Σώμα με Σώμα

by Jacques Audiard. With Marion Cotillard, Matthias Schoenaerts, Bouli Lanners, Céline Sallette, Corinne Masiero


Η Αναπηρία του Συναισθήματος
του gaRis (@takisgaris)
After his lofty success in Cannes three years ago with (the winner of Grand Jury Prize) A Prophet, Jacques Audiard strikes back with another tour de force storytelling, his Rust & Bone, starring the crown jewel of contemporary French cinema, the impeccable Marion Cotillard and the Bullhead (2011 nominated for best foreign picture) sensation Matthias Schoenaerts. The orca trainer amputee falls for the underground boxer and occasional club bouncer and as they sink into an intoxicatingly physical relationship they seek cure in reverse, proving theorem that only real disability is the emotional kind. I can’t expect anything less than an Oscar nom for Marion, who should really be pickier in choosing her Hollywood based roles, or at least stick to what she knows best: acting in most transformative sense of the word.

Μετά από την σημαντική του επιτυχία στις Κάννες, προ τριετίας, αποσπώντας το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής για το Un Prophet, ο Jacques Audiard, ξανακτυπά με ακόμη μια δραματική tour de force αφήγηση στο ολοκαίνουργο Rust And Bone του, με πρωταγωνιστές το διαμάντι του σύγχρονου γαλλικού σινεμά, την Marion Cotilliard και τον εξαιρετικό στο περσινό Bullhead (υποψήφιο στην οσκαρική κατηγορία μη αγγλόφωνης παραγωγής) Βέλγο Matthias Schoenaerts. Η ανάπηρη εκπαιδευτής φαλαινών Όρκα, ερωτεύεται τον αντεργκράουντ μποξέρ και περιστασιακό πορτιέρη σε νυχτερινά κέντρα και μαζί βυθίζονται σε μια μολυσμένη, έντονη, παθιασμένη σχέση, που επιζητά την λύτρωση με αντίστροφη ρότα, αποδεικνύοντας το θεώρημα πως η πραγματική αναπηρία, υπάρχει μόνο στο συναίσθημα. Δεν μπορώ να περιμένω τίποτα λιγότερο από μια Οσκαρική υποψηφιότητα για την ερμηνεία της Marion, που θα πρέπει να γίνει πιο επιλεκτική στους χολιγουντιανούς της ρόλους ή τουλάχιστον να επιμείνει σε εκείνο που ξέρει να κάνει καλύτερα: Να αποδίδει τους χαρακτήρες της με αυτό τον ευέλικτα μεταβαλλόμενο τρόπο που διαθέτει.






Στις δικές μας αίθουσες, στις 29 Νοεμβρίου 2012 από την Seven

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική