ονόματος του, μπροστά σε κάτοπτρο, ούτε γι αστείο...

Candyman Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 26 Αυγούστου 2021 από την Tulip Ent.!
Περισσότερα... »

Ο Άνθρωπος του Θεού (Man Of God) PosterΟ Άνθρωπος του Θεού
της Yelena Popovic. Με τους Άρη Σερβετάλη, Alexander Petrov, Mickey Rourke, Χρήστο Λούλη, Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, Νικήτα Τσακίρογλου, Γιάννη Στάνκογλου, Τάνια Τρύπη, Μαρθίλια Σβάρνα, Ιερώνυμο Καλετσάνο, Γιάννη Αναστασάκη, Γεράσιμο Σκιαδαρέση, Βασίλη Κουκαλάνι, Αλέξανδρο Μυλωνά, Μιχάλη Μητρούση, Μιχάλη Οικονόμου, Τόνια Σωτηροπούλου, Κορίνα-Άννα Γκούγκουλη, Μάνο Γαβρά, Σαράντο Γεωγλερή, Παναγιώτη Μαρίνο.

Κύριε Ελέησον!
του zerVo (@moviesltd)

Η αλήθεια είναι πως με τόσους υπαρκτούς βίους Αγίων στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας, οι περισσότεροι εξ αυτών ιδιαίτερου ενδιαφέροντος, θα μπορούσαν να τροφοδοτηθούν όχι και λίγα σενάρια made in Greece κινηματογραφικών παραγωγών. Θέλεις κάτι η λιγοστή χημεία του εκράν με το ράσο, κάτι η εύθραυστη ισορροπία σε ζητήματα Πίστης και Θρησκείας, που δεν μπορούν να αναλυθούν εύκολα στα στενά χρονικά όρια της φιλμικής αφήγησης, η προσέγγιση του σινεμά στις βιογραφίες των μεγάλων προσωπικοτήτων όπως έχουν καταχωρηθεί στα συναξάρια είναι σχεδόν μηδενική. Για να λέμε του στραβού το δίκαιο, αν έχουμε να κάνουμε με περιπτώσεις όπως ετούτη του Man Of God, καλύτερα ο αριθμός αυτός να παραμείνει στάσιμος.

Ο Άνθρωπος του Θεού (Man Of God)) Quad Poster
Αίγυπτος, τέλη του 19ου αιώνα. Οι διαδικασίες διαδοχής του ιερατικού θρόνου έχουν ήδη εκκινήσει, καθώς ο Πατριάρχης Σωφρόνιος, διανύοντας το 90ο έτος της ηλικίας του, πρόκειται πολύ σύντομα να παραδώσει τα σκήπτρα στον επίσκοπο που θα τον αντικαταστήσει. Πρώτη επιλογή, τόσο του γέροντα ιεράρχη, όσο και του ποιμνίου που έχει ευεργετηθεί από τις πράξεις του, ορίζει ο δημοφιλής Μητροπολίτης Πενταπόλεως Λιβύης, Νεκτάριος. Ένας ταχύτατα αναρριχώμενος στην επετηρίδα, κληρικός, χάρη κυρίως στο πλούσιο συγγραφικό του έργο και τις αντιαιρετικές μελέτες του, όσο και στην φιλανθρωπική και ποιμαντική του δράση.

Με ταχύτατες κινήσεις κάτω από το τραπέζι, οι αντίπαλοι του στην διαδοχή, θα επιχειρήσουν μέσα από ψεύδη και συκοφαντίες περί αήθους βίου, να μικρύνουν την εικόνα του Νεκταρίου στα μάτια του Σωφρόνιου. Γεγονός που θα έχει σαν συνέπεια την αποπομπή του Μητροπολίτη από την έδρα και την αυτοεξορία του στην Αθήνα, προκειμένου να μην έλθει σε ρήξη με την Εκκλησία. Εκεί που όμως θεωρούμενος ως μη Έλλην, έχοντας και τις δυσμενείς φήμες από την Αλεξάνδρεια να τον ακολουθούν, επίσης δεν θα καταφέρει να αποσπάσει μια θέση αντάξια των ικανοτήτων του, γεγονός που θα τον στρέψει να αναλάβει χρέη διευθυντή στην Ριζάρειο Σχολή. Ελπίζοντας πως μέσα από την ριζοσπαστική και καινοτόμα μέθοδο διαπαιδαγώγησης των σπουδαστών, θα αποκαταστήσει το τσακισμένο, από την μανιώδη επιμονή των ορκισμένων εχθρών, όνομα του.

Εκατό χρόνια έκλεισαν πέρσι από τον θάνατο, σε ηλικία 74 ετών, του θαυματουργού Αγίου και αυτό το γεγονός από μόνο του, όρισε μια πρώτης τάξης ευκαιρία για να μεταφερθεί ο βίος του στην μεγάλη οθόνη, σε μια ακριβή, για τα εγχώρια δεδομένα παραγωγή. Η πορεία άλλωστε του Αναστασίου Κεφαλά, όπως ήταν το όνομα του, προτού ασπαστεί τον κλήρο, διέθετε όλη την δυναμική εκείνη για την συγγραφή ενός σπουδαίου σεναρίου, που υπό προϋποθέσεις θα μπορούσε να αποτελέσει μέχρι και αγωνιώδες, γεμάτο σασπένς, θρίλερ. Και οι νεότεροι να μάθουν και οι παλαιότεροι να ξαναθυμηθούν. Τίποτα από όλα αυτά δεν συνέβη. Απολύτως όμως.

Για να πάρουμε τα πράγματα εξαρχής, το παιχνίδι για την ταινία που υπογράφει η, υπέρ το δέον φιλόδοξη, Σέρβα σκηνοθέτις Υelena Popovic, χάθηκε μονομιάς, με την αναπάντεχη απόφαση (της?) να αποδοθούν οι διάλογοι στην αγγλική γλώσσα. Προφανώς για εμπορική εκμετάλλευση του φιλμ στις διεθνείς αγορές. Συνέπεια τούτου είναι το πόνημα, όχι απλά να απωλέσει το δυναμικό χαρακτηριστικό της ντόπιας λαλιάς του κεντρικού ήρωα και των συν αυτώ, αλλά να καταλήξει εντέλει ως ένας αστείος συναγωνισμός, για την ανάδειξη της χειρότερης προφοράς, στα χρονικά του αγγλόφωνου κινηματογράφου. Ο θεατής δεν καταφέρνει να ολοκληρώσει, ούτε μισό πλάνο παρακολούθησης δείχνοντας την πρέπουσα σοβαρότητα, σε ένα θέμα που κυριολεκτικά την αποζητάει, αφού οι διάλογοι λειτουργούν, με όση επιείκεια μπορώ να φανταστώ, καταστροφικά! Είναι πραγματικά ανεκδιήγητη, απερίγραπτη, έως και εξωφρενική η αλλαγή της ομιλίας του σεναρίου σε κάτι άλλο πέραν της ελληνικής. Κατάσταση που καταντάει βεβαίως ως κωμικοτραγική, τόσο στην θωριά ηθοποιών που γνωρίζουν καλά τα ξενικά - ο Λούλης ας πούμε ή ο Γαβράς - και νομίζουν πως παίζουν Σέξπιρ, δημιουργώντας ανάλογο ανεκδοτικό κοντράστ, όσο όμως κυρίως στις πολυπληθείς μοναστηριακές σεκάνς, όπου αντί να ακούσεις, φερειπείν, από την τσεμπεροφορούσα οξύθυμη χωριάτισσα Καραμπέτη ένα βροντικό "άσε κάτω την κόρη μου ρε τραγόπαπα", σου σκάζει ένα ασύνταχτο κάτι, για μια ντότερ κι έναν πέρβερτ πριστ, που δύσκολα δεν θα σου βγάλει γέλιο.

Ξεπερνώντας - στην θεωρία και μόνο, στην πράξη είναι αδύνατον - τον γλωσσικό όλεθρο, θα πρέπει να ομολογήσω πως ούτε αφηγηματικά, στέκει σαν μια ολοκληρωμένη πρόταση Ο Άνθρωπος του Θεού. Ο ρυθμός είναι νηνεμικός, αφού ακόμη και μια ώρα μετά την έναρξη του, ελάχιστα έχει προχωρήσει η δράση, το κυριότερο όμως, η πλοκή, αντί να σταχυολογήσει, έστω σε βινιέτες, κάποιες από τις σημαντικότερες στιγμές της διαδρομής του Αγίου, αναλώνεται στο δεκάκις επαναλαμβανόμενο γύρισμα και της έτερης σιαγόνας του, όταν τα ραπίσματα και οι εξευτελισμοί που δέχεται είναι συνεχή. 

Biopic, πάνω σε μια οποιαδήποτε προσωπικότητα, του πολιτικού, του καλλιτεχνικού, ακόμη και του αδόκιμου θρησκευτικού χώρου, δεν σημαίνει κατ ανάγκη δίωρο λιβάνισμα του για να εμπεδώσουμε καλά και σώνει την αγιοσύνη του. Αυτό κανείς μπορεί να το πληροφορηθεί διαβάζοντας τις γραφές, παίρνοντας πληροφορίες από έναν σεβάσμιο γέροντα, αναζητώντας βρε αδελφέ στην ατελείωτη δικτυακή χοάνη, ότι μπορεί να τον νοιάξει. Αυτό που καταφέρνει η Popovic, με το ανάξιο ψαλίδι μεταξύ των σκηνών της, είναι να προκαλέσει την αποστροφή της πλατείας για ότι σερβίρει. Άδικο για όλους, ιδίως για το τιμώμενο πρόσωπο, που εδώ είναι μια από τις λαμπρότερες, αν και ουδέποτε στην ζωή του επιζήτησε τιμές και μεγαλεία, μορφές της Ελληνοορθόδοξης Εκκλησίας. Δεν τολμώ να το αποκαλέσω ασέβεια, κανείς δεν μου δίνει αυτό το δικαίωμα, οι προθέσεις άλλωστε της παραγωγής, παρόλο το δεδομένο δυστύχημα, δεν είναι ανήθικες.

Απούσης στο σκριπτ της πραγματικά σπουδαίας ιστορίας, δίχως ποτέ η κάμερα να εστιάζει βαθιά μέσα στην ψυχή του Αγίου, ώστε να αναδείξει το μεγαλείο της Πίστης και της Ευλάβειας, αντιμετωπίζοντας επιδερμικά τα εκκλησιαστικά παρατράγουδα του ματαιόδοξου ιερατείου, για ένα καλύτερο πόστο στην σχετική βαθμίδα, το (Θεέ μου, κάνε το) έργο, αποτυγχάνει παταγωδώς σε οποιοδήποτε τομέα κι αν επιχείρησε. Καταιγίδα που παρασέρνει και τον πρωταγωνιστή Σερβετάλη, που προς τιμήν του, ακόμη και κάτω από αυτές τις αβάσταχτες για έναν ηθοποιό συνθήκες, έκανε τα πάντα για να δώσει όσο το δυνατόν ρεαλιστικότερη υπόσταση στον ασκητικής φιλοσοφίας ιερωμένο. Οι προσδοκίες μου δεν πετούσαν στα ουράνια βέβαια, για να καρτερώ τίποτα αριστούργημα Gandhi ή Lawrence, αλλά δεν περίμενα ούτε και αυτή την συμφορά, που ειλικρινά η παρακολούθηση της με έθλιψε αφάνταστα.

Ο Άνθρωπος του Θεού (Man Of God) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 26 Αυγούστου 2021 από την Feelgood Ent.!
Περισσότερα... »

Τρυφερέ μου Ταυρομάχε  (Tengo Miedo Torero / My Tender Matador) - Trailer / Τρέιλερ Poster I have no friends darling, i have only lovers! Το μελαγχολικό πορτρέτο δύο ανθρώπων οι οποίοι πασχίζουν να αντισταθούν στη σκληρότητα της πραγματικότητας, βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα του σπουδαίου συγγραφέα και εικαστικού Pedro Lemebel, παρουσιάζεται στην ταινία Τρυφερέ μου Ταυρομάχε (Tengo Miedo Torero / My Tender Matador), που σκηνοθετεί ο Rodrigo Sepúlveda. Στα τέλη της δεκαετίας του ’80, στη Χιλή της δικτατορίας του Πινοσέτ, μέσα σε ένα κλίμα πολιτικού αναβρασμού, μια φτωχή γερασμένη τρανς γυναίκα, η Loca del Frente συναντά τον Κάρλος, έναν νεαρό Μεξικανό επαναστάτη. Ένα βράδυ, ο νεαρός αντάρτης σώζει τη Loca del Frente από την αστυνομία κι έτσι γεννιέται μια ξεχωριστή σχέση γεμάτη έρωτα, πόνο, δικαιοσύνη και μπολερό. Ο Κάρλος της ζητά αν μπορεί να φυλάξει κάποια κουτιά στο σπίτι της. Τα κουτιά υποτίθεται ότι περιέχουν «απαγορευμένα βιβλία». Στην πραγματικότητα όμως περιέχουν όπλα για τη δολοφονία του δικτάτορα Αουγούστο Πινοσέτ.

Τρυφερέ μου Ταυρομάχε  (Tengo Miedo Torero / My Tender Matador) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Πρωταγωνιστούν οι Alfredo Castro, Leonardo Ortizgris, Julieta Zylberberg.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 2 Σεπτεμβρίου 2021 από την Cinobo!

Περισσότερα... »

After: Μετά την πτώση (After We Fell) - Trailer / Τρέιλερ Poster Αναμνήσεις και Τύψεις! Το τρίτο μέρος του franchise με τον τίτλο After We Fell, που σκηνοθετεί η Castille Landon, βρίσκει την Τέσα να ξεκινά ένα νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στη ζωή της. Όμως καθώς ετοιμάζεται να μετακομίσει στο Σιάτλ για την δουλειά των ονείρων της, η απρόβλεπτη και γεμάτη ζήλεια συμπεριφορά του Χάρντιν φτάνει σε επικίνδυνα επίπεδα την ήδη έντονη σχέση τους, Η κατάσταση γίνεται ακόμα πιο μπερδεμένη όταν ο πατέρας της Τέσα εμφανίζεται και σοκαριστικές αποκαλύψεις για την οικογένεια του Χάρντιν έρχονται στο φως. Τελικά η Τέσα και ο Χάρντιν πρέπει να αποφασίσουν αν αξίζει να αγωνιστούν για την αγάπη τους ή θα πρέπει να τραβήξει ο καθένας το δρόμο του.

After: Μετά την πτώση (After We Fell) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Το πρωταγωνιστικό ζευγάρι συνθέτουν οι Hero Fiennes Tiffin και Josephine Langford.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 2 Σεπτεμβρίου 2021 από την Spentzos Films!

Περισσότερα... »