Η Περίπτωση Λάρι Κράουν

του Tom Hanks. Με τους Tom Hanks, Julia Roberts, Taraji P. Henson, Bryan Cranston


Ρόδα, Τσάντα και Βαρντάλος
του zerVo
Υπάρχει κάτι χειρότερο από το να παρακολουθείς στην οθόνη ζευγάρι με ηλικιακό άθροισμα που σπάει την κατοστάρα, να επιδίδεται σε παλιμπαιδίζουσες ερωτοτροπίες, ανάλογες με εκείνες των γυμνασιόπαιδων που μόλις έκαναν σκασιαρχείο από την βαρετή διάλεξη της δασκάλας? Φυσικά και υπάρχει! Ακριβώς ίδιας ηλικιακής βαθμίδας ντουέτο σεναριογράφων, που νομίζει πως τα νιάτα ξεκινούν στα 55, περίοδο που λέξεις όπως αρθριτικά, υπέρταση και σάκχαρο παίζουν ολοένα και περισσότερο στο καθημερινό λεξιλόγιο του ανθρώπου, σε αντίθεση με κάποιες άλλες, όπως παιχνίδι, αγαπητηλίκι και ανεμελιά, που απουσιάζουν ολοσχερώς. Και αν ειδικά το ένα σκέλος του ακούει και στο όνομα Nia Vardalos, ζήτω που καήκαμε φουκαρά προ-συνταξιούχε...

Υποδειγματικός πενηντάρης υπάλληλος μεγάλης εμπορικής αλυσίδας, βρίσκεται από την μια στιγμή στην άλλη αντιμέτωπος με το φάσμα της ανεργίας, θύμα της φιλοδοξίας των εργοδοτών του να διαθέτουν στο δυναμικό τους, μόνο άτομα μέσου μορφωτικού επιπέδου. Έχοντας αμέτρητα οικονομικά ζητήματα να αντιμετωπίσει ο Λάρι Κράουν, θα βγει στην αναζήτηση εργασίας, με όλες τις πόρτες να παραμένουν κλειστές, εξαιτίας των περιορισμένων του προσόντων. Μοναδική του λύση η επιστροφή στα θρανία, προκειμένου να αποκτήσει το πολυπόθητο χαρτί που τόσο του λείπει για να βρει ένα επάγγελμα της προκοπής. Ο γυρισμός στο κολέγιο, θα προκαλέσει όχι μόνο ανατροπή στον μεσήλικο τρόπο σκέψης του, αλλά και σε ολόκληρη την μίζερη και αδιάφορη καθημερινότητα...

Ο λόγος ένας και μοναδικός και έχει μάλιστα και όνομα. Λέγεται Μερσέντες, μα εκείνος πρέπει να την αποκαλεί Μις Τάινο, εφόσον είναι η δασκάλα του στο μάθημα της επικοινωνίας. Όμορφη και με εντυπωσιακή θωριά η καθηγήτρια, θα ξυπνήσει συναισθήματα που είχε χρόνια να νιώσει ο γηρασμένος πνευματικά Λάρι. Και το ότι είναι παντρεμένη με (πρώην) επιτυχημένο συγγραφέα, στέκει μάλλον τροχοπέδη στις όποιες ερωτικές του επιθυμίες. Ας είναι καλά η πεταχτούλα συμμαθήτρια, που θα τον περάσει από την μηχανή της ανανέωσης, πετώντας τους τα παλιομοδίτικα καρό κοντομάνικα πουκάμισα και τα φαρδιά παντελόνια, ντύνοντας τον ροκαμπιλά, με φιγουρίνι τον Johnny Cash και δίνοντας του την ώθηση, με οδηγό το φενγκ σούι, να αποκτήσει αυτοπεποίθηση, να γίνει ένας καινούργιος άνθρωπος.

Για πες: Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, η ρομαντική κομεντί, με τις κοινωνικές επιφανειακές προεκτάσεις, δύσκολα μπορεί να γίνει ανεκτή από θεατή που δεν έχει κλείσει τις τέσσερις δεκαετίες ζωής. Το χιούμορ και η σκεπτική της είναι προσαρμοσμένη στην συλλογιστική αυτού του τάργκετ γκρουπ, με συνέπεια να προκαλέσει δυσφορία με τις κρυάδες της στους νεότερους, που μάλλον δεν θα αντέξουν τις αστείες περιπέτειες του μεσήλικα ανέργου. Τότε θα μου πεις πως την σώζεις τελευταία στιγμή και δεν την αφήνεις μετεξεταστέα? Ας όψεται η ικανότητα του Hanks, να σου αποδίδει την εικόνα του μισοκακόμοιρου, χρησιμοποιώντας εκείνο το χιλιοειπωμένο του στραβό χαμόγελο, αστείο που πολλαπλασιάζεται στην παρουσία του πασιφανή κορσέ για το διώξιμο των πολλών περιττών κιλών και η πολλάκις επαναλαμβανόμενα άχαρη, μα και ελκυστική, κορμοστασιά της Roberts, που όσο το φινάλε πλησιάζει γίνεται και πιο σέξι, μια τυπική αντίδραση της σημερινής σαραντάρας, μόλις ο συμβίος της, θέσει εν αμφιβόλω τα εμφανισιακά της προσόντα...






Στις δικές μας αίθουσες, 23 Ιουνίου 2011 από την Odeon


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική