Η ώρα της κρίσης... Δεν είναι η πρώτη φορά που δημιουργία του κορυφαίου κινηματογραφιστή, από την κινέζικη γωνιά του Χονγκ Κονγκ Johnny To, μπαίνει τελευταία στιγμή στο διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ της Βενετίας. Άλλωστε Μοστρα δίχως την παρουσία του σκηνοθέτη κορυφαίων στιγμών δράσης όπως των Vengeance, The Heroic Trio και της διλογίας του Election δεν εννοείται, μιας και την τελευταία δεκαετία έχει δηλώσει το παρόν σχεδόν σε όλες τις εκδηλώσεις του θεσμού. Το Life Without Principle, παρακολουθεί από κοντά τις ζωές τριών προσώπων, που η μοίρα θα φέρει πολύ κοντά. Μια τυπική τραπεζική υπάλληλος, εξελίσσεται σε κορυφαία οικονομική αναλύτρια, παρέχοντας ανεκτίμητες πληροφορίες σε πλούσιους πελάτες της, πάντοτε με το αζημίωτο. Ένας μικροαπατεώνας στήνει ένα παράνομο κόλπο προκειμένου να βρει τα χρήματα για να πληρώσει την δικαστική εγγύηση και να βγάλει από την φυλακή έναν στενό του συνεργάτη. Ένας άτεγκτος αστυνομικός, βρίσκεται για πρώτη φορά στα όρια της παρανομίας, όταν αντιλαμβάνεται πως τα χρέη της σπάταλης συζύγου του έχουν ξεπεράσει το όριο, την ίδια στιγμή που απαιτούνται χρήματα για την κάλυψη της εγχείρησης του άρρωστου πατέρα του. Οι τρεις απελπισμένες για να βρουν χρήματα προσωπικότητες, που δεν έχουν κανένα κοινό στοιχείο, θα βρεθούν προ εκπλήξεως όταν μια τσάντα με πέντε εκατομμύρια δολάρια, θα κάνει την εμφάνιση της, με συνέπεια μπουν στην μάχη διεκδίκησης της.


Και πάλι στο καινούργιο του θρίλερ ο Τo παίρνει στοιχεία από την παγκόσμια οικονομική κρίση, για να μελετήσει την επίδραση του φαινομένου στην σκεπτική των σύγχρονων χαρακτήρων, που δεν διστάζουν να υπηρετήσουν το έγκλημα, προκειμένου να ξεφύγουν από την μιζέρια και την ανέχεια. Εξαιρετική η πρωταγωνιστική τριάδα, που συνθέτουν σούπερ αστέρες του απωανατολίτικου σινεμά, όπως ο Lau Chin Wan, ο Richie Jen και η Denise Ho. Η Media Asia θα κυκλοφορήσει το φιλμ στην πατρίδα του αμέσως μετά την πρεμιέρα του στην Βενετία, κάτι που δυστυχώς δεν είναι βέβαιο και για τον υπόλοιπο κόσμο, που σνομπάρει τις δημιουργίες του σπουδαίου σκηνοθέτη...

Στις δικές μας αίθουσες? Μάλλον ποτέ...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική