Μαχητές των Δρόμων: Ληστεία στο Ρίο

του Justin Lin. Με τους Vin Diesel, Paul Walker, Jordana Brewster, Tyrese Gibson, Ludacris, Elsa Pataky και τον Dwayne "The Rock" Johnson


Torreto's Eleven
του zerVo
Ο Ντομ είναι εδώ ξανά! Ξέρεις για τι μαντάτο μιλάμε, για ένα σινε σίριαλ που κλείνει μια δεκαετία ζωής και μετά το πρώτο καταιγιστικό του επεισόδιο έχει περάσει από χίλια μύρια κύματα? Μέχρι κι οι πιο φανατικοί οπαδοί των Μαχητών, κατόπιν του τέταρτου, κουτού πέραν πάσης αμφιβολίας τσάπτερ, είχαν πιστέψει πως το κινηματογραφικό De Tomaso, έχει πέσει στον γκρεμό και απέχει λίγα μόλις μέτρα πριν το τελικό του τσάκισμα στα βράχια. Όχι όμως και η Universal, που με μια κίνηση ματ, επανέφερε επί σκηνής τους αναντικατάστατους πρωταγωνιστές της υπόθεσης, ζωγράφισε πάνω στον πολύχρωμο καμβά της Βραζιλιάνικης μεγαλούπολης μια ιστορία που κόβει ανάσες και ουσιαστικά πάτησε το κουμπάκι του ριμπούτ, ανανεώνοντας ολοκληρωτικά το μισοπεθαμένο ζήτημα The Fast And The Furious. Το αποτέλεσμα? Αξίζει να το δεις!

Ευτυχή κατάληξη είχε για τον κατάδικο Ντομινίκ Τορέτο, το σχέδιο απόδρασης του από τα δεσμά των αστυνομικών αρχών και τώρα ελεύθερος, μαζί με τον παλιόφιλο και πρώην μπάτσο ειδικών αποστολών, Μπράιαν Ο'Κόνερ και την αδελφή του Μία, αναζητούν καταφύγιο στο ηλιόλουστο, μα και επικίνδυνο Ρίο Ντε Τζανέιρο. Εκεί που η μοίρα θα τον φέρει αντιμέτωπο, με τον βραζιλιάνο βαρόνο του υποκόσμου Ρέγιες, έναν τιποτένιο εκμεταλλευτή των πάμφτωχων κατοίκων της παραγκούπολης και τον μυστικό πράκτορα του FBI Χομπς, που τον καταδιώκει ως βασικό κατηγορούμενο, για την εν ψυχρώ δολοφονία, δύο συναδέλφων του.

Και σιγά που ο χαρισματικός τυχοδιώκτης, μην μείνει για πολύ να παίζει τον ρόλο του ποντικού. Αφού έστησε για τα καλά το λημέρι του και εντόπισε τον λόγο που οι μισοί καριόκας βρίσκονται στο κατόπι αυτού και των συνεργατών του, περνά άμεσα στην αντεπίθεση θέτοντας έναν μεγαλεπήβολο στόχο: Να αδειάσει το απόρθητο θησαυροφυλάκιο του πάμπλουτου επιχειρηματία, στήνοντας ένα κόλπο που όμοιο του δεν έχει υπάρξει ξανά στην Λατινική Αμερική. Το μόνο που χρειάζεται είναι μια καλά συντονισμένη ομάδα, με μέλη της άριστους γνώστες της λωποδυτικής τέχνης, αλλά και ταυτόχρονα άσσους του βολάν, πανέτοιμους να στήσουν ένα άτυπο ράλι στους δρόμους της πόλης της σάμπας, για να αποφύγουν τις παγίδες των εχθρών. Τα αγωνιστικά πειραγμένα αυτοκίνητα, έτσι κι αλλιώς υπάρχουν, εφόσον πανεύκολα μπορούν να αποσπαστούν από τους πλούσιους κατόχους τους, που ήδη τα κλαίνε...

Συνεπώς το ολοκαίνουργο Fast And The Furious, διώχνει από πάνω του την τυποποιημένη μπέρτα της γκαζωμένης κόντρας με στοίχημα το αμάξι του αντιπάλου και παίρνει το ύφος μια καλοστημένης heist movie, στα γνώριμα βήματα του Ocean's Eleven, ταχύτατης, έξυπνης και βεβαίως γεμάτης καταδιώξεις με πανάκριβες κούρσες, που τους λάτρεις του είδους θα αφήσουν με το στόμα ορθάνοιχτο. Κι αν η ληστεία του κινούμενου τρένου, ο πόλεμος στα στενάκια της φαβέλας και το ριφιφί του διεφθαρμένου αστυνομικού τμήματος που φυλάσσονται τα αμέτρητα λεφτά του σινιόρ, μπορεί και να σου φανούν λίγα, το φινάλε που έχει προετοιμάσει ο μετρ, πλέον, Justin Lin, με το γεμάτο δολάριο vault να παίζει ρόλο ρυμουλκού στην λεωφόρο την Κόπακαμπάνα, είναι πλάνο που δεν έχεις ματαδεί στην καριέρα σου ως θεατής.

Για πες: Οι προϋποθέσεις για το στήσιμο μιας εξαιρετικής περιπέτειας δράσης, ευθύς εξαρχής ήταν οι κατάλληλες, εφόσον και η παραγωγή έδειξε να το θέλει, αλλά και η τριάδα των σούπερ αστέρων action hero λειτούργησε ιδανικά για να επιτευχθεί ο σκοπός. Όπερ σημαίνει πως ο Vin Diesel ταίριαξε και πάλι χνώτα με τον (γαμπρό του σεναριακά και παράνομο πλέον) Paul Walker, στήνοντας το απίθανο δίδυμο του πρωτότυπου, έχοντας την αρωγή στο φόντο του δυναμικού κατσέρ The Rock, στο ρόλο του αστυνόμου - πεζοναύτη - terminator. Αν απογοητεύτηκα κάπου? Θα στο πω. Σίγουρα, όταν μια ταινία νεολαίας, σαν το Fast Five, είναι γυρισμένη στο Ρίο, περιμένεις να δεις πέρα από μπράτσα, σπινιαρίσματα και εκρήξεις και μερικά καυτά μπικίνι, από αυτά που φημίζονται πως φορούν οι μελαψές μπραζίου. Ε, δύο σέξι μισόλεπτα, όλα κι όλα, ομολογώ, δεν είναι αρκετά...






Στις δικές μας αίθουσες, 5 Μαΐου 2011 από την UIP


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική