Παρί (Pari) PosterΗ φωτιά είναι παιδί μου! Ατμοσφαιρικό και αγωνιώδες, με τη σκοτεινή ενέργεια της πόλης να ξεχειλίζει από κάθε πλάνο, το Παρί (Pari), που αποτελεί την πρώτη σκηνοθετική προσπάθεια του Siamak Etemadi, είναι μια ταινία για την κάθαρση και την απώλεια. Όταν ο Μπάμπακ, ένας Ιρανός φοιτητής στην Ελλάδα, δεν εμφανιστεί στο αεροδρόμιο για να υποδεχθεί τους γονείς του, η μητέρα του, Παρί, θα ξεκινήσει μια αγωνιώδη προσπάθεια να βρει το γιο της. Προερχόμενη από ένα συντηρητικό, θρησκευτικό περιβάλλον, με λιγοστές γνώσεις Αγγλικών, στο πρώτο της ταξίδι εκτός Ιράν, η Παρί θα βρεθεί να τριγυρνά μόνη στις πιο σκοτεινές γωνιές μιας άγνωστης, απειλητικής αλλά και γοητευτικής Αθήνας, θα φτάσει τα όρια της στα άκρα και θα ανακαλύψει τελικά τον ίδιο της τον εαυτό.

Παρί (Pari) Movie

Πρωταγωνιστούν οι Melika Foroutan, Shahbaz Noshir, Σοφία Κόκκαλη, Αργύρης Πανταζάρας, Λένα Κιτσοπούλου, Λευτέρης Τσάτσης, Bijan Daneshmand, Δημήτρης Ξανθόπουλος, Ασπασία Κοκόση.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 16 Ιουλίου 2020 από την Cinobo!

Περισσότερα... »

Νέοι Είστε και Φαίνεσθε (Les Vieux Fourneaux) PosterΠοτέ δεν είναι αργά να αναστατώσεις τον κόσμο! Βασισμένη στο περίφημο ομώνυμο κόμικ είναι η Γαλλική κομεντί Νέοι Είστε και Φαίνεσθε (Les Vieux Fourneaux) που το σενάριο και την σκηνοθεσία υπογράφει ο Christophe Duthuron. Ο Πιερό, ο Μιμίλ και ο Αντουάν, τρεις παιδικοί φίλοι, πλέον στα εβδομήντα τους, έχουν κατανοήσει πως τα γηρατειά είναι o μόνος τρόπος να αποφύγεις τον θάνατο. Και είναι αποφασισμένοι να διαβούν αυτό το κατώφλι με στιλ! Η επανένωσή τους με αφορμή την κηδεία της συζύγου του Αντουάν δεν έμελλε να διαρκέσει πολύ... Όταν βρίσκει κατά τύχη ένα γράμμα, που τον φέρνει σε κατάσταση υστερίας, ο Αντουάν παίρνει τους δρόμους, χωρίς να δώσει την παραμικρή εξήγηση στους φίλους του. Ένα θεότρελο ταξίδι, με αφετηρία τη γενέτειρά του, στη νοτιοδυτική Γαλλία, και τελικό προορισμό την Τοσκάνη, στην Ιταλία, έχει μόλις ξεκινήσει. Ο Πιερό, ο Μιμίλ και η Σοφί, η εγγονή του Αντουάν που βρίσκεται σε προχωρημένη εγκυμοσύνη, με την κοιλιά έως το στόμα, ρίχνονται στο κατόπι του, για να τον εμποδίσουν να διαπράξει ένα έγκλημα πάθους... με καθυστέρηση 50 ετών.

Νέοι Είστε και Φαίνεσθε (Les Vieux Fourneaux) Movie

Πρωταγωνιστούν οι Pierre Richard, Roland Giraud, Eddy Mitchell, Alice Pol.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 16 Ιουλίου 2020 από την Trianon!

Περισσότερα... »

Ο Γαμπρούλης Μας (Beaux-parents) PosterΗ γυναίκα του τον άφησε, τα πεθερικά του ποτέ! Η ταινία Ο Γαμπρούλης Μας (Beaux-parents) είναι μια Γαλλική κωμωδία παρεξηγήσεων που μιλάει στη σημερινή γενιά των ζευγαριών των τριαντάρηδων, που εξακολουθεί να έχει πεθερικά, αλλά και για τη γενιά των εξηντάρηδων, που είναι οι ίδιοι τα πεθερικά. Το φιλμ σκηνοθετεί ο Héctor Cabello Reyes σε σενάριο δικό του, που έχει συγγράψει μαζί με τον εμπνευστή της ιστορίας Bruno Bénabar. Η Κολίν και ο Αντρέ έχουν μια απόλυτα αρμονική σχέση με την κόρη τους Γκαράνς και τον γαμπρό τους, Χάρολντ. Όταν όμως η Γκαράνς χωρίζει με τον Χάρολντ, απαιτεί από τους γονείς της να μην τον ξαναδούν ποτέ. Τα πεθερικά δεν μπορούν να το δεχτούν αυτό: άλλωστε εκείνη τον άφησε, όχι αυτοί! Τώρα θα χρειαστεί να κάνουν διπλή ζωή, ώστε να συνεχίσουν να βλέπουν τον πολυαγαπημένο τους γαμπρούλη, κρύβοντας τον από την κόρη τους, η οποία δεν έχει σκοπό να τους αφήσει σε ησυχία...

Ο Γαμπρούλης Μας (Beaux-parents) Movie

Εκτός από τον Bénabar επίσης πρωταγωνιστούν οι Josiane Balasko, Didier Bourdon, Charlie Bruneau, Bruno Salomone.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 16 Ιουλίου 2020 από την Weird Wave!

Περισσότερα... »

Όταν Ανθίζει η Νιότη (Gli anni più belli) PosterΤα καλύτερα μας χρόνια! Η νέα δραματική περιπέτεια του αξιόλογου Ιταλού σκηνοθέτη Gabriele Muccino (Fathers And Daughters, Playing For Keeps) φέρει τον τίτλο Όταν Ανθίζει η Νιότη (Gli anni più belli). H ιστορία τεσσάρων φίλων από το 1980 έως σήμερα, διηγείται τις περιπέτειες τους από την εφηβεία έως την ενηλικίωση. 40 χρόνια διαρκεί η πλοκή μιας μεγάλης ιστορίας φιλίας, αγάπης, ελπίδες, απογοητεύσεις, με επιτυχίες και αποτυχίες. Μια υπέροχη τοιχογραφία που εξηγεί ποιοι είμαστε, από πού προερχόμαστε, που θα πάμε και πως θα είναι τα παιδιά μας. Ο μεγάλος κύκλος της ζωής που επαναλαμβάνεται με την ίδια δυναμική σε άλλες εποχές και περιόδους.

Όταν Ανθίζει η Νιότη (Gli anni più belli) Movie

Τους βασικούς πρωταγωνιστικούς ρόλους κρατούν οι ηθοποιοί Pierfrancesco Favino, Micaela Ramazzotti, Kim Rossi Stuart, Claudio Santamaria, Emma Marrone, Nicoletta Romanoff, Francesco Acquaroli.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 16 Ιουλίου 2020 από την Tanweer!

Περισσότερα... »

Παράθυρο στη Θάλασσα (Una ventana al mar) PosterΑιγαίο ή πίσω στην Ιβηρική? Εμπνευσμένη από αληθινά γεγονότα, η ταινία Παράθυρο στη Θάλασσα (Una ventana al mar) που σκηνοθετεί ο Miguel Ángel Jiménez έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Μαϊάμι, κερδίζοντας κοινό και κριτικούς. Η Μαρία, μια πενηνταπεντάχρονη γυναίκα αντιμέτωπη με μια δυσοίωνη πρόγνωση υγείας κάνει ένα ταξίδι ζωής στα ελληνικά νησιά παρέα με τις φίλες της, αντίθετα στις συμβουλές της οικογένειας και των γιατρών της. Στη Νίσυρο η Μαρία θα βρει ομορφιά, γαλήνη και τελικά τον αληθινό έρωτα στο πρόσωπο του Στέφανου. Πολύ σύντομα θα κληθεί να αποφασίσει αν θα επιστρέψει πίσω στην οικογένειά της στην Ισπανία ή αν θα συνεχίσει τη ζωή της στο νησί μαζί του, μέχρι το τέλος.

Παράθυρο στη Θάλασσα (Una ventana al mar) Movie

Πρωταγωνιστούν οι Ακύλας Καραζήσης, Κώστας Πέτρου, Emma Suárez, Gaizka Ugarte, Κατερίνα Ζαφειροπούλου.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 16 Ιουλίου 2020 από την Cinobo!

Περισσότερα... »

Όνειρα στην Καλιφόρνια (The High Note) Poster ΠόστερΌνειρα στην Καλιφόρνια
της Nisha Ganatra. Με τους Dakota Johnson, Tracee Ellis Ross, Kelvin Harrison Jr., Ice Cube, Bill Pullman, Zoë Chao, June Diane Raphael, Eddie Izzard.


A star is... reborn!
του Θόδωρου Γιαχουστίδη (@PAOK1969)

Διασκεδάζοντας διασκευάζοντας

Η Nisha Ganatra γεννήθηκε στις 25 Ιουνίου 1971 στο Βανκούβερ του Καναδά. Σπούδασε στην κινηματογραφική σχολή του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, με καθηγητές ανάμεσα στους άλλους, τους Martin Scorsese, Spike Lee και Barbara Kopple. Είναι ντράμερ (!!!) στο garage συγκρότημα The Flying Guacamoles. Έχει γυρίσει επεισόδια για πολύ δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές, όπως τα «Transparent», «Mr. Robot», «Girls» και «Brooklyn Nine-Nine». Αυτή είναι η πέμπτη μεγάλου μήκους ταινία που σκηνοθετεί και η πρώτη της που βγαίνει στους κινηματογράφους της χώρας μας. Έχουν προηγηθεί οι ταινίες: «Chutney Popcorn» (1999), «Fast Food High» (2003), «Cake» (2005) και «Late Night» (2019).

Όνειρα στην Καλιφόρνια (The High Note) Poster Πόστερ Wallpaper
Η Tracee Ellis Ross είναι η κόρη του Robert Ellis Silberstein και της Diana Ross. Γεννήθηκε στις 29 Οκτωβρίου του 1972 στο Λος Άντζελες και το κανονικό της ονοματεπώνυμο είναι Tracee Joy Silberstein. Πριν την εφηβεία της τη φωτογράφισε και τη ζωγράφισε ο Andy Warhol. Στα 20 της έκανε το μοντέλο για τον σχεδιαστή μόδας Thierry Mugler στο Παρίσι. Φωτογραφήθηκε από μεγάλα ονόματα στο χώρο της φωτογραφίας μόδας, όπως οι Herb Ritts, Peter Lindberg, Francesco Scavullo και Mario Testino. Έχει κερδίσει Χρυσή Σφαίρα καλύτερης γυναικείας ερμηνείας σε κωμική σειρά για το «Black-ish» το 2014. Κι έγινε η πρώτη Αφροαμερικανίδα που το κατάφερε 34 χρόνια μετά τη νίκη της Debbie Allen στο τηλεοπτικό «Fame».

Η υπόθεση: Η Μάγκι είναι μια γυναίκα, που ζει κυριολεκτικά για τη μουσική. Κολλώντας το μικρόβιο από τον ραδιοφωνικό παραγωγό πατέρα της, η Μάγκι είναι μια κινητή εγκυκλοπαίδεια επάνω στη μουσική και δη στη μαύρη μουσική. Το να δουλέψει ως προσωπική βοηθός της ντίβας Γκρέις Ντέιβις της φαίνεται μια δουλειά – όνειρο. Βρίσκεται δίπλα σε ένα από τα ινδάλματά της. Τι καλύτερο από αυτό; Μετά από έξι μήνες, όμως, στη δουλειά, νιώθει πως η Γκρέις έχει εγκλωβιστεί. Ούτε η εταιρία της ούτε ο ατζέντης της πιστεύουν πως η Γκρέις πρέπει να βγάλει νέο δίσκο με πρωτότυπο υλικό.

Θεωρούν ότι πρέπει να «αρμέγουν» το ένδοξο παρελθόν της και να περιοριστεί σε σόου στο Λας Βέγκας, κάτι σαν «νεκροταφείο ελεφάντων» για τους καλλιτέχνες. Η Μάγκι θέλει να βοηθήσει την Γκρέις. Και διαπιστώνοντας πως έχει ταλέντο στο να είναι μουσική παραγωγός, ζητάει μια ευκαιρία για να αποδείξει τι αξίζει. Θα καταφέρει να ταρακουνήσει την Γκρέις; Και πως θα εξελιχθεί η σχέση της με έναν νεαρό, πάμπλουτο, ταλαντούχο τραγουδιστή, ο οποίος δεν πιστεύει στο ταλέντο του;

Η άποψή μας: Πέρσι τέτοιον καιρό ήμουν στην Φρανκφούρτη. Νόμιζα πως στη γενέθλια πόλη θα έκανα restart στα επαγγελματικά μου, τα οποία έδειχναν πεθαμένα σε περίπτωση παραμονής μου στην Ελλάδα. Εντέλει, καλώς πήγα στην Φρανκφούρτη, καθώς με μια σειρά από καραμπόλες βρέθηκα στο Τσέστερφιλντ όπου αν μη τι άλλο, βρήκα μια αξιοπρεπέστατη δουλειά, που αφήνει υποσχέσεις για ακόμα καλύτερα πράγματα στο μέλλον. Πήρα ένα ρίσκο και φαίνεται να δικαιώνομαι. Κι αυτό είναι ένα πολύ ωραίο συναίσθημα. Η δικαίωση μετά από ρίσκο. Ε, λοιπόν, η ταινία της Ganatra δεν παίρνει κανένα απολύτως ρίσκο. Θα ξαναγυρίσουμε σε αυτό, μιας που δεν μίλησα τυχαία για την Φρανκφούρτη.

Πέρσι το καλοκαίρι λοιπόν, σε μια δημοσιογραφική προβολή στην Φρανκφούρτη (ναι, το κατάφερα κι αυτό ο κερατάς!) είδα την προηγούμενη ταινία της Ganatra, το «Late Night». Προσέξτε το premise εκείνης της ταινίας: νεαρή, που ονειρεύεται να δουλέψει στην τηλεόραση, πιάνει δουλειά ως μία από τις δεκάδες κειμενογράφους ενός talk show, που παρουσιάζει εδώ και πάρα πολλά χρόνια μια ντίβα με τεράστια επιτυχία. Όμως, κατά πως δείχνουν οι μετρήσεις ακροαματικότητας, η ντίβα δεν είναι στα καλύτερά της, τα αφεντικά της θέλουν να την απολύσουν (την ντίβα), η νεαρή θέλει να τη βοηθήσει όσο μπορεί και συνάμα προσπαθεί να τα βγάλει πέρα σε ένα καθαρά ανδροκρατούμενο περιβάλλον! Ε, λοιπόν, αλλάξτε το talk show με το χώρο της μουσικής βιομηχανίας κι έχετε ντάλε κουάλε την ίδια ακριβώς ταινία!

Μόνο που τουλάχιστον στην προηγούμενη ταινία (σε σενάριο της Mindy Kaling, που συμπρωταγωνιστούσε), είχες και μια Emma Thompson στον πρωταγωνιστικό ρόλο, υπήρχε περισσότερη σπιρτάδα, και πάλι όμως, πολλά τα κλισέ, πολλές οι εύκολες λύσεις, άφθονος ο εκ του ασφαλούς φεμινισμός. Και ετίθετο και το ζήτημα της σεξουαλικής εκμετάλλευσης ενός άνδρα – θύματος από μια ισχυρή γυναίκα, η οποία βέβαια, μιλώντας με ειλικρίνεια, ανέβαινε στα μάτια μας – σκατούλες, αλλά τέλος πάντων. Έτσι που λέτε κι εδώ. Μία από τα ίδια. Η ντίβα να θέλει να κάνει αυτό που λαχταρά, να βγάλει καινούργιο άλμπουμ δηλαδή, αλλά όλοι γύρω της να απορρίπτουν κάτι τέτοιο ως κακή ιδέα και να επιζητούν το ξεζούμισμα, με το να κάθεται στις δάφνες του παρελθόντος. Η βοηθός να ονειρεύεται να γίνει μουσική παραγωγός, αλλά να χρησιμοποιεί ψέματα και πλάγιους τρόπους, καθώς δεν πιστεύει πως μπορεί κάποιος να την πάρει στα σοβαρά σε έναν ανδροκρατούμενο χώρο. Και η ντίβα εντέλει να αντλεί δύναμη από τη βοηθό – κοίτα κάτι πράγματα ρε παιδί μου.

Και κάτι συμπτώσεις, άπαπαπαπα, τύπου μουσική κωμωδία του Δαλιανίδη στη δεκαετία του '60, με τα φσιτ, μπόινγκ κι έτσι. Και κάτι ανατροπές, τόσο τραβηγμένες από τα μαλλιά, που θέλεις να μείνεις καραφλός, γιατί πονάς από το πολύ τράβηγμα. Γιατί; Γιατί να πρέπει οι δύο τραγουδιστές της ταινίας να είναι αυτό που είναι και να αποκαλύπτεται όλο αυτό στο φινάλε; Εννοείται, τα γατόνια πιάνουν την κατάσταση περίπου στη μέση, αλλά τεςπα. Και σε ποιον κόσμο μπορεί μια ντίβα να λέει επί σκηνής στη βοηθό της «ευχαριστώ»; Ήμαρτον κάπου, εκεί λύγισα, όχι άλλο κάρβουνο! Να σας πω όμως κάτι και να την κάνω γυριστή; Παρά τις φρικαλέες επιλογές στο σενάριο, που τα ταιριάζει όλα με το ζόρι και τα τυλίγει με έναν εντυπωσιακό φιόγκο, παρά την ατολμία, δεδομένη σε ότι αφορά το σενάριο αλλά και η σκηνοθετική δεν πάει πίσω, που θέλει όλοι οι ήρωες να κερδίζουν αυτό που θέλουν χωρίς προσπάθεια, χωρίς ρίσκο, χωρίς ποτέ ουσιαστικά να κινδύνεψαν να χάσουν κάτι, παρά τα κλισέ και τα κρύα αστεία, αυτή είναι μια κακή ταινία που στο τέλος δεν με χάλασε!

Ίσως να ευθύνεται γι' αυτό η πολύ καλή Tracee Ellis Ross. Ίσως επίσης να με επηρέασε που η Dakota δεν είναι κακή στο ρόλο της και μου αρέσει που ο χαρακτήρας της φιλάει με το χέρι της το πορτρέτο της Aretha Franklin κάθε φορά που το βλέπει. Ίσως να φταίει η ενδιαφέρουσα μουσική επένδυση, με τα πασίγνωστα μουσικά κομμάτια και μερικά όχι και τόσο πασίγνωστα αλλά και με τις διασκευές τους. Ο Kelvin Harrison Jr. που έθελξε στο «Luce» και το «Waves» εδώ δεν κάνει τίποτε το φοβερό και ο Eddie Izzard είναι μια τσόντα τύπου Elton John, που δεν προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο. Η ταινία δεν πιάνει μια υψηλή νότα (όπως είναι ο πρωτότυπος τίτλος της). Μια παραφωνία είναι. Στην τελική, όμως, τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πάρα πολύ χειρότερα. Αν σας αρκεί αυτό για να επιλέξετε να δείτε την ταινία...

Όνειρα στην Καλιφόρνια (The High Note) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 9 Ιουλίου 2020 από την Tulip Ent.!
Περισσότερα... »

Ένα Γιατρό Παρακαλώ (Docteur?) PosterΈνα Γιατρό Παρακαλώ
του Tristan Séguéla. Με τους Michel Blanc, Hakim Jemili, Franck Gastambide, Solène Rigot, Artus.

Δεν μπορώ μανούλα μ’, δεν μπορώ,
αχ συρε να φέρεις το γιατρό
του zerVo (@moviesltd)

Χριστούγεννα λέει ε? Ευαίσθητη χορδή χτυπάει αυτό το καμπανάκι του Τζινγκλ Μπελς. Ο λόγος πολύ απλός, αφού έχει εξελιχθεί σε ένα δεκαπενθήμερο διπλού ύφους, κατά το οποίο ο μισός πληθυσμός, οι προνομιούχοι αδειούχοι δηλαδή, περνούν μπέικα και ο άλλος μισός, οι σκλάβοι, με τρεις Κυριακές ανοιχτά μαγαζιά και νυχθημερόν αχθοφορία αγαθών, απλά τους υπηρετούν. Καθεστώς που δεν ίσχυε ποτέ στα μέρη μας, αφού ακόμη και οι δεξιότερες των Κυβερνήσεων είχαν φροντίσει να διασφαλίσουν τα δικαιώματα των εργαζομένων, αλληλέγγυα τάση που προφανώς εξανεμίστηκε στην διαδικασία του εξαμερικανισμού της κοινωνίας μας. Συνεπώς με συνεχή δουλειά τεσσάρων εβδομάδων, τι σόι Κρίστμας να γιορτάσεις όταν τα ποδαράκια σου έχουν μελανιάσει από την ορθοστασία. Εγώ είμαι με τον Γιατρό. Φανατικός του! Απλά όσα έχει να μας πει, θα μπορούσε να μας τα κάνει λιανά σε ένα πεντάλεπτο και όχι σε μιάμιση ώρα...

Ένα Γιατρό Παρακαλώ (Docteur?) Quad Poster
Παραμονή Χριστουγέννων στο λαμπερό Παρίσι και ο μοναχικός μεσήλικας Σερζ είναι ένας από τους ελάχιστους εν υπηρεσία γιατρούς εκτάκτων περιστατικών, που περιδιαβαίνει τους γιορτινούς δρόμους της Πόλης του Φωτός. Λογικό κι επόμενο είναι, οι κλήσεις που λαμβάνει από τους κατά τόπους ασθενείς, να βαρούν ακατάπαυστα, σε σημείο που να μην προλαβαίνει καν να επισκέπτεται τους δύσμοιρους αρρώστους στα σπίτια τους. Όπως και να μην βρίσκει το ελάχιστο χρονικό κενό, να απολαύσει, μέσα στην μοναξιά του, έστω ένα γεύμα, συνοδευόμενο από λίγο κρασί. Λίγο..? Εντάξει, δυο ποτηράκια παραπάνω, αφού του αρέσει να το τσούζει ενίοτε.

Σαν να μην του έφτανε ο φόρτος εργασίας του μουντρούφλη, ένα λουμπάγκο που τον είχε προειδοποιήσει από νωρίς, ήλθε για να δέσει το γλυκό. Αδυνατώντας πλέον ακόμη και να κινηθεί, πρέπει οπωσδήποτε να βρει μια λύση, αφού οι περιπτώσεις που τον καλούν κατ οίκον είναι ιδιαίτερα σοβαρές. Κι αφού δεν γίνεται ο ίδιος να βγει από το αυτοκίνητο, θα σκαρφιστεί να ντύσει Δόκτορα έναν περαστικό ντελίβερη, τον Μαλέκ, έναν καλόκαρδο νεαρό αραβικής καταγωγής, στον οποίο θα δίνει οδηγίες ιατρικής περίθαλψης μέσω ακουστικού στο κινητό του!

Η ιδέα την πλακίτσα της την έχει. Ειδικά όταν λαμβάνει χώρα για πρώτη φορά η μεταμφίεση του μεταμεσονύκτιου διακινητή φαγητών (σκλάβου στην ίδια κατηγορία που προανέφερα) σε Sos Γιατρό, το αποτέλεσμα είναι διασκεδαστικό, ακόμη κι αν η συγκεκριμένη ρουμπρίκα με τον τύπο που έχει βαρυστομαχιά είναι κάπως. Στην πορεία της βραδιάς βέβαια, ο φιλαράκος μας θα πάρει το κολάι και σταδιακά, με το μπλουτούθ στο αφτί, θα βρει τον ρυθμό και θα κάνει τις σωστές διαγνώσεις, που θα βγάλουν τόσο αυτόν, όσο και το Φραντσέζικο ΕΣΥ ασπροπρόσωπο.

Αυτό δεν σημαίνει όμως πως εμείς δεν γινόμαστε μάρτυρες ενός επαναληπτικού σκηνικού, που αρχινάει αγωνιωδώς για το πως θα τα καταφέρει ο Docteur? να κουράρει κάθε περίπτωση, για να καταλήξει στο γνώριμο πετυχημένο αποτέλεσμα. Κι εκεί λίγο πριν το μέσιασμα επέρχεται λογικά ο κορεσμός, απούσης της έκπληξης και των καινούργιων χιουμοριστικών ιδεών που θα κρατήσουν τα μάτια του θεατή σε εγρήγορση μέχρι τέλους. Στο μεταξύ στα σκετσάκια θα παρεμβληθεί και η αναμενόμενη για Γαλλικουριά δραματική υποιστορία, οπότε το πράγμα θα περιπλακεί, ελάχιστα προτού ο Μαλέκ κληθεί να ξεγεννήσει μια single μετανάστρια.

Φυσικά πάνω από όλα αυτά τα φαιδρά που τρέχουν στην καρδιά του Μονπαρνάς, στο διάβα της πλοκής, έρχεται σαν ο από μηχανής Θεός να καλύψει την κάθε ατέλεια, δυσμένεια, υπερκόπωση και φάρσα, το γιορτινό πνεύμα. Εκείνο ακριβώς δηλαδή, που σε κάνει ακόμη και εξαντλημένο ράκος από το κάτεργο, να υψώνεις το ποτήρι για να ψελλίσεις τα Χρόνια Πολλά στα αγαπημένα σου πρόσωπα. Από συνήθειο πιο πολύ. Και για να μην νιώσεις στην απόξω, αυτής της κίβδηλης, φτιαχτής χαράς.

Η τρίτη σκηνοθετική απόπειρα του Tristan Séguéla, έχει μια ροή, διαθέτει ένα χιούμορ κάπως ιδιαίτερο, αλλά εξαντλείται πολύ γρήγορα, καταλήγοντας σαν μια υπερξεχειλωμένη μικρού μήκους. Τουλάχιστον οι δύο βασικές πρωταγωνιστικές παρουσίες, δένουν αξιοπρεπώς στο εκράν, ορίζοντας τα άκρα αντίθετα της τσακισμένης ψυχοσύνθεσης του μοντέρνου είλωτα. Ο κυνικός γιατρός που η βάρδια του δεν τερματίζει ποτέ, με την μορφή του πιο αγαπημένου μου από τους Les bronzés, πεπειραμένου Michel Blanc, στήνει ένα ευχάριστο δίδυμο με την καλοσυνάτη του μελαψού διανομέα, πρωτοεμφανιζόμενου Hakim Jemili, ώστε να μην πούμε πως ο χρόνος παρακολούθησης που ξοδέψαμε, πήγε ολοκληρωτικά χαμένος.

Ένα Γιατρό Παρακαλώ (Docteur?) Rating


Στις δικές μας αίθουσες? Στις 7 Ιουλίου 2020 από την Spentzos Films!
Περισσότερα... »

Made In Italy Poster ΠόστερMade In Italy
του James D'Arcy. Με τους Liam Neeson, Valeria Bilello, Micheál Richardson, Lindsay Duncan, Marco Quaglia.


The house that Jack... wants to sell
του Θόδωρου Γιαχουστίδη (@PAOK1969)

Μόνο η Τοσκάνη δεν φτάνει

Αυτή είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία που σκηνοθετεί ο γεννημένος στις 24 Αυγούστου του 1975 στο Λονδίνο, James D'Arcy. Ο D'Arcy είναι περισσότερο γνωστός ως ηθοποιός. Στην ταινία, την οποία αν δεν κάνουμε λάθος, τη βλέπουμε στην Ελλάδα σε παγκόσμια πρεμιέρα (!!!) ο D'Arcy υπογράφει και το σενάριο.

Made In Italy Poster Πόστερ Wallpaper
Ο Micheál Richardson είναι στην πραγματικότητα ο γιος του Liam Neeson και της αδικοχαμένης Natasha Richardson. Ο Γιάννης Ζουμπουλάκης είναι μάστορας σε αυτά αλλά εδώ θα παραθέσουμε κι εμείς μερικές χαρακτηριστικές περιπτώσεις όπου γονείς και παιδιά έπαιξαν μαζί στην ίδια ταινία υποδυόμενοι... γονείς και παιδιά. Έχουμε και λέμε: Ryan O'Neal και Tatum O'Neal στο «Χάρτινο φεγγάρι» (Paper Moon, 1973) του Peter Bogdanovich, Kirk Douglas και Michael Douglas στο «It Runs in the Family» (2003) του Fred Schepisi, Kiefer Sutherland και Donald Sutherland στο «Forsaken» (2015) του Jon Cassar, Charlie Sheen και Martin Sheen στο «Wall Street» (1987) του Oliver Stone, Will Smith και Jaden Smith στο «After Earth» (2013) του M. Night Shyamalan αλλά και Susan Sarandon και Eva Amurri Martino στο «Μητέρες και κόρες» (Mothers and daughters, 2016) των Paul Duddridge και Nigel Levy.

Η υπόθεση: Ο Τζακ είναι ένας νεαρός άνδρας, ο οποίος διευθύνει την γκαλερί της συζύγου του στο Λονδίνο κι ας βρίσκονται σε διάσταση. Όταν εκείνη του λέει πως η γκαλερί θα πουληθεί, ο Τζακ της ζητάει να του δώσει ένα μικρό χρονικό διάστημα προκειμένου να βρει χρήματα και να την αγοράσει εκείνος. Το σχέδιό του είναι να πουλήσει το εξοχικό που έχει κληρονομήσει από την μητέρα του εξ ημισείας με τον πατέρα του, τον Ρόμπερτ, εξοχικό που βρίσκεται στην μαγευτική Τοσκάνη. Ο Ρόμπερτ ήταν σπουδαίος ζωγράφος παλιότερα, ο οποίος όμως έπαψε να ζωγραφίζει μετά το θάνατο της συζύγου του, της μητέρας του Τζακ. Πλέον, οι δύο άντρες έχουν απομακρυνθεί μεταξύ τους και οι σχέσεις τους είναι τυπικές.

Επιχειρώντας να ανακαινίσουν το μισογκρεμισμένο κτήριο και να το επαναφέρουν στην παλιά του αίγλη, οι δυο τους θα γνωρίσουν τους ντόπιους κάτοικους της περιοχής, αλλά θα γνωριστούν καλύτερα και μεταξύ τους. Ο Τζακ θα αναπολήσει τις ευτυχισμένες στιγμές με την μητέρα του ενώ ταυτόχρονα θα ερωτευτεί την όμορφη Νατάλια – τη νεαρή Ιταλίδα σεφ μιας μικρής τρατορίας. Τι επιφυλάσσει το μέλλον στους δύο έχοντες ψυχολογικά τραύματα άντρες;

Η άποψή μας: Μέσα σε τρεις βδομάδες η ίδια εγχώρια εταιρία διανομής βγάζει στην Ελλάδα δύο ταινίες οι οποίες: α) γυρίστηκαν ως επί το πλείστον στην Ιταλία και β) έχουν ως βασικό, πρωταγωνιστικό χαρακτήρα, έναν παραιτημένο ζωγράφο. Κι ενώ η πρώτη ταινία, το Διαρρήκτης Υψηλής Τέχνης (The Burnt Orange Heresy), επένδυε περισσότερο στην ίντριγκα και το θριλερίστικο στοιχείο του πράγματος, στο Made in Italy στο επίκεντρο βρίσκονται οι ανθρώπινες σχέσεις, ιδίως εκείνες των γονέων με τα παιδιά τους, μέσα στο πλαίσιο μιας δραμεντί. Θα κάνω μια παράτολμη (σιγά...) πρόβλεψη και θα πω πως παρά το γεγονός ότι η πρώτη ταινία είναι σαφέστατα καλύτερη όπως και να τη δει κανείς (κι ας είχε τα προβληματάκια της) τούτη εδώ θα κόψει περισσότερα εισιτήρια στα θερινά. Γιατί; Επειδή ο Liam Neeson τα φέρνει (κι ας μην παίζει εδώ για πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια την σύγχρονη εκδοχή του Chuck Norris). Κι επειδή η Τοσκάνη είναι πολύ όμορφη – κι ας μην καταλήγει να έχει πολλά τουριστικά πλάνα στην ταινία του ο D'Arcy.

Το ενδιαφέρον στην περίπτωση τούτης της ταινίας, πέρα από το γεγονός ότι ο Neeson παίζει με τον γιο του για πρώτη φορά μαζί, είναι η ανατριχιαστική παραπομπή του σεναρίου στην αληθινή ζωή του χολιγουντιανού αστέρα. Ίσως κάποιοι θα θυμάστε πως τον Μάρτιο του 2009 η σύζυγος του Liam Neeson, η επίσης ηθοποιός Natasha Richardson, πέθανε στα 46 της χρόνια μετά από ατύχημα που είχε κατά τη διάρκεια των διακοπών της, καθώς έπεσε άσχημα ενώ έκανε σκι. Στην ταινία, η σύζυγος του Ρόμπερτ σκοτώνεται σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Το λες και creepy. Ίσως και σαδιστικό! Ποιος ξέρει, Neeson και υιός μπορεί να είδαν την ταινία και ως ένα είδος ψυχοθεραπείας και ξορκίσματος του τραύματος και το πόνου.

Ο D'Arcy πάντως δεν θέλει να πέσει στα βαθιά. Και δεν το κάνει. Η προσέγγισή του στους χαρακτήρες, τις καταστάσεις, τα γεγονότα, είναι επιδερμική. Όλοι έχουμε προβλήματα, αλήθεια είναι αυτό, αλλά ένα πιάτο ριζότο κι ένα απόγευμα με θέα από το εξοχικό σου, σε βοηθάνε να τα... ξεπεράσεις; Δεν υπάρχει στροφή στην πορεία αυτής της ταινίας που να μην την έχεις προβλέψει, δεν υπάρχει ανατροπή που να μην την έχεις σκεφτεί, όλα by the book, μετρίως μέτρια και πάντα μετρημένα. Ο Ρόμπερτ – Neeson, πρέπει να συγχωρέσει τον εαυτό του για να προχωρήσει, ο Τζακ – Richardson, πρέπει να ωριμάσει για να καταλάβει και οι δυο τους πρέπει να ανοιχτούν, να μιλήσουν, να θυμηθούν, να παραδεχτούν, να αποδεχτούν, προκειμένου η σχέση τους να πάψει να είναι τυπική και να αποκτήσει υπόσταση.

Τίποτα που δεν το έχουμε ξαναδεί, καμία έκπληξη, όλα φτιαγμένα να μην ενοχλούν, αλλά και να μην συναρπάζουν. Ευτυχώς που υπάρχει και η Valeria Bilello, η οποία ομορφαίνει με την παρουσία της την ταινία. Ευτυχώς που υπάρχει και η Lindsay Duncan, η οποία φέρνει με άνεση εις πέρας τον προκάτ ρόλο της με το δηκτικό βρετανικό χιούμορ. Κατά τα άλλα, λίγα πράγματα.

Made In Italy Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 9 Ιουλίου 2020 από την Odeon!
Περισσότερα... »

Το Κόλπο του Αιώνα (El Robo del Siglo) PosterΤο Κόλπο του Αιώνα
του Ariel Winograd. Με τους Diego Peretti, Guillermo Francella, Pablo Rago, Luis Luque, Rafael Ferro, Mariano Argento.

Φφφτ! Καπνός!
του zerVo (@moviesltd)

Παρασκευή και 13 Γενάρη του σωτήριου έτους 2006 ήταν, όταν ο χρόνος σταμάτησε να κυλά στην Αργεντίνικη πρωτεύουσα. Ένα καλοκαιρινό πρωινό που τα μάτια όλων στράφηκαν στους τηλεοπτικούς δέκτες, προκειμένου να γίνουν μάρτυρες των όσων συνέβαιναν σε πραγματικό χρόνο, μέσα στο υποκατάστημα της μεγαλύτερης τράπεζας της χώρας, στο εύπορο προάστιο του Σαν Ισίντορο. Με τις μνήμες νωπές ακόμη από το αστυνομικό φιάσκο, της προ εξαετίας παρόμοιας περίπτωσης ένοπλης ληστείας του Ραμάγιο - από τα πυρά έπεσαν νεκροί ένας ληστής και ένας όμηρος, σε ζωντανή μάλιστα μετάδοση - άπαντες καρτερούσαν με έκδηλη αγωνία την έκβαση και αυτού του heist αληθινού επεισοδίου. Κατά το οποίο, τρεις ώρες μετά την τελευταία επικοινωνία με τον φρόντμαν της συμμορίας, οι αρχές επιχείρησαν έφοδο στο κτίριο, για να αντικρίσουν, μόνο τους 23 ανυποψίαστους πολίτες ξαπλωμένους στο πάτωμα και τα αδειανά από λεφτά και χρυσάφια ράφια! Οι ληστές? Φφφτ! Καπνός!

Το Κόλπο του Αιώνα (El Robo del Siglo)) Quad Poster
Χωρίς κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αργοκυλά η καθημερινότητα για τον μποέμ, ιδεολόγο, δάσκαλο πολεμικών τεχνών Φερνάντο Αραούχο. Νηνεμία που θα τσακίσει μονομιάς από την στιγμή που στο μυαλό του θα καρφωθεί ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο. Το άδειασμα του χρηματοκιβωτίου, αλλά και των θυρίδων του γειτονικού υποκαταστήματος του κολοσσού της Rio, ενός από τα μεγαλύτερα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα του Μπουένος Άιρες. Πλάνο, που μέρα με την ημέρα, μέσα από τα μελετημένα του σκίτσα θα τελειοποιεί διαρκώς, έχοντας μονάχα μια εκκρεμότητα να επιλύσει. Να βρει τον κατάλληλο χρηματοδότη, αλλά και τον άνθρωπο που θα στηρίξει με την λωποδυτική εμπειρία του το μεγάλο κόλπο.

Και αυτός δεν θα είναι άλλος από τον Λουίς Μάριο Βιτέτε Σεγιάνες, ουρουγουανικής καταγωγής small time crook, που από το...υστέρημα του θα βάλει μπροστά τις μηχανές του μοτίβου και θα βγει μπροστάρης στην εκτέλεση. Εκείνος θα είναι άλλωστε αυτός, που κατόπιν της πάνοπλης εισβολής στην τράπεζα, θα έλθει σε επαφή με τον διαπραγματευτή της αστυνομίας, πείθοντας τον πως το στρατηγικό τρικ της συμμορίας έχει ναυαγήσει και απλώς οι κομπανιέροι έχουν εγκλωβιστεί σαν τους ποντικούς στην φάκα. Και το μόνο που τους απομένει είναι να κερδίσουν λίγο χρόνο, προτού παραδοθούν μια και καλή στις μπατσικές διμοιρίες που έχουν αποκλείσει ολάκερη την περιοχή...

Που βασίζεται όλη η μεγαλοφυΐα της οργάνωσης της μεγαλοκλεψιάς? Στο διπλό θεώρημα πως οι τράπεζες είναι άριστα οργανωμένες τόσο για να αντιμετωπίσουν μια ενδεχόμενη επίθεση συμμοριτών στην ντάλα του μεσημεριού, όσο και άρτια προετοιμασμένες για να αποφύγουν ένα ενδεχόμενο ριφιφί. Το σίγουρο είναι πως σε καμία περίπτωση δεν θα είναι έτοιμες να κοντράρουν και τα δύο ενδεχόμενα ταυτόχρονα. Όπερ και εγένετο δηλαδή, αν κρίνουμε από το ρεζίλεμα της πολιτσία στο φινάλε της ντροπής.

Το δεύτερο στοιχείο δράσης, δεν ήθελε και πολύ κόπο να μαγειρευτεί από τους κλέφτες των κλεμμένων. Των χρημάτων δηλαδή του κοσμάκη, που εν μια νυκτί του 2001, βάσει του νομότυπου τρικ του Κοραλίτο, οι μπάνκες τα καρπώθηκαν ετσιθελικά, δίνοντας την εντύπωση στην αργεντίνικη κοινωνία, πως ο εφιάλτης της χούντας είναι ακόμη ζωντανός και ανά πάσα στιγμή θα επιστρέψει ακόμη πιο ισχυρός. Και με το προκάλυμμα της δημοκρατίας για μουτσούνα, έτσι για να γίνει η κρατική / διατραπεζική μπάζα πιο χαριτωμένη στο κοινό που ανήμπορο παρακολουθεί.

Άρα με όλη αυτή την συναισθηματικά φορτισμένη προϊστορία, δεν υπήρξε καμία έκπληξη στο γεγονός πως η συντριπτική πλειοψηφία του λαουτζίκου είδε τους Ρομπέρους σαν Ρομπέν, που εμφανίστηκαν από το πουθενά, για να γελοιοποιήσουν ολάκερο το σύστημα. Το ιδιόγραφο σημείωμα του ριζοσπαστικών πεποιθήσεων και ολιγαρκή εμπνευστή Αραούχο, είναι και εκείνο που δίνει το μήνυμα απαρχής της μάχης: "Στην γειτονιά των πλουσίων, χωρίς όπλα ή μνησικακίες, απλά είναι χρήματα, όχι αγάπη."

Το χρονικό της πιο εμπνευσμένης ληστείας που έχω παρακολουθήσει στο εκράν (είναι σίγουρο πως το μούσι Παπέλ δανείστηκε αμέτρητα στοιχεία από ετούτη την αλήθεια), σερβίρεται έτσι όπως θα το περίμενε ακόμη και ο πιο φανατικός οπαδός του heist κινηματογραφικού είδους. Με ρυθμό που τσακίζει κόκαλα, σασπένς που σε οδηγεί να τσιτώνεσαι στις άκριες του καθίσματος και ανατροπές που αν δεν γνωρίζεις την έκβαση της ιστορίας, θα σε κάνει να χτυπηθείς στην καρέκλα του τύπου "όχι ρε πούστη μου, πάλι σύρθηκε το καράβι!". Το συστατικό που διαφοροποιεί αυτή την φιλμική λωποδυσιά από τις άλλες, είναι η (υπερβολική είναι η αλήθεια) ευθυμία που χαρακτηρίζει κάθε πλάνο, ακόμη και το πιο αγωνιώδες, αφήνοντας μια τάση γλαφυρής χαλαρότητας να χαρακτηρίσει το κάθε βήμα των ληστών.

Στοιχείο πιότερα που πηγάζει μέσα από το δυναμικό, ευθύβολο και τονισμένο όμορφα χάρη σε ένα επιλεγμένο άριστα σάουντρακ σενάριο (έχει βάλει το χεράκι του και ο Αραούχο) παρά από την διασκεδαστικού στυλ σκηνοθεσία του Ariel Winograd, ντιρέκτορα μέχρι ώρας ανάλαφρου οικογενειακού ύφους εμπορικών κομεντί, επιπέδου Mamá se fue de viaje και Sin Hijos. Το El Robo Del Siglo, με την τόσο ισχυρή πλοκή, που σε ελάχιστα σημεία της ξεφεύγει χάρη της δραματουργίας από την πραγματικότητα, μοιάζει με ένα φιλότιμο ξαδελφάκι του Nueve Reinas, χωρίς ποτέ να το φτάνει σε έμπνευση και ευρηματικότητα.

Μην λησμονούμε πως μιλάμε για Αργεντίνικο σινεμά όμως. Κι αυτό από μόνο του λέει πολλά για το πόσο θετικά έχει διεισδύσει στην άποψη του ντόπιου σινεφίλ. Έχοντας ανεβάσει και στα μέρη μας την δημοφιλία των πρωταγωνιστικών αστέρων της πάμπας και πολύ πιο πέρα από τον αγαπημένο Darin. Που εδώ δίνει την ερμηνευτική σκυτάλη σε ένα απίθανο σερνικό ντουέτο, τον εκφραστικό μυτόνγκα Diego Peretti (Wakolda) και τον αφάνταστα γοητευτικό εξηντάπεντάρη Guillermo Fracella (Los Que Aman Odian, Animal, Mi Obra Maestra, El Clan) που συνθέτουν το ιδιόμορφα κατανεμημένου χρόνου δίδυμο της επιτυχίας. Του παρτιζάνου σχεδιαστή και του μπον βιβέρ εκτελεστή. Χημεία περφέτα!

Το Κόλπο του Αιώνα (El Robo del Siglo) Rating


Στις δικές μας αίθουσες? Στις 7 Ιουλίου 2020 από την Rosebud 21!
Περισσότερα... »

Wild Rose PosterWild Rose
του Tom Harper. Με τους Jessie Buckley, Julie Walters, Sophie Okonedo, Jamie Sives, Craig Parkinson, James Harkness, Janey Godley, Daisy Littlefeld.


Μια Σκωτσέζα για τη Νάσβιλ
του gaRis (@takisgaris)

Νάναι ντάλα τα 38άρια, να βγάζεις μπέμπελη και να πρέπει να κάμεις όρεξη για μουντάδα Γκλασκόβικη, περικοκλάδα ανάκατη με όνειρα για κάντρι καριέρα στο Τενεσσί, το λες μέχρι και ψιλοβίτσιο, εξόν αν... Εκτός εάν λέγω, αγαπάς το (παραγωγής BFI) βρεταννικό κίτσεν σινκ μικρομάνα - κουράγιο με μισοφουρνισμένο στόρυ και μπόνους μια πάουερ-χάουζ πρωταγωνιστική ερμηνεία, με εξόχως εύληπτα τραγούδια που σχεδόν πείθουν πως ο δρόμος προς Νάσβιλ μπορεί και να περνά από Σκωτία μεριά.

Wild Rose Quad Poster
Η Rose - Lynn (η Ιρλανδή Jessica Buckley με στακάτο σκωτζέζικο αξάν, ολόσωστη τραγουδιστικά και γνωστή από το τηλεοπτικό Τσερνόμπιλ) είναι εικοσιτρίο, άρτι αποφυλακισθείσα μετά από 12μηνο για ναρκωτικά. Έχει δυο μικρά - ένεκα η τρελή εφηβεία -, αγόρι - κορίτσι, που τα μεγαλώνει με εξόφθαλμη στωικότητα η γιαγιά Julie Waters (Brooklyn). Κουβαλώντας το στίγμα της φυλακόβιας, αδυνατεί να πιάσει δουλειά ως κάντρι τραγουδίστρια στην κλειστή κοινωνία της Γλασκόβης. Καταλήγει οπότε καθαρίστρια για τη πλούσια Sophie Okonedo (υποψήφια κάποτε για όσκαρ ως supporting στο Hotel Rwanda) η οποία της τάζει event, τουτέστιν να τραγουδήσει στην (επ)αυλή της ενώπιον φραγκάτων, ώστε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για το περιπόθητο ταξίδι στη μητρόπολη της κάντρι.

Η Rose - Lynn δεν είναι και εντελώς εντάξει ως προσωπικότητα. Ανώριμη, αναποφάσιστη, απροετοίμαστη για την επιτυχία που φαντασιώνεται διακαώς να κατακτήσει, εις βάρος των παιδιών και της φουκαριάρας της μάνας της. Περνά στην ταινία το πρώτο ημιχρόνιο και τίποτε το αξιομνημόνευτο δεν επισυμβαίνει. Μοναχά οι στιγμές που η Jessie τραγουδά τον πόνο της αξίζουν προσοχής. Στο κατόπι, κι ενώ το σενάριο της αρχικαρατηλεοπτικίζουσας Nicole Taylor πλατσουράει στα μπανάλ απόνερα της σχέσης των δυο γυναικών, που διαιωνίζουν το λαθεμένο των επιλογών τους, έρχεται το ταξίδι στο Νάσβιλ για να αναζωπυρώσει μιαν ελπίδα. Του κάκου όμως. Ο Tom Harper (του νερόβραστου The Aeronauts) σκηνοθετεί σκηνές χωρίς την αναγκαία ροή έντασης, που θα πάρει πρωτίστως θέση και θα δημιουργήσει συνθήκη αγωνίας για την τύχη του ονείρου της Rose. Η δε τελική έκβαση είναι τόσο ραχατλίδικα δοσμένη, που σαμποτάρει τη συνολική προσπάθεια, ειδικά στον ερμηνευτικό / μουσικό τομέα.

Απαγκάθι βγαίνει ρόδο αλλά το λεωφορείο για Νάσβιλ δεν περνά από Γλασκόβη και τα Κύθηρα ποτέ δε θα τα βρούμε – το χάσαμε το πλοίο της γραμμής. Κι αν η θεατρικών προδιαγραφών Buckley δεν είναι Μητροπάνος, εντούτοις κουβαλά με εφόδιο μια αξιόλογη φωνή την ταινία, τουλάχιστον πέρα από την ασάφεια των αφηγηματικών της στόχων. Το Wild Rose, καίτοι απέσπασε πέρυσι ένα Σκωτσέζικο BAFTA Καλύτερης Ταινίας και Α΄ Γυναικείου Ρόλου είναι εν πολλοίς δέσμιο της κατάρας των τοπικών αιωνίων ποδοσφαιρικών αντιπάλων Ρέιντζερς – Σέλτικ που μετρούν ομού μια 100ριά πρωταθλήματα, αλλά στο φινάλε - φινάλε η φάση παραμένει αρκούντως γραφική, τύπου «Εσείς Ευρώπη κι εμείς στο Νευροκόπι».

Wild Rose Rating


Στις δικές μας αίθουσες? Στις 7 Ιουλίου 2020 από την Feelgood Ent.!
Περισσότερα... »



Ελληνικό Box Office 2 - 5 Ιουλίου 2020 by OPTOMA


Φιλμ
Διανομή
Wks Αίθουσες
4ήμερο Ελλάδας
Σύνολο Ελλάδας
1
A Beautiful Day In The Neighborhood
Feelgood Ent.
1
61
8.824
8.824
2
The Trip To Greece
Tanweer
1
33
5.612
5.612
3
Chinatown
Odeon
1
5
3.657
3.657
4
Onward
Feelgood Ent.
18
30
1.724
20.083
5
Don't Look Now
Summer Classics
2
8
1.625
3.842
6
Hasta que la boda nos separe
Weird Wave
1
11
1.529
1.529
7
Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς
Αργοναύτες
18
16
1.262
28.132
8
Les Traducteurs
Feelgood Ent.
3
15
1.180
20.264
9
The Burnt Orange Heresy
Odeon
2
13
700
5.942
10
Persona
Weird Wave
1
3
600
600


Περισσότερα... »

The Tax Collector PosterΤο ξεπλήρωμα έρχεται! Από τον ικανότατο στην αναπαράσταση ρεαλιστικών στιγμών έντασης, βίας και δράσης σκηνοθέτη και σεναριογράφο, David Ayer (Harsh Times, Street Kings, PassionEnd of Watch, Sabotage, Fury, Suicide Squad, Bright), έρχεται το καταιγιστικό γκανγκστερικό θρίλερ The Tax Collector, που θα κυκλοφορήσει στην πατρίδα του την Αμερική σε Video On Demand την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου. Ο Ντέιβιντ και ο Κρίπερ εργάζονται ως φοροεισπράκτορες για λογαριασμό του βαρόνου του υποκόσμου Γουίζαρντ, μαζεύοντας καθημερινά χρήματα από κάθε παράνομη δραστηριότητα λαμβάνει χώρα στην γειτονιά του Λος Άντζελες, που βρίσκεται υπό τον έλεγχο τους. Όταν ένας παλιός συνεργάτης του αφεντικού τους φτάσει στην πόλη από το Μεξικό, η δουλειές θα αυξηθούν, μαζί με τα κέρδη. Την άνοδο όμως θα πάρουν και οι κίνδυνοι που καραδοκούν, τόσο για τους εισπράκτορες όσο και για τις οικογένειες τους.

The Tax Collector Movie

Τους δύο βασικούς πρωταγωνιστικούς ρόλους μοιράζονται οι Bobby Soto και Shia LaBeouf, ενώ το καστ συμπληρώνουν και οι Cinthya Carmona, George Lopez, Steve Louis Villegas, Lana Parrilla.

Στις δικές μας αίθουσες? Ακόμη δεν έχει προγραμματιστεί!

Περισσότερα... »