Όνειρα σε Ψηλοτάκουνες Γόβες (Dumplin') Poster ΠόστερΌνειρα σε Ψηλοτάκουνες Γόβες
της Anne Fletcher. Με τους Danielle Macdonald, Jennifer Aniston, Odeya Rush, Maddie Baillio, Bex Taylor-Klaus, Luke Benward.


Τα πάχη μου, τα κάλλη μου!
του zerVo (@moviesltd)

Αποτελεί την πιο ονομαστή μορφή στην ιστορία της αμερικάνικης λαϊκής μουσικής, αλλά και μια από τις θρυλικότερες στα χρονικά του παγκοσμίου πενταγράμμου. Πολυτάλαντη και εκρηκτική, με πορεία κλειστών έξι δεκαετιών στο τραγούδι, αλλά και με διαδρομή μικρή μεν, αλλά σημαντική στην μεγάλη οθόνη, από την εποχή που υποδύθηκε την μπριόζα Ντόραλι Ρόουντς στο 9 To 5, η κατάξανθη ντιβάρα Dolly Parton, ορίζει ένα από τα τοτέμ της πολιτιστικής ταυτότητας της Αστερόεσσας για τον 20ο αιώνα. Στα 73 της πλέον η Double D (...) δεν σταματά να τροφοδοτεί με την παραδοσιακή της φωνή, σάουντρακ ταινιών που την τοποθετούν με ευλάβεια στο εικονοστάσι τους. Όπως το γλυκούλι Όνειρα σε Ψηλοτάκουνες Γόβες (Dumplin'). Προσωπικά καρτερώ με ανυπομονησία το biopic της, όποτε εκείνο αποφασίσει να εκδοθεί, που το μεγαλύτερο του πρόβλημα μάλλον, θα είναι πόσες και ποιες από τις 3000 (!!!) επιτυχίες που έχει τραγουδήσει, θα συμπεριλαμβάνει.

Όνειρα σε Ψηλοτάκουνες Γόβες (Dumplin') Quad Poster Πόστερ
Δίχως να έχει ξεπεράσει ακόμη τον πρόσφατο αιφνίδιο χαμό της λατρεμένης της θείας, Λούσι, που την μεγάλωσε ακούγοντας ολημερίς τα χιλιοπαιγμένα βινύλια της μυθικής Ντόλυ Πάρτον, η 18χρονη Γουίλοντιν Ντίκσον, παλεύει καθημερινά με την μόνιμη ανασφάλεια που προκαλεί στην εμφάνιση της, η έντονη παχυσαρκία. Με όμορφα χαρακτηριστικά μεν, αλλά κομματάκι φουσκωμένα από τα παραπανίσια κιλά, η μικρούλα όχι μόνο πρέπει να ξεπεράσει το σχολικό μπούλινγκ, αλλά και την ανοιχτή κόντρα που την περιμένει μέσα στο ίδιο της το σπίτι. Καθώς η σαραντάχρονη μητέρα της, Ρόουζι, αποτελεί τον ζωντανό θρύλο της ομορφιάς στην πόλη, ούσα μια φορά κι έναν καιρό εστεμμένη βασίλισσα του τοπικού διαγωνισμού, αλλά και δια βίου διοργανώτρια της δημοφιλούς ετήσια τελετής ανάδειξης της λαμπερότερης έφηβης στην επαρχία του Τέξας.

Και ποιος είναι ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος για να έρθεις μια και καλή σε ρήξη με την υπερφίαλη μαμά σου, που ποτέ δεν βρίσκει επάνω σου ούτε μισό γραμμάριο ταλέντου? Να δηλώσεις η ίδια μέρος στο κόντεστ, μολονότι σε καμία περίπτωση δεν σε βοηθούν τα κάλλη, θα έχεις όμως μια και μοναδική ευκαιρία να προβάλλεις δημόσια τις όποιες σου ικανότητες. Ακόμη κι αν προς το παρόν, η γλυκούλα και σκληρά εργαζόμενη για να βγάζει ολομόναχη τα έξοδα της στο φαστφουντάδικο, Ντάμπλιν - τι σιχαμένο για εκείνην παρατσούκλι που της έχει κολλήσει η μητέρα - δεν έχει καν σκεφτεί το σόου που θα την κάνει να ξεχωρίσει.

Η πλάκα είναι που η ετερόκλητη αυτο-προσθήκη της ανάμεσα στα teen μπουμπουκάκια, θα συνοδευτεί από την υποστηρικτική παρουσία της αιώνια κολλητής της, πεταχτούλας και ικανής να φτάσει μέχρι το στέμμα Έλλεν, της ισοβαρούς αλλά και μονίμως φοβισμένης ελέω των αντιδράσεων από την συντηρητική της φαμίλια, Μίλλι κι ενός αγοροκόριτσου που έχει κάνει σημαία της την καταπάτηση της πατριαρχίας, της φωνακλούς Χάννα. Το ζόρι για όλες τους είναι που οι μέρες περνούν και η ημέρα για την ανάδειξη της Μις Μπλουμπόννετ πλησιάζει, δίχως να έχουν ετοιμάσει το παραμικρό σκετσάκι, αρκούμενες και μόνο στην σημασία της συμμετοχής τους στα ιδιόμορφα καλλιστεία. Είναι ακριβώς η στιγμή που το θεϊκό πνεύμα της Ντόλυ Πάρτον θα απλώσει απανταχού στο Lone Star, την αστερόσκονη που σε καντάρια κουβαλάει μαζί της για παραπάνω από μισό αιώνα.

Δεν μιλάμε βέβαια για καμία δημιουργία που διεκδικεί τίποτα πανύψηλες καλλιτεχνικές δάφνες ποιότητες, το χαρακτηριστικό όμως όμως πως είναι σωστά δομημένη, χωρίς να καταφεύγει σε κωμικές ανοησιούλες, λειτουργεί υπέρ της, φτιάχνοντας έναν ικανοποιητικό κορμό αφήγησης. Ένα κεντρικό πρόσωπο που περνάει το ζόρι, ένας βασικός οχτρός, που περιέργως εδώ - μέσα από τα μάτια της πιτσιρίκας εννοείται - είναι η ίδια η γυναίκα που την έφερε στον κόσμο, μια αρμαθιά κομπανιέροι υποστηρικτές κι ο ένας από μηχανής Θεός, που στο φινάλε σώνει την παρτίδα για όλους, οδηγώντας στο ευχάριστα ομαλό και με κάποιες ελαφριές συγκινητικές εξάρσεις χάπι έντ. Δείγμα χαρακτηριστικότατο δηλαδή της γραφής της μαντάμ Anne Fletcher που εδώ έχει το γενικό πρόσταγμα και ακολουθεί πιστά τον rom-comικό μπούσουλα, που της χάρισε τις επιτυχιούλες των 27 Dresses, The Proposal και Hot Pursuit.

Στην παραγωγή του Nteflix, η μεγάλη έκπληξη ακούει στο όνομα Danielle Macdonald, που με την oversize δυναμική της υποδύεται την ανακατεμένη ψυχικά Γουίλοντιν. Την ικανή να τα βάλει με όλους και με όλα μπέμπα, που όμως της είναι αρκετό ένα κοίταγμα στον καθρέφτη για να της ισοπεδώσει την αυτοπεποίθηση. Ακόμη κι αν ξεπεράσουμε το συνολικό θέμα ως - ας πούμε - ρηχό και μανινίστικο, μου είναι αρκετές οι υποκριτικές της στιγμές την ώρα που ανάβει το νεανικό ερωτικό της πάθος, για τις χρησιμοποιήσω ως μάθημα επιβίωσης κάθε κοριτσιού, που ενδεχόμενα περνάει το ίδιο θέμα, με την τσαλακωμένη μόστρα του. Από την άλλη τι να πεις για την Jenny From The Greek Block, που πάτησε τα πενήντα και δείχνει πιο λαμπερή από ποτέ. Δεν είναι τυχαίο που to Ανιστοπουλάκι, για πλάκα, βάζει πλάτη σε κορμί όλες τις διαγωνιζόμενες που μετρούν το εν τρίτο της ηλικίας της. Προφανώς γιατί εξαντλεί οκτάωρο στον γυμναστηριακό διάδρομο From 9 To 5, έτσι για να παραφράσουμε το μέγκα χιτ της bombshell Dolly!

Όνειρα σε Ψηλοτάκουνες Γόβες (Dumplin') Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 30 Μαΐου 2019 από την Spentzos Films!
Περισσότερα... »

Ma Poster ΠόστερMa
του Tate Taylor. Με τους Octavia Spencer, Diana Silvers, Juliette Lewis, Luke Evans, Missi Pyle, McKaley Miller, Allison Janney.


Ma...το καρπούζι!
του zerVo (@moviesltd)

Ακολουθώντας μια διαδρομή εντελώς αντίθετη από εκείνη την ορθολογική, ο φοβιστικός σινεμάς εσχάτως στηρίζει τα σενάρια του στην ύπαρξη προσωπικοτήτων που υπό κανονικές συνθήκες ουδείς συνετός θα έδινε σημασία έστω και για λίγα δευτερόλεπτα. Αφού θα κτυπούσε στο, ακόμη και ελάχιστο, μυαλό του ο συναγερμός προστασίας, που θα τον απωθούσε από το να συνάψει κοινωνική σχέση με τον αλλόκοτο, τον εκκεντρικό, τον αταίριαστο. Συνεπώς με όλο αυτό το υπαρκτό κενό λογικής να χωρίζει την σύνοψη από το κυρίως θέμα, δεν είναι και τόσο εύκολο να εξελιχθεί θετικά μια πλοκή που εκ προοιμίου μοιάζει στραβωμένη. Δείγμα τυπικό, για πολλοστή φορά, ορίζει η περίπτωση του Ma, που ουσιαστικά απέδωσε μέσες άκρες, όσα περίπου κόστισε: Λίγα!

Ma Quad Poster Πόστερ
Όχι και με την πιο θετική διάθεση, η δεκαεπτάχρονη Μάγκι θα αναγκαστεί να ακολουθήσει την διαζευγμένη μητέρα της, στο καινούργιο ξεκίνημα της, στην επιστροφή της στα πάτρια εδάφη, για να αναλάβει το πόστο της σερβιτόρας στο καζίνο της μικρής κωμόπολης του Οχάιο. Ξεκίνημα όμως θα σημάνει και για την μικρή, που θα πρέπει πλέον να αναζητήσει καινούργιους φίλους και συντροφιές σε ένα άγνωστο περιβάλλον. Οι πολλές ώρες απουσίας της μητέρας στην απαιτητική βάρδια, θα δώσουν την ευκαιρία στην Μάγκι να περάσει όλο και πιο πολύ καιρό με την παρέα των συνομηλίκων που σύντομα θα ταιριάξει. Μόνο που για τους ανήλικους ακόμη πιτσιρικάδες, το κυριότερο πρόβλημα είναι το πως θα προμηθευτούν αλκοολούχα ποτά, αφού βάση της απαγόρευσης καμία κάβα δεν ρισκάρει να έρθει κόντρα στον νόμο.

Κι όμως λύση θα βρει η νεαρή πεντάδα από την προσφορά της μεσήλικης Σου Αν, εργαζόμενης ως βοηθού της απαιτητικής κτηνιάτρου της περιοχής, που όχι μόνο θα δείξει προθυμία να βοηθήσει τα παιδιά παρέχοντας τους τα απαραίτητα λίτρα βότκας που ζητούν, αλλά θα τους ανοίξει και το σπίτι της, προσφέροντας τους το υπόγειο της ως καταφύγιο, ώστε να μην έχουν τον φόβο του περιφερόμενου σερίφη. Το μόνο που εκείνη θα ζητήσει από τους νεαρούς θα είναι να μην διαβούν ποτέ το κατώφλι του πάνω ορόφου της μονοκατοικίας. Κι εκείνοι, πολλαπλασιαζόμενοι αριθμητικά μέρα με την ημέρα, έχοντας βρει την θαλπωρή στην ανοιχτή της αγκάλη δεν θα της χαλάσουν το χατίρι. Μια Μα, που διασκεδάζει όλη νύχτα μαζί τους κιόλας, την έχουν...

Σταδιακά φυσικά, αλλιώς δεν θα υπήρχε και ταινία, η Σου Αν, θα διαφοροποιήσει τον χαρακτήρα της σε πιο αρνητικές φόρμες, θα γίνει απότομη, προσβλητική, πολλές φορές ακραία, χρησιμοποιώντας ακόμη και (ψεύτικα) όπλα για να τρομάξει τους νέους της κολλητούς / φιλοξενούμενους. Τα ολονύχτια πάρτι, που κυλούν ποτάμια από πιοτά και ανάβουν ανεξέλεγκτοι μπάφοι, ναι μεν θα συνεχιστούν, τα κορίτσια όμως πρώτα, θα αντιληφθούν την απώλεια των κοσμημάτων τους και σε συνδυασμό με την κυκλοθυμική εικόνα της Μα, γρήγορα θα την υποπτευθούν. Το βασικό τους ζόρι είναι πως δεν μπορούν να βρουν το παραμικρό κίνητρο, που θα μπορούσε να διαθέτει η Σου Αν, προκειμένου να τους στήσει μια παγίδα, ενδεχομένως ακόμη και απειλητική για την ζωή τους.

Οι πιο καλά διαθέτοντες αστυνομικό δαιμόνιο θεατές πάντως, πολύ σύντομα θα βρουν την άκρη του νήματος, δίνοντας την εξήγηση για την περίεργη στάση της μοναχικής (?) γυναίκας, αναλύοντας τα εμβόλιμα χρονικά πέρα δώθε της ταινίας, όπου εκείνη εμφανίζεται στην ηλικία που βρίσκονται σήμερα τα "παιδιά" της. Και συσχετίζοντας τις καταστάσεις με τα πρόσωπα που, έτσι χωρίς λόγο, ρίχνονται στο εκράν από το σενάριο, δεν θα αργήσουν να καταλάβουν τις εκδικητικές τάσεις που η μαύρη, χαμηλών τόνων, κυρία, έχει καλά κρυμμένες στην ψυχή της. Η ανακολουθία της ταινίας που σκηνοθετεί, χρησιμοποιώντας όλα τα δυνατά κλισέ του νεανικού θρίλερ, ένας Tate Taylor σε ραγδαία πτώση από τον καιρό του The Help και του Get On Up, είναι πως τίποτα από όσα περιγράφει δεν ακολουθούν έναν λογικό ειρμό, οι τινέιτζερς πέφτουν με τραγική αφέλεια από το ένα φάουλ στο άλλο, οι γονείς είναι αδικαιολογήτως απόντες, καθώς και οι φημισμένοι περιφερειακοί μάρσαλς, που η στάση τους κρίνεται το λιγότερο ως ανεκδοτική.

Συνεπώς το μόνο που μένει στο πηλίκο ως αξιόλογο, είναι ξανά η παρουσία της εκπληκτικής Octavia Spencer, ερμηνεύτριας που έχει την ικανότητα να μεταστρέφει εκφράσεις, από το αγαθό στο κακίστρο και από το λυπησιάρικο στο σατανικό, μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Για το μεγαλύτερο μέρος του έργου και όσο δεν έχει περιέλθει αυτό στην ανούσια ράγα του φοβιστικού Blum, η οσκαρούχα ρολίστα σηκώνει τα πάντα στην πλάτη της, καλύπτοντας τόσο τις σκηνοθετικές αδεξιότητες όσο και τα σφάλματα απειρίας του ψαρωμένου ανσάμπλ που την περιβάλλει. Στην τελική πράξη ακόμη κι αυτή η τόσο ικανή περφόρμερ, παραδίδει όπλα μπροστά σε όσα ανάρμοστα για το κύρος της, το σκριπτ την προστάζει να εκτελέσει.

Επιδερμικά η Ma, μια απασχόληση με το καίριο θέμα του μπούλινγκ, ειδικά στην πιο δύσκολη ηλικία της προενηλικίωσης, την τσακώνει, αλλά μέχρις εκεί. Υπερισχύει η τάση για την εδώ και τώρα τιμωρία, άρα σύμφωνα με την κεντρική ιδέα, όλοι οι σημερινοί παθόντες, έχουν δεκαετίες μπροστά τους για να ρίξουν στην πυρά τους φταίχτες. Λάθη όμως, πολλά λάθη, αφηγηματικά, συνοχής, γενικότερου δεσίματος της δράσης, δεν δίνουν την ευκαιρία στο b-movie να κερδίσει κάτι παραπάνω, παρότι τεχνικά τα έβγαλε τα (ελάχιστα) λεφτά του. Σαν double bill πάντως μπορεί να σταθεί αντάμα με την επίσης φετινή Greta, με την οποία τα κοινά στοιχεία είναι πασιφανή: Ψυχολογικός τρόμος, σπουδαία ηθοποιός στο επίκεντρο, σκηνοθέτης ονομαστός. Α και παρόμοια αξιολόγηση: Failed!

Ma Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 30 Μαΐου 2019 από την Tulip Ent.!
Περισσότερα... »

Αναζητώντας τον Χέντριξ (Smuggling Hendrix) Poster ΠόστερΑναζητώντας τον Χέντριξ
του Μάριου Πιπερίδη. Με τους Αδάμ Μπουσδούκο, Βίκυ Παπαδοπούλου, Fatih Al, Özgür Karadeniz, Τόνι Αντωνίου, Oya Akin.


Τζίμι Χέντριξ ζεις / εσύ μας οδηγείς!
του Θόδωρου Γιαχουστίδη (@PAOK1969)

Πέρα από τα σύνορα

Ο Μάριος Πιπερίδης γεννήθηκε το 1975 στην πρωτεύουσα της Κύπρου, τη Λευκωσία. Σπούδασε Κινηματογράφο και Διοίκηση Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας στις ΗΠΑ. Το 2005 ίδρυσε τη δική του εταιρεία παραγωγής AMP Filmworks. Έχει σκηνοθετήσει ένα ντοκιμαντέρ και δύο ταινίες μικρού μήκους. Το Αναζητώντας τον Χέντριξ είναι η πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία μυθοπλασίας, στην οποία εκτός από τη σκηνοθεσία υπογράφει και το σενάριο.

Αναζητώντας τον Χέντριξ (Smuggling Hendrix) Poster Πόστερ Wallpaper
Η ταινία έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο φεστιβάλ Tribeca του Robert De Niro, όπου και τιμήθηκε με το βραβείο καλύτερης διεθνούς ταινίας μυθοπλασίας! Στη Θεσσαλονίκη ήταν η μία από τις τρεις ελληνικές ταινίες που συμμετείχαν στο διεθνές διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ, διεκδικώντας τον Χρυσό Αλέξανδρο – τιμήθηκε εντέλει με ειδική μνεία. Η ταινία κέρδισε ακόμα το βραβείο καλύτερης ταινίας στο φεστιβάλ του Κεμπέκ στον Καναδά και ειδική μνεία στο φεστιβάλ του Παλμ Σπρινγκς, ένα από τα μεγαλύτερα του κόσμου. Τέλος, βραβεύτηκε με το Βραβείο Σεναρίου από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου ενώ προτάθηκε για τις πέντε σημαντικότερες κατηγορίες: Καλύτερης Ταινίας, Καλύτερου Σεναρίου, Καλύτερου Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη, Καλύτερου Α’ Ανδρικού Ρόλου και Καλύτερου Β’ Ανδρικού Ρόλου. Ο «Χέντριξ», έχει ως τώρα συμμετοχή σε πάνω από 40 διεθνή φεστιβάλ σε Ευρώπη και Αμερική καθώς επίσης και στην Ασία, την Ταϊβάν και την Λατινική Αμερική. Προβλήθηκε από το κανάλι HBO σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και από το Amazon Prime σε Αμερική και Καναδά. Έχει ήδη κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες της Ουγγαρίας, της Κύπρου και της Ιταλίας, ενώ αναμένεται η διανομή της και σε πολλές ακόμη χώρες, όπως στην Γερμανία, την Αυστρία και το Ισραήλ, ενώ έχει ήδη πάρει διανομή στην Κίνα, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά σε κυπριακή ταινία.

Η υπόθεση: Ο Γιάννης είναι ένας αποτυχημένος μουσικός εκεί γύρω στα 40, που ζει στη Λευκωσία και που έχει βγάλει αεροπορικά εισιτήρια προκειμένου να βρει την τύχη του στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην Ολλανδία. Η μοναδική του παρέα είναι ο σκύλος του, ο Χέντριξ, που εννοείται πως τον φωνάζει με το μικρό του: Τζίμι. Όταν μια μέρα έχοντας βγάλει βόλτα τον Τζίμι, προσπαθεί ταυτόχρονα να αποφύγει τόσο την πρώην του, την Κίκα, όσο και τον τοκογλύφο Πάμπο και το τσιράκι του, στους οποίους χρωστάει λεφτά, ο Γιάννης επιχειρεί να κρυφτεί. Στην προσπάθειά του αυτή, του ξεφεύγει ο Τζίμι. Ο αγαπησιάρης αυτός σκύλος εντέλει διασχίζει την Πράσινη Γραμμή και περνάει στην κατεχόμενη πλευρά της Λευκωσίας.

Όταν με χίλια βάσανα ο Γιάννης τον ξαναβρίσκει και προσπαθεί να τον γυρίσει πίσω στην ελεύθερη Κύπρο, μαθαίνει πως κάτι τέτοιο απαγορεύεται. Η Ευρωπαϊκή Ένωση ρητά και κατηγορηματικά, απαγορεύει τη μεταφορά ζώων ή φυτών και τροφίμων από τα Κατεχόμενα! Ο Γιάννης, όμως, πρέπει να γυρίσει με τον Τζίμι πίσω. Θα ζητήσει τη βοήθεια του Χασάν, του (συνομήλικού του) γιου Τούρκων εποίκων, που μένουν στο σπίτι των γονιών του Γιάννη, στα Κατεχόμενα. Και μαζί θα ζητήσουν τη βοήθεια του Τουμπέρκ, ενός ζεν λαθρεμπόρου, ο οποίος υποτίθεται ότι μπορεί να περάσει οτιδήποτε προς την άλλη μεριά. Θα τα καταφέρουν;

Η άποψή μας: Τούτη ήταν μία από τις πιο απολαυστικές και ευχάριστες ταινίες που παρακολουθήσαμε κατά τη διάρκεια του περασμένου φεστιβάλ Θεσσαλονίκης στο διαγωνιστικό τμήμα ειδικότερα αλλά και της διοργάνωσης συνολικά. Ο Πιπερίδης έχει κάτι να πει και ξέρει πως να το πει. Καταπιάνεται με ένα καθόλα σημαντικό και σοβαρό θέμα και αποφασίζει να μεταφέρει στο κοινό τους προβληματισμούς του μέσω της πιο ελαφριάς πλευράς του θέματος. Δεν το ευτελίζει όμως. Καθόλου. Ίσα ίσα, το αναδεικνύει. Κι όχι μόνον αυτό: κατορθώνει να το κοινωνήσει απλά και κατανοητά ακόμα και σε ένα ενδεχόμενο διεθνές κοινό που πιθανόν να μην γνωρίζει τι ακριβώς συμβαίνει στην Κύπρο. Στην Κύπρο και δη στη Λευκωσία, την τελευταία διαιρεμένη πρωτεύουσα στην Ευρώπη!

Χωρίς μεγαλόσχημες δηλώσεις, βαρύγδουπους διαλόγους αλλά και χωρίς να υποβαθμίζει ούτε κατ' ελάχιστο τη σοβαρότητα της κατάστασης. Το μήνυμα, απλό και κατανοητό: για όλα τα ζωντανά αυτής της πλάσης, δεν υπάρχουν σύνορα. Τα σύνορα αποτελούν ανθρώπινο κατασκεύασμα για να χωρίζουν ανθρώπους, που πρέπει να μάθουν να μισούν τους γείτονές τους! Τα σκυλιά, τα γατιά, τα πουλιά, τα ψάρια, όμως, δεν γνωρίζουν από σύνορα. Το ξέρετε το σύνθημα των αναρχικών: Το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του! Ο Πιπερίδης χρησιμοποιεί εύστοχα το χιούμορ αλλά δεν φοβάται να ασχοληθεί με πολύ τραυματικές και δύσκολες καταστάσεις. Κι όχι μόνον αυτό, αλλά δεν «θάβεται» κάτω από το βάρος τους! Ο Γιάννης δεν έχει περάσει ποτέ στα Κατεχόμενα από τότε που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν οικογενειακώς το σπίτι όπου γεννήθηκε. Στο σπίτι εκείνο, όμως, γεννήθηκε ο Χασάν. Γιος Τούρκων εποίκων. Το σπίτι, αν το εξετάσουμε ηθικά, ανήκει στον Γιάννη. Φταίει ο Χασάν, όμως, που βρέθηκε εκεί; Εκεί γεννήθηκε. Εκεί μεγαλώνουν τα δικά του παιδιά. Είναι και οι δυο τους θύματα μιας πολιτικής κατάστασης που τους ξεπερνάει.

Ο Χασάν αναφέρει μια πραγματικότητα που προσωπικά δεν τη γνώριζα. Ως γιος εποίκων δεν διαθέτει διαβατήριο. Δεν είναι αναγνωρισμένος από κανέναν! Οι Ελληνοκύπριοι δεν τον γουστάρουν. Οι Τουρκοκύπριοι δεν τον δέχονται ως δικό τους. Και ο ίδιος δεν γυρνάει πίσω στην Τουρκία! Αναγνωρίζει ως πατρίδα του το μέρος όπου γεννήθηκε. Να γιατί είναι δύσκολο να επιλυθεί το Κυπριακό σχεδόν μισό αιώνα τώρα. Σε μια μικρή σκηνή ακούγεται κάτι που έχει πολύ πλάκα αλλά είναι και τόσο ρεαλιστικό που πονάει: ακούγοντας ραδιόφωνο μέσα στο αυτοκίνητο στην μεριά των Κατεχόμενων, οι εκφωνητές ειδήσεων αναφέρουν ότι οι συνομιλίες ανάμεσα στην Κυπριακή πλευρά και την πλευρά των Τουρκοκυπρίων για άλλη μια φορά διακόπηκαν άσχημα. Οι Τουρκοκύπριοι παρεξηγήθηκαν επειδή οι Ελληνοκύπριοι έφυγαν από τις συνομιλίες. Και ακούγεται το μυθικό: «Από την πλευρά των Ελληνοκυπρίων λέγεται πως διέκοψαν τις συνομιλίες επειδή ήθελαν να κάνουν τσιγάρο»!

Οι σχέσεις μεταξύ των ηρώων περιγράφονται με σαφήνεια, οι χαρακτήρες είναι καλογραμμένοι και βγαίνουν ως κανονικοί, τρισδιάστατοι άνθρωποι με σάρκα και οστά και ουχί ως καρικατούρες και η ταινία είναι σοβαρή αλλά βγάζει γέλιο, πολύ γέλιο! Από εκεί που δεν το περιμένεις! Από μια ατάκα του στυλ «Γέρασε ο Καράτε Κιντ». «Ο Ραλφ Μάτσιο;». «Ναι, έγινε 55 ετών». Από τον στρατιώτη που μιλάει για το παιχνίδι με τα ζόμπι. Από του φουσκωτό στρώμα με τις δύο τούρκικες σημαίες. Από την όλη φάση με το πως... γαβγίζουν τα σκυλιά στις διάφορες (ανθρώπινες) γλώσσες. Τέτοια. Ο Αδάμ Μπουσδούκος πάντα είναι απολαυστικός σε ότι και να τον δούμε, η Βίκυ Παπαδοπούλου είναι χάρμα οφθαλμών και φέρνει εις πέρας μια χαρά τον πιο άχαρο ρόλο από το πρωταγωνιστικό κουαρτέτο, ο Fatih Al ως Χασάν είναι εντελώς συμπαθής και σε κερδίζει, γιατί υποδύεται με ειλικρίνεια τον χαρακτήρα του, εκείνος όμως που για μένα κλέβει την παράσταση είναι ο Özgür Karadeniz στο ρόλο του Τουμπέργκ. Απολαυστικός σε κάθε του σκηνή, από εκείνη στο χαμάμ μέχρι εκεί που αναφέρεται για τον... μύθο ότι οι τουλίπες είναι από την Ολλανδία!!! Και βέβαια, να μην ξεχνάμε τον σκυλάκο, τον Τζίμι τον Χέντριξ, που εννοείται πως είναι βασικός πρωταγωνιστής της ταινίας και είναι γλυκύτατος, κλείνοντας το φιλμ ο ίδιος με ένα υπέροχο φινάλε.

Πολύ καλή ταινία, που ασχολείται με ένα δύσκολο θέμα κι όμως καταφέρνει να κάνει τους θεατές να νιώσουν ευφορία, έχοντας παράλληλα περάσει τα ενδιαφέροντα ερωτήματά της. Όχι με διδακτισμό, όχι με μελοδραματισμό, όχι με ακρότητες. Ανθρώπινα, καθαρά, ξάστερα και προτείνοντας ως μια καλή αρχή την κατανόηση. Μπράβο σε όλους όσοι συμμετείχαν στη δημιουργία αυτής της τόσο έξυπνης και γενναιόδωρης ταινίας. Που έχει και υψηλό δείκτη διασκέδασης και ψυχαγωγίας. Που απευθύνεται στο μεγάλο κοινό χωρίς να ρίχνει το iq της. Μεγάλο επίτευγμα, πιστέψτε με.

Αναζητώντας τον Χέντριξ (Smuggling Hendrix) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 30 Μαΐου 2019 από την Seven Films!
Περισσότερα... »

Αποκαλύψεις (El Desentierro / The Uncovering) - Trailer / Τρέιλερ PosterΈνα θαμμένο μυστικό έρχεται στο φως! Μια περιπέτεια γεμάτη ένταση και ανατροπές, ένα κυνηγητό στα όρια της αλήθειας είναι το φιλμ Αποκαλύψεις (El Desentierro / The Uncovering) που σκηνοθετεί ο ταλαντούχος Nacho Ruipérez. Όταν o Ζόρντι επιστρέφει στο χωριό που μεγάλωσε, μαθαίνει ότι ο πατέρας του δεν είναι, όπως πίστευε, θαμμένος στο νεκροταφείο του χωριού. Αμέσως μετά, διαπιστώνει ότι η Βέρα, μια νεαρή κοπέλα που υποτίθεται ότι είχε σκοτωθεί μαζί με τον πατέρα του, είναι ακόμα ζωντανή. Με αυτά τα νέα δεδομένα, ο Ζόρντι αποφασίζει να μείνει στο χωριό και να προσπαθήσει να ανακαλύψει τι πραγματικά συνέβη στον πατέρα του. Σύντομα θα αντιμετωπίσει μια σειρά από μυστηριώδεις καταστάσεις και οδυνηρές αποκαλύψεις, ενώ μια σειρά φόνων έχουν στόχο να εμποδίσουν τον Ζόρντι να μάθει την αλήθεια. Είκοσι χρόνια, τελικά, δεν είναι αρκετά ώστε να ταφεί ένα σκοτεινό μυστικό...

Αποκαλύψεις (El Desentierro / The Uncovering) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Πρωταγωνιστούν οι Leonardo Sbaraglia, Jan Cornet, Michel Noher, Nesrin Cavadzade, Jelena Jovanova.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 30 Μαΐου 2019 από την Weird Wave!

Περισσότερα... »

Ma - Trailer / Τρέιλερ PosterΝα προσέχεις! Η Σου Αν είναι μια φαινομενικά άκακη και μοναχική γυναίκα που ζει ήσυχα στην πόλη του Οχάιο. Όταν η έφηβη Μάγκι τής ζητάει να αγοράσει αλκοόλ για εκείνη και την παρέα της, η Σου Αν βρίσκει την ευκαιρία να κάνει… νέους φίλους. Έτσι, λοιπόν, παραχωρεί στα παιδιά το υπόγειο του σπιτιού της για να διασκεδάσουν, ώστε να είναι ασφαλή και να μη χρειαστεί να οδηγήσουν στην επιστροφή υπό την επήρεια του αλκοόλ. Μπορεί να ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό ένα τέτοιο δώρο από «έναν μεγάλο», όμως στη συμφωνία υπάρχουν και κάποιοι κανόνες: Ένα από τα παιδιά πρέπει να παραμείνει νηφάλιο. Δεν πρέπει να βλασφημούν. Δεν πρέπει να ανέβουν στον επάνω όροφο. Και επιβάλλεται να την φωνάζουν MA. Όσο η παρέα των παιδιών σταδιακά απομακρύνεται από τη συναναστροφή με τη ΜA και όσο δε χρειάζονται πια τη φιλοξενία της, η μυστηριώδης γυναίκα αρχίζει να γίνεται εμμονική και αυτό που αρχικά φάνταζε ως το τέλειο εφηβικό όνειρο αρχίζει να γίνεται εφιάλτης. Το σπίτι της MA μεταμορφώνεται από το καλύτερο μέρος της πόλης, στο χειρότερο μέρος της Γης!


Ma - Trailer / Τρέιλερ Movie

Ο Tate Taylor, αναγνωρισμένος σκηνοθέτης της ταινίας Υπηρέτριες (The Help) και ο παραγωγός των blockbusters Τζέισον Μπλουμ (Τρέξε!, Η Νύχτα με τις Μάσκες, Η Κάθαρση) ενορχηστρώνουν ένα θρίλερ με την τολμηρή, απρόσμενη και ισχυρή ερμηνεία της Octavia Spencer. Την ίδια την Σπένσερ με τον Τέιλορ, τους συνδέει μια φιλία 25 ετών. Η βραβευμένη ηθοποιός έχει συνεργαστεί με τον σκηνοθέτη στο αντιρατσιστικό δράμα Υπηρέτριες και τη μουσική βιογραφία Get on Up. Στο cast της ταινίας ΜΑ συναντάμε και την πάντα αγαπημένη Juliette Lewis, στο ρόλο της single μητέρας της Μάγκι. Ο Luke Evans είναι στο ρόλο του Μπεν, ο οποίος μοιράζεται ένα άγνωστο παρελθόν με την ΜΑ, από τα χρόνια του σχολείου. Η απρόσμενη και ανατριχιαστική ερμηνεία όμως έρχεται από την Spencer, η οποία ξεπερνάει κάθε προσδοκία, καθώς προσπάθησε να δώσει ένα ισχυρό σοκ τρόμου στους θεατές -και το κατάφερε. Το σασπένς της ταινίας χτίζεται μέσα από την απρόσμενη και απρόβλεπτη, ψυχωτική συμπεριφορά της, η οποία έχει άγνωστα κίνητρα και μυστηριώδεις σκοπούς.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 30 Μαΐου 2019 από την Tulip Ent.!

Περισσότερα... »

Όνειρα σε Ψηλοτάκουνες Γόβες (Dumplin') - Trailer / Τρέιλερ PosterΔείξε ποια πραγματικά είσαι! Μια αμερικάνικη κομεντί σκηνοθετημένη από την Anne Fletcher, σε σενάριο της Kristin Hahn, που στηρίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Julie Murphy είναι η ταινία Όνειρα σε Ψηλοτάκουνες Γόβες (Dumplin'). Ένα φιλμ που προτάθηκε για Χρυσή Σφαίρα καλύτερου τραγουδιού και που περιλαμβάνει τις πιο πρόσφατες επιτυχίες της θρυλικής Dollie Parton, μρεταξύ των οποίων και του Girl In The Movies. Η Γουίλ είναι η plus size έφηβη κόρη μιας πρώην Βασίλισσας της Ομορφιάς. Θέλοντας να κάνει την δική της επανάσταση και να διαμαρτυρηθεί για τα σημερινά πρότυπα ομορφιάς δηλώνει συμμετοχή στα τοπικά καλλιστεία. Ξαφνικά πολλές άλλες κοπέλες ακολουθούν το παράδειγμα της και η Γουίλ ανακαλύπτει την σημασία της πραγματικής ομορφιάς και φιλίας.

Όνειρα σε Ψηλοτάκουνες Γόβες (Dumplin') - Trailer / Τρέιλερ Movie

Πρωταγωνιστούν οι Jennifer Aniston, Danielle Macdonald, Odeya Rush, Dove Cameron.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 30 Μαΐου 2019 από την Spentzos Films!

Περισσότερα... »

Rocketman - Trailer / Τρέιλερ PosterΗ γέννηση μιας επικής μουσικής οδύσσειας! Το Rocketman είναι ένα επικό μιούζικαλ φαντασίας για την απίθανη ιστορία των πρώτων χρόνων της καριέρας του Έλτον Τζον. Η ταινία ακολουθεί το μεγαλειώδες ταξίδι της μεταμόρφωσης του Ρέτζιναλντ Ντουάιτ από ντροπαλό πιανίστα στον παγκόσμιο σταρ Έλτον Τζον. Πρόκειται για την ιστορία τού πώς ένα αγόρι από μια μικρή πόλη γίνεται μία από τις πιο εμβληματικές φιγούρες της μουσικής και της ποπ κουλτούρας γενικότερα. Η ταινία ακροβατεί ανάμεσα στη φαντασία και την πραγματικότητα, ενώνει τους κόσμους της μουσικής, της διασημότητας και της μόδας. Μετά από 10 χρόνια προετοιμασίας του πρότζεκτ και με το σενάριο να έχει πια γραφτεί, ήταν καιρός η ταινία να προχωρήσει παρακάτω. Την παραγωγή ανέλαβε ο άνθρωπος που γνωρίζει πώς να κάνει μεγάλες και επιτυχημένες ταινίες: ο σκηνοθέτης και παραγωγός Matthew Vaughn (X-Men: Η Πρώτη Γενιά, Fantastic Four), ο οποίος είχε σκηνοθετήσει τον Τζον στην σύντομη εμφάνισή του στο «Kingsman: Ο Χρυσός Κύκλος». Τη σκηνοθεσία της ταινίας ανέλαβε ο καταξιωμένος Dexter Fletcher που λίγο καιρό πριν μας χάρισε το συναρπαστικό βιογραφικό μιούζικαλ «Bohemian Rhapsody» που σάρωσε τα ταμεία και τα βραβεία.

Rocketman - Trailer / Τρέιλερ Movie

Εκτός από τον ταλαντούχο Taron Edgerton, που υποδύεται τον μέγα σταρ, στην ταινία πρωταγωνιστεί και ο βραβευμένος με BAFTA Jamie Bell (Μπίλι Έλιοτ, Τα Αστέρι δεν Πεθαίνουν στο Λίβερπουλ) που υποδύεται τον συνεργάτη του Έλτον Τζον, τον στιχουργό Μπέρνι Ταουπίν. Ως Τζον Ριντ, πρώτη ερωτική σχέση του Έλτον Τζον και συνεργάτη του επί 28 χρόνια, συναντάμε τον Richard Madden (Game of Thrones), ενώ την μητέρα του τραγουδιστή ενσαρκώνει η Bryce Dallas Howard (Black Mirror).

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 30 Μαΐου 2019 από την Odeon!

Περισσότερα... »

Γκοτζίλα ΙΙ Ο Βασιλιάς Των Τεράτων (Godzilla: King of the Monsters) - Trailer / Τρέιλερ PosterΖήτω ο Βασιλιάς! Μετά τις παγκόσμιες επιτυχίες του «Γκοτζίλα» (2014) και «Kong: Η νήσος του κρανίου» (2017), έρχεται το επόμενο, σαρωτικό κεφάλαιο αναβίωσης τιτάνιων τεράτων από τη Warner, Γκοτζίλα ΙΙ Ο Βασιλιάς Των Τεράτων (Godzilla: King of the Monsters). Μία επική, εντυπωσιακή περιπέτεια που βάζει τον Γκοτζίλα ενάντια σε μερικά από τα πιο γνωστά τέρατα της ιαπωνικής ποπ κουλτούρας. Η Μόναρκ, μια κρυφή ζωολογική ομάδα,έρχεται αντιμέτωπη με τιτάνια τέρατα, συμπεριλαμβανομένου και του Γκοτζίλα, που συγκρούεται με τη Μόθρα, τον Ρόνταν και την απόλυτη νέμεσή του, τον τρικέφαλο Γκιντόρα. Όταν αυτά τα αρχαία τέρατα, που θεωρούνταν απλώς μύθοι, ξυπνήσουν ξανά, θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους για την απόλυτη κυριαρχία, ακόμα και σε βάρος της ανθρωπότητας.

Γκοτζίλα ΙΙ Ο Βασιλιάς Των Τεράτων (Godzilla: King of the Monsters) - Trailer / Τρέιλερ Movie

Σκηνοθετεί ο Michael Dougherty (Krampus), ενώ πρωταγωνιστούν οι Millie Bobby Brown (Stranger Things), Vera Farmiga (Up in the Air) και Kyle Chandler (Argo).

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 30 Μαΐου 2019 από την Tanweer!

Περισσότερα... »

Το σουτιέν (The Bra) Poster ΠόστερΤο σουτιέν
του Veit Helmer. Με τους Predrag 'Miki' Manojlovic, Denis Lavant, Paz Vega, Chulpan Khamatova, Maia Morgenstern, Irmena Chichikova, Boryana Manoilova.


Βυζάκια έξω λοιπόν!
του Θόδωρου Γιαχουστίδη (@PAOK1969)

Η… Σταχτοπούτα της νέας εποχής

Αυτή είναι η έκτη μεγάλου μήκους ταινία μυθοπλασίας του γεννημένου στις 24 Απριλίου του 1968 στο Ανόβερο της Γερμανίας, Veit Helmer. Είναι και η πρώτη του που προβάλλεται εμπορικά στην Ελλάδα. Μία από τις προηγούμενες ταινίες του, το «Παραλογιστάν» (Absurdistan, 2008) είχε λάβει μέρος στο φεστιβάλ Αθηνών «Νύχτες Πρεμιέρας», όπου είχε τιμηθεί με το βραβείο σκηνοθεσίας και κυκλοφόρησε έπειτα κατευθείαν σε dvd.

Το σουτιέν (The Bra) Poster Πόστερ Wallpaper
Η παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας Το σουτιέν (The Bra) έλαβε χώρα στο φεστιβάλ του Χοφ, στη Γερμανία, τον περασμένο Οκτώβριο, ενώ λίγες μέρες μετά η ταινία συμμετείχε στο διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ του Τόκιο. Πήρε μέρος και στο περίφημο Tallinn Black Nights Film Festival. Αυτή είναι η δεύτερη φορά που συνεργάζεται με τον Predrag 'Miki' Manojlovic, μετά το «Gate to Heaven» (2003) και η δεύτερη φορά που συνεργάζεται τόσο με τον Denis Lavant όσο και με την Chulpan Khamatova, με τους οποίους είχε συνεργαστεί για πρώτη φορά στη ταινία «Tovalu» (1999).

Η υπόθεση: Ένα εμπορικό τραίνο διασχίζει μια ατελείωτη, εύφορη κοιλάδα στους πρόποδες του Καυκάσου. Στην καμπίνα του οδηγού ο Νουρλάν, ο μηχανοδηγός. Μέρα με τη μέρα οδηγεί το τραίνο διασχίζοντας ένα προάστιο του Μπακού, όπου τα κτήρια είναι τόσο κοντά στις γραμμές, που αναγκάζεται να περνά ξυστά από τις αυλές και τα κτίσματα. Κάθε φορά που το τρένο πλησιάζει, οι άνδρες που πίνουν τσάι και οι γυναίκες που απλώνουν τα ρούχα, τρέχουν να το αποφύγουν.

Ο Αζίζ, ένα μικρό ορφανό παιδί, όταν βλέπει τον πράσινο σηματοδότη, που ενημερώνει πως το τραίνο πλησιάζει, τρέχει με την σφυρίχτρα του κατά μήκος των γραμμών και ειδοποιεί τους κατοίκους να μαζέψουν τα πράγματά τους και να μπουν στα σπίτια τους. Ό,τι δεν προλαβαίνουν να μαζέψουν, ο Νουρλάν τα συγκεντρώνει στο τέλος της διαδρομής: φτερά κοτόπουλων, παιδικές μπάλες, ακόμα και σεντόνια. Την τελευταία μέρα πριν την συνταξιοδότησή του ο μηχανοδηγός βρίσκει σκαλωμένο στο τρένο ένα κάπως ιδιαίτερο σουβενίρ: ένα δαντελωτό, γαλάζιο σουτιέν! Η σκέψη του σουτιέν αναστατώνει τον Νουρλάν, τόσο που πλέον δεν μπορεί να κοιμηθεί τα βράδια. Η απέραντη μοναξιά του τον οδηγεί να επιστρέψει στη γειτονιά και να αναζητήσει την ιδιοκτήτρια του σουτιέν. Θα την εντοπίσει;

Η άποψή μας: Ευτυχώς, υπάρχουν ακόμα δημιουργοί που σκέφτονται outside the box, που λένε. Όπως ο Veit Helmer. Που σε μια εποχή απίστευτης πολυλογίας – και κενού λόγου – αντιπροτείνει τον λυρισμό και τον… πληθωρισμό του «μία εικόνα – χίλιες λέξεις». Επιλέγει να αφηγηθεί την ιστορία που… έγραψε (μαζί με την Leonie Geisinger) μόνο με εικόνες. Σαν τότε, στις απαρχές του κινηματογράφου, όταν δεν είχε ακόμα βρεθεί ο τρόπος ώστε η κινούμενη εικόνα, που αναπαραγόταν πάνω στη μεγάλη οθόνη, να συνδυάζεται με ήχο. Προσέξτε όμως: ο σκηνοθέτης δεν έκανε μια βουβή ταινία. Γύρισε μια ταινία με φυσικό ήχο, χωρίς λόγια. Το γεγονός ότι κατάφερε το πείραμά του εν πολλοίς να είναι πετυχημένο, δίνει στην ταινία ένα θετικό πρόσημο.

Αν το καλοσκεφτεί κανείς, κάνει μια ιδιαίτερη κινηματογραφική μεταφορά του παραμυθιού της Σταχτοπούτας. Απλά, αντί για γοβάκι, υπάρχει σουτιέν! Αντί για πρίγκιπα, έχουμε έναν μοναχικό μηχανοδηγό, που βγαίνει στη σύνταξη. Κι αντί για κακές μητριές και άθλιες αδελφές, έχουμε τη… μοίρα να στέκεται εμπόδιο στην επίτευξη του στόχου. Όχι όμως και η… τεχνολογία. Από τη στιγμή που ο φίλος μας είδε και απόειδε με τις κατ’ οίκον επισκέψεις, όπου μία γυναίκα τον διώχνει, άλλη του αποδεικνύει πως το σουτιέν δεν είναι δικό της και άλλη προσπαθεί με κάθε τρόπο να του αποδείξει πως το σουτιέν… είναι δικό της, χρησιμοποιεί ένα… μηχάνημα! Ουρές οι γυναίκες, νέες και γραίες, να βάζουν τα στήθη τους στο μηχάνημα κι εκείνο να αποφαίνεται αν αυτά είναι τα βυζιά του σουτιέν. Βέβαια, ζονγκ του βγαίνει του έρημου. Γιατί καθόλου μα καθόλου δεν μπορεί να φανταστεί ποια είναι η ιδιοκτήτρια του στηθόδεσμου…

Ο Γερμανός σκηνοθέτης δείχνει μια αγάπη στο σινεμά του μεγάλου Jacques Tati, οπότε όσοι ψάχνετε τέτοιου είδους αναφορές, σπεύστε. Η ταινία έχει ρυθμό, ρυθμό που κατακτιέται και μέσω της επανάληψης. Μόνο που ενώ γενικώς τσουλάει το πράμα, αυτή η επανάληψη που δίνει ρυθμό, λίγο τη δίνει και στα… νεύρα του ανυπόμονου θεατή! Η αρχική έκπληξη και η ευνοϊκή θέαση της ταινίας, από κάποιο σημείο και μετά – αναγκαστικά – δίνει τη θέση της σε ένα απορημένο «αυτό είναι όλο;»... Η τελευταία φορά που είχε πετύχει κάτι ανάλογο ήταν με το «The Artist», που ήταν και… ασπρόμαυρο από πάνω! Ολοκληρωτικός φόρος τιμής εκεί. Εδώ, οι ευγενείς προθέσεις δεν αρκούν. Και το επίπεδο της ψυχαγωγίας δεν φτάνει εκείνο της ταινίας του… κωλόφαρδου Michel Hazanavicius.

H θλιμμένη φάτσα του φοβερού και τρομερού και γνωστού μας από τις ταινίες του πρότερου Kusturica, Miki Manojlovic (πείτε με τρελό, αλλά πιστεύω πως είναι ο χαμένος, δίδυμος αδελφός του Δημήτρη Δανίκα!) είναι απόλυτα ταιριαστή στο ύφος της ταινίας και σε αυτό που θέλει να πετύχει ο σκηνοθέτης. Ο Lavant το διασκεδάζει αλλά ουσιαστικά δεν έχει ρόλο και από τις γυναίκες, τις πάμπολλες γυναίκες, όλες κάνουν ότι μπορούν η αλήθεια είναι. Αν κάτι σου μένει τελικά από την ταινία είναι το επαναλαμβανόμενο μοτίβο του πιτσιρικά, που με τη σφυρίχτρα στο στόμα προσπαθεί να προειδοποιήσει τους συμπολίτες του για την έλευση του εμπορικού τραίνου. Για να πάει μετά, αυτός ο ορφανός, στο… σκυλόσπιτό του. Το οποίο θα χάσει. Θα ξεσπιτωθεί. Επειδή οι άνθρωποι δεν συγχωρούν. Και πολύ εύκολα ξεχνούν. Μπορεί ο μηχανοδηγός μας να μην βρίσκει τελικά την αγάπη, ευτυχώς όμως βρίσκει έναν… γιο. Συμπαθέστατη ταινία, το δίχως άλλο, δεν είναι για όλους ενώ θα μπορούσε.

Το σουτιέν (The Bra) Rating
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 23 Μαΐου 2019 από την Filmtrade!
Περισσότερα... »

Ένας Πιστός Άντρας (L'homme fidèle / A Faithful Man) Poster ΠόστερΈνας Πιστός Άντρας
του Louis Garrel. Με τους Laetitia Casta, Lily-Rose Depp, Joseph Engel, Louis Garrel.


Αγάπη και Θάνατος
του zerVo (@moviesltd)

Πολύ μακρινή η ιδιοσυγκρασία μας με τους Φραντσέζους. Σε σημείο που να πιστεύω πως μια ρεαλιστικής εξιστόρησης ελληνική παραγωγή, θα είχε τερματίσει κάπου εκεί στο τρίτο λεπτό της ύπαρξης της. - Αντίο αγαπημένε μου, φεύγω με τον κολλητό σου! - Όχι μην μου το κάνεις αυτό και από αύριο κιόλας να με στείλεις να τα πίνω ολονυχτίς στην Πάρο, αγκαλιά με τα Ιταλιδάκια! So Simple! Όχι θα κάτσει να σκάσει ο οποιοσδήποτε για την προδοτική φυγή του αμόρε, που μπορεί και να μην υπήρξε ποτέ in love, αναμένοντας να κυλίσει το σενάριο, που το επόμενο καρέ του θα συμβεί δύο ολόκληρες Ολυμπιάδες μετά. Αυτό θα πει από την άλλη όμως να είσαι Ένας Πιστός Άντρας.

Ένας Πιστός Άντρας (L'homme fidèle / A Faithful Man) Quad Poster Πόστερ
Οκτώ χρόνια έχουν περάσει από εκείνη την ημέρα που το μαντάτο της εγκατάλειψης της αγαπημένης του Μαριάν, έσκισε στα δύο την καρδιά του μελαγχολικού Αμπέλ. Εγκυμονούσα κιόλας, να κουβαλά τον καρπό του πάθους της, με τον καλύτερο του φίλο. Έτσι όπως τα φέρνει η ζωή όμως, ο τυχεράκιας που έκλεψε το κορίτσι από τον κομπανιέρο του, θα φύγει αιφνιδίως από τον μάταιο τούτο κόσμο από καρδιακή ανακοπή, αφήνοντας την πίσω, σαραντάρα πλέον χήρα, να έχει να φροντίσει ένα μικρό, ορφανό αγόρι.

Η τελετή της εξόδου του απελθόντα, θα σταθεί αφορμή να συναντηθούν και πάλι μετά από τόσο καιρό ο Αμπέλ και η Μαριάν, εκεί που θα καταλάβουν πως κάτι από εκείνο το φλογερό τους παρελθόν, παραμένει ακόμη ζωντανό. Και θα ξανασμίξουν. Μόνο που αυτή η αναθέρμανση ενός παλιού δεσμού, θα συναντήσει δύο σημαντικούς πολέμιους. Τον μικρούλη Ζοζέφ, που θα ρίχνει βολές ένθεν κακείθεν προκειμένου να τρομοκρατήσει το νέο αμόρε της μαμάς του, αλλά και την αδελφή του πεθαμένου μνηστήρα, Ιβ, που από τα μικράτα της νιώθει κάτι περισσότερο από φιλία για τον όμορφο Αμπέλ.

Τι ιδιόμορφο και ετερόκλητο τετράγωνο ε? Από την μια πλευρά το ερωτικό αντικείμενο του πόθου, που δεν σίγασε ποτέ ακόμη κι αν η προδοσία της έσκασε σαν οβίδα στα σωθικά εκείνου που την λάτρεψε. Μόνη πια, ενδέχεται να επιστρέψει στην σιγουριά του παλιού καλού της? Και με τον μικρό κανακάρη της τι τρέχει, που μοιάζει να σκαρφίζεται φανταστικές υποθέσεις με εγκληματική προέκταση, που μπορεί να διαψεύδονται, κανείς όμως δεν παίρνει και όρκο πως δεν ισχύουν? Βέλη που θα πετύχουν ακόμη και την όμορφη Ιβ που λιώνει και μόνο στην σκέψη πως την αγκαλιάζει ο, απορριπτέος κάποτε από την νύφη της, Αμπέλ, νιώθοντας απόλυτα βέβαιη πως αυτό το πάθος, στα αληθινά του, θα είναι ακόμη πιο έντονο. Και μέσα σε όλη αυτή την σιγανή ανακατωσούρα, πως βρίσκει το σθένος ο ωραίος της υπόθεσης, να παραμένει ατάραχος, ακόμη και όταν οι εκβάσεις δεν δείχνουν να πηγαίνουν με τα νερά του?

Περίεργη ταινία, καθαρόαιμα γαλλικής συλλογιστικής, οργάνωσης και φυσικά εκτέλεσης, που περιστρέφεται γύρω από τις ψυχοσυνθέσεις τεσσάρων προσώπων που κινούνται κάτω από τον ίσκιο του εμβληματικού Άιφελ. Εκείνης, εκείνου, της άλλης και του μικρομέγαλου. Που ακόμη κι αν δεν διαθέτει ούτε δευτερόλεπτο αφηγηματικού λόγου, όπως συμβαίνει με τους άλλους τρεις που σχεδόν τον μοιράζονται, σπάζοντας την έννοια του βασικού ναρέιτορ, είναι κι εκείνος που κλέβει κυριολεκτικά την παράσταση. Μεταλλάσσοντας με την έντονη παρουσία του - κλειδί ο εκφραστικός πιτσιρίκος Joseph Engel - το φιλμ μονομιάς από φάμιλυ σε θρίλερ και από σάτιρα σε αστυνομική νουβέλα. Άνισα η μπίλια δεν κάθεται σε κανένα ζανρ, είναι πασιφανές όμως πως δεν είναι και αυτός ο σκοπός του χαμηλότονου ντιρέκτορα Louis Garrel, γόνου της φημισμένης καλλιτεχνικής φαμίλιας που εκπροσώπησε σθεναρά το Νέο Κύμα.

Ο γοητευτικός αστέρας / δημιουργός, που εδώ κρατά για τον εαυτό του τον ρόλο του συνδετικού κρίκου των επιμέρους περσόνων, στην δεύτερη σκηνοθετική του απόπειρα, έχει την τύχη να συνεργάζεται με ένα θρυλικό όνομα στο σενάριο σαν αυτό του Jean Claude Carriere, γνωστού ψείρα και τελειομανή της γραφής. Το αποτέλεσμα είναι να μην σερβίρουν, οι περιεκτικές και συμπυκνωμένες εικόνες των σκάρτων 75 λεπτών διάρκειας, τίποτα έτοιμο στον θεατή, ούτε όμως να τον αφήνουν εύκολα να τις ξεπεράσει ασχολίαστες. Όπως τέλος οφείλω να υμνήσω την ομορφάδα, τόσο της εντυπωσιακά ώριμης Κυριας Garrel, Laetitia Casta, αλλά και της θυγατέρας του Ωραίου Johnny, Lily-Rose Depp, που αμφότερες δίνουν έναν άλλο, αντικριστό αγέρα, σε αυτή την απόλυτα Fabriqué en France ανακατωσιά.

Ένας Πιστός Άντρας (L'homme fidèle / A Faithful Man) Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 23 Μαΐου 2019 από την Tanweer!
Περισσότερα... »

Αλαντίν (Aladdin) Poster ΠόστερΑλαντίν
του Guy Ritchie. Με τους Will Smith, Mena Massoud, Naomi Scott, Marwan Kenzari, Navid Negahban, Nasim Pedrad, Billy Magnussen.


Χίλιες και μια νύχτες!
του zerVo (@moviesltd)

Ε, δεν θα μπορούσε να γίνει και διαφορετικά, αφού πλέον όπως φαίνεται, έχει μπει για τα καλά το νερό στο αυλάκι. Κι αν εξαιρέσουμε το ένα και μοναδικό fail, που αφορά στην περίπτωση της Maleficent, από τότε που η Disney αποφάσισε να ριμεικάρει σε live action τις τεράστιες επιτυχίες κινουμένων σχεδίων της, όλες οι υπόλοιπες, οδηγούμενες με γνώμονα τον σεβασμό στο ορίτζιναλ, διασκευές, έχουν πάρει στην τελική αξιολόγηση τους, το λιγότερο την σφραγίδα της ικανοποιητικής. Και αναμφίβολα της διασκεδαστικής. Κανόνας από όπου δεν εξαιρέθηκε ούτε το στοίχημα του Aladdin, που εντέλει μας άφησε με μια και μόνη, εγκυκλοπαιδική περισσότερο, απορία στο φινάλε του: Για ποιον ακριβώς λόγο έπαιξε αυτό το βαρύγδουπο όνομα στα credits, σιμά στην σήμανση Directed By?

Αλαντίν (Aladdin) Quad Poster Πόστερ
Ένα χαμίνι, που ολημερίς περιφέρεται στα στενά σοκάκια της πολύβουης πρωτεύουσας του βασιλείου της Άγκραμπα, παρέα με τον πιστό του φίλο, πίθηκο Άμπου, είναι ο Αλαντίν, ένας κλεφτάκος που ζει, ξαφρίζοντας τις τσέπες των ανυποψίαστων περαστικών στο παζάρι. Εκεί που θα γνωρίσει και θα μαγευτεί από την απαράμιλλη ομορφάδα της, την νεαρή πριγκίπισσα Γιασμίν, την χαμηλών τόνων θυγατέρα του δίκαιου Σουλτάνου, σε μια από τις συχνές της, μυστικές αποδράσεις από την ανία του παλατιού. Όπως κι εκείνη θα εντυπωσιαστεί από τον ακραία περιπετειώδη τρόπο ζωής του νεαρού πορτοφολά, παρότι στον συλλογισμό της τελικά θα τον καταχωρήσει σαν απατεώνα και όχι σαν άτομο που αξίζει την εμπιστοσύνη της.

Γνώμη που θα αλλάξει μονομιάς καθώς εκείνος θα της επιστρέψει το χρυσό βραχιόλι, κληρονομιά που της άφησε η μητέρα της, εισερχόμενος κρυφά στο δωμάτιο της, λίγο πριν πέσει στην παγίδα του Τζαφάρ, του ανήθικου βεζίρη που εποφθαλμιά τόσο τον θρόνο, όσο και την καρδιά της λαμπερής διαδόχου του. Αιχμάλωτος και ανήμπορος να αντιδράσει, ο Αλαντίν θα βρεθεί παγιδευμένος σε μια γιγάντια σπηλιά γεμάτη θησαυρούς, ανάμεσα στους οποίους και το φημισμένο μαγικό λυχνάρι που όλοι αναζητούν να αποκτήσουν. Και που ερχόμενο στην κατοχή του θα απελευθερώσει το χιλίων χρόνων ζωής φυλακισμένο αλλά και πανίσχυρα μαγικό Τζίνι, δίνοντας στον φτωχό νέο την δυνατότητα να πραγματοποιήσει τρεις, οποιεσδήποτε τρεις, ευχές!

Συνεπώς για τον ερωτοχτυπημένο για τα μαύρα μάτια της πριγκιποπούλας, που η μοίρα της ορίζει να παντρευτεί μονάχα γαλαζοαίματο, νέο, η πρώτη πρώτη ανάγκη του είναι να μεταμορφωθεί σε πλούσιο Σεΐχη, ελπίζοντας πως έτσι θα κερδίσει την συμπάθεια της. Και κάπως έτσι ξετυλίγεται στο εκράν, μια από τις πιο αγαπημένες λαϊκές ιστορίες, που ο αραβικός θρύλος λέει πως γέννησε η έμπνευση της Σεχραζάντ, στις χίλιες και μία παραμυθένιες νύχτες της. Και πραγματικά το ύφος που το στούντιο θέλησε κατά απόλυτη τιμή να ακολουθήσει στην υλοποίηση και αυτού του φιλόδοξου πλάνου της, ήταν ακριβώς αυτό, να υπάρχει διάχυτο στην ατμόσφαιρα της αίθουσας, το συναίσθημα του παραμυθένιου, του εξωπραγματικού, αυτού που μόνο το σινεμά εντέλει μπορεί να αποδώσει, δίνοντας στον θεατή την ευκαιρία να το σκάσει από την πραγματικότητα του.

Στην ουσία το σενάριο ελάχιστα αποκλίνει από εκείνο το χιλιοειδωμένο του animation, που 27 έτη πριν μετά ανέσεως θα κέρδιζε τον τίτλο στην συγκεκριμένη Οσκαρική κατηγορία, αν βεβαίως αυτή είχε εφευρεθεί. Φυσικά το ορίτζιναλ, εστεμμένο με δύο ολόχρυσα αγάλματα της Ακαδημίας για την μουσική του επένδυση και το τραγούδι, δεν άφησε σε κανέναν την εντύπωση πως το ριμέικ θα ακολουθούσε μονοπάτι διαφορετικό από εκείνο του αγωνιώδους μιούζικαλ, μιας και σε αρκετές στιγμές οι νότες και οι μελωδίες εισβάλλουν στο σκριπτ, δίνοντας του έναν παλιομοδίτικο, πλην αγαπημένο, χολιγουντιανό τόνο. Υπεύθυνος για την πενταγραμμική συνοδεία, ξανά ο μαέστρος Alan Menken, που όχι μόνο τροποποιεί σε πιο μοντέρνες, τις γνώριμες συνθέσεις του, όπως το νικηφόρο A Whole New World, αλλά προσφέρει και μια ολοκαίνουργη μουσική έμπνευση με το Speechless. Κομμάτι που με την φωνή της εξωτικά όμορφης Γιασμίν / Naomi Scott, κάνει παρέα σε μια από τις πιο καλογραμμένες σεκάνς της ταινίας.

Παρότι στην πρώτη του παρουσίαση ως κυανόχρουν Τζίνι, είχε μοιράσει θυμηδίες στο κοινό με την αστεία μόστρα του, ο Will Smith, στην πραγματικότητα είναι και εκείνος που κλέβει την παράσταση, με το κέφι, το μπρίο, τις αεράτες κινήσεις του. Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως το τέμπο από την στιγμή της εμφάνισης του, ορίζεται αποκλειστικά και μόνο από εκείνον, χάρη στην ζωντάνια, τις απίθανες μεταμορφώσεις, την ικανότητα του να αποδίδει έναν ακόμη Hitch, σε ανατολίτικη κοψιά ετούτη την φορά. Προστατευόμενος του εδώ, ο ήρωας της μαρκίζας, ένας κοινός αλητάκος, με άδεια τσέπη, αλλά και με χρυσή καρδιά, που φέρει την μορφή ενός άπειρου από τέτοιου είδους ακριβές παραγωγές, ηθοποιού, όπως ο καναδοαιγύπτιος Mena Massoud. Που σταδιακά και όσο περνά ο χρόνος - και αποσπά τις αμέριστες βοήθειες από τον Fresh Prince - βρίσκει κι αυτός τα πατήματα του, μέχρι να καταφέρει να πάρει τον θετικό βαθμό για την παρουσία του. Στα αδύναμα δεδομένα του καστ πάντως, καταγράφεται ο Marwan Kenzari, που δεν θα γινόταν να στήσει πιο επίπεδο και κλισέ κακό Τζαφάρ.

Εν ολίγοις δεν μπορώ να βρω με ποιον τρόπο ο επισκέπτης της αίθουσας που παίζεται ο Aladdin θα αποχωρήσει δίχως να έχει χορτάσει δράση, ρομάντζο, άριστα ειδικά εφέ και εννοείται συναίσθημα. Ίσως όχι και με την ανάλογα ανατρεπτική διάθεση που υποσχόταν η ύπαρξη ενός ντιρέκτορα σαν τον Guy Ritchie στον πάγκο, αφού ο α-γραμμικός δημιουργικός του χαρακτήρας δεν εμφανίζεται ποτέ. Με το πνεύμα του Robin Williams, που φωνητικά είχε δώσει άλλη οντότητα στον δικό του θαυματοποιό στα 1992, να δίνει το πρόσταγμα και τον αεικίνητο Smith να παίρνει την σκυτάλη και χωρίς δεύτερη σκέψη να φέρνει σε πέρας την αποστολή, δεν υπάρχει και τόση ανάγκη για παρεμβάσεις από τον Βρετανό, ο οποίος ενδεχόμενα αποτέλεσε την χρυσή πολυτέλεια του Σχεδίου Αλαντίν. Που θα πετύχαινε - πιστεύω - και χωρίς εκείνον.

Αλαντίν (Aladdin) Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 23 Μαΐου 2019 από την Feelgood Ent.!
Περισσότερα... »

Ο Παραλίας (The Beach Bum) Poster ΠόστερΟ Παραλίας
του Harmony Korine. Με τους Matthew McConaughey, Snoop Dogg, Isla Fisher, Jimmy Buffett, Zac Efron, Martin Lawrence, Jonah Hill.


Και φούμα φούμα στα βοτσαλάκια...
του zerVo (@moviesltd)

Εμένα όλο αυτό με στενοχωρεί. Γιατί τον είχα στηρίξει ως ηθοποιάρα μεγάλη και τρανή από την πρώτη φορά που τον καμάρωσα ως πρωταγωνιστή σε ταινία υψηλού επιπέδου - θυμάμαι σε εκείνο το υποτιμημένο διαμάντι του Μούσια, Amistad - ακόμη και στις στιγμές που δεν του έδιναν τις διανομές που δικαιούταν η ερμηνευτική του στόφα. Δεν συζητούμε καν το λάβαρο ικανοποίησης που ύψωσα, όταν το νερό μπήκε στο αυλάκι και ο γοητευτικός Τεξανός, έπαψε να παριστάνει στα μέτρια ρομ κομς τον γοητευτικό Τεξανό, παρά πήρε τα πάνω του τόσο πολύ, ίσαμε να φτάσει στην δικαιότατη Οσκαρική καταξίωση. Κι έκτοτε? Έτερον ουδέν. Τίποτες! Κενό! Και πλέον δεν μιλούμε για ένα απλό καμπανάκι που χτυπά με την παρουσία του στην χειρότερη ταινία της σεζόν (Serenity) αλλά με το ότι κρατά τον βασικό ρόλο εδώ, στο πόνημα ενός άξεστου κινηματογραφικού κανάγια, που θα φτάσει τα 100 του χρόνια (first God) και ακόμη θα γράφει ιστορίες για φούμες, άσπρες γραμμές και θρίσομ στα όρθια...

Ο Παραλίας (The Beach Bum) Quad Poster Πόστερ
Ο Μούντογκ είναι ένας ποιητής, ένας αρτίστας που ξετυλίγει το λυρικό του τάλαντο δίπλα στα πολυτελή κότερα, που στέκουν αραγμένα κάτω από τον καυτό ήλιο της Φλόριντας, στους ντόκους των Κι Γουέστ. Τα έσοδα βέβαια από τις πωλήσεις των βιβλίων του δεν επαρκούν ούτε για να καλύψουν τις ημερήσιες ανάγκες του για μαριχουάνα και παρόλες τις παροτρύνσεις του ατζέντη του για να στρωθεί στην δουλειά, μπας και κατεβάσει καμία καινούργια ιδέα, εκείνος προτιμά να ξοδεύει τα γερά κομποδέματα που του στέλνει πεσκέσι η (its complicated) εύπορη σύζυγός του, σε ολονύχτια πάρτι με ούζα.

Αφορμή για να έρθει και πάλι σε επαφή με την αγαπημένη του, εξίσου χίπι, γυναίκα του, θα σταθεί ο γάμος της κορούλας τους, Χέδερ, που σε αντίθεση με τους δυο γονείς της, που ονειροβατούν ολημερίς, διαθέτει λιγουλάκι μυαλό στο κεφάλι της. Και που ατυχώς όταν η όμορφη μητέρα της, ισοπεδωμένη από το πιώμα, καρφώσει το αμάξι της, μετωπικά σε φορτηγό και αποδημήσει εις Κύριον, αφήνοντας την ως μοναδική διαχειρίστρια της κληρονομιάς της, θα θέσει κάποιους βασικούς κανόνες στον άσωτο μπαμπά της, προκειμένου να του μοιράσει, όσες εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια του αντιστοιχούν: Να σοβαρευτεί, να ορθοποδήσει, να αφοσιωθεί στο νέο του βιβλίο και αν τον κρίνει ικανό θα του μεταβιβάσει το τεράστιο ποσό!

Και πραγματικά ο Μούντογκ αφού ταρακουνηθεί αλαφρώς, θα αποφασίσει να πάρει τον ίσιο δρόμο, δηλαδή να παίρνει τις ίδιες ποσότητες κάνναβης καθημερινά και να ρουφά επακριβώς τα ίδια λίτρα τζιν με το χτες, απλώς ενδιάμεσα να βρίσκει και κομματάκι χρόνο να γράφει και δυο στίχους, βουτηγμένος μέσα στην θολούρα του νου. Πράγμα που συμβαίνει στην οθόνη με πιο άγαρμπο τρόπο ακόμη και από τις κωμωδίες του Μαρκίδη, αφού ο λαθρόβιος και στο σανατόριο θα μπει, για να το ρημάξει και δουλειά θα βρει σαν ξεναγός σε μίνι κρουαζιέρες, μέχρι να καταστρέψει τον συνεταίρο του και με τον κολλητό του Snoop Dogg (να φανταστείς ο πιο νηφάλιος των συμμετεχόντων, για τέτοιο sci fi μιλάμε) θα κάνει κολεγιά, μπας και γλυτώσει από την φυλακή, ίσαμε να τα κάνει μαντάρα κι εκεί. Είναι ακριβώς το ημίωρο που η έκφραση απορίας ζωγραφισμένη ανεξίτηλα στο πρόσωπο μου, μου έχει προκαλέσει αγωνία συνάμα για το τι ακριβώς παρακολουθώ.

Μια υμνική σάτιρα γύρω από τον Βίο και την Πολιτεία ενός τύπου που καλοπερνάει με ξένα κόλυβα, καλοπηδάει ξένες κυρές και καλοδιαλύει ξένες περιουσίες? Μια ντοκιμαντερίστικου παλμού αγιογραφική παρουσίαση μιας περσόνας μοναδικής, ξεχωριστής, σύγχρονης, καλλιτεχνικής και φυσικά καταληκτικά κοινωφελούς? Μια ειρωνική διαδήλωση για το πόσα μπορεί να πετύχει κανείς - ίσαμε Νόμπελ και Πούλιτζερ να φτάσει, όχι ακολουθώντας το Βαγγέλιο, αλλά πράττοντας τα ακριβώς αντίθετα από τα ηθικά? Σαχλαμάρες! Η ταινία του Korine, ακόμη δηλαδή μια ταινία του Korine, δεν είναι σοβαρότερη από εκείνο το adventure που παίζαμε κάποτε στα pc με κεντρικό αντιήρωα τον Leisure Suit Larry.

Που κοίταξε να δεις ποιος τον υποδύεται εδωνά! Ο Matt! Που εγώ χάραζα φλέβες για πάρτη του, ωσότου φτάσει στο απόγειο του Dallas Buyers. Ξεπεσμός από τους λίγους, με άλλοθι την συμμετοχή μιας ολ σταρ ομάδας τριγύρω από Isla Fisher και Zac Efron, μέχρι Martin Lawrence και Jonah Hill, να τον πείθουν πως παίρνει άφεση για δαύτες τις αμαρτίες. Ενδεχόμενα λοιπόν το (γελοίο κατά τα άλλα) σενάριο του The Beach Bum, να πρέπει να σταθεί πλοηγός για το μέλλον του Μακόνα, ώστε να λογικευτεί με ορθότερες επιλογές, ειδάλλως η καταστροφή είναι σιμά. Και όπως έχουμε ξαναπεί έχουν βουλιάξει και σπουδαιότερα ταλέντα στην χολιγουντιανή ιστορία. Δεν θα κάνει ο πενηντάρης πια σταρ, ότι του κατεβάσει η κούτρα και δεν θα ανοίγει μύτη. Ξέρω, ξέρω, που με γράφεις, μην σε απασχολώ, τώρα που ψάχεις για τζιβάνες...

Ο Παραλίας (The Beach Bum) Rating

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 23 Μαΐου 2019 από την Odeon!
Περισσότερα... »